IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Технологија > Автомобили и моторцикли
  Активни теми Активни теми RSS - Олдтајмери (автомобили некогаш и денес)
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Олдтајмери (автомобили некогаш и денес)

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 678910 13>
Автор
Порака Обратен редослед
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2011 во 20:09
Originally posted by brza brza напиша:

Jako dimi?збунетост...prvpat slusham( ili sum zaboravilголема%20насмевка)...ama , najverojatno se raboti za ovaa..istochnogerrmanska mazga: wartburg....koja shto trosheshe meshavina od obichen benzin i maslo...pa najverojatno zatoa i dimeshe kako indijanec na nekoe brdo.намигнувањеa i brmcheshe kako traktor mislam!голема%20насмевка

Да точно познатиот Вартбург 353В или најдобрата источногеманска мазга која патем(кој има возено знае)со полуавтоматски менувач Само уфрлашво прва брзина а другите без куплунг ги шалташ.Бидекји се работи за двотактна машина а нема моторно кочење кое беше патем проблем кога се симнуваш од Стража или Плетвар само чекаш да вртежите паднат до 1000-1500 и опаааааааааааааааа,у брзина и тераш.Со своите 900 и нешто кубици и 51кс мисла знаеше да потера до добри 145-150км.Трошеше пола уље пола бензин,а за комарци у лето беше законнннннннннн.Го палиш сабајле под саух,и малку моторно масло у резервоар и го оставаш едно 20мин да поработи.А бе брат после ни комшии нема да собереш,а камоли комарец .Веке ги нема,само по некој залутан модел на нашиве пазари...
Кон врв
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2011 во 20:01
Да да точно баш за тој модел,но не се продаваше кај нас.Кај нас се продаваа само ЗАЗ956.Зошто навистина незнам.Најверојатно немале компензација со претприајтијата од тоа време.Тој период беше така.Ние на нив роба,тие нам автомобили.Затоа државните препријатија беа 90 посто се со возила од Источниот блок.
Кон врв
pajser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
kloshar

Регистриран: 04.Март.2011
Локација: Lao People's Dem. Rep.
Статус: Офлајн
Поени: 13900
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pajser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2011 во 14:32
., dedoto na site novi audi vozila pokraj dkv-to., audi super 90 1968g
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2011 во 13:20
mozno li e?

Wartburg Concept







......mozno li ...i toa ushte od 1966 god?изненадување

i toa so dvotakten  motor od 992 ccзбунетост...dodushe od '88 mu stavile chetriri takten od 1300cc.



Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2011 во 12:58
..a ,za ona deka svinji mozele da ja jadat...ne deka stvarno bilo taka ,..isto se raboti za od koj drug ako ne ...,....... istochnogermaskata plastichna limuzina:...neodoliviot  Trabantда


Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2011 во 12:53
Jako dimi?збунетост...prvpat slusham( ili sum zaboravilголема%20насмевка)...ama , najverojatno se raboti za ovaa..istochnogerrmanska mazga: wartburg



....koja shto trosheshe meshavina od obichen benzin i maslo...pa najverojatno zatoa i dimeshe kako indijanec na nekoe brdo.намигнување

a i brmcheshe kako traktor mislam!голема%20насмевка
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2011 во 12:31


вакво беше моето прво авто..само фичо беше..
...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2011 во 12:20
носталгија...за ова правиме муабет?


Јас од страна Запорожец , ги памтам само овие:



Во градов 2 имам видено пред скоро. И двата скапуваат така. Едниот кисни пред зграда , другиот во еден двор према џупското маало. Додека бев помал ги гледав дека ги возат, ама сега ги нема воопшто по патиштава. Инаку, јас ко така да се пофалам дека градов ми е богат со олдтајмери....  едно 10-20 тристачи има што ги гледам секојдневно дека се возат за фамилијарни потреби. Сите се кој од кој подобар. Ума уште еден куп кои не ги тераат , само скапуваат пред порта. Шкоди има колку ти душа сака , па дури и од стотките стандард. Москвичи исто така гледам многу често низ град , ама од тие поновките од кај 80та. Лади 1200 (од оние старите , со округли фарови) има премногу, се возат за на дрва ...
Е сеа, битен мометн те се и 125p... ги има ама , ама повеќето се (претпоставувавте) забаталени и не се возат. Овде пред заградиве кај мене (абе џоа музеј ми е маалово) има една зелена , ама баш на никого не му е гајле колата така што скапува.изненадување Инаку... има и една 125PZ што ја гледам низ градов. Ја шиба еден стар човек, многу добро стегната кола, пресно фарбана , абе убавини.....

Еднаш, на враќање од Претор ја сретнавме по пат...  НИе со Вектрата 100ка , тој 100ка со ПЗ-то ич око не му трепнува дека има 65 години тој, а 45 колата... изненадување голема%20насмевка

Има едно бате, исто така, вози само Симки 1100. Има 5-6 и тој и син му само ги тераат. Овде во моево мало иди на работа ....

Друг , така интересен момент ми се Dacia 1300... и такви имаше многу до скоро... ама да не се расплинувам ептен па со пишувањево....



Кон врв
pajser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
kloshar

Регистриран: 04.Март.2011
Локација: Lao People's Dem. Rep.
Статус: Офлајн
Поени: 13900
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pajser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2011 во 09:38
., poslednite generacii na ovie ., so preden pogon ., familijaren gepek ., kabina za respekt., bea so motor od golf 2 ., 1300 ccm

Изменето од pajser - 09.Март.2011 во 09:40
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Кон врв
pajser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
kloshar

Регистриран: 04.Март.2011
Локација: Lao People's Dem. Rep.
Статус: Офлајн
Поени: 13900
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pajser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2011 во 09:31
neshto vo vrska so volgata edna od retkite., ako ne i edinstvena se registrirashe za 5+1

Изменето од pajser - 09.Март.2011 во 09:36
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Кон врв
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2011 во 00:28
Ај еден пост за најинтересните автомобили кои беа многу популарни во Мкедонија.Едниот имаше јапонско име ЈАКО ДИМИ,а другиот ако го оставевте во пченка ке го изедеа свињите.Претпоставувам знаете за кои автомобили станува збор.Па постирајте и залепете некоја фотка........
Кон врв
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2011 во 00:25
Не знам дали некој ги памти автомобилите на фабриката ЗАЗ 956 или запарожец.Името доага од областа Запарожје каде е и лоцирана фабриката,која патем денес таму се произведуваат возилата на Даеву за рускиот пазар(Мати,Авео,Круз)Заз 965 има неколку модели кои се произведувани без откупена лиценца за производство.Едниот е ЗАЗ 600 или копија на ФИАТ600/ЗАСТАВА 750 но со стариот мотор на Фиат(595цм3 18кс):вториот модел е ЗАЗ 965 или запарожец,всушност копија на НСУ ПРИНЦ сега дел од АУДИ.Ги памтам по продорниот звук кој го вадеа и кога беа нови.Беа евтини,практично во тој период беше најевтино Источно ауто,и лугето ги купуваа.После плачеа,ама им беше касно хеххехехехех.....Немам слики од нив,ама ке се потрудам да најдам.
Веке ги нема и мислам дека и нема ниеден модел во Македонија,бидејки и ги немаше многу...
Кон врв
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2011 во 00:16
Е сега да ти ја доловам атмосферата за Москович 408 или Москвич 1500,а уствари исто ауто ама едното е од 70-те,а другото од 80-те.Москвич беше фабрика во Русија која изработуваше специјални возила.Работеа само за војска,полиција,болници.Е сега кога Лада ја откупи лиценцата за фиат124 алиас лада жигули,на пазарот се појави потреба од поефтин автомобил за широките руски маси.Изборот пага на фабриката АЗЛК каде се произведуваа специајлните возила.Немајки време(најверојатно бидејки работеа за војската)педантно како и ГАЗ Волга ги пуштија своите луге од Источна Германија да го завршат своето.Првите модели се копија на старио Опел Кадетт А до штрафче.Памтам бидејки Мастор Ристо ги пракаше да бараат делови за Опел а не за Москвич.Е сега и тој модел требаше да ги прати технолошките достигнувања.Со мали измени на каросеријата се појави Москвич413 чинам беше.....Модерен за своето време веке личеше на автомобил кој кај нас пак караванот беше омилен посебно кај лугето кои живееја на село хехххехе.Арно ама пак Штази-КГБ релација е активна!!!!!Кога излегува Москвич413 тогаш и БМВ го промовира својот модел 1500 некаде 1969-70-та.Практично идентичен автомобил само што едниот е на БМВ а другиот е на Москвич.Дури и последните модели на Москвич Алеко беа со истиот мотор и трансмисија.Знам бидејки комшија преку пат имаше БМВ1502 и знам дека го тркалаше благодарение на деловите кои ги купуваше од Бугарија(бензинска пумпа,каиши,спони....)Како модел не нудеше ништо повеке од другите источни возила,но сепак беше подобар од Вартбург и Трабант.Со своите 1500цм3 вадеше некои си 58-60кс кои беа ммммммммммммммммммм,слаби за тешката каросерија која патем беше околу 1300кг.Во принцип лугето имаа замерки на потрошувачката,а за другото беше солиден автомобил.Завршната обработка беше на ниво на војска но другото си фунционираше солидно.Веке ги нема по патиштата,единствено во Источна Макдеонија може да се најде некој модел кој сеуште служи да влече приколка за на пазар.Имаше алуминиумски блок со хилзни така да за ремонт немаше никаков проблем......

Иако сега возам релативно нов автомобил,и јас некогаш сум се расправал со старудиите,кои за жал веке ги нема.
Кон врв
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Март.2011 во 21:15
изненадување абе , цел ден ѕвони ова телефонов... бараат луѓе да го земеле аудиот.... абре , точаци едни ,  кај бевте до пред еден месец кога немаше никој???
Сега од ко го дадов?? така и за шкодата, така и за 101от, така и за оваа...

ајде бе, бегај таму....

Ај една мала ретроспектива...

Брат ми и даде име Катерина на колава....

Прва фаза...





Втора фаза...  Прв пат фарбана од ко е кај мене. Бели ленти , Кожен волан, „генгста прапорци“ и тигрести навлаки... за милина





Последна фаза... фаза на разделба... брзобрзо завршена работа. Втора фарба од ко е кај мене (пошто ја удрив малце напред во десното крило и беше задницата за средување) . Левото крило не е тоа удреното , ама такво е трдулаво затоа што мака се мачеше од корозија. Тапацирани седишта со чоја, сменето небо , шалтабла дотерана со кожа..... лепота....

 


Единствен проблем беше корозијата и инсталацијата што беше сета приврзувана.Одоздола сета беше партали , што е и главната причина што ја продавав ( на последната слика се гледа вода на теписонот на патосот) ....   машината беше беспрекорна... 1600ка.... феноменално забрзување и никаков дефект во 2 години колку што ја имав. Сменував карбуратори , кабли, капи од што ми беше досадно ако не отварам хауба. Кога би имал пари, повторно би купил ваква , но овојпат потполна реставрација. Возилото е вистинско уживање и најтопло му го препорачувам на сите што се мераклии за добри олдтајмери. Потпирање меко УПМ, воланот лесен .... кумплуг.... убавина...
а не како на заставините....  Сеа , потрошња од 10-11 е сосема очекувана, ама кефот не може со ниедни пари да се плати...


Ќе ставам слики и од 101од за да видите што значи екстра застава , а ако ми текни да го сликам, ќе ставам и од фијатот.


Изменето од volkswagen - 08.Март.2011 во 21:37
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 678910 13>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,141 секунди.