|
Појаснувања/Прашања за aвтомобили |
Внеси реплика | страница 123> |
Автор | |
brmm
Сениор Регистриран: 05.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 1437 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Испратена: 07.Јануари.2006 во 20:02 |
|
|
|
|
maja
Сениор Убавицата и ѕверот Регистриран: 28.Мај.2005 Локација: Italy Статус: Офлајн Поени: 13127 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
brmm грешиш за ова дека новите возила на дизел се побавни дека не се стартни и немаат брзина.Испробано и видено дека се стартни и брзи,а тоа кое bmw си го пробал е незнам баш сигурно старо производство.
И за секој своето возило е најдобро па и МОЕТО ЗА МЕНЕ, но сепак е факт дека е најдобро |
|
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">
|
|
brmm
Сениор Регистриран: 05.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 1437 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
|
|
|
Чорбаџија
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Статус: Офлајн Поени: 1065 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Za pocituvaniot BRRM (n emozef da te citiram - prostevaj) Silata na kolata - obicniot covek kje prasa "KOLKU KONJA IMA ili KOLKU E GRAFIRANA" toa e vo red ... ali za "OBICNITE LUGJE" Fenomenot Silata na kolata se ogleda na nekolku parametri koi kombinirani i nadopolneti eden so drug ja davaat vistinskata slika na voziloto a toa e: 1. Vrttezniot moment (obelezan vo Nm ili vo USA Lib) 2. Zaftninata na motorot (obelezana so ccm ili inc3 vo USA) 3. Konjski sili KS ili Kw (ima i PS ali e toa drugo) 4. Obrtajite na motorot (znacitelno bitni kaj benzicite) kako primer posto nasetuvam deka ovde retko koj se bavi so avtomehanika i dijagnostika ili ne daj boze tuning edno prasanje: Mercedes 123 dizel (kako so vozat taksistite cesto ) model do nekoja 82 godina imaat dizel motor od nekoi 60 konja, e sega klaj voista kola motor od YAMAHA motor so 140 konja nema da dostigne ni 100 km/cas za 15 minuti i kje crkni pri prvata ugornica, znaci vo ubaviot crtez so go dade gore pogledni kolku Nm dava toj dizelot i padni na gz. Ova tema e mnooogu siroka i dolga da ja iznesuvam tuka taka da ako nekoj ima nekoe prasanje - slobodno neka poveli - tuka sum so otvoreno srce i dusa za sekoj entuzijast Pozdrav |
|
NRGMKD
Сениор THE EXTERMINATOR Регистриран: 18.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 7512 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Еве вака!!! тука ви отворам тема за сите подетални објаснувања околу автомобилите!!! Имаме стручен соработник ЧОРАБЏИЈА!!! Поставувајте прашања, полемизирајте, дискутирајте!!!!
|
|
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
|
brmm
Сениор Регистриран: 05.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 1437 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
|
|
|
Чорбаџија
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Статус: Офлајн Поени: 1065 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Е вака... Прво Максимална брзина е брзина која (редовна кола не преправена) кје ја постигни при иделани услови и управувана од добар мајстор. Кога би седнал во такво БМВ на кој каталошки максималната брзина е 226 км/ч и би се тркал со истиод дизел на рециме дракстар права линија од 500 метри - кујзнај што би било. Прво забрзувањето као што е каталошки наведено кај двата модели е доста блиску 0,5 секунди така да на 500 метра.... или одвај би победил или би изгубил ради вртежниот момент на дизелот кој со мноогу поголема сила ги врти тркалата. Ако би се тркал на доолга релација, прав пат без угорници или удолници - пак за малку би победил пошто не можиш бензискиот мотор да го држиш на максимум дого време (максимум обртаји), значи би одел со некои 200 на сат просек, кај дизелот ситуацијата е подобра и тој би одел некои (шпекулирам) без проблем 195 на сат така да ..... за сат време возење би бил (на ваков добар прав едносмерен пат без угорници и удолници со предност од 5 километри. Значи би стигнал до Битола некои 2-3 минути побрзо. А ако би оделе по вистинскиот бат до Битола тогаш... јас би се кладел на дизелот, затоа што неговиот поголем вртежен момент далеку посилно би го влечел на угорниците - се разбира зборуваме за услови непопречени од временски услови или сообраќај по патот. А за бензинци сум рекол дека сум присталица али не во овој конеткст (види на дискусијада БЕНЗИН ПРОТИВ ДИЗЕЛ Поздрав |
|
brmm
Сениор Регистриран: 05.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 1437 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Значи каталогов е згрешен ?
уфф неам време.. морам да одам.. ама БМВ велиш бензин не можеш да го држиш многу време на 200км/с ... грешка си голема... а на разлика од 0.5 км/ц ...нема да направиш разлика од 5км...+ тоа на различен терен би бил тестот... пошто нема идеален... а тука бензинот е во предност... па и на големи угорнини каде што дизелот е снажен ама нема да влечеме приколка е у тој случај..бензинот е напред далеку пред дизелот... па и кај бмв ( сериските модели ) а јес да има бмв извадено дизел мотор што му нема рамен на бензинот но моментално го користат за трки. поздрав Изменето од brmm |
|
|
|
Чорбаџија
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Статус: Офлајн Поени: 1065 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
1. Vnimatelno procitaj so napisav znaci TEORETSKI ti kje mozis da go vozis BMW-to 226 na sat - kataloski -kolku ?? eden sat??? PRAKTICKI kje bidis srekjen i ako ja postignis taja brzina, znaci ti velam deka vo uslovi na prav pat bez soobrakjaj nitu ugornici nitu udolnici kje go teras BMW-to PROSEK 200 na sat znaci nekade i 180 nekade i 210.... ili mislis deka kje izdrzi masinata turaza na CRVENO eden sat vozenje?? NEMA SANSA tie 226 kataloski pa duri i 200 ne se dobivaat na idelnite 5000 obrtaji tuku na maksimalnite dozvoleni i tro pojkje - e zato nema da mozis da go vozis dolgo na maksimum optovaruvanje plus sto e ova najniskata klasa na BMW (3) koja i ne e proektirana za takvi (izivuvanja) 2.Na ugornina ne vlecis prikolka no mozebi ove kje te zacudi - motorot od kolata JA VLECI CELATA TEZINA OD KOLATA SO SE PATNIKOT VNATRE znaci ako dvete koli se tuka nekade 1, 5 toni (pretpostavuvam) dizelot daleku podobro i posilno kje vlece taja PRIKOLKA nagore od benzinot. Onie brojki vo katalogot se premnogu opsti... znaci ne gi objavuvaat site relevantni podatoci kako na primer grafikon na Nm i KS od 0-6000 rpm da se vidi koja kola kade ima najoptimalni karakteristiki ALI ako ubavo go poglednis katalogo kje zabelezis deka : BMW benzin ima najgolema KS sila na 6100 vrtezi - znaci na samoto crveno pole - i tamu nema da mozis da ja drzis nogata na gasta postojano dodeka najgolemiot vrtezen moment go postignuva na 3500 vrtezi znaci a kolku konja ima na 3500 vrtezi - toa go nema ali ajde da go vidime dizelot Kaj nego najgolemata KS sila doagja na 4000 vrtezi - a Nm (momentot na 2000) i toa dava 120Nm povekje od benzineco eheeej toa e sila na uste edna dobra kola. Za ogromnata sila na dizelot pogledni go i podatokot kolku im e zabrzuvanjeto od 80-120 na sat vo 4/5 brzina pa udri matematika benzino (IDEALNOso 4ta) stignuva za do 120 km/h za 17 sekundi dizelot (idealno so 4ta) stignuva do 120 km/h za 16 sekundi 19,2 benzin so 5-ta 17.7 dizel so 5ta Znaci ako se trkas so benzin protiv dizel (za ovie modeli) postavi uslov 1 Trkata da trai 8,3 sekundi ili do 100 na sat inaku vo bilo koj drug slucaj GUBIS i to od dizel so ima 170 kubici pomalku Pozdrav i ako ima prasanja poveli Изменето од Чорбаџија |
|
toni_a
Нов член Регистриран: 03.Септември.2006 Локација: Germany Статус: Офлајн Поени: 4 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ubavo se dadeni tabelive i se gledaat dosta raboti...
netreba da se "ogranichuvash" samo na markiranoto! ne sporeduvaj 320 so 320 bidejki toa nema nikakva "tezhina"
sporedi kubikazha i konjski sili pomegju modelite i ke vidish deka kaj benzinecot ima povekje.taka da e logichno da ima mala razlika vo brzinata.
na ista konjazha dizelot e pobrz od benzinecot.
sporedi i elasticitet vo tabelata i ke vidish deka duri so pomalata mashina na dizelot toj e vo prednost (ubrzuvanjeto od 80 do 120)
megju drugoto,PS e istoto shto i HP
HP-horse power (angliski)
PS-PferdeStaerken/konjski sili (od germanski jazik)
KW-Kilo Wati (ca. 1,36HP=1KW)
edna od najvazhnite karakteristiki za muabetov e konjski sili na kilogram tezhina
itn...itn...
pozdrav Изменето од toni_a - 07.Октомври.2006 во 04:31 |
|
Schumacher
Сениор Регистриран: 17.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 396 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
абе ајде овој е за секаде и за на трки и за на планина и за чаламење! |
|
ARStudio
Нов член Регистриран: 01.Март.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Здраво.Јас имам еден мал проблем па ми е потреба помош од вас доколу
знаете.Е вака ми треба препорака за атво лимарски сервис.Ми треба
поправка на предницата на Југо и сакам да го префарбам па дали има
некој од вас што знае квалитетен сервис.
Би ви била благодарна доколку се понудите за помош. |
|
JANE971
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Canon-џија Регистриран: 20.Декември.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1711 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
pobaraj go zvonko na telefon070641986, deckoto odlicno i eftino raboti. mene popravka kaj moite "prijateli" so zvucni iminja ke me cinese 850 eura so prijatelski popust , kaj nego mi izleze 200 eura so site mozni dopolnitelni uslugi i moi licni hirovi vo baranjemaani na srabotenoto.
povikaj se na jane i dogovorete se za cena. ke bides zadovolna od uslugata |
|
Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski |
|
ewewew
Група Регистриран: 16.Март.2007 Статус: Офлајн Поени: 40 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ke ve molam dali nekoj znae sto e standard EUR3 kaj motorni vozila?
Odnosno sto se vleguva vo toj standard (god. na proizvodstvo od koja do koja , motor, katalizator i sl)? Ili kade da se obratam za informacija. Odnapred vi blagodaram |
|
Внеси реплика | страница 123> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |