IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Технологија > Автомобили и моторцикли
  Активни теми Активни теми RSS - immer jung (секогаш млад)
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

immer jung (секогаш млад)

 Внеси реплика Внеси реплика
Автор
Порака
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Тема: immer jung (секогаш млад)
    Испратена: 06.Декември.2009 во 13:51
 
Возила за шофери од 7 до 77 години, кои никогаш нема да се заборават на овие простори...пред се , големи имиња
 
VW Golf 2  1.6D TAS - германеснец од Босна. Нашиот популарен „Гољф“голема%20насмевка. Не верувам дека има човек кој поминал на бензинска станица,а не ги видел овие голфови кај што чадат и танкираат нафта за пампуризадоволство Со минимална потрошувачка од 3.8 литри нафта на 100 километри стана најомилен во класата на ефтини „шпараџии“. Коли со бесмртен мотор и добро заштитени од корозија и сеуште едни од најбараните на пазаротголема%20насмевка
 
 
Peugeot 206 - кога се појави во 1998ма беше дизајнерски бум.СИмпатично, мало, економично , слатко - на прв поглед кола без мана. Доживеа старост од 11 години без да се симне од производната лента, а неговата популарност освен на јакиот дизајн се должи и на релативно ниската набавна цена.
 
Renault Megane II хеч- толку добра задница. Уште еден смело дизајниран французин кој ги зашемти припадниците, овојпат, на машкиот пол.  Куп новости (пр. палење без клуч) ја означија генерацијата што се појави во 2002 година. Пред кратко престана неговото производство и беше заменет со убав, но не толку впечатлив модел тага
 
Ford Escort 5, 5b,6. - сите го знаат, а никој не го сака. Едно од најпопуларните имина на форд - Ескорт. Уште еден голем успех во пордажбата  во Европа, а популарноста на оваа кола во Македонија се должи на ниската набавна цена како половно возило во Германија што ја имаше Ескорт во времето кога ги исполнуваше критериумите за увоз, а поради „детските болести“ и негрижата на сопствениците сега тешко се најдува примерок во завидна состојба
 
Daewoo Tico 0.8 - такси фраер. „Туна конзерва“ придвижувана од трицилиндраш. Количе кое направи растур во Романија, Македонија, Бугарија, Чешка и Полска. Ниска набавна цена како ново и половно возило.  Во прво време најмногу го сакаа тазе положените шофери, а потоа му се „навртија“ и таксистите и не оставија ни еден здрав примерокплазење. Потрошувачката на гориво се двиши околу 4 литри на 100 километри плин/бензин и издржува големи километражи (700-800 000км ) без ремонт. Се на се, нема лоши зборови за „лилипутанецот“ . Па кој би кажал нешто лошо за кола која не се расипува?голема%20насмевка 
 
Lada Niva - популарен руски ренџер. Пред многу години, уште во поранешна Југославија оваа Лада стекна голема популарност пред се поради немање конк*ренција. Се појави уште во 1977ма година и освен што е направен еден незначителен фејслифтинг (штоповите се сместени хоризонтално , изменета е шал-таблата и управувачот) ништо се нема променето. Во класата на SUV отскокнува со невозможно ниската цена (околу 10 000 евра) и со добрите off-road карактеристики. Па...кога би му ставиле големи фелни со нископрофилни гуми, хромирани одбојници и убава фарба од него би испаднал добар шармер...големо%20гушкање
 
 
Skoda Felicija - Ренесансата на Шкода . По здружувањето на Шкода со Фолксваген, шкода обнови еден одамнешен модел - Фелиција. Новајлијата беше прв модел кој целосно ја носеше техниката од  гигантот.  Голем број продадени возила, голем број задоволни клиенти. Во 1998ма изби и на насловните страници со освоената награда „производител на годината“. Со тоа дефинитивно се поправи сликата кај народот што ја беше добил со Шкода 1000МБ (1000 мали бригаплазење)
 
 
Јас издвоив неколку, па чекам и вие да испратите некој вечен модел...
 
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2009 во 14:49


YUGO...

Celosen proizvod na fabrikata Zastava od Kraguevac. Ja oznaci erata pred raspadot na Jugoslavija. Vo toa vreme golem hit, najpovekje zaradi dizajnot i raznovidnata paleta na motori sto ja ponudija vo togasnoto proizvodstvo. Mozebi najmodifikuvano vozilo koe sto nekogas se proizveduvalo vo Zastava. No sekogas so ista osnova, a samo dodadena plastika na nego. Vozilo za koe vo sekoe vreme mozes da najdes bezobrazno evtini delovi. Vozilo koe siroko bese prifateno od mladata populacija, zaradi sportskiot izgled koe moze da se dobie so mali modifikacii na nadvoresnosta. Seuste dosta barano vozilo, najpovekje zaradi evtinite delovi. Vozilo koe bese hit vo togasna Yugoslavija, bidejki uspea da vleze na amerikanskiot pazar, i se pojavi vo nekolku nivni filmovi. Potsmev od strana na amerikancite koi pravea od nego razlicni raboti, samo ne kola.
KAKO I DA E.. VECNO MLADO VOZILO.
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Март.2011 во 22:45

Популарната Застава750 или попзнато како фико,автомобил која ја моторизираше социјалистичката работна сила на тогашна југославија.Откупена лиценца од ФИАТ тогашната Црвена Застава почнува со негово производство кое трае без малку до сега дамнешната 1986г.....Прво возило на тогашните македонски шофери кои по кој знае пат кинеа спојки додека да научат да возат...Најпопуларно возило во сите тогашни авто школи,па дури и го имаше во редовите на полицијата.....Не нудеше ама баш ништо....ниту брзина,ниту комфор,ама со својот изглед сите ги плени....Најголемата популарност ја доживува во авто-трките кога дамнешната 1973 се воведе НАЦИОНАЛНАТА КЛАСА....Отскочна даска на сите возачи на авто трките низ МКД денес....Автомобил кој беше многу лесен за преправки,а со својата компактна каросерија нудеше нешто повеке од тогашните автомобили кои се користеа за авто трки...Инспирирани од неговиот оригинал ама во познатата АБАРТ верзија,дури на моменти се граничеа со лудило хехехеххехехеехех.....Без никаков проблем со мали преправки ја качуваа макс.брзина на 140-150км/ч за возило со 605кг.....Од возење на две тркала,до возење без тркала.....фикото беше најомилен автомобил кај младината од тој период....времето го прегази за жал......ке остане во секавање на сите генерации кои го имале или првите часови ги возеле со него...
Кон врв
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Март.2011 во 22:54


Новиот шармер или такси фраерот,брат му на ТИКО,Матиз представен дамнешната 1999 како негов наследник.....Придвижуван од троцилиндраш ама со анјшприц технологија го напарви да биде подинамичен од неговиот предходник...Најпопуларно такси возило во Велес,Штип.....ги сотреа од возење,ама моторот неке да чуе...Инаку дизајнот понуден на Фиат за новото сеиченто,но одбиен Даеву го прифака,и прави бум на пазарот,посебно во Италија каде беше омилен кај понежниот пол...Редизајниран 2003 со нова маска и заден дел,како и четвороцилиндерски мотор со 68кс за кола која е само 703кг тешка,се доби доста динамичен и брз автомобил,кој без никаков проблем на отворено знаеше да ги замине и поголемите автомобили....2004 ребрендиран од Шевролет со подобар квалитет од неговиот предходник....
Кон врв
nostalgija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
сениор

Регистриран: 12.Септември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 231
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nostalgija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Март.2011 во 23:41


Џета или Голф со задница хехеххеехех.....Кај нас непопуларен модел(не знам зошто).Инаку на западниот пазар доста продаван,исто и во Америка.....Солиден автомобил посебно дизелските варијанти......Обид на Волксваген да влезе во некој друг сегмент на возила во тој период....Кај нас слабо ги има,поради цената,а половни воопшто....Најверојатно се погодени како автомобили,па лугето не ги продаваат,кој знае...
Кон врв
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Мај.2011 во 21:19
Феноменот наречен Корса...

Opel Corsa B - тип-топ типка

Боже... колку ли ги имаизненадување



Лична, квалитетна, мала, фацлеста...
Замена на некогашното југо од кое нема веќе доволно здрави примероци. Има донесено доволно за секој да си купи по една и дури и да останат. Не можам да сватам зошто толку ја сакаат колава (можеби затоа што сум фан на полуксузни). Мотори од 1.0 до 1.5дизел. Мењачот е промаршај од аспект уживање (како и на секој друг опел од тие години) , а моторите од 1400 кубици можат дури да предизвикаат и забава. Има некои типови што се фалат дека со 1.4 сток летале и до 180, ама на таа брзина не се верува на километражотнамигнување Добра... генерално... не и предобра

Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,125 секунди.