IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Образование
  Активни теми Активни теми RSS - Наставни програми
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Наставни програми

 Внеси реплика Внеси реплика страница  123 6>
Автор
Порака
Julija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 02.Март.2006
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Julija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Тема: Наставни програми
    Испратена: 27.Јуни.2007 во 14:12
Originally posted by misa misa напиша:

da mnogu e loso toa sto vo makedonija taka se odnesuvaat ne znam kako da ziveat na mars
donekade e dobro nekoja sredina za ucenje da ima zosto sepak podobro e deteto poveke da znae od kolku pomalku

ama za razlika os zapad pak kade skolstvoto e katastrofa od druga strana

ti vikas deka lektira od 3 sega e vo prvo stvarno i toa preteruvaat ama pak ovde pa 5 odd se uste se maftaat so tablica zalno e mnogu

kako gi ucat decata da mnozat i delat toa e uzas stotki so stotki desetki so desetki i jas koga i pokazam na moite deca kako e polesno on se zbrkuvaat

ima sekade i pozitivno i negativno ama sepak sum za poveke da se terat decata da ucat zatoa sto sepak tie se sega deca i sega ne im e tesko se da naucat

 


Математиката е посебна приказна... Гледам дека некои работи уште од прво одделение ги тераат да ги учат на памет, како на пример парни броеви (коишто BTW се дефинираат со деливост), како и решавање равенки со една непозната (посебно префрлањето од лева на десна страна со променет знак, за коешто сепак треба да знаат цели броеви, за да знаат зошто е тоа така, а не дека така вели наставничката).

Се' уште немам лично искуство од тоа како ги учат децата да множат и делат, но од колешки чии деца се втори или трето одделение дознавам исто вакви загрижувачки работи...

Кон врв
butel2 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 26.Јули.2005
Статус: Офлајн
Поени: 4138
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај butel2 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Ноември.2007 во 09:49
Originally posted by Julija Julija напиша:

[Математиката е посебна приказна... Гледам дека некои работи уште од прво одделение ги тераат да ги учат на памет, како на пример парни броеви (коишто BTW се дефинираат со деливост), како и решавање равенки со една непозната (



Koga postariot sin bese prvo odd. i koga prv pat ja vidov lekcijata so parni i neprani broevi, ne samo sto mi bese cudno sto bara takva lekcija vo prvo odd, tuku ne znaev kako da mu objasnam, zatoa sto jas sum ucela tokmu taka , deka parni se delivi so 2 a neparni ne, a tie vo prvo ne ucat delenje.

Otidov kaj nastavnickata da ja zaprasam kako da mu objasnuvam i i kazav , jas taka znam, poinaku ne znam, a taa " A NE, PA TOA E APSURD DA SE OBJASNUVA SO DELENJE, tuku so prsti", a koga ja prasav sto so brojkite posle 10 ... samo me gledase kako da ne znam sto zboruvam.

Sega pomaliot sin e vtoro odd. Imame cetiva so nekakvi si novi izmisleni dolgi zborovi "zbirokukjnica", "docnoesenskoto" , i ocekuvame tecno citanje?

za domasno vcera imavme 6 tekstualni zadaci , 4 brojcani i sekoja brojcana da ima po 5 zadaci i seto toa sami da si go izmislime ... po makedonski dobivame da sostavuvame pesnicki, ne sostavi ili preraskazuvanje , tuku pesnicki, pa.... mislam deka site tie vo obrazovanieto se za na psiholog. Pesnicka moze da pisuva nekoj koj ima afinitet kon toa, i toa se pravi vo sklop na literaturni sekcii, ne moze sekoj da pisuva pesnicka, osven nekoj da mu ja napise ili da ja prepise od nekade? i dali e toa sto treba da naucat nasite deca? da se provlekuvaat so tugj trud i so tugji dela?
Кон врв
butel2 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 26.Јули.2005
Статус: Офлајн
Поени: 4138
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај butel2 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Ноември.2007 во 12:15
butel2 spomna za pisenjeto pesnicki,sostavi,izmisluvanjeto zadaci.seto to e ok,dokolku nacinot na ocenuvanje na tie raboti e poinakov.site tie raboti se vezbi za kreativnost.


razvivanje na kreativnost da vo sklop na adekvatni sekcii za koi odredeni deca imaat interes.

Molim te, dete sto gi uci bukvite , samo da si izmisli recenici so 5-6 zemeni bukvi, i zborovite da gi sodrzat samo tie bukvi, pa zemi napisi 10 takvi recenici , ke vidis kolku se lesni tie domasni,
Кон врв
butel2 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 26.Јули.2005
Статус: Офлајн
Поени: 4138
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај butel2 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Ноември.2007 во 18:10
i toa opisno ocenuvanje e prikazna za sebe.... i tuka se e pak vo racete na ucitelkata i kako taa si misli...

a pred nekoj den slusam vo emisijata na Silvija, vo Kanada ucenicite i nemale knigu, tuk i tam po nekoja, a nie po sekoj predmet od 3-5 knigi....

uzas ni e obrazovanieto
Кон врв
Carnation Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 07.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 3499
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Carnation Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Ноември.2007 во 18:45
bitel2 gresno me imas sfateno,jas ne se slozvam so takviot nacin na ocenuvanje,ne vikam deka e pravilno opisnoto ocenuvanje,mozda voopsto i ne trebit da imat ocenuvanje za tie raboti.
od druga strana ako edno dete imat afiniteti kon odredena materija,koga togas to ke si izlezit na povrsina,ne se potrebni nikakvi vezbi,jas zborvev za onie strani koi so se poslabo razvieni da se donesat do oredeno nivo.
Понекогаш дури и за Фројд бананата е само банана
Кон врв
butel2 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 26.Јули.2005
Статус: Офлајн
Поени: 4138
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај butel2 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2007 во 13:40
pogresno si razbrala, jas ne mu rekov da pravi sto saka, tuku , sto i da napravil ne smee nastavnik da go udri.... sepak postoi razlika pomegju toa kako si me citirala.

ako gi citase moite postovi, tamu napisav deka ne e vo red sto toj tropal na vratata i neka dobie ukor za da sfati deka pogresil i da ne ja poftori greskata, no ne samari.

nigde vo programata ne stoi resavanje ravenki, vo ucebnicite ima zadaci od tipot bukvata zamenuva broj, koi nalikuvaat na onie so praznoto kvadratce i se objasnuva principot na resavanje-

ne e tocno, zemi pogledni gi ucebnicite pa ke vidis zadaci

x - 5 = 13.
ili eve zadaca od posledniot test :

zbirot na 3 broja e 97. prviot e 50 a vtoriot 25. presmetaj go tretiot broj.

sto se ovie zadaci ako ne ravenki?




Изменето од butel2 - 05.Декември.2007 во 13:41
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25674
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2007 во 22:43
Nastavnicite ne moze da se povikuvaat na programata-nigde vo programata ne stoi resavanje ravenki,
_____________________________________________________________
Ova treba da go znae sekoj roditel. Programata predviduva celi koi nastavnicite gi realiziraat, a decata treba da steknat znaenja i sposobnosti. Ako nastavnicite realiziraat ucebnik, togas ke resavaat takvi zadaci. Zadaci od toj tip se zadaci so visok koeficient na znaenja i sposobnosti-bidejki obicnite numericki zadaci im se ednostavni nastavnikot im dodava dopolnitelni zadaci, najprvo tekstualni, a potoa i zadaci koi gi spomnavme.
Кон врв
Julija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 02.Март.2006
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Julija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2007 во 22:54
Originally posted by mamamd mamamd напиша:

kolku se nemokni nastavnicite ili psiholozite.... mozebi i tie si se
plasat za rabotnite mesta itn, megjutoa koga site nastavnici bi rekle,
kakvi nelogiki ima vo programite, odnosno dete koe gi uci broevite,
inma ravenki vi programata, eve sega vo vtoro i so 2 nepoznati.... epa
sepak bi napravile nesto , vaka samo slegnuvaat so ramenata so
obrazlozenie, - jas moram da rabotam po programata..._______________________________________________________________________Butel, ocigledno na forumov se diskutira koku nesto da se diskutira, vtoro moram da te koregiram-meshas babi i zabi. Prvo nametna problem na fizicki kazni- toa e nedozvolivo i toa e fakt, kako shto e nedozvolivo roditel da mu rece na dete - Ti ke pravis shto sakas, nikoj ne smee da te cepne. E ne moze da pravi sto saka, ke gi pocituva ucilisnite pravila.Psiholozite si imaat svoja zadaca., ne so nastavata so decata. Nastavnicite ne moze da se povikuvaat na programata-nigde vo programata ne stoi resavanje ravenki, vo ucebnicite ima zadaci od tipot bukvata zamenuva broj, koi nalikuvaat na onie so praznoto kvadratce i se objasnuva principot na resavanje-odnosno deteto se stava vo funkcija da razmisluva. No, na cas-ne doma. Nastavnikot za 45 min, tolku moze, zatoa se bara promena na prestojot na decata vo uciliste.




Не знам како е кај вас, но во училиштето каде што учи син ми им бараат решавање равенки (од типот: x+14=32, или x-43=78, итн.) Исто така им бараат решавање на текстуални задачи со помош на равенки (поставување на задачата со помош на равенка со една непозната, а потоа нејзино решавање). Неколку пати сум се бунела и сум зборувала со наставничката за таа работа, но таа ми дава одговор: Така е во програмата!

Не можеш просто да им докажеш на некои наставници дека децата на таа возраст ја немаат доволната зрелост да ги поставуваат задачите со помош на равенки. Она што наставникот треба да го направи е да бара точно решение на задачата, независно дали е решена со равенка или "по логика" (всушност, тука се равеките, само што не се испишани со помош на x).

Размислувањето со помош на симболи (а равенките поттикнуваат таков начин на размислување) не е нормален начин на размислување. На таа возраст може да има повеќе штета отколку корист (во смисла на учење шаблони, а не на вистинско математичко мислење).







Кон врв
Julija Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 02.Март.2006
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Julija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2007 во 23:02
Originally posted by butel2 butel2 напиша:

pogresno si razbrala, jas ne mu rekov da pravi sto saka, tuku , sto i da napravil ne smee nastavnik da go udri.... sepak postoi razlika pomegju toa kako si me citirala.

ako gi citase moite postovi, tamu napisav deka ne e vo red sto toj tropal na vratata i neka dobie ukor za da sfati deka pogresil i da ne ja poftori greskata, no ne samari.

nigde vo programata ne stoi resavanje ravenki, vo ucebnicite ima zadaci od tipot bukvata zamenuva broj, koi nalikuvaat na onie so praznoto kvadratce i se objasnuva principot na resavanje-

ne e tocno, zemi pogledni gi ucebnicite pa ke vidis zadaci

x - 5 = 13.
ili eve zadaca od posledniot test :

zbirot na 3 broja e 97. prviot e 50 a vtoriot 25. presmetaj go tretiot broj.

sto se ovie zadaci ako ne ravenki?




Да, а уште полошо е, ако детето ја реши точно, но без поставување равенка, тогаш целата задача не му се признава на писмена.

Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25674
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2007 во 23:22
Programite za rabota gi izrabotuvaat timovi, od niv se izrabotuvaat godisni, nedelni i dnevni planiranja. Nastavnikot ima svoja shirocina da gi realizira celite- spored usvoenosta od strana na ucenicite. Dokolku utvrdi deka odredeni baranja se povisoki ili potesko se usvojuvaat go zgolemuva brojot na casovi, a za drugi koi decata so lesnotija gi sovladuvaat gi skratuva predvidenite casovi.
_________________________________________________________________
Decata se nedisciplinirani samo i samo ako imaat odredeni frustracii- ne mu e jasno, isplaseno e od dobivanje poslaba ocena... Tvrdam deka so individualen pristap, pozitivna motivacija  i davanje moznost da dokaze deka znae nema nemirko- osven ako nedaj boze e dete so inkluzija so koe neophodno e da raboto defektolog.
____________________________________________________________________
Неколку пати сум се бунела и сум зборувала со наставничката за таа работа, но таа ми дава одговор: Така е во програмата!
____________________________________________________________
Da predvideno e za deca so povisoki znaenja,kako dopolnitelni aktivnosti dodeka nastavnikot dorabotuva so decata koi potesko usvojuvaat odredeni postapki- ne za site deca


Изменето од mamamd - 05.Декември.2007 во 23:26
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25674
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2007 во 19:09
Aj odvojte   malku vreme pa prelistajte go noviot katalog za provajderi koi ke vrsat obuka na nastavnicite ili otvorete na proektite sto gi sproveduva usaid vo ucilistata pa ke vidite sto rabotat psiholozite i zosto nemaat vreme za rabotata vo ucilistata.
_____________________________________________________________________
Butel i Julija, jas zboruvam za realizacija na celi od programata a vie zboruvate za zadaci od ucebnik. Ucebnikot e nastavno pomagalo koe nastavnikot moze a i ne mora da go koristi. Spored mene ne problem programata, ne e tolku problem i ucebnikot, kolku e problem vremetraenjeto na casot - za 45 min, so 25 ucenici  tesko e da se postigne, zatoa teretot paga na roditelot doma. Vo celodnevna nastavnikot ima na raspolaganje 90 min za realizacija na istata cel. Imam predlog- ajde da otvorime nova tema - Nastavnite programi. Otvorete na Biro za razvoj na Makedonija i ke gi najdete novite programi, programata za treto odgovara za segasno vtoro. Procitajte.
Кон врв
butel2 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 26.Јули.2005
Статус: Офлајн
Поени: 4138
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај butel2 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2007 во 20:55
Spored mene ne problem programata, ne e tolku problem i ucebnikot, kolku e problem vremetraenjeto na casot - za 45 min, so 25 ucenici tesko e da se postigne,

ke otideme sega mnogu daleku, po sto ke raboti nastavnikot ako ne po ucebnikot, a ucebnikot e neli praven spored programata....

nikakov problem ne e dolzinata na casot, jas koga ucev, sum napisala veke, bevme po 40 deca , totalno nepismeni,za razlika od sega koga site deca poagjaat vo prvo veke opismeneti, gi znaat brojkite, nekoj site, nekoj pola bukvi .

problemot sto e toj materijal preobemen, ednostavno se nema vreme za da toa se predade taka da ucenicite navistina sfatat, a ne samo da se pomine.
Кон врв
anac Кликни и види ги опциите
Група
Група
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 54
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај anac Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2007 во 21:07
Se slozuvam so "Butel2".
Denes decata trgnuvaat vo prvo ne samo opismeneti no i so minimalni poznavanja od kopjuterite. Navistina tempoto e zabrzano i nie treba da go sledime, inaku ni otidoa decata. :)
Sto se odnesuva knigite i nacinot na koj sto se pisuvani nemozam da razberam kako se prifakaat i koj resava po koj ucebnici da se uce.Mislam deka se prifakaat ne po kvalitet tuku po prijatelski linii. :)
Nemoze na pr. vo srpski ucebnik po matematika za 3 oddelenie i eden nas deteto po lesno da go razbira objasnuvanjeto vo srpskiot. Zatoa sto po ednostavno e predstaveno.
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25674
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2007 во 21:50
Vo Srbija I odd gi uci broevite do 100, kaj nas do 20,  vo II do 100, treto do !000.Problemot e vo nacinot na realizacija i neprilagodenost kon programite. Ako vo prvo ubavo se sovlada najprvo sobiranjeto i odzemanjeto bez premin, a potoa so premin, vo vtoro veke samo se povtoruva. Vtoro polugodie se voveduva mnozenjeto i delenjeto. Za ovie zadaci-ravenki moze da se dadat IV tromesecie vo II odd, znaci maj/juni, ne sega koga deteto se zapoznava so sobiranjeto i odzemanjeto na dvocifrenite broevi (vo I se uci dvocifren so ednocifren). POSTAPNOST bez brzanje dava rezultati. Mora da se priznae deka faktorot nastavnik e naj vazen.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  123 6>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,297 секунди.