IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Здравје > Вежбање
  Активни теми Активни теми RSS - ФОРУМСКА ТЕРЕТАНА НА Gjoroski & riki1899
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

ФОРУМСКА ТЕРЕТАНА НА Gjoroski & riki1899

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 910111213>
Автор
Порака
riki1899 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Декември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај riki1899 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Јануари.2010 во 19:52
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Јас се извинувам, да ве прашам, што ви значи кога ќе напишете „гради и малку нешто рамења“ или “нозе“? Дали тоа значи дека на тренингот сте изведувале вежби само за одредени делови?
da tocno taka,jas na primer denes vezbav komplet ramenja(velam komplet zatoa shto nekoi vezbaci zadniot del od ramoto go vezbaat vo poseben trening na pr. so grb,ili predniot so gradi i sl(tie kombinacii nekogash gi pravam i jas)) ,trapezius i plus selektivni vezbi za gradi(za pojacuvanje i akcentiranje na poslabiot del na gradite)i toa dosega se pokazalo kako extra efektivno...
    basnata KISELO E GROZJETO sekogash e aktuelna,...dali lisicata uspeala da izlaze nekoj drug osven sebesi?      
Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Февруари.2010 во 12:13
Гледам, убави промени на подфорумовда и еве ме пак, со задоволство.
Најпрвин поздрав до повиканите на темава, Ѓоргоски и Рики, а потоа едно стручно прашање.
Вежбам веќе еден месец и постепено така си ги зголемив сериите односно повторувањата на секоја вежба. Да речеме сега правам 2х 30 од секоја. Осеќам дека можам повеќе, ме интересира на колку време смеам да наголемувам?

Поздравсреќа



Изменето од maria_magdalena - 16.Февруари.2010 во 12:13
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
Eleni Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 19.Јануари.2006
Локација: United Kingdom
Статус: Офлајн
Поени: 1872
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Eleni Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Февруари.2010 во 13:15
Dobre dojde nazad maria_magdalena i na nashe zadovolstvo среќа
 
Od toa shto mene mojot trener me uchi,mislam e podobro da pravish 3 do 4 serii po 15 povtoruvanja so 20 sekundi pauza megju niv i 2 minuti pauza koa menuvash vezba. Ova so pauzite se menuva so tekot na vezbanjeto,prvo se podolgi,za da posle dojdat do ova shto ti pishav.
E sega ako osekjash deka mozesh povekje,namesto da go zgolemuvash brojot na povtoruvanjeto,mozesh da ja zgolemish tezinata malku.
Se izvinuvam na Gjoroski i Riki shto im se zameshav u temaголема%20насмевка 
Pozdrav
 
 
 
 
Destiny is not a matter of chance,it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for,it is a thing to be achieved
Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Февруари.2010 во 22:12
розаФалаааааааааааааааааааа, а за тежината сеуште ми е страв“ да наголемувам, сакам да симнам уште од килажата па да не се “набијам“големо%20гушкање
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
Gjoroski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 10.Јануари.2009
Статус: Офлајн
Поени: 529
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Gjoroski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Февруари.2010 во 19:59
Originally posted by Eleni Eleni напиша:

Dobre dojde nazad maria_magdalena i na nashe zadovolstvo среќа
 

Od toa shto mene mojot trener me uchi,mislam e podobro da pravish 3 do 4 serii po 15 povtoruvanja so 20 sekundi pauza megju niv i 2 minuti pauza koa menuvash vezba. Ova so pauzite se menuva so tekot na vezbanjeto,prvo se podolgi,za da posle dojdat do ova shto ti pishav.

E sega ako osekjash deka mozesh povekje,namesto da go zgolemuvash brojot na povtoruvanjeto,mozesh da ja zgolemish tezinata malku.

Se izvinuvam na Gjoroski i Riki shto im se zameshav u temaголема%20насмевка 

Pozdrav

 

 

 

 


На вака убав одговор, нема што да се извинуваш. Баш ми е мило на познавањето.
До марија магдалена,
слободно зголеми го оптеретувањето и намали го бројот на повторувања во рамките на тоа што Елени го има погоре напишано. Немој да се плашиш од "набивање".

Изменето од Gjoroski - 17.Февруари.2010 во 20:00
Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Февруари.2010 во 15:36
Фала ви многу, наголемив и засега добро ми оди
Ма не добро-одлично.
Него, да ви кажам, од сите работи најтешко ми паѓа онаа направа за градниот кош, многу ме болат рацете од тоа горе кај рамениците. Тука нема шанси да наголемам со повторувањата, дури можам да кажам и ја одбегнувам.
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Февруари.2010 во 20:34
Еве ме пак на ревизија.Незнам какон се викаат справиве, ама вие ќе знаете сигурно.

Вака ми изгледа рутината-сега малку засилена:
-15 мин орбитрек на тројка,
-степер 10 минути (забележав дека полесно вежбам на степер ако тоа го правам непосредно по загревањето со орбитрек, сеуште сум онака во некој елемент.
-После правам стомак 4х15
-Пак стомак 4х15 на она што е како навалено
-Пак 4х15 стомак на она како аб тонер
-Нозе 4х15 (на тоа што е како столче со едни цилиндрични ваљци )
-Нозе на тоа што е со еден голем ваљак стоејќи што прави отпор, странини (каде се вк.4 вежби)
-Нозе-на тоа кај што се бутка кон горе (значи се 4х15)
-После правам со тегчињата
-После она што е за грб со шипката што се влече кон заден дел од врат,
-и едно слично кон себе што се влчече едно
-После она што се влече стоејќи како јаженце за бицепси мислам.
-После она за гради-е само тоа неможам да го сварам.
-И завршувам со некои 5 мин орбитрек.

Вкупно ова се ми трае еден час и 10-15 мин.

Што да додадам/одземам/променам во рутинава? Мислам, суупер ми е, но како ви изгледа вам, што би ме посоветувале?




   
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
Eleni Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 19.Јануари.2006
Локација: United Kingdom
Статус: Офлајн
Поени: 1872
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Eleni Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Февруари.2010 во 01:38

Me nasmea so spravite,kako jas da si se chitam голема%20насмевка 

Vo vrska so vezbanjeto...te prochitav na drugata tema deka vezbash skoro sekoj den,pa jas bi ti preporachala da napravish kombinacii od vezbi,za da ne izleze sekoj den isto da vezbash. Na muskulite im treba vreme da se odmorat. Pa taka mozesh eden den da vezbash race koristejku gi spravite,nareden den noze i stomak,potoa race so tegchinja i slichno. Cardioto ti ostanuva sekoj den. Shto mozesh da smenish vo cardioto e da go menuvash otporot i brzinata,primer edna minuta brzo so zgolemen otpor pa 2 minuti poslab otpor i pobavno,predizvikot e pogolem so toa i efektot. Stomak ne se preporachuva sekoj den, 3 pati nedelno e sosem ok ,zatoa shto so sekoja druga vezba i so cardioto ,se aktiviraat i stomachnite muskuli. Za sekoja vezba da bide pravilno izvedena stomachnite muskuli mora sekoash da se stegnati i stomakot vovlechen. Taka se namaluva i rizikot za povredi vo grbot i vo isto vreme gi rabotish muskulite.
Spravata za gradi shto te sekira ovde trenerite izbegnuvaat da ja koristat so zenski klienti. I rasporedot na vezbite e malku razlichen od toj ti shto go napisha. Sledat nekoe pravilo prvo da se raboti so najgolemite muskuli pa kon pomalite ,pa taka posle cardio,rabotat noze,pa race (triceps,biceps itn) i stomachnite na kraj.
I sekako pochekaj gi sovetite od Gjoroski i Riki голема%20насмевкаPozdrav
Destiny is not a matter of chance,it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for,it is a thing to be achieved
Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Февруари.2010 во 14:40
Originally posted by Eleni Eleni напиша:

Me nasmea so spravite,kako jas da si se chitam голема%20насмевка 


Vo vrska so vezbanjeto...te prochitav na drugata tema deka vezbash skoro sekoj den,pa jas bi ti preporachala da napravish kombinacii od vezbi,za da ne izleze sekoj den isto da vezbash. Na muskulite im treba vreme da se odmorat. Pa taka mozesh eden den da vezbash race koristejku gi spravite,nareden den noze i stomak,potoa race so tegchinja i slichno. Cardioto ti ostanuva sekoj den. Shto mozesh da smenish vo cardioto e da go menuvash otporot i brzinata,primer edna minuta brzo so zgolemen otpor pa 2 minuti poslab otpor i pobavno,predizvikot e pogolem so toa i efektot. Stomak ne se preporachuva sekoj den, 3 pati nedelno e sosem ok ,zatoa shto so sekoja druga vezba i so cardioto ,se aktiviraat i stomachnite muskuli. Za sekoja vezba da bide pravilno izvedena stomachnite muskuli mora sekoash da se stegnati i stomakot vovlechen. Taka se namaluva i rizikot za povredi vo grbot i vo isto vreme gi rabotish muskulite.

Spravata za gradi shto te sekira ovde trenerite izbegnuvaat da ja koristat so zenski klienti. I rasporedot na vezbite e malku razlichen od toj ti shto go napisha. Sledat nekoe pravilo prvo da se raboti so najgolemite muskuli pa kon pomalite ,pa taka posle cardio,rabotat noze,pa race (triceps,biceps itn) i stomachnite na kraj.

I sekako pochekaj gi sovetite od Gjoroski i Riki голема%20насмевкаPozdrav


Благодарам многу.Да потенцирам дека во оваа теретана (која не е баш некоја како да кажам супер-модерна, мислам, онака, маалска теретана но за мене за сега е повеќе од доволна) и нема баш некој што би ме насочувал, еднаш само ми покажаа и останатите препораки ги “купувам“ од вас, искусни и фит момци и девоки кои несебично пишувате и советувате на темава. Затоа секој совет ми е и тоа како добредојден и од непроценливо значење. Ќе настојувам да одам по редоследов што ми го даде
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
blagorodna Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 16.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 568
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blagorodna Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Март.2010 во 20:36
sedi cel den u kunjai spremaj pa posle na spravi za mucenje idi
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Март.2010 во 04:00
Originally posted by blagorodna blagorodna напиша:

sedi cel den u kunjai spremaj pa posle na spravi za mucenje idi


газење%20од%20смеењегазење%20од%20смеењегазење%20од%20смеењегазење%20од%20смеењегазење%20од%20смеење


Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Март.2010 во 11:43
Originally posted by blagorodna blagorodna напиша:

sedi cel den u kunjai spremaj pa posle na spravi za mucenje idi


Е така е , не може специјалитети и разни десерти секој ден и витко тело заедно, затоа се справите за мучење, да направиме баланс. Така и волкот ќе биде сит, и овците (килограмите) на место    
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12849
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Март.2010 во 11:54
Originally posted by blagorodna blagorodna напиша:

sedi cel den u kunjai spremaj pa posle na spravi za mucenje idi
 
 
 
 
ма%20ајде....ostaj gi decava neka si brkaat rabota.ima vreme ...ke vezbaat i tie vo kujna..
...tukuuuu,vidi toa gravceto,ako e svareno..staj mu potprska ..pa da apnime nesto..
...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
Gjoroski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 10.Јануари.2009
Статус: Офлајн
Поени: 529
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Gjoroski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Март.2010 во 14:29
Па друштво, зимото дефинитивно полека но сигурно си заминува. Јас се враќам во теретана и малку посериозно ќе си започнам со вежбање
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 910111213>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,125 секунди.