IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Здравје > Вежбање
  Активни теми Активни теми RSS - Вежби за градите
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Вежби за градите

 Внеси реплика Внеси реплика
Автор
Порака
neo_wmaster Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Angel of Death.

Регистриран: 29.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 660
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај neo_wmaster Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Тема: Вежби за градите
    Испратена: 07.Септември.2008 во 20:43
Ајде некој да ми каже какви вежби да користам за да го зацврстам горниот дел од телото, пределот околу градите.
I love Daphne Millbrook.
Кон врв
Eleni Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 19.Јануари.2006
Локација: United Kingdom
Статус: Офлајн
Поени: 1872
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Eleni Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Септември.2008 во 20:56
http://www.shapefit.com/training-chest.html 
 
Imash ovde ubavi vezbi za gradi,ubavo se objasneti i imaat video so niv. Se nadevam kje ti se otvori linkot.
Destiny is not a matter of chance,it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for,it is a thing to be achieved
Кон врв
neo_wmaster Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Angel of Death.

Регистриран: 29.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 660
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај neo_wmaster Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Септември.2008 во 21:54
Originally posted by Eleni Eleni напиша:

http://www.shapefit.com/training-chest.html 
 

Imash ovde ubavi vezbi za gradi,ubavo se objasneti i imaat video so niv. Se nadevam kje ti se otvori linkot.

Fala za linkot.
I love Daphne Millbrook.
Кон врв
NiNa1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Love and peace

Регистриран: 07.Август.2007
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 13795
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NiNa1 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Октомври.2008 во 18:19
трчање може да се каже
Кон врв
Keri Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 574
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Keri Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Октомври.2008 во 23:03
uste vo osnovo nastavnickata po fizicko ni pokaza edna vezba za gradi i ja primenuvav i imam prijatno viden rezultat...dlankite se spojuvaat vo visina na gradi i se stiskaat edna kon druga!
Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Октомври.2008 во 16:30
Originally posted by Keri Keri напиша:

uste vo osnovo nastavnickata po fizicko ni pokaza edna vezba za gradi i ja primenuvav i imam prijatno viden rezultat...dlankite se spojuvaat vo visina na gradi i se stiskaat edna kon druga!


За поголем ефект, земи помала топка и притискај ја со дланките, добра е и таа.
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
SiReNaTa Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Ноември.2008
Локација: Switzerland
Статус: Офлајн
Поени: 257
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај SiReNaTa Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Декември.2008 во 15:29
Originally posted by neo_wmaster neo_wmaster напиша:

Ајде некој да ми каже какви вежби да користам за да го зацврстам горниот дел од телото, пределот околу градите.


jas mislev zensko si pa da ti preporacam eden plasticen hirurg sto pravi ludnica silikoni
ama ti izglea mashko si bil...
Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12849
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Мај.2012 во 14:05
...ти имаш такви?изненадување
...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
Valerija Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)

Регистриран: 07.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 105555
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Valerija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2012 во 21:58

Големи и цврсти гради - како да ги изградите

Добивањето на мускулен тон и маса е од круцијално значење за губење на килограми и забрзување на метаболизмот. Добивањето на мускулести гради е една од најчестите причини поради која мажите одат во теретана.

За да добиете мускули на градите неопходно е вежбите да ги поделите на повеќе групи бидејќи мускулите на градите се состојат од две мускулни групи: Pectoralis major и Pectoralis minor. Мускулите кои се поврзани со мускулните гради седелтоидот, бицепсот и трицепсот. За да ги изградите посакуваните мускули потребно е во вашиот тренинг да ги додадете следните четири вежби:

1. Загрејте се пред секој тренинг

Добро истегнете се, трчајте во место а потоа направете 2-3 серии по десетина склекови за да ја загреете зоната којашто ќе ја работите. Изедете добар протеински оброк пред вежбање и испијте доста вода.

2. Започнете со потисок на рамен бенч

Зголемете го падот на бенчот за да работите на горните мускулни гради или наведнете го до земјата за долниот дел од мускулни гради. Исто така, работете на делтоидот и трицепсот. Легнете на грбот, фатете ја шипката со палците свртени кон внатрешната страна на шипката. Спуштајте ја тежината се до градите а потоа исправете ги рацете туркајќи нагоре. Исто така, периодично менувајте го фатот на ширината на шипката за да работите на различни мускулни групи.

Направете 15 повторувања до моментот кога нема да можете повеќе да правите - во бодибилдингот подобро е да дојдете до точка до која нема да можете да направите ниту едно повторување.

3. Латерално подигајте еднорачни тегови

Легнете на бечнот со тегови во двете раце и со стапалата на земја. Испружете ги рацете во страна така што страните ќе ги доближете рамно со рамената. Потоа испружете ги рацете нагоре во вертикална положба во однос на вашите гради.

Издишете и вратете се на почетната положба. Направете 3 серии со 15 повторувања.

4. Користете справа за пропаѓање ( разбој )

Разбојот работи во исто време и на мускулните гради (пекторалните), делтоидните и трицепсот.

Застанете над разбојот и поставете ги рацете во ширина на рамената, наместете ги рацете такашто дланките ќе ви бидат свртени една кон друга. Дигнете се, исправете ги рацете и пополека спуштајте се, а побрзо подигајте се. Треба да внимавате да не ги спуштате рамената под нивото на лактите - максималното движење нека биде како на сликата десно ->

Кога вашата цел е да изградите големи и цврсти гради, повторувањата на рабој треба да ги доведете до максимум, односно, започнете со серии со 10 до 15 повторувања и вежбајте се додека во една серија нема да можете да направите повеќе од 3-4 повторувања.

5. Консумирајте протеини и одмарајте

Имајте високо протеински оброк и оброк со јаглехидрати како што е шејкот со банани. Правете паузи помеѓу вежбањето на градните мускулните за тие да се опорават и да се забрза нивниот раст.

Имајте најмалку 3 дена пауза затоа што овој тренинг доста ќе ги оштети мускулните влакна па ќе биде потребно повеќе време за опоравување.

 

Јакиот човек има само една слаба страна-жената што ја сака!
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,156 секунди.