IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Политика и вести
  Активни теми Активни теми RSS - Универзитетските професори против новиот закон...
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Универзитетските професори против новиот закон...

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <12345>
Прашање: Дали ги поддржувате универзитетските професори во нивните барања?
Одговор Гласови Статистика
8 [30,77%]
17 [65,38%]
1 [3,85%]
Не може да гласате на оваа анкета

Автор
Порака
Gorazd777 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Октомври.2008
Локација: Евразија
Статус: Офлајн
Поени: 1584
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Gorazd777 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Февруари.2011 во 11:05
Па и тоа го зборувам,овде некој си тера сопствен кеф,ја пушта јадицата и другите се нафрлаат кој како има фрустрација. И јас имам студирано на тој универзитет и ги знам работите и јас уште тогаш бев за промени и тоа наголемо ми сметаа работи,но проблемот е во друго,тој што сака да направи промени прво потекнува од иста клупа,ајде тоа не е спорно(можеби другите ку.рсаџии од владата го зафркаваат)немал татко му пари ,па не го пуштил во странство,второ зошто сето го прави по начин тури напи се ,односно без анализа,,трето и најважно за тие непотизми и корупции па и слични тракатанци,нека си видат од власта кој како се живо и диво изнапикаа по институции по роднински врски до трето колено,сето тоа нека го средат па после нека воведуваат ред,туку се виде дека и со Мудбак факултетите ништо не направија(демек конк*ренција) е не може така реформа се прави постепено и издржано,а не на некој недоделкан како министерчено че му текне па че стрижи,а последиците кој че ги крка ,туку може да се рече има време млад е ,че види,че има време и да ги гледа последиците,а богами и да одговара за стореното.
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Февруари.2011 во 11:21
Originally posted by Gorazd777 Gorazd777 напиша:

трето и најважно за тие непотизми и корупции па и слични тракатанци,нека си видат од власта кој како се живо и диво изнапикаа по институции по роднински врски до трето колено,сето тоа нека го средат па после нека воведуваат ред


Горазд, до кога треба да се чека за да се средат состојбите во образованието? Додека не се среди државната администрација? Да се жртвуваат уште неколку генерации додека не се среди состојбата во државните институции? А што ако таму состојбата не се среди наредните пет генерации? Зарем тие генерации треба да го носат товарот на онаа генерација која во транзицијата не успеа да се снајде? Напротив! Треба овие генерации да успеат, да не го доживеат она што го доживеа генерацијата која живее во оваа макотрпна транзиција, а која донекаде е и самата винова за сегашната состојба, благодарение на тоа што навиките кои ги имаа во комунизмот се обидоа да ги всадат и во демократијата. Тоа не смее да се случува. Тоа мора да се промени.
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Февруари.2011 во 20:35
Дали автономијата дава право да се бараат отстапки од законот кој важи за сите. Законот за работни односи е јасен и важи за сите-старосната граница е таа и време е да се замине, да се отстапи место на младите.
Како бре да се вработат млади кога старите не сакаат да си одат во пензијатага

Професорите заглавија во правниот лавиринт


Кон врв
Gorazd777 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Октомври.2008
Локација: Евразија
Статус: Офлајн
Поени: 1584
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Gorazd777 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Февруари.2011 во 00:57
Originally posted by Македон Македон напиша:


Горазд, до кога треба да се чека за да се средат состојбите во образованието? Додека не се среди државната администрација? Да се жртвуваат уште неколку генерации додека не се среди состојбата во државните институции? А што ако таму состојбата не се среди наредните пет генерации? Зарем тие генерации треба да го носат товарот на онаа генерација која во транзицијата не успеа да се снајде? Напротив! Треба овие генерации да успеат, да не го доживеат она што го доживеа генерацијата која живее во оваа макотрпна транзиција, а која донекаде е и самата винова за сегашната состојба, благодарение на тоа што навиките кои ги имаа во комунизмот се обидоа да ги всадат и во демократијата. Тоа не смее да се случува. Тоа мора да се промени.


Само со одговорот се сложуваш или констатираш дека сега се прават најголемите глупости.А кој тоа да ја среди работата,министерчето кое овде завршило правен и сега им се свети на професорите,па нека му кажат од другите министерчиња од влада,кои имаат разни ку.рсеви по белиот свет завршено,гледаме колку се попаметни,и тие се деца на бившите комуњари,..и да, треба реформи,како што велиш генерации да не страдаат,а генерациите кои страдаат во деветтолетката кои оваа власт ги донесе измените во законот и само да видиш какви небулози има во учебниците(природни науки предаваат како во комунизмот ,теоретски,без ниеден експеримент)и каде има генерација на деца да се жртвува за кеф на министерто од 1 да оди во трето,па сега во петто да им се светат и учители и професори...има многу работи протнато,но кој ќе одговара за тоа,а за високото образование пишував и пак ќе кажам имаш приватен имаш државен универзитет,постапката на средување е подруга,но за тоа треба искуство,а не пилиштари гнасни,кои прво потегнуваат,а после мислат што направиле.

Изменето од Анастеа - 22.Февруари.2011 во 11:44
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА
Кон врв
Polar Bear Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 04.Декември.2007
Локација: Канада
Статус: Офлајн
Поени: 1152
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Polar Bear Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Февруари.2011 во 05:54

Дали законот ќе важи за сите универзитети или само за УКИМ? Како реагира Речица на овој закон?

Инаку мислам дека на професорите во МК им се дава многу значење, најверојатно што не постои вистински развој финансиран од стопанството. Едно 2% од нив се светска класа, 25% се уона биис покондирени снобови, а остатокот се транзициски опинци и бисмисмени со менталитет на Амди Бајрам. 
 
Во светот тоа е професија за луѓе кои не знаат ништо да работат.
 
Ај, ноте на мир.


Изменето од Polar Bear - 19.Февруари.2011 во 05:55
Jа сам за демократију и слободу на говор, сакам песну, пиво, вино, ракију и жене!
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Февруари.2011 во 07:55
Originally posted by Polar Bear Polar Bear напиша:

Дали законот ќе важи за сите универзитети или само за УКИМ?

За ситеголема%20насмевка

Читам и не ми се верува

Гутенберг се откажа од докторатот

Кој кај нас ќе се откаже од штанцаните докторати (секоја чест на исклучоците).збунетост

Па кај нас докторатите се “докторираат“ јас на тебе ти на мене во комисија.

Научни тези, светски докази, ма какви. Кој ги бара?

Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Февруари.2011 во 02:47
Originally posted by Gorazd777 Gorazd777 напиша:


Само со одговорот се сложуваш или констатираш дека сега се прават најголемите глупости.А кој тоа да ја среди работата,министерчето кое овде завршило правен и сега им се свети на професорите,па нека му кажат од другите министерчиња од влада,кои имаат разни ку.рсеви по белиот свет завршено,гледаме колку се попаметни,и тие се деца на бившите комуњари,..и да, треба реформи,како што велиш генерации да не страдаат,а генерациите кои страдаат во деветтолетката кои оваа власт ги донесе измените во законот и само да видиш какви небулози има во учебниците(природни науки предаваат како во комунизмот ,теоретски,без ниеден експеримент)и каде има генерација на деца да се жртвува за кеф на министерто од 1 да оди во трето,па сега во петто да им се светат и учители и професори...има многу работи протнато,но кој ќе одговара за тоа,а за високото образование пишував и пак ќе кажам имаш приватен имаш државен универзитет,постапката на средување е подруга,но за тоа треба искуство,а не пилиштари гнасни,кои прво потегнуваат,а после мислат што направиле.


Не се сложувам воопшто со тоа дека треба да чекаме се друго да се среди, за да се среди состојбата на универзитетите. А најмалку пак се сложувам со чекањето, што значи одолговлекување на доста долгата транзиција и креирање нови жртви. Тоа што досега е сторено- сторено е. Не можеме да се вратиме назад, но треба да гледаме напред.

Реформите во образованието мора да се во склад со европските реформи, па затоа и се воведе деветолетка, пракса, студирање по Европски кредит трансфер систем и други нешта.

Според нештата кои ги кажуваш, оставаат впечаток дека не си запознаен со новите начини на студирање. Со сета почит, ама ако си студирал во времето на комунизмот или по програми од тоа време, можам да ти кажам дека нештата се многу сменети и дека затоа и не ги познаваш сегашните модули и програми по кои се студира.

Изменето од Анастеа - 22.Февруари.2011 во 11:44
Кон врв
panter123 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 30.Април.2010
Статус: Офлајн
Поени: 15783
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај panter123 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Февруари.2011 во 05:10
Univerzitetite se protiv izmenite vo zakonot za visoko obrazovanie poradi toa kako sto istaknuvaat istite ne bile konsultirani za najnovite zakonski resenija pri podgotovkata na izmenite na zakonot za visoko obrazovanie od strana na vladata. Najglasno najburno reagiraa odreden broj na profesori od skopskiot Univerzitet Sv Kiril i Metodij so baranje ministerot da prisustvuva na univerzitetskiot senat i zaedno da gi razgledaat najnovite zakonski resenija koi gi predlaga vladata, za istite da debatiraat da gi usoglasat zaedno predlozenite zakonski resenija na zadovolstvo na dvete strani. Megjutoa do toa ne dojde i na poslednata sednica na univerzitetskiot senat bese ednoglasno donesena odluka deka tie ne gi prifakaat najnovite zakonski resenija vo zakonot za visoko obrazovanie koi spored niv se doneseni izbrzano, bez konsultacija so strucnata i naucna javnost pred se na Skopskiot Univerzitet. Isto taka najavija i deka ke podnesat predstavka do ustavniot sud za osporuvanje na zakonot poradi toa sto vo nekolku negovi clenovi e vo sprotivnost na ustavot. Ostanatite drzavni univerziteti vo tekot na prepukuvanjeto na relacija ministerstvo za obrazovanie Skopski Univerzitet bea nekako vozdrzani, neutralni so eden zbor molcea, taktiziraa, nesakaa da go kazat svojot stav po odnos na ova prasanje. Posle odreden period na molk od strana na drugite drzavni univerziti pred izvesno vreme nivnite univerzitetski senati se izjasnija po odnos na ova prasanje i nacelno gi prifatija izmenite vo zakonot za visoko obrazovanie so odredeni minimalni zabeleski.
Sega malku pokonkretno da gi elaborirame najznacajnite najvaznite izmeni vo zakonot.
Edna od izmenite vo zakonot za visoko obrazovanie e zadolzitelno drzenje na nastava od strana na profesorite i vezbi od strana na asistentite sto ne bese slucaj dosega. Golem del od profesorite na golem broj na fakulteti voopsto ili mnogu malku i retko prtisustvuvaa na nastava, ne drzea casovi, so sekoja cest na isklucoci - profesori koi seriozno posveteno i odgovorno si ja izvrsuvaa nivnata obvrska. Jas vo vrska so ovaa izmena potpolno se soglasuvam bidejki taa e vo korist i interes na studentite a i samite profesori treba da se "discipliniraat" vo toj pogled posovesno, poredovno, poodgovorno da si ja izvrsuvaat svojata obvrska za koja i dobivaat plata.
Druga izmena vo noviot zakon e zadolzitelnoto prisusvo na studentite na predavanjata i voveduvanjeto na elektronski indeks so pomos na koj ke se registrira prisustvoto na studentot i ova e pozitivno zatoa sto i obvrska na studentite e da prisustvuvaat na predavanjata.
Sledna izmena e profesorite da bidat podostapni za konsultacii za studentite sto e i nivna obvrska no toa tie dosega ne go praktikuvaa, ova mozam slobodno da kazam bese no i seuste e najgorliv problem so koj se soocuvaat najgolem broj na studenti na drzavnite univerziteti, ovaa izmena treba sto pobrzo da se implementira i profesorite da bidat podostapni za konsultacii i priem na studentite i da prestane nivniot aroganten odnos koj bese prisuten dosega sto ne e slucaj na privatnite fakulteti od strana na istite profesori.
Da se posoci zadolzitelna literatura po sekoj predmet od strana na sekoj profesor i taa da bide objavena na stranata na fakultetot, ovaa praksa kolku sto sum zapoznaen i pocna da funkcionira na neki fakulteti kade po sekoj predmet pocna da se naveduva zadolzitelna i dopolnitelna literatura so cel da im se olesni na studentite da znaat od sto i kolku da ucat. Vo ovoj pogled mislam deka od golema pomos e proektot koj go zapocna vladata za prevod na 1ooo ucebnici od strana na najprestiznite univerziteti i avtori vo svetot koi se vrv vo svoite oblasti. Spored mene ovoj proekt za prevod na stranska literatura od najrenomiranite univerziteti i fakulteti od stranstvo netreba da se prekinuva tuku toj bi trebalo da prodolzi da se realizira i vo idnina vo kontinuitet. Moja sugestija e isto taka da se zgolemi fondot na sredstva so koi vladata bi im pomognala na golem broj na univerziteti, fakulteti i profesori vo drzavava koi imaat podgotveno svoi ucebnici no seuste nemaat obezbedeno dovolno sredstva za istite da bidat otpecateni. Na toj nacin ke im se pomogne na studentite da mozat da ucat od ucebnici, od najnova najsovremena literatura (vklucuvajki gi prevodite na ucebnicite od najprestiznite univerziteti) prekinuvajki ja praktikata na dosegasno ucenje od srpska literatura od skripti od stara literatura koja ne soodvetstvuva na segasnoto sovremeno obrazovanie na 21 vek.
Se predlaga studiskite programi da bidat koncipirani od 60% zadolzitelni predmeti 30% izborni predmeti i 10% da bidat izborni predmeti na nivo na Univerzitet sto spored mene e pozitivno zatoa sto im se dava na studentite izbor vo odnos na nivnite afiniteti sposobnosti kon odredeni predmeti.
Se predlaga voveduvanje na intercionalizacija na univerzitetite so voveduvanje na studiski programi na angliski jazik i toa minimum dve na dodiplomski i minimum cetiri studiski programi na posdiplomski studii.
Vo pogled na ovaa obvrska na univerzitetite neznam kolku i dali imame dovolno nastaven kadar koj moze da odgovori na ovie baranja i dali imame studenti koi ke mozat da sledat nastava celosno na stranski jazik. Ovoj predlog e pozitiven zatoa sto i nasite univerziteti moraat postepeno no nekoi i pointenzivno da porabotat vo ovoj del so cel da bidat konk*rentni so stranskite. Potrebno e upravata na univerzitetite poseriozno da se zafati so rabota na oboj del, pointenzivno profesorite da odat na obuki za sovladuvanje na stranski jazici posebno angliskiot za da mozat da gi drzat predavanjata na angliski, no za da ja ostvarat taa cel potrebno e da im se dade na univerzitetite preoden period za da mozat dobro da se podgotvat i da go implementiraat uspesno ova baranje.
Ova bea najvaznite najznacajnite izmeni koi pred se se odnesuvaa i gi tangiraaa interesite na studentite i profesorite.
Sledat vo prodolzenie del od izmenite koi se diskutabilni neprifatlivi za odreden broj na profesori koi kako sto istaknuvaat so niv se zadira se povreduva avtonomijata na Univerzitetot i fakultetite.
Najsporen e delot kade se predlaga profesorite da objavuvaat trudovi vo megjunarodni spisanjija so impakt faktor za da mozat da bidat izbrani i unapreduvani vo nastavno naucni zvanja kako docent, vonreden i redoven profesor.
Spored del od profesorite vladata nemoze da gi opredeluva kriteriumite za izbor i unapreduvanje vo nastavno naucni zvanja so sto zadira dlaboko vo avtonomijata na univerzitetot koja e zagarantirana so ustavot. Ovoj del e najsporen i okolu ova vsusnost bea i najgolemite nesoglasuvanja na profesorite i ministerot za obrazovanie.
Drug del okolu koj postojat nesoglasuvanja e odborot za akreditacija brojot na negovi clenovi i nacinot na nivno delegiranje. Potoa postojat nesoglasuvanja i okolu nadvoresnata evaluacija na profesorite. I okolu otcetot koj treba da go davaat fakultetite pred sobranieto na Makedonija.
Najdobro e ovie nesoglasuvanja da se resat po pat na dijalog i megjusebno da se usoglasat stavovite so baranje na kompromis na zadovolstvo na dvete strani.
Spored mene generalno izmenite se pozitivni i se vo interes na pravata na studentite.
Vcera isto taka bese soopsteno deka preku ispituvanje na javnoto mislenje najgolem broj od gragjanite gi podrzuvaat izmenite vo zakonot za visoko obrazovanie i toa okolu 80% se soglasuvaat so najgolem broj od resenijata vo zakonot.




   

Изменето од panter123 - 25.Февруари.2011 во 14:15
Кон врв
Gorazd777 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Октомври.2008
Локација: Евразија
Статус: Офлајн
Поени: 1584
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Gorazd777 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Февруари.2011 во 11:48
Originally posted by Македон Македон напиша:


Не се сложувам воопшто со тоа дека треба да чекаме се друго да се среди, за да се среди состојбата на универзитетите. А најмалку пак се сложувам со чекањето, што значи одолговлекување на доста долгата транзиција и креирање нови жртви. Тоа што досега е сторено- сторено е. Не можеме да се вратиме назад, но треба да гледаме напред.

Реформите во образованието мора да се во склад со европските реформи, па затоа и се воведе деветолетка, пракса, студирање по Европски кредит трансфер систем и други нешта.

Според нештата кои ги кажуваш, оставаат впечаток дека не си запознаен со новите начини на студирање. Со сета почит, ама ако си студирал во времето на комунизмот или по програми од тоа време, можам да ти кажам дека нештата се многу сменети и дека затоа и не ги познаваш сегашните модули и програми по кои се студира.


Во едно се сложуваме,треба да има промени,но изгледа некои работи доволно не се доречени или не се разбираме ,па само има реплики.
Зборуваш за високото образование и во ред можеби не сум доволно или поконцизно запознет околу промените,но можам слободно да кажам(имам завршено факултет,и нашето образование од тој период,со годините на образование за денешните прописи најмалку е рамно на магистер,но тоа е друго)дека,ако се ПРОМЕНИ како оние во основното и средното тогаш тоа е чисто промашување и не за џабе јанакиевци,и остала багра отиде да студира по јабаната,грција,б,лгарија и слично,за сега да се вратат како големи мислители.
Е сега пријателе деветолетка,тука е проблемот,(во моментот и јас бев во образование кога почна да се спроведува и сега моето дете е жртва),дали си се запрашал како се спроведува тој проект(велиш препорака НА ЕУ) и тоа е во ред,но сите препораки овде се спроведуваат на ШАЛАБАЈЗЕРСКИ начин или поточно недоучени деца неможе реформи да спроведат,ИСКУСТВО спроведува реформи.
Дали ти знаеш како функционира деветолетка и дали се задржуваат два системи (рускофранцуски-модалитет комунистички и англосаксонскли-амерички),па сега децата мама им се расплака и ТИЕ се генарациите кои ќе страдаат ,а не министерчето по образование.Значи сега се учат два системи,со по 13 предмети(деветолетка е сосема друг концепт) дури нема програма за деветто одделение,и немој после да ми речеш дека не сум запознает,најлесно е тоа да им го одбрусите на луѓето,само за ефтин попуизам.Страдаат ГЕНЕРАЦИИ,а пред се да ги видич учебниците,тоа е посебен хаос и сигурно природни науки(еден пример) се учат во училница со диктирање на наставничката(која е комунистички кадар)и нема ни еден час еб.ен со практична демонстрација,зашто затоа што не се спремни се е паушално пријателе,и кога ќе зборувате држете се до РЕАЛНОСТА,а не морало ова морало она,треба искуство,а не само слео спроведување.
Средното образование ти е посебна прикаска,банален пример се занимава министерчето дунстерчето со електронски дневници,со дополнителни ,додатни часови ,па и слободни активности(децата сега имаат по 12-13 часови)кога ќе се спроведуваат програмите,од тука произлегува глупавоста,се знае зашто(предметите се повеќето од комунизмот,суштината се губи,стручно училиште треба да има стручни предмети,а не македонски,историја,ликовно,биологија ,физика и слично)
Пријателе има многу слабости,тие не се одстрануваат со наводните реформи тие се комплицираат.
Доаѓаме до универзитетско образование,исто срање под плаштот на реформи се уништуваат цели структури кои се граделе,наместо плански да се осовременат,министерчено прави освета,тоа тој и сам го кажа на тв,и тука нема ништо здраво,проучено и средено реформирање.

Изменето од Анастеа - 22.Февруари.2011 во 11:45
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Февруари.2011 во 20:55
Originally posted by Gorazd777 Gorazd777 напиша:



Во едно се сложуваме,треба да има промени,но изгледа некои работи доволно не се доречени или не се разбираме ,па само има реплики.
Зборуваш за високото образование и во ред можеби не сум доволно или поконцизно запознет околу промените,но можам слободно да кажам(имам завршено факултет,и нашето образование од тој период,со годините на образование за денешните прописи најмалку е рамно на магистер,но тоа е друго)дека,ако се ПРОМЕНИ како оние во основното и средното тогаш тоа е чисто промашување и не за џабе јанакиевци,и остала багра отиде да студира по јабаната,грција,б,лгарија и слично,за сега да се вратат како големи мислители.
Е сега пријателе деветолетка,тука е проблемот,(во моментот и јас бев во образование кога почна да се спроведува и сега моето дете е жртва),дали си се запрашал како се спроведува тој проект(велиш препорака НА ЕУ) и тоа е во ред,но сите препораки овде се спроведуваат на ШАЛАБАЈЗЕРСКИ начин или поточно недоучени деца неможе реформи да спроведат,ИСКУСТВО спроведува реформи.
Дали ти знаеш како функционира деветолетка и дали се задржуваат два системи (рускофранцуски-модалитет комунистички и англосаксонскли-амерички),па сега децата мама им се расплака и ТИЕ се генарациите кои ќе страдаат ,а не министерчето по образование.Значи сега се учат два системи,со по 13 предмети(деветолетка е сосема друг концепт) дури нема програма за деветто одделение,и немој после да ми речеш дека не сум запознает,најлесно е тоа да им го одбрусите на луѓето,само за ефтин попуизам.Страдаат ГЕНЕРАЦИИ,а пред се да ги видич учебниците,тоа е посебен хаос и сигурно природни науки(еден пример) се учат во училница со диктирање на наставничката(која е комунистички кадар)и нема ни еден час еб.ен со практична демонстрација,зашто затоа што не се спремни се е паушално пријателе,и кога ќе зборувате држете се до РЕАЛНОСТА,а не морало ова морало она,треба искуство,а не само слео спроведување.
Средното образование ти е посебна прикаска,банален пример се занимава министерчето дунстерчето со електронски дневници,со дополнителни ,додатни часови ,па и слободни активности(децата сега имаат по 12-13 часови)кога ќе се спроведуваат програмите,од тука произлегува глупавоста,се знае зашто(предметите се повеќето од комунизмот,суштината се губи,стручно училиште треба да има стручни предмети,а не македонски,историја,ликовно,биологија ,физика и слично)
Пријателе има многу слабости,тие не се одстрануваат со наводните реформи тие се комплицираат.
Доаѓаме до универзитетско образование,исто срање под плаштот на реформи се уништуваат цели структури кои се граделе,наместо плански да се осовременат,министерчено прави освета,тоа тој и сам го кажа на тв,и тука нема ништо здраво,проучено и средено реформирање.


Teмата е за измените во Законот за високото образование, а не за основните школи, па нема да навлегувам во измените во средното и основното образование. Ќе повторам дека според ова што го пишуваш навистина не си запознаен со новите начини на студирање, па затоа и вака коментираш. Кога зборував за студирањето, не зборрував поради тоа што сакам да оправдам некого, туку затоа што од прва рака сум запознаен со состојбите во високото образование.

Личноста на министерот не ме интересира, ниту сакам со тоа да се занимавам. Важни ми се измените и нивниот квалитет, а кој каков бил, не е предмет на интересирање. Таа личност не е вградена во образовниот процес, туку измените на законот.

Конкретно за искуството мислам дека во овој домен не можеме да говориме за некакво искуство. Кое искуство го има Македонија во високото образование? Кое искуство го имате вие, постарите кадри во тоа? Со сета почит но, искуството на вашите генерации во современото европско образование го нема, ниту сте запознаени со истото. Вашето искуство го стекнавте во друг систем, кој со овој има мошне мали допирни точки.
Единствено искуство во Македонија го имаат просветните работници, кои навистина одеа на сите можни к*рсеви за да се запознаат со сите новитети на ова поле.

Изменето од Македон - 21.Февруари.2011 во 21:51
Кон врв
Gorazd777 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Октомври.2008
Локација: Евразија
Статус: Офлајн
Поени: 1584
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Gorazd777 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Февруари.2011 во 11:28
@Македон

ЗА ДА НЕ ПРИШИРУВАМЕ КОЈ Е ПОИСКУСЕН,ТОГАШ НЕМАШ КАДАР ОД ОВИЕ ДА СПРОВЕДЕ НЕПРИСТРАСНИ РЕФОРМИ,ЗАТОА ШТО КАКО ПРОФЕСОРИТЕ,ТАКА И НИВНИТЕ УЧЕНИЦИ НЕ СЕ КАДРИ ОД РЕКЛА-КАЗАЛА ДА СПРОВЕДАТ РЕФОРМИ,ЈАС БИ РЕКОЛ ПОБРЗО ИСКУСТВОТО НО СО РЕАЛНИ ФАКТИ И САМО НА ПРИМЕНА НА ВЕЌЕ ПОЗНАТИ РАБОТИ СЕ МОЖНИ РЕФОРМИ ВО НЕКОЈА ОБЛАСТ.
И ДА ЗА ЛИЧНОСТИ,ИТЕКАКО СЕ БИТНИ КОИ СЕ ЛИЧНОСТИТЕ,ЗАТОА ШТО КАЈ НАС СЕУШТЕ СЕ ОДИ НА ТОА ЕВЕ КОЈ СУМ ЈАС И ШТО МОЖАМ,НО КОГА ЌЕ ПОКАКА ПОСЛЕ НЕ БЕВ ЈАС,Е ПОСЛЕ ЛИЧНА ОДГОВОРНОСТ.
А ЗА ТОА ДЕКА СЕГА НЕ Е ВО РЕД ДА ЗБОРУВАМЕ ЗА ОСНОВНОТО,ТЕМАТА Е ВИСОКОТО,ТАКА И НЕКА БИДЕ ,НО ДА СЕ РАЗБЕРЕМЕ СЕ СЕ ВРТИ ОКОЛУ ТОА САКАЛ ТИ ДА ЗБОРУВАШ ИЛИ НЕ,ОД ВИСОКОТО ОДИ НА ДОЛУ И ТИЕ СЕ ПРЕТЕЖНО ОНИЕ КОИ ГО УРЕДУВААТ ПОНИСКОТО ОБРАЗОВАНИЕ.

Изменето од Анастеа - 22.Февруари.2011 во 11:47
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА
Кон врв
Анастеа Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПИПИ долгиот чорап

Регистриран: 07.Април.2008
Статус: Офлајн
Поени: 35441
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Анастеа Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Февруари.2011 во 11:52


Темата е конкретна, не застранувајте: Новиот закон за високо образование и протестите на професорите против истиот.

И ве молам, доста со повторување километарски цитати од пост во пост. Доволно е по ник да се обратите кон дискутантот или со цитат, но само на делот на кој што реплицирате.

И пишувајте со нормален фонт.


Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Февруари.2011 во 12:50
Образовниот систем на една земја е неодвојлив систем кој функционира добро ако функционира во сите степени, односно секој нареден повисок е надградба на претходниот.
Не за џабе во подфорумот Образование ставив искуства од Германија каде во првите три години се градат навиките, во другите три/четири се прави диференцијација по способност и интерес, па оттаму се распределуваат кој  што во животот ќе работи.
Законот за високот образование- за жал не се дискутира за неговите недостатоци или добри страни туку се искажува револт кон самото функционирање/нефункционирање и кон професорите како реализатори/нереализатори на програмските цели.
Како и во секоја област кај нас на прво место испливува “дупките“ од законот.
Автономијата- кралство во царство или обратно, извулгаризирано, искористено до максимум, никаде кочници за ретерирање, само злоупотреби и лични интереси.
1. Одредување приватни-државни квоти, а ист “квалитет“ на услугазбунетост
2. Професори во 90% случаи ангажирани во разноазни делатности- а најмалку на основната дејност.
3. Плати, хонорари, комисии, авторства (преводи) плагијати.. кои студентите мора да ги купат, ако не нема оцена.(секоја чест на исклучоците)
4.Непотизмот-лов во матно-додека политичарите си вадат очи и покажуваат кој од кого е поголем патриота, професорите си направија тронови од своите столови.
Бунењето е токму за губењето на сето погоре набројано .
Овој закон вели дека тоа повеќе нема да се случува, дека ќе се стави ред. Од друга страна многумина и од оваа политичка гарнитура како и претходните си се вдомија себеси таму.
Горазд- Деветолетката иако со многу проблеми кои се решаваат во од, не е нешто  нешто којзне што ново. И порано децата престојуваа во основното училиште 9 години и сега се пак 9. Тогаш описменувањето почнуваше во прво, сега е во второ, односно пак е на 7 години.Англискиот јазик е воведен на барање на родителите кои плаќаа к*рсеви-сега тоа не го прават. Работата со компјутери се наметна како потреба од добивање основа за еден техничко-технолошки неминовен процес.
Македон- Без евалуација на фајдето од промените нема напредок. Сите новини и не се новини, а не можат да бидат коисни додека не се утврди дали навистина даваат резултати.
Со наметнувањето на стихијни новини, со ангажирање на наставниот кадар на зголемени административни обврски не се подобрува квалитетот. Практичарите треба да се на работа а неда бидат наградувани  само затоа што имаат пемпелиња стекнати на некоја обука која можеби и немаат каде да ја применат (не од незнаење-од немање услови)
Го следам образовниот тек на Словенците, Хрватите. Секоја иновација ја воведуваат по сите прописи, најпрво пилот,па ги сумираат добрите и лошите страни, па донесуваат суд дали ќе продолжат или отфрлат.
Затоа имаат прогрес. Ние- многу сме активни само додека има пари, чим секнат проектот се заборави, отиде јабана, трчаме кон ново. За жал жртви на експериментите се децата-чинителите во образовниот процес на сите степени.тага

Кон врв
Gorazd777 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Октомври.2008
Локација: Евразија
Статус: Офлајн
Поени: 1584
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Gorazd777 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Февруари.2011 во 18:20
Во однос на делот што се однесува до мене не се сложувам за основното образование,затоа што со натрупаноста на непотребен материјал и оптовареноста на ушениците не е никаков систем на стекнување на знаење во едно општество,иако ние во нашето време,голем дел бевме исто преоптоваренио со глупости и некако ги надвладеавме,од тоа образование се виде што излезе ,и да се надоврзам за високото образование,не е проблемот на ВИСТИНСКИ РЕФОРМИ,проблемот се РЕФОРМАТОРИТЕ,а тоа се за волја на вистината само дунстери,последиците се евидентни за сите слоеви на општественото живеење.
И едно појаснување,ако за некој одреден проект со големи проблеми кои се решаваат во ,од,за мене е само жртва и страдање на други,во овој случај невини деца(тука се создаваат разни општествени и социјални проблеми),ако некој не е способен нека се тргне и готово.

Изменето од Gorazd777 - 22.Февруари.2011 во 19:32
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <12345>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,188 секунди.