IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Образование
  Активни теми Активни теми RSS - Дали е квалитетно средното образование
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Дали е квалитетно средното образование

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 23456 8>
Автор
Порака
Julija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 02.Март.2006
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Julija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јули.2007 во 22:00
Originally posted by shedow shedow напиша:

КОГА БИ ПОЧНАЛА НЕЗНАМ ДАЛИ ИМА МЕСТО ВООПСТО И МАЛКУ Е И ЕДЕН ЧОВЕЧКИ ЖИВОТ ЗА ДА ИСКАЖАМ СЕ...Ouch 


Почни
Кон врв
Палестинец Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 24.Јуни.2007
Статус: Офлајн
Поени: 12129
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Палестинец Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јули.2007 во 22:04
Originally posted by Julija Julija напиша:

Originally posted by shedow shedow напиша:

КОГА БИ ПОЧНАЛА НЕЗНАМ ДАЛИ ИМА МЕСТО ВООПСТО И МАЛКУ Е И ЕДЕН ЧОВЕЧКИ ЖИВОТ ЗА ДА ИСКАЖАМ СЕ...Ouch 


Почни
Ќе почне, ама ќе оди к*рбан (жртва).
Кон врв
Julija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 02.Март.2006
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Julija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јули.2007 во 22:38
Originally posted by Палестинец Палестинец напиша:

Originally posted by Julija Julija напиша:

Originally posted by shedow shedow напиша:

КОГА БИ ПОЧНАЛА НЕЗНАМ ДАЛИ ИМА МЕСТО ВООПСТО И МАЛКУ Е И ЕДЕН ЧОВЕЧКИ ЖИВОТ ЗА ДА ИСКАЖАМ СЕ...Ouch 
Почни

Ќе почне, ама ќе оди к*рбан (жртва).


Е зошто?
Кон врв
Палестинец Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 24.Јуни.2007
Статус: Офлајн
Поени: 12129
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Палестинец Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јули.2007 во 22:42
Originally posted by Julija Julija напиша:

Originally posted by Палестинец Палестинец напиша:

Originally posted by Julija Julija напиша:

Originally posted by shedow shedow напиша:

КОГА БИ ПОЧНАЛА НЕЗНАМ ДАЛИ ИМА МЕСТО ВООПСТО И МАЛКУ Е И ЕДЕН ЧОВЕЧКИ ЖИВОТ ЗА ДА ИСКАЖАМ СЕ...Ouch 
Почни

Ќе почне, ама ќе оди к*рбан (жртва).


Е зошто?
 
Па shedow мачка ли е? Колку животи има?
Кон врв
Цаци Галапчарот Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 24.Јуни.2007
Локација: Byelorussian SSR
Статус: Офлајн
Поени: 955
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Цаци Галапчарот Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Јули.2007 во 03:47
 ЗАВИСИ КАДЕ УЧИШ.
Кон врв
Професорот Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 24.Јуни.2007
Локација: Italy
Статус: Офлајн
Поени: 921
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Професорот Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Јули.2007 во 04:12
Средното образование не е квалитетно поради следните причини:
 
 
 а) Несоодветен наставен кадар: примање по роднински, партиски,
    пријателски и др. врски плус давање и примање на мито.
 б) Класични методи во наставата: Монолошка метода (професорот   
    предава-учениците “слушаат“, страв од испитување “ако не си
    спремен ќе ти ставам единица“пасивност на учениците на 
    часовите за предавање, користење на фронтална наставна форма
    наместо работа по групи, некористење на интерактивната настава,
    навредување, бркање од часови, па дури и тепање на учениците,
    надменост на некои од професорите дека се семоќни и се знаат,
    а воглавно него знаат ни предметот што го предаваат добро,
    голем дел од професорите до ден денеска не знаат да направат
    годишен глобален план, тематски планови, а да не зборуваме и за
    дневни подготовки со сите нишани, слаба работа на наставниците 
    во осмолетките, ставање на високи оценки и др.
    Професорите не треба да имаат крајна цел да ставаат 5 или 1 туку
    да знаат и да умеаат да ги натераат учениците да учат за да
    знаат. Знаењето е мудрост, а мудроста е повредна од златото
  в) Учениците да бидат посериозни, покултурни, да знаат да
    почитуваат, редовни и дисциплинирани и работни.
  г) Наставни нагледни средства: како можеме да зборуваме за
      квалитетно средно образование, кога има професори што
      диктираат, кога употребуваат се уште табла и креда, наместо
      графоскоп, LCD-проектор, DVD, компјутер. Немање на доволен
      број на столчиња и клупи, штедење на греењето, немање на
      кабинетска настава, основни наставни помагала, необновени со
      години библиотеки и др.
  д) Родители: слаба одговорност и слаба контрола над своите деца
      не доаѓање на родителски средби, но затоа се редовни во мај,
      јуни и август.
  ѓ) држава: тотална не грижа за младите поколенија и идната
      армија на невработени лица што нормално доведува до
      фрустрација и разочараност кај децата кои најчесто си ги
      задаваат неизбежните прашања-што ако завршам, кој ќе ме
      вработи, и ако ме вработи ќе ме осигура ли, за 6000 денари ли ќе
      работам, што ако имам завршено факултет кога ќе работам како
      таксист или собирач на плодови, а да си ја побарам среќата
      надвор од Македонија или да одам во Франкфурт да продавам
      дрога и ќе направам пари, па кога ќе си дојдам ќе отворам нешто
      приватно, ќе си купам добра кола, ќе станам мангуп и др.
   


Изменето од Професорот - 09.Јули.2007 во 04:19
Вера
Морал
Родољубие
Одговорност
Кон врв
Julija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 02.Март.2006
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Julija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Јули.2007 во 11:08
Се' е така, за жал...

Цитирај в) Учениците да бидат посериозни, покултурни, да знаат да почитуваат, редовни и дисциплинирани и работни.


Кон ова би додала уште: одговорни за себе и за своите постапки.

Кон врв
R-C-F Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Септември.2006
Статус: Офлајн
Поени: 368
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај R-C-F Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Јули.2007 во 11:34
srednoto  obrazovanie  uci  na  nemoral   a  glaven  faktor  za  da  se  slucuva  toa  e  moznosta  sekoj  da  ima  sansa  da  dobie  ocenka  kakva  sto  saka  bez  ucejne
 
   sto  znaci  sredno  obrazovanie  ne  postoi
 
 
    a  ako  e  taka  so  srednoto  togas  sto  da  kazeme  za  fakultetot
  
 
    zatoa  ako  nekogas  postoele  neobrazovani  lujdze  vo  makedonija  toa  e  sega 
 
 
   pa  zatoa  daj  ednas  neka  se  resi  problemot  so  mitoto  i  korupcijataStar
M O J O T    I Z B O R    E    I S L A M    N E K A    E    I     V A S
Кон врв
Miriam Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Април.2007
Локација: United States
Статус: Офлајн
Поени: 336
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Miriam Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Јули.2007 во 16:56
Originally posted by Julija Julija напиша:

Најмногу од се' фали МОТИВАЦИЈА... Не само кај професорите, туку најмногу кај учениците...

Кој сака да учи кога знае дека иднината му е неизвесна, дека можеби нема да се вработи, кога гледа дека оној што учел не стигнал баш далеку (или ако стигнал тоа е некаде надвор од Македонија)...

А за професорите, се знае... Поголеми плати, поголема мотивација...


Да, фали мотивација навистина. Ама со другото не се сложувам 100%.

Баш кога иднината е неизвесна, единственото нешто што можеш да го контролираш е што/каде/колку ќе учиш. Колку повеќе знаеш и подобра диплома имаш, толку полесно можеш да најдеш работа. Не е рецепта што работи на кратки патеки, туку е долгорочна - тешко е да се најде работа, тешко е да се бира, има врски насекаде, ама ако си без врски единствено што може да те спаси се добрите квалификации.

А за професорите - подобри плати, поголема мотивација - хмм не знам. Платите навистина не им се високи, ама па има и многу пониски. А така е и насекаде во светот - професорите во основно и средно никаде не се платени премногу. За таа цел пак имаат сигурност на работата - многу се помали шансите да ги отпуштат. Треба малку повеќе конк*ренција, според мене - да се оценуваат професорите секоја година - и од страна на учениците и со стандардизирани тестови.  И да не им е загарантирано работното место засекогаш (знам дека законски не е, освен на факултет, ама сепак, во практика е така).

А многу важен елемент е и нивната желба да работат со деца (не секој е способен). Знам многу луѓе што се запишале на Педагошка академија само заради тоа што е релативно полесен факултет или пак не ги примиле на друго место. Во тој случај, не може да се очекува дека ќе и приоѓаат со ентузијазам на професијата што ја одбрале.

Истото важи и за професорите по стручните предмети, после 4одд и гимназија. Многу од нив студирале нешто што ги привлекува, ама планирале друг тип на работа, а не учителствување. Само што во Мк, на пример, откако ќе завршиш физика или математика, на пример, тешко дека ќе можеш да најдеш друга работа освен наставник. А најдобриот математичар ако не знае да го предаде материјалот на начин на кој ќе го сфатат децата, ако не знае да ги мотивира и заинтересира, не е добар професор.




Изменето од Miriam - 14.Јули.2007 во 19:27
Try again. Fail again. Fail better.
Кон врв
chuchuliga Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 27.Мај.2006
Статус: Офлајн
Поени: 893
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај chuchuliga Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Јули.2007 во 19:41



Да, фали мотивација навистина. Ама со другото не се сложувам 100%.

Баш кога иднината е неизвесна, единственото нешто што можеш да го контролираш е што/каде/колку ќе учиш. Колку повеќе знаеш и подобра диплома имаш, толку полесно можеш да најдеш работа. Не е рецепта што работи на кратки патеки, туку е долгорочна - тешко е да се најде работа, тешко е да се бира, има врски насекаде, ама ако си без врски единствено што може да те спаси се добрите квалификации.

А за професорите - подобри плати, поголема мотивација - хмм не знам. Платите навистина не им се високи, ама па има и многу пониски. А така е и насекаде во светот - професорите во основно и средно никаде не се платени премногу. За таа цел пак имаат сигурност на работата - многу се помали шансите да ги отпуштат. Треба малку повеќе конк*ренција, според мене - да се оценуваат професорите секоја година - и од страна на учениците и со стандардизирани тестови.  И да не им е загарантирано работното место засекогаш (знам дека законски не е, освен на факултет, ама сепак, во практика е така).

А многу важен елемент е и нивната желба да работат со деца (не секој е способен). Знам многу луѓе што се запишале на Педагошка академија само заради тоа што е релативно полесен факултет или пак не ги примиле на друго место. Во тој случај, не може да се очекува дека ќе и приоѓаат со ентузијазам на професијата што ја одбрале.

Истото важи и за професорите по стручните предмети, после 4одд и гимназија. Многу од нив студирале нешто што ги привлекува, ама планирале друг тип на работа, а не учителствување. Само што во Мк, на пример, откако ќе завршиш физика или математика, на пример, тешко дека ќе можеш да најдеш друга работа освен наставник. А најдобриот математичар ако не знае да го предаде материјалот на начин на кој ќе го сфатат децата, ако не знае да ги мотивира и заинтересира, не е добар професор.


[/QUOTE]

 

Thumbs%20Upсе согласувамThumbs%20Up

Кон врв
*DrEaMeR* Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 09.Јуни.2007
Статус: Офлајн
Поени: 310
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај *DrEaMeR* Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Јули.2007 во 20:10
според мене средното образование е квалитетно
Кога се сака се бара начин ... а кога не се сака се бара изговор!
Кон врв
DenizC Кликни и види ги опциите
Група
Група
Лик (аватар)

Регистриран: 30.Јуни.2007
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 48
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DenizC Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Јули.2007 во 21:48
Ти само сонувај
Кон врв
Julija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 02.Март.2006
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Julija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Јули.2007 во 16:37
Originally posted by chuchuliga chuchuliga напиша:

Да, фали мотивација навистина. Ама со другото не се сложувам 100%. Баш кога иднината е неизвесна, единственото нешто што можеш да го контролираш е што/каде/колку ќе учиш. Колку повеќе знаеш и подобра диплома имаш, толку полесно можеш да најдеш работа. Не е рецепта што работи на кратки патеки, туку е долгорочна - тешко е да се најде работа, тешко е да се бира, има врски насекаде, ама ако си без врски единствено што може да те спаси се добрите квалификации.

А за професорите - подобри плати, поголема мотивација - хмм не знам. Платите навистина не им се високи, ама па има и многу пониски. А така е и насекаде во светот - професорите во основно и средно никаде не се платени премногу. За таа цел пак имаат сигурност на работата - многу се помали шансите да ги отпуштат. Треба малку повеќе конк*ренција, според мене - да се оценуваат професорите секоја година - и од страна на учениците и со стандардизирани тестови.  И да не им е загарантирано работното место засекогаш (знам дека законски не е, освен на факултет, ама сепак, во практика е така).

А многу важен елемент е и нивната желба да работат со деца (не секој е способен). Знам многу луѓе што се запишале на Педагошка академија само заради тоа што е релативно полесен факултет или пак не ги примиле на друго место. Во тој случај, не може да се очекува дека ќе и приоѓаат со ентузијазам на професијата што ја одбрале.Истото важи и за професорите по стручните предмети, после 4одд и гимназија.

Многу од нив студирале нешто што ги привлекува, ама планирале друг тип на работа, а не учителствување. Само што во Мк, на пример, откако ќе завршиш физика или математика, на пример, тешко дека ќе можеш да најдеш друга работа освен наставник. А најдобриот математичар ако не знае да го предаде материјалот на начин на кој ќе го сфатат децата, ако не знае да ги мотивира и заинтересира, не е добар професор.


 


Thumbs%20Upсе согласувамThumbs%20Up

[/QUOTE]

Да, не секој го бива за професор... За да бидеш професор треба да бидеш по малку "глумец"... Наставникот секогаш треба да зборува со интерес и восхит за она што го предава...

Забележувам дека во наставата не се практикува многу самостојната работа кај учениците. Она што го гледам е дека наставникот ги ваду учениците на табла (и тоа подобрите), тие решаваат, а другите само препишуваат... (конкретно за предметот математика)...

Отсегогаш сум сметала дека самостојната работа и прогамираната настава се нешто најдобро за децата... Тука се чини дека наставникот нема многу работа, но не е така... Тој треба да спреми задачи со различна тежина за секоја различна група ученици:
- Задачи за тројка, за учениците што знаат за 2 и 3
- задачи за 4 за оние што знаат за 3 и 4
- задачи за 5 за оние што знаат за 4 и 5
- екстра тешки но интересни задачи, за поттикнување на математичкото мислење...

Во секој чекор од совладувањето на задачите да е достапен учебникот за оние ученици коишто не го совладале или пак заборавиле некој некој поим...

Ваквиот час потсеќа на приватен час за 30 ученика истовремено...

Држењето ваква настава бара голема подготовка на наставникот од дома, но знае и многу да награди...

Од друга страна децата никогаш не се под стрес дека ако нешто не знаат дека ќе им се пише послаба оценка...Едноставно се стремат да знаат што повеќе...

За другите предмети (Science-биологија,хемија, физика, географија) не би знаела да кажам како е, но мислам дека и тука може да се испрактикува некаква самостојан работа на ученици преку изработка на проекти на разни теми од материјалот... Сигурно тука мора да се иам предвид дека се потребни и многу други средства: микроскопи, хемикалии, апаратури за хемиски и физички процеси и слично.



Кон врв
marence Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 13.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 365
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај marence Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Август.2007 во 15:17
jas mislam deka ucenicite ucat mnogu nepotrebni raboti, gradovi vo drugi drzavi zosto mu se, nim im treba nesto sto ce im koristi vo zivotot, materijalot sto se sprema e za toa koj da napravi ucebnik i koj da zeme pari se e biznis nikoj ne vodi smetka za ucenicite nivnite potrebi

a visokoto obrazovanie e katastrofa cesto pati od nekoj tezok fakultet mozi da se otepas od ucenje i da izlezis nesposoben, ako naucis nesto sam arno i opstat kultura e individualna a ne samo uci ova uci ona za opsta kultura od to ne se zivee treba da se osposobat ucenicite leb da si vadat
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 23456 8>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 2,859 секунди.