IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Историја
  Активни теми Активни теми RSS - Окупација од Бугарската војска 1941
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Окупација од Бугарската војска 1941

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 7374757677 98>
Автор
Порака
d4 b3 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

не можам да си дозволам неактуеленпотпис

Регистриран: 19.Јуни.2010
Статус: Офлајн
Поени: 4384
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај d4 b3 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Септември.2010 во 15:43
so tugi vagoni se kichite

Кон врв
d4 b3 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

не можам да си дозволам неактуеленпотпис

Регистриран: 19.Јуни.2010
Статус: Офлајн
Поени: 4384
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај d4 b3 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Септември.2010 во 15:54
Трансформации низ времето
  • Ориентални (Источни) железници (Македонска железница) 1873
  • Српски државни железници 1913
  • Железница на Кралството на Србите, Хрватите и Словенците 1918
  • Југословеснки државни железници 1929
  • Бугарски државни железници 1941
  • Македонски државни железници 1944/1945
  • Македонски федерални железници 1945
  • Југословенски железници 1945
  • Државна дирекција на железници во Скопје 1945
  • Железничко транспортно претпријатие – Скопје 1963
  • Железничка транспортна организација – Скопје 1977
  • Железничко транспортно претпријатие – Скопје 1990
  • ЈП „Македонски железници“ ЦО – Скопје 1995
  • МЖ Транспорт АД – Скопје 2007
Кон врв
Boogie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Слобода или Смрт

Регистриран: 26.Октомври.2005
Статус: Офлајн
Поени: 10652
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Boogie Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Септември.2010 во 15:54
Ма ајде молим ти се глупости,Бугарија цар Кукла(слуга фашистички) има а ние за вагони правиме муабет - Циркус
Кон врв
d4 b3 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

не можам да си дозволам неактуеленпотпис

Регистриран: 19.Јуни.2010
Статус: Офлајн
Поени: 4384
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај d4 b3 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Септември.2010 во 15:58
BDZ sie BDZ

fakt - bugaski vagoni sa koristeni

kaj sa jugoslovenskite, srbskite ili makedonskite vagoni

am nema
Кон врв
Boogie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Слобода или Смрт

Регистриран: 26.Октомври.2005
Статус: Офлајн
Поени: 10652
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Boogie Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Септември.2010 во 16:00
Тоа ти е исто како да кажеш дека БДЖ за време на Хитлер биле Бугарски,ама не биле,Хитлер ги користел без пари
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Септември.2010 во 16:00
Originally posted by d4 b3 d4 b3 напиша:

so tugi vagoni se kichite


Туѓи вагони, кои вие сте ги земале од југословенските железници. Сте употребувале вагони на Кралството Југославија.

Изменето од Македон - 20.Септември.2010 во 16:01
Кон врв
чоли Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 15.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 2973
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чоли Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Септември.2010 во 16:51
Originally posted by Македон Македон напиша:

Originally posted by чоли чоли напиша:


Партизанската железница на слободнаата територија за три дена пренесува повеќе од 20.000 луѓе за народниот митинг во Кичево на 26 септември 1943 година со 50 вагони и 11 локомотиви серија 99.4 на 600 mm. пруга.


Присуството на 20 000 луѓе многу говори. Окупаторот со сите пречекувања и дочекувања не успеал да собере толку, колку што успеале на еден партизански митинг. Тоа говори повеќе од доволно.


Дали мислиш што тие 20 000 луге со ентусиазом са се качили на конските вагони да идаат во градот на манифестациjа? Та тие са натоварени како концлагеристи... Си мислим што е насилно мероприjатие на кое се оди по задолжение...На обичниот чоек по военото време едва ли му е било до митинзи...
Мунгос - цензорот на Мисирков
Кон врв
чоли Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 15.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 2973
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чоли Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Септември.2010 во 16:53
Originally posted by Македон Македон напиша:

Originally posted by d4 b3 d4 b3 напиша:

so tugi vagoni se kichite


Туѓи вагони, кои вие сте ги земале од југословенските железници. Сте употребувале вагони на Кралството Југославија.

Мислим што германците са реквизирали сите вагони на Jугославиjа, оти им требели за источниот фронт и други воени операции. Во "новите земи" бугарската администрациjа е внесла бугарски вагони.
Мунгос - цензорот на Мисирков
Кон врв
чоли Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 15.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 2973
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чоли Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Септември.2010 во 17:03
сега гледам пругата кон Кичево е 600 мм. (каj нас викат "теснолинеjка"). Види се што вагонните са малечки. А "теснолинеjката" 600 мм. е градена од Германците и Бугарите по време на І-вата светска воjна видно од истиот саjт:

http://www.freewebs.com/locomotiva/

Излагајќи од Кичево пругата продолжувала покрај течението на Голема Река до клисурата Малезица и на полпат од 3 километра долгата клисура доаѓала до изворот на реката Треска и до железничката станицата Извор и понатаму до Малкоец каде свртувала назад кон север качувајки се на запад по работ на километарската безна висока 500 m. над клисурата Сув Дол нагло свртувала качувајќи се со 32 ‰ нагорнина до станицата Кленоец и Попоец искачувајќи се на 1079 метри надморска височина до станицата на превојот Пресека.
http://www.freewebs.com/600mm/index.htm

Изменето од чоли - 20.Септември.2010 во 17:07
Мунгос - цензорот на Мисирков
Кон врв
чоли Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 15.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 2973
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чоли Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Септември.2010 во 17:17
Растојанието од Скопје до Охрид овој воз го поминувал обично околу 22 часа, со најголемата брзина на отворена пруга до 20 кm а просечно 10 кm, ако во меѓувреме не испаднал некој вагон или самата локомотива од шините
и со помош на самите патници и рачни дигалки не се врател на колосек и продолжат по патот овој навистина редок инженерски подфат на ваков терен.

Дали постои таа теснолинеjка во денешно време?
Мунгос - цензорот на Мисирков
Кон врв
Boogie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Слобода или Смрт

Регистриран: 26.Октомври.2005
Статус: Офлајн
Поени: 10652
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Boogie Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Септември.2010 во 22:37
Не,не постои - има пруга до Кичево и не е теснолинејка :)
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Септември.2010 во 19:39
Originally posted by чоли чоли напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:

Originally posted by d4 b3 d4 b3 напиша:

so tugi vagoni se kichite


Туѓи вагони, кои вие сте ги земале од југословенските железници. Сте употребувале вагони на Кралството Југославија.

Мислим што германците са реквизирали сите вагони на Jугославиjа, оти им требели за источниот фронт и други воени операции. Во "новите земи" бугарската администрациjа е внесла бугарски вагони.


Производството ЈДЖ било наменето за југословенските железници, а во западниот дел на Македонија немало бугарска, туку италијанска, односно албанска администрација.
Кон врв
mungos80 Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
АНАРХИСТ

Регистриран: 21.Октомври.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4330
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mungos80 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Октомври.2010 во 16:40
“Додека ние се боревме,мизерувавме и гиневме,некои од народните пари си купуваат куќи и трупаат богатство“ - Ѓорѓи Сугарев
Кон врв
mungos80 Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
АНАРХИСТ

Регистриран: 21.Октомври.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4330
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mungos80 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Октомври.2010 во 17:05
“Додека ние се боревме,мизерувавме и гиневме,некои од народните пари си купуваат куќи и трупаат богатство“ - Ѓорѓи Сугарев
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 7374757677 98>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 1,156 секунди.