Појаснувања/Прашања за aвтомобили
Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Технологија
Име на форумот: Автомобили и моторцикли
Опис на форумот: Модели, карактеристики, новости, олдтајмери
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=2911
Датум на принтање: 22.Ноември.2024 во 19:36 Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com
Тема: Појаснувања/Прашања за aвтомобили
Постирано од: brmm
Наслов: Појаснувања/Прашања за aвтомобили
Датум на внесување: 07.Јануари.2006 во 20:02
vatrena напиша:
со дизел да не работи као трактор....си се заебал брмммммм...сврти крукче...маж ми вози дизел знам као е... | Не реков дека брчи ко трактор, тоа старите дизели така брчат новите не, НО дизел-нафтата има помалку октани од бензинот и побавно распрскува во клипот-моторот на колата, така да нема експлозивно дејство ко бензинот, и нормално колата е по НЕ стартна и побавна, ај што е побавна ама ич не е стартна...па каков и да е дизел, сум свртел кругче со bmw дизел, јок... не сакам дизел, нема стартност... прочитај за колку забрзува бензин кола и иста таква кола дизел...ќе се увериш....
-------------
|
Коментари:
Постирано од: maja
Датум на внесување: 08.Јануари.2006 во 18:59
brmm грешиш за ова дека новите возила на дизел се побавни дека не се стартни и немаат брзина.Испробано и видено дека се стартни и брзи,а тоа кое bmw си го пробал е незнам баш сигурно старо производство.
И за секој своето возило е најдобро па и МОЕТО ЗА МЕНЕ, но сепак е факт дека е најдобро
------------- [IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">
|
Постирано од: brmm
Датум на внесување: 09.Јануари.2006 во 06:52
maja напиша:
brmm грешиш за ова дека новите возила на дизел се побавни дека не се стартни и немаат брзина.Испробано и видено дека се стартни и брзи,а тоа кое bmw си го пробал е незнам баш сигурно старо производство. И за секој своето возило е најдобро па и МОЕТО ЗА МЕНЕ, но сепак е факт дека е најдобро
| Кога јас нешто не знам, не го тврдам... и зошто морам да одам по вас и да ви ги исправам грешките..... ccc c c c c , АЈДЕ ЕВЕ УВЕРИ СЕ ШТО Е ДИЗЕЛ ШТО Е БЕНЗИН.....Кај овој модел на БМВ разликата е мала ( за те*е ) ама ако си возела 220км на час ќе знаеш дека 10-20 км на час се ГОЛЕМА разлика....и дефинитивно научно лабараториски и секако докажано дека нафтата има помало согоревање од бензинот и е помалку експлозивна,помала стартност на возилото и така натаму бла бла бла... а ние можеме 1 год да си тераме инает... ама пошто јас не можам...ја напуштам темава засекогаш зш има тука луѓе што повеќе знаат за мотори со внатрешно согорување ( ако воопште ја отвориле хаубата некогаш )
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 07.Февруари.2006 во 00:34
Za pocituvaniot BRRM (n emozef da te citiram - prostevaj)
Silata na kolata - obicniot covek kje prasa "KOLKU KONJA IMA ili KOLKU E GRAFIRANA" toa e vo red ... ali za "OBICNITE LUGJE"
Fenomenot Silata na kolata se ogleda na nekolku parametri koi kombinirani i nadopolneti eden so drug ja davaat vistinskata slika na voziloto a toa e:
1. Vrttezniot moment (obelezan vo Nm ili vo USA Lib)
2. Zaftninata na motorot (obelezana so ccm ili inc3 vo USA)
3. Konjski sili KS ili Kw (ima i PS ali e toa drugo)
4. Obrtajite na motorot (znacitelno bitni kaj benzicite)
kako primer posto nasetuvam deka ovde retko koj se bavi so avtomehanika i dijagnostika ili ne daj boze tuning edno prasanje: Mercedes 123 dizel (kako so vozat taksistite cesto ) model do nekoja 82 godina imaat dizel motor od nekoi 60 konja, e sega klaj voista kola motor od YAMAHA motor so 140 konja nema da dostigne ni 100 km/cas za 15 minuti i kje crkni pri prvata ugornica, znaci vo ubaviot crtez so go dade gore pogledni kolku Nm dava toj dizelot i padni na gz. Ova tema e mnooogu siroka i dolga da ja iznesuvam tuka taka da ako nekoj ima nekoe prasanje - slobodno neka poveli - tuka sum so otvoreno srce i dusa za sekoj entuzijast
Pozdrav
-------------
|
Постирано од: NRGMKD
Датум на внесување: 07.Февруари.2006 во 02:11
Еве вака!!! тука ви отворам тема за сите подетални објаснувања околу автомобилите!!! Имаме стручен соработник ЧОРАБЏИЈА!!! Поставувајте прашања, полемизирајте, дискутирајте!!!!
------------- The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
Постирано од: brmm
Датум на внесување: 09.Февруари.2006 во 12:02
Чорбаџија напиша:
Za pocituvaniot BRRM (n emozef da te citiram - prostevaj)
Silata na kolata - obicniot covek kje prasa "KOLKU KONJA IMA ili KOLKU E GRAFIRANA" toa e vo red ... ali za "OBICNITE LUGJE"
Fenomenot Silata na kolata se ogleda na nekolku parametri koi kombinirani i nadopolneti eden so drug ja davaat vistinskata slika na voziloto a toa e:
1. Vrttezniot moment (obelezan vo Nm ili vo USA Lib)
2. Zaftninata na motorot (obelezana so ccm ili inc3 vo USA)
3. Konjski sili KS ili Kw (ima i PS ali e toa drugo)
4. Obrtajite na motorot (znacitelno bitni kaj benzicite)
kako primer posto nasetuvam deka ovde retko koj se bavi so avtomehanika i dijagnostika ili ne daj boze tuning edno prasanje: Mercedes 123 dizel (kako so vozat taksistite cesto ) model do nekoja 82 godina imaat dizel motor od nekoi 60 konja, e sega klaj voista kola motor od YAMAHA motor so 140 konja nema da dostigne ni 100 km/cas za 15 minuti i kje crkni pri prvata ugornica, znaci vo ubaviot crtez so go dade gore pogledni kolku Nm dava toj dizelot i padni na gz. Ova tema e mnooogu siroka i dolga da ja iznesuvam tuka taka da ako nekoj ima nekoe prasanje - slobodno neka poveli - tuka sum so otvoreno srce i dusa za sekoj entuzijast
Pozdrav | Окс е тоа... но муабетот не беше тој, а знам што е обртаи што значат коњски сили и кубикажа, но беше кој е побрз и по стартен, е сеа разликата на овој модел на бмв дизел-бензин е помала во брзината, но на некое просечно возило од ниска или средна класа...брзината на истите модели со мотор дизел и бензин , разликата во стартноста и брзината е поголема иако нормлано дизелите се со поголеми кс ради побавната компресија во клиповите, но па бензинците се со поголеми обртаи. У секој случај моето произнесување беше дека бензинецот во повеќе погледи е подобар....а мислам дека и ти се произнесе така на некоја тема не знам точно на која.
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 09.Февруари.2006 во 14:07
Е вака...
Прво Максимална брзина е брзина која (редовна кола не преправена) кје ја постигни при иделани услови и управувана од добар мајстор. Кога би седнал во такво БМВ на кој каталошки максималната брзина е 226 км/ч и би се тркал со истиод дизел на рециме дракстар права линија од 500 метри - кујзнај што би било. Прво забрзувањето као што е каталошки наведено кај двата модели е доста блиску 0,5 секунди така да на 500 метра.... или одвај би победил или би изгубил ради вртежниот момент на дизелот кој со мноогу поголема сила ги врти тркалата.
Ако би се тркал на доолга релација, прав пат без угорници или удолници - пак за малку би победил пошто не можиш бензискиот мотор да го држиш на максимум дого време (максимум обртаји), значи би одел со некои 200 на сат просек, кај дизелот ситуацијата е подобра и тој би одел некои (шпекулирам) без проблем 195 на сат така да ..... за сат време возење би бил (на ваков добар прав едносмерен пат без угорници и удолници со предност од 5 километри. Значи би стигнал до Битола некои 2-3 минути побрзо.
А ако би оделе по вистинскиот бат до Битола тогаш... јас би се кладел на дизелот, затоа што неговиот поголем вртежен момент далеку посилно би го влечел на угорниците - се разбира зборуваме за услови непопречени од временски услови или сообраќај по патот.
А за бензинци сум рекол дека сум присталица али не во овој конеткст (види на дискусијада БЕНЗИН ПРОТИВ ДИЗЕЛ
Поздрав
-------------
|
Постирано од: brmm
Датум на внесување: 09.Февруари.2006 во 14:30
Значи каталогов е згрешен ?
уфф неам време.. морам да одам.. ама БМВ велиш бензин не можеш да го држиш многу време на 200км/с ... грешка си голема... а на разлика од 0.5 км/ц ...нема да направиш разлика од 5км...+ тоа на различен терен би бил тестот... пошто нема идеален... а тука бензинот е во предност... па и на големи угорнини каде што дизелот е снажен ама нема да влечеме приколка е у тој случај..бензинот е напред далеку пред дизелот... па и кај бмв ( сериските модели ) а јес да има бмв извадено дизел мотор што му нема рамен на бензинот но моментално го користат за трки. поздрав
-------------
|
Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 09.Февруари.2006 во 17:47
1. Vnimatelno procitaj so napisav znaci TEORETSKI ti kje mozis da go vozis BMW-to 226 na sat - kataloski -kolku ?? eden sat??? PRAKTICKI kje bidis srekjen i ako ja postignis taja brzina, znaci ti velam deka vo uslovi na prav pat bez soobrakjaj nitu ugornici nitu udolnici kje go teras BMW-to PROSEK 200 na sat znaci nekade i 180 nekade i 210.... ili mislis deka kje izdrzi masinata turaza na CRVENO eden sat vozenje?? NEMA SANSA tie 226 kataloski pa duri i 200 ne se dobivaat na idelnite 5000 obrtaji tuku na maksimalnite dozvoleni i tro pojkje - e zato nema da mozis da go vozis dolgo na maksimum optovaruvanje plus sto e ova najniskata klasa na BMW (3) koja i ne e proektirana za takvi (izivuvanja)
2.Na ugornina ne vlecis prikolka no mozebi ove kje te zacudi - motorot od kolata JA VLECI CELATA TEZINA OD KOLATA SO SE PATNIKOT VNATRE znaci ako dvete koli se tuka nekade 1, 5 toni (pretpostavuvam) dizelot daleku podobro i posilno kje vlece taja PRIKOLKA nagore od benzinot.
Onie brojki vo katalogot se premnogu opsti... znaci ne gi objavuvaat site relevantni podatoci kako na primer grafikon na Nm i KS od 0-6000 rpm da se vidi koja kola kade ima najoptimalni karakteristiki ALI ako ubavo go poglednis katalogo kje zabelezis deka :
BMW benzin ima najgolema KS sila na 6100 vrtezi - znaci na samoto crveno pole - i tamu nema da mozis da ja drzis nogata na gasta postojano dodeka najgolemiot vrtezen moment go postignuva na 3500 vrtezi znaci a kolku konja ima na 3500 vrtezi - toa go nema ali ajde da go vidime dizelot
Kaj nego najgolemata KS sila doagja na 4000 vrtezi - a Nm (momentot na 2000) i toa dava 120Nm povekje od benzineco eheeej toa e sila na uste edna dobra kola.
Za ogromnata sila na dizelot pogledni go i podatokot kolku im e zabrzuvanjeto od 80-120 na sat vo 4/5 brzina pa udri matematika
benzino (IDEALNOso 4ta) stignuva za do 120 km/h za 17 sekundi
dizelot (idealno so 4ta) stignuva do 120 km/h za 16 sekundi
19,2 benzin so 5-ta
17.7 dizel so 5ta
Znaci ako se trkas so benzin protiv dizel (za ovie modeli) postavi uslov 1 Trkata da trai 8,3 sekundi ili do 100 na sat inaku vo bilo koj drug slucaj GUBIS
i to od dizel so ima 170 kubici pomalku
Pozdrav i ako ima prasanja poveli
-------------
|
Постирано од: toni_a
Датум на внесување: 07.Октомври.2006 во 04:28
brmm |
ubavo se dadeni tabelive i se gledaat dosta raboti...
netreba da se "ogranichuvash" samo na markiranoto! ne sporeduvaj 320 so 320 bidejki toa nema nikakva "tezhina"
sporedi kubikazha i konjski sili pomegju modelite i ke vidish deka kaj benzinecot ima povekje.taka da e logichno da ima mala razlika vo brzinata.
na ista konjazha dizelot e pobrz od benzinecot.
sporedi i elasticitet vo tabelata i ke vidish deka duri so pomalata mashina na dizelot toj e vo prednost (ubrzuvanjeto od 80 do 120)
megju drugoto,PS e istoto shto i HP
HP-horse power (angliski)
PS-PferdeStaerken/konjski sili (od germanski jazik)
KW-Kilo Wati (ca. 1,36HP=1KW)
edna od najvazhnite karakteristiki za muabetov e konjski sili na kilogram tezhina
itn...itn...
pozdrav
|
Постирано од: Schumacher
Датум на внесување: 09.Октомври.2006 во 23:23
абе ајде овој е за секаде и за на трки и за на планина и за чаламење!
|
Постирано од: ARStudio
Датум на внесување: 11.Април.2007 во 00:09
Здраво.Јас имам еден мал проблем па ми е потреба помош од вас доколу
знаете.Е вака ми треба препорака за атво лимарски сервис.Ми треба
поправка на предницата на Југо и сакам да го префарбам па дали има
некој од вас што знае квалитетен сервис. Би ви била благодарна доколку се понудите за помош.
|
Постирано од: JANE971
Датум на внесување: 17.Април.2007 во 17:30
pobaraj go zvonko na telefon070641986, deckoto odlicno i eftino raboti. mene popravka kaj moite "prijateli" so zvucni iminja ke me cinese 850 eura so prijatelski popust , kaj nego mi izleze 200 eura so site mozni dopolnitelni uslugi i moi licni hirovi vo baranjemaani na srabotenoto. povikaj se na jane i dogovorete se za cena. ke bides zadovolna od uslugata
------------- Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski
|
Постирано од: ewewew
Датум на внесување: 18.Август.2007 во 11:25
Ke ve molam dali nekoj znae sto e standard EUR3 kaj motorni vozila?
Odnosno sto se vleguva vo toj standard (god. na proizvodstvo od koja do koja , motor, katalizator i sl)?
Ili kade da se obratam za informacija.
Odnapred vi blagodaram
|
Постирано од: ewewew
Датум на внесување: 20.Август.2007 во 15:18
Lugje ve molam pisete mi trebaat informacii itno.
|
Постирано од: NRGMKD
Датум на внесување: 20.Август.2007 во 15:50
Background
European Union emission regulations for new light duty vehicles (cars
and light commercial vehicles) are specified in the Directive http://www.dieselnet.com/tech/text/dir_1970_220_eec_con.pdf - 70/220/EEC . This basis Directive was amended a number of times, some of the most important amendments including:
- Euro 1 standards (also known as EC 93): Directives 91/441/EEC
(passenger cars only) or 93/59/EEC (passenger cars and light trucks)
- Euro 2 standards (EC 96): Directives 94/12/EC or 96/69/EC
- Euro 3/4 standards (2000/2005): Directive http://www.dieselnet.com/tech/text/dir_1998_69_ec.pdf - 98/69/EC , further amendments in http://www.dieselnet.com/tech/text/dir_2002_80_ec.pdf - 2002/80/EC
- Euro 5/6 standards (2009/2014): Euro 5/6 “political” legislation [Regulation 715/2007]
of 20 June 2007; the implementing part of the regulation (which will
cover test procedures, deterioration factors and, if agreed by Member
States, revised PM requirements) is to be finalized by 2 July 2008
Fuels. The 2000/2005 standards were accompanied by an introduction of more stringent http://www.dieselnet.com/standards/eu/fuel.html - fuel regulations
that require minimum diesel cetane number of 51 (year 2000), maximum
diesel sulfur content of 350 ppm in 2000 and 50 ppm in 2005, and
maximum petrol (gasoline) sulfur content of 150 ppm in 2000 and 50 ppm
in 2005. “Sulfur-free” diesel and gasoline fuels (≤ 10 ppm S) must be
available from 2005, and become mandatory from 2009.
Emission Testing. Emissions are tested over the http://www.dieselnet.com/standards/cycles/ece_eudc.html - NEDC
(ECE 15 + EUDC) chassis dynamometer procedure. Effective year 2000
(Euro 3), that test procedure was modified to eliminate the 40 s engine
warm-up period before the beginning of emission sampling. This modified
cold start test is referred to as the New European Driving Cycle (NEDC)
or as the MVEG-B test. All emissions are expressed in g/km.
The draft Euro 5/6 implementing legislation adopts a new PM mass
emission measurement method (similar to the US 2007 procedure)
developed by the UN/ECE Particulate Measurement Programme (PMP) and
adjusts the PM mass emission limit to account for differences in
results using the old and the new method. The legislation also
introduces a particle number emission limit at the Euro 5/6 stage (PMP
method), in addition to the mass-based limits. At the time of adoption
of the Euro 5/6 regulation, its mass-based PM emission limits could
only be met by closed particulate filters. Number-based PM limits would
prevent the possibility that in the future open filters are developed
that meet the PM mass limit but enable a high number of ultra fine
particles to pass.
Emission Standards
Emission standards for passenger cars and light commercial vehicles (vehicle http://www.dieselnet.com/standards/eu/index.html#vcat - categories M1 and N1,
respectively) are summarized in the following tables. Since the Euro 2
stage, EU regulations introduce different emission limits for diesel
and gasoline vehicles. Diesels have more stringent CO standards but are
allowed higher NOx. Gasoline vehicles are exempted from PM standards
through the Euro 4 stage. Euro 5/6 regulations introduce PM mass
emission standards, numerically equal to those for diesels, for
gasoline cars with DI engines.
All dates listed in the tables refer to new type approvals. The EC
Directives also specify a second date—one year later (unless indicated
otherwise)—which applies to first registration (entry into service) of
existing, previously type-approved vehicle models.
Table 1 EU Emission Standards for Passenger Cars (Category M1*), g/km
Tier |
Date |
CO | HC | HC+NOx | NOx | PM |
Diesel |
Euro 1† |
1992.07 |
2.72 (3.16) | - | 0.97 (1.13) | - | 0.14 (0.18) |
Euro 2, IDI |
1996.01 |
1.0 | - | 0.7 | - | 0.08 |
Euro 2, DI |
1996.01a |
1.0 | - | 0.9 | - | 0.10 |
Euro 3 |
2000.01 |
0.64 | - | 0.56 | 0.50 | 0.05 |
Euro 4 |
2005.01 |
0.50 | - | 0.30 | 0.25 | 0.025 |
Euro 5 |
2009.09b |
0.50 | - | 0.23 | 0.18 | 0.005e |
Euro 6 |
2014.09 |
0.50 | - | 0.17 | 0.08 | 0.005e |
Petrol (Gasoline) |
Euro 1† |
1992.07 |
2.72 (3.16) | - | 0.97 (1.13) | - | - |
Euro 2 |
1996.01 |
2.2 | - | 0.5 | - | - |
Euro 3 |
2000.01 |
2.30 | 0.20 | - | 0.15 | - |
Euro 4 |
2005.01 |
1.0 | 0.10 | - | 0.08 | - |
Euro 5 |
2009.09b |
1.0 | 0.10c | - | 0.06 | 0.005d,e |
Euro 6 |
2014.09 |
1.0 | 0.10c | - | 0.06 | 0.005d,e |
* At the Euro 1..4 stages, passenger vehicles > 2,500 kg were type approved as Category N1 vehicles
† Values in brackets are conformity of production (COP) limits
a - until 1999.09.30 (after that date DI engines must meet the IDI limits)
b - 2011.01 for all models
c - and NMHC = 0.068 g/km
d - applicable only to vehicles using DI engines
e - proposed to be changed to 0.003 g/km using the PMP measurement procedure
|
Table 2 EU Emission Standards for Light Commercial Vehicles, g/km
Category† |
Tier |
Date |
CO | HC | HC+NOx | NOx | PM |
Diesel |
N1, Class I ≤1305 kg |
Euro 1 |
1994.10 |
2.72 | - | 0.97 | - | 0.14 |
Euro 2, IDI |
1998.01 |
1.0 | - | 0.70 | - | 0.08 |
Euro 2, DI |
1998.01a |
1.0 | - | 0.90 | - | 0.10 |
Euro 3 |
2000.01 |
0.64 | - | 0.56 | 0.50 | 0.05 |
Euro 4 |
2005.01 |
0.50 | - | 0.30 | 0.25 | 0.025 |
Euro 5 |
2009.09b |
0.50 | - | 0.23 | 0.18 | 0.005e |
Euro 6 |
2014.09 |
0.50 | - | 0.17 | 0.08 | 0.005e |
N1, Class II 1305-1760 kg |
Euro 1 |
1994.10 |
5.17 | - | 1.40 | - | 0.19 |
Euro 2, IDI |
1998.01 |
1.25 | - | 1.0 | - | 0.12 |
Euro 2, DI |
1998.01a |
1.25 | - | 1.30 | - | 0.14 |
Euro 3 |
2001.01 |
0.80 | - | 0.72 | 0.65 | 0.07 |
Euro 4 |
2006.01 |
0.63 | - | 0.39 | 0.33 | 0.04 |
Euro 5 |
2010.09c |
0.63 | - | 0.295 | 0.235 | 0.005e |
Euro 6 |
2015.09 |
0.63 | - | 0.195 | 0.105 | 0.005e |
N1, Class III >1760 kg |
Euro 1 |
1994.10 |
6.90 | - | 1.70 | - | 0.25 |
Euro 2, IDI |
1998.01 |
1.5 | - | 1.20 | - | 0.17 |
Euro 2, DI |
1998.01a |
1.5 | - | 1.60 | - | 0.20 |
Euro 3 |
2001.01 |
0.95 | - | 0.86 | 0.78 | 0.10 |
Euro 4 |
2006.01 |
0.74 | - | 0.46 | 0.39 | 0.06 |
Euro 5 |
2010.09c |
0.74 | - | 0.350 | 0.280 | 0.005e |
Euro 6 |
2015.09 |
0.74 | - | 0.215 | 0.125 | 0.005e |
Petrol (Gasoline) |
N1, Class I ≤1305 kg |
Euro 1 |
1994.10 |
2.72 | - | 0.97 | - | - |
Euro 2 |
1998.01 |
2.2 | - | 0.50 | - | - |
Euro 3 |
2000.01 |
2.3 | 0.20 | - | 0.15 | - |
Euro 4 |
2005.01 |
1.0 | 0.1 | - | 0.08 | - |
Euro 5 |
2009.09b |
1.0 | 0.10f | - | 0.06 | 0.005d,e |
Euro 6 |
2014.09 |
1.0 | 0.10f | - | 0.06 | 0.005d,e |
N1, Class II 1305-1760 kg |
Euro 1 |
1994.10 |
5.17 | - | 1.40 | - | - |
Euro 2 |
1998.01 |
4.0 | - | 0.65 | - | - |
Euro 3 |
2001.01 |
4.17 | 0.25 | - | 0.18 | - |
Euro 4 |
2006.01 |
1.81 | 0.13 | - | 0.10 | - |
Euro 5 |
2010.09c |
1.81 | 0.13g | - | 0.075 | 0.005d,e |
Euro 6 |
2015.09 |
1.81 | 0.13g | - | 0.075 | 0.005d,e |
N1, Class III >1760 kg |
Euro 1 |
1994.10 |
6.90 | - | 1.70 | - | - |
Euro 2 |
1998.01 |
5.0 | - | 0.80 | - | - |
Euro 3 |
2001.01 |
5.22 | 0.29 | - | 0.21 | - |
Euro 4 |
2006.01 |
2.27 | 0.16 | - | 0.11 | - |
Euro 5 |
2010.09c |
2.27 | 0.16h | - | 0.082 | 0.005d,e |
Euro 6 |
2015.09 |
2.27 | 0.16h | - | 0.082 | 0.005d,e |
† For Euro 1/2 the Category N1 reference mass classes were Class I ≤ 1250 kg, Class II 1250-1700 kg, Class III > 1700 kg.
a - until 1999.09.30 (after that date DI engines must meet the IDI limits)
b - 2011.01 for all models
c - 2012.01 for all models
d - applicable only to vehicles using DI engines
e - proposed to be changed to 0.003 g/km using the PMP measurement procedure
f - and NMHC = 0.068 g/km
g - and NMHC = 0.090 g/km
h - and NMHC = 0.108 g/km
|
Particle Number Emissions. Under the draft implementing legislation, a particle number emission limit of 5 × 1011 km-1 (PMP method, NEDC test) becomes effective at the Euro 5/6 stage for all categories of diesel vehicles (M, N1, N2). The particle number limit must be met in addition to the PM mass emission limits listed in the above tables.
The particle number emission limit is not applicable to gasoline vehicles.
Durability. Useful vehicle life for the purpose of emission regulations is:
- Euro 3 stage—80,000 km or 5 years (whichever occurs first); in lieu
of an actual deterioration run, manufacturers may use the following
deterioration factors: 1.2 for CO, HC, NOx (gasoline) or 1.1 for CO,
NOx, HC+NOx and 1.2 for PM (diesel).
- Euro 4 stage—100,000 km or 5 years, whichever occurs first.
- Euro 5/6 stage—in-service conformity: 100,000 km or 5 years;
durability testing of pollution control devices for type approval:
160,000 km or 5 years (whichever occurs first).
Other Provisions. The regulations include several additional provisions, such as:
- EU Member States may introduce tax incentives for early introduction of vehicles that comply with future emission standards.
- Requirement for low temperature emission test (-7°C) for gasoline vehicles effective 2002 [Directive 2001/100/EC]. The limits for cars are 15 g/km for CO and 1.8 g/km for HC, measured over the urban part of the test only.
- Onboard diagnostic (OBD) requirements for emission systems.
OBD Requirements
Starting from the Euro 3 stage, vehicles must be equipped with an
onboard diagnostic system for emission control. Driver must be notified
in case of a malfunction or deterioration of the emission system that
would cause emissions to exceed mandatory thresholds, as listed in
Table 3 (Euro 4 limits are proposed). The thresholds are based on the
NEDC (cold start ECE+EUDC) test. To distinguish from the US OBD, the
European limits are also referred to as the EOBD (European OBD).
Table 3 European OBD Threshold Limits, g/km
Category |
Class |
Tier |
Date |
CO |
HC |
NOx |
PM |
Diesel |
M1 |
|
EU 3 |
2003 |
3.20 |
0.40 |
1.20 |
0.18 |
EU 4 |
2005 |
3.20 |
0.40 |
1.20 |
0.18 |
N1 |
I |
EU 3 |
2005 |
3.20 |
0.40 |
1.20 |
0.18 |
EU 4 |
2005 |
3.20 |
0.40 |
1.20 |
0.18 |
II |
EU 3 |
2006 |
4.00 |
0.50 |
1.60 |
0.23 |
EU 4 |
2006 |
4.00 |
0.50 |
1.60 |
0.23 |
III |
EU 3 |
2006 |
4.80 |
0.60 |
1.90 |
0.28 |
EU 4 |
2006 |
4.80 |
0.60 |
1.90 |
0.28 |
Petrol (Gasoline) |
M1 |
|
EU 3 |
2000 |
3.20 |
0.40 |
0.60 |
- |
EU 4 |
2005 |
1.90 |
0.30 |
0.53 |
- |
N1 |
I |
EU 3 |
2000 |
3.20 |
0.40 |
0.60 |
- |
EU 4 |
2005 |
1.90 |
0.30 |
0.53 |
- |
II |
EU 3 |
2001 |
5.80 |
0.50 |
0.70 |
- |
EU 4 |
2005 |
3.44 |
0.38 |
0.62 |
- |
III |
EU 3 |
2001 |
7.30 |
0.60 |
0.80 |
- |
EU 4 |
2005 |
4.35 |
0.47 |
0.70 |
- |
Note: Passenger cars category M1 > 2,500 kg or with more than 6 seats meet OBD requirements for Category N1. |
A number of OBD issues were clarified in the Directive 1999/102/EC.
Dates of OBD application to gas fueled (LPG or NG) vehicles are given
in Directive 2001/1/EC.
------------- The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
Постирано од: NRGMKD
Датум на внесување: 20.Август.2007 во 15:52
European emission standards are sets of requirements defining the acceptable limits for exhaust emissions of new vehicles sold in http://en.wikipedia.org/wiki/EU - EU member states. The http://en.wikipedia.org/wiki/Emission_standards - emission standards are defined in a series of http://en.wikipedia.org/wiki/European_Union_directive - European Union directives staging the progressive introduction of increasingly stringent standards.
Currently, emissions of http://en.wikipedia.org/wiki/Nitrogen_oxide - NOX , http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrocarbon - HC , http://en.wikipedia.org/wiki/Carbon_monoxide - carbon monoxide (CO), and http://en.wikipedia.org/wiki/Particulate - particulate matter are regulated for most http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_type - vehicle types , including cars, lorries, trains, tractors and similar machinery, http://en.wikipedia.org/wiki/Barge - barges ,
but excluding seagoing ships and airplanes. For each vehicle type,
different standards apply. Compliance is determined by running the
engine at a standardised http://en.wikipedia.org/wiki/Emission_test_cycle - test cycle .
Noncompliant vehicles cannot be sold in the EU, but new standards do
not apply to vehicles already on the roads. No use of specific
technologies is mandated to meet the standards, though available
technology is considered when setting the standards.
------------- The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
Постирано од: NRGMKD
Датум на внесување: 20.Август.2007 во 15:54
Vehicle CO2 emissions
Relative http://en.wikipedia.org/wiki/Carbon_dioxide - Carbon dioxide emissions from transport have risen rapidly in recent years, from 21% of the total in 1990 to 28% in 2004 http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards#_note-0 - [1] , but currently there are no standards for CO2 emission limits.
The CO2 emission limits are nowadays subject to a voluntary agreement between the EU and the http://en.wikipedia.org/wiki/Automanufacturer - automanufacturers (see http://en.wikipedia.org/wiki/ACEA_agreement - ACEA agreement ).
The ultimate EU target with voluntary agreements are to contribute, is
to reach an average CO2 emission (as measured according to Commission
Directive 93/116/EC) http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards#_note-1 - [2] of 120 g/km for all new passenger cars by 2012.
However, as it becomes increasingly clear that the agreement will
not deliver (having achieved only 160 g/km in 2005, from 186 g/km in
1995) http://en.wikipedia.org/wiki/Lawmaker - lawmakers have started considering regulation.
In late 2005, the http://en.wikipedia.org/wiki/European_Parliament - European Parliament http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards#_note-Parl - [3] passed a resolution in support for mandatory CO2 emission standards to replace current voluntary commitments by the automanufacturers and labelling.
In late 2006, in response to a new report, by the http://en.wikipedia.org/wiki/European_Federation_for_Transport_and_Environment - European Federation for Transport and Environment http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards#_note-TEReport - [4] documenting lack of progress on the voluntary targets, the http://en.wikipedia.org/wiki/European_Commission - European Commission announced that it was working on a proposal for legally-binding limit CO2 emissions from cars. http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards#_note-CommCO2 - [5] According to the mentioned http://en.wikipedia.org/wiki/European_Federation_for_Transport_and_Environment - European Federation for Transport and Environment study, http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat - Fiat is the best performer in Europe.
On 7th February 2007 the European Commission published its key draft
proposal (COM 2007 0019) EC legislation to limit average CO2 emissions
from the European fleet of cars to 120g CO2/km. Some people interpreted
this as meaning that all manufacturers would have to average 120g for
their fleet, but this is not the case. Some volume manufacturers of
smaller cars such as Fiat, Renault and Peugeot-Citroen are already
quite close to the target whilst smaller volume manufacturers of higher
emissions cars such as BMW, Mercedes, Audi, Saab and Porsche are a long
way from reaching this target. not surpisingly the french manufacturers
want a blanket target whereas the German manufacturers feel a blanket
target would destroyt their industries. Whatever the likely outcome of
the final legislation (likely in in late 2007 /early 2008), if the
intention is to truly bring down CO2 emission from the whole Euopean
fleet then the legislation has to require all manufacturers to pull
their weight and all reduce their emissions by similar amounts.
The environmental group (T&E) insists on the need for a longer-term target that doubles http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_efficiency - fuel efficiency of new cars over the next decade, 80 g/km by 2020. http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards#_note-2 - [6]
[ http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=European_emission_standards&action=edit§ion=2 - edit ] Fuel emission: stages and legal framework
The stages are typically referred to as Euro 1, Euro 2, Euro 3, Euro
4 and Euro 5 for Light Duty Vehicle standards. The corresponding series
of standards for Heavy Duty Vehicles use Roman, rather than Arabic
numerals (Euro I, Euro II, etc.)
The legal framework consists in a series of directives, each amendments to the 1970 Directive 70/220/EEC http://ec.europa.eu/enterprise/automotive/directives/vehicles/dir70_220_cee.html - [3] .
Here is a summary list of the standards, when they come into force,
what they apply to, and which EU directives provide the definition of
the standard.
- Euro 1 (1993):
- For passenger cars - 91/441/EEC http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards#_note-3 - [7] .
- Also for passenger cars and http://en.wikipedia.org/wiki/Light_truck - light trucks - 93/59/EEC.
- Euro 2 (1996) for passenger cars - 94/12/EC (& 96/69/EC)
- Euro 3 (2000) for any vehicle - 98/69/EC http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards#_note-4 - [8]
- Euro 4 (2005) for any vehicle - 98/69/EC (& 2002/80/EC)
- Euro 5 (2008/9) for any vehicle - (COM(2005) 683 - proposed) http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards#_note-5 - [9]
These limits supersede the original directive on emission limits 70/220/EEC.
The classifications for http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_type - vehicle types are defined by 2001/116/EC (amending http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Directive_70/156/EEC&action=edit - Directive 70/156/EEC ).
In the area of fuels, the http://en.wikipedia.org/wiki/2001 - 2001 http://en.wikipedia.org/wiki/Biofuels_Directive - Biofuels Directive requires that 5,75% all transport fossil fuels ( http://en.wikipedia.org/wiki/Petrol - petrol and http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel - diesel ) should be replaced by http://en.wikipedia.org/wiki/Biofuels - biofuels by December 31, http://en.wikipedia.org/wiki/2010 - 2010 , with an intermediate target of 2 % by the end of http://en.wikipedia.org/wiki/2005 - 2005 .
http://en.wikipedia.org/wiki/Sigmar_Gabriel - Sigmar Gabriel , Germany’s environment minister, http://en.wiktionary.org/wiki/rebuff - rebuffs calls to extend http://en.wikipedia.org/wiki/Deadline - deadline to implement CO2 reduction standards.
[ http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=European_emission_standards&action=edit§ion=3 - edit ] Emission standards for passenger cars
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Exhaust.jpg">
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Exhaust.jpg">
Exhaust is much less harmful today than it was a decade ago, thanks to emission standards.
Emission standards for passenger cars and light commercial vehicles
are summarized in the following tables. Since the Euro 2 stage, EU
regulations introduce different emission limits for diesel and gasoline
vehicles. Diesels have more stringent CO standards but are allowed
higher NOx. Gasoline vehicles are exempted from PM standards through
the Euro 4 stage (Euro 5 proposal introduces PM standards for http://en.wikipedia.org/wiki/Lean - lean -burning gasoline cars).
All dates listed in the tables refer to new type approvals. The EC
Directives also specify a second date—one year later—which applies to
first registration (entry into service) of existing, previously
type-approved vehicle models.
European emission standards for http://en.wikipedia.org/wiki/Passenger_Cars - Passenger Cars (Category http://en.wikipedia.org/wiki/M1 - M 1*), http://en.wikipedia.org/wiki/G/km - g/km
|
Tier |
Date |
http://en.wikipedia.org/wiki/Carbon_monoxide - CO |
http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrocarbon - HC |
HC+NOx |
http://en.wikipedia.org/wiki/Nitrogen_oxide - NOx |
http://en.wikipedia.org/wiki/Particulate_matter - PM |
Diesel |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_I - Euro I † |
July 1992 |
2.72 (3.16) |
- |
0.97 (1.13) |
- |
0.14 (0.18) |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_II - Euro II , http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_injection - IDI |
Jan. 1996 |
1.0 |
- |
0.7 |
- |
0.08 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_II - Euro II , http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_injection - DI |
Jan. 1996a |
1.0 |
- |
0.9 |
- |
0.10 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_III - Euro III |
Jan. 2000 |
0.64 |
- |
0.56 |
0.50 |
0.05 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_IV - Euro IV |
Jan. 2005 |
0.50 |
- |
0.30 |
0.25 |
0.025 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_V - Euro V (proposed) |
Sept. 2009 |
0.50 |
- |
0.23 |
0.18 |
0.005 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_VI - Euro VI (proposed) |
Sept. 2014 |
0.50 |
- |
0.17 |
0.08 |
0.005 |
Petrol (Gasoline) |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_I - Euro I † |
July 1992 |
2.72 (3.16) |
- |
0.97 (1.13) |
- |
- |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_II - Euro II |
Jan. 1996 |
2.2 |
- |
0.5 |
- |
- |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_III - Euro III |
Jan. 2000 |
2.30 |
0.20 |
- |
0.15 |
- |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_IV - Euro IV |
Jan. 2005 |
1.0 |
0.10 |
- |
0.08 |
- |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_V - Euro V (proposed) |
Sept. 2009 |
1.0 |
0.10 |
- |
0.06 |
0.005b |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_VI - Euro VI (proposed) |
Sept. 2014 |
1.0 |
0.10 |
- |
0.06 |
0.005 |
* Before http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_V - Euro V passenger vehicles > 2500 kg were type approved as http://en.wikipedia.org/wiki/Light_commercial_vehicle - Light commercial vehicle N1 - I |
[ http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=European_emission_standards&action=edit§ion=4 - edit ] Emission standards for Light commercial vehicles
European emission standards for http://en.wikipedia.org/wiki/Light_commercial_vehicle - Light commercial vehicles ≤1305 kg (Category N1 - I), http://en.wikipedia.org/wiki/G/km - g/km
|
Tier |
Date |
http://en.wikipedia.org/wiki/Carbon_monoxide - CO |
http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrocarbon - HC |
HC+NOx |
http://en.wikipedia.org/wiki/Nitrogen_oxide - NOx |
http://en.wikipedia.org/wiki/Particulate_matter - PM |
Diesel |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_I - Euro I |
Oct. 1994 |
2.72 |
- |
0.97 |
- |
0.14 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_II - Euro II , http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_injection - IDI |
Jan. 1998 |
1.0 |
- |
0.7 |
- |
0.08 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_II - Euro II , http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_injection - DI |
Jan. 1998 |
1.0 |
- |
0.9 |
- |
0.10 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_III - Euro III |
Jan. 2000 |
0.64 |
- |
0.56 |
0.50 |
0.05 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_IV - Euro IV |
Jan. 2005 |
0.50 |
- |
0.30 |
0.25 |
0.025 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_V - Euro V (proposed) |
Sept. 2010 |
0.50 |
- |
0.23 |
0.18 |
0.005 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_VI - Euro VI |
Sep. 2015 |
0.50 |
- |
0.17 |
0.08 |
0.05 |
Petrol (Gasoline) |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_I - Euro I |
Oct 1994 |
2.72 |
- |
0.97 |
- |
- |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_II - Euro II |
Jan. 1998 |
2.2 |
- |
0.5 |
- |
- |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_III - Euro III |
Jan. 2000 |
2.30 |
0.20 |
- |
0.15 |
- |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_IV - Euro IV |
Jan. 2005 |
1.0 |
0.10 |
- |
0.08 |
- |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_V - Euro V |
Sept. 2010 |
1.0 |
0.075 |
- |
0.06 |
0.005 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_VI - Euro VI |
|
|
|
|
|
|
European emission standards for http://en.wikipedia.org/wiki/Light_commercial_vehicle - Light commercial vehicles 1305 kg-1760 kg (Category N1 - II), http://en.wikipedia.org/wiki/G/km - g/km
|
Tier |
Date |
http://en.wikipedia.org/wiki/Carbon_monoxide - CO |
http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrocarbon - HC |
HC+NOx |
http://en.wikipedia.org/wiki/Nitrogen_oxide - NOx |
http://en.wikipedia.org/wiki/Particulate_matter - PM |
Diesel |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_I - Euro I |
Oct. 1994 |
5.17 |
- |
1.4 |
- |
0.19 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_II - Euro II , http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_injection - IDI |
Jan. 1998 |
1.25 |
- |
1.0 |
- |
0.12 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_II - Euro II , http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_injection - DI |
Jan. 1998 |
1.25 |
- |
1.0 |
- |
0.12 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_III - Euro III |
Jan. 2001 |
0.80 |
- |
0.72 |
0.65 |
0.07 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_IV - Euro IV |
Jan. 2006 |
0.63 |
- |
0.39 |
0.33 |
0.04 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_V - Euro V |
Sept. 2010 |
0.63 |
- |
0.295 |
0.235 |
0.005 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_VI - Euro VI |
Sep. 2015 |
0.63 |
- |
0.195 |
0.105 |
0.005 |
Petrol (Gasoline) |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_I - Euro I |
Oct 1994 |
5.17 |
- |
1.4 |
- |
- |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_II - Euro II |
Jan. 1998 |
4.0 |
- |
0.65 |
- |
- |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_III - Euro III |
Jan. 2001 |
4,17 |
0.25 |
- |
0.18 |
- |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_IV - Euro IV |
Jan. 2006 |
1.81 |
0.13 |
- |
0.10 |
- |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_V - Euro V |
Sept. 2010 |
1.81 |
0.13 |
- |
0.075 |
0.005 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_VI - Euro VI |
|
|
|
|
|
|
European emission standards for http://en.wikipedia.org/wiki/Light_commercial_vehicle - Light commercial vehicles >1760 kg http://en.wikipedia.org/wiki/Large_Goods_Vehicle - max 3500 kg . (Category N1 - III), http://en.wikipedia.org/wiki/G/km - g/km
|
Tier |
Date |
http://en.wikipedia.org/wiki/Carbon_monoxide - CO |
http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrocarbon - HC |
HC+NOx |
http://en.wikipedia.org/wiki/Nitrogen_oxide - NOx |
http://en.wikipedia.org/wiki/Particulate_matter - PM |
Diesel |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_I - Euro I |
Oct. 1994 |
6.9 |
- |
1.7 |
- |
0.25 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_II - Euro II , http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_injection - IDI |
Jan. 1998 |
1.5 |
- |
1.2 |
- |
0.17 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_II - Euro II , http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_injection - DI |
Jan. 1998 |
1.5 |
- |
1.6 |
- |
0.20 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_III - Euro III |
Jan. 2001 |
0.95 |
- |
0.86 |
0.78 |
0.10 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_IV - Euro IV |
Jan. 2006 |
0.95 |
- |
0.46 |
0.39 |
0.06 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_V - Euro V |
Sept. 2010 |
0.74 |
- |
0.3505 |
0.280 |
0.005 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_VI - Euro VI |
Sep. 2015 |
0.74 |
- |
0.350 |
0.280 |
0.005 |
Petrol (Gasoline) |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_I - Euro I |
Oct 1994 |
6.9 |
- |
1.7 |
- |
- |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_II - Euro II |
Jan. 1998 |
5.0 |
- |
0.8 |
- |
- |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_III - Euro III |
Jan. 2001 |
5.22 |
0.29 |
- |
0.21 |
- |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_IV - Euro IV |
Jan. 2006 |
2.27 |
0.16 |
- |
0.11 |
- |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_V - Euro V |
Sept. 2010 |
2.27 |
0.16 |
- |
0.082 |
0.005 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_VI - Euro VI |
|
|
|
|
|
|
[ http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=European_emission_standards&action=edit§ion=5 - edit ] Emission standards for lorries and buses
Whereas for passenger cars, the standards are defined in g/km, for lorries (trucks) they are defined by http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_power - engine power , http://en.wikipedia.org/wiki/G/kWh - g/kWh ,
and are therefore in no way comparable. The following table contains a
summary of the emission standards and their implementation dates. Dates
in the tables refer to new type approvals; the dates for all type
approvals are in most cases one year later (EU type approvals are valid
longer than one year).
The official category name is http://en.wikipedia.org/wiki/Heavy-duty - heavy-duty diesel engines, which generally includes lorries and buses.
EU Emission Standards for HD Diesel Engines, g/kWh (smoke in m-1)
|
Tier |
Date |
http://en.wikipedia.org/wiki/Emission_test_cycle - Test cycle |
http://en.wikipedia.org/wiki/Carbon_monoxide - CO |
http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrocarbon - HC |
http://en.wikipedia.org/wiki/Nitrogen_oxide - NOx |
http://en.wikipedia.org/wiki/Particulate - PM |
Smoke |
Euro I |
1992, < 85 kW |
ECE R-49
|
4.5 |
1.1 |
8.0 |
0.612 |
|
1992, > 85 kW |
4.5 |
1.1 |
8.0 |
0.36 |
|
Euro II |
Oct. 1996 |
4.0 |
1.1 |
7.0 |
0.25 |
|
Oct. 1998 |
4.0 |
1.1 |
7.0 |
0.15 |
|
Euro III |
Oct. 1999 EEVs only |
ESC & ELR |
1.5 |
0.25 |
2.0 |
0.02 |
0.15 |
Oct. 2000 |
ESC & ELR
|
2.1 |
0.66 |
5.0 |
0.10
0.13* |
0.8 |
Euro IV |
Oct. 2005 |
1.5 |
0.46 |
3.5 |
0.02 |
0.5 |
Euro V |
Oct. 2008 |
1.5 |
0.46 |
2.0 |
0.02 |
0.5 |
* for engines of less than 0.75 http://en.wikipedia.org/wiki/Liter - dm 3 swept volume per cylinder and a rated power speed of more than 3000 per minute. EEV is " http://en.wikipedia.org/wiki/Enhanced_environmentally_friendly_vehicle - Enhanced environmentally friendly vehicle ". |
[ http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=European_emission_standards&action=edit§ion=6 - edit ] Emission standards for Large Goods Vehicles
http://en.wikipedia.org/wiki/Large_Goods_Vehicle - Large Goods Vehicle European emission standards
Euro norm emissions for category N2, http://en.wikipedia.org/wiki/New_European_Driving_Cycle - EDC , (2000 and up)
Standard |
Date |
http://en.wikipedia.org/wiki/CO - CO ( http://en.wikipedia.org/wiki/G/kWh - g/kWh ) |
http://en.wikipedia.org/wiki/NOx - NOx (g/kWh) |
http://en.wikipedia.org/wiki/HC - HC (g/kWh) |
http://en.wikipedia.org/wiki/Particulates - Particulates (g/kWh) |
Euro 0 |
1988-1992 |
12.30 |
15.8 |
2.60 |
none |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_I - Euro I |
1992-1995 |
4.90 |
9.00 |
1.23 |
0.40 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_II - Euro II |
1995-1999 |
4.00 |
7.00 |
1.10 |
0.15 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_III - Euro III |
1999-2005 |
2.10 |
5.00 |
0.66 |
0.10 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_IV - Euro IV |
2005-2008 |
1.50 |
3.50 |
0.46 |
0.02 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_V - Euro V |
2008-2012 |
1.50 |
2.00 |
0.46 |
0.02 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_VI - Euro VI |
|
|
|
|
|
Euro norm emissions for (older) ECE R49 cycle
Standard |
Date |
http://en.wikipedia.org/wiki/CO - CO ( http://en.wikipedia.org/wiki/G/kWh - g/kWh ) |
http://en.wikipedia.org/wiki/NOx - NOx (g/kWh) |
http://en.wikipedia.org/wiki/HC - HC (g/kWh) |
http://en.wikipedia.org/wiki/Particulates - Particulates (g/kWh) |
Euro 0 |
1988-1992 |
11.20 |
14.40 |
2.40 |
none |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_I - Euro I |
1992-1995 |
4.50 |
8.00 |
1.10 |
0.36 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_II - Euro II |
1995-1999 |
4.00 |
7.00 |
1.10 |
0.15 |
[ http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=European_emission_standards&action=edit§ion=7 - edit ] Enhanced environmentally friendly vehicle
Enhanced environmentally friendly vehicle or EEV is a term used in the European emission standards for the definition of a "clean vehicle" > 3.5 http://en.wikipedia.org/wiki/Tonne - tonne in the category M2 and M3.
[ http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=European_emission_standards&action=edit§ion=8 - edit ] Cycle beating
For the emission standards to deliver real emission reductions it is
crucial that the test cycles under which the emissions have to comply
as much as possible reflect normal driving situations. It was recently
discovered that engine manufacturers would engage in what was called ' http://en.wikipedia.org/wiki/Cycle_beating - cycle beating '
to optimize emission performance to the test cycle, while emissions
from typical driving conditions would be much higher than expected,
undermining the standards and public health. In one particular
instance, recent research from two German technology institutes found
that for diesel cars no 'real' NOx reductions have been achieved after
13 years of stricter standards http://www.transportenvironment.org/Downloads-index-req-getit-lid-421.html - [4] .
------------- The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
Постирано од: NRGMKD
Датум на внесување: 20.Август.2007 во 15:55
Поопширно од ова мислам дека неможе.
------------- The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
Постирано од: ivotoyota
Датум на внесување: 28.Август.2008 во 20:21
Brrrm drugar ocigledno poima nemas ni ti za motori so vnatresno sogoruvanje. Kako prvo, dizelot ne se meri po oktanska, tuku po cetanska vrednost i tuka ima gooooolema razlika! Oktanska vrednost znaci otpor na gorivoto kon detonantno sogoruvanje, a cetanska za polesno sogoruvanje. Ama sto ti zboram jas koga nemas poima.
Dizelot ima mnogu pogolemi moznosti vo odnos na performansi - ekonomicnost. Otsekogas i imal! Denes vo sekoj dizel se vgraduva turbo polnac (veruvam deka ne znaes ni sto e toa, samo imas slusnato), koj dopolnitelno go zgolemuva vrtezniot moment i silata.
Kaj dizelot isto taka, momentot i silata se isporacuvaat na poniski vrtezi, pa zabrzuvanjeto teoretski e i podobro, bidejki dodeka benzinecot razviva vrtezi, dizelot veke ja postignal maksimalnata sila!
Inaku jas se uste bi odbral benzinec - so nego imas mnogu podobra kontrola na performansite bidejki ne se tolku nabutani vo raspon od 2.000 vrtezi vo min. (sila i moment) pa pri izlez od krivina mnogu podobro ke se izvleces so benzinec bidejki polinearno ja razviva silata.
I vikas deka si otvoril hauba! I sto nauci od toa?
|
Постирано од: ivotoyota
Датум на внесување: 28.Август.2008 во 20:27
PLus i si napravil gresna sporedba na motorite. Vo sporedba si trebal da go stavis 318i bidejki toj soodvetsvuva na silata na dizelot. Aj napravi taka pa ke vidis sto kolkava e razlikata!
|
Постирано од: zagor
Датум на внесување: 31.Август.2008 во 23:41
*
------------- ...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
Постирано од: Lady Blue
Датум на внесување: 01.Септември.2008 во 00:30
zagor напиша:
ivotoyota напиша:
Brrrm drugar ocigledno poima nemas ni ti za motori so vnatresno sogoruvanje. Kako prvo, dizelot ne se meri po oktanska, tuku po cetanska vrednost i tuka ima gooooolema razlika! Oktanska vrednost znaci otpor na gorivoto kon detonantno sogoruvanje, a cetanska za polesno sogoruvanje. Ama sto ti zboram jas koga nemas poima.
Dizelot ima mnogu pogolemi moznosti vo odnos na performansi - ekonomicnost. Otsekogas i imal! Denes vo sekoj dizel se vgraduva turbo polnac (veruvam deka ne znaes ni sto e toa, samo imas slusnato), koj dopolnitelno go zgolemuva vrtezniot moment i silata.
Kaj dizelot isto taka, momentot i silata se isporacuvaat na poniski vrtezi, pa zabrzuvanjeto teoretski e i podobro, bidejki dodeka benzinecot razviva vrtezi, dizelot veke ja postignal maksimalnata sila!
Inaku jas se uste bi odbral benzinec - so nego imas mnogu podobra kontrola na performansite bidejki ne se tolku nabutani vo raspon od 2.000 vrtezi vo min. (sila i moment) pa pri izlez od krivina mnogu podobro ke se izvleces so benzinec bidejki polinearno ja razviva silata.
I vikas deka si otvoril hauba! I sto nauci od toa? |
.....donekade se slozuvam so tvoeto mislenje,no gledam pravite sporedba kako pomegju magare i konj!..da se razbereme ,i dvete se javaat ama kako i za koja cel..! ...sporeduvate perfomansi(KS ili KW po vase PS,kN/m,ccm3,broj na cilindiri(klipovi)ventili,pogonsko gorivo...itn) ne obrnuvajki vnimanie na prenosot i prenosniot odnos,motor-menuvac-diferencijal..! toa e batka vazno kako i se sto e napred staveno ...pod hauba.POZDRAV. |
Taka e src...dovedi gi vo red malku
------------- I love life!!!
|
Постирано од: scorpius
Датум на внесување: 24.Септември.2008 во 22:51
наjпосле некоj да каже нешто верно - за Lady Blue зборам
а иначе кажете има ли спортска кола, моторцикл или авион дизел?
мислам, дека бев jасен
и зошто правите споредба мегу турбодизел и атмосферен бензинец?
|
Постирано од: ivotoyota
Датум на внесување: 25.Септември.2008 во 02:17
Точно е scorpion споредбата малку и не е ко што треба затоа и напоменав јас...
Инаку некои производители избраа да развиваат турбо бензинци, пред се европскиве и постигнаа момент и до 30% поголем отколку кај атмосферските бензинци но има голем проблем со пролизгувањето на тркалата при излез од кривина пред се кај возилата со преден погон. Затоа на пример Јапонците и понатаму развиваат атмосферски бензинци бидејќи полинеарно ја развиваат силата па во многу ситуации се подобри и покрај тоа што максималниот вртежен момент го развиваат на некаде околу 4.000 вртежи. Инаку дизелите без турбо полнач не би можеле да постигнат ни од блиску максимална сила како бензинецот. Како пример би го дал 2,0 литарскиот АТМОСФЕРСКИ бензинец кој се вградува во Honda S2000 а развива 240 КС! Кај дизел ни со турбо не можат тоа да го постигнат барем не во пракса...
|
Постирано од: zagor
Датум на внесување: 25.Септември.2008 во 12:34
...i porano kazav deka KS(kW) ne se merilo za maksimalna ili pogolema brzina..ima svoe vlijanie no ne e presudna.....!..a toa za prolizguvanje na trkalata nema nikakva vrska so toa dali e benziski ili dizel,turbo ili obicen....
------------- ...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
Постирано од: ivotoyota
Датум на внесување: 25.Септември.2008 во 16:39
Ima vrska Zagor. Turbo motorite porano go razvivaat maksimalniot moment i iznenadno doaga do brzo razvivanje na sila na motorot sto moze da go iznenadi vozacot posebno pri izlez od krivina ili pri naglo dodavanje gas koga trkalata polesno moze da prolizgaat. Zatoa se poteski za kontrola od samiot vozac.
|
Постирано од: scorpius
Датум на внесување: 25.Септември.2008 во 23:42
возам старо Ауди 80 1.8 90 кс
максималниот вртежен момент му е на 3000 об/мин
ама нема да имам jадови да го возам 1.8 турбо со 150 кс и максимален вртежен момент от 1750 до 5000 об/мин
а за дизелите многу ми е жално
|
Постирано од: zagor
Датум на внесување: 26.Септември.2008 во 12:49
ivotoyota напиша:
Ima vrska Zagor. Turbo motorite porano go razvivaat maksimalniot moment i iznenadno doaga do brzo razvivanje na sila na motorot sto moze da go iznenadi vozacot posebno pri izlez od krivina ili pri naglo dodavanje gas koga trkalata polesno moze da prolizgaat. Zatoa se poteski za kontrola od samiot vozac. |
...bas me cudis covece....!sudejki po nikot ne sakam vo nikoj slucaj da pomislam(iako veke ednas mislev taka..) deka si sopstvenik ili barem serviser na nekoe avto...!obrtniot moment i vrtezite na motorite so turbo polnac se pravoproporcionalni se do odreden del kade sto maksimumot na izduvnite gasovi veke ne e vazen za pogon na turbo polnacot,i so toa negoviot ponatamosen efekt prestanuva.......i ne e tocno deka na mali vrtezi turbo motorite imaat pogolema sila(kW) ili obrten moment(Nm)...!..razlikata na maksimlnite vrtezi na dizelite i benzincite se dolzi na samata izvedba i konstrukcija na motorot i principot na rabota..!ne moze i ne treba da se sporeduvaat tie dva tipa na motori edni so drugi samo po perfomensite..!tie se razvieni sekoj za svoja namena i cel..
------------- ...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
Постирано од: ivotoyota
Датум на внесување: 26.Септември.2008 во 18:34
Ajde pokazi nekoj primer kade atmosferski benzinec ima podobar vrtezen moment od turbo benzinec pri ista sila. Jas ne velam deka turbo benzinecot ima pogolema sila tuku deka maksimalniot vrtezen moment go postignuva na poniski vrtezi. Pogledaj detali za motorite (eve sporedba Honda i VW) pa ke vidis za sto zboruvam!. Kaj turbo motorite krivata na momentot iznenadno se iskacuva pri od prilika 2.000 vrtezi. Toa zboruvam jas. A kaj turbo motorite ima i baj pas sistem koj gi prenasocuva izduvnite gasovi pri povisokite vrtezi poradi golemata kompresija koja togas ja pravi turbo polnacot pa togas toj i nema funkcija.
Ajde da dopolnam:
-Honda Civic Type R atmosferski benzinec razviva 201 KS pri 7.800 vrt/min i MAKSIMALEN vrtezen moment od 193 Nm pri 5.600 vrt/min!!!!!
-Isto od negovata klasa kako nov model Golf VI GTI ima 210 KS (nemam podatok na kolku vrtezi gi razviva no se somnevam da bide nad 6.000) i vrtezen moment od 280 Nm pri zamisli 1.800 vrt/min!!!!!!!!!!!
Znaci i pokraj toa sto se vo slicen rang na sila vrteznite momenti im se razlikuvaat mnooooooooooogu. Od atmosferski benzinec so zafatnina od 2,0 litri moze maksimalno okolu 200 Nm da se izvlece a so turbo 50% poveke! Za toa ti zboruvav. Znaci ima uloga turbo polnacot, neli?
Inaku razlikata kaj ovie dva avtomobili bi bila vo toa sto pri izlez od krivina (otekov so ova znam) ili pri trgnuvanje vednas e dostapen maksimalniot vrtezen moment (ne vednas ama mnogu brzo) pa zatoa i rakuvanjeto so turbo avtomobil e potesko, dodeka atmosferskiot polinearno go razviva momentot i silata se do visokite vrtezi pa e polesen za kontrola posebno kaj avtomobilite so preden pogon koi ne podnesuvaat golemi vrtezni momenti na prednata oska i lesno gubat kontakt so podlogata...
P.S.Inaku vozam Toyota a ne sum vraboten vo nitu eden servis! A i ljubitel sum na taa marka na vozila i vo toa ne gledam nisto loso. Barem ne go krijam toa neli?
|
Постирано од: zagor
Датум на внесување: 08.Октомври.2008 во 10:06
-Honda Civic Type R atmosferski benzinec razviva 201 KS pri 7.800 vrt/min i MAKSIMALEN vrtezen moment od 193 Nm pri 5.600 vrt/min!!!!!
-Isto od negovata klasa kako nov model Golf VI GTI ima 210 KS (nemam podatok na kolku vrtezi gi razviva no se somnevam da bide nad 6.000) i vrtezen moment od 280 Nm pri zamisli 1.800 vrt/min!!!!!!!!!!!
Znaci i pokraj toa sto se vo slicen rang na sila vrteznite momenti im se razlikuvaat mnooooooooooogu. Od atmosferski benzinec so zafatnina od 2,0 litri moze maksimalno okolu 200 Nm da se izvlece a so turbo 50% poveke! Za toa ti zboruvav. Znaci ima uloga turbo polnacot, neli?
.....tocno taka....!...ima vrska vo razvivanje na silata i vrtezniot moment ,no i cenata na toj motor i negovo odrzuvanje e poskapo....
no daj da vidime vaka....
..dali znaete deka pri vozenje na avtomobilot so mala brzina primer gradska voznja,odot na klipot gore-dolu ne e do kraj i po cela dolzina na cilinderot ..i deka po izvesno vreme ke se sozdadat rizovi na cilinderot koj mozat da bidat tolku golemi sto mozat da gi iskrsat duri i klipnite prsteni...pogotovo pri naglo forsiranje na motorot..ova doaga do izraz najpoveke vo zimskiot period koga temperaturata na masloto e poniska i e zgolemeno abenjeto na cilinderot i klipnite prsteni...t.e. podmackuvanjeto e namaleno...
------------- ...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
Постирано од: ivotoyota
Датум на внесување: 18.Октомври.2008 во 04:49
Искрено пак ме чудиш. Зошто атмосферски бензинец би бил потежок и поскап за одржување? Размисли малку! Турбо бензинецот работи со многу поголем притисок и повисоки температури. Високите вртежи не се толкав проблем колку што се притисокот и температурата кај турбо поланчот...
Инаку клипот секогаш оди по целата должина на цилиндарот. Ако не е така баш би сакал да ми објасниш зошто не би одел по цела должина. Кљипњачата има една должина (така е изработена не може сама од себе да се издолжи) па затоа и одот на клипот НЕ СЕ МЕНУВА! До сега се појавија неколку концепт мотори со варијабилна компресија (каде клипот има променлив од) но ништо од сериско производство. Затоа не се секирајте, возете како сакате!
|
Постирано од: zagor
Датум на внесување: 18.Октомври.2008 во 14:52
ivotoyota напиша:
Искрено пак ме чудиш. Зошто атмосферски бензинец би бил потежок и поскап за одржување? Размисли малку! Турбо бензинецот работи со многу поголем притисок и повисоки температури. Високите вртежи не се толкав проблем колку што се притисокот и температурата кај турбо поланчот...
Инаку клипот секогаш оди по целата должина на цилиндарот. Ако не е така баш би сакал да ми објасниш зошто не би одел по цела должина. Кљипњачата има една должина (така е изработена не може сама од себе да се издолжи) па затоа и одот на клипот НЕ СЕ МЕНУВА! До сега се појавија неколку концепт мотори со варијабилна компресија (каде клипот има променлив од) но ништо од сериско производство. Затоа не се секирајте, возете како сакате! |
..loso si me razbral!.....turbo motorite se poskapi za odrzuvanje.
...motorite so povisoki vrtezi pobrzo se abat.
....a za klipot.....toj sekogas ne odi do kraj...znam jas....
------------- ...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
Постирано од: zagor
Датум на внесување: 24.Септември.2009 во 12:27
..mi treba dihtung...kaj da najdam?
------------- ...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
Постирано од: scorpius
Датум на внесување: 24.Септември.2009 во 20:25
И како така клипот не оди докраj?
Аj разjасни на нас, неуките.
|
Постирано од: ivotoyota
Датум на внесување: 25.Септември.2009 во 06:04
Odi do kraj nema sto da se objasnuva tuka!
|
Постирано од: zagor
Датум на внесување: 25.Септември.2009 во 11:03
...da be,odi..
------------- ...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
|