IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Спорт > Формула 1 и Мото грандпри
  Активни теми Активни теми RSS - Мотоциклизам
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Мотоциклизам

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <12345>
Автор
Порака
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Јуни.2009 во 12:13

Загревањето денес.....

GRAN PREMI CINZANO DE CATALUNYA

MotoGP Warm Up Classification PDF

Pos. Num. Rider Nation Team Motorcycle Lap time Km/h Gap
1 46 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team Yamaha 1'42.743 325.595
2 99 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team Yamaha 1'42.791 327.769 0.048
3 5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 1'43.046 323.741 0.303
4 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team Honda 1'43.166 324.714 0.423
5 27 Casey STONER AUS Ducati Marlboro Team Ducati 1'43.252 326.876 0.509
6 3 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 1'43.285 330.477 0.542
7 59 Sete GIBERNAU SPA Grupo Francisco Hernando Ducati 1'43.449 321.237 0.706
8 65 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 1'43.698 324.226 0.955
9 72 Yuki TAKAHASHI JPN Scot Racing Team MotoGP Honda 1'43.856 321.715 1.113
10 14 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP Honda 1'43.945 323.159 1.202
11 33 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team Kawasaki 1'43.947 323.256 1.204
12 36 Mika KALLIO FIN Pramac Racing Ducati 1'43.956 330.477 1.213
13 52 James TOSELAND GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 1'43.960 318.678 1.217
14 69 Nicky HAYDEN USA Ducati Marlboro Team Ducati 1'43.983 323.547 1.240
15 24 Toni ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini Honda 1'44.172 321.715 1.429
16 15 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini Honda 1'44.203 321.715 1.460
17 7 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 1'44.238 317.647 1.495
18 88 Niccolo CANEPA ITA Pramac Racing Ducati 1'44.474 319.432 1.731
19 41 Gabor TALMACSI HUN Scot Racing Team MotoGP Honda 1'45.374 310.523 2.631
 
ке биде интересно меѓу Роси и Лоренцоголема%20насмевкаголема%20насмевка
Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Јуни.2009 во 12:13
Трката денес во 14.00
Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Јуни.2009 во 16:49
ludnica trka..rosi do pobeda, bukvalno vo poslednata krivinaголема%20насмевкаголема%20насмевка
 
 

GRAN PREMI CINZANO DE CATALUNYA

MotoGP Race Classification PDF

Pos. Points Num. Rider Nation Team Motorcycle Total time Km/h Gap
1 25 46 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team Yamaha 43'11.897 164.138
2 20 99 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team Yamaha 43'11.992 164.132 0.095
3 16 27 Casey STONER AUS Ducati Marlboro Team Ducati 43'20.781 163.577 8.884
4 13 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team Honda 43'20.833 163.574 8.936
5 11 65 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 43'31.728 162.892 19.831
6 10 3 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 43'34.079 162.745 22.182
7 9 5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 43'35.444 162.660 23.547
8 8 14 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP Honda 43'37.162 162.553 25.265
9 7 36 Mika KALLIO FIN Pramac Racing Ducati 43'43.694 162.149 31.797
10 6 69 Nicky HAYDEN USA Ducati Marlboro Team Ducati 43'45.490 162.038 33.593
11 5 7 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 43'48.580 161.847 36.683
12 4 15 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini Honda 43'48.771 161.836 36.874
13 3 52 James TOSELAND GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 43'51.330 161.678 39.433
14 2 33 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team Kawasaki 43'56.685 161.350 44.788
15 1 59 Sete GIBERNAU SPA Grupo Francisco Hernando Ducati 43'58.651 161.230 46.754
16 88 Niccolo CANEPA ITA Pramac Racing Ducati 44'07.770 160.674 55.873
17 41 Gabor TALMACSI HUN Scot Racing Team MotoGP Honda 44'39.537 158.769 1'27.640
Not classified
24 Toni ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini Honda 15'45.214 16 Lap
Not finished 1st lap
72 Yuki TAKAHASHI JPN Scot Racing Team MotoGP Honda
Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Јуни.2009 во 14:01
Роси ќе оди на својата 100. победа

Валентино Роси е на "седмо небо" по како што самиот кажа, една од неговите најдобри победи, и оди на посебен рекорд - 100 победи на Холандското ТТ во Асен овој викенд. Актуелниот шампион е вклучен во трикратна битка за лидерското место во генерален пласман по неговата фантастична победа над својот тимски колега од Фиат Јамаха, Хорхе Лоренцо на Каталонското ГП и тоа во последната кривина. Лоренцо и светскиот шампион Кејси Стонер се израмнети со Роси на 106 поени пред седмата трка од сезоната во Асен.

"Асен е посебна патека за сите возачи и е прекрасно место да се вози Мото ГП мотоцикл, иако беше подобро пред да ја сменат патеката. По Барселона знаеме колку сме силни, но знаеме и колку нашите ривали се моќни и не смееме да се опуштиме. Монтмело беше фантастична трка за нас, една од моите најдобри победи, но шампионатот е толку тесен што не смеам да се опуштам ниту една секунда", вели Роси.

Битката е толку тесна што водечкото трио има по две победи во шесте трки досега, а Лоренцо има посебна причина да биде самоуверен откако имаше две втори места и победа во последните три трки.

"Фантастична серија за мене, и скоро не ми се верува. Сега како да почнува шампионатот од почеток бидејќи тројцата сме на исто поени. Асен е мојата омилена патека и таму одам со голема самодоверба и многу мотивација. Лани бев само шести и морам да бидам подобар од тоа. Подиум би бил прекрасен", вели Шпанецот, кој само во својата втора Мото ГП сезона се покажува како достоен ривал за Роси и Стонер.

Традиционално Холандското ТТ се оддржува во последната сабота од јуни.


И на Стонер му се допаѓа повеќе стариот Асен

Победникот од минатогодишната трка во Асен, Кејси Стонер вели дека го сака предизвикот на патеката, која е единствена преостаната од оригиналниот Светски Шампионат од 1949, но мисли дека има јасна разлика помеѓу старите и новите делови од патеката. Северниот Круг на Асен беше отстранет во 2006 за да се намали должината на 4.555 километри и да се направи место за боксот, и беше заменет со нова "модерна" секција. Старата трка од 1949 на пример имаше круг од 16.536 километри.

"Навистина уживав во старата патека и мислам дека тоа чувство го делат сите во спортот. Стариот дел од патеката се уште е забавен, но разочарувачки се новите кривини без многу можност за тркање", вели Стонер.

Мото ГП возачите се "вратија во минатото"

Шест Мото ГП возачи добија шанса да се обидат со мотоцикли од минатото на мотор-шоуто пред Холандското ТТ во Асен. Хорхе Лоренцо, Колин Едвардс, Крис Вермејлен, Марко Меландри, Јуки Такахаши и Габор Талмачи беа во музејот во Асен каде што Лоренцо возеше 250сс Јамаха, Едвардс возеше 500сс машина од 1980-тите, Вермејлен возеше 500сс Сузуки од 1976, додека Меландри возеше Бенели од 1968 година.

Де Пуние најбрз на тренингот

Ранди Де Пуние постигна најбрз круг на тренинг-сесијата пред Холандското ТТ во Асен во сабота. Французинот со својата ЛЦР Хонда стигна до време од 1:37.842, за само 0.005 секунди побрзо од шесткратниот Мото ГП шампион Валентино Роси, а веднаш зад него со 0.030 секунди послабо време беше Кејси Стонер во Дукати. Хорхе Лоренцо беше четврти најбрз по што следуваа Андреа Довициозо, Дани Педроза и Колин Едвардс.

Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Јуни.2009 во 15:34
Rosi brilijanten denes....Broj eden zasluzeno..cestitki za 100-ta pobeda!големо%20гушкање
Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Јуни.2009 во 02:44
Rossi is No.1

CESTI4KI ZA 100-TA POBEDA I OD MENE!!!!!


                  Историја во Асен




Во доминантен стил достоен за остварување на јубилејната стота гран при победа, Валентино Роси по седми пат славеше во Асен (петти пат како најдобар на трката во најсилната класа). Тој ја имаше пол позицијата, но на стартот го загуби првото место од Дани Педроса, а потоа и од Кејси Стонер, но веќе круг-два подоцна се врати на лидерската позиција и направи недостижна предност. Тимскиот колега Хорхер Лоренцо даде максимум од себе за да остане во трка со него, но „докторот“ го држеше на безбедна дистанца зад себе, поголема од две секунди. Кејси Стонер на крајот пристигна трет (Педроса падна), но повторно беше истоштен и доби медицинска помош.

- Ова е фантастично постигнување. Сто победи е одлична бројка. Им благодарам на сите момци што ми помогнаа да стигнам до тука, моите тимови во минатите десет години, Џереми Бургес и моите најблиски пријатели и семејството, кои ми ја даваа неопходната мотивација. Се надевам дека ќе освојам уште победи,- изјави Роси по симнувањето од пиедесталот, каде што го развеа знамето со бројот 100 специјално направено за оваа пригода. – Имав добро чувство за трката и знаев дека сум многу брз на две – три точки од патеката, па се обидов да излезам на чело што е можно порано и да воспоставам мој ритам. Ова беше перфектна трка, а секоја грешка можеше да има висока цена. Знаев дека Лоренцо е многу силен, па се обидов да направам предност. Веќе две трки по ред моторот има одличен сетинг, но фантастичен е од почетокот на сезоната и се надевам дека ќе продолжиме на овој начин.

Следната трка се вози за Големата награда на САД во Калифорнија, на патеката Лагуна Сека, и тоа по само осум дена. Иако за сите возачи ќе биде проблем да се прилагодат на временската разлика, веројатно најтешко ќе му биде на Кејси Стонер. Според соопштението за медиумите на Дукати, Стонер кој по подиум церемонијата отиде во болницата на патеката, наместо на прес конференцијата, признал дека „губат поени“ поради неговата ситуација.

- Се чувствував одлично цела недела, но од петокот тоа чувство почна да опаѓа и се влошуваше како што викендот одминуваше. Го земав секој можен додаток и витамин што можеше да се смисли, но ништо од тоа не изгледаше дека помага, па очигледно ќе мораме да го анализираме проблемот подлабоко бидејќи не може да продолжи вака и не чини поени. За среќа, имав фантастичен мотор под себе и му должам на тимот за тоа. Големо благодарам до Д-р Макијагодена и до нашиот физиотерапевт Фреди Денте, кои ми овозможија добра нега и во Барселона и тука. За малер, немаме многу време за да бидам фит до Лагуна, но ќе видиме што можеме да направиме,- гласи изјавата на шампионот од 2007 година.

f1almanah.com
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Јули.2009 во 21:54
vecerva 22:55 Moto GP Laguna Seca – Kvalif. GP среќа
Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Јули.2009 во 12:41
Rosi startuva vtor, ali dvajcata direknti konk*renti padnaa strasno na kvalifikaciite...tretiot Stoner, malku podobro pomina od prviot Lorenco..da se nadevame deka se ke bide dobro i deka site ke gi vidime vo trkata vecer
 
 

MotoGP Qualifying Practice Classification PDF

Pos. Num. Rider Nation Team Motorcycle Lap time Km/h Gap
1 99 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team Yamaha 1'21.678 261.058
2 46 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team Yamaha 1'21.845 264.058 0.167
3 27 Casey STONER AUS Ducati Team Ducati 1'21.910 262.901 0.232
4 3 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 1'22.113 260.492 0.435
5 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team Honda 1'22.135 260.554 0.457
6 24 Toni ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini Honda 1'22.146 260.303 0.468
7 5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 1'22.490 262.326 0.812
8 69 Nicky HAYDEN USA Ducati Team Ducati 1'22.540 259.241 0.862
9 7 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 1'22.633 260.303 0.955
10 65 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 1'22.662 262.326 0.984
11 33 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team Kawasaki 1'22.842 256.532 1.164
12 15 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini Honda 1'23.004 260.617 1.326
13 59 Sete GIBERNAU SPA Grupo Francisco Hernando Ducati 1'23.106 256.959 1.428
14 14 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP Honda 1'23.147 254.777 1.469
15 52 James TOSELAND GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 1'23.390 256.837 1.712
16 88 Niccolo CANEPA ITA Pramac Racing Ducati 1'23.912 256.349 2.234
17 41 Gabor TALMACSI HUN Scot Racing Team MotoGP Honda 1'24.528 248.905 2.850
Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Јули.2009 во 12:42
Trkata vecer vo 22.00среќа
Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јули.2009 во 05:04
MotoGP Race Classification

1 25 3 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team HONDA 44'01.580 157.433
2 20 46 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team YAMAHA 44'01.924 157.412 0.344
3 16 99 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team YAMAHA 44'03.506 157.318 1.926
4 13 27 Casey STONER AUS Ducati Team DUCATI 44'14.012 156.695 12.432
5 11 69 Nicky HAYDEN USA Ducati Team DUCATI 44'23.243 156.152 21.663
6 10 24 Toni ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini HONDA 44'23.621 156.130 22.041
7 9 5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 YAMAHA 44'31.781 155.653 30.201
8 8 7 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP SUZUKI 44'34.437 155.498 32.857
9 7 14 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP HONDA 44'41.905 155.065 40.325
10 6 33 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team KAWASAKI 44'49.608 154.621 48.028
11 5 15 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini HONDA 44'50.390 154.576 48.810
12 4 88 Niccolo CANEPA ITA Pramac Racing DUCATI 45'20.111 152.887 1'18.531
Not Classified
4 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team HONDA 8'23.703 154.805 26 laps
59 Sete GIBERNAU SPA Grupo Francisco Hernando DUCATI 8'32.190 152.240 26 laps
65 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP SUZUKI 4'19.395 150.303 29 laps
41 Gabor TALMACSI HUN Scot Racing Team MotoGP HONDA 4'22.278 148.651 29 laps


kakva trka da imase uste samo 1 krug Doktorot ke pobedese garant ama Pedrosa na startot poleta kako NOS da imase
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јули.2009 во 11:01
среќаnajmal i najlesen e zatoa tolku dobro startuva
koga se kaci na 1 mesto na piedestaslot bese kolku roi i lorenci na 2 i 3среќасреќа
samo uste malku mu falese, da ne ja zatvorese poseldanata krivina pedrosa ke go pomineseголема%20насмевкаголема%20насмевка
ali site cestitiki i za Lorenco...na kvalifikaciite go vidov kako padna, snosti slusnav sto se nemal povredi a pak izvozi onaka kako sto izvozi, prekrasno...dostoen zamenik na doktorot ke bideсреќа 
Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Јули.2009 во 17:07
Prekrasna trka denes..do poslednite metri borba megu Valentino Rosi i Horhe Lorenco...Doktorot po 101 pat na pobednickoto mestoсреќа

ALICE MOTORRAD GRAND PRIX DEUTSCHLAND

MotoGP Race Classification PDF

Pos. Points Num. Rider Nation Team Motorcycle Total time Km/h Gap
1 25 46 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team Yamaha 41'21.769 159.752
2 20 99 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team Yamaha 41'21.868 159.745 0.099
3 16 3 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 41'24.668 159.565 2.899
4 13 27 Casey STONER AUS Ducati Marlboro Team Ducati 41'31.995 159.096 10.226
5 11 15 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini Honda 41'43.291 158.378 21.522
6 10 24 Toni ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini Honda 41'52.621 157.790 30.852
7 9 33 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team Kawasaki 41'53.070 157.762 31.301
8 8 69 Nicky HAYDEN USA Ducati Marlboro Team Ducati 41'53.495 157.735 31.726
9 7 5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 41'54.634 157.664 32.865
10 6 52 James TOSELAND GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 42'05.695 156.973 43.926
11 5 65 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 42'19.144 156.142 57.375
12 4 88 Niccolo CANEPA ITA Pramac Racing Ducati 42'22.308 155.948 1'00.539
13 3 7 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 42'25.414 155.757 1'03.645
14 2 36 Mika KALLIO FIN Pramac Racing Ducati 42'25.924 155.726 1'04.155
15 1 41 Gabor TALMACSI HUN Scot Racing Team MotoGP Honda 41'22.338 154.391 1 Lap
Not classified
4 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team Honda 35'10.150 5 Lap
Not finished 1st lap
14 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP Honda
Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Јули.2009 во 00:30
Првенче на Довициозо



Возачот на Репсол Хонда, Андреа Довициозо, ја забележа првата победа во кариерата (во конк*ренција на Мото ГП), откако најдобро се снајде во променливите услови што владееја за време на трката за Големата награда на Британија во Донингтон. Италијанецот стартуваше како петти и постојано беше во водечката група, од која поради падови испаднаа Тони Елиас и Хорхе Лоренцо. Во втората половина од трката борбата за првото место се сведе на него и Валентино Роси, а тогаш на 10 круга пред крајот и осумкратниот светски првак имаше мало излетување (по кое продолжи да вози), но прашањето на победникот беше решено. Довициозо со смирено возење до крајот успеа да ја контролира ситуацијата, иако по првичната предност од 12 секунди, на крајот му се приклучија оние кои имаа задоцнет финиш. Ранди де Пуние по падот на Роси го презеде второто место од Педроса, но во последниот свиок беше достигнат од Колин Едвардс кој имаше катастрофален старт и се врати во игра откако во првиот круг беше петнаесетти.

Роси заврши петти, Педроса деветти, а Стонер последен (бидејќи возеше со гуми за дожд кој го имаше во мали количини). На табелата води Роси со 187 бода, 25 повеќе од Лоренцо и 37 од Стонер. Следната трка е за три седмици, на 15 август во Брно, за Големата награда на Чешката република.


iako padna DOCTOROT i od 11 stigna na 5 mesto na krajot


f1almanah.com
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Август.2009 во 03:22
Стартуваат новите правила



Трката за Големата награда на Чешка што се вози в недела на патеката крај Брно го означува почетокот на правилата кои носат рестрикции на ресурсите кои ќе им бидат на располагање на возачите во светското првенство во мотоциклизам. Акцентот е на ограничувањето на моторите до крајот на сезоната, вкупно пет на број за седум трки. Уште неколку други рестрикции ќе бидат аплицирани сега, а следниот блок ограничувања ќе дојде со почетокот на новата сезона во 2010 година.

На прес конференцијата одржана во пресрет на гран при викендот, Валентино Роси потврди дека тимот на Јамаха подготвил „нов материјал“, што ќе му биде на располагање.

- Се менува начинот на кој што ќе работиме со моторот. Сега ќе мора да се планира кој мотор ќе се вози на тренинзите, ќе мора да се води грижа за машината дури и по завршувањето на трката. Тоа треба да заштеди пари, па затоа е важно. Во понеделник ќе имаме тестирање, па ќе можеме да испитаме некои детали за да можеме да направиме чекор напред со новиот мотор,- вели лидерот во шампионатот.

Слично како во Јамаха, новитети ќе имаат и во другите екипи, кои работно ја минале летната пауза, при што најголем дел се однесуваат на моторите, но во Хонда и Сузуки најавија и надградби на шасијата. Сите тие ќе ги тестираат новитетите по крајот на гран при викендот, останувајќи во Чешка ден повеќе, пред да отпатуваат за втората американска трка во Индијанаполис на крајот од месецот.

Во кампот на Дукати, пак, главната вест е прилагодувањето на Мика Калио да го замени Кејси Стонер, кој најави дека поради исцрпеност на организмот ќе паузира три трки. Бидејќи септември е месец без трка поради откажувањето на унгарското гран при, Стонер ќе се врати на патеките дури по два и пол месеци одмор, во Португалија на почетокот од октомври. Финецот Калио доаѓа од сателитскиот тим Прамак Дукати, а на негово место ќе вози Италијанецот Мишел Фабрицио.

- Сакам да се заблагодарам на Дукати и на мојот регуларен тим Прамак, особено на тимскиот шеф Паоло Кампиноти, бидејќи ми ја дадоа оваа шанса. Се надевам дека Кејси ќе биде подобар по овие три трки, но очигледно ова е голема шанса за мене,- рече новата надеж на тимот од Борго Панигале.

Со ова борбата за титулата се сведува на Роси и Лоренцо, кои се со разлика од 25 бода. Тимските колеги од Јамаха доминираа и во досегашниот дел од сезоната, а сега се отвора простор за нови изненадувања од останатите возачи, особено од Хонда, бидејќи Педроса и Довициозо победија на две од последните три трки. Меѓу оние од кои не се очекуваат добри резултати викендов е Французинот Ранди де Пуние, кој на почетокот од месецот за време на мотокрос тренинг го повредил зглобот на десната нога и морал на операција, но сепак ќе настапи на ова гран при. Трката во Брно лани беше најпосетениот настан во календарот на Мото ГП, пред се поради успесите на Габор Талмаши и големиот број негови навивачи од соседната Унгарија, кои годинава се очекува да бидат меѓу четириесет до педесет илјади луѓе.


СТО ГОДИНИ ИНДИЈАНАПОЛИС



Легендарниот автодром од САД, вчера прослави 100-годишница од првата трка возена на фамозниот „брикјард“, односно на патеката поплочена со тули. На 14 август 1909 година се случила мотоциклистичка трка, а следниот настан со натпревар на машини на две тркала дојде на 99 роденден, со ланската трка на Мото ГП. Во пресрет на годинешната трка, домаќините со скромна прослава и роденденска торта ги почестија сите оние кои купиле билети вчера или поседувале доказ за претходно купени влезници.



МЕЛАНДРИ СЕ ВРАЌА ВО ГРЕСИНИ?



Иако веста е само шпекулација, Марко Меландри очигледно е решен да замине од приватната екипа Хајат. Тимот беше набрзина организиран за оваа сезона како замена за фабричката екипа на Кавасаки, која се повлече од натпреварите, но ја поддржа новоформираната дружина. Сега таа поддршка се очекува да престане, па името на Кавасаки комплетно да го снема од сцената во Мото ГП. Меландри претходно имаше успешна кариера со тимот на Фаустино Гресини за кој оствари неколку победи, па се смета за најсериозен кандидат за второто место покрај дебитантот Марко Симончели, што би значело комплетно нова постава за разлика од досегашната со Тони Елиас и Алекс де Анџелис.


f1almanah.com
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <12345>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,191 секунди.