IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Технологија > Автомобили и моторцикли
  Активни теми Активни теми RSS - НОВИТЕТИ
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

НОВИТЕТИ

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 23456 18>
Автор
Порака Обратен редослед
емил Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
зависник идивидовски

Регистриран: 11.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 85179
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај емил Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Февруари.2011 во 07:45
Suzuki во Женева го носи Swift S-Concept

Класичната верзија на Suzuki Swifta секогаш ја следеше спортска варијанта која редовно беше мелем за љубителите на подинамичното возење.

Минатата година со преставувањето на новата генерација на Swift, кај оваа група луѓе се роди надеж дека наскоро ќе заживее и спортската верзија на новиот Swift, а токму неа Suzuki ќе ја претстави на саемот за автомобили во Женева.

Возилото на саемот сепак ќе биде претставена во концепт верзија, но тоа нема да ги разочара љубителите на автомобилите на Suzuki. Kако што и самото име кажува Swift S-Concept, спортистот е базиран на последната генерација на малите возила на Suzuki.

Картата на која овој пат играа Јапонците е динамичниот и агресивен дизајн, како и перформансите кои ќе ги омекнат и оние кои се најкритички настроени. Концептот базиран на новиот Swift ќе се карактеризира со значително поагресивен изглед, постигнат со примена на нови браници, нова предна маска, светла со поинаков дизајн, задниот спојлер и минималистичките ретровизори.

Целта на дизајнерите на компанијата беше да создадат спортски компактен модел со неприкосновени перформанси, Судејќи според тизерот кој го објави компанијата, целта е постигната.
Кон врв
емил Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
зависник идивидовски

Регистриран: 11.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 85179
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај емил Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Февруари.2011 во 05:16

Hyundai го подобри изгледот на малиот i10

 

Со цел да ги задржат одличните продажни резултати во класата на мали градски автомобили, Корејците го освежија i10.

Нова предна маска, нова светлосна група и редизајниран заден браник се промените кои треба да го задржат малиот Кореец високо на скалата на најпродавани градски автомобили.

Во внатрешноста, промените се однесуваат на новата инструмент табла, во која сега е интегриран и индикатор за навремено менување на степените на пренос, со чија помош се постигнува помала потрошувачка (доколку ги следите упатствата, нормално).

Под хаубата, постојана адреса најде 1,0 литарскиот трицилиндричен мотор, кој истиснува 69 коњски сили, чија сила е доволна за забрзување од 0-100 за 14,8 секунди и максимална брзина од 150 километри на час.

Ако овој мотор го одберетe во „blue“ верзијата, Корејците ќе ви го испорачаат поврзан со старт-стоп систем, кој помага потрошувачката да се сведе на само 4,2 литри на 100 километри.

Доколку сепак сакате некој коњ повеќе, за вас е наменет 1,3 литарскиот четирицилиндричен мотор кој истискува 86 коњски сили, доволни за спринт од 0-100 км/ч за 12,2 секунди и максимална брзина од 170 км/ч.

Освежениот модел на пазарот ќе се најде во март по цена од околу 9 000 евра

 
 
Кон врв
емил Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
зависник идивидовски

Регистриран: 11.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 85179
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај емил Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Јануари.2011 во 07:04
Новиот Fiat Bravo ќе биде порадикален

Првиот човек на Fiat grupe, Серџо Марчионе, при дизајнирањето на новата генерација на Bravo ќе пристапи од сосема ново појдовни гледишта.

Марчионе признава дека продажните резултати на Bravo се далеку под очекувањата на Fiat, а и останатите модели не минуваат нешто подобро. Дури и популарното Punto помалку потклекнува, односно губи дел од уделот од особено значајниот сегмент на пазарот.

Fiat решението го гледа во радикален пресврт во дизајнот на сите модели. На масата на Марчионе се наоѓаат неколку различни студии. Иако уште не се знае во која насока Fiat ќе тргне, тој нагласува дека новите модели ќе бидат се само традиционални не.
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Октомври.2010 во 08:48
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
Schatzii Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 04.Мај.2010
Локација: Germany
Статус: Офлајн
Поени: 10600
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Schatzii Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Август.2010 во 21:56

Новиот Mercedes CLSсреќа



Изменето од Schatzii - 18.Август.2010 во 21:56
Dream what you want to dream;
Go where you want to go;
Be what you want to be,
because you have only one life and one chance to do all the things you want to do.
Кон врв
GDrive Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Јули.2010
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 10
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај GDrive Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Август.2010 во 13:52


Едно дизајн студио во Сан Франциско изработи многу интересна концепт визија за патничко возило кое би требало да се појави до 2040 година, но најинтересниот дел од целата информација е дека ова возило е независно. Што сака да каже тоа независно?

Па со ова сакаме да ви кажеме дека возилото кое комфорно може да смести седум патници, може да им пружи одлично самостојно патување од точката А до точката Б и самото автоматски да го извози зададениот пат додека оние кои се возат можат да седат на кривулестата софа, да гледаат филм, да играат карти или да ги „фатат“ вестите на огромен тачскрин дисплеј кои нуди повеќе информации за патувањето, забавни и бизнис информации. Autonomobile концепт патничкото возило ќе се погрижи за целото возење и навигација оставајќи ги патниците само да седат и да уживаат во возењето.



Ако расположението на патниците побара мало освежување, возилото може да ја заврши и таа работа.

Идејата за ова возило станува сè полуда со секоја дополнителна информација. Прочитај повеќе за колата без возач...
Кон врв
GDrive Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Јули.2010
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 10
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај GDrive Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Јули.2010 во 10:29
Сите претпоставуваме и очекувавме дека 6 години старата 407 наскоро ќе добие своја замена, но ова што го гледаме е и повеќе од одлична и достојна замена на 407. Замената ќе ја направи потполно новиот 508 кој освен во својата стандардна лимузинска варијанта има и караванска верзија.

Поточно, францускиот производител вели дека овој модел може да биде замена за два негови постари модели бидејќи според големината и опремата тој се наоѓа некаде помеѓу 407 и 607. Како и да е, ќе биде претставен оваа година на Женевскиот Авто Салон.





Технички податоци уште немаме на располагање... Она што го знаеме е дека секој дизелов модел ќе има eHDI stop-start опрема која треба да ја зголеми економичноста на возилото за 15%. Повеќе за Peugeot 508...

Изменето од GDrive - 14.Јули.2010 во 10:29
Кон врв
GDrive Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Јули.2010
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 10
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај GDrive Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Јули.2010 во 14:10
Во продолжение на веста за RS5000 уште една многу јака и интересна вест. Како изгледаат специјалните едиции на овој ѕвер. Јакоо...

Пет специјални едиции на RS обоени во различни бои според оделата на Ford тркачите кои ја пишуваа историјата ќе бидат изложени на Le Mans од 9 до 11 Јули.
Петте специјални едиции ќе имаат можност по еднаш да свртат на фамозната патека, а ќе ги возат Ford VIP лица. На крајот на настанот, сите пет автомобили ќе бидат ставени на продажба.
Црниот Focus со бели линии и златни фелни упатува на легендарната победа на Ford GT40 MKII на Le Mans во 1966 година. Црвената кола со бели линии и белата кола со сина линија нè потсетуваат на MKIV и MKIIB GT40 од Le Mans трката во 1967 година.



Повеќе за специјалните едиции....

Изменето од GDrive - 12.Јули.2010 во 14:11
Кон врв
GDrive Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Јули.2010
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 10
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај GDrive Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јули.2010 во 09:46
И од сите по едно праќаат кај нас, најверојатно затоа што сме бедни и немаме финансиски сили за да повлечеме повеќе од едно парче. Ама одлично изгледаат, нема коментар... Ford Focus RS500.Ford Focus RS5000 Повеќе...



Ford Focus RS500 е новата лимитирана едиција на Ford со супериорни перформанси. Она што е интересно и што мора да биде кажано е дека токму еден и тоа само ЕДЕН ваков Ford доаѓа во Македонија. Што е толку невообичаено, што е толку фантастично за да бидеме воодушевени од оваа информација и со срце да го чекаме пристигнувањето на RS500 во Скопје?
Новиот Focus RS500 има 2.5 литарски мотор со 5 цилиндри и 350 коњски сили што му дава 15% поголема моќност во однос на стандардниот Focus RS и резултира со навистина невидени перформанси на патиштата или патеките за трки. Моќноста на RS500 одзема здив, но истата е соодветна и проследена со исто толку драматична визуелна појава. Мораме да се согласиме дека со својата мат црна финиш боја и алуминиумски фелни 19, Focus RS500 остава максимален визуелен впечаток.

Јакооо, а и стварно многу јако изгледа... особено за разлика од зеленион што го рекламираат :D
Кон врв
емил Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
зависник идивидовски

Регистриран: 11.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 85179
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај емил Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Мај.2010 во 15:01
Наследник на Opel Calibra

Според извори од Opel, германската марка работи на наследникот на Calibra, модел кој на европскиот пазарот ќе се појави во 2013-та година.

Новиот модел ќе се темели на платформата врз која е изработена Insignia, а дизајнот е инспириран од концептот GTC од 2007-та, врз чија основа настана споменатиот претставник на високата-средна класа.

Интересен детали, како на пример за понудата на мотори, сè уште нема, но се претпоставува дека Calibra (не се знае дали новиот модел ќе го користи ова име) ќе ги користи повеќето силни дизел и бензин мотори од Insignia, како на пример 2,8-литарскиот V6 турбобензинец од OPC верзијата.
Кон врв
fiks Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПРАВДОЉУБЕЦ

Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fiks Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Март.2010 во 18:05
Во Женева ќе биде претставен „монструм“ од автомобил

Судејќи по бројот на најавените премиери, овогодинешниот саем за автомобили во Женева треба да биде вистински tour-de-force на автомобилската индустрија.

Во рапсодијата ќе се придружи и шведскиот произведувач на автомобилски егзотики Koenigsegg кој по повод 15 годишното постоење во Швајцарија ќе се претстави со супер автомобилот Agera. Иако името може да не залаже, станува збор за еволуција на CCX моделот, па така димензиите се останати исти како кај претходникот.

Под карбонската каросерија моторот е останат ист, 4,7 литрен V8 мотор од CCX, но снагата е зголемена на 910 KS, а вртежниот момент на 1.300 Nm. На ова 1.275 килограми тешко супер чудо му се потребни само 3,1 секунда за да достигне 100 km/h, а максималната брзина е 387 km/h.

Сево ова звучи и повеќе од импресивно, но деталите сè уште поинтересни. Поради баланс, резервоарот е сместен на двете страни од автомобилот, за кочење при стандардна брзина се потребни шест керамички кочници, издувниот систем е во целост изработен од Inconel.

Koenigsegg планира да произведува 16 до 20 примероци од Agera годишно.

Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.

Кон врв
fiks Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПРАВДОЉУБЕЦ

Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fiks Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Декември.2009 во 17:04
Aston Martin One-77 достига 354,86 км/час

Aston Martin направи опсежно истражување на ексклузивниот модел One-77, а покрај импресивните резултати, најблескав е податокот дека One-77 постигнува максимална брзина од 354,86 км/час.

Тестирањето е спроведено при суви и ветровити временски услови, а произведувачот смета дека One-77 во при подобри услови може да постигне и повеќе.

И покрај високиот износ на максималната брзина, произведувачот планира дополнително да ја тестира максималната брзина која ја постигнува One-77, бидејќи инженерите на компанијата сметаат дека при поповолни временски услови ќе добијат и подобар резултат.

Aston Martin One-77, го движи 7,3-литарски V12 бензински мотор, со сила од 700 KS, а благодарение на помалата маса на возилото, од 1.500 кг, One-77 од 0 до 100 км/час забрзува за 3,5 секунди. One-77 е купе за две лица и е опремен со активна аеродинамична технологија.

Самото име на ексклузивниот модел, Aston Martin One-77 кажува дека ќе биде произведен во 77 примероци, а првата испорака ќе започне кон средината на 2010 година. One-77 дефинитивно пред се е спортски автомобил кој се карактеризира со квалитетна изработка, како и останатите Aston Martin модели, а истовремено нуди убавина и потенцијал кој ги засенува сите претходни модели на овој британски произведувач.

Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.

Кон врв
fiks Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПРАВДОЉУБЕЦ

Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fiks Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Декември.2009 во 17:02
Bugatti Veyron ќе стане лимузина?!

Bugatti Veyron во следните неколку години на пазарот веројатно ќе се појави и во лимузина варијанта.

Bugatti веќе го претстави својот концепт модел Galibier 16C со четири врати, а сега Светската организација за интелектуална сопственост го доби и барањето за заштита на скиците, веројатно пред Кинезите да направат негов плагијат.

Ова е само чекор напред во реализација на студијата и почеток на продажбата на Veyron верзијата со четири врати, кој се предвидува за 2013 година.

Доколку Bugatti почне со производство, оваа ѕверка ќе ја движи 8,0-литарски W16 мотор со два компресори и вкупна снага од 800 KS, што е за 201 KS и за два турбо полначи послаб од моторот на Veyron.

Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.

Кон врв
schumi Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 13.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 121
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај schumi Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Ноември.2009 во 20:44
Originally posted by zabegan zabegan напиша:

ама ич не лиичи на спачек, повеќе на буба личи таганели имаше еден друг модел на нов спачек, што се случи со тој?


Најверојатно мислиш на овој концепт. И мене повеќе ми се допаѓаше, го има оној оригинален изглед. Но ете, за друго се решиле французиве
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 23456 18>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,203 секунди.