IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - КРШТЕВАЊЕ НА БЕБИЊА-ДА ИЛИ НЕ?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

КРШТЕВАЊЕ НА БЕБИЊА-ДА ИЛИ НЕ?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <12345 72>
Автор
Порака Обратен редослед
Секташ Кликни и види ги опциите
Група
Група
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2007
Локација: Israel
Статус: Офлајн
Поени: 78
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Секташ Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Ноември.2007 во 23:05
Оваа тема ќе достигне рекорд.
А не знам зашто?Кога се е кристално јасно напишано во библијата.
Крштевањето на деца е само уште едно неисправно толкување на библијата од страна на католичкиот и православениот свет.
А се знае зашто и со која цел.намигнување
.......Тој е челник на назаретската секта. Дела 24:5
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2007 во 20:00
Originally posted by Реакт Реакт напиша:

И за твоите прашања со чуденки (тага) - кога е разговорот со разбојникот - пред или по заповедта за крштевање?
 
Што има врска кога е разговорот? збунетост
Христос не рекол:
"ако некој не се роди од вода и Дух по мојата заповед за крштевањето, тој нема да може да влезе во Божјото Царство." (Еретичко Јован 3:5)
Туку рекол:
"ако некој не се роди од вода и Дух, тој не може да влезе во Божјото Царство." (Јован 3:5)
 
А од друга страна смешно е што ме прашуваш кога бил разговорот на Христос со разбојникот (со цел да ми алудираш дека бил пред заповедта за крштевање), кога разговорот на Христос со Никодим е далеку и пред тие два настана
Ова се вика "со свој камен по своја глава" голема%20насмевка
(извини поврзана за мојот цинизам, ама преку глава ми е од луѓе на кои им е јасно посведочено што е библиски, а што не е, и кои секогаш злоупотребуваат стихови од Библијата за да си оправдаат некои свои вон-библиски догми)
 
Не е добро да си ја толкуваме и обликуваме Библијата согласно нашите убедувања, предарасуди и со цел да си оправдаме некои наши постапки што ги правиме или што сме ги направиле во минатото. Процесот е обратен, треба Библијата, Божјиот Збор, да не обликува нас, нашиот карактер, убедувања, постапки и пракси. Ај повеќе за ова вечер. среќа
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
connected Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Јули.2007
Статус: Офлајн
Поени: 2787
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај connected Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2007 во 17:05
Originally posted by Секташ Секташ напиша:

Ако со овој муабет се разбравте,алал да ви е.голема%20насмевка
Конект ги испомеша брзините,ама еван има живци за сите па ќе се потруди да ти дообјасни.намигнување


Дечко, ај те молам zaobidji меплазење
Колку што знам на EvAngelos не му се потребни PR од ваков тип каок тебе.
И не сум Конект, туку connected
Кон врв
connected Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Јули.2007
Статус: Офлајн
Поени: 2787
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај connected Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2007 во 17:00
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

 
Токму така, суштината е во значењето на крштевањето, а со обредуалното крштевање на бебињата, да не речам вонредно бањање, се губи сета суштина на самото крштевање.
 
"ако некој не се роди од вода и Дух, тој не може да влезе во Божјото Царство." (Јован 3:5)
 
Овој стих им е омилен на бебо-крштевачите и најчесто го употребуваат за да си ја оправдаат својата догма, небаре произлегува од Библијата (која не слушнала за крстено бебе)
Но дали е тоа навистина така? Дали овој стих навистина зборува за крштевање?
 

 
Доколку претпоставиме дека Христос во Јован 5:3 зборува за крштевањето, тогаш стихот го добива следниов облик: "ако некој не се крсти, тој не може да влезе во Божјото Царство"
Но од друга страна пак Христос на разбојникот кој беше распнат веднаш до него пред самата смрт му рече: "Вистина, вистина ти велам: Денес ќе бидеш со Мене во рајот." (Лука 23:43). Потоа читаме дека и двајцата умреле на крстот т.е. разбојникот умрел некрстен.

Јас не верувам во таков Бог и затоа, а и поради сите други причини кои ги наведов, не верувам дека Христос, во Јован 3:5, кога вели "вода" мисли на крштевањето.
 

 


Бебо-крштевачите не мислат лошо на своите верници. Тие како и во догмата на твојата црква ја толкуваат Библијата затоа што верувале дека така е правилно. Исто како што ти ВЕРУВАШ во стихот на Јован 3:5. Ако мислиш дека Библијата има право да биде измонополизирана од страна на било која црква се лажеш. Библијата има право секој да ја толкува индивидуално, и да ја интерпретира согласно со неговата субјективна вистина. Зар сметаш дека на секој верник му се потребни скрипти и нечии забелешки од било која црква за да си ја протолкува сам Библијата?
Зар сметаш дека токму твоето ВЕРУВАЊЕ има ексклузивно право на тоа?
EvAngelos, наместо да компонираш нови зборови се со цел да деградираш нечие толкување на Библијата, би те посоветувала малку да го преиспиташ твојот цинизам. Би било добро доколку твојот став и меѓучовечното однесување го изедначиш со твојата интелегенција.
Верувам дека тогаш Бог би бил среќен со тоа, а најмногу ти EvAngelos!
Не го користи твојот потенцијал да се деградираш себе си како човек, како христијанин.

поздрав





Изменето од connected - 16.Ноември.2007 во 17:01
Кон врв
Реакт Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Мај.2007
Локација: Burundi
Статус: Офлајн
Поени: 373
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Реакт Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2007 во 11:51
Евангеле,
Очигледо е веќе она што цело време го кажувам за оваа тема - погрешно сфатена суштина.
Која е разликата помеѓу новораѓањето и крштевањето? Или нема разлика....
А, иако Христос разговарал со Никодим, тоа не значи дека тоа што Он го кажал се однесува само за Никодим. Или само за него се однесува, а?
И за твоите прашања со чуденки (тага) - кога е разговорот со разбојникот - пред или по заповедта за крштевање?
Бидејќи ти знаеш (или и ти не знаеш -тага?), ама јавно лажеш, разговорот со разбојникот е кога Христос е распнат, а заповедта за крштевањето е четириесетина дена потоа.

Без коментар
Кон врв
Палестинец Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 24.Јуни.2007
Статус: Офлајн
Поени: 12129
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Палестинец Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2007 во 03:34
Originally posted by marula marula напиша:

Da bebinjata treba da se krstat, no krstevanjeto ne e so ime tuku so svet duhголемо%20гушкање
Не заебавај бе. Со духот од ламбата на Аладин ли?
Кон врв
strurcence Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 31.Јануари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 124
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај strurcence Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2007 во 03:31
Da bebinjata treba da se krstat, no krstevanjeto ne e so ime tuku so svet duhголемо%20гушкање
Сега знам дека нисто незнам!

Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2007 во 03:14
Originally posted by Реакт Реакт напиша:

Суштината е во значењето на крштението! А тоа е - Кој не се роди од вода и Дух, не може да влезе во царството Божјо (Јован 3, 5). И затоа - Роденото од тело, тело е, а роденото од Дух, дух е (Јован 3, 6). А телото и крвта не можат  да го наследат царството Божјо (1 Коринтјани 15, 50). Според тоа, дали забраната за крштевање деца не е пречка за влез на децата во царството Божјо?
 
Токму така, суштината е во значењето на крштевањето, а со обредуалното крштевање на бебињата, да не речам вонредно бањање, се губи сета суштина на самото крштевање.
 
"ако некој не се роди од вода и Дух, тој не може да влезе во Божјото Царство." (Јован 3:5)
 
Овој стих им е омилен на бебо-крштевачите и најчесто го употребуваат за да си ја оправдаат својата догма, небаре произлегува од Библијата (која не слушнала за крстено бебе)
Но дали е тоа навистина така? Дали овој стих навистина зборува за крштевање?
 
1. Темата во разговорот на Исус со Никодим воопшто не е крштевањето, туку нановораѓањето. Доколку го прочитате целото поглевје нема да најдете ни "к" од крштевање.
 
2. Никодим не бил бебе, туку возрасен еврејски старешина.
 
3. Изразот "вода" воопшто не мора да се однесува на крштевањето. Може да се однесува и на словото...
"како што и Христос ја возљуби Црквата и Се предаде Сам Себеси за неа, за да ја освети, очистувајќи ја со водното капење во Словото.." Ефесјаните 5:26
"Тој не роди преку Словото на вистината" Јаков 1:18
 
4. Доколку претпоставиме дека Христос во Јован 5:3 зборува за крштевањето, тогаш стихот го добива следниов облик: "ако некој не се крсти, тој не може да влезе во Божјото Царство"
Но од друга страна пак Христос на разбојникот кој беше распнат веднаш до него пред самата смрт му рече: "Вистина, вистина ти велам: Денес ќе бидеш со Мене во рајот." (Лука 23:43). Потоа читаме дека и двајцата умреле на крстот т.е. разбојникот умрел некрстен.
Како е можно Христос во Јован 3:5 да вели дека некрстениот не може да влезе во Божјото Царство, а потоа на крстот да му вели на некрстениот разбојник дека уште истиот ден ќе биде со Него во рајот?
Дали Христос е контрадикторен со Самиот Себе? тага
Дали Христос го излажал разбојникот? тага
Дали му дал само лажна надеж? тага
Во таков Бог ли верувате вие? Бог кој лаже, кој е контрадикторен во своите изјави, кој дава лажна надеж итн? плачење
Јас не верувам во таков Бог и затоа, а и поради сите други причини кои ги наведов, не верувам дека Христос, во Јован 3:5, кога вели "вода" мисли на крштевањето.
 
Originally posted by Реакт Реакт напиша:

Не се децата виновни ако родителите не ги крстиле, туку родителите, оти тие им бранат на децата да дојдат при Христа, иако Самиот Христос ги критикува оние кои им пречеле на децата да доаѓаат при Него (Матеј 19, 14).
 
Да, Исус ги прекорил учениците затоа што ги задржувале децата да доаѓаат при Него, но откако ги пуштиле Исус не ги крстил, а тоа е доказ дека тука Исус воопшто не збори за крштевање и се чудам јас зашто го земате овој пример како подршка за крштевањето на бебињата. Еве го целиот стих...
 
Тогаш доведоа дечиња при Него, за да ги положи рацете над нив и да се помоли; но учениците ги укорија. А Исус рече: „Оставете ги децата и не им пречете да дојдат при Мене, зашто на таквите им припаѓа небесното царство.”  ги положи рацете на нив, и си отиде оттаму. (Матеј 19:13-15)
 
Ако Исус со горната изјава мислел на крштевањето тогаш зошто не ги крстил децата? Туку стихот вели "ги положи рацете на нив, и си отиде оттаму".
 


Изменето од EvAngelos - 16.Ноември.2007 во 03:18
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Секташ Кликни и види ги опциите
Група
Група
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2007
Локација: Israel
Статус: Офлајн
Поени: 78
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Секташ Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2007 во 02:09
Ако со овој муабет се разбравте,алал да ви е.голема%20насмевка
Конект ги испомеша брзините,ама еван има живци за сите па ќе се потруди да ти дообјасни.намигнување
.......Тој е челник на назаретската секта. Дела 24:5
Кон врв
connected Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Јули.2007
Статус: Офлајн
Поени: 2787
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај connected Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2007 во 14:04
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Originally posted by connected connected напиша:

ne se vika bas taka, tuku "How did you name your child?"
Во право си поврзана, прочитај подоле што јас точно напишав..(не сум видела добро, во право си)
 
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Голем лапсуз би било доколку на некоја англичанка која штотуку родила вие, сакајќи да ја прашате какво име му дала на бебето, и речете: "How did you baptized it?" голема%20насмевка

Originally posted by connected connected напиша:

me interesira kako vernicite od izvornoto hristijanstvo se krstevaat?
 
Се крштеваат по библискиот модел т.е. онака како што се крштевале оние луѓе чие крштевање е запишано во Новиот Завет, за да можеме ние денес да се поучиме од нивниот пример. А тоа што го учиме од нив е дека секој од нив се крстил откако прво му било проповедано евангелието, откако се покајал за своите гревови и откако поверувал во Христос. (повеќе за ова во воведот на оваа тема)
 
Originally posted by connected connected напиша:

Znaci poentata e da se POVERUVA i DA SE KRSTIS no ne i da se imenuvas so ime,taka?
 
Веќе ти објаснив во предходниот пост. Именувањето нема ништо заедничко со крштевањето. Можеш да му дадеш име на бебето уште во 4-от месец од бременоста, а можеш да го направиш тоа и пред да зачнеш. Законска обврска е да му дадеш име на роденото бебе во матично, а таму не ги интересира дали си го крстил бебето пред тоа, дали си го сунетисал или било што. Исто така името можеш да си го смениш кога сакаш. (ова значи дека доколку ти би имал дете, во никој поглед ни би го однел во црква да го именуваат (а не да го крстат)?
 
Originally posted by connected connected напиша:

Dali voopsto svestenikot go imenuva krstenikot po ime?
 
Не те разбирам тука баш што прашуваш. Мислиш дали му се обраќа по некое име во процесот на крштавењето? Секако, по неговото тековно име. Ниту му смислува ново, ниту му го негира старото. А доколку на пример крштеникот имал име "Антихрист" или нешто слично, би се очекувало тој тоа име да го смени уште во процесот на покајанието, значи пред крштевањето. (Мислев со кое име му се обраќа свештеникот на човекот(бебе веќе нема во твојата црква) кој го крсти)
 
Originally posted by connected connected напиша:

Sto se slucuva so bebinjata vo taa crkva?

Во која црква? Кои бебиња?
 
Originally posted by connected connected напиша:

p.s
dali go smetas poimot baptizam kako soodveten sinonim na izvornoto hristijanstvo? i ako e toa taka, zosto ne go koristis pocesto?
 
Не го сметам, во македонскиот јазик се постои збор "крштевање" и немам потреба да го користам тој англиски збор. Не го користам воопшто, освен кога на англиски сакам да кажам крштевање.
поентата ми беше само да знам дали на некој начин е навредливо тоа за твојата црква доколку некој те нарече така. Ова со најискрени намери те прашав и мило ми е што се разбравме.среќа

Инаку, за ова прашање отворив нова тема. Се надевам дека ќе допринесеш со твои размислувања, т.е. како изворното христијанство гледа на тоа.
Поздравсреќа
Кон врв
connected Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Јули.2007
Статус: Офлајн
Поени: 2787
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај connected Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2007 во 13:54
Родителите неможат да им мислат лошо на своите деца. Ако го прават тоа од љубов спрема Бог, како може да не е оправдано?
Кон врв
Реакт Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Мај.2007
Локација: Burundi
Статус: Офлајн
Поени: 373
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Реакт Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2007 во 13:10
Кога веќе повторно се навраќаме на темава.... Големата лага што се турка, за што претходно постојано велев за оние кои тоа го прават - дека се лажговци и синови на таткото на лагата (Јован 8, 44), се однесува на формата во која се претставува оваа тема, а не во нејзината суштина. Суштината е во значењето на крштението! А тоа е - Кој не се роди од вода и Дух, не може да влезе во царството Божјо (Јован 3, 5). И затоа - Роденото од тело, тело е, а роденото од Дух, дух е (Јован 3, 6). А телото и крвта не можат  да го наследат царството Божјо (1 Коринтјани 15, 50). Според тоа, дали забраната за крштевање деца не е пречка за влез на децата во царството Божјо? Не се децата виновни ако родителите не ги крстиле, туку родителите, оти тие им бранат на децата да дојдат при Христа, иако Самиот Христос ги критикува оние кои им пречеле на децата да доаѓаат при Него (Матеј 19, 14). А благодатта делува без разлика на возраста! Во Стариот Завет децата биле обрезувани, а бидејќи Новиот Завет не е спротивен, туку надополнување на Стариот, вели - Во Него сте обрезани преку неракотворно обрезание (=крштевање)... (Колосјаните 2, 11). Па ако децата во Стариот завет се обрезувале, зошто новозаветните да не смеат да се крштеваат? Па заповетта Христова е да бидат крштевани сите луѓе! Бидејќи, Сите кои се крстивте во Христа, во Христа се облековте (Галатјани 3, 27). Затоа, да не се гледа на формата, туку на суштината. А таа е - секому да му се даде можност да ја прими благодатта Божја, а секој посебно ќе си одговара како таа благодат ќе ја користи.

Без коментар
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2007 во 02:07
Originally posted by connected connected напиша:

ne se vika bas taka, tuku "How did you name your child?"
Во право си поврзана, прочитај подоле што јас точно напишав..
 
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Голем лапсуз би било доколку на некоја англичанка која штотуку родила вие, сакајќи да ја прашате какво име му дала на бебето, и речете: "How did you baptized it?" голема%20насмевка

Originally posted by connected connected напиша:

me interesira kako vernicite od izvornoto hristijanstvo se krstevaat?
 
Се крштеваат по библискиот модел т.е. онака како што се крштевале оние луѓе чие крштевање е запишано во Новиот Завет, за да можеме ние денес да се поучиме од нивниот пример. А тоа што го учиме од нив е дека секој од нив се крстил откако прво му било проповедано евангелието, откако се покајал за своите гревови и откако поверувал во Христос. (повеќе за ова во воведот на оваа тема)
 
Originally posted by connected connected напиша:

Znaci poentata e da se POVERUVA i DA SE KRSTIS no ne i da se imenuvas so ime,taka?
 
Веќе ти објаснив во предходниот пост. Именувањето нема ништо заедничко со крштевањето. Можеш да му дадеш име на бебето уште во 4-от месец од бременоста, а можеш да го направиш тоа и пред да зачнеш. Законска обврска е да му дадеш име на роденото бебе во матично, а таму не ги интересира дали си го крстил бебето пред тоа, дали си го сунетисал или било што. Исто така името можеш да си го смениш кога сакаш.
 
Originally posted by connected connected напиша:

Dali voopsto svestenikot go imenuva krstenikot po ime?
 
Не те разбирам тука баш што прашуваш. Мислиш дали му се обраќа по некое име во процесот на крштавењето? Секако, по неговото тековно име. Ниту му смислува ново, ниту му го негира старото. А доколку на пример крштеникот имал име "Антихрист" или нешто слично, би се очекувало тој тоа име да го смени уште во процесот на покајанието, значи пред крштевањето.
 
Originally posted by connected connected напиша:

Sto se slucuva so bebinjata vo taa crkva?

Во која црква? Кои бебиња?
 
Originally posted by connected connected напиша:

p.s
dali go smetas poimot baptizam kako soodveten sinonim na izvornoto hristijanstvo? i ako e toa taka, zosto ne go koristis pocesto?
 
Не го сметам, во македонскиот јазик се постои збор "крштевање" и немам потреба да го користам тој англиски збор. Не го користам воопшто, освен кога на англиски сакам да кажам крштевање.


Изменето од EvAngelos - 15.Ноември.2007 во 02:08
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
connected Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Јули.2007
Статус: Офлајн
Поени: 2787
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај connected Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2007 во 01:32
Koj da prasam za poimite kum i kumstvo tuka na forumot?
temava bas me asocira na toa, ama nema vrska. ako znae nekoj neka napise, ako ne ke vidam na drugo mesto
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <12345 72>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,375 секунди.