IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Историја
  Активни теми Активни теми RSS - Историски погледи на црковните прашања
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Историски погледи на црковните прашања

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 678910 37>
Автор
Порака Обратен редослед
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Јули.2010 во 12:34
Originally posted by чоли чоли напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:


Напишаното од Василиј Втори го отфрлам бидејќи е сосема нормално Василиј II напишаното да го прилагоди на општествено-политичката ситуација и од сето тоа да извлече најголема корист.


Значи напишаното од Василиj ІІ не е факт? Или е факт со неверно садаржание?
Користа на Василиj ІІ е била да остави извесна автономност на покореното население со кое ке се даде можност по брзо да го приопшти кон ромеjската држава.


Напишаното има политичка содржина, каде фактите се претставени онака како што било потребно да бидат во согласност со политиката на Императорот, независно што сето време Самуил не го признавал Василиј за Цар, а потоа одеднаш, во самите грамоти, го признал, а пак во исто време дури и го сменил Архиепископот поставен од Самуил.

Кон врв
Boogie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Слобода или Смрт

Регистриран: 26.Октомври.2005
Статус: Офлајн
Поени: 10652
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Boogie Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Јули.2010 во 12:28
Не дека не е факт туку е пристрасно пишување - би разбрал кога би се ставил на место на тој што запишувал за царот - ПИШИ инаку ЛЕТА ГЛАВАголема%20насмевка
Кон врв
чоли Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 15.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 2973
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чоли Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Јули.2010 во 12:22
Originally posted by Македон Македон напиша:


Напишаното од Василиј Втори го отфрлам бидејќи е сосема нормално Василиј II напишаното да го прилагоди на општествено-политичката ситуација и од сето тоа да извлече најголема корист.


Значи напишаното од Василиj ІІ не е факт? Или е факт со неверно садаржание?
Користа на Василиj ІІ е била да остави извесна автономност на покореното население со кое ке се даде можност по брзо да го приопшти кон ромеjската држава.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Јули.2010 во 12:14
Originally posted by Каснакоски Каснакоски напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:

Затоа и ти велев дека се исплетка во сопствените објаснувања, се гледа дека црковните работи ти се непознати, па постојано се вртиш в круг.


Не сум се исплеткал, а ти зборувам со факти, а не си измислувам факти. Ти се плеткаш оти не одговараш на прашањата кои ти ги поставам и си мислиш дека ти се многу јасни црковните работи.

Зошто го отфрлуваш напишаното од Василиј Втори?

Originally posted by Vasilij Vasilij напиша:

Постановуваме исто така сегашниот пресвети архиепископ на Бугарија да има толкова голема епархија, каква и колку голема била при цар Петар, и да владее и управува со сите епископства на Бугарија, т.е. не само оние, кои беа спомнати во првиот сигилиј, но и тие, кои се биле пропуштени и непосочени заедно со другите и кои преку овој сигилиј се објавуваат и даваат поимено. И на нив како и на останатите подаруваме клирици и парици. Прочее, заповедваме, штото епископот на Дристра да има во својата епархија и во другите градови околу неа 40 клирици и 40 парици. Зошто за време на царувањето на Петар во Бугарија таа [епархија] е блестела со архиепископско достоинство, а след тоа архиепископите ѝ се се преместиле од едно место на друго, единиот во Триадица, другиот во Воден и Меглен, и след тоа ние го најдовме сегашниот архиепископ во Охрид. Затоа [заповедваме] самиот Охрид да има архиепископ, а за Дристра да биде рaкополаган епископ.




Гледа се дека и Дристра е вклучена во Охридската архиепископија.





За разлика од тебе, кој не можеше да разбереш како била укината Бугарската Црква и кој ја укинал, зошто на местото на Патријархот има човек кој се упокоил како Митрополит, кој заедно со свештениците ги "пресели" и епархиите, јас тоа не го правев.

Напишаното од Василиј Втори го отфрлам бидејќи е сосема нормално Василиј II напишаното да го прилагоди на општествено-политичката ситуација и од сето тоа да извлече најголема корист. Како инаку би го толкувал фактот што во грамотите Василиј II се повикува на Самуил, а не го признавал воопшто за Цар?

Ете, доволно е што пак настојуваш дека Патријарсите (при што повторно има грешка, затоа што во грамотата се наречени Архиепископи), согласно записот, избегале "заедно со епархиите", а не знаеш дека доколку избегал, тој веќе воопшто нема никаква власт во другите епархии.
Кон врв
Каснакоски Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Каснакоски Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Јули.2010 во 09:54
Originally posted by Македон Македон напиша:

Затоа и ти велев дека се исплетка во сопствените објаснувања, се гледа дека црковните работи ти се непознати, па постојано се вртиш в круг.


Не сум се исплеткал, а ти зборувам со факти, а не си измислувам факти. Ти се плеткаш оти не одговараш на прашањата кои ти ги поставам и си мислиш дека ти се многу јасни црковните работи.

Зошто го отфрлуваш напишаното од Василиј Втори?

Originally posted by Vasilij Vasilij напиша:

Постановуваме исто така сегашниот пресвети архиепископ на Бугарија да има толкова голема епархија, каква и колку голема била при цар Петар, и да владее и управува со сите епископства на Бугарија, т.е. не само оние, кои беа спомнати во првиот сигилиј, но и тие, кои се биле пропуштени и непосочени заедно со другите и кои преку овој сигилиј се објавуваат и даваат поимено. И на нив како и на останатите подаруваме клирици и парици. Прочее, заповедваме, штото епископот на Дристра да има во својата епархија и во другите градови околу неа 40 клирици и 40 парици. Зошто за време на царувањето на Петар во Бугарија таа [епархија] е блестела со архиепископско достоинство, а след тоа архиепископите ѝ се се преместиле од едно место на друго, единиот во Триадица, другиот во Воден и Меглен, и след тоа ние го најдовме сегашниот архиепископ во Охрид. Затоа [заповедваме] самиот Охрид да има архиепископ, а за Дристра да биде рaкополаган епископ.




Гледа се дека и Дристра е вклучена во Охридската архиепископија.





Изменето од Каснакоски - 26.Јули.2010 во 09:56
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Јули.2010 во 00:28
Originally posted by чоли чоли напиша:

...донесуваме, што и актуелниот пресвети архиепископ да поседува и управува со сите бугарски епископства како и сите други градови, кои беа под власта на царот Петар и Самуил и се даржеа од тогашните архиепископи.


Колку што знам Василиј Втори не го признавал Самуил за Цар.
А грамотата има политичка позадина, како што објаснив повеќе пати.
Со самото тоа што Василиј дозволил Охридската Архиепископија, на која и наметнал и Архиепископ, да управува со определени епархии, а во исто време ја поврзал со Бугарската Црква, тој успеал на секој можен начин да спречи обид за обнова на самостојноста на Бугарската Црква, со тоа што освен оној дел кој ќе биде управуван од Охридската Црква, останатиот дел нема да може да се осамостои, а ќе остане во рамките на Царигрдаската Црква.

Мудар политички потег.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Јули.2010 во 00:25
Originally posted by Каснакоски Каснакоски напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:

Originally posted by Каснакоски Каснакоски напиша:

На кои традици тогаш ќе се повикува самуиловата црква бидејќи нова црква? Кој тоа му дозволил да си создава нова црква?



Папата му дозволил, па не само што дозволил, туку и ја издигнал на ранг на Архиепископија. На традициите на св.Климент и св.Наум можел да се повика, независно што тие делувале во време кога таа територија се наоѓа под бугарска власт. Зар не беше и бугарската територија под власт на Цариградската Црква, па сепак се оформи во нова Црква, иако само автономна на почетокот, возглавена од Грк.


Koga stanalo toa i od kade go znaeme toa za papata?

-OD nikade, prosto go tolkuvame, a faktite shto ni gi dava Vasilij ne im robuvame.


Каснакоски, јасно е дека штом Папата се согласил да го круниса Самуил преку свои пратеници, кои се свештени лица, истото го сторил во Црква на Самуил, му сослужувале свештени лица. А штом некои заедно богослужат, значи дека се признаваат меѓусебно.

Затоа и ти велев дека се исплетка во сопствените објаснувања, се гледа дека црковните работи ти се непознати, па постојано се вртиш в круг.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Јули.2010 во 00:22
Originally posted by чоли чоли напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:

Originally posted by Каснакоски Каснакоски напиша:

На кои традици тогаш ќе се повикува самуиловата црква бидејќи нова црква? Кој тоа му дозволил да си создава нова црква?



Папата му дозволил, па не само што дозволил, туку и ја издигнал на ранг на Архиепископија. На традициите на св.Климент и св.Наум можел да се повика, независно што тие делувале во време кога таа територија се наоѓа под бугарска власт. Зар не беше и бугарската територија под власт на Цариградската Црква, па сепак се оформи во нова Црква, иако само автономна на почетокот, возглавена од Грк.

Да, бе... Самуил ке се позове на бугарската круна (зоштото е била слободна), па нема да се позове на бугарската црква... па нели и таа е била веке слободна?


Не била слободна, истата е укината од Јован Цимиски, а нејзините епархии влегуваат во рамките на Цариградската Црква.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Јули.2010 во 00:22
Originally posted by Каснакоски Каснакоски напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:

Не била слободна, била заземена од Цариградската Црква.


od kade go znaeme toa?

-Od nikade.

Ili gresham?



Го знаеме од податокот дека Патријархот Глигориј во 1016 година се упокојува како Митрополит преславски. Ако бил Митрополит, значи бил Митрополит во некоја Црква, зар не? Ако бил Митрополит, а претходно бил Патријарх, значи некој го детронизирал и му го одзел тронот, на еден или на друг начин, а од тоа произлегува дека таму има друг Патријарх. А кој бил Патријарх на Црквата во чија канонска територија влегувал градот Преслав во 1016 година мислам дека е јасно.
Кон врв
Каснакоски Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Каснакоски Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Јули.2010 во 18:23
Цитирај Д-р. Петар Поповски



Потеклото на вистинските цркви

Римскиот папа Никола I (858-867), пренесувајќи го официјалниот став на Римокатоличката црква во поглед на приматот на христијанските цркви во Источната и Западната екумена уште во далечната 859 година изјавил:
“ Римската к*рија за вистински цркви ги смета оние што беа основани од апостоли, како што се - македонската, римската, антиохиската и александриската црква. И покрај тоа што црковните големодостојници на цариградската и ерусалимската црква се нарекуваат патријарси, сепак, тие немаат такво значење, бидејќи не се уредени од апостоли ”.



(Латински извори за бугарската историjа, II, BAN, Sofiz, 1960, 109, 110, 11 i 172).
http://mn.mk/index.php/aktuelno/408-...-od-makedonija


Ete kako e vozmozhno se, koga se tolkuvaat faktite.
Tolkuvajki, Petar Popovski gi poizmenil malku zborovite na papata, samo edno zborche.

Папата заборавил да ја спомне и македонската црква, ама не е проблем да му ја исправиме грешката, нели?


Кон врв
Каснакоски Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Каснакоски Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Јули.2010 во 18:00
Originally posted by чоли чоли напиша:

...донесуваме, што и актуелниот пресвети архиепископ да поседува и управува со сите бугарски епископства како и сите други градови, кои беа под власта на царот Петар и Самуил и се даржеа од тогашните архиепископи.


Nemoj Choli sega i ti da robuvash na nekakvi fakti.

Interesno ke mi bide ako zapochneme da tolkuvame dali nema da mozheme da izvlecheme zakluchok deka ohridskata arhiepiskopija poteknuva od Sv. Pavel?

Кон врв
чоли Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 15.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 2973
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чоли Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Јули.2010 во 17:58
...донесуваме, што и актуелниот пресвети архиепископ да поседува и управува со сите бугарски епископства како и сите други градови, кои беа под власта на царот Петар и Самуил и се даржеа од тогашните архиепископи.
Кон врв
Каснакоски Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Каснакоски Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Јули.2010 во 17:52
Originally posted by Македон Македон напиша:

Не била слободна, била заземена од Цариградската Црква.


od kade go znaeme toa?

-Od nikade.

Ili gresham?

Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Јули.2010 во 17:50
Originally posted by чоли чоли напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:

Originally posted by Каснакоски Каснакоски напиша:

На кои традици тогаш ќе се повикува самуиловата црква бидејќи нова црква? Кој тоа му дозволил да си создава нова црква?



Папата му дозволил, па не само што дозволил, туку и ја издигнал на ранг на Архиепископија. На традициите на св.Климент и св.Наум можел да се повика, независно што тие делувале во време кога таа територија се наоѓа под бугарска власт. Зар не беше и бугарската територија под власт на Цариградската Црква, па сепак се оформи во нова Црква, иако само автономна на почетокот, возглавена од Грк.

Да, бе... Самуил ке се позове на бугарската круна (зоштото е била слободна), па нема да се позове на бугарската црква... па нели и таа е била веке слободна?


Не била слободна, била заземена од Цариградската Црква.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 678910 37>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,234 секунди.