|
Екстерно тестирање |
Внеси реплика | страница <1234 7> |
Автор | ||
LiDivio
Модератор Регистриран: 19.Мај.2010 Статус: Офлајн Поени: 7265 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Претпоставувам дека сега ти е јасно зошто треба да има екстерно тестирање. Па овој ,,автор,, не е во состојба да напише САМОСТОЕН текст, после министерството му е криво...
Уште напишал:
Tекстот не е превземен/копиран и сите авторски права ги задржува -ПаппасПресс-
Изменето од LiDivio - 23.Мај.2013 во 09:18 |
||
yuiop
Сениор Регистриран: 15.Мај.2013 Статус: Офлајн Поени: 234 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ма добро е и што си успеал сам да прочиташ..... |
||
kadela
Нов член Регистриран: 21.Декември.2012 Статус: Офлајн Поени: 7 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Јас сум ЗА.
|
||
љубовта со љубов се разгорува
|
||
Blue Scarlet
Модератор Амазонка Регистриран: 03.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 9011 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Новото фијаско започна утрово, на многу места се пријавени технички неправилности. Сликите од тестовите не се отварале а професорите и наставниците кои биле поставени како тестатори не можеле да добијат одговор од никого затоа што на телефоните за пријавување на проблеми никој не се јавувал.
Со задоцнување од половина час, тестирањето започнало а проблемот бил „решен“ иако на неколку прашања повторно се појавил истиот проблем ..... Учениците од средното занаетлиско училиште се пожалиле дека материјата која била поставена на тестовите содржела само мал дел од онаа што тие го изучувале во текот на школската година, што е веројатно точно ако се земе во обзир дека тие имаат различна програма по математика од гимназијалците. Сега останува да слушаме на СИТЕЛ како тестирањето било успешно и поминало без никакви проблеми!
Изменето од Blue Scarlet - 27.Мај.2013 во 15:46 |
||
Lupus non mordet lupum.
Vulneratus non victus! |
||
LiDivio
Модератор Регистриран: 19.Мај.2010 Статус: Офлајн Поени: 7265 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ако не се исполнети сите технички услови и јас сум против ова тестирање. Што се однесува до самата идеја ја поддржувам.
|
||
Schatzii7
Сениор Unglaublich Регистриран: 19.Октомври.2011 Локација: Lost somewhere Статус: Офлајн Поени: 7061 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
И така и министерот крена раце си поднел оставка
ајде сега Спиро на помош да го спаси македонското образование. |
||
»Wenn ein Deutscher einen Zug ausrauben möchte, kauft er sich als erstes eine Fahrkarte.« :) (Lenin 1917)
|
||
LiDivio
Модератор Регистриран: 19.Мај.2010 Статус: Офлајн Поени: 7265 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Дали го одобруваш екстерното тестирање ?
а) - Да б) - Под а) в) - Заокружи б) лесни биле прашањата...
|
||
Schatzii7
Сениор Unglaublich Регистриран: 19.Октомври.2011 Локација: Lost somewhere Статус: Офлајн Поени: 7061 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
а и наставнициве слушам доста им помагале на учениците
им гори под нозе |
||
»Wenn ein Deutscher einen Zug ausrauben möchte, kauft er sich als erstes eine Fahrkarte.« :) (Lenin 1917)
|
||
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ова не е точно, односно вториот дел „им гори под нозете„.Не им гори бидејки оцените допрва ќе се пишуваат и секој има можност да си го оцени ученикот соодветно покажаните знаења и умеења. За жал ќе бидат „изгорени„ учениците, барем оние помалецките од 4 и 5 одд. каде наставниците не вреднуваат САМО голи факти туку целокупната работа на едно дете. Не е исто познавањето на учениковата работа со 1 до 2 часа од по 40 мин. седмично и целодневна работа во која детето се познава во душа и се знаат сите негови/нејзини можности и слабости. И потоа се работи на мотивациони награди/казни за подобрување. Значи се зема во обзир целокупната работа на детето- самостојна активност на час, работа во група, проектна активност, лектири, домашни задачи и што ли не. Жалосно е што некои структури сметаат дека треба да се оценува само голи факти. |
||
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Сега околу самото екстерно тестирање. Најголем број просветни работници се за надворешно тестирање и не се против. НО, се против ваквите мотиви за тестирањето- проверка на објективноста на оценувањето . Сегде во светот каде има екстерни тестирања се ставени во функција на подобрување на наставните програми, учебници, помагала, зрелост на учениците...
Технички проблеми- ДА имаше многу, -од прашања без одговори и обратно одговори без прашања (малецките си кликале да не им остане празно) -задачи кои не се од наставната програма за соодветната возраст (во 5 одд-формула за бином) -задачи со 2 можни одговори (па децата се изнамачија кликајки на 2-та ама не им профаќал системот) -Несоодветна за возраста терминологија и тн. За мене беше многу важен еден момент- МОРАЛНИОТ И ЕТИЧКИОТ КОДЕКС на однесување. Тестаторите беа ставени во улога да бркаат/небркаат колеги кои влегувале и покажувале на „своите„ а останатите кои немаат свои си одговарале сами.Една можеби „олеснителна околност„ што живееме во таков систем во кој децата одамна се суочиле со таков „морал„ па веројатно порамнодушно гледаат на тоа како на „нормално„ Пропусти многу, било технички било „морални„. За мене МОН под итно да си ја смени првичната одлука за проверка на објективноста во оценувањето во проверка на функционирање на системот, прашањата и јасноста на кодексот на однесување на сите учесници во процесот на тестирање. Дефинитивно НЕ СМЕЕ да биде во овој термин во кој беше сега бидејки во ветер отидоа 2 седмици од работата на училиштата заради ангажирање на наставници како тестатори па немаше кој да изведува настава, до ослободување на ученици од настава на денот кога се тестираат и ред пропусти. Инаку не се согласувам дека на децата им треба нешто повеќе учење и подготовка бидејки на овој начин се вреднува трајноста ( а не моменталноста) на стекнатите знаења. |
||
Gorazd777
Сениор Регистриран: 22.Октомври.2008 Локација: Евразија Статус: Офлајн Поени: 1584 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
ЕКСТЕРНОТО,ДЕВЕТТОЛЕТКА....Средно Насочено образование и сите други Експерименти кои се спроведуваат на Број невини генерации,се само ПОКАЗАТЕЛ на едно општество кое е способно само за БЕЗВРЕДНИ ПЛАГИЈАТИ и ништо повеќе,од сета таа папазјанија,Излегува само НЕСПОСОБНОСТ Татињата и мамичките на дечињата кои имаат пари да им платат школување си се дообразуваат во СВЕТОТ,а на некои и ДИПЛОМИ им купуваат. Штета што ИСФРУСТРИРАНИ БУДАЛИ ГО СПРОВЕДУВААТ ОВА;ПОЛНИ СО КОМПЛЕКСИ, САмо Даскалите да би имале трошка Доблест и преку Синдикатот на БРАДЕСТИОТ ДОЈЧИНОСКИ (КОЈ ГО КУПИЈА НА ВРЕМЕТО И РАСТУРИЈА СЕ),да се организираа,зашто и така ВРЕДНИТЕ ВО МАЛ БРОЈ КАДРИ ВЕЌЕ СЕ СОТРУВААТ СО НЕПИСМЕНИ и КАДРИ кои немаат МОРАЛ и вредност,спремни за КОДОШЕЊЕ И ПОЛТРОНСТВО, Навтеруваат само СТРАВ ВО ЧЕСНИТЕ ЛУЃЕ. ПРИЗНАЛЕ ИЛИ НЕ ТОА ВИ е. П.С.Инаку за информација, СПРЕМЕН,УЧЕН и со ЗАКОНСКИ НОРМИ подготвен ДАСКАЛ никогаш нема да се Уплаши од РАБОТАТА, стравот е од ГЛУПИТЕ И НЕПИСМЕНИ МОРОНИ,кои во секое ниво на образованието ВОВДЕУВААТ РАСКОЛ. |
||
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА |
||
gjukac
Нов член Регистриран: 16.Септември.2012 Статус: Офлајн Поени: 12 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
LiDivio Кликни и види ги опциите
Сениор Сениор Лик (аватар) Регистриран: 19.Мај.2010 Статус: Офлајн Поени: 5734 Опции за коментарот Опции за коментарот Благодарам (0) Благодарам(0) Цитирај LiDivio Цитирај Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Мај.2013 во 10:51 Originally posted by yuiop yuiop напиша: Причини зошто треба да се укине Екстерното тестирање: Не може нешто да се укине што не се ни одржало (испробало). Нека се даде шанса на тестирањево оваа година , па ако не го бива нека го укинат следната година. Повеќе генерации на ученици биле лабораториски глувци, не се само овие. Децата денот по екстерното тестирање ќе бидат живи и здрави. ............ За жал се одржа и се испраа многу пари. А, настрада и министерот. |
||
Da Bе..........
Tu Be.......... DA BE.......... |
||
Gorazd777
Сениор Регистриран: 22.Октомври.2008 Локација: Евразија Статус: Офлајн Поени: 1584 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Значи да продолжиме околу МАЛОУМНОСТА на Владата и нејзините министри за образование и наука,како претходни така и сегашни. Се виде и на дело дека овој експеримент уште во старт е НЕУСПЕХ, нивната констатација со мали пропусти излезе ,дека тие пропусти се доста големи со ГОЛЕМИ маани. Преполагање на тестови,кога учениците не се на училиште,а зошто преполагање,како тие ги видоа дека препишувале или можеби нешто друго знаат,кое еве во моето место во едно средно училиште се знае дека по одредени предмети,им биле дадени одговите на прашањата и кои прашања ќе бидат,па така учениците си се подготвиле. Кој тоа ќе го санкционира.каде е тука пропустот,ако се знае дека до часот на полагање немаше никој достапност до прашањата Друго во образовниот систем,влезени се и учениците со посебни потреби,било полесни или потешки, да видите само тие со каков стрес го примаат сето ова. Неподготвеноста кај помалите деца кои си чкрапале на тастарурата зашто не им прифаќал системот одговри,а после настанало крканбар и на крај Бисерот на СОНК,фамозниот сонк,кој не знае друго што да каже,па ги заглавува децата,не еден туку четири теста-предлага,а ваму образовниот систем е во була од крај со воведување на деветтолетката,па и ако знаеме дека за две години тие деветтоодделенци треба да одат во Средно, Концептот за НОВО средно го нема ни на повидок. Така мили мои со оваа Б,лгарска дечурлана,Неписмени кадри,а богами и постари легачи нема вистинска реформа,ќе има само промашувања до бескрај,НЕПРИЗНАВАЊЕТО на неуспехот не секогаш значи ПОРАЗ,туку ВИСТИНСКО поправање на нештата и КОРИГИРАЊЕ,затоа што се работи за Млади генерации кои треба ДА СЕ ВОСПИТААТ И ДА СЕ ОБРАЗУВААТ ПАМЕТНО. Но ако вака продолжите, веќе ВОСПИТНАТА КОМПОНЕНТА ЈА ИЗГУБИВТЕ,останува и ОБРАЗОВНАТА ДА ЈА УТНИТЕ,после е после,пополека надолу,ЖАЛНО. П.С.Уште еден апел,седнете и направете КОНЦЕПТ на Деветтолетка,а потоа и на СРЕДНО образование како продолжение на овој СИСТЕМ,нешто како во ПАМЕТНИТЕ земји, не ГИ КАЗНУВАЈТЕ УЧЕНИЦИТЕ, земете ги ПОДАТОЦИТЕ од ТЕСТИРАЊЕТО,за корекција на самиот ОБРАЗОВЕН СИСТЕМ И НЕГОВО ПОДОБРУВАЊЕ, Не плашете го попусто ОБРАЗОВНИОТ КАДАР,затоа што само ќе доведете до ПРИТИСОК од Психолошки размери,кои после ќе се развијат во други форми,за КОДОШЕЊЕи ОСВЕТА МЕЃУ КОЛЕГИТЕ(па зарем уште во старт не се почна, едни со други колегите од разни предмети,ги оставале децата да ПРЕПИШУВААТЃ. Земете модели кои се адекватнио на нашата средина,РАСТЕРЕТЕТЕ ги децата со предметите, имајте ПОГОЛЕМ БРОЈ НА ПРАКТИЧНА НАСТАВА,посебно испланирана за Средно образование. Работата на Педагошко-психолошките служби нека не биде насочена во ПЛАШЕЊЕ на колегите нека го следат развојот на секое дете и по резултатите нека видат секое дете за што го бидува,за после да се НАСОЧИ правилно во образовниот систем од СРЕДНО па и повисоко образование, Не создавајте ПОЛТРОНИ,туку Генерации кои ќе мислат и РАСУДУВААТ со сопствени Глави,Ризикувајте ќе имате НАВИСТИНА ПОПАМЕТНО ОПШТЕСТВО И ПОПАМЕТНИ ГЕНЕРАЦИИ. |
||
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА |
||
dejanpp
Сениор Регистриран: 30.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 893 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
tie sto sakaat da napreduvaat vo zivotot kako lujdze za primer treba da se raduvaat poradi testirajneto zasto toe pretstavuva psihoterapija za sozdavajne kaj ucenikot custvo na mudrost ili premudrost.tajnata e vo nacinot na citajneto na prasajnata zaokruzuvajneto itn.najdobro e koga se znaat prasajnata da se odgovorat no iako ne se znae nekoj del ima pozitivni pridobivki za liceto koe gi resava.
|
||
Внеси реплика | страница <1234 7> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |