![]() |
|
Вселенските Собори |
Внеси реплика ![]() |
страница 123 5> |
Автор | |
Pravoslavie ![]() Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Модератор ![]() ![]() Регистриран: 07.Октомври.2005 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1732 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Испратена: 27.Ноември.2006 во 11:56 |
Кратки подаци о Васељенским Саборима
Васељенских Сабора у истинитој Православној Цркви Христовој било је седам: 1. Никејски, 2. Константинопољски, 3. Ефески, 4. Халкидонски, 5. Константинопољски други 6. Константинопољски трећи и 7. Никејски други.
ПРВИ ВАСЕЉЕНСКИ САБОР
Први Васељенски Сабор био је сазван 325 г, у граду Никеји, за време императора Константина Великог.
Овај Сабор је био сазван против лажног учења александријског свештеника Арија, који је одрицао Божанство и предвечно Рођење другог Лица Св. Тројице, Сина Божијег, од Бога Оца; и учио је, да је Син Божији само више створење.
На Сабору је учествовало 318 епископа, међу којима су били: Св. Николај Чудотворац, Јаков епископ Нисивијски, Спиридон Тримфунтски, Св. Атанасије Велики, који је био још у то време у чину ђакона и други.
Сабор је осудио и одбацио јерес Аријеву и утврдио неоспорну истину - догмат; Син Божији је истинити Бог, рођен од Бога Оца пре свих векова и такође вечан, као Бог Отац; Он је рођен, а не створен, и једносуштан са Богом Оцем.
Да би сви православни хришћани могли тачно знати истинито учење вере, оно је било јасно и кратко изложено у првих седам чланова Символа Вере.
На том Сабору било је установљено да се празнује Пасха у прву недељу после првог пролећног пуног месеца; одређено је, такође, било да се свештеници жене, и установљена су била многа друга правила.
ДРУГИ ВАСЕЉЕНСКИ САБОР
Други Васељенски Сабор био је сазван 381 г, у граду Константинопољу, за време императора Теодосија Великог.
Овај Сабор је био сазван против лажног учења бившег аријанског епископа константинопољског Македонија, који је одбацио Божанство трећег Лица Св. Тројице, Духа Светога; он је учио, да Дух Свети није Бог, и назвао је Њега тварју или створеном силом, која је служећа Богу Оцу и Богу Сину - као што су ангели.
На сабору је учествовало 150 епископа, међу којима су били: Григорије Богослов (он је био председавајући Сабора), Григорије Ниски, Мелетије Антиохијски, Амфилохије Икониски, Кирил Јерусалимски и др.
На Сабору је јерес Македонијева била осуђена и одбачена. Сабор је утврдио догмат о једнакости и једносуштности Бога Духа Светога са Богом Оцем и Богом Сином.
Сабор је такође допунио Никејски Символ Вере са пет чланова, у којима се излаже учење: о Светом Духу, о Цркви, о тајнама, о васкрсењу мртвих и животу будућег века. На тај начин, састављен је Никеоцариградски Символ Вере, који и служи као руководство за Цркву - за сва времена.
ТРЕЋИ ВАСЕЉЕНСКИ САБОР
Трећи Васељенски Сабор био је сазван 431 године, у граду Ефесу, за време Теодосија II - Млађег.
Сабор је био сазван против лажног учења константинопољског архиепископа Несторија, који је нечасно учио, да је Пресвета Дјева Марија родила обичног човека Христа, са Којим се потом, Бог сјединио морално, обитавао у Њему, као у храму, слично томе, како је пре обитавао у Мојсију и другим пророцима. Затим је и Самог Господа Исуса Христа Несторије назвао богоносцем, а не Богочовеком, а Пресвету Дјеву Марију назвао је христородицом, а не Богородицом.
Сабору је присуствовало 200 епископа.
Сабор је осудио и одбацио јерес Несторијеву и одлучио да се признају сједињене две природе у Исусу Христу, од момента оваплоћења: Божанске и човечанске; и одредио: исповедати Исуса Христа савршеним Богом и савршеним човеком, а Пресвету Дјеву Марију - Богородицом.
Сабор је такође утврдио Никеоцариградски Символ Вере и строго забранио да се праве на њему било какве измене или допуне.
ЧЕТВРТИ ВАСЕЉЕНСКИ САБОР
Чеврти Васељенски Сабор био је сазван 451 године, у граду Халкидону, за време императора Маркијана.
Сабор је био сазван против лажног учења архимандрита једног константинопољског манастира - Евтихија, који је одрицао човечанску природу у Господу Исусу Христу. Одбацујући јерес, и штитећи Божанствено достојанство Исуса Христа, он је сам упао у крајњост, учио је, да је у Господу Исусу Христу људска природа била савршено упијена Божанством, и да следује у Њему признавати само једну - Божанску природу. Ово лажно учење назива се монофизитством, а следбеници његови зову се монофизитима (jедноприродницима).
Сабору је присуствовало 650 епископа.
Сабор је осудио и одбацио лажно учење Евтихија и утврдио истинито учење Цркве, наиме, да је Господ наш Исус Христос истинити Бог и истинити човек: по Божанству Он се вечно рађа од Оца, по човечанству Он се родио од Пресвете Дјеве Марије и у свему је сличан нама, осим греха. При оваплоћењу (рођењу од Дјеве Марије) Божанство и човечанство су се сјединили у Њему, као једном Лицу, несливено и неизмењиво (супротно Евтихију), неразделно и нераздвојно (супротно Несторију).
ПЕТИ ВАСЕЉЕНСКИ САБОР
Пети Васељенски Сабор био је сазван 553 године у граду Константинопољу, за време чувеног императора Јустинијана I.
Сабор је био сазван поводом спорова међу следбеницима Несторија и Евтихија. Главни предмет спорова су биле измишљотине тројице учитеља сиријске цркве, који су уживали у своје време популарност, наиме Теодора Мопсуетског, Теодорита Кирског и Ива Едеског, код којих се јасно показивала несторијанска заблуда, а на Четвртом Васељенском Сабору није било поменуто ништа о те три измишљотине.
Несторијанци у спору са евтихијанцима (монофизитима) су прогонили те измишљотине, а евтихијанци су нашли у томе изговор да одбаце сам 4-и Васељенски Сабор и да клевећу Православну Васељенску Цркву, да се она приклонила Несторијанству.
Сабору је присуствовало 165 епископа.
Сабор је осудио све три измишљотине и самог Теодора Мопсуетског, као непокајаног, а на двојицу осталих, осуда се ограничила само на њихове несторијанске измишљотине, а они сами су били помиловани тј. одрекли су се својих лажних мишљења и скочали су у миру с Црквом.
Сабор је изнова поновио осуду јереси Несторија и Евтихија.
ШЕСТИ ВАСЕЉЕНСКИ САБОР
Шести Васељенски Сабор био је сазван 680 године, у граду Константинопољу, у време императора Константина Погонате, и чинило га је 170 епископа.
Сабор је био сазван против лажног учења јеретика монотелита, који су, мада су признавали у Исусу Христу две природе, Божанску и човечанску, признавали само једну Божанствену вољу.
После 5-ог Васељенског Сабора новотарија коју су сачинили монотелити, наставила се и угрожавала је Грчку Империју великом опасношћу. Император Ираклије, желећи помирење, решио је да приволи православне на уступак монотелитима и силом своје власти, наредио је да се признаје у Исусу Христу једна воља и две природе.
Као заштитник и тумач истинитог учења Цркве појавио се Софроније, патријарх Јерусалимски, као и константинопољски монах Максим Исповедник, којем су за чврстину вере одсекли језик и одрубили руку.
Шести Васељенски Сабор осудио је и одбацио јерес монотелита, и одлучио да призна у Исусу Христу две природе - Божанску и човечанску - и по тим двема природама - две воље, али тако, да човечанска воља у Христу није противна, већ покорна Његовој Божанственој вољи.
Достојно пажње је то, што је на том Сабору одлучен међу остале јеретике, и Римски папа Хонорије, који је признавао учење о једној вољи за исправно (православно). Одлуке сабора су потписали и римски легати: презвитери Теодор и Георгије, и ђакон Јован. То јасно указује, да највиша власт у Цркви припада Васељенском Сабору, а не папи Римском.
Кроз 11 година Сабор је поново отворио заседања у царској палати названој Трулском, да би се решила питања о преимућству, која су се односила на црквену хијерархију. У том акту он је допунио Пети и Шести Васељенски Сабор, па се зато и назива Пето-шестим.
Сабор је утврдио правила, којим је Црква дужна да се управља, и то: 85 правила Св. Апостола, правила 6 Васељенских и 7 помесних Сабора, и правила 13 Отаца Цркве. Та правила, касније, била су још допуњена и правилима Седмог Васељенског Сабора и још два Помесна Сабора, и сачинили су такозвани "Номоканон", на руском "Кормчая Книга", која и јесте основа црквеног руковођења Православне Цркве.
На том Сабору су осуђене неке новотарије Римске Цркве, несагласне са духом установљеним у Цркви Васељенској, и то: принуђење на безбрачност свештеника и ђакона, строги постови у суботе Великог Поста, и приказивање Христа у виду јaгањца - Јагњета).
СЕДМИ ВАСЕЉЕНСКИ САБОР
Седми Васељенски Сабор сазван је био 787 године, у граду Никеји, за време императорке Ирине (удовице императора Лава Хозара), и састојао се од 367 отаца.
Сабор је био сазван против иконоборачке јереси, која се појавила 60 година пре Сабора, за време грчког императора Лава Исавре, који је, желећи да обрати мухамеданце у хришћанство, сматрао за неопходно да укине поштовање икона. Та јерес се наставила и за време његовог сина Константина Копронима и унука Лава Хозара.
Сабор је осудио и одбацио иконоборачку јерес и одлучио постављати и полагати у св. храмовима, заједно са изображењем Часног и Животворног Крста Господњег, и свете иконе, поштовати и поклањати им се, узносећи ум и срце к Господу Богу, Божијој Мајци и Светима, који су на њима приказани.
После 7-ог Васељенског Сабора, прогон на свете иконе поново се подигао, за време следећа три императора: Лава Јерменина, Михајла Баљбое, и Теофила и око 25 година узбуркавао је Цркву.
Поштовање св. Икона, било је коначно установљено и утврђено на Помесном Константинопољском Сабору 842 године, за време императорке Теодоре.
На том Сабору, у захвалност Господу Богу, који је даровао Цркви победу над иконоборцима и свим јеретицима, установљен је празник Недеља Православља, који се празнује у прву недељу Великог Поста и који се обележава и до сада у целој Васељенској Православној Цркви.
НАПОМЕНА: Римо-Католичка Црква, уместо седам, признаје више од 20 Васељенских Сабора, неправилно додајући том броју и саборе, који су били у Западној Цркви после поделе Цркве, а лутеранци, не марећи за пример Апостола и признавање једне Христове Цркве, не признају ни један Васељенски Сабор.
-------------------------------- превземено од: http://www.dobrodrvo.com/PRAVOSLAVLJE/ZAKON%20BOZIJI/GLAVNI/04%20-%20O%20VERI%20I%20ZIVOTU%20HRISCANSKOM/004.htmИзменето од Pravoslavie - 27.Ноември.2006 во 11:58 |
|
Да погледнеме околу нас, таму има МНОГУ СТРАДАЛНИЦИ. Да им помогнеме!
Оди на подфорумот Хуманост на дело Запамети, ЉУБОВТА ДЕЛОТВОРИ!! |
|
![]() |
|
belichka ![]() Сениор ![]() Регистриран: 30.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 2023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prekrasno vecer ima sto da citam, pozdravce prijaten den na site,
|
|
![]() |
|
аџија ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ова е можда најинтересниот дел... 1. Околу Католичката црква и нивното „неправилно“ додавање на саборите кои ги свикале после поделбата на црквата на источна и западна. Прво, што треба да се знае, дека по расцепот, и истокот и западот, не го признаваат другиот дел за дел од црквата, т.е. ги сметаат другите за отпадници. Тоа значи дека западната црква се смета себеси за Единствената Вистинска Христова Црква. Затоа е и нормално да си свикува Сабори и по расцепот. 2. Прашањето што е можеби по чудно, е зошто источната црква нема свикано Сабор веќе 1000 години? Како протестант, јас не ја признавам авторитативната моќ на саборите, но за жал, мислам дека токму ваквата не можност да се постигне и основно единство меѓу источните цркви е една од клучните причини зошто Православните цркви се останати со теологијата на средниот век. Католичката црква, колку и да не се согласувам со нив, ја развиваат нивната теологија постојано и се обидуваат да ја обликуваат на начин да одговори на современите прашања. Затоа кој нив имате и ставови и за такви работи како еволуцијата, абортусот, контрацепцијата итн, работи кои во Православните цркви постојано се ставаат под тепих. За жал, мислам дека токму недостатокот од современ развој на православната теолошка мисла е причината за перцепцијата на „застареност“ и „неважност“ помеѓу православните маси. 3. Околу не прифаќањето на лутеранците (протестантите) на ниеден Вселенски Сабор. Тука е тенденциозно (вообичаено!) прикажано, бидејќи се тврди дека не „мариме за примерот на Апостолите“, што е апсолутно не точно, и дека „не признаваме една Христова Црква“, што не може да биде подалеку од вистината. А за крај, се додава и дека не признаваме ниту еден Вселенски Собор, што без да претерувам е исто така или неинформираност, или намерна тенденциозност. Вистината конкретно за Лутер е дека тој рекол: Ако не сум уверед преку Светото Писмо и ум, не го прифаќам АВТОРИТЕТОТ на Саборите, бидејќи и самите се контрадикторни едни на други - мојата совест е единствено подложна на Божјиот Збор. Од ова јасно се гледа дека тој нема што да ги признава или не признава Саборите, туку нивниот АВТОРИТЕТ како нешто што не произлегува ниту од Божјиот Збор, ниту од Апостолската пракса, ниту од логиката. Протестантите најчесто ги прифаќаат учењата на првите 7 Вселенски Сабори, но не им доделуваат на Саборите иста авторитативност како што тоа го прават Католиците и Православните. Причините за ова се нашата увереност дека тие како поуки, можат да бидат добри, но како авторитет, секогаш мораат да стојат во сенката на Божјиот неприкосновен Збор, кој СЕКОГАШ мора да го има последниот збор. Не може на Сабор да се донесе нешто што се противи на Божјиот Збор, и затоа самата логика дека Саборите имаат некаков авторитет ја води црквата кон самоволие и човечки додатоци на изворната Христова порака. |
|
![]() |
|
aladin ![]() Сениор ![]() Регистриран: 30.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 2043 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1- vselenski sobor se svikuva koga za toa ima potreba.(nov neresen problem)- takov nema sega!
2- ako gi tolkuvas kanonite i pravilata na vselenskite sobori(kako i sv.pismo) nadvor od(vistinskata hristova sveta i soborna) crkva --tie se protivrecni--- zatoa i se vo zabluda i prelest protestantite, i tonat se podlaboko vo megjusebni protivrecnosti!- i dogmatski ucenja!gej vencavki, zensko svestenstvo i dr.......................... ![]() 3-gi priznaval luter soborite(samo naizgled) bidejki svatil deka ako ne gi priznava togas nema i sv.pismo i ucenja na crkvata-bidejki tie ottamu i proizleguvaat(legitimno) kako takvi!a bidejki sustinski protestantite go otfrlaat predanieto i ucenjata na crkvata--- zatoa ne se primaat!otisle ,,podaleku,,i od katolicite!mozebi nemale takva namera ama toa e drugo! 4-polnotata na vistinata(i znaenjeto na dogmite) vo crkvata e prisutna od nejziniot ,,roden den,, svetata pedestnica- sleguvanjeto na Sv. Duh vrz apostolite i narodot i tuka nema sto da se dodava ili menuva!( a ne od sredniot vek) -kako sto vi izgleda vam bidejki ne sme ,,moderni,, kako nekoi brakja! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 5-prasanja od minliva ivremenska kategorija se resavaat na pomesni sobori i tie se tretiraat i sledat od strana na pravoslavnata crkva! ekologija,eutanazija, kontracepcija,abortus idr.-ako ne si informiran toa e drugo! informiraj se citaj pravoslavni vesnici i literatura! vselenski sobor ne donesol odluka protivna na bozjata volja!-toj e glas na bog -=vo (kroz) negovite sveti naslednici na apostolite ! amin! |
|
![]() |
|
аџија ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1. 1000 години немало потреба? Па што прави црквата овие 1000 години?
Мислам дека ако си реален ќе си признаеш дека вистинската причина е политичката разединетост меѓу националните православни цркви. 2. Правилата на соборите одат надвор од рамките на Светото Писмо, пропишувајќи работи кои што не се таму заповедани, ниту одобрени... А и си противречат понекогаш едни на други... 3. Би рекол дека сме отишле уште поблиску до вистинското хрисијанство од католиците, а не подалеку. Напротив одалечување е верата на денешнава црква да не може да се препознае во ликот и делото на Господ Исус Христос. 4. Не треба ништо да се менува, туку да се применува, за да се биде „модерен“. Св. Дух и е даден на вистинската Црква за да одговори на секој предизвик и ситуација. Затоа е многу чудно што православната црква не нуди одговори на вистинските предизвици на човекот. 5. Глас на Бог е Христос. Ние сме негови сведоци и следбеници. Црквата никаде не е наречена глас на Бог. Тоа една пуста желба на коруптивното свештенство да ги опива и завладејува масите, ништо повеќе... ЕПИЛОГ: Во суштина проблемот е што денешнава православна (и други) црква не може да се спореди со начинот на кој верата ја практикувале првите христијани, Христос и Апостолите. Немало икони, немало свеќи, немало свештеници, немало клањање на Марија, немало бацување на рака, немало кандила, немало фрески, немало вртење околу црква, немало извршување на фиктивни и нереални ритуали, немало пеење со непрепознатлив глас и јазик, немало национална разединетост, туку сплотеност, немало преданија и житија, немало воздигнување на светци, немало свети мошти, свети земји, свети предмети, немало крштевања за пари, немало корупција и анатеми... Речиси на се од горенаведеното Христос беше противник. Како тогаш Тој би можел да го препознае своето учење на љубов, чистота, директна предаденост кон Отецот, итн., во рамките на вака извитоперената црква? |
|
![]() |
|
rice ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 14.Ноември.2006 Статус: Офлајн Поени: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Brate Adzia i sam znaes deka deka Angliskata crkva e prvata crkva koja se otcepila od edinstvoto zaradi etnofiletisticki pricini, a od koja crkva poteknuva i Protestanskata crkva. Od taa pricina samata taa angliska crkva i se sto podocna proizleguva od nea e proglasena za ERES. A eretickoto ucenje spored vselenskite sobori veruvam deka znaes kako e osudeno!
Ne e dovolno da se ispolnat nekoi standardi za da se bide Crkva. Na toj nacin moze da se stane clen na nekoja unija ili liga.Za da se bide prava vera neorhodno e da se bide vo edinstvo. Tolku od mene mir so tebe. |
|
|
|
![]() |
|
аџија ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Верувам дека добро знаеш дека имаме верници и цркви во секое племе, јазик, раса и класа на оваа планета. Тоа доволно зборува за тоа во каква сплотеност сме пред Христовиот Крст. Би го прашал истото за православната црква, но веќе доволно претерав со „провокации“
![]() |
|
![]() |
|
oblachinja ![]() Сениор ![]() Регистриран: 12.Март.2006 Локација: United Kingdom Статус: Офлајн Поени: 4990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kakvo edinstvo?Pa neli celoto hristijanstvo ne e vo edinstvo ili mislis za edinstvo na protestantskite crkvi?Jas mislam tie se vo edinstvo..aj podobjasni
|
|
|
|
![]() |
|
аџија ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Всушност тоа беше одговор на обвинувањето дека сме разделено по етнофилитизам (нации)... Такво нешто кај нас не постои... Вистина е дека одредени цркви во одредени држави се викаат според името на државата, но не се едноетнични, напротив, дури и најекстремниот пример Англиканската црква, има верници низ пола Африка и азија... Нема таму никаква поврзаност на нацијата и верата, нешто што мислам дека е најголемата грешка што православните цркви ја направиле во средниот век.
|
|
![]() |
|
aladin ![]() Сениор ![]() Регистриран: 30.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 2043 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1- crkvata pravoslavna e soborna-- stalno se odrzuvaat sobori - se odlucuva za se sto treba!
jas rekov deka nema ,, dogmatski predizvik,, da se inicira odrzuvanje na vselenski sobor!-za sto i mu e namenata i potrebata! 2-nacionalnata podelenost ja nema vo ,,crkvata,, mozebi samo nekoj se misli deka e vo nea i i go valka imeto! etnofiletizmot e osuden na sobor vo carigrad pred otprilika 200 god ! 3- kanonite ti kazav deka tolkuvajki gi kroz ereticka prizma i oprelestenost --- izgledaat kako ona koga fariseite gi tolkuvale hristovite pravila! sori veri mach- ne razbiram????????????? 4-da vencavanjeto na gey-parovi sigurno vodi poblisku do hrista --- a i vojnite krvolocni vodeni od protestantskite verski lideri se del i pat od hrista!sigurno se nalik na prvite hristijani vo borba za ,,pravata vera,,?postrashna , kriza vojni i podelenost ne videla evropa pred protestantskata eres ili gresam? 5--koi se konkretno ,,modernite,, predizvici na koi pravoslavnata crkva ne nudi odgovor ? kazi gi pa ke zboruvame ! 6- ako crkvata ne e glas na Bog i vo nea ne zboruva i se projavuva Sv,Duh---- od kade imas Sv.pismo ---- kanon i apokrifi? koj gi odredil? sigurno MUHAMED?ILI DRUGITE SEKTI?pnekogas recnikot na protestantite i komunistite se sovpagja! bas cudno ? kako da gi vrzuva nesto? ni ostanuva da nagagjame koj od kogo e ,,povdahnoven,, protiv krvolocniot klir? 7- a jas mislev deka e vremeto na rimskata imperija, i deka stariot zavet e samo ,,mitska kniga bez znacenje,,evangelieto e pisuvano na ,,esperanto,, , apostolite imale generatori na struja i osvetluvanje so ,,neonki,, i odele samo ,,pravo,, nikako ne kruzele okolu. plus toa starite katakombi se ,,naslikani,, pred 10 god- pa ne lazat deka tie sliki se ,,mnogu stari,, ----- apostol Luka ne crtal voopsto ama bas ic ! i nokade ne ostavil ,,lik,, od liceto svoe HRISTOS -pogotovo ne na nekoja krpa sto se brisel od krvta! voopsto ne se obrnuvalo vnimenie na sv.mosti koi cuda pravele, ili bezbrojnite cuda ,,denes i ovde,, od istite relikvii i svetinji???? boze pazi-tie tek taka , slucajno se najpocituvani raboti--pa i sv.ogan sto sleguva kaj pravoslavniot patrijarh ---te molam i toa e izmama od krvozedniot klir!? da ne dolzam ----- prvo vie protestantskata eres dogovorete se ,, megjusebno, koj e ,,poprav,, i ,,poapostolski,, nastroen -pa posle ke komentirame za imotite ne glavnite ,,pastori,, -,, uciteli,, ,,mesii,, ,verski vodaci,, ,, zenski proroci,, vdahnoveni uciteljici itn. i dajte veke ednas nekoj macenik mnogu god. nekako ste .. pojaki i od prvite hristijani pa ne morate i macenistvo da ,,poseduvate,, ------ ps. ako ima kandidat pustete go vo IRAN , SAU.ARABIJA, AVGANISTAN, SIRIJA ITN. nie ovde -kako taka ke se snajdeme nekako--- so crkvava od ,,vcera,,! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
аџија ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Абе јас не дојдов овде да се докажувам со вас... Верувајте во што сакате...
П.С. Маченици има на форумот да не ги собере... Последниот пример беше во Индонезија. Да прашам каде се вашите или нема потреба? |
|
![]() |
|
Dogi ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 19.Април.2005 Статус: Офлајн Поени: 3168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
аџија, интересно е името на соборите, вселенско. сеопфатно!
а и името на твојата вера, протестантска. демек протестирате против нешто, непрекинато, за цело време од нејзиното постоење. а зошто сите ја ословуваат нашата вера православие, си се запрашал? зошто претходниот папа напиша неколку стотици страни со извинување кон православието? |
|
Јас сум мајстор!
Кликни овде за комуникација со мене (потоа кликнете во полето 'Edit nickname' и впишете го вашето име) |
|
![]() |
|
аџија ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ние, веќе напоменав 100 пати, не се нарекуваме протестнати, туку христијани. Тоа како сакате погрдно да не нарекувате, е ваше право.
Не знам ништо за папата и не ми ни интересира. |
|
![]() |
|
rice ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 14.Ноември.2006 Статус: Офлајн Поени: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Adzija ke te molam kazi ni kako se vika vasata verska zaednica. I ke te molam kazi kako doslo imeto ''protestantska crkva'' |
|
|
|
![]() |
Внеси реплика ![]() |
страница 123 5> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања ![]() Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |