IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Технологија > Автомобили и моторцикли
  Активни теми Активни теми RSS - Олдтајмери (автомобили некогаш и денес)
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Олдтајмери (автомобили некогаш и денес)

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 23456 13>
Автор
Порака
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Февруари.2011 во 21:46
Па да е во солидна состојба да е со 3000км и прва боја по можност .Се шегувам.Да е во возна состојба и најбитно од се каросеријата нормално со ситни лимарски зафати,нели.Делови имам за фико уште едно да склопам кај мајка ми во подрум(само вика по мене.....си купи убава кола фрли го губрето)Околу моторот немам проблеми,под мишка и дома на маса хехехехехехех.Мерак ми е ама нема во Македонија,се утепав тражејки единствено во Битола да потражам поинтензивно,бидејки Битолчани во екс-југославија беа големи мераклии на убави и ретки автомобили.Инаку црвена застава кон почетокот на 80-те пушти една серија од не ме држи за збор 1000 парчињљ застава 850 спорт пред прекинување на производството на фикото серија со предни диск кочници од застава 900ак комбе и шал-табла од 126 пегла.Моторот беше мислам од фиат уно фире 1000 со 45кс сличен на југо 45.Беа со 13 бандаш од 101/југо со фабрички зглобови,модифицирани седишта и најбитно бравите беа како на југо.Едно имам видено во Белград ланската година кога бев,но за жал скапува некаде беше кај Калемегдан.Тешко да некој примерок дошол во Македонија зошто ние бевме малку дегардирани во однос на другите.Овој модел беше обид да идните автомобилисти со сосема мали преправки влезат во тогашната национална класа.Но како и да е ке се задоволам со добар примерок посебно ако е 850(на прав дел сме ја возеле 130км,и ни се скина сајлата .Ако имаш нешто пиши па да стапиме во контакт.Поздрав
Кон врв
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Февруари.2011 во 22:46
Кој повеке кој помалку ги памти постарите автомобили кои се тркалаа по нашите улици некогаш и сега кога секој автомобил се повеке личи на Пентиум4 него на вистински автомобил.Јас лично ми се крева адреналинот кога ке видам некој постар модел на пример,Бмв или Опел со перформанси што и денешните автомобили може да им завидуваат.Нема електроника нема АБС,ЕСП и слични работи ,туку е спој на сурова сила и чиста механика.Денешните модели на автомобили се повеке личат еден на друг(copy-paste),дизајнот е веке сведен на едно исто,едноставно немаат душа!!!!!!!!!Едноставно дизајнот е веке исцрпен па затоа сите компании веке се ориентираат на ретро стил.Фиат со фиат500,мини моррис,волксваген,а во план се и цитроен со спачек и рено со легендарната рено4.Јас лично би одбрал нешто во стилот на ланчиа делта или рено 5гт турбо кои се навистина икони во автомобилскиот свет.Но за жал веке не е така.И новите ретро модели се преполни со електронски помагала кои го уништуваат целокупниот впечаток за тоа возило.Најоригинален пример за мене е новата ланчиа делта.Како автомобил немам коментар,дури имав прилика и да се возам во една,но од синонимот ДЕЛТА ама нема баш ништо!!!!!!!!!!!Очекуваш кога ке се спомне името спој на сурова сила и спортски дизајн,но очекувањата се сосема други.Добиваш автомобил кој не е за потценување,но не го заслужува името ДЕЛТА.Слично е и со другите модели кои барем се обидоа да го задржат барем тој ретро дизајн.Поминати се времињата на турбо ера и сурова сила.Сега се оди на хибриден погон,па електроника еден куп итн.

Се надевам дека некоја од компаниите ке се сети дека некогаш се возеле вистински автомобили кои оставиле печат во автомобилскиот свет.Дури и Мерцедес не е она што беше.

Се надевам дека ке дискутираме на оваа тема
Кон врв
Џо Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Каубоец

Регистриран: 17.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2121
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Џо Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Февруари.2011 во 21:22
Ne deka sum nekoj golem ljubitel na motorni vozila...
Ali ne mi ide temava bez ovoj голема%20насмевка
-Sharmerot DS 19 takozvani Ajkula...голема%20насмевка







I ovoj moram da go dodadam (mislam deka e Opel Manta)








Ovo nebo nad nama
sjena je od zastora
kula na nebesima
u našim je prsima



Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Март.2011 во 02:39
носталгија, го делиме истото мислење, фала богу шо сеуште има некој што знае што е кола со вистинска душа да
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
pajser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
kloshar

Регистриран: 04.Март.2011
Локација: Lao People's Dem. Rep.
Статус: Офлајн
Поени: 13899
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pajser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Март.2011 во 13:33
  definitivno najdov istomislenici






Изменето од volkswagen - 05.Март.2011 во 14:55
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Кон врв
pajser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
kloshar

Регистриран: 04.Март.2011
Локација: Lao People's Dem. Rep.
Статус: Офлајн
Поени: 13899
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pajser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Март.2011 во 17:00


Изменето од pajser - 07.Март.2011 во 13:05
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Кон врв
pajser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
kloshar

Регистриран: 04.Март.2011
Локација: Lao People's Dem. Rep.
Статус: Офлајн
Поени: 13899
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pajser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Март.2011 во 17:03
gorenavedeniot mode e onoj vistinskiot shto go kradev noke ., ., i pravev trista i neznam kolku gluposti
Кон врв
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Март.2011 во 20:19
Да да убаво е да се чуе и види дека сеуште има луге кои ги сакаат олдтајмерите.Нема да има никаков проблем да се спои темата со олдтајмери бидекји таму и припага.Денес е многу тешко посебно во Македонија да се најде добар олдтајмер.Дали поради резервните делови,дали поради немање време или нешто друго вистинските автомобили за жал скапуваат на паркинг.Еееееееееееееееееееееееее сега ми текна на нашето милетреченто како што го викаше покојниот мој татко или попознат како тристач,автомобил со кој лугето градеа куки,влечеа приколки,и којзнае што уште не.Автомобил по лиценца на тогашната Црвена застава кој ја доживеа својата втора младост.Автомобил кој беше замразен од својата потрошувачка,но и омилен поради можноста да му се стави плин.Автомобил кој знаеше да повлече и до 160км без никаков проблем и покрај неговата тежина(скоро 1тон).Имаше радио без ФМ станици и беше уживанција да се возиш со него и да замислуваш дека си во 60-те.Едноставно имаше душа.И ден денес кога ке помине некој примерок,а веке ги нема малку ме растажува,знаеш Едноставно имаше душа
Кон врв
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Март.2011 во 20:56
Носталгија, другар... ми пропадна планот за фијатот....  Луѓето се предомислија и викаат немало шанса да го продаваат. Ма што ќе му е кога онака скапува пред зграда. 

Имаше во малово еден црвен таунус, како тој погоре. Море лудило колаа изненадување Па 2002 или 2003та беше, го метнаа в отпад... му пречел на луѓето, си имале југо не му требал кршот....   за некои бедни 200 евра еден таунус помалце. За жал...
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Март.2011 во 21:35



...a, kako ne bi troshel koga i onaka alchniot motor mu beshe napred ama pogonot ,preku kardanska osovina, nazad!
..a i mnogu povekje tezeshe od samo eden ton ,kolku shto pamtam,

a i na plin vekje ne znam dali ke e eftino ama ,..siguren sum deka ke bide ushte ''poeftino''( vo odnos na drugite goriva),

...tuu, da znaev ke mu go chuvav na ovoj !тага

Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
pajser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
kloshar

Регистриран: 04.Март.2011
Локација: Lao People's Dem. Rep.
Статус: Офлајн
Поени: 13899
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pajser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Март.2011 во 11:48
milletrechento 12m-kata., 404 -ka., reno osmicara., so motor pozadi go narekuvavme kral na zimata ., kakoi fikoto niz sneg odeshe ko deneshnive ., suvovi., abe lugje sho vi trebeshe ovoa glava pochna da me boli

Изменето од pajser - 07.Март.2011 во 13:07
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Кон врв
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Март.2011 во 11:50
Абе кефот ми беше баш за тој фијат што го меркав, ама кога веќе отиде сето по вода, тогаш одиме на друго.

Следно на ранг листата , според сегашниве можности и гледишта, е моето никогаш непреболено ауто , ШКОДА 120/105




Историјата на Шкода започнува во моево смејство кога дедо ми втор во градов купува Шкода 100 Стандард. Со неа поминува 150 000 километри ( на 100 000 ремонтирана)  и заради позитивното искуство, во 1981ва се подновува со 105 Лукс , 45 коња , банана боја , полукожени седишта. Ја вози некаде до кај 1984та , а потоа татко ми ја зема во потполна сопственост. На 100 000 правена прва специјала, па на 130-140 000 во 1997ма цел мотор топтан сменет. Најдовме од истумбана Шкода 120ка многу понова. Е тоа беше мотор. Се сеќавам, татко ми само го отвори картерот, го исчисти од старото масло и смени дихтунг. Од тогаш моторот не направи никаков проблем. Едноставно беше генијален. Со тој мотор колата достигна 180 000 километража во 2006та. Стариот се поднови со Вектрата, а мене ми ја остави Шкодата. Од тогаш не сум слезен од кола. Колата е убавина за учење, воланот е помек од серво а кумплугот е глицерински. Со подобар залет в кривина колата фрлаше задници ко луда. Во 2006та купив уште една за делови. Иста боја, 105 Стандард.  И , во 2007ма  ја растурив за фарбање (не беше претходно никогаш фарбана)  колку да се освежи. Ми се закрши работата, попушти глицеринската помпа, немав пари за да ја доработам а и предницата побара нови пиксни пред тоа , и во 2008ма неславно заврши во отпад школката , а моторот го продадов во Охрид и тоа е тоа.  Сега , имам 3 шкоди в гаража да составам. Прва прилика и земам Шкода љубов. Болка неизлечена за таа кола.сршено%20срце
Кон врв
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Март.2011 во 14:47
Кај мене сеуште непрежалена љубов i ke остане застава750.Мој прв автомобил и непрежален.Купен даменшната 1981 како најдобра серија на Црвена Застава славнаа 750ле со алтернатор .Секогаш палеше и на -20 и на +40.Никогаш за толку години возење не сум дигнал опаш па дури и на Стража во 2 напладне сред лето .Си ги истера поштени 120000км,а моторот не беше отворен.За толку години служба 2 пати ланче и една водна пумпа.Ништоо!!!!!Понекогаш знаеше да се инаети со спојките ,но и тој проблем беше решен со нови полуосовини.Е сега доага тажниот дел.Купив нова кола,и едноставно немав време да се плеткам,така да почна пополека да пропага.Го купи еден тип од Ржаничино,и така мојата застава од градско ауто кариерата ја заврши у село да влече пипер и патлиџани .Понекогаш ке се заврти некое по паркинзите,и да ти кажам ме фака криза
Кон врв
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Март.2011 во 17:34
Какво Фичо сум сретнал вчера.... изненадување Гланц ново , и внатре и надвор. Кај еден пријател реставратор.... Ќе одам утре кај него да средуваме нешто на скутерот , па ке сме работеле нешто и на фичото. Ќе ти опишам утре нарајат што и како.

Иначе, дефинитивно се запалив пак за Шкода. 4та шкода во фамилијата, не е мала работа...
Морам да побарам некоја за земање. Желбата е голема, делови в гаража на кило, потрошња минимална (7-8 градска праеше 120ката, на отворено 5.... феноменално ,а збунетост ) ... епа , ќе земам голема%20насмевка

Едит: знам кај има таква Шкода. портокалова боја беше , многу стеганта , воопшто не е скапана.  Утре или другиден одам да ја прочепкам



Изменето од volkswagen - 06.Март.2011 во 17:42
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 23456 13>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,154 секунди.