IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Колку Протестантите го разбираат Светото Писмо?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Колку Протестантите го разбираат Светото Писмо?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  123 6>
Автор
Порака
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Тема: Колку Протестантите го разбираат Светото Писмо?
    Испратена: 16.Септември.2009 во 06:16
Оваа тема ме поттикна да ја отворам разговорот со Месси, каде навистина убаво објаснува дека сувото рецитирање стихови од Библијата не носи спасение, туку подвигот.

И покрај тоа што Протестантите, без разлика дали се тоа Баптисти, Евангелисти, Методисти, Пентакосталци итн. велат дека веруваат Сола Скриптура, осносно, дека треба само на Библијата да се верува, а не и на она што го велат и луѓето кои достигнале висок степен на совршеност, т.е. се обожиле, стигнале до Бога, сепак, нивната пракса го сведочи спротивното.

Често пати гледаме протестанти од разни деноминации кои сметаат дека се’ знаат за/од Светото Писмо, но уште на првиот момент кога ќе им се сервираат два контрадикторни стиха од Библијата, знаат да се испозаплеткаат во нивното толкување, така што можат да стигнат и до моментот кога ни самите не знаат што кажале и што им значи кажаното.

Погорново нека остане само како мое мислење, можеби и субјективно - тоа „публиката“ ќе утврди, но затоа ќе пристапам кон изложување на едно писмо од пасторот Марко Грозданов на баптистичката црква „Радосна Вест“ од Скопје, кој неодамна се осмели да коментира и да дава критики за односот на епископите на МПЦ кон нивната паства и дозволувањето на „паганските традиции“. Подолу ќе биде изложен и контра-одговорот на струмичкиот митрополит Наум.

Ве советувам да ги прочитате двата текста (верувајте дека ќе сакате пак да ги прочитате одново), а потоа може да пристапиме и кон коментирање на темата - Колку Протестантите го разбираат Светото Писмо, а воедно и ќе биде тема каде може да се објасни и историјата на Светото Писмо.
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Септември.2009 во 06:19
Почитувани, ова е писмото на баптистичкиот пастор Марко Грозданов упатено против епископите на МПЦ:




Духовни ветрови или развигорчиња?


(Повод: Божикната колумна на митрополитот Методиј, „Дневник“, 10 јануари)

Владиката Методиј на долго и широко ни објаснува зошто не треба да се прифати новиот календар околу датумите на кои се слават големите христијански празници (Божик, Велигден, итн.). Подобро е, тврди Владиката, секоја „провинција“ и „село“, како што метафорски ја нарекува Македонија, да си води своја локална духовна политика, па нека пукнат душманите. Најсилниот аргумент што Владиката го нуди против новиот календар е историјата на календарски расколи во другите православни цркви. Но, до кога стравот од раскол ќе ја креира духовната политика на духовните водачи во нашата земја? Ако Исус Христос и апостолите стравуваа од расколи, наместо да се борат за вистината, христијанството воопшто немаше да се појави! Сите ќе бевме или пагани или Евреи.

Пред некој ден и владиката Наум по истата логика, наместо да поучи за паганскиот карактер на коледарските огнови како што тоа го правеше во изминатите години, оваа година реши да оди на друга карта, веројатно сметајќи дека така поуспешно и побрзо ќе го вразуми нашиот народ - сега коледарските огнови станаа „српски“. А претпоставувам нешто да биде „српско“ во овој контекст на настаните во Македонија (читај: Јован Вранишковски) е многу полошо и пострашно од тоа да биде нехристијанско.

Не станува збор дека сум воодушевен од прецизноста на новиот календар. Со Владиката се сложувам и за неговиот „крунски“ аргумент, дека прославата на Божик во западниот свет е во голема мерка комерцијализирана безбожна гозба, од која секоја година се повеќе и повеќе се истиснува Славеникот. Но, зачудува со каква леснотија владиката заборава каде живее и каква е Неговата должност!

Почитуван владико, живеете во земја и меѓу народ со погани дела и погана уста (Исаија 6:5). Живеете во земја чиј етос и Божик, не се ништо подобри од западњачкиот. Живеете меѓу народ, кој не знае за духовни Божикни песни, со убави христијански стихови, кои би се вртеле по радиостаниците. Живеете во земја во која најслушана Велигденска песна, на пример, е „На Велигден сум се заљубил“. Земја во која е непознато Божикното Евангелие, во чии домови не се упатуваат молитви до Господа, во чии коледарски и бадниковски обичаи, за се' има место, ама речиси воопшто нема простор за Исус Христос. Земја без ниту еден Божикен фестивал, со духовен карактер се разбира, освен ако не сме задоволни со тезгите распослани на плоштадот, Саемскиот панаѓур и „Операција Триумф“.

Така почитуван владика, ние сме всушност поголем запад од западот. Најголеми поборници на „мики-маус либерализмот“! Каде на друго место, се честита и слави Новата година со таков жар и ентузијазам, концерти и огномети, а Божик со таква безволност - единствено како ден во кој треба да се „дојаде тоа што станало од ,вистинската прослава“? Барем на гнилиот запад, главниот празник е Божик, а не Нова година.

Потенцирам, намерата најмалку ми е да се залагам за усвојување на новиот календар. Не си дозволувам себеси да запаѓам во такви средновековни ровови, во кои за жал од едната страна западна и Владиката. Датумот е само важен ако и служи на пораката. Повторувам, главно ми е жал кога наместо Божикната колумна да се искористи за било што друго поврзано со Божик - можеби дури и за духовно „карање“ на народот кој го заборава Славеникот, владика Методиј не' тапка по рамо со утеха дека западот бил полош. Добро знае владиката дека најстрашната духовна состојба е прелеста (гордоста, самобендисаноста...).

Ја пишувам оваа анализа со загриженост. Загриженост бидејќи новите ветрови кои требаа да задуваат во духовната свест на нашиот народ, поттикнати од „новите“ и „млади“ духовни кадри (како Пимен, Методиј, Иларион, Наум, итн.) се издишаа во развигорчиња. Пишувам со загриженост бидејќи наместо вистинска духовна поука, младите македонски владики се почесто се на медиумите занимавајќи се со периферните проблематики (календари, абортуси, афери и хотели), наместо со суштинските. Иронијата е што со таквото проповедање и самите стануваат духовни „клонови“ на западното христијанство, со експлоатирање на холивудските теми за абортусот, хомосексуализмот, феминизмот, парите итн. Се прашувам, популарност или продуховеност е задачата на духовните водачи?

Тажна е општата состојба во која се наоѓа Црквата во светот. Или нема што да му каже на човекот во 21 век, или не знае како да го каже тоа што треба да го каже или не се вистинските луѓе на вистинските места да го кажат тоа што треба да биде кажано.Сеедно, состојбата е алармантна.

м-р Марко Грозданов, теолог


Изменето од Maran Ata - 16.Септември.2009 во 06:21
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Септември.2009 во 06:25
А еве го и одговорот на владиката Наум (забележете само со каков дух е напишано едното и другото писмо)




Нека ми прости


Познато е дека кога против мене јавно пишувале или ме критикувале луѓе нестручни во црковната проблематика, најчесто не сум чувствувал потреба и не сум одговарал јавно. Но, овој пат титулата - магистер, теолог - со која се пофали мојот критичар, морам да признаам дека ме предизвика на одговор. Читателите нека се запознаат и со мојот став за проблемите и сами нека проценат кому ќе му веруваат. Пишувам во трето лице еднина, односно индиректно затоа што не го познавам човекот и затоа што пишувам за општа поука.Но, што вели нашиот теолог (ако не се претставува под псевдоним) во своето писмо до весникот „Дневник“?

„Ја пишувам оваа анализа со загриженост. Загриженост бидејќи новите ветрови што требаа да задуваат во духовната свест на нашиот народ, поттикнати од „новиот“ и „млад“ духовен кадар (како Пимен, Методиј, Иларион, Наум, итн.) се издишаа во развигорчиња“.

А еве што се вели во Светото писмо:

Тогаш Бог му рече (на светиот пророк Илија): „Излези и застани на гората (Хорив) пред лицето Господово; и, ете, Господ ќе мине, и голем и силен ветер кој ридови урива и согорува карпи пред Господа; но не е Господ во ветрот; по ветер - земјотрес, но не е Господ во земјотресот; по земјотресот - оган, но не е Господ во огнот; по огнот - здив од тивок ветер, и таму е Господ’“ (3 Книга Царства 19, 11).

Гледаме дека според Светото писмо Господ се наоѓа токму во тивкиот ветер, а не како што вели нашиот теолог во силниот (како спротивност, на според него, издишаното развигорче) ветер.

Што да си мислиме сега за нашиот загрижен теолог?

Прво: Сигурно не би ја направил таа споредба и не би ја употребил оваа метафора да ја знаел или да ја памтел оваа случка од Светото писмо. Така што, или го нема прочитано Светото писмо или одамна веќе не го чита. За сите што знаат, првото е сведоштво за мала вера или отсуство на вера, а второто за живот без христијански подвиг. Нека ми прости.

Второ: Нашиот теолог зборува како да нема не само опит од служење на верниот народ, туку и сопствен животен опит. Но мислам дека не е ниту едното ниту другото тоа што го одредува, туку високото мислење за самиот себе и желбата да се направи попаметен од младите епископи на МПЦ. Нека ми прости. Високоумието е тоа што го заслепува, па превидува еден толку извесен феномен како што е личноста и личносните односи во Црквата. Имено, ништо во развојот на личноста и личносните односи, односно таму каде што се' се заснова на љубов и на слобода, не станува брзо и насилно (бучно).

Полето на работа на еден епископ на црквата е токму развојот на личноста и на личносните односи во Бога и затоа, главно, тука се оди бавно и нежно и со многу внимание и трпение (тивко). Епископот треба да дејствува на духовното будење и развој на луѓето исто како тивкиот и топол ветер Развигор што ја буди и расцветува природата напролет. Секако, за да може епископот нежно и невидливо да стигне до срцата на своите духовни чеда, претходно треба грубо и невидливо, за очите на другите, да стигне до своето.

Трето: Затоа светите отци и велат дека теологијата е наука која произлегува пред се' од живиот опит на Бог во срцето и од живиот опит на Бог во личноста на секој наш ближен, а не од читање книги и од собирање теолошки информации кои потоа набрзо исчезнуваат без трага или ни служат само за хранење на суетата. Не со стекнување безвредни титули или чинови, туку со големо себеодрекување. Пролеј крв, при чистењето на своето срце од страстите и при служењето на ближните, па прими Дух, велат нашите отци.

Знаејќи го сето ова, како да не помислиме дека нашиот загрижен теолог е многу сомнителен во поглед на неговото теолошко знаење, со други зборови, во поглед на познанието на Бога и во поглед на познанието на самиот себе? Сега, пак, ќе видиме како ја искривува вистината и кога е во прашање ближниот и како извлекува погрешен заклучок за него. Едното без другото изгледа не може - погрешното сфаќање за Бога доведува до погрешно сфаќање за човекот. Нека ми прости. Сепак, нема да го осудиме и нема да го наречеме лажго затоа што од отците научивме гревот да го мразиме, а не човекот што го прави.

Еве како во своето писмо лажно тврди нешто што никогаш не сум го ни помислил, а камоли изјавил: „Пред некој ден и владиката Наум по истата логика, наместо да поучи за паганскиот карактер на коледарските огнови како што тоа го правеше во изминатите години, оваа година реши да оди на друга карта, веројатно сметајќи дека така поуспешно и побрзо ќе го вразуми нашиот народ - сега коледарските огнови станаа „српски“„.

И да го праша човек сега нашиот теолог каде тоа сум го кажал или изјавил, нормално не ќе може да покаже никаков доказ. Еве, нека најде доказ и нека ме посрами ако може, ако има такво нешто. Но, нема. А огнови се палеле и ќе се палат, тоа покажува и се совпаѓа со одредено ниво на свест. Дека палењето огнови е стар пагански обреден обичај, тоа е познато. Дека со собирањето околу огновите најчесто се нарушува постот, и тоа е познато. Моето мислење дека тоа не е добро е исто така познато. Но, не постои моја изјава дека коледарските огнови се српски обичај. Мене тоа прашање од тој аспект досега воопшто не ме заинтересирало.

Тоа што јавно сум го изјавил во едно интервју, и тоа лани, а не оваа година, и зад кое стојам, е фактот дека делењето бадникови гранчиња во црковните храмови е српски црковен обичај. Тоа е српски црковен обичај затоа што го нема во ниту една друга православна црква (Руска, Романска, Бугарска, Грчка итн.) освен во Српската, затоа што бил непознат во Македонија до српската окупација во 1918, затоа што е се' уште непознат во многу делови на Македонија каде што српската пропаганда не успеала, затоа што е непознат во Пиринска и во Егејска Македонија и во Мала Преспа (Албанија) итн. Овој и други само српски црковни обичаи, не се обично прашање за МПЦ, туку прашање на идентитет за кое е недозволиво да се молчи. И ова не значи дека имаме нешто против Србите - напротив, значи само дека си го чуваме своето. Нашите свештеници треба да делат бадникови гранчиња само во храмовите на оние места каде што живеат луѓе што се чувствуваат како Срби и на ниту едно друго место.

Гледаме дека знае да ја искривува вистината нашиот теолог кога ги претставува своите ближни. Сега, во зависност од тоа дали кривата претстава произлегува од неинформираност или од злонамерност, не наведува на мисла дека, од една страна, кога се пишува нешто за епископ на Црквата без никакви сигурни факти и докази и без проверена информација, покажува глупавост или наивност, а од друга страна, кога тоа се прави злонамерно, покажува голем неморал. Во вториот случај на лагата би и' го додале епитетот „безочна“ или „бесрамна“. Сепак, јас повторно верувам дека не е клучно ниту едното ниту другото за одредување на профилот на нашиот теолог, туку високото мислење за самиот себе и желбата (свесна или несвесна) да се направи попаметен од струмичкиот митрополит. Високоумието е тоа што повторно го заслепува и не може јасно да прочита и да сфати едно обично соопштение на струмичкото свештенство наменето за локална потреба, а случајно преземено и коментирано од националните медиуми. Еве го погрешно интерпретираниот дел од спомнатото соопштение: „За палењето на огновите и за нарушувањето на божикниот пост воопшто и да не зборуваме, тоа е чисто пагански обичај“. Ниту во тој дел ниту во целото соопштение некаде се спомнати српски коледарски огнови.

Има уште многу чудни работи во сочиненијата на нашиот загрижен теолог, но за тоа нема ни време ни простор. Би му препорачал само да не ја дезориентира јавноста пишувајќи неаргументирано против еден од нашите најблескави теолошки умови, митрополитот американско-канадски г. Методиј. Се надевам, на крај, дека иако се смета поголем од нас спомнатите епископи, сепак, до крајот од својот живот, ќе почитува барем некој од неспомнатите. Затоа што постои еден пример во светите книги на теолог што во својата прелест исто така се сметал за поголем од сите епископи, па потоа поголем и од врвните апостоли Петар и Павле, за на крај да си помисли дека е поголем и од Бога. Можете да си претпоставите како завршил... Господи, помилуј!

Митрополит Струмички Наум

Изменето од Maran Ata - 16.Септември.2009 во 06:26
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
ahmar1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 712
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ahmar1 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Септември.2009 во 12:07
Ова е класичен случај (меѓу другото) и на "БИБЛИСКО БЛАМИРАЊЕ"или по народски "сам себе го убил".
(карактеристики и за неговото паство тука на форумов)
Тој теологот комотно може да си ја запали дипломата(од кај и да е)и да си се "саморасчини" од своето пасторство.
Илја дин,Илја бил ел Месија+++
нема друга вера освен правоверната,Христос е Месијата+++
Кон врв
izvoren Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 12.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 700
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај izvoren Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Септември.2009 во 12:41
    Тој теологот го посочувва следново



 - Дека во МПЦ се води локална духовна политика.Секое село своја политика,секое маало своја вера.

 -Посочува за паганскиот карактер на коледарскиот оган.

 -Посочува за недостаток на духовни песни ( незастапеност) за славење на Бог.

 - Непознавање на евангелието од страна на ткн. верници итн.



    А владиката одговара дека тој теологот не го познава Писмото и дека страда од високоумие, прелест итн.Сето тоа вклопено во еден опширен и разводнет текст во кој не може да се пронајдат Библиски ставови во однос на горепосочените забелешки.

 Слични се и коментарите на православните застапници и тука на форумов во однос на Библиските содржини.
Исус и рече: „Нeли ти реков дека ќе ја видиш Божјата слава, ако веруваш?”
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Септември.2009 во 12:47
Абе „загрижениот (баптистички) теолог“ ептен се загрижил за МПЦ. Да не случајно му паѓа рејтингот, па сега не знае како да привлече муштерии, па мисли дека ако јавно критикува, никој достоен ќе нема да му пише контра-аргумент?

А владиката Наум што го има закопано, ептен.
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
izvoren Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 12.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 700
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај izvoren Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Септември.2009 во 12:49
      Како викаш ти "публиката ке каже".
Исус и рече: „Нeли ти реков дека ќе ја видиш Божјата слава, ако веруваш?”
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Септември.2009 во 12:58
Originally posted by izvoren izvoren напиша:

      Како викаш ти "публиката ке каже".


Се сложуваме барем во едно нешто
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
DDarko Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Миротворец

Регистриран: 14.Мај.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4356
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DDarko Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Септември.2009 во 14:19
Originally posted by izvoren izvoren напиша:

    Тој теологот го посочувва следново



 - Дека во МПЦ се води локална духовна политика.Секое село своја политика,секое маало своја вера.

 -Посочува за паганскиот карактер на коледарскиот оган.

 -Посочува за недостаток на духовни песни ( незастапеност) за славење на Бог.

 - Непознавање на евангелието од страна на ткн. верници итн.



    А владиката одговара дека тој теологот не го познава Писмото и дека страда од високоумие, прелест итн.Сето тоа вклопено во еден опширен и разводнет текст во кој не може да се пронајдат Библиски ставови во однос на горепосочените забелешки.

 Слични се и коментарите на православните застапници и тука на форумов во однос на Библиските содржини.


Духовна политика?
Мислиш она со МПЦ и СПЦ, тоа нема врска, верниците сме сепак блиски било од Република Македонија, било од Република Србија, без разлика дали црквата е призната или не, нај важно е кај Господ да е призната!
Во коледарскиот оган ништо лошо не гледам, тоа е како "адет" кај народот, баш добро се собира народ во името на Господа.
Духовната песна не е онаа со гитарка и вокал некој туку пеењето на псалми во седум гласа, кое го врши свештеникот.
Можеби јас не, но 100% сум убеден дека многумина Православни од форумот, што се од се срце Православни, знаат многу повеке од Евангелието и за неговата историја од тебе.намигнување
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Септември.2009 во 14:23
Ајде да не одиме офф-топик.

Мое мислење, како колку-толку компетентна личност да каже дали протестантите го разбираат Светото Писмо, е дека НЕ. Разбираат само работи кои се општо кажани, работи кои ги проповедаат сите христијански деноминации, но кога ќе дојде ред некој цитат кој има теолошка или догматска суштина, тогаш, заплет-преплет-сплет наопаку.

ДДарако, колку што знам јас, исто така беше на времето протестант, па ме интересира неговото мислење во однос на тоа прашање: Колку протестантите го разбираат Светото Писмо исправно и во суштина?
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
izvoren Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 12.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 700
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај izvoren Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Септември.2009 во 14:28
Originally posted by DDarko DDarko напиша:


Можеби јас не, но 100% сум убеден дека многумина Православни од форумот, што се од се срце Православни, знаат многу повеке од Евангелието и за неговата историја од тебе.намигнување




maran Ata човекот сам признава дека нема доволно познавање од Евангелието, а ти бараш да ги оцени протестантите во врска со познавањето на Писмото.

  стабилизирајте се малку.
Исус и рече: „Нeли ти реков дека ќе ја видиш Божјата слава, ако веруваш?”
Кон врв
DDarko Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Миротворец

Регистриран: 14.Мај.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4356
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DDarko Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Септември.2009 во 14:33
Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

Ајде да не одиме офф-топик.

Мое мислење, како колку-толку компетентна личност да каже дали протестантите го разбираат Светото Писмо, е дека НЕ. Разбираат само работи кои се општо кажани, работи кои ги проповедаат сите христијански деноминации, но кога ќе дојде ред некој цитат кој има теолошка или догматска суштина, тогаш, заплет-преплет-сплет наопаку.

ДДарако, колку што знам јас, исто така беше на времето протестант, па ме интересира неговото мислење во однос на тоа прашање: Колку протестантите го разбираат Светото Писмо исправно и во суштина?


Бев, но слава Му на Господа повеќе не сум.среќа
Признавам дека имат можеби по голем мозок од мојот за да запаметат на памет се повеќе и повеќе стихови, но не и правилно да ги толкувааат!
Светото Писмо е напишано и се толкува такво какво што е, а не ние да си вметнуваме наши верзии како ни се допага, а како не. Животот на протестантите е доста повеќе забава одколку вера, имат некоја копија на американците, тоа сум го забележал кај многумина од нив.  Исправно не го баш толкуваат, логички за размислување не ги многу бидува, смисла за архитектура на црквите немаат!
Сепак какви и да се, ги сакам, затоа што се луге и затоа што Господова волја е да ги љубиме колку што се љубиме самите себе си!љубов
Кон врв
fileo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Април.2008
Статус: Офлајн
Поени: 165
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fileo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Септември.2009 во 14:42



Изменето од fileo - 17.Септември.2009 во 19:53
Кон врв
DDarko Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Миротворец

Регистриран: 14.Мај.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4356
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DDarko Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Септември.2009 во 14:45
Originally posted by fileo fileo напиша:

ve molam bez osuduvanje.
so kakov sud sudis so takov ke ti se sudi.

ne go opravduvam ovoj odgovor od strana na pravoslavniot svestenik.
sekoj svestenik koj vistinski go saka Boga i lugjeto pisuva iskreno so dobra namera.

trebase i pravoslavniot svestenik da postapi dobronamerno so griza za spasenieto i izbavuvanje na narodot od paganski obicai.

eve izvadok:
Ја пишувам оваа анализа со загриженост. Загриженост бидејќи новите ветрови кои требаа да задуваат во духовната свест на нашиот народ, поттикнати од „новите“ и „млади“ духовни кадри (како Пимен, Методиј, Иларион, Наум, итн.) се издишаа во развигорчиња. Пишувам со загриженост бидејќи наместо вистинска духовна поука, младите македонски владики се почесто се на медиумите занимавајќи се со периферните проблематики (календари, абортуси, афери и хотели), наместо со суштинските. Иронијата е што со таквото проповедање и самите стануваат духовни „клонови“ на западното христијанство, со експлоатирање на холивудските теми за абортусот, хомосексуализмот, феминизмот, парите итн. Се прашувам, популарност или продуховеност е задачата на духовните водачи?

koi zbor najvekje se povtoruva?
jas velam 'Загриженост'

bidejki navedenovo e vistina. namesto da se propoveda Bozjoto slovo se zanimavame so politika.

ajde da ve vidam zastanete i propovedajte spasenie vo imeto na Isus Hristos.

pretpostavuvam deka pravoslavniot svestenik odgovori so predrasudi deka teologot e krivoverec.

a baknuvanjeto na ikoni i molenje pred ikoni e spored biblijata?



Не треба да се суди, но Вистината треба да се брани по секоја цена! А молењето во црква со кренати раце нагоре и пеењето на наши компонирани песни за "слава" на Господа според Библијата е?
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  123 6>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,359 секунди.