Испечати | Затвори го прозорот

Вежби за градите

Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Здравје
Име на форумот: Вежбање
Опис на форумот: Фитнес, билдинг, џогинг, ролање, бицепси, трицепси...
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=15460
Датум на принтање: 27.Мај.2024 во 15:36
Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com


Тема: Вежби за градите
Постирано од: neo_wmaster
Наслов: Вежби за градите
Датум на внесување: 07.Септември.2008 во 20:43
Ајде некој да ми каже какви вежби да користам за да го зацврстам горниот дел од телото, пределот околу градите.

-------------
I love Daphne Millbrook.



Коментари:
Постирано од: Eleni
Датум на внесување: 07.Септември.2008 во 20:56
http://www.shapefit.com/training-chest.html - http://www.shapefit.com/training-chest.html  
 
Imash ovde ubavi vezbi za gradi,ubavo se objasneti i imaat video so niv. Se nadevam kje ti se otvori linkot.


-------------
Destiny is not a matter of chance,it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for,it is a thing to be achieved


Постирано од: neo_wmaster
Датум на внесување: 07.Септември.2008 во 21:54
Originally posted by Eleni Eleni напиша:

http://www.shapefit.com/training-chest.html - http://www.shapefit.com/training-chest.html  
 

Imash ovde ubavi vezbi za gradi,ubavo se objasneti i imaat video so niv. Se nadevam kje ti se otvori linkot.

Fala za linkot.

-------------
I love Daphne Millbrook.


Постирано од: NiNa1
Датум на внесување: 12.Октомври.2008 во 18:19
трчање може да се каже

-------------


Постирано од: Keri
Датум на внесување: 13.Октомври.2008 во 23:03
uste vo osnovo nastavnickata po fizicko ni pokaza edna vezba za gradi i ja primenuvav i imam prijatno viden rezultat...dlankite se spojuvaat vo visina na gradi i se stiskaat edna kon druga!


Постирано од: maria_magdalena
Датум на внесување: 16.Октомври.2008 во 16:30
Originally posted by Keri Keri напиша:

uste vo osnovo nastavnickata po fizicko ni pokaza edna vezba za gradi i ja primenuvav i imam prijatno viden rezultat...dlankite se spojuvaat vo visina na gradi i se stiskaat edna kon druga!


За поголем ефект, земи помала топка и притискај ја со дланките, добра е и таа.


-------------
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.


Постирано од: SiReNaTa
Датум на внесување: 16.Декември.2008 во 15:29
Originally posted by neo_wmaster neo_wmaster напиша:

Ајде некој да ми каже какви вежби да користам за да го зацврстам горниот дел од телото, пределот околу градите.


jas mislev zensko si pa da ti preporacam eden plasticen hirurg sto pravi ludnica silikoni
ama ti izglea mashko si bil...


Постирано од: zagor
Датум на внесување: 14.Мај.2012 во 14:05
...ти имаш такви?изненадување

-------------
...zagor e ziv,se drugo e laga.


Постирано од: Valerija
Датум на внесување: 28.Август.2012 во 21:58

Големи и цврсти гради - како да ги изградите

http://www.gladijatori.com/uploads/5-vezbi-za-gradi-sklekovi.jpg" rel="nofollow">

Добивањето на мускулен тон и маса е од круцијално значење за губење на килограми и забрзување на метаболизмот. Добивањето на мускулести гради е една од најчестите причини поради која мажите одат во теретана.

За да добиете мускули на градите неопходно е вежбите да ги поделите на повеќе групи бидејќи мускулите на градите се состојат од две мускулни групи: Pectoralis major и Pectoralis minor. Мускулите кои се поврзани со мускулните гради седелтоидот, бицепсот и трицепсот. За да ги изградите посакуваните мускули потребно е во вашиот тренинг да ги додадете следните четири вежби:

1. Загрејте се пред секој тренинг

Добро истегнете се, трчајте во место а потоа направете 2-3 серии по десетина склекови за да ја загреете зоната којашто ќе ја работите. Изедете добар протеински оброк пред вежбање и испијте доста вода.

2. Започнете со потисок на рамен бенч

Зголемете го падот на бенчот за да работите на горните мускулни гради или наведнете го до земјата за долниот дел од мускулни гради. Исто така, работете на делтоидот и трицепсот. Легнете на грбот, фатете ја шипката со палците свртени кон внатрешната страна на шипката. Спуштајте ја тежината се до градите а потоа исправете ги рацете туркајќи нагоре. Исто така, периодично менувајте го фатот на ширината на шипката за да работите на различни мускулни групи.

Направете 15 повторувања до моментот кога нема да можете повеќе да правите - во бодибилдингот подобро е да дојдете до точка до која нема да можете да направите ниту едно повторување.

3. Латерално подигајте еднорачни тегови

Легнете на бечнот со тегови во двете раце и со стапалата на земја. Испружете ги рацете во страна така што страните ќе ги доближете рамно со рамената. Потоа испружете ги рацете нагоре во вертикална положба во однос на вашите гради.

Издишете и вратете се на почетната положба. Направете 3 серии со 15 повторувања.

4. Користете справа за пропаѓање ( разбој )

Разбојот работи во исто време и на мускулните гради (пекторалните), делтоидните и трицепсот.

Застанете над разбојот и поставете ги рацете во ширина на рамената, наместете ги рацете такашто дланките ќе ви бидат свртени една кон друга. Дигнете се, исправете ги рацете и пополека спуштајте се, а побрзо подигајте се. Треба да внимавате да не ги спуштате рамената под нивото на лактите - максималното движење нека биде како на сликата десно ->

Кога вашата цел е да изградите големи и цврсти гради, повторувањата на рабој треба да ги доведете до максимум, односно, започнете со серии со 10 до 15 повторувања и вежбајте се додека во една серија нема да можете да направите повеќе од 3-4 повторувања.

5. Консумирајте протеини и одмарајте

Имајте високо протеински оброк и оброк со јаглехидрати како што е шејкот со банани. Правете паузи помеѓу вежбањето на градните мускулните за тие да се опорават и да се забрза нивниот раст.

Имајте најмалку 3 дена пауза затоа што овој тренинг доста ќе ги оштети мускулните влакна па ќе биде потребно повеќе време за опоравување.

 



-------------
Јакиот човек има само една слаба страна-жената што ја сака!



Испечати | Затвори го прозорот

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd. - http://www.webwiz.co.uk