IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Свеќи
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Свеќи

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1112131415 16>
Автор
Порака
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Октомври.2009 во 04:12
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Originally posted by Asya Asya напиша:

Gospod mu zapovedal na Mojseja da se upotrebuvaat "svetilki" (svekji i kandila) i kadila (da se kadi) vo Bozhjata sluzhba. Aron bil prviot prvosveshtenik. "Арон нека кади врз него со благомирислив темјан секое утро кога ги подготвува светилките: Арон нека кади пак во примрак, кога ги запалува светилките, за да биде тоа секогашно кадилно принесување пред Господа во сите ваши поколенија"(Izlez, 30:7,8). Vo Pravoslavnata Crkva, kako i vo starozavetniot hram, po Bozhja povelba, koja vazhi ZA SITE POKOLENIJA, sekojdnevno se palat svekji/kandila i se izvrshuva kadilno prinesuvanje pred Gospoda, vo sekoja utrena i vecherna sluzhba. Kako shto gledate, ako mozhete da vidite, Pravoslavnata Crkva e edinstvena, koja se pridrzhuva kon bibliskoto uchenje.

 


Православната црква (селективно) се придржува до старозаветните уредби за старозаветниот храм (храм кој не постои во Новиот Завет!), а најмалку пак може истиот да биде поистоветен со новозаветната Христова црква.

Како што објаснив на темата за иконите, држењето на Шабатот, Пасхата, Бескваскните лебови, обрежувањето, жртвените регулативи, СИТЕ ОВИЕ (А НЕ САМО кадењето!) се вечни заповеди (регулативи, одредби) во Стариот Завет, во старозаветниот храм.За да не спамирам со цитатите, ќе посочам само со линк каде што пишував за тоа:


 


Така што, доколку православните се повикуваат на старозаветните уредувања на храмот како изговор за своите икони и кадења во новозаветните храмови, тогаш зошто ги отфрлаат и другите старозаветни регулативи и уредувања на старозаветниот храм и селективно си одбираат да преврземаат едни, а отфрлаат други?

 

И каква врска има старозаветниот храм и неговото уредување со новозаветната Христова црква (заедница)? Зошто го воскреснувате старозаветниот Арон и барате од него повторно да ви кади, кога Бог ви обезбеди друг (новозаветен) Свештеник, Кој има свештенство различно од Ароновото, Свештеник кој ја раскина завесата во старозаветниот храм (на кој беа извезени херувимите!), Свештеник кој го изнесе Божјото присуство од старозаветниот храм во срцата на христијаните и нивните тела ги направи новозаветен храм! "вашето тело е храм на Светиот Дух" (1 Коринтјаните 6:19)


Koj si ti vo Pravoslavnata Crkva, za da davash objasnenija za ikonite, svekjite i se shto i pripagja? Ti smeesh i mozhesh da objasnish samo za verata i praktikata vo tvojata t.n. "crkva".

Spored tvoeto nehristijansko svakjanje proizleguva deka Stariot Zavet treba da se isfrli od hristijanstvoto. No, vistinata dokazhuva sprotivno na tvoeto mislenje, t.e. knigite na Stariot Zavet se sostaven del na Sv. Biblija. Pravoslavnata vera e ista so taa na Mojsej, Avraam i site starozavetni proroci i pravednici. A Pravoslavnata Crkva ima vrska vo starozavetniot hram, bidejki e uredena po istiot model, kako shto povela Gospod. Zavesata, kojashto Hristos ja raskina, vo starozavetniot hram bila simvol na razdvojuvanje pomegju Boga i chovekot. Taa ja razdeluvala Svetinjata nad Svetinjite od ostanatiot hram, a nejzinoto raskinuvanje znachi soedinuvanje (zaednica) na Boga so chovekot. Toa, pak, ni najmalku ne znachi deka zakonite na Stariot Zavet prestanale da vazhat ili se ponishteni.

"Hramot" vo Prvoto Poslanie do Korintjanite (6:19) se odnesuva na hristijaninot kako individua, t.e. na negovoto telo, kako zhivealishte na Sv. Duh.

"Не мислете дека дојдов да ги поништам Законот и Пророците! Не дојдов да ги поништам, туку да ги исполнам" (Matej, 5:7).

Faktichki, ti ne so mene sporish, a mu protivrechish na Hrista i hulish na vistinata.





Изменето од Asya - 26.Октомври.2009 во 07:38
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Октомври.2009 во 07:36
Ustrojstvo na pravoslavniot hram:
http://www.dobrodrvo.orthodox.ru/PRAVOSLAVLJE/ZAKON%20BOZIJI/GLAVNI/05%20-%20O%20BOGOSLUZENJIMA%20U%20PRAVOSLAVNOJ%20CRKVI/HTML/002.htm

Изменето од Asya - 26.Октомври.2009 во 07:36
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Октомври.2009 во 11:25
Originally posted by Asya Asya напиша:


"Не мислете дека дојдов да ги поништам Законот и Пророците! Не дојдов да ги поништам, туку да ги исполнам" (Matej, 5:7).

Faktichki, ti ne so mene sporish, a mu protivrechish na Hrista i hulish na vistinata.
 
Свештеничките закони (а со тоа и старозаветниот храм со сите негови уредби) не се поништени, ама затоа пак се исполнети од Христос и затоа нема потреба да се исполнуваат повторно од православните. Тие се променети затоа што е променето свештенството во новиот завет (од Ароново, во Христово):
 
"Зашто, ако се промени свештенството по неопходност станува и промена на Законот." (Евреите 7:12)
 
Старозаветните свештенички закони и регулативи, заедно со целиот старозаветен храм биле слика на Христос и Христовата жртва. Немам време да пишувам, а и не е тоа темата тука, но секоја регулатива во старозаветниот храм има своја симболика во новиот завет. Па така, со делото на Христос овие заповеди се вечно исполнети и нема потреба новозаветните христијани да ги исполнуваат повторно, затоа што со таа постапка тие хулат на нивното исполнување од нашиот Господ и Спасител Исус Христос.
 
Секој оној кој принесува свеќа ("бескрвна жртва") за живи/мртви/здравје/бериќет хули на Христовата жртва и јавно ја прогласува и понижува истата за недоволна.


Изменето од EvAngelos - 26.Октомври.2009 во 11:42
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Октомври.2009 во 02:52
EvAngelos, tvoeto obvinenie za hula, protiv Pravoslavnata Crkva, ne samo shto ne e osnovano, ami e hula na Svetiot Duh, bidejki e sprotivno na vistinata (Svetiot Duh e Duh na vistinata). Pak, i pak, manipulirash so Svetoto Pismo, koeshto ne go razbirash i samovolno tolkuvash stihovi von kontekst.

Eve go tekstot, vo chij kontekst e napishan stihot (7:12), koj e izvaden od Poslanieto do Evreite:

"Зашто овој Мелхиседек, салимски цар, свештеник на Сèвишниот Бог, кој го пресретна Авраама кога се враќаше по победата над царевите, и го благослови; кому Авраам му оддели десеток од сè; чие име прво значи „Цар на правдата”, потоа „Цар на Салим” односно „Цар на мирот”, без татко, без мајка, без родословие, кој немаше ниту почеток на деновите, ниту свршеток на животот, сличен на Божјиот Син, останува вечно свештеник. Гледате ли колку е голем оној кому патријархот Авраам му даде десеток од најдобриот плен! Навистина и оние од Левиевите синови, кои ја примаат свештеничката служба, имаат заповед според Законот да земаат десеток од народот, односно од своите браќа, иако и тие излегоа од Авраамовите бедра. Но оној, кој не произлегол од нив зеде десеток од Авраама и го благослови оној кој ги имаше ветувањата. А и без секаква противречност е дека помалиот е благословен од поголемиот. И така, тука смртни луѓе земаат десеток, а таму Оној, за Кого се сведочи дека живее. И да речам така, Левиј, кој зема десеток, даде десеток преку Авраама, зашто уште беше во бедрото на својот татко, кога Мелхиседек го сретна. И така, ако исполнувањето беше преку левитското свештенство, зашто народот го прими Законот под него, каква потреба би била уште да се издигне друг свештеник по редот Мелхиседеков и да не се наречува по редот Аронов? Зашто, ако се промени свештенството по неопходност станува и промена на Законот. Бидејќи тој, за кого се вели ова му припаѓаше на друго племе, од кое никој не служел при жртвеникот. Зашто е познато дека нашиот Господ произлезе од Јудиното племе, а за свештенство од ова племе Мојсеј ништо не рече. Тоа станува уште појасно ако се воздигне друг свештеник според сличноста на Мелхиседек, кој не станал тоа според закон на телесна заповед, туку според силата на неуништливиот живот. Зашто за него се сведочи: „Ти си свештеник довека по редот Мелхиседеков” (Evreite,7:1-18).

Vo gornoto chetivo voopshto ne stanuva zbor za svekji i sl., tuku se odnesuva na starozavetnite zakoni za desetok (davanje na edna desetina od sevkupnata dobivka/zarabotuvachka) i sporedba na dva vida na sveshtestvo, zemno i vechno. Vo bibliski koncept, desetokot e biten element na Bozhjata sluzhba i seushte vazhi vo novozavetniot hram. Odnosno, temata na Knigata na Evreite ja izrazuva kontrasta pomegju zemnoto sveshtenstvo na Levij i vechnosto sveshtenstvo na Melhisedek, koeshto e ispolneto vo Hrista. Levievoto sveshtenstvo, koe e osnovano od Aron, od plemeto na Levij, bilo ogranicheno, zashto negovite ispolniteli bile obichni lugje i se odnesuvalo na edno pleme. Levievite sveshtenici gi ispolnuvale Bozhjite naredbi i instrukcii i im asisistirale na lugjeto vo nivnata sluzhba, no ne mozhele da gi pomirat lugjeto so Boga. Od druga strana, misterioznata figura na Melhisedek pretstavuva sosem poinakov vid na sveshtenstvo. Vsushnost, Melhisedek se pojavuva vo Bitie (14:18-20), mnogu porano, pred osnovanjeto na Levievoto sveshtenstvo; ne mu e dadeno rodoslovie, nitu ima podatoci za negovata smrt. Melhisedek imal dvojna sluzhba, t.e. voedno bil car i sveshtenik, a dobivanjeto na desetok od Avraam, podrazbira superiornost vo odnos na polozhba i poshiroko - vo odnos na Avraamovite potomci. Poentata e razlikata pomegju sluzhbata na Levievite sveshtenici - "смртни луѓе земаат десеток" i sveshtenstvoto na Melhisedek, kade shto desetokot go zema Gospod -"а таму Оној, за Кого се сведочи дека живее." Kako shto prethodno rekov, starozavetnite zakoni ne prestanale da vazhat, no se menuva nivnata smisla. Promenata na zakonot nastanuva so promena na sveshtenstvoto (od ogranichenoto sveshtenstvo na Levij vo vechno sveshtenstvo na Melhisedek), a vo dadeniot sluchaj, konkretno se odnesuva na promenata na zakonot za crkoven nalog za desetok. Imeno, vo Pravoslavnata crkva, desetinata se prinesuva ne na sveshtenicite, po obrazec na Levievata sluzhba, tuku kako prines na Boga, za crkovna upotreba, i vazhi za site, mirjani i sveshtenici. Kako shto Patrijarhot Avraam mu oddelil edna desetina od se na Melhisedek, taka i pravoslavnite patrijarsi mu prinesuvaat desetok na Boga.

Kako shto gledash, ako mozhesh da ja sogledash svojata greshka i nekompetentnost za bogoslovska diskusija, sekoe tvoe ponatamoshno sramotenje e izlishno, zashto tvoeto nepravilno svakjanje i samovolno tolkuvanje na Sv. Pismo e dokazhano so fakti. Spored toa, tvoite obvinenija protiv Pravoslavnata Crkva se de jure neosnovani i pretstavuvaat obichna kleveta i anti-pravoslavna propaganda.

Gi molam administratorot i moderatorite na forumot, da prevzemat soodvetni merki protiv sekoj propaganden materijal, fabrikuvani obvinenija i kleveta, kakvi shto shirat nekoi chlenovi na ovoj forum, bidejki nivnite "mislenja" vo odnos na Pravoslavnata Crkva, de facto se pobieni.

Изменето од Asya - 30.Октомври.2009 во 04:07
Кон врв
KINGDAVID Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Solomon's father

Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9420
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KINGDAVID Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Октомври.2009 во 02:56

Treba lupa da zemam ova da go procitam Asya
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Октомври.2009 во 08:16
Se nadevam, sega e podobro. Sepak, rabotata ne e samo da se prochita, tuku treba pravilno da se razbere.
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Октомври.2009 во 12:01
EvAngelos, badijala pishuvash odgovor, bidejki javno, jasno i glasno si diskreditiran! No, ako ne prestanesh so tvojata kleveta protiv Pravoslavnata Crkva, baram od moderatorite da go suspendiraat tvoeto chlenstvo za bezobrazno odnesuvanje (klevetenje) i navreda na lichnosti (milioni pravoslavni hristijani). Se shto ponatamu kje rechesh protiv Pravoslavnata Crkva, kje bide iskoristeno protiv tebe!

Изменето од Asya - 30.Октомври.2009 во 12:12
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Октомври.2009 во 12:12
Originally posted by Asya Asya напиша:

 

"Зашто овој Мелхиседек, салимски цар, свештеник на Сèвишниот Бог, кој го пресретна Авраама кога се враќаше по победата над царевите, и го благослови; кому Авраам му оддели десеток од сè; чие име прво значи „Цар на правдата”, потоа „Цар на Салим” односно „Цар на мирот”, без татко, без мајка, без родословие, кој немаше ниту почеток на деновите, ниту свршеток на животот, сличен на Божјиот Син, останува вечно свештеник. Гледате ли колку е голем оној кому патријархот Авраам му даде десеток од најдобриот плен! Навистина и оние од Левиевите синови, кои ја примаат свештеничката служба, имаат заповед според Законот да земаат десеток од народот, односно од своите браќа, иако и тие излегоа од Авраамовите бедра. Но оној, кој не произлегол од нив зеде десеток од Авраама и го благослови оној кој ги имаше ветувањата. А и без секаква противречност е дека помалиот е благословен од поголемиот. И така, тука смртни луѓе земаат десеток, а таму Оној, за Кого се сведочи дека живее. И да речам така, Левиј, кој зема десеток, даде десеток преку Авраама, зашто уште беше во бедрото на својот татко, кога Мелхиседек го сретна. И така, ако исполнувањето беше преку левитското свештенство, зашто народот го прими Законот под него, каква потреба би била уште да се издигне друг свештеник по редот Мелхиседеков и да не се наречува по редот Аронов? Зашто, ако се промени свештенството по неопходност станува и промена на Законот. Бидејќи тој, за кого се вели ова му припаѓаше на друго племе, од кое никој не служел при жртвеникот. Зашто е познато дека нашиот Господ произлезе од Јудиното племе, а за свештенство од ова племе Мојсеј ништо не рече. Тоа станува уште појасно ако се воздигне друг свештеник според сличноста на Мелхиседек, кој не станал тоа според закон на телесна заповед, туку според силата на неуништливиот живот. Зашто за него се сведочи: „Ти си свештеник довека по редот Мелхиседеков” (Evreite,7:1-18).

Promenata na zakonot nastanuva so promena na sveshtenstvoto (od ogranichenoto sveshtenstvo na Levij vo vechno sveshtenstvo na Melhisedek), a vo dadeniot sluchaj, konkretno se odnesuva na promenata na zakonot za crkoven nalog za desetok.
 
Грешка си мила. Кога писателот на евреите вели дека "зашто, ако се промени свештенството по неопходност станува и промена на Законот", тој мисли на целиот свештенички закон: на старозаветното служење во Соломоновиот храм (впрочем таквиот храм не постои во новиот завет), на старозаветното принесување на жртви, на уредбите и регулативите во храмот, на регулативите за свештениците, на палењето темјан, кадењето итн. сите овие практики се однесуваат на старозаветниот храм, на старозаветното Ароново свештенство кое, како што јасно читаме погоре, е променето со Христовото вечно свештенство.
Христос е Свештеникот, Првосвештеникот и единствениот Посредник во новиот завет, а не православните ткн. "свештеници", а не православните првосвештеници кои со самата своја титула "првосвештеник" ХУЛАТ на Христовата единствена првосвештеничка улога/титула.
 
Писателот на посланието до евирете погоре го спомнува Авраамовото давање на десеток на Мелхиседек, не за да имплицира на тоа дека промената на законот се однесува на промената на законот за десеток. Доколку беше така, тоа јасно ќе беше кажано, но текстот кажува нешто друго. Писателот ја опишува таа случка за да ја покаже големината на Мелхиседек и за да докаже дека Авраам му послужил на Мелхиседек и го благословил давајќи му десеток од својот плен. Писателот убаво објаснува (само кој да чита) дека свештениците се тие кои земаат десеток од народот, а со самото тоа што Авраам му дал десеток на Мелхиседек, со тоа покажал дека Авраам е под свештенството на Мелхиседек т.е. дека Мелхиседековото свештенство е над и посупериорно од Ароновото.
 
Ова им е напишано на евреите за тие да видат дека нивниот прататко Авраам го признава и се покорува на тоа свештенство за и тие (евреите = вницуте на Авраам) да го признаат Христовото свештенство затоа што во книгата на псалмите е јасно напишано дека Христос е свештеник по редот на Мелхиседек, по редот на оној кому прататкото на евреите му послужи и го благослови давајќи му десеток.
 
За да го сфатиме ова, мора да го разбереме целиот контекст на посланието до евреите. Целта на писателот е да ги убеди евреите дека Христос е ветениот Месија и дека Тој е новиот свештеник и првосвештеник и дека не треба веќе да му служат на Бог преку старозаветното Ароново свештенство (со сите перипетии, жртви, темјани, кадења, миења, уредувања на храмот итн), туку да му служат на Бог преку Христовото вечно свештенство во кое имаат простување на гревовите преку Свештеникот Кој ги покри нивните гревови не преку крвта на јунците и јагнињата, туку преку Својата крв принесувајќи се Самиот Себе во жртвеникот - Голгота.
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Октомври.2009 во 12:20
DISKREDITIRAN SI, EvAngelos! Nema diskusija so tebe!

GI MOLAM MODERATORITE DA GO OPOMENAT EVANGELOS I DA GO SUSPENDIRAAT NEGOVOTO CHLENSTVO, BIDEJKI BEZOBRAZNO JA NAPAGJA PRAVOSLAVNATA CRKVA! NEGOVOTO NEZNAENJE I NEPOZNAVANJE NA SVETOTO PISMO E MNOGUKRATNO DOKAZHANO! Ako ima neshto da kazhe za verata na svojata t.n."crkva" bez sveshtenstvo, neka poveli, ako ne, DA PRESTANE SO NAPADI VRZ PRAVOSLAVNATA CRKVA I VERA!

Pozhelno e administratorot i moderatorite da ja pregledaat diskusijata i sami da vidat deka EvAngelos tvrdi neshto sosem poinakvo, od toa shto pishuva vo goreprilozheniot citat od Sv. Pismo, kade voopshto ne stanuva zbor za svekji, kadenja, temjani i sl., nitu se govori za ukinuvanje na starozavetniot zakon, tuku se potencira negovata promena, a vo dadeniot sluchaj, sa odnesuva na nalogot za desetok. Vechnosto sveshtenstvo na Melhisedek e ispolneto vo Hrista, Koj gi rakopolozhil Apostolite, koi rakopolozhile drugi sveshtenosluzhiteli(episkopi, ereji i gjakoni) itn., do deneshen den. Odnosno, Pravoslavnata Crkva e edinstvena, kojashto mozhe da go potvrdi svoeto apostolsko nasledstvo so istoriski dokaz. A mislenjeto na EvAngelos nasproti dadenite fakti, ne mozhe da bide vistinito i validno, bidejki e neosnovano i pretstavuva kleveta, na koja treba da i se stavi kraj!



Изменето од Asya - 30.Октомври.2009 во 13:09
Кон врв
AlDra Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Јули.2008
Статус: Офлајн
Поени: 823
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај AlDra Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Октомври.2009 во 13:14
Јас би предложил Асја да одмори едно недела-две.
Вера, надеж, љубов
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Октомври.2009 во 13:19
Originally posted by AlDra AlDra напиша:

Јас би предложил Асја да одмори едно недела-две.


A na koja osnova?

Gi molam moderatorite da go opomenat AlDra za namerna provokacija! Zar malku se negovite provokativni upadi?

Изменето од Asya - 30.Октомври.2009 во 13:24
Кон врв
AlDra Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Јули.2008
Статус: Офлајн
Поени: 823
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај AlDra Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Октомври.2009 во 13:24
Originally posted by Asya Asya напиша:

Originally posted by AlDra AlDra напиша:

Јас би предложил Асја да одмори едно недела-две.


A na koja osnova? Zar ne mislish deka sam treba da se odmorish od neosnovani mislenja?


А ти зар не мислиш дека треба да се одмориш од квази-модераторски коментари?
Вера, надеж, љубов
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Октомври.2009 во 13:29
Moeto mislenje ne e tvoja rabota!

Go molam Administratorot da prevzeme merki, bidejki AlDra ja napagja mojata lichnost. Ete, videte deka ne odgovara na temata, tuku provocira, so cel, kakva shto sam predlozhi pogore.

Изменето од Asya - 30.Октомври.2009 во 13:35
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Октомври.2009 во 15:56
Asya, posveti se na temite na Forumov, a ne na administratorskata rabota.

Inaku, onoa sto si go napishala...

Originally posted by Asya Asya напиша:

Moeto mislenje ne e tvoja rabota!


...vazhi i obratno. Ne e tvoja rabota tugjoto mislenje. Toa e Bozhja rabota, a Toj slobodata na mislenje mu ja garantira na sekoe svoe chedo, vkluchuvajki gi i onie na koi nie mislime deka treba da im se odzeme.

Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1112131415 16>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,219 секунди.