Дали е квалитетно средното образование
Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Стил на живот
Име на форумот: Образование
Опис на форумот: Улично, основно, средно, високо...
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=6515
Датум на принтање: 04.Декември.2024 во 23:28 Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com
Тема: Дали е квалитетно средното образование
Постирано од: Гјадец
Наслов: Дали е квалитетно средното образование
Датум на внесување: 02.Февруари.2007 во 18:20
нема да биде квалитетно додека има професори-фосили кои усте предаваат
|
Коментари:
Постирано од: Гјадец
Датум на внесување: 02.Февруари.2007 во 20:56
Постирано од: anakin
Датум на внесување: 02.Февруари.2007 во 21:00
a so sakas da ti predava Angelina Jolly?
------------- SILATA NEKA E SO VAS a ako ne vi treba, neka, i taka ne e nekoj trosok, ja ima nasekade okolu nas.
|
Постирано од: Гјадец
Датум на внесување: 02.Февруари.2007 во 21:21
не мора да ми предава џоли ама нека не ми предаваат баби по 68 години има млади професорки кои се без работа
|
Постирано од: Cvekence
Датум на внесување: 03.Февруари.2007 во 01:51
zaso taka vikas?ja imav stari profesori so bea zakon...sea bea malce diktatorski raspolozeni ama zaradi toa ucevme poveke...onie mladite so dojdoa bea beter od nas i ne ostavaa i kaj niv minevme bez ucenje...imase edna so ja stavija odma u 4 a prvpat predavase pa se plasese od nasdodeka ja znaat materijata so ja predavaat(ona so go predviduva programata)ne e vazno i da e star profesorot.mislam deka kvalitetot ne zavisi od vozrasta na profesorot toklu kolku so zavisi od dr faktori...ne gi kazuvam
------------- respect my authoritaaa
|
Постирано од: Mindy
Датум на внесување: 03.Февруари.2007 во 09:45
Cvekence mislis na ona po hemija sto ni predavase ili ???
ja ko se setam na sredno skolo pse me asocira na Frosa -fizika mnogu mi ima pstanevo vpecatok taa zena i posebno ja cenam
a za toa dali e kvalitetno srednoto obrazovanie si zavisi od ucenikot, ako si uce redovno i ako saka da si stekne znaenje ke bide kvalitetno, ne mora se da zavisi od profesorite, mora i ucenicite malku da se potrudat da istrazuvaat i citaat poveke kako sto toa se pravi tuka
-------------
|
Постирано од: Emus
Датум на внесување: 03.Февруари.2007 во 11:41
ne e se od profesorite
------------- It's funny how someone can break your heart in a tousands of litle pieces, and you'll still be able to love him with those broken pieces.
|
Постирано од: BiG_kIsS
Датум на внесување: 03.Февруари.2007 во 16:12
Нема врска дали се стари или млади... Битно е да ти бидат интересни, да сакаш да ги слушаш, да сакаш да учиш, да знаат да ти пренесат знаење....
------------- Never be afraid to Dream... Live... Love and Laugh. Be afraid not to!!!
|
Постирано од: angelina
Датум на внесување: 05.Февруари.2007 во 04:29
Mona Liza напиша:
ja ko se setam na sredno skolo pse me asocira na Frosa -fizika mnogu mi ima pstanevo vpecatok taa zena i posebno ja cenam
|
sigurno si od stip
haha
na mene ne mi predava frosa,
ustvari ja uste malku ke zavrsam
|
Постирано од: Гјадец
Датум на внесување: 06.Февруари.2007 во 17:11
Не е се до професорите ама треба нови методи на предавање а не застарени како што тоа се прави сега
|
Постирано од: Tattoo Beauty
Датум на внесување: 16.Февруари.2007 во 10:01
Да и на пракса малце да удрат доста само опширни теории...
------------- http://www.skin-artists.com" rel="nofollow - Skin-Artists.com
http://www.tattoo-passion.org" rel="nofollow - TattooPassion
|
Постирано од: perinosi
Датум на внесување: 16.Февруари.2007 во 10:53
Постирано од: angelmk
Датум на внесување: 16.Февруари.2007 во 15:12
среднотео образование е баеги катстрофа.надуени оцени,нема квалитет,се у фрка за подобри оцени,се стават оцени на жими мајка,професорите не се замарат да овозможат квалитетна услуга,
------------- "BEAUTY IS TRUTH, TRUTH BEAUTY."
|
Постирано од: Julija
Датум на внесување: 16.Февруари.2007 во 15:33
angelmk напиша:
среднотео образование е баеги катстрофа.надуени оцени,нема квалитет,се у фрка за подобри оцени,се стават оцени на жими мајка,професорите не се замарат да овозможат квалитетна услуга,
|
Отсекогаш било така ама сега е уште поизразено, заради ниските плати и огромните класови...
-------------
|
Постирано од: Julija
Датум на внесување: 16.Февруари.2007 во 15:35
Julija напиша:
angelmk напиша:
среднотео образование е баеги катстрофа.надуени оцени,нема квалитет,се у фрка за подобри оцени,се стават оцени на жими мајка,професорите не се замарат да овозможат квалитетна услуга,
|
Отсекогаш било така ама сега е уште поизразено, заради ниските плати и огромните класови... |
Ги заборавив и неквалитетните програми и укинувањето часови на битни предмети...
-------------
|
Постирано од: angelmk
Датум на внесување: 16.Февруари.2007 во 15:56
Julija напиша:
Julija напиша:
angelmk напиша:
среднотео образование е баеги катстрофа.надуени оцени,нема квалитет,се у фрка за подобри оцени,се стават оцени на жими мајка,професорите не се замарат да овозможат квалитетна услуга,
|
Отсекогаш било така ама сега е уште поизразено, заради ниските плати и огромните класови... |
Ги заборавив и неквалитетните програми и укинувањето часови на битни предмети...
|
у право си.програмите се стари со децении,демек издават некои нови учебници,демек мењат програми ама ништо.тоа останува без имплементација у ставарноста,старите навики тешко умират.
------------- "BEAUTY IS TRUTH, TRUTH BEAUTY."
|
Постирано од: Julija
Датум на внесување: 16.Февруари.2007 во 16:08
angelmk напиша:
Julija напиша:
Julija напиша:
angelmk напиша:
среднотео образование е баеги катстрофа.надуени оцени,нема квалитет,се у фрка за подобри оцени,се стават оцени на жими мајка,професорите не се замарат да овозможат квалитетна услуга,
|
Отсекогаш било така ама сега е уште поизразено, заради ниските плати и огромните класови... |
Ги заборавив и неквалитетните програми и укинувањето часови на битни предмети...
| у право си.програмите се стари со децении,демек издават некои нови учебници,демек мењат програми ама ништо.тоа останува без имплементација у ставарноста,старите навики тешко умират. |
Програмите се преобемни, фондот на часови премал, се стимулира меморирање на факти а не истражувачко мислење...
Нереалноста во оценувањето (а истовремено и неучењето) е дополнително поттикнато од немањето приемни испити на факултетите...
-------------
|
Постирано од: Mindy
Датум на внесување: 06.Март.2007 во 19:15
se ukluciv na forumot specijalno da pisam vo ovaa tema
deneska bas praveveme muabet so profesorkata germanski za obrazovanieto tuka(vo ger) i ona ni spomna deka se pravelo nekoi analizi vo koja zemja vo evropa ima najkvalitetno obrazoven sistem i lugje nema da veruvate ama na prvo mesto, na vrvot, bez konk*rencija e Finska so najkvaliletno obrazovanie vo cela Evropa., a germancite se nekade 20 ili 21 mesto od vkupno 30 testirani zemji.....i bas profesorkata bese revoltirana zosto germanija da ne e megju najdobrite i ni kazuvase deka ministerot za obrazovanie tuka se zalaga za podobruvanje na obrazovniot sistem i se vlozeni golema suma na pari , pa ne znam kako planiraat da ja realiziraat nivnata idea kon podobruvanje
Pa mili moi , se prasuvam Makedonija na koe mesto e so obrazovniot sistem, imam cuvstvo deka denesnava mladina ili se mnogu mrzelivi ili problemot e vo profesorite...t.e. nacinot ili planot po koj ja vodat nastavata.
-------------
|
Постирано од: mamma
Датум на внесување: 06.Март.2007 во 20:07
Ni slucajno!!Se dodeka ne se smenat apsolutno site raboti. Nitu imaat nacin,nitu pak plan.Se odi vo uciliste kolku da ne se sedi doma,profesorite si rabotat drugi raboti,ucat lekcii pred da gi predavaat,ocenuvaat bez vrska(odnosno bi mozelo da se kaze so jaka vrska koj kako ke svati).Neznaat da gi zainteresiraat decata za da navistina se vklucat vo nastavata.....Opst haos!!!!
T-VIKI: P O M A G A J !!!!DOPOLNI ME
------------- http://imageshack.us">
Shot at 2007-06-30[/IMG]
|
Постирано од: buceslatko
Датум на внесување: 06.Март.2007 во 21:13
spored mene- ne e...
ti ke ucis cela godina i na krajot na godinata doaga majkata ili tatkoto na tvojot skolski, so klasnata mu gi popravaat ocenkite na nego, i na kraj vie imate ist uspeh...
------------- Read an cry!!!!!
|
Постирано од: mamma
Датум на внесување: 06.Март.2007 во 22:09
Toa pak sto roditelite pridonesuvaat vo "obrazovanieto"na svoite deca e prikazna za sebe.Predhodniot post dovolno govori,i voobicaeni se vakvi situacii. Najtragicno e toa sto site go znaat problemot i nikoj ne go resava
------------- http://imageshack.us">
Shot at 2007-06-30[/IMG]
|
Постирано од: butel2
Датум на внесување: 07.Март.2007 во 12:26
ovde stanuva zbor za srednite ucilista, no sistemot za obrazovanie e toj i ministerstvoto e toa....
pred 5 godini na kraj na godina koga decata gi zemaa sveditelstvata , ucitelkata na sin mi , togas bese 2 odd., bese tolku revoltirana i otvoreno kaza deka toa e prva pat vo nejzino 20 i kusur godisno iskustvo site ucenici da pominat so site petki....
ako od mali noze ne se stekanta rabotni naviki i ako deteto ne sfati deka treba da si ja zasluzi ocenkata kakva i da e , koj e kriv? sto moze profesorot koga nekoj nad nego ke mu nalozi da pise ocenka? ne e sekogas vinata vo profesorite.
inaku kvalitet vo obrazovanieto....odamna svrseno minato vreme...
|
Постирано од: mamma
Датум на внесување: 07.Март.2007 во 12:53
Koj e toj sto ke mu nalozi na profesorot koj raboti so decata da mu pise ocenka??? Moze li istiot profesor da rece ne,toa dete ne ja zasluzuva taa ocenka? Kako ne se krivi?Niv samo im e strav da ne go izgubat rabotnoto mesto i privilegiite sto gi imaat na istoto!!!! Voopsto ne se grizat za toa dali toa dete moze so toa znaenje da odi ponatamu vo obrazovanieto! Rabotnite naviki na ucenicite od osnovnoto obrazovanie se griza isklucivo na nastavnicite(so mala pomos od roditelite)neli zatoa gi prakame vo uciliste???Da naucat kako se uci a ne kako bez ucenje da dobijat podobri oceni.Steta sto seuste na nastavnicite i profesorite im se dozvoluva samovolno da se odnesuvaat i da bidat losi primeri za decata koi od niv ucat deka so mali podaroci i umilkuvanje mozat lesno da dobijat podobra ocena. Imam sin sto studira na privaten koledz,i vnuk sto studira na drzavniot univerzitet........koja razlika!!!!! Ne deka plakas pa mu popustaat tuku gledam deka navistina se trudat dobro da gi upatat vo zivotot i profesijata koja ja odbrale,za razlika od ovie drugite koi ne plakaat(a vsusnost pretplatuvaat). BTW,i pokraj plakanjeto sinot padna na eden ispit znaci ne e plati ja diplomata i ke ja dobies. Na zalost vo srednovo nase obrazovanie e bas taka....
------------- http://imageshack.us">
Shot at 2007-06-30[/IMG]
|
Постирано од: Flix
Датум на внесување: 07.Март.2007 во 13:38
Paa od 1 do 5 bi stavil 1+ ili 2 varira tuka negde, drzavnite sredni ucilista se mnogu polosi od privatnite, ne samo sto ima vo poveketo ucilista losi uslovi, nedovolno nadgleden materijal i dr i kadarot e za nigde, profesorite korumpirani, isfrustrirani sekakvi.
------------- http://flixter.deviantart.com/">
|
Постирано од: Tattoo Beauty
Датум на внесување: 07.Март.2007 во 14:12
Постирано од: butel2
Датум на внесување: 08.Март.2007 во 09:29
Koj e toj sto ke mu nalozi na profesorot koj raboti so decata da mu pise ocenka???
Moze li istiot profesor da rece ne,toa dete ne ja zasluzuva taa ocenka?
Kako ne se krivi?Niv samo im e strav da ne go izgubat rabotnoto mesto i privilegiite sto gi imaat na istoto!!!!
Voopsto ne se grizat za toa dali toa dete moze so toa znaenje da odi ponatamu vo obrazovanieto!
Na profesorot nekoj sto e nad nego moze da mu nalozi , znaci direktorot, ili vo konretniot slucaj sto go navedov, na ucitelkata i bese nalozeno od ministerstvoto.
Ako ucenikot ne dade odgovor za 5 sekako deka ne ja zasluzuva taa ocenka.
Za rabotnoto mesto sekoj se grizi pogotovo vo denesno vreme koga nieden rabotnik ne e zastiten so zakon vo odnos na svoite rabotni prava.
Uciteli, nastavnici, profesoti ima sekakvi, no ne e tocno deka ne se grizat voopsto.Deteto nema da stekne nikogas rabotna navika ako ne mu se kaze deka treba da sedne i da se potrudi. Roditelot so edno vrtenje na telefonot kade sto ke bara na negovoto dete da mu se stavi 5 celosno go degradira nastavnikot a go uci svoeto dete deka i ne mora da se trudi i deka lesno ke dojde do celta ako ima nekoj da go butka.
Vo sekoj slucaj podobra e i zasluzenata trojka otkolku poklonetata petka.
|
Постирано од: mamma
Датум на внесување: 08.Март.2007 во 17:14
Jas znam deka sekoj se grizi za svoeto rabotno mesto,no vo slucajot so nastavnicite-profesorite nemozam da zamislam kako bez tronka sovest istite bi se odlucile da si go spasuvaat svojot grb namesto da ja rabotat rabotata sovesno,zosto sepak se raboti za deca koi moras da gi izvedes na vistinskiot pat,deca na koi istite tie nastavnici treba da im bidat primer kako ne treba. Isto znam deka nad sekoj postoi nekoj drug koj gi vlece koncite.Znaci i nad ministerstvoto ima nekoj koj e povisok.Ne se slozuvam deka treba da se molci,ima nacin da nezadovolnite ucenici(od svoite oceni)dokazat kolku navistina znaat i mozat. Zboruvame generalno za site profesori,navistina ima i takvi koi se uste se grizat za idninata na nasite deca no tie se kapka vo okeanot.
------------- http://imageshack.us">
Shot at 2007-06-30[/IMG]
|
Постирано од: butel2
Датум на внесување: 08.Март.2007 во 21:10
tocno, se slozuvam so tebe , osteteniot ucenik sekogas moze da dokaze deka e osteten.
|
Постирано од: Julija
Датум на внесување: 08.Март.2007 во 21:45
Mona Liza напиша:
se ukluciv na forumot specijalno da pisam vo ovaa tema
deneska bas praveveme muabet so profesorkata germanski za obrazovanieto tuka(vo ger) i ona ni spomna deka se pravelo nekoi analizi vo koja zemja vo evropa ima najkvalitetno obrazoven sistem i lugje nema da veruvate ama na prvo mesto, na vrvot, bez konk*rencija e Finska so najkvaliletno obrazovanie vo cela Evropa., a germancite se nekade 20 ili 21 mesto od vkupno 30 testirani zemji.....i bas profesorkata bese revoltirana zosto germanija da ne e megju najdobrite i ni kazuvase deka ministerot za obrazovanie tuka se zalaga za podobruvanje na obrazovniot sistem i se vlozeni golema suma na pari , pa ne znam kako planiraat da ja realiziraat nivnata idea kon podobruvanje
Pa mili moi , se prasuvam Makedonija na koe mesto e so obrazovniot sistem, imam cuvstvo deka denesnava mladina ili se mnogu mrzelivi ili problemot e vo profesorite...t.e. nacinot ili planot po koj ja vodat nastavata.
|
Одлична забелешка Мона... Кај нас ниту едно од Министерствата (тука ги бројам она за образование и наука, за култура а и за финансии, оти ништо без него) 5 пари не дава за ништо: ниту ги зголемува платите (дај им пристојна плата на професорите па ќе видиш и методи и примени и се'), ниту пак вложува во кадарот (со семинари, средби, а и ако имаат такви средби наставниците само се жалат на примањата и пак се сведува на првото...), ниту пак вложува во опремување на училиштата.... Арно ама, затоа секој нов министер има нова идеја како да се издадат нови (ко божем подобрени) учебници, изборни предмети и секакви глупости... А трупај само материјал без врска...
А на факултетите е уште постаршно Кредит систем my ass ... Нема врска... немаме ние луѓе за вистински кредит систем... Ниту пак некој вработува млади кадри со просек... Ама баш ги брига... Еден ден ќе изумре Универзитетот... Еден податок што ми е познат; за нашите државни универзитети вкупно се издвојуваат од буџетот 15 милиони евра годишно, а во Словенија 200 милиони евра... Па сега иди види
-------------
|
Постирано од: angelina
Датум на внесување: 11.Март.2007 во 05:06
tuka i za beneficii na zemjodelcite se 15 mil. evra, a u srbija i hrvatska pa 150 mil.
deka odat nasite pari ne mi e jasno.
ne e mnogu kvalitetno naseto obrazovanie.
ne e se do parite.
u sekoj slucaj treba promeni kon podobro.
|
Постирано од: sensei
Датум на внесување: 11.Март.2007 во 10:52
Целиот образовен систем е неквалитетен. Фала му многу на Песталоци што востановил систем во кој човек треба да начука просечно 25 години додека да стане академски образован. Тоа се барем 5 години вишок во учење на непотребни работи, а младите интелектуално созреваат многу порано,... веќе на 15 години повеќето имаат доволно развиен интелект за да се соочат со било кој проблем. Посебна приказна се корумпираните општествените науки и нивното место во образованието. Исто така и самиот педагошки процес креира затупени конформисти, а тоа не е баш добро.
------------- Gods Creative Force enters humanity through a mans love for his wife and desire to raise his family in a wholesome environment. It is reciprocated by a woman receiving his seed-spirit and nurturing it
|
Постирано од: Ana_bt
Датум на внесување: 11.Март.2007 во 21:17
Deka obrazovanieto ni e nekvalitetno nekvalitetno ni e,se soglasuvam.
Ama seto toa ne e greska samo vo profesorite tuka e greskata i vo roditelite koi baraat golemi oceni .....
Sepak kako u4eni4ka moram da dodadam deka i ne trupaat so nekoi gluposti koi sto nikade nema da ni trebaat...
Smetam deka treba da se namali matrijalot po nekoi predmeti i da se vovede poveke prakti4na nastava a ne samo teoretski....
|
Постирано од: Bufce
Датум на внесување: 03.Април.2007 во 08:42
jas voopsto ne sum zadovolna od obrazovniot sistem vo gimnazijata vo koja sto ucam.........vo osnovno bevme vo cekor so tehnologijata mislam deka e sramota srednoto obrazovanie da bide zad osnovnoto.......a ima i profesori koi ne se za taa rabota. se im preci, sistemot im preci, decata ne ucat, plati ne im davaat........se se kriticno nastroeni a nisto ne pridonesuvaat za da bide podobro.
------------- put crepe bows round the white necks of the public doves...
|
Постирано од: Debora
Датум на внесување: 03.Април.2007 во 12:07
Постирано од: Tattoo Beauty
Датум на внесување: 04.Април.2007 во 22:09
Фали експедитивност и комјутеризација, намалување на материјалите и добар и квалитетен концепт во наставната програма
------------- http://www.skin-artists.com" rel="nofollow - Skin-Artists.com
http://www.tattoo-passion.org" rel="nofollow - TattooPassion
|
Постирано од: Julija
Датум на внесување: 04.Април.2007 во 22:22
Најмногу од се' фали МОТИВАЦИЈА... Не само кај професорите, туку најмногу кај учениците...
Кој сака да учи кога знае дека иднината му е неизвесна, дека можеби нема да се вработи, кога гледа дека оној што учел не стигнал баш далеку (или ако стигнал тоа е некаде надвор од Македонија)...
А за професорите, се знае... Поголеми плати, поголема мотивација...
-------------
|
Постирано од: Tattoo Beauty
Датум на внесување: 13.Април.2007 во 10:39
да баш е се до платите кај професорите а млку само кон желбата и приврзаноста со учениците
------------- http://www.skin-artists.com" rel="nofollow - Skin-Artists.com
http://www.tattoo-passion.org" rel="nofollow - TattooPassion
|
Постирано од: DenizC
Датум на внесување: 01.Јули.2007 во 13:05
I pokraj toa sto ucam vo privatno uciliste mnogu dobro sum zapoznaen so problemite na obrazovanieto. Nemojte da mislite deka privatnite ucilista se rajski gradini. I tamu nema nisto bez problemi. Privatnite ucilista imaat podobar sistem od drzavnite no tuka cesto se skoluvaat i razni mamini i tatini galenicista koi se zapisale samo zatoa sto roditelite imaat pari, im e smaceno od svoite deca i sakaat celiot tovar za nivnoto vospituvanje e da go prefrlat na nastavnicite koi pak mozat se vo moznost da im priustat se na ucenicite osven DOMASNOTO VOSPITUVANJE KOE E ONA VISTINSKOTO BITNO ZA PODOBAR USPEH.
|
Постирано од: Палестинец
Датум на внесување: 01.Јули.2007 во 22:00
Julija напиша:
Најмногу од се' фали МОТИВАЦИЈА... Не само кај професорите, туку најмногу кај учениците...
Кој сака да учи кога знае дека иднината му е неизвесна, дека можеби нема да се вработи, кога гледа дека оној што учел не стигнал баш далеку (или ако стигнал тоа е некаде надвор од Македонија)...
А за професорите, се знае... Поголеми плати, поголема мотивација... |
Диплома си е диплома. Образован човек си е образован.
А за професорите, се знае... Поголеми плати, поголема мотивација и подобри ученици.
------------- Подобро ужасен крај, отколку ужаси без крај.
|
Постирано од: brza
Датум на внесување: 02.Јули.2007 во 00:52
shto ima tuka kvalitetno,...pa toa da bide,...se e sranje u zemjava,....da ne nabrojuvam
------------- Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
|
Постирано од: shedow
Датум на внесување: 02.Јули.2007 во 01:04
КОГА БИ ПОЧНАЛА НЕЗНАМ ДАЛИ ИМА МЕСТО ВООПСТО И МАЛКУ Е И ЕДЕН ЧОВЕЧКИ ЖИВОТ ЗА ДА ИСКАЖАМ СЕ...
------------- poglednigo svetot poubavo ke najdes prijatno mesto za ziveenje i za tebe
|
Постирано од: brza
Датум на внесување: 02.Јули.2007 во 01:15
aj,ne preteruvaj,....eden tom e dovolno
------------- Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
|
Постирано од: Julija
Датум на внесување: 03.Јули.2007 во 22:00
shedow напиша:
КОГА БИ ПОЧНАЛА НЕЗНАМ ДАЛИ ИМА МЕСТО ВООПСТО И МАЛКУ Е И ЕДЕН ЧОВЕЧКИ ЖИВОТ ЗА ДА ИСКАЖАМ СЕ...
|
Почни
-------------
|
Постирано од: Палестинец
Датум на внесување: 03.Јули.2007 во 22:04
Постирано од: Julija
Датум на внесување: 03.Јули.2007 во 22:38
Е зошто?
-------------
|
Постирано од: Палестинец
Датум на внесување: 03.Јули.2007 во 22:42
Julija напиша:
Е зошто? |
Па shedow мачка ли е? Колку животи има?
------------- Подобро ужасен крај, отколку ужаси без крај.
|
Постирано од: Цаци Галапчарот
Датум на внесување: 04.Јули.2007 во 03:47
ЗАВИСИ КАДЕ УЧИШ.
------------- Еј, гулаби, гулаби бели.
|
Постирано од: Професорот
Датум на внесување: 09.Јули.2007 во 04:12
Средното образование не е квалитетно поради следните причини:
а) Несоодветен наставен кадар: примање по роднински, партиски,
пријателски и др. врски плус давање и примање на мито.
б) Класични методи во наставата: Монолошка метода (професорот
предава-учениците “слушаат“, страв од испитување “ако не си
спремен ќе ти ставам единица“пасивност на учениците на
часовите за предавање, користење на фронтална наставна форма
наместо работа по групи, некористење на интерактивната настава,
навредување, бркање од часови, па дури и тепање на учениците,
надменост на некои од професорите дека се семоќни и се знаат,
а воглавно него знаат ни предметот што го предаваат добро,
голем дел од професорите до ден денеска не знаат да направат
годишен глобален план, тематски планови, а да не зборуваме и за
дневни подготовки со сите нишани, слаба работа на наставниците
во осмолетките, ставање на високи оценки и др.
Професорите не треба да имаат крајна цел да ставаат 5 или 1 туку
да знаат и да умеаат да ги натераат учениците да учат за да
знаат. Знаењето е мудрост, а мудроста е повредна од златото
в) Учениците да бидат посериозни, покултурни, да знаат да
почитуваат, редовни и дисциплинирани и работни.
г) Наставни нагледни средства: како можеме да зборуваме за
квалитетно средно образование, кога има професори што
диктираат, кога употребуваат се уште табла и креда, наместо
графоскоп, LCD-проектор, DVD, компјутер. Немање на доволен
број на столчиња и клупи, штедење на греењето, немање на
кабинетска настава, основни наставни помагала, необновени со
години библиотеки и др.
д) Родители: слаба одговорност и слаба контрола над своите деца
не доаѓање на родителски средби, но затоа се редовни во мај,
јуни и август.
ѓ) држава: тотална не грижа за младите поколенија и идната
армија на невработени лица што нормално доведува до
фрустрација и разочараност кај децата кои најчесто си ги
задаваат неизбежните прашања-што ако завршам, кој ќе ме
вработи, и ако ме вработи ќе ме осигура ли, за 6000 денари ли ќе
работам, што ако имам завршено факултет кога ќе работам како
таксист или собирач на плодови, а да си ја побарам среќата
надвор од Македонија или да одам во Франкфурт да продавам
дрога и ќе направам пари, па кога ќе си дојдам ќе отворам нешто
приватно, ќе си купам добра кола, ќе станам мангуп и др.
------------- Вера
Морал
Родољубие
Одговорност
|
Постирано од: Julija
Датум на внесување: 09.Јули.2007 во 11:08
Се' е така, за жал...
в) Учениците да бидат посериозни, покултурни, да знаат да почитуваат, редовни и дисциплинирани и работни. |
Кон ова би додала уште: одговорни за себе и за своите постапки.
-------------
|
Постирано од: R-C-F
Датум на внесување: 09.Јули.2007 во 11:34
srednoto obrazovanie uci na nemoral a glaven faktor za da se slucuva toa e moznosta sekoj da ima sansa da dobie ocenka kakva sto saka bez ucejne
sto znaci sredno obrazovanie ne postoi
a ako e taka so srednoto togas sto da kazeme za fakultetot
zatoa ako nekogas postoele neobrazovani lujdze vo makedonija toa e sega
pa zatoa daj ednas neka se resi problemot so mitoto i korupcijata
------------- M O J O T I Z B O R E I S L A M N E K A E I V A S
|
Постирано од: Miriam
Датум на внесување: 14.Јули.2007 во 16:56
Julija напиша:
Најмногу од се' фали МОТИВАЦИЈА... Не само кај професорите, туку најмногу кај учениците...
Кој сака да учи кога знае дека иднината му е неизвесна, дека можеби нема да се вработи, кога гледа дека оној што учел не стигнал баш далеку (или ако стигнал тоа е некаде надвор од Македонија)...
А за професорите, се знае... Поголеми плати, поголема мотивација... |
Да, фали мотивација навистина. Ама со другото не се сложувам 100%.
Баш кога иднината е неизвесна, единственото нешто што можеш да го контролираш е што/каде/колку ќе учиш. Колку повеќе знаеш и подобра диплома имаш, толку полесно можеш да најдеш работа. Не е рецепта што работи на кратки патеки, туку е долгорочна - тешко е да се најде работа, тешко е да се бира, има врски насекаде, ама ако си без врски единствено што може да те спаси се добрите квалификации.
А за професорите - подобри плати, поголема мотивација - хмм не знам. Платите навистина не им се високи, ама па има и многу пониски. А така е и насекаде во светот - професорите во основно и средно никаде не се платени премногу. За таа цел пак имаат сигурност на работата - многу се помали шансите да ги отпуштат. Треба малку повеќе конк*ренција, според мене - да се оценуваат професорите секоја година - и од страна на учениците и со стандардизирани тестови. И да не им е загарантирано работното место засекогаш (знам дека законски не е, освен на факултет, ама сепак, во практика е така).
А многу важен елемент е и нивната желба да работат со деца (не секој е способен). Знам многу луѓе што се запишале на Педагошка академија само заради тоа што е релативно полесен факултет или пак не ги примиле на друго место. Во тој случај, не може да се очекува дека ќе и приоѓаат со ентузијазам на професијата што ја одбрале.
Истото важи и за професорите по стручните предмети, после 4одд и гимназија. Многу од нив студирале нешто што ги привлекува, ама планирале друг тип на работа, а не учителствување. Само што во Мк, на пример, откако ќе завршиш физика или математика, на пример, тешко дека ќе можеш да најдеш друга работа освен наставник. А најдобриот математичар ако не знае да го предаде материјалот на начин на кој ќе го сфатат децата, ако не знае да ги мотивира и заинтересира, не е добар професор.
------------- Try again. Fail again. Fail better.
|
Постирано од: chuchuliga
Датум на внесување: 14.Јули.2007 во 19:41
Да, фали мотивација навистина. Ама со другото не се сложувам 100%.
Баш кога иднината е неизвесна, единственото нешто што можеш да го контролираш е што/каде/колку ќе учиш. Колку повеќе знаеш и подобра диплома имаш, толку полесно можеш да најдеш работа. Не е рецепта што работи на кратки патеки, туку е долгорочна - тешко е да се најде работа, тешко е да се бира, има врски насекаде, ама ако си без врски единствено што може да те спаси се добрите квалификации.
А за професорите - подобри плати, поголема мотивација - хмм не знам. Платите навистина не им се високи, ама па има и многу пониски. А така е и насекаде во светот - професорите во основно и средно никаде не се платени премногу. За таа цел пак имаат сигурност на работата - многу се помали шансите да ги отпуштат. Треба малку повеќе конк*ренција, според мене - да се оценуваат професорите секоја година - и од страна на учениците и со стандардизирани тестови. И да не им е загарантирано работното место засекогаш (знам дека законски не е, освен на факултет, ама сепак, во практика е така).
А многу важен елемент е и нивната желба да работат со деца (не секој е способен). Знам многу луѓе што се запишале на Педагошка академија само заради тоа што е релативно полесен факултет или пак не ги примиле на друго место. Во тој случај, не може да се очекува дека ќе и приоѓаат со ентузијазам на професијата што ја одбрале.
Истото важи и за професорите по стручните предмети, после 4одд и гимназија. Многу од нив студирале нешто што ги привлекува, ама планирале друг тип на работа, а не учителствување. Само што во Мк, на пример, откако ќе завршиш физика или математика, на пример, тешко дека ќе можеш да најдеш друга работа освен наставник. А најдобриот математичар ако не знае да го предаде материјалот на начин на кој ќе го сфатат децата, ако не знае да ги мотивира и заинтересира, не е добар професор.
[/QUOTE]
се согласувам
|
Постирано од: *DrEaMeR*
Датум на внесување: 14.Јули.2007 во 20:10
според мене средното образование е квалитетно
------------- Кога се сака се бара начин ... а кога не се сака се бара изговор!
|
Постирано од: DenizC
Датум на внесување: 20.Јули.2007 во 21:48
Постирано од: Julija
Датум на внесување: 21.Јули.2007 во 16:37
chuchuliga напиша:
Да, фали мотивација навистина. Ама со другото не се сложувам 100%. Баш кога иднината е неизвесна, единственото нешто што можеш да го контролираш е што/каде/колку ќе учиш. Колку повеќе знаеш и подобра диплома имаш, толку полесно можеш да најдеш работа. Не е рецепта што работи на кратки патеки, туку е долгорочна - тешко е да се најде работа, тешко е да се бира, има врски насекаде, ама ако си без врски единствено што може да те спаси се добрите квалификации.
А за професорите - подобри плати, поголема мотивација - хмм не знам. Платите навистина не им се високи, ама па има и многу пониски. А така е и насекаде во светот - професорите во основно и средно никаде не се платени премногу. За таа цел пак имаат сигурност на работата - многу се помали шансите да ги отпуштат. Треба малку повеќе конк*ренција, според мене - да се оценуваат професорите секоја година - и од страна на учениците и со стандардизирани тестови. И да не им е загарантирано работното место засекогаш (знам дека законски не е, освен на факултет, ама сепак, во практика е така).
А многу важен елемент е и нивната желба да работат со деца (не секој е способен). Знам многу луѓе што се запишале на Педагошка академија само заради тоа што е релативно полесен факултет или пак не ги примиле на друго место. Во тој случај, не може да се очекува дека ќе и приоѓаат со ентузијазам на професијата што ја одбрале.Истото важи и за професорите по стручните предмети, после 4одд и гимназија.
Многу од нив студирале нешто што ги привлекува, ама планирале друг тип на работа, а не учителствување. Само што во Мк, на пример, откако ќе завршиш физика или математика, на пример, тешко дека ќе можеш да најдеш друга работа освен наставник. А најдобриот математичар ако не знае да го предаде материјалот на начин на кој ќе го сфатат децата, ако не знае да ги мотивира и заинтересира, не е добар професор. |
се согласувам [/QUOTE]
Да, не секој го бива за професор... За да бидеш професор треба да бидеш по малку "глумец"... Наставникот секогаш треба да зборува со интерес и восхит за она што го предава...
Забележувам дека во наставата не се практикува многу самостојната работа кај учениците. Она што го гледам е дека наставникот ги ваду учениците на табла (и тоа подобрите), тие решаваат, а другите само препишуваат... (конкретно за предметот математика)...
Отсегогаш сум сметала дека самостојната работа и прогамираната настава се нешто најдобро за децата... Тука се чини дека наставникот нема многу работа, но не е така... Тој треба да спреми задачи со различна тежина за секоја различна група ученици:
- Задачи за тројка, за учениците што знаат за 2 и 3
- задачи за 4 за оние што знаат за 3 и 4
- задачи за 5 за оние што знаат за 4 и 5
- екстра тешки но интересни задачи, за поттикнување на математичкото мислење...
Во секој чекор од совладувањето на задачите да е достапен учебникот за оние ученици коишто не го совладале или пак заборавиле некој некој поим...
Ваквиот час потсеќа на приватен час за 30 ученика истовремено...
Држењето ваква настава бара голема подготовка на наставникот од дома, но знае и многу да награди...
Од друга страна децата никогаш не се под стрес дека ако нешто не знаат дека ќе им се пише послаба оценка...Едноставно се стремат да знаат што повеќе...
За другите предмети (Science-биологија,хемија, физика, географија) не би знаела да кажам како е, но мислам дека и тука може да се испрактикува некаква самостојан работа на ученици преку изработка на проекти на разни теми од материјалот... Сигурно тука мора да се иам предвид дека се потребни и многу други средства: микроскопи, хемикалии, апаратури за хемиски и физички процеси и слично.
-------------
|
Постирано од: marence
Датум на внесување: 05.Август.2007 во 15:17
jas mislam deka ucenicite ucat mnogu nepotrebni raboti, gradovi vo drugi drzavi zosto mu se, nim im treba nesto sto ce im koristi vo zivotot, materijalot sto se sprema e za toa koj da napravi ucebnik i koj da zeme pari se e biznis nikoj ne vodi smetka za ucenicite nivnite potrebi
a visokoto obrazovanie e katastrofa cesto pati od nekoj tezok fakultet mozi da se otepas od ucenje i da izlezis nesposoben, ako naucis nesto sam arno i opstat kultura e individualna a ne samo uci ova uci ona za opsta kultura od to ne se zivee treba da se osposobat ucenicite leb da si vadat
|
Постирано од: Dogi
Датум на внесување: 05.Август.2007 во 16:06
системот на образование никогаш не бил и нема да биде во можност да исфрла кадри какви што им се потребни на стопанството и државата воопшто. после школувањето пак ќе бидат потребни приправнички стажови, државни испити, специјализирани испити за државни службеници. едноставно ни стопанствениците, ни државата, не им веруваат на образованието и неговите квалитети. тоа е толку едноставно, што ако се погледне на примерот од другите држави, со самиот систем се ствараат медиокритети, просечни личности, кои се таканаречена средна класа во секое општество. школувани, колку толку, за да можат да влезат во системот на државата и да ги подмачкуваат со својата пот запчаниците на истиот. може звучам како чичо brza, ама ете, тоа е вистината, од мојата гледна точка. не сакам да бидам песимист. оној кој мисли дека е појак од системот, а при тоа нема да настрада ако проба да испадне од него и да тргне по свој пат, сигурно или ќе успее со големи резултати овде или ќе избега во странство.
------------- Јас сум мајстор!
http://widget.meebo.com/mm.swf?asMwhdKtFb" rel="nofollow - Кликни овде за комуникација со мене (потоа кликнете во полето 'Edit nickname' и впишете го вашето име)
|
Постирано од: superbaby
Датум на внесување: 07.Август.2007 во 20:24
kvalitetno e! najnakraj ne moze sekoj da ode na fakultet, samo problemot e vo profesorto zatoa so ne brkat site da u4me.. retki sa tie so stvarno na terat da u4me
|
Постирано од: JASTREB
Датум на внесување: 18.Септември.2007 во 09:46
Daleku e od kvalitetnoto.
------------- ,,VENE VIDI VICI,,
|
Постирано од: DESPOT
Датум на внесување: 21.Септември.2007 во 16:44
Не.
------------- ,, IN VINO VERITAS ,,
|
Постирано од: mornar.
Датум на внесување: 21.Септември.2007 во 17:18
Се гледа по кадарот.
------------- ,,VO DRZAVA KAKO NASHAVA VISTINATA E TOLKU DRAGOCENA, TAKA SHTO SEKOGASH MORA DA BIDE VO PRIDRUZBA SO TLESNATA STRAZJA NA LAGATA,,
|
Постирано од: alexXx
Датум на внесување: 26.Септември.2007 во 23:22
abe i srednoto veke nema vrska imam mnogu profesori so vrska nemat od predavanje a i od predmetot i uopste nisto ne mozes da razberes a ima i nogu stari profesori sto barat mnogu od nas
------------- |]eXtreme|mAn[|
|
Постирано од: mornar.
Датум на внесување: 27.Септември.2007 во 21:27
ЈОК,
------------- ,,VO DRZAVA KAKO NASHAVA VISTINATA E TOLKU DRAGOCENA, TAKA SHTO SEKOGASH MORA DA BIDE VO PRIDRUZBA SO TLESNATA STRAZJA NA LAGATA,,
|
Постирано од: sweet angel
Датум на внесување: 28.Септември.2007 во 23:02
Definitivno ne e.Koga bi imal sansa - povtorno bi se zapisal,...no vo nekoe privatno stransko uciliste/college.
-------------
|
Постирано од: that's me
Датум на внесување: 28.Септември.2007 во 23:57
kako ne e,
se gleda po zemjata
i taa e napredna!
------------- Пази,памтам к'ту слон.
|
Постирано од: natural
Датум на внесување: 30.Септември.2007 во 09:24
Pa mislam deka e daleku od kvalitetno, profesorite se podmituvaat, ili aj toa, tuku rabotata e sto stavaat ocenki od rakav, gajle im e za ucenicite i samo si ja cuvaat kozickata.
------------- PEOPLE CHANGE,THINGS GO WRONG,JUST REMEMBER LIFE GOES ON!
|
Постирано од: orlov
Датум на внесување: 10.Октомври.2007 во 18:39
nema nisto asalno.
------------- ,,СЕКОГАШ ВО СЛУЖБА НА ТАТКОВИНАТА,,
|
Постирано од: Shaxito
Датум на внесување: 05.Септември.2008 во 03:14
zavisi koj kako ke go svati... KOj kako ke ja posteli. NEkoj se otepal od ucenje 3-ka NEKOJ si ja postelil i 5-ka.. SAMO sepak Ako nekoj Stvarno ima zelba da NAuci ne mu e vazna otcenkata.
------------- ''Ceni se samiot ako sakas da te cenat i drugite''
|
Постирано од: elektro
Датум на внесување: 12.Мај.2009 во 23:16
abe vo sekoe uciliste ima po nekoj so pravi utka ke vi kazam za edna slucka ne e bitno kade e zostoe kako e.....
edna profesorka stara sto predavase matematika vo moeto uciliste ama na drug klas stalno im resavase zadaci kako ke i tekne odgovaraa i bea ponapred so lekcii a mojot klas sii bese normalno moze imaa mnogumina slabi polagaa ama sega barem znaat zadaci znaat da resavaat blagodarenie na toj profesor so znae dobro da predava am ima mn ucenici vo klasot so ne slusaat posle ke se cudat zosto imat slabi A kaj profesorkata koj kako site imaa povekje od 1
------------- >< POLICE LINE DO NOT CROSS ><
Полиција =D
|
Постирано од: G1RL
Датум на внесување: 16.Мај.2009 во 19:59
spored mene ne e kavalitetno.
u4enivite nemaat motiv... se u4i samo za ocenka... celta e da se dobie 2,4,5 sekoj razlicno...se gleda ocenkata da se dobie na 'lesen' na4in so prepisuvanje... mnogumina od niv mislat deka duri i da se so site 5 i so visoko obrazovanie nemaat idnina, nemaat vrabotuvanje. Profesorite koi se interesni vo predavanjata i koi znaat kako da go zainteresiraat u4enikot se retki... Seuste postojat 'vrski' odnosno se stavaat ocenki TAKA... ++++ se u4at i premnogu nepotrebni raboti, se odi na teorija a ne na praksa...
Koga barem del od ovie raboti bi se podobrile obrazovanieto bi bilo mn.pokvalitetno...
------------- TODAY COULD BE YOUR BEST, WORST OR LAST DAY IN YOUR LIFE...
|
Постирано од: Omar
Датум на внесување: 16.Мај.2009 во 20:04
Kvalitetot na srednoto obrazovanie najveke zavisi od kvalitetot na provesorite... Jas ne mozam da se pozalam deka sum imal nekvalitetno obrazovanie,no sepak najblagodaren sum na profesorite... Denes so hemijata se spravuvam mosne dobro,blagodarenie na profesorkata,koja pokazuvase golema strogost,i barase znaenje od nas... Site velevme deka e losa no sepak ne bilo taka... Mnogu sum i blagodaren...
-------------
|
Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 03.Јули.2009 во 07:43
Секој со свои размислувања, видувања. Еве и едно размислување дека во средното образование треба дополнување на наставните програми предмети од екологија. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=280646F327C15244830F816742D9DE6E - И наставниците и учениците - еколошки неписмени
-------------
|
Постирано од: cupeto
Датум на внесување: 03.Јули.2009 во 08:02
definitivno ne e ,
sekoja cest na isklucoci ,
duri znaenjeto na srednoskolcite od osnovno im e nikakvo
a za znaenje od opsta kultura da ne zboruvam ,
najobicni raboti, izrazi za niv se spansko selo
------------- Vo zivotot pola zdravje go trosime za pravenje pari,a posle parite gi trosime za zdravjeto,pa ne e podobro da se uziva vaka ?
|
Постирано од: zabegan
Датум на внесување: 03.Јули.2009 во 13:35
сега ја читам темава и мислам дека е глупост, баш најстарите професори кои имаат години искуство позади нив се оние квалитетните
ја сум таа генерација што ги фати повеќето професори пред пензија
------------- размисли пред да напишеш глупост
|
Постирано од: Gabriela_S
Датум на внесување: 04.Јули.2009 во 11:47
Професорот напиша:
Средното образование не е квалитетно поради следните причини:
а) Несоодветен наставен кадар: примање по роднински, партиски,
пријателски и др. врски плус давање и примање на мито.
б) Класични методи во наставата: Монолошка метода (професорот
предава-учениците “слушаат“, страв од испитување “ако не си
спремен ќе ти ставам единица“пасивност на учениците на
часовите за предавање, користење на фронтална наставна форма
наместо работа по групи, некористење на интерактивната настава,
навредување, бркање од часови, па дури и тепање на учениците,
надменост на некои од професорите дека се семоќни и се знаат,
а воглавно него знаат ни предметот што го предаваат добро,
голем дел од професорите до ден денеска не знаат да направат
годишен глобален план, тематски планови, а да не зборуваме и за
дневни подготовки со сите нишани, слаба работа на наставниците
во осмолетките, ставање на високи оценки и др.
Професорите не треба да имаат крајна цел да ставаат 5 или 1 туку
да знаат и да умеаат да ги натераат учениците да учат за да
знаат. Знаењето е мудрост, а мудроста е повредна од златото
в) Учениците да бидат посериозни, покултурни, да знаат да
почитуваат, редовни и дисциплинирани и работни.
г) Наставни нагледни средства: како можеме да зборуваме за
квалитетно средно образование, кога има професори што
диктираат, кога употребуваат се уште табла и креда, наместо
графоскоп, LCD-проектор, DVD, компјутер. Немање на доволен
број на столчиња и клупи, штедење на греењето, немање на
кабинетска настава, основни наставни помагала, необновени со
години библиотеки и др.
д) Родители: слаба одговорност и слаба контрола над своите деца
не доаѓање на родителски средби, но затоа се редовни во мај,
јуни и август.
ѓ) држава: тотална не грижа за младите поколенија и идната
армија на невработени лица што нормално доведува до
фрустрација и разочараност кај децата кои најчесто си ги
задаваат неизбежните прашања-што ако завршам, кој ќе ме
вработи, и ако ме вработи ќе ме осигура ли, за 6000 денари ли ќе
работам, што ако имам завршено факултет кога ќе работам како
таксист или собирач на плодови, а да си ја побарам среќата
надвор од Македонија или да одам во Франкфурт да продавам
дрога и ќе направам пари, па кога ќе си дојдам ќе отворам нешто
приватно, ќе си купам добра кола, ќе станам мангуп и др.
|
за ова
|
Постирано од: Gorazd777
Датум на внесување: 04.Јули.2009 во 15:56
Одлично срочено и во суперикс варијанта кажано...но ете и за вас дојде радоста,сега сето тоа ќе се воведи,сега доаѓа америчкиот начин на школување,само стрпете се уште малце,,да ,да сега на обука се наставниците од основните училишта,ги учат како да ги оценуваат децата по амерички систем со проекти,(само незнам како ќе оди проекти на 13-14 предмети,а американчињата имаат само 3-4 основни и другото им е избор),потоа во средно ,аааа,тоа ќе биде приказна за себе,овие од деветолетка ќе завршат ,па дотогаш ќе им пикнат ниско средно(за раја-сиромаси),а оние татините и мамините мази (побогати) ќе одат на високо(хај)средно,е потоа некое (мудбак)факултетче и ете ти идиот на функција,Потоа ќе ве видам дали ќе викате овој е на функција по партиска линија или татко му го намести односно мафијата.И тогаш ќе го видиме квалитетот на образованието???
------------- ВОЈНАТА Е МИР СЛОБОДАТА Е РОПСТВО НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА
|
Постирано од: ato
Датум на внесување: 05.Јули.2009 во 08:01
Се гледа дека само филмови гледаш и тоа од оние убавите.
Прочитај и некој весник од Америка па ќе видиш дека Американците бараат системот на образование да го копираат од европа, односно од неки држави во европа.
|
Постирано од: Gorazd777
Датум на внесување: 05.Јули.2009 во 23:50
Во ред е твојата мисла и колку е точна не спорам ,затоа што весници во Америка има колку сакаш и што сакаш ќе ти напишат,(такви написи со глупости ги има и кај нас),,а за филмовите изгледа цела наша нација гледа филмови,јас зборувам за реалната состојба што се случува кај нас и од каде ја копираат.
------------- ВОЈНАТА Е МИР СЛОБОДАТА Е РОПСТВО НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА
|
Постирано од: Petkovsky
Датум на внесување: 06.Јули.2009 во 10:52
ato напиша:
Се гледа дека само филмови гледаш и тоа од оние убавите.
Прочитај и некој весник од Америка па ќе видиш дека Американците бараат системот на образование да го копираат од европа, односно од неки држави во европа.
|
Образованието во САД оди во крајности. Имаш одлични училишта, а имаш и никакви.
|
Постирано од: Gabriela_S
Датум на внесување: 06.Јули.2009 во 23:45
ato напиша:
Се гледа дека само филмови гледаш и тоа од оние убавите.
Прочитај и некој весник од Америка па ќе видиш дека Американците бараат системот на образование да го копираат од европа, односно од неки држави во европа.
|
Само да не го копираат од кај нас , не ќе можат да завршат ни прво одделение
|
Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 19.Јули.2009 во 15:15
без да се наведат критериуми за квалитет, како може да се дискутира за истиот... паушално?
------------- БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ
|
Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 20.Јули.2009 во 08:56
Еве едно наведување од паталец преземено од Утрински весник во кој се изнесуваат лични убедувања- значи аргументи дека нешто не е во ред. Само некој од надлежните треба да го разбере ова што се кажува
Една оценка подолу - 600 евра од џебот
Елеонора Антовска, Прилеп
Како и минатата година, актуелни се резултатите од полагањето на
државната матура. Многу реакции, матурантите разочарани од резултатите,
шпекулации дека тестовите биле познати пред да се изведе матурата...
Повторно се случи парадоксот резултатите од странските јазици, особено
англискиот, да бидат подобри од мајчиниот јазик. Колку за споредба,
можев да забележам дека матурант со 76 отсто перцитилен ранг има оценка
4, а исто така и друг матурант, со перцитилен ранг 92 отсто, има оценка
4 по предметот македонски јазик и литература!?
Дали јавно се
знаат критериумите на оценување и бодовната скала? Зошто толку строг
критериум, кога таа оценка, единствена 4 на матурантот, може да го чини
600 евра, наместо 200, или пак воопшто да не влезе во квотите на
факултетот каде што сака да студира. Зошто минатата година матурантите
знаеја дека екстерните предмети исто ќе се оценуваат се' додека не ги
видоа резултатите, кога излезе дека преодна оценка по мајчин јазик се
добива со 40 отсто, а за вториот предмет со 30 отсто? Нормално ли е да
се случи следнава ситуација: македонски јазик 4 (93,91 отсто) и
математика - основно ниво 5 (86,24 отсто). Случајов беше кај мојата
внука, значи не е измислен.
Зошто во јавноста ги плукаат
средношколците кои „не учеле“ математика и професорите кои, наводно, не
ја вршат совесно својата работа? И зошто во јавноста не се каже дека,
за разлика од минатата година, оваа година на тестот по математика-
основно ниво, имаше 15 задачи повеќе од лани, а на задачите со
заокружување и дополнување требаше да се применат барем две формули за
да се дојде до резултатот? Зошто сето тоа некој го премолчува, без да
каже дека и покрај тоа што имаа 15 повеќе задачи, времето за решавање
остана исто - три часа?
Најпрво нека се преиспитаат оние од
Министерството за образование, Бирото за развој на образованието и
Заводот за школство за тежината на испитите и критериумите на
оценување, а потоа нека плукаат по професорите по математика. Нека
размислат дали е нормално екстерен втор предмет - тестот по англиски,
да се решава за помалку од еден час, а математика дури и три часа да се
малку. Ќе ве замолам текстов да биде објавен за да знаат сите што се
случува со нашиот образовен систем.
-------------
|
Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 20.Јули.2009 во 11:48
перцетилното рангирање не е одраз на знаењето на ученикот во однос на оценката туку е одраз на неговото знаење во однос на останатите кои полагале испит... условот за одредена оценка се бодовите... тоа што некои со перцетилна вредност од 94% биле оценети со оцена многу добар значи дека салдото на бодови што го освоиле било адекватно за таа оцена, а дека пред нив во државата по успех има само 6% од тие што полагале испит... баби се едно, жабите,пак, сосема друго... ланската година на ниво на држава предметот македонски јазик во рамките на државната матрура со одличен успех го полжија само 5% од учениците кои го полагаа испитот...
------------- БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ
|
Постирано од: Buggyman
Датум на внесување: 21.Јули.2009 во 12:12
Тема: Дали е квалитетно средното образование?
НЕ..
------------- Homo homini lupus est...
|
Постирано од: irenka_princess
Датум на внесување: 21.Јули.2009 во 12:23
Unijata na srednoskolci na Makedonija, USM ima pozitiven stav vo odnos na predlog zakonskite izmeni za zadolzitelno sredno obrazovanie, bidejki na toj nacin ke se zgolemi pismenosta kaj mladite lugje kako i procentot na mladi lugje vkluceni vo obrazovniot proces taka da SEKAKO deka e kvalitetno srednoto obrozavanie i toa MNOGU
------------- Само упорноста не води до целта...
|
Постирано од: emm4e
Датум на внесување: 24.Јули.2009 во 16:55
Постирано од: ABC
Датум на внесување: 21.Август.2009 во 03:09
Зошто приемни испити?Зошто да се бара висок просек?Знаете ли од кој кадар со средна стручна спрема во ЕУ има најголема потреба?Па младите гледаат перспектива бе,не се затуцани како оние кој одредиле само неколку паралелки за средно медицинско.Ако треба Македонија може да отвори само средни медицински училишта оти за други нема потреба.Германија,Норвешка,Шведска,Финска,Франција и Италија имаат отворени огласи за вработување на лица со средна медицинска наобразба.Платите се прилично високи за ваквиот кадар барем за наши услови.Зошто на младите средношколци да не им се оствари животниот сон,само затоа што во основно даскалите немале корист од нивните родители па не им пишувале само високи оценки за просек?Или можеби само одликашите се однапред одредени да бидат медицински сестри,иако паѓаат во несвест штом им спомнеш инекција а па камо ли да видат крв.Кој се критериумите за некој да стане медицинска сестра или “брат“?Одлично познавање на математика или добро да цртал во основно?На крај краева,сигурно сите од оние кој ги исполниле условите не се спремни да му сменат “патка“ на парализиран или болен човек,да му ја погодат вената и да му дадат терапија на некој болен од СИДА или од Хепатит Ц,за што всушност ќе се однесува нивната едукација во следните години.За тоа ли треба просек?
-------------
|
Постирано од: којсумјас
Датум на внесување: 21.Август.2009 во 06:32
Гледам, читам, не верувам... не сум доспан изгледа... и пак читам...
ABC напиша:
Апсурдно е ученик што сака да учи медицинско училиште,власта да го
присили да учи за дограмаџија или земјоделец,скратувајќи паралелки во
одредена струка на средно образование.
|
ај си викам читај понатаму... и читам, читам, а сонцето полека изгрева (6 часот е нели)... и одеднаш се' ми станува јасно...
ABC напиша:
Зошто приемни испити?.......Па младите гледаат перспектива бе,не се
затуцани како оние кој одредиле само неколку паралелки за средно
медицинско. Ако треба Македонија може да отвори само средни медицински
училишта оти за други нема потреба. Германија,Норвешка,Шведска,
Финска,Франција и Италија имаат отворени огласи за вработување на лица
со средна медицинска наобразба.
|
А бе тоа бил лекот... сите медицинари да бидат, гуски и патки да менуваат... Европа да ти имала потреба од нив... какви економисти, правници, информатичари, машинци, технолози, математичари, историчари... какви дограмаџии... да ја спроведем новата идеја на генијалните поединци... кој што бара, дајте му...
да ја исполниме неверојатно интелегентната идеја... која блика со длабока перфидност... која е плод на една исклучително длабока и содржајна анализа... која ме остави без зборови...
а бе којсумјас... каде ти беше паметот... па сега ли дури сфати... иднината на Македонија...
е во бришењето на дупе на Европејците... браво за генијалните идеи... ма браво...
П.С.No1. Тврдам, ваквите луѓе генијалци, кои се очигледно образовани, начитани, информирани... такви ни фалат во министерството за образование... П.С. No2. Ама кога подобро ќе размислам... па можеби и не ни фалат, ги има ...а...???
|
Постирано од: DDarko
Датум на внесување: 21.Август.2009 во 22:16
Mislam deka da.
-------------
|
Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 24.Март.2010 во 13:17
Од квалитет глава боли.
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=324101026476&id=9&setIzdanie=21942 - Имале 90.000 изостаноци! И со толкав број изостаноци ние велиме дека е квалитетно средното образование? Читам и не ми с еверува како се префрла вината од еден на друг. Демек децата не научиле што е ред во основното образование?! па знаат ли господата директори на средните училишта дека и во основните училишта се случува истото-родителите ги оправдуваат изостаноците и дека наставниците не можат ништо. За воља на вистината најредовни се најмалецките- тие и болни доаѓаат во училиште и родителите од причина што немаат кој да им ги чува водат сметка тие да се на работа, а децата во училиште. Потоа веке кога нема даскали-чувачи почнуваат нередовните отсуства.
-------------
|
Постирано од: zagor
Датум на внесување: 24.Март.2010 во 13:30
da,mnogu e kvalitetno,posto imame visoko strucen kadar od pedagozi..sto da vi pricam.
mora i tuka da sme nekade na vrvot...
------------- ...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
Постирано од: abnormalen
Датум на внесување: 24.Март.2010 во 15:34
викаат дека било кавлитетно некогаш, а за сега е само да се крсти човек пд премногу знаење.
------------- Gluposta e najneobična od site bolesti - od nea NE pati bolniot tuku, SITE OSTANATI!
|
Постирано од: orlov
Датум на внесување: 04.Април.2010 во 15:16
Далеку е од квалитетно. А, за стручност и да не збориме. Методика никаква...........ама мора да признаеме и децата ни се ...............што да ти расправам.
------------- ,,СЕКОГАШ ВО СЛУЖБА НА ТАТКОВИНАТА,,
|
Постирано од: Tiggy Vicious
Датум на внесување: 04.Април.2010 во 23:10
Не е.
------------- What the hell is going on?
-The cruelest dream, reality
|
Постирано од: orlov
Датум на внесување: 05.Април.2010 во 21:49
Treba ushte mnogu za da dobieme kvalitetno obrazovanie. No, sepak nie kako narod sme trpelivi i veruvam deka i toa kje go dochekame.
------------- ,,СЕКОГАШ ВО СЛУЖБА НА ТАТКОВИНАТА,,
|
Постирано од: Alex1970
Датум на внесување: 06.Ноември.2011 во 17:24
Според вас кој се најважните три особености на одлично средно училиште?
|
Постирано од: Messenger
Датум на внесување: 08.Ноември.2011 во 14:26
Profesori, profesori, profesori.
------------- Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 04.Декември.2011 во 22:21
си имавме ние квалитетно средно образование, ама видела жабата коњите се потковуваат па и таа кренала нога... кој како просетал троа низ дуњава, а го ставиле министер за образование, веднаш внесува промени... турли - тава стана образованието...
------------- БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ
|
Постирано од: zagor
Датум на внесување: 08.Септември.2014 во 00:19
i po tri celi godini od posledniot post ke kazam deka..bez ucebnici so sovremeni metodi i novini vo vrvot na tehnikta i tehnologijata vo svetot nema napredok.Ucenje od skripti ..od ucebnici na srpsko-hrvatski...od nekakvi kopii i tetratki(a kompjuteri ima neli za sekoj ucenik)..nema napredok.
------------- ...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
|