IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Не прави идол или слика на она што е горе
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Не прави идол или слика на она што е горе

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1819202122 23>
Автор
Порака Обратен редослед
deshad Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 13.Мај.2008
Статус: Офлајн
Поени: 1350
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај deshad Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Декември.2008 во 01:09
Originally posted by makarios makarios напиша:

Не секој извор на интернет е со точни информации.


Можеби. Ама мене ми е повеќе од веродостојна информација фреската на куполата во Црквата на Манастирот Јован Бигорски,каде е насликан Отецот. И некако според она што го прочитав од месинџер,а и од вашето толкување на Библијата по ова прашање никако да разберам зошто некој отишол против јасната Библиска забрана: НЕ ПРАВИ ИДОЛ ИЛИ СЛИКА НА ОНА ШТО Е ГОРЕ!

П.С. Твојов пост иако беше напишан во друга конотација,го зедов само како мотив на мојата реплика, затоа што и покрај јасната Библиска информација,имаме уште појасни Црковно-Манастирски дезинформации.Секако мислам на цртањето на Бога во човечки лик.
Кон врв
belichka Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 30.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 2023
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај belichka Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Декември.2008 во 00:40
haha triagolnik piramida masonstvo a mesecina so zvezda-islam

i sea mesecina nesmee da ima vo Crkva???

A na mn mesta vo kupolata e pretstavuvan shestodnevot pa i mesecinata so sonceto i zvezdite i sea toa e islamisticko obelezie...

Se sto e sozdadeno e Bozjo Sozdanie..a ne na nekoi sekti dvizenja zaednici ako tie gi imat zemeno nekoi simboli toa si e nivno no nikako da se ograduva na nesto konkretno!




Blagosloven e Onoj Koj ide vo imeto Gospodovo
Кон врв
KINGDAVID Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Solomon's father

Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9420
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KINGDAVID Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Декември.2008 во 00:39
Originally posted by makarios makarios напиша:

Не секој извор на интернет е со точни информации.


Triagolnikot e isto taka star simbol na Hristijanstvoto i gi pretstavuva Otecot, Sinot i Svetiot Duh.
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Декември.2008 во 00:01
Не секој извор на интернет е со точни информации.
Кон врв
crystal Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 30.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 2
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај crystal Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Ноември.2008 во 23:24
Originally posted by makarios makarios напиша:


Originally posted by crystal crystal напиша:

pokraj toa sto ne treba da se pravat sliki,na slikata e pretstaven bog so triagolnik nad glavata...eden od najpoznatite okultni i masonski simboli.
Не би рекол.


Pobaraj malku na google i ke vidis samiot(triagolnici,piramidi,petokraki i sl.) kakvi simboli se ovie.
eve ti i eden link http://altreligion.about.com/library/weekly/aa062003a.htm
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Ноември.2008 во 23:00
Originally posted by crystal crystal напиша:

pokraj toa sto ne treba da se pravat sliki,na slikata e pretstaven bog so triagolnik nad glavata...eden od najpoznatite okultni i masonski simboli.


Не би рекол.
Кон врв
crystal Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 30.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 2
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај crystal Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Ноември.2008 во 22:28
pokraj toa sto ne treba da se pravat sliki,na slikata e pretstaven bog so triagolnik nad glavata...eden od najpoznatite okultni i masonski simboli.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Ноември.2008 во 22:18
Originally posted by Pentakostalec Pentakostalec напиша:

moze da se molime na nekoj svetec za da on go moli tatkoto za nas:D

inaku ne sum pentakostalec vekje dve nedeli zs pred toa sum nejkel da gi vidam po realno rabotite
inaku sea se mi e novo taka da ucam mn rab.




Така е. Светците се молат на Бога за нас.

Поздрав до тебе брате

Изменето од macedon_alex - 02.Декември.2008 во 12:16
Кон врв
Pentakostalec Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 11.Јули.2008
Статус: Офлајн
Поени: 583
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pentakostalec Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Ноември.2008 во 19:34
moze da se molime na nekoj svetec za da on go moli tatkoto za nas:D

inaku ne sum pentakostalec vekje dve nedeli zs pred toa sum nejkel da gi vidam po realno rabotite
inaku sea se mi e novo taka da ucam mn rab.
Одете мегу сите народи и создавајте од нив мој ученици крштевајки ги во името на Таткото, Синот и Светиот Дух
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Ноември.2008 во 16:37
Originally posted by Tetratka Tetratka напиша:

Црквата е соборна, а не индивидуална.


Tochno!

Crkvata e soborna, a ne individualna.


No prosvetluvanjto e individualno, a ne soborno!



Koga kje se razbere ova , ke se raschistat mnogu nedorazbiranja okolu odnosite i razlikite megju poedinecot vernik/sledbenik i soborot crkvata/teologija.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
belichka Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 30.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 2023
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај belichka Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Ноември.2008 во 15:30
odlicno tetratka Bog so tebe bratce,

Pent, bratce citaj i rasuduvaj
Blagosloven e Onoj Koj ide vo imeto Gospodovo
Кон врв
Tetratka Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Септември.2008
Локација: дрвара
Статус: Офлајн
Поени: 5153
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Tetratka Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Ноември.2008 во 15:09
Ова е исто така поврзано со проблемот на темата и тука се содржи одговорот на поголем дел од проблемите
 
 
 
 
И во Едниот Господ Исус Христос, Син Божји, Еднороден, Кој од Отецот е роден пред сите векови; Светлина од Светлина, Бог вистински од Бог вистински, роден, не створен, едносуштен на Отецот, Преку Кого сè настана.


Во Символот има очигледна непропорционалност: на единствениот член, што се однесува на Првото Лице на Пресвета Троица, доаѓаат шест (членови) кои се однесуваат на Второто Лице. Тоа лесно се објаснува: вероисповеданието на едниот семоќен Бог, Творец на вселената, било заедничко – како за јудаизмот, така и за христијанството, но поинаку стојат нештата кога станува збор за личноста и делото на нашиот Господ Исус Христос.

Врската меѓу Бог Отецот со Синот, пред сè, го поставува прашањето за монотеизмот (еднобоштвото): Новиот Завет јавно го потврдува Божеството на Христос (Јн. 1, 1), но никако не го одрекува строгиот монотеизам. Отецот и Синот се едно/единствени – тоа го провозвестува Самиот Господ (Христос) (Јн. 17, 22), но различните пристапи кон оваа вистина предизвикале жестоки расправи. Биле предложени две лажни решенија на прашањето. Едното им припаѓа на т.н. модалисти, кои порекнувале секаква разлика меѓу Отецот и Синот. Второто е од – аријаните (еретици, следбеници на Ариј), кои на Синот Му ја порекнувале полнотата на Божеството. Од друга страна, совршената реалност на човечката природа во нашиот Господ Исус Христос го покренува прашањето за соодносот меѓу човечкото и Божественото во Неговото Суштество. Споровите по овој повод добиле широк замав во периодот што следел по редакцијата на нашиот Символ на верата, и било потребно Црквата со нови определби да го уточни – особено на Соборите во Ефес (431) и во Халкидон (451) – она што веќе се подразбирало во Никео-Цариградскиот Символ.

Овде треба да се истакне, дека членовите од Символот на верата, кои се однесуваат на Личноста на нашиот Господ Исус Христос и Неговото дело, а исто така, и определбите на наредните Вселенски Собори, никако не може да се разгледуваат како неосновани размислувања, кои, така да се рече, ја заматиле чистотата на евангелското благовестие, бидејќи Црквата во тие догмати ја заштитува самата основа на новозаветното откровение – (основата на) благовестието за спасението што му е дадено на човештвото во Исуса Христа. Сепак, ако Христос не е Бог и Човек во сета реалност и полнота, бездната меѓу Божественото и човечкото не е надмината. Ние уште ќе се навратиме на ова прашање, кога ќе стигнеме до членот на Символот кој се однесува на Воплотувањето и Откупувањето.

Од шесте членови на Символот на верата, кои се однесуваат на второто Лице на Пресвета Троица, првиот говори за онтолошката, а тоа значи и предвечната врска на Синот со Отецот; другите пет членови го објаснуваат Христовото дело за спасението на светот.

Црквата во вториот член од својот Символ на верата Го исповеда, пред сè, едниот Син Божји. Со тоа се отфрла еретичкото учење за посинувањето, според кое Исус бил само човек посинет од Бога. Но, само Исус Христос според својата природа е – Син Божји.

Синовството на христијаните кои преку Крштението стануваат во Христа чеда на Бога, никако не ја укинува суштинската разлика меѓу нествореното и створеното битие. Ние стануваме синови на Бога според благодатта. Христос пак, е Син на Бога според природата. И само затоа што Христос е Син Божји според природата, ние можеме да бидеме синови Божји според благодатта.

Исповедајќи го Синот „од Отецот роден пред сите векови”, ние не велиме, дека тоа раѓање просто му претходи на создавањето, туку тврдиме,дека тоа е надвор од времето, бидејќи поимот „време” е сврзан со поимот „створеност.” Затоа читаме во Евангелието: „пред да биде Авраам, Јас сум” (Јн. 8, 58), а не се вели „Јас бев”, што би укажувало само на претходење во времето. Да забележиме, дека тоа тврдење за „раѓањето пред сите векови” било насочено против еретичките зборови на аријаните за Синот: „имало време, кога Тој (Синот Божји) не постоел”.

Синот е „Светлина од Светлина, Бог вистински од Бог вистински” (1 Јн, 5. 20), бидејќи, покрај личното начело (то ест оние лични својства, по кои ги разликуваме Лицата на Пресвета Троица едно од друго), трите Божествени Лица се совршено истоветни, за што пишува св. Григориј од Ниса: „Иако ја исповедаме неизменливата природа на Бога, ние не ги порекнуваме разликите меѓу Причинителот и Причинетиот, и само во тоа доловуваме, дека Едниот е различен од другиот” (Quod non sint tres dei. Migne. PG, t.45, col.133). За да ја изрази таа совршена сличност на Отецот и Синот, апостолот Павле ни кажува, дека Христос е „образ/икона на Бога” (2 Кор. 4, 4). Во Посланието до Евреите односот на Синот кон Отецот е изразен во вакви зборови: “Сјаење на Неговата слава и печат на Неговата суштина” (Евр. 1, 3). Еден од отците од III век, св. Григориј Чудотворец епископ Неокесариски, прекрасно и збиено го изложил тоа богословие на образот во своето исповедање на верата: „Еден е Бог Отец на живото Слово, на ипостасната Премудрост и Сила и Образ на Оној што вечно-постои; Совршен е Родителот на Совршениот, Отец на Синот еднороден, еден е Господ, Еден од Едниот, Бог од Бога, Образ и Изобразување на Божеството, дејствено Слово, Мудрост што го опфаќа составот на сè, и Творечка Сила на сето создание, вистинит Син на вистинитиот Отец, Невидлив на Невидливиот, Непропадлив на Непропадливиот, Бесмртен на Бесмртниот, Вечнопостоечки на Вечнопостоечкиот” (PG, t.46, col.912).

Уточнувајќи го прогласеното во првите зборови на вториот член на Символот, Црквата секогаш исповеда наспроти (еретикот) Ариј и неговите следбеници, дека: Синот е „роден, не створен”, бидејќи предвечното раѓање на Синот од Отецот, како и исходењето на Светиот Дух, е акт на Божествениот внатретроичен живот кој нема ништо заедничко со созданието.

Не може да се направи дури ни аналогија меѓу раѓањето на Синот од Отецот и творењето (на светот) кое е акт на Пресвета Троици ad extra (кон надвор), бидејќи, како што прекрасно говори св. Григориј Неокесариски: „нема во Троица нешто створено или служителско; нема ништо внесено, што порано/некогаш не би постоело, а отпосле би настанало” (исто).

За да расчистат засекогаш со секоја двосмисленост, отците на Вселенскиот Никејски Собор прогласиле, дека Синот е „едносуштен на Отецот.” Тоа било логичен заклучок од претходните тврдења: совечноста (заедничкото вечно постоење) и рамнобожественоста на Божествените Лица, нивното совршено суштинско единство. Силата на терминот се состоела во тоа дека тој ја исклучувал секоја неопределеност. Еретиците пак, аријани многу ползувале, или изрази од Св. Писмо, толкувајќи ги во интерес на своите теории, или пак, (употребувале) нејасни формулации, кои би можеле да се разберат со повеќе значења. Затоа, по неопходните разјаснувања, сите православни учители на Црквата, на крајот се сложиле токму за овој термин („едносуштен”). Едносуштноста на Божествените Лица – е еден од основните догмати на христијанското учење.

Вториот член на Символот на верата завршува со тврдењето дека сè било создадено преку Синот. Тоа е одглас на учењето што јасно е изразено во Новиот Завет (Јн. 1, 3; Кол. 1, 16). Сè што е создадено е творба на трите Божествени Лица. Сепак, секое од тие лица е причина на битието на особен начин што му е својствен токму Нему (на Неговиот начин/образ). Ако Отецот е – првичната Причина, а Духот – усовршителна Причина, тогаш Словото може да се нарече – дејствувачка Причина.

Символот не говори нашироко за тоа, туку само го потврдува вeрувањето што се установило во Преданието со прости зборови: „сè преку Него настана.” Таа краткост е лесно разбирлива: од една страна, тој догмат, откриен во Евангелието не бил оспорен меѓу христијаните, а од друга страна, Символот е исповедање на верата, и во него не требало да се воведуваат чисто умствени теории кои, колку и да биле правилни, не можеле да претендираат да станат правило на верата.

В.Н. Лосский, еп. Петр (Л’юилье): Толкование на Символ веры

 


Извор: СВИТОК

за секој случај - користете ГРОМОБРАН!!!

Кон врв
Tetratka Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Септември.2008
Локација: дрвара
Статус: Офлајн
Поени: 5153
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Tetratka Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Ноември.2008 во 14:41
Pentakostalec, брате кој го исповеда Христа, факт е дека ти имаш различен пристап и разбирање на нештата - тоа е последица на фундаменталната јуриздикциска основа на пентакосталната црква (и воопшто протестантизмот) т.е. твоите теории за учењето на Христа Спасителот.
Факт е и дека сигурно имаш проблем со “вишата философска“ терминологија. Мене тоа не ми пречи, од таму доаѓаат и многу недоразбирања...
Сепак дијалогот во име на љубовта е пред се!!!
 
И како што кажа брат Месиголема%20насмевка да се вратиме на темата за неканонските икони.
 
Првиот факт психолошки и факт за вистината и спасението е верата.
 
Основите на Богословската наука, како и било која наука “не можат“ на човекот да му ја дадат верата! Верата е дар Божји! Но тоа ја укрепува верата и помага на човекот да ги надмине предрасудите (пречките) кои проникнале во сознанието на религијата и науката.
 
Како што напишал св. ев. Јован Богослов: Бог никој никогаш не го видел, единородниот Негов Син кој е во недрата на Отца, Он го откри (објави)... - п.с. извинете ме, пишувам по памет затоа го парафразирам цитатот... треба да е во првата глава на Евангелието по Јован. 
 
Тоа е првиот факт зошто Словото (Христос) кој стана човек може да се изобрази како Образ (икона) на Идното Царство, која во себе ја содржи онаа нетварна светлина есхатолошка основа за вечниот живот... а Бог отец не може!!! Тоа како реалност на Црквата (ако се изразам етимолошки - “прва црква“, Црквата е Една Света Соборна и Апостолска - единствена основана од Христос Спасителот Кој е Глава на Црквата и светите Апостоли и нема прва, втора и т.н. значи Црквата е една!!!) тоа денес малкумина го разбираат. Од таму доаѓаат и разликите во реалниот живот на христијаните.
 
Индивидуализмот довел до такви заблуди! п.с. Мес ова е во врска со темата и тоа погоре и е една од основните причини за појавата на таквите икони.
И кога разговараме за егоизмот и индивидулизмот или како што би се изразил психологот Вилхем Вунд - интроспекција, значи говориме за единка а не за колектив. Црквата е соборна, а не индивидуална.
Таквите образи се осудени од Црквата, како противоканонски и се забранети. Единствена представа за св. Троица е иконата на св. Андреј Рубљов, каде на идентичен начин се изобразени Три идентични Ангели самата икона е богословски поткрепена.
 
 
 
 
за секој случај - користете ГРОМОБРАН!!!

Кон врв
Pentakostalec Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 11.Јули.2008
Статус: Офлајн
Поени: 583
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pentakostalec Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Ноември.2008 во 10:46
Originally posted by Tetratka Tetratka напиша:

Originally posted by Pentakostalec Pentakostalec напиша:

Ako si pravoslaven ne znachi deka moras da se molis na ikoni i da go pozdrzuaas za toa sto sekoj ima svoj izbor.{porano mislev ako sio pravoslaven moras da se molis na ikoni}no ne e tocno.

 

 

Ако си толку силен во молитвите ТА ДУРИ И ПЛАНИНИ ПРЕМЕСТУВАШ, тогаш немаш потреба од икони... и светители...

 

СЕ НАДЕВАМ ДЕКА ТИ НЕ СИ ТАКОВ...голема%20насмевка

 

И ние останатите грешници имаме потреба од заедница каков што е и смислата на Црквата основана од Христос.

 

Иконата е есхатолошкиот образ на Идното Царството Божјо...

Кај Бога сите се живи, таму нема мажење, женење; нема Јудеин, Елин, Павлов, Петров...

Таму сите се живи близу Престолот на Севишниот како личности кој живеат во синергија со Изворот.

 

Тие го слушаат нашиот глас!!!



Kaj BOG site se zivi koj u pekol koj u raj a toa deka site slusaat toes svetcite si mnogu greska za toa sto ceovek od koga kje pocine ne moze da slusa bez razlika da li bil petar,pavle, ili nekoj stoti samo BOG,SINOT I SVETIOT DUH BOG,moze da gi slusne molitvi.
Одете мегу сите народи и создавајте од нив мој ученици крштевајки ги во името на Таткото, Синот и Светиот Дух
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1819202122 23>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,234 секунди.