|
Религиозноста- расте или опаѓа? |
Внеси реплика | страница <1 23456> |
Автор | ||||||||||||||||||||||
pmmladen
Сениор Регистриран: 21.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 333 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||||||
Во изминативе дваесетина години кај нас, јас забележувам привидно растење на религиозноста и сметам дека е тоа резултат на големиот број безнадежни луѓе кои се свртеа кон религијата бидејќи не можат да се справат со секојдневните проблеми и бараат "Бог" да ги решава проблемите, тие не се верници, тие се безнадежни луѓе кои прават гужва по црквите и во голема мера им пречат на вистинските верници. Сум слушнал молитви кои не се однесуваат на "спасување на душата", туку молитви од типот: да ми се омажи ќерката, да се вработи син ми, да ми ја зголемат платата ......итн.
Ова е мое мислење и не значи дека е исправно. |
||||||||||||||||||||||
IQ
Сениор Darling Регистриран: 11.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 12382 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||||||
mislam deka opagja, spored toa sho go gledam okolu mene.
lugjeto bozem slavat praznici a dobar del od niv poima nemaat shto slavat i zoshto slavat. |
||||||||||||||||||||||
makarios
Сениор Регистриран: 20.Октомври.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1282 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||||||
„Јас сум крив за се.“ Така барем учат Светите Отци на православната Црква. Протестантите од друга страна, имаат погрешна претстава за покајанието, со што, многу често сметаат дека не се виновни, а ако евентуално се - вината пак ја префрлаат на некои надворешни фактори (слично како што Адам ридаше против Господ: Жената која ми ја даде Ти, ме натера да вкусам од плодот). Така што.. дали сме виновни или не.. треба да си процениме самите, или евентуално да разговараме со духовниот отец. Ако не можеме да го сведочиме Христос на луѓето кои не` опкружуваат, односно тие луѓе во нас не видат љубов, за кој тоа ние сведочиме? Тоа значи, самите ние сеуште сме заробени од гревови и лаги, не сме го очистиле сеуште срцето од страстите... и не сме го разбудиле духовниот плач, за да ги измиеме духовните отрови насобрани во нас...
Повторно не. Правилно е да се молиме за таквиот. Светите Отци советуваат да ја кажуваме Исусовата молитва, најпрвин заради нас самите, за да не би осудиле некого, а потоа и за соговорникот, ако мислиме дека не е како што треба, не НИЕ да го укориме, туку да го измолиме Господ да го вразуми. Има многу примери од Старечникот, сега да не ги прелистувам страниците и да ти постирам што правеле Отците на нашата Црква. Е да, има случаи и кога Отците биле дури и сурови во укорите. Ама! Треба да имаме на ум дека тој што бил таков, веќе го имал разбудено внатрешниот човек, па дури и самиот соговорник, до кој што бил укорот, ќе ја почуствува љубовта во тој укор, а не уште повеќе да се разгневува. Ќе ми ги спомнеш мачениците во првите векови. Да, ама невкусно е да се споредуваме со маченици, а соговорниците да ги осудуваме дека се гонители на Црквата. Ако се сметаме за маченици... не сакам ни да помислам во каква духовна состојба сме отишле... И на крај, едно е братско љубовно укорување, а друго е сурово и бездушно укорување. Пак да се навратам на светителите. Тие додека укорувале, во себе се молеле.
Можеби си во право, но повторно зависи во каква духовна состојба ќе се најдеме притоа, а и во каква духовна состојба би го ставиле тој некој. Светите Отци повторно би ставиле акцент на молитвата, да оставиме Господ да делува, а не НИЕ.
Да, ама и тоа е умување.
Ова пак е позиција на надменост, а згора на тоа и супериорност, затоа што ги делиш луѓето на „вас“ и „јас“. Верувај, ниеден Свет Отец не рекол за себе „јас“, а за другите „вие“.
И повторно неправилно поимање на православието. Демек, јас не сум крив. Се изземам од секаква одговорност. Нека му ја мислат другите. Пак ќе речам, тоа е патот на протестантите (сори гајс, знам дека сега и вие ќе се умешате). Православието познава плачење за сите, од Адам до последниот човек. И тоа нели, пак зависи од духовниот степен на кој се наоѓаме. Опитен пред некој ден убаво ги постави работите, кога гo подели односот на човекот со Бог на: робовски, наемнички и синовски. Изземање на одговорноста секако не е синовски однос, а не знам кои се аргументите да би се сместило и во наемничкиот однос. Оној кој печали за да има плодови од овој свет (слава, позиција (пред шефот, во општеството и сл), и тн), многу лесно може да ги загуби плодовите од оној свет. Па така, ако му речеме на шефот, ама јас не сум крив, колегата не ми ги достави материјалите на време, секако е наше изземање од одговорноста, и си ја задржуваме нашата позиција пред шефот, но, од духовен аспект губиме многу. Најпрвин, го губиме нашето внатрешно смирение (за ова имаме пишувано на тема смирение), а губејќи го смирението - веднаш ни доаѓа себељубието. Потоа, и она малку што сме го спечалиле со молитва (ако воопшто сме спечалиле?!?) - се уништува. Нашето срце повторно останува заробено. Не знам кој беше, старец Ефрем или Свети Силуан (сеедно!) вели (парафразирам): Нашето срце е како овенат цвет, а за да процвета треба да се полие со солзи и молитва.
Прочитај погоре.
Ако сакаш да дознаеш, можеш да прочиташ тука.
И пак испревртуваш. Хистеријата и желбата за одвраќање секому се исто така емоции. Е да, и повторно истата категорија: „јас“ и „вас“.
Да се преиспитуваме прво, и да се консултираме со опитен духовен отец. Тенка е границата помеѓу „критика на човечки постапки“ и осудата.
Еве, ти велиш:
Епа сега, пак те прашувам за какви раски и греди збориш? Еве си пак:
Еве ја твојата емоционалност. Значи и ти не ја криеш? Ама полесно е да гледаме кон другите, отколку кон себе, нели? Патем, малце претеруваш со осудата, во ниеден момент на ја напаќам твојата личност, туку давам критика на твојот човечки однос кон „нас“. Внимавај, ова се твои зборови.
Осуда, навреда и супериорност. Три ин уан.
Раска и греда.
Осуда и испревртување.
Затоа „ние“ постојано се повикуваме на Светите Отци, духовници, старци, односно опитни луѓе, кои го поминале патот на очистување од страстите, а „ти“ се повикуваш на твојот здрав разум и на некои проектирани вистини кои „ти“ си ги замислуваш, што не мора по автоматизам да се вистини на православната Црква.
За да се спасиме од ова, Отците препорачуваат да се молиме што почесто. |
||||||||||||||||||||||
Asya
Сениор Регистриран: 14.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 902 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||||||
Svetite Otci nemaat nekoe svoe uchenje, tuku go propovedaat Hristovoto. Samo, ti nishto ne razbirash, a se isprevrtuvash i pogreshno tolkuvash. Ako vekje se povikuvash na Svetite Otci, povlechi se vo svojata "tajna soba" i tamu bezmolvno molitvaj, a ovoj e forum na diskusija, kade shto se sobiraat lugje za da opshat. Imeno, tvojot problem se sostoi od tvoite nepravilni svakjanja za neshatata.
Sakate drugi da pouchuvate za molitvata, ljubovta, i sl, t.e. nekako mnogu zborite od vasheto bezmolvie, no pogreshno e toa shto sami ne ja primate naukata, koja shto ja propovedate, a vash*te dela svedochat neshto drugo. Znaesh, i gjavolot znae molitvi naizust, i povekje od toa, ama badijala e, koga sam ne gi prima i odbiva da mu sluzhi na Boga. A vie, kako mu sluzhite na Boga vo raskol, i kako steknuvate Bozhji darovi, so kakvi se falite javno, koga odbivate da se potchinite na crkovniot kanonski poredok, i toa vo ime na nacijata? Za kakva hristijanska ljubov mozhe da stanuva zbor vo eresta na etnofiletizmot? Ili, mislish deka vashata licemerna ljubov e opravdana, samo zatoa shto i drugi narodi patat od istata bolest? Изменето од Asya - 26.Јануари.2009 во 23:43 |
||||||||||||||||||||||
makarios
Сениор Регистриран: 20.Октомври.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1282 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||||||
Како прво, пак изразуваш емоции, односно ја имаш несогорливата желба да реплицираш. Тоа мила моја, не е добро.
Баш затоа се повикуваме на нив. Дека го проповедаат Христовото, а што е уште подобро, сигурни сме (од нивниот опит), дека го пренесуваат правилно. Не смееме и не можеме ние самите да си ги толкуваме работите. Особено не, ако не сме се очистиле од страстите. Можеби звучам досадно со ова очистувањето од страстите, ама шо да се прави, тоа е патот до вкусувањето на слобода. Мислам на слободата од гревот.
Осуда!
Испревртување.
Раска и греда.
Супериорност (ми кажуваш што да правам)!
Што подразбираш ти под оштење? На сите да им велиш дека се глупаци, а само ти си паметна и во себе ја имаш апсолутната вистина? Верувај, сите ние сме опрелестени.
Раска и греда, осуда и супериорност. Три ин уан аген.
Осуда со подзнак на „вашите“.
„Вашите“!
Знам.
Твојата омилена тема!
„Вие“.
Божјите дарови не се за фалење, и самиот Господ рече: не радувајте се на тоа дека духовите ви се покоруваат, а радувајте се шо имињата ваши се напишани на небесата. А Свети апостол Павле исто вели: да имам пророчки дар и да ги знам сите тајни, да ги имам сите знаења за сите работи, а и така силна вера што и планини да поместувам - ако љубов немам, ништо не сум. А тој што го читал старец Софрониј, можеби се сеќава на настанот за кој што тој пишува, кога индиректно се пофалил за неговиот внатрешен подвиг, и сето тоа му било одземено.
Не одбиваме.
Не може. Затоа Србите и Грците треба да не` прифатат како Македонци.
Осуда на цели народи... Е сега, ако се изанализираат овие неколку преписки, и луѓето кои само го читаат форумот, и не земаат активно учество (т.е. не пишуваат), а само се интересираат за верата, каква љубов ќе видат? Само се напаѓаме и надмудруваме, и даваме „критики на човечките постапки“. И на крај, религиозноста дали расте или опаѓа? Тоа не знам, но ако опаѓа, јас сум крив за тоа. Всушност, јас сум крив за се`! |
||||||||||||||||||||||
Asya
Сениор Регистриран: 14.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 902 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||||||
Pogledni vnimatelno pogore, na shto lichi tvoeto sitnicharenje i prepiranje? Ne se razlikuva mnogu od toa na EvAngelos i drugite sektanti. Taka e toa, koga nekoj nema realni argumenti, pa se obiduva da te zalazhuva so sitnici.
Se chini, tebe ti e polesno da se drzhish za tugji emocii, otkolku da se borish protiv svojata hiperemocionalnost. Mojata prichina za repliciranje, e moja lichna rabota, a tvoe pravo e da me ignorirash ako sakash. Ete, vashiot dedo Naum se ochistil od strastite i se oslobodil od grevot, zatoa samovolno i pogreshno tolkuva (asketsko - isihastichki), i ve vodi vo zabluda na svojata prelest. No, kako samo li gi razbira svetite otci, koga seushte ne go razbira Evangelieto? Besmisleno e da se pravish kriv za toa shto ne si, a koga si vinoven da ne go priznavash svojot grev ili da go opravduvash vo tugjata greshnost. Treba da bidesh realen, a ne smotan! Ako chovekot veli deka e kriv za toa shto ne e, togash lazhe, a lagata e grev. Hristos ne povikuva hrabro da gi izdrzhime stradanijata, no ne i da priznavame grevovi za koi shto ne sme vinovni. Hristijanskata ljubov ne se bara, tuku se dava. A ti velish: "Ne mozhe", i chekash prvo Grcite i Srbite da te priznaat kako Makedonec. Pa, kakva e taa iskrivena vera i licemarna ljubov? Hristos zapoveda da go ljubime blizhniot kako sebesi, no nikade i nitu ednash ne postavuva uslov blizhniot da ni vozvrati so ista mera. Naprotiv. Hristos povela da gi ljubime i neprijatelite svoi, a ti odbivash da gi ljubish pravoslavnite brakja vo Hrista, samo zatoa shto gi smetash za neprijateli na nacijata. Stvarno me razocharuvash, bidejki ako tvojata vera e takva, dodeka propovedash ljubov i povikuvash na asketizam i molitva, t.e. barem se pretstavuvash kako chlen na MPC i imash nekakvo znaenje, togash kakva li e verata na onie Makedonci, koishto ne se vocrkoveni? "Vie" ste tie, koishto nemate liturgisko edinstvo so Pravoslavnata Crkva i prebivate vo sostojba na raskol. Realno, jas ne ve delam, nitu ja otcepiv MPC vo 1967g., a vie samovolno se delite od pravoslavnata ekumena. Zatoa, ne mozheme site zaedno da bideme "nie". Zhalam, i zhalejki stojam na drugata strana, no ne mozham da prifatam i odobram raskol, pa duri vo "vie" da spagja i mojata majka! Изменето од Asya - 27.Јануари.2009 во 06:57 |
||||||||||||||||||||||
makarios
Сениор Регистриран: 20.Октомври.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1282 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||||||
Не миличка, само си играм на раска и греда. Многупати досега велиш: „вие“ немате право да се мешате во мојата интима - секогаш кога некој ќе ти противречи. Ти пак, се сметаш за повикана, и дека имаш право да се мешаш во нечии интими. Некому да велиш дека не се молат, затоа што „киснале на интернет“, е недолично, и секако мешање во туѓи интими. Но, ајде уште малце да „ситничарам“. Како ти успеваш да се грижиш за своето семејство, кога и „ти“ по цел ден „киснеш на интернет“?
Да ја кажам ли прикаската за ситните гревови и големот грев? Онаа кога старецот на едниот му рекол да пренесе голем камен, а на другиот еден куп ситни камења? Многумина паѓаат поради ситниците.
Асја мила моја, ти си најхиперемоционалната личност која што ја имам сретнано. Само твоите емоции имаат малку подруг облик.
Не мила моја, ова е јавна дискусија, и како што погоре реков, ти се мешаш во сечиј живот. Нема да те игнорирам, затоа што тоа не е патот на православните.
Еве, повторно дојдовме до твојата омраза кон личност, а не „критика на човечките постапки“. Никаде не го спомнуваме дедо Наум, или МПЦ, ти од ракав ги вадиш. Знаеш, опседнатоста некогаш може да биде опасна работа.
Ако мислиш дека умносрдечната молитва е прелест, тогаш што да ти кажам... ќе му кажам на духовникот да се моли за сите нас.
Пак судиш и си супериорна.
Мене православната Црква ме учи поинаку. Да плачеме за сите луѓе, и да се сметаме најнедостојни и криви за се. А ако ти си прочитала некои протестантски книжулиња или римокатолички либерални толкувања, не ги ставај во православен контекст. Знам дека тоа изгледа смотано пред луѓето, но не и пред Господ.
Прочитај од претходните преписки.
Токму така. А Грците и Србите не ни даваат афтокефалност, односно не ни даваат љубов, а бараат да се откажеме од нацијата.
Јас не барам од никого да ме признае како Македонец, кога самиот јас си знам дека сум Македонец. Туку, Грците и Србите бараат да се откажам од мојата националност, а некои се дразнат да одат до таму да ми кажат дека сум Грк, Србин или Бугарин. Во Црно Семе, главниот јунак вели: „Како може да кажам дека сум магаре, кога не сум!“
Ако сакаш, ќе отвориме тема за лицемерната љубов. А за искривената вера може да читаш во темите за баптистите и останатите протестантски секти.
Па, ајде, да почнеме да се љубиме. Најпрвин молејќи се еден за друг, и правејќи си метании.
Испревртување.
Јас не сум мерило за светоста на помесна Црква. Како што не е ниеден човек, та преку него да се изобразува Црквата.
„Вие“ сме СИТЕ останати на форумот, освен „ти“, нормално. Она што сега неправославен ти прави лице, не е дека се согласува со тебе. Тоа е состојба на протестантски ум, а тоа го прави за да си фаќа сеир, и после да може да сведочи дека православните си вадат очи. Како што сме тргнале, најверојатно е и во право. Ако другите не можат да видат љубов помеѓу мене и тебе, празни се моите зборови, а празни се и твоите зборови.
Јас се имам причестувано во помесни Цркви, и тоа на знаење на епископ или свештенослужител дека сум од МПЦ, и знаејќи дека Србите неканонски си инсталираа езгархија. А јас не сум исклучок. Јас познавам и свештенослужители кои сослужуваат со свештенослужители од останатите помесни Цркви.
Не само „нас“ од МПЦ, ти ги делиш сите луѓе. Во принцип, ти ги делиш луѓето на „ти“, заедно и тие кои ќе ти се потчинат (а впрочем проповедаш против послушанието, а од друга страна, сакаш сите тебе да те слушаат), и на „вие“, односно сите останати кои не мислат како и „ти“, без разлика дали станува збор за православни, баптисти, протестанти, римокатолици, исламисти, атеисти и останатите. А од православните на форумот има и такви кои не се во МПЦ, но не се согласуваат со „ти“, бидејќи своето учење го црпат од Христос, преку Светите Отци на Црквата, а не го тепкаат со свое размислување, колку и да е здраворазумско.
На сите им станав се... нели? Ако не можеш да постанеме „ние“, односно во секој свој ближен (практично секој роден човек - од првиот Адам, до последниот човек) ако не Го препознаеме Христос, тогаш суштински сме го промашиле нашиот живот.
Ете, пак со тоа, „ти“!
OCA e во раскол, а сепак нив ги одобруваш.
Во разговор со еден руски јеромонах: Вие сте нашата рана, и нашата болка. Треба сите да се молиме и плачеме еден за друг. Јас многу сострадувам со моите браќа и сестри од Македонија (секако мислејќи на верните од МПЦ). Ако тој отец, не знаејќи ме, не се откажал од мене, и ме сака, и плаче и се моли за мене, колку ли повеќе треба за нашите мајки, кои не` родиле, а колку ли повеќе исто и за нашите непријатели, со тоа исполнувајќи ја Божјата заповед да се љубиме еден со друг. Расте ли религозноста? Реално, нема да почне да расте, ако самите себе не се преобразиме... и не покажеме плодови на љубов кон секој еден човек. п.с. Многупати сум те прашал, и пак ќе те прашам (иако до сега не си ми одговорила: Ме љубиш ли? Изменето од makarios - 27.Јануари.2009 во 14:07 |
||||||||||||||||||||||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||||||
makarios, доста ги замајуваш луѓето со твојата "поезија". Зошто ја вадиш од контекст Asya непотребно? Таа никаде не вели дека не ја љуби мајка и, но вели дека нема да одобри раскол дури и ако сопствената мајка застане од расколничката страна. Таа никаде не вели дека ќе се откаже од мајка и, но покажува една храбра христијанска објективност кон вистината, наспроти неморалниот непотизам т.е. да се нарече лагата "вистина" само заради тоа што на страната на лагата би била нашата мајка.
На заборавај, Исус во евангелијата никаде не ја нарече Марија своја "мајка", туку така ги нарече Своите ученици - оние кои ја извршуваат Божјата воља (Матеј 12:49). Не велам дека Марија подоцна не станала една од Неговите ученици, но сакам да го потенцирам она што и Христос го потенцираше, а тоа е дека кај Бог нема непотизам. Христос го воздигна духовното семејство над телесното и ги нарче мајка и браќа не оние кои по крв му биле тоа, туку оние кои по дух Му биле и Му се тоа.
Христос во една прилика рече: "Кој не е со Мене, тој е против мене." (Матеј 12:30) Така што доколку нашите мајки не се со Христос, сакале ние да прифатиме или не, тие се против Христос. Ние можеме да ги сакаме и должност ни е да ги почитуваме, но тоа не значи дека ние треба да ја подржуваме нивната духовна позиција во однос на Христос.
Јас имам личен пријател (екс муслиман) кој после заканите од неговите родители да се врати во Исламот и да не иде во црква, доби и официјално откажување од семејството, но остана верен на Христос, затоа што го возљуби Него повеќе од своите земни родители.
|
||||||||||||||||||||||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||||||||||||||||||||||
polzavce
Сениор Регистриран: 14.Октомври.2008 Локација: Angola Статус: Офлајн Поени: 1325 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||||||
Уништена ми е замислата за тоа како требаше да тече дискусијата за темава..... |
||||||||||||||||||||||
makarios
Сениор Регистриран: 20.Октомври.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1282 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||||||
Полжавче, проштевај..
Секаде каде што се појавува Асја, дискусиите се уништуваат. п.с. Ајде, напиши нешто, за да се врати дискусијата на својот тек. Изменето од makarios - 27.Јануари.2009 во 22:18 |
||||||||||||||||||||||
polzavce
Сениор Регистриран: 14.Октомври.2008 Локација: Angola Статус: Офлајн Поени: 1325 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||||||
Ајде се враќаме на темата......... Според мене религиозноста расте........Зошто? - Во општество кое поминува низ кризи ( какво што е нашето) утеха дава религијата и луѓето се осврнуваат кон неа. Се зголемува сиромаштијата, беспарицата, невработеноста, стресот, кој пак потоа предизвикува болести итн.....и немајќи начин луѓето да ги решат проблемите на поинаку се смируваат со религијата ( така требало да биде, судбина, Бог ме искушува, Бог дава, Бог зема..итн...) - Во општество во кое старите вредности ( социјалистичките во нашиот случај) веќе не важат, а новите вредности сеуште не се дооформени, луѓето збунети по кои вредности да се водат се осврнуваат кон религијата и вредносниот систем што таа го нуди. - Во општество во кое водството на државата има блиски односи со религиските водачи ( какво што е нашето)на населението му се праќа порака БИДЕТЕ РЕЛИГИОЗНИ.......и таа порака стасува и бива прифатена од некои..... При тоа за да нема забуни кога велам религиозност мислам на верување во Бог и практикување на верски ритуали и обичаи. И мислам на сите вероисповести во Македонија. И мислам на сите видови верници, од убедени до номинални.....не мора некој да е убеден верник, но сепак ај за секој случај ќе си запали свеќа во црква.......и тоа е религиозност..... |
||||||||||||||||||||||
Majkl
Сениор Регистриран: 20.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 3019 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||||||
Vo Makedonija, no i na balkanot od 1989 navaka, mislam deka religioznosta postepeno raste paralelno so interesot za ezoterijata.
No ne e kaj site ludje toa vo smisla na posetuvanje sobiri na nekoja verska zaednica ili religiozna grupa, Tuku kako stav: ima nesto, Bog li, visa intelegencija li, nesto povece od ovozemniot zivot.
Bi spomnal samo deka ima i religiozni ludje i verski zaednici koi ne praktikuvaat rituali. Na pr. prahristijanite vo zaednicata Univerzalen zivot. Изменето од zidarski - 28.Јануари.2009 во 00:00 |
||||||||||||||||||||||
Pravoslaven
Сениор Регистриран: 09.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 705 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||||||
Вие не крштевате?
|
||||||||||||||||||||||
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
|
||||||||||||||||||||||
polzavce
Сениор Регистриран: 14.Октомври.2008 Локација: Angola Статус: Офлајн Поени: 1325 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||||||
Оф пак ли да дефинираме религија и пак ли не е јасно. Еве вака ќе пробам
Религијата претставува верување во натприродно битие остварено со обредни практики поврзано со определена религиска симболика и организирано во рамките на религиска организација. Вака сфатена религијата има 4 основни елементи: 1. верувањето 2. ритуалите и обредите- кои претставуваат обид верникот да стапи во контакт со Бога пр. молитва 3. симболи- кои ја поткрепуваат идејата која ја има во светите книги пр. крст. полумесечина, фигура на Буда 4. религиски организации- институционализирана форма на религијата. Целта е верниците да се соберат на едно место, за подобро да го организираат верскиот живот. |
||||||||||||||||||||||
Внеси реплика | страница <1 23456> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |