IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Образование
  Активни теми Активни теми RSS - Факултет во секој град
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Факултет во секој град

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234 11>
Автор
Порака
polzavce Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 14.Октомври.2008
Локација: Angola
Статус: Офлајн
Поени: 1325
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај polzavce Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Јануари.2009 во 01:48


Ех, ех мејлови..........

Термин за консултации од еден саат може да не ми стигне, а не по мејлови ќе сме се разбрале....

мејловите се за договарање термин кога да се видите со професорот, од колку саат ќе почне утре предавањето, ако се одложува некој испит и слично.........
Кон врв
mrzla Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
натурална девојка

Регистриран: 14.Мај.2008
Статус: Офлајн
Поени: 13330
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mrzla Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Јануари.2009 во 01:56
ок..во секој случај јас не учам факултет
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Јануари.2009 во 08:45
Profesorot e dolzen da go sraboti ona za shto e platen. Site nie koi sme studirale znaeme deka profesorite na fakultet bea bogovi i zatoa na 70 godini ne mozat da gi izbrkaat od fakultet.
Okolu kvalitetot na ponudenata nastava. Koj kvalitet kje se ponudi vo amfiteatar vo Skopje so 500 dushi i suvoparno predavanje ili neposreden razgovor i diskusija so 20-30 studenti vo pomalo mesto. Ne e problem mestoto, problem e navikjite. Kaj nas praksata na neodrzuvanje predavanje, otkazuvanje na ispit ili pomestuvanje na terminite e opshta praksa. 90% od profesorite se nekade angazirani a najmalku na svoeto rabotno mesto. Site vie koi ste studenti znaete deka 90% od rabotata ja obavuvaat demonstratori i asistenti.
Tragicen e faktot deka nie vo 21 vek imame seushte teoretska edukacija. 1% od profesorite imaat predvideno praksa. zatoa zavrsheniot student se odnesuva kako padnat od Mars.
Ne e losha idejata za disperzija, loshi se nash*te navikji. Koga niv kje gi promenime kje go dobieme seto ona kon shto se stremime.
I kako edna tragicna vistina... Kjerka na moja prijatelka dodeka studirashe socijalna politika imashe potreba da prisobere nekoi podatoci za nekoj proektna aktivnost, seminarska li ... i morashe tie podatoci da gi zeme od socijalnite sluzbi... sekade naide na zatvoreni vrati, zatoa shto taa beshe doziveana kako konk*rencija, kako nekoj koj kje go zavrshi fakultetot i kje go zeme mestoto na toj shto kje ja obuci... e toa e nasheto sekojdnevie...  ne disperzijata...



Изменето од mamamd - 14.Јануари.2009 во 08:46
Кон врв
Zlatnik Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 23.Август.2005
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 2605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zlatnik Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Јануари.2009 во 10:28
Како што и можеше да се претпостави има мислења за и против дисперзираните студии. Нормално, за тоа се изнесуваат разни аргументи и истите навистина „држат“, било да се позитивни или негативни! Е сега, кое е помало зло ... времето ќе каже. И, да не се разбереме погрешно! Тоа што наведувам аргумент против овој начин на студирање, не значи дека сум против истиот.
Гледам секој зборува од материјално-економскиот и образовен аспект! Јас ќе изнесам еден аргумент од социјален аспект. Полжавчето малку спомна во еден нејзин претходен пост, а тоа е осамостојувањето на студентот. Стекнување на самостојно животно искуство. Тоа навистина е многу, многу битен елемент во  изградувањето на личноста.
Исто така, уште една негативност на овие студии е што е оневозможена социјализација на младата личност во средина во која има припадници од повеќе разни средини од МК. Така многу повеќе се зголемуваат шанси за меѓусебно запознавање, дружење, па ако сакате и наоѓање животен партнер. Или стекнување пријатели, кои можеби подоцна ќе ти се најдат  во „бизнисот“ - ако не друго.
Сетете се само на времето додека ние студиравме. Имаше студенти од Србија (вклучувајќи го и Косово), Црна Гора, но и од странство: Јордан, Сирија, Нигерија и др. арапски и африкански земји, но и од Грција. Додуша во ’82 има забранија да студираат и сите грчки студенти ги повлекоа и ги испратија во Ниш. Уф, грчишта! А што убава беше Георгина!трепкањељубов


Неоттуѓиво е правото на секој поединец да живее во својата заблуда!
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Јануари.2009 во 11:04
... sekoja konstruktivna diskusija ragja nova ideja...
Disperziranite studii ne ja isklucuvaat moznosta za studiranje vo drug grad,   Jas disperzijata ja razbiram kako "ednakvi moznosti za site". Mora da sme iskreni deka deneska vo ovaa ekonomska situacija na nashata zemja mnogu odlicni ucenici ne mozat da go prodolzat svoeto shkoluvanje  tokmu zaradi "skapoto cinenje".

Кон врв
polzavce Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 14.Октомври.2008
Локација: Angola
Статус: Офлајн
Поени: 1325
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај polzavce Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Јануари.2009 во 15:08
Мамичке многу ми се допадна една реченица која си ја напишала..........велиш: Не е лоша идејата за дисперзираните студии, лоши се нашите навики........Да си ми жива и здрава за ова што го рече............

Овде лежи суштината.........

Зошто да постојат дисперзирани студии кога не е созреан моментот за тоа.......Идејата како идеја е супер, но спорна е нејзината можност за реализација онака како што е замислена. Дали ме разбираш? Да е се така во реалноста како што е напишано на папир......ок.......ама за жал не е ........Нека се реализираат дисперзирани студии, тогаш кога нема да имаме вакви навики.........

Е сега, како да се сменат тие навики????? Кој им ги створил навиките на професорите и на студентите за неодговорност????
Затоа реков треба да се почне од оздоле, уште од градинките, основното образование. Првенствено таму да има квалитетни наставници, педагози кои ќе ги научат децата што значи одговорност. И пак се враќаме на истото: Како ќе ги научат ако самите се неодговорни. Како ќе им наметнат став на децата дека не е битно само да се добие прелазна оцена, туку дека е побитна трајноста на знаењата, кога и самите сакале само да поминат и поседуваат краткотрајни знаења. А зошто поседуваат такви знаења и погледи наставниците? Зашто и самите биле сведоци на такво однесување од нивните образувачи.....Гледаш ли сега како е тоа што викаат србите -зачаран круг-......лавиринт..........

А излезот??????

Да се развие свеста кај поединецот критички да ја гледа стварноста, а не да ја восприема онаква каква што му се нуди..............Такви способности треба да има наставникот..........Еве воедно одговор на едно од прашањата кои ти ги поставуваш во рамките на овој подфорум

Но не само образованието, туку и семејството има огромна улога во овој аспект. А семејсвото од друга страна е влијаено од актуелните општествени случувања...во моментов тоа е трката за пари.....па нема доволно време да им посвети на децата. Е, затоа тука стапува на сила образованието во самите зачетоци на детето и улогата на наставникот во формирањето на детскиот вредносен систем станува клучна........

Наставници имајте одговорност за тоа какви личности произведувате........

Да не бидам погрешно разбрана........Не велам дека целиот товар паѓа на наставниците, професорите......Интересно прашање за дебата е и зошто професорите не се замараат кажано жаргонски????? И тука има фактори кои влијаат на нивната незаинтересираност. Или ако се заинтересирани да сменат нешто, зошто немаат услови (храброст, дозвола) за такво нешто.....

Гледате како се е испреплетено..........


Со еден збор.........СЕУШТЕ НЕМА СОЗДАДЕНО ДОВОЛНО ПРЕДУСЛОВИ ЗА ОТПОЧНУВАЊЕ СО ДИСПЕРЗИРАНИ СТУДИИ.........кога би било поинаку се би било во ред со ваквата иницијатива........
Кон врв
Ssssssssssssss Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 21.Јануари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 197
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Ssssssssssssss Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Јануари.2009 во 15:35
Originally posted by polzavce polzavce напиша:

Мамичке многу ми се допадна една реченица која си ја напишала..........велиш: Не е лоша идејата за дисперзираните студии, лоши се нашите навики........Да си ми жива и здрава за ова што го рече............

Овде лежи суштината.........

Зошто да постојат дисперзирани студии кога не е созреан моментот за тоа.......Идејата како идеја е супер, но спорна е нејзината можност за реализација онака како што е замислена. Дали ме разбираш? Да е се така во реалноста како што е напишано на папир......ок.......ама за жал не е ........Нека се реализираат дисперзирани студии, тогаш кога нема да имаме вакви навики.........

Е сега, како да се сменат тие навики????? Кој им ги створил навиките на професорите и на студентите за неодговорност????
Затоа реков треба да се почне од оздоле, уште од градинките, основното образование. Првенствено таму да има квалитетни наставници, педагози кои ќе ги научат децата што значи одговорност. И пак се враќаме на истото: Како ќе ги научат ако самите се неодговорни. Како ќе им наметнат став на децата дека не е битно само да се добие прелазна оцена, туку дека е побитна трајноста на знаењата, кога и самите сакале само да поминат и поседуваат краткотрајни знаења. А зошто поседуваат такви знаења и погледи наставниците? Зашто и самите биле сведоци на такво однесување од нивните образувачи.....Гледаш ли сега како е тоа што викаат србите -зачаран круг-......лавиринт..........

А излезот??????

Да се развие свеста кај поединецот критички да ја гледа стварноста, а не да ја восприема онаква каква што му се нуди..............Такви способности треба да има наставникот..........Еве воедно одговор на едно од прашањата кои ти ги поставуваш во рамките на овој подфорум

Но не само образованието, туку и семејството има огромна улога во овој аспект. А семејсвото од друга страна е влијаено од актуелните општествени случувања...во моментов тоа е трката за пари.....па нема доволно време да им посвети на децата. Е, затоа тука стапува на сила образованието во самите зачетоци на детето и улогата на наставникот во формирањето на детскиот вредносен систем станува клучна........

Наставници имајте одговорност за тоа какви личности произведувате........

Да не бидам погрешно разбрана........Не велам дека целиот товар паѓа на наставниците, професорите......Интересно прашање за дебата е и зошто професорите не се замараат кажано жаргонски????? И тука има фактори кои влијаат на нивната незаинтересираност. Или ако се заинтересирани да сменат нешто, зошто немаат услови (храброст, дозвола) за такво нешто.....

Гледате како се е испреплетено..........


Со еден збор.........СЕУШТЕ НЕМА СОЗДАДЕНО ДОВОЛНО ПРЕДУСЛОВИ ЗА ОТПОЧНУВАЊЕ СО ДИСПЕРЗИРАНИ СТУДИИ.........кога би било поинаку се би било во ред со ваквата иницијатива........


Znaci ti sakas da kazes demek ako ima mn fakulteti kadarov ke bide ponestrucen a kao sega kadrive da se neznam kolku strucni abe nema vrska treba da ima fakultet vo sekoj grad zatoa sto Makedonija e siromasna drzava i zaradi tie fakulteti vo sekoj grad nekoj deca imaat pari da studiraat. Ova ti sto tuka go zboris idi kazi mu na nekoj roditel sto nema pari da go prati deteto vo Skopje pa kazi mu deka ne treba fakultet vo sekoj grad
Кон врв
blue666 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Ноември.2007
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 4465
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blue666 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Јануари.2009 во 17:59
Polzavce, zasto smetas deka ako ostanat vo Skopje ke imaat kvaliteno obrazovanie - smetas deka vo Skopje se nudi kvalitetno obrazovanie a ako se otvorat vo drugite gradovi nema da go ima toj vid na obrazovanie?
Кон врв
polzavce Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 14.Октомври.2008
Локација: Angola
Статус: Офлајн
Поени: 1325
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај polzavce Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Јануари.2009 во 19:37


SSSSSSSSS А ако во твојот град се отвори факултет да речеме за Ветеринарна медицина.............Дали ти за да не патуваш во друг град и за да ги намалиш трошоците, ќе се запишеш на истиот, а не можеш да смислиш да работиш со животни.......

Зборот ми е дека и да се отвори факултет во твојот град, никој не гарантира дека поголемиот дел од учениците ќе сакаат да се запишат токму на тој....

Или можеби учениците ќе бидат принудени да се запишат баш на тој факултет, заради заштедата..........
Кон врв
polzavce Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 14.Октомври.2008
Локација: Angola
Статус: Офлајн
Поени: 1325
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај polzavce Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Јануари.2009 во 19:46
Originally posted by blue666 blue666 напиша:

Polzavce, zasto smetas deka ako ostanat vo Skopje ke imaat kvaliteno obrazovanie - smetas deka vo Skopje se nudi kvalitetno obrazovanie a ako se otvorat vo drugite gradovi nema da go ima toj vid na obrazovanie?


Од овие прашања што ми ги поставувате јас само заклучувам дека вие до крај не ми ги читате постовите........

Пак ли да објаснувам зошто реков дека квалитетот на знаењата на дисперзираните студии ќе опадне.........има погоре објаснето прочитај........

Не реков ама баш никаде дека во Скопје има квалитетно образование........Ако сметам дека нема да има квалитет на дисперзираните студии, тоа автоматски не значи дека сметам оти на Скопскиот универзитет има квалитет........Не ми ставај зборови во уста кои не сум ги кажала......

Освен тоа зарем само во Скопје има факултети? А Битола, Охрид, Тетово..
Кон врв
fiks Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПРАВДОЉУБЕЦ

Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fiks Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Јануари.2009 во 13:39
Отворењето на нови факултети во повеќе градови е до сега најголемата работа што се направила во Македонија за образованието,нормално како и за секој почеток на нешто ново ќе се јавуваат проблеми кои со тек на време ќе се решат,меѓутоа одма да се тврди дека ќе било неквалитетно студирањето и ќе се намалел квалитетот на знаење на идните академски граѓани е чиста глупост.
Закочете малку и дајте им жанса на тие што сакале да се образуваат,а од икс причини не го постигнале тоа да ја искористат оваа шанса да си го зголемат степенот на образование,ако ништо друго некој од нив со самото запишување и завршување на факултет ќе добие некоја своја лична сатисфакција и свој внатрешен мир.
Мислам дека голем број студенти ќе почнат во поодминати години повторно да студираат затоа што ја согледале ситуацијата со тек на годините и сфатиле дека погрешиле во младоста кога не учеле или не завршиле факс заради некој си проблеми кои сега им се решени,и можат да си остварат барем еден сон за повисоко образование кој се досега го чувале во мислите,и дошло време да им се оствари.
Дајте им жанса на тие сонувачи и поддршка во истото.
Јас сум еден од нив.Од сонувачите,а како мене има многу.


И се извинувам на Полжавче што ја нареков сирота,ме изнервира мило многу,причините ќе ги согледаш ако ги прочиташ моите постови на темава.
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.

Кон врв
којсумјас Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4543
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај којсумјас Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Јануари.2009 во 13:40
ама не е лоша идеата за повеќе факултети...
спорна е идејата за толку многу факултети...
дисперзирани низ цела држава...
гледам многумина ја бранат идејата...
јас лично не ја напаѓам...
но се прашувам...???
што ако во вашиот град има еден факултет...
ај по земјоделство... (некој спомена ветерина)...
и сега сите од тој град што сакаат да студираат...
ќе се запишат на земјоделство...?????!!!!
не ...нема...
само некои...па ваљда има други кои ќе сакаат да студираат медицина, економија, право...
и што ќе прават тие...? нормално...ќе се запишат таму каде што има таков факултет ...
значи повторно во друг град...
е сега за да може секој да студира што сака...а да си остане во својот град...тогаш ќе мора во секој град, да се отворат сите можни факултети...
неизводливо...

Од друга страна...што се добива ако се отворат толку многу факултети...
квалитет...????!!!
како не...!!!!
се добива само респективна бројка на запишани студенти...
од кои питај бога колкумина ќе завршат...
а и тие што ќе завршат...
колку ќе бидат стручни...или битно е само да се има диплома...

еве им пример на оние кои мислат дека со ова се добива квалитет...
нека отидат во клинички центар во Скопје....
да ги видат таканаречените доктори кои завршиле на...
висококвалитетните факултети во тетово... во Речица ли беше...
Штул ли...Јеил ли...
како кога ќе им дојде пациент ...бегаат...и им ги препуштаат на другите... оние кои не завршиле таму...
да не речам и нивните познати...ги препуштаат на оние кои знаат...
зошто..???
затоа што додека они студираа...
професори им беа незавршени апсолвенти од мединскиот факултет во скопје ...или од приштина...или од Тирана....
па јасен е квалитетот...

И да се вратиме на нашата приказна со еден куп новотворени факултети...
кој ќе предава сега...???
Квалитетни професори...????
како не бе...
каде ќе ги најдеме толку....ги има ли...????
не...за жал ги нема...
Но тоа кај нас не е важно....
Важно е да се има диплома по секоја цена, нели...






Изменето од којсумјас - 15.Јануари.2009 во 13:42
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Јануари.2009 во 14:12
Originally posted by fiks fiks напиша:

Отворењето на нови факултети во повеќе градови е до сега најголемата работа што се направила во Македонија за образованието,нормално како и за секој почеток на нешто ново ќе се јавуваат проблеми кои со тек на време ќе се решат,меѓутоа одма да се тврди дека ќе било неквалитетно студирањето и ќе се намалел квалитетот на знаење на идните академски граѓани е чиста глупост.
Закочете малку и дајте им жанса на тие што сакале да се образуваат,а од икс причини не го постигнале тоа да ја искористат оваа шанса да си го зголемат степенот на образование,ако ништо друго некој од нив со самото запишување и завршување на факултет ќе добие некоја своја лична сатисфакција и свој внатрешен мир.
Мислам дека голем број студенти ќе почнат во поодминати години повторно да студираат затоа што ја согледале ситуацијата со тек на годините и сфатиле дека погрешиле во младоста кога не учеле или не завршиле факс заради некој си проблеми кои сега им се решени,и можат да си остварат барем еден сон за повисоко образование кој се досега го чувале во мислите,и дошло време да им се оствари.
Дајте им жанса на тие сонувачи и поддршка во истото.
Јас сум еден од нив.Од сонувачите,а како мене има многу.



И се извинувам на Полжавче што ја нареков сирота,ме изнервира мило многу,причините ќе ги согледаш ако ги прочиташ моите постови на темава.

големо%20гушкање za ova shto go pocrvenevголема%20насмевка


Изменето од mamamd - 15.Јануари.2009 во 14:13
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Јануари.2009 во 14:20
Originally posted by којсумјас којсумјас напиша:

ама не е лоша идеата за повеќе факултети...
спорна е идејата за толку многу факултети...
дисперзирани низ цела држава...
гледам многумина ја бранат идејата...
јас лично не ја напаѓам...
но се прашувам...???
што ако во вашиот град има еден факултет...
ај по земјоделство... (некој спомена ветерина)...
и сега сите од тој град што сакаат да студираат...
ќе се запишат на земјоделство...?????!!!!
не ...нема...
-----------------------------
neka e 1 zapishan... 4...10... zoshto da ne zavrshat fakultet a se kvalitetni????bile odlicni ucenici a siromashni????
--------------------------------------------------------------------
само некои...па ваљда има други кои ќе сакаат да студираат медицина, економија, право...
и што ќе прават тие...? нормално...ќе се запишат таму каде што има таков факултет ...
значи повторно во друг град...
е сега за да може секој да студира што сака...а да си остане во својот град...тогаш ќе мора во секој град, да се отворат сите можни факултети...
неизводливо...

Од друга страна...што се добива ако се отворат толку многу факултети...
квалитет...????!!!
како не...!!!!
се добива само респективна бројка на запишани студенти...
од кои питај бога колкумина ќе завршат...
а и тие што ќе завршат...
колку ќе бидат стручни...или битно е само да се има диплома...
------------------------------------------------------------
... pa kakov kvalitet kje bea ako bea vo Skopje...takov kje se i tuka ...vo svojot ili vo sosedniot grad...
----------------------------------------------------

еве им пример на оние кои мислат дека со ова се добива квалитет...
нека отидат во клинички центар во Скопје....
да ги видат таканаречените доктори кои завршиле на...
висококвалитетните факултети во тетово... во Речица ли беше...
Штул ли...Јеил ли...
како кога ќе им дојде пациент ...бегаат...и им ги препуштаат на другите... оние кои не завршиле таму...
да не речам и нивните познати...ги препуштаат на оние кои знаат...
зошто..???
затоа што додека они студираа...
професори им беа незавршени апсолвенти од мединскиот факултет во скопје ...или од приштина...или од Тирана....
па јасен е квалитетот...
_______________________________________
pa ne bi rekla deka nemaa uslovi...ili na nabrojanite fakulteti nemalo kvalitetni profesori...изненадување... mislam deka toa beshe samo malku povekje propaganda...kako istite tie sega se kvalitetni????
-----------------------------------------------------

И да се вратиме на нашата приказна со еден куп новотворени факултети...
кој ќе предава сега...???
Квалитетни професори...????
како не бе...
каде ќе ги најдеме толку....ги има ли...????
не...за жал ги нема...
Но тоа кај нас не е важно....
Важно е да се има диплома по секоја цена, нели...
-----------------------------------------------
a koj kje predavashe ako bea vo Skopje... brojot na studenti e reduciran vo Skopje...istite profesori se tuka...istite kje patuvaat i onamu kade shto ima potreba od niv...pa neli se obvrzani so odreden broj nastavni casovi..broj na studenti....????







Изменето од mamamd - 15.Јануари.2009 во 14:20
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234 11>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,141 секунди.