IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Исусова молитва - исцелител
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Исусова молитва - исцелител

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 56789 29>
Автор
Порака
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 03:44
Originally posted by Опитен Опитен напиша:


Да се зборува за молитвата треба не само да знаеме што е молитвата, туку пред се треба и да се молиме.


Пред да напишам нешто за Исусовата молитва, токму овие зборови ми се мотаа во главата.
Кон врв
KINGDAVID Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Solomon's father

Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9420
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KINGDAVID Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 05:59
Originally posted by Опитен Опитен напиша:

Originally posted by KINGDAVID KINGDAVID напиша:


Eden moj prijatel monah mi dade edno kamence na koe prekrasno nacrta grancinja , izboeno e vo zelena boja i na nego se napisani zborovite ` Gospodi Isuse Hriste pomiluj me mene gresniot.

Ova kamence mi stoi pokraj televizorot i koga da go vidam si gi povtoruvam ovie zborovi vo mene i se molam za mojot drag prijatel monah koj se naogja na drug kontinent Bog da go blagoslovi.   


Мислам дека го знам тој твој пријател, монах(ако е тој на кого мислам). Многу е радосен заради тоа и ти е премногу благодарен за твоите молитви.


Ubavo sto go poznavame prekrasniot covek i hristijanin, mojot dobar drugar i prijatel i brat, Bog neka go blagoslovuva sekogas vo negoviot zivot. AMIN!
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 08:24
Originally posted by belichka belichka напиша:

Sestro vo Hrista, nie pravoslavnite gi pocituvame Sv.Otci na Srkvata neli!?

Zasto togash da tolkuvame po svojot um koga tie ja imale dostignato umnosrdecnata molitva gi doziveale plodovite i darovite od taa molitva koi tolku visoko dostignale i napishale dela vo koi da se poucuvame...

kade Isus vo koj amolitva ti zabelezi deka ne se priznava za Gospod Spasitel!?

nam ni e dovolno da se se spomne Isus toj za nas e Se, Spasitel Vsedrzitel, Stvoritel..




Tvoeto svakjanje za "isihazam", koeshto, vprochem, ne e tvoe, tuku na vladikata Naum, e iskriveno, i nema nishto opshto so izihazmot na Sv. Otci (pustinici i otshelnici).


Изменето од Asya - 27.Декември.2008 во 08:32
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 08:31
Originally posted by belichka belichka напиша:

nekade pisuvav... od poukite..

Koga go zaprashale Avva Amun Nitrijski kakvi pouki treba da koristime koga ke ni zatrebaat, dali od Svetoto Pismo ili od Starcite.
Avva Amun odgovoril najdobro e da molcime! No, ako morame da zboruvame togash dobro e da govorime od poukite na Svetite Otci-Starci, ne od Pismoto ZASTO TOA NE E MALA OPASNOST!




Ushte pogolema opasnost e da ne se znae ni razbira Svetoto Pismo, i samovolno (pogreshno) da se interpretiraat poukite i tolkuvanjata na Svetite Otci.


Изменето од Asya - 27.Декември.2008 во 08:31
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 08:35
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Originally posted by belichka belichka напиша:

Sestro vo Hrista, nie pravoslavnite gi pocituvame Sv.Otci na Srkvata neli!? Zasto togash da tolkuvame po svojot um koga tie ja imale dostignato umnosrdecnata molitva gi doziveale plodovite i darovite od taa molitva koi tolku visoko dostignale i napishale dela vo koi da se poucuvame... kade Isus vo koj amolitva ti zabelezi deka ne se priznava za Gospod Spasitel!? nam ni e dovolno da se se spomne Isus toj za nas e Se, Spasitel Vsedrzitel, Stvoritel...

 

Беличка, јас ги почитувам светите оци, но на прво место Го ставам Исус Христос, ме разбираш?

Јас ги почитувам родителите, но кога не се во право, пак ги почитувам но терам по свое.

 

 

Во случајов, постоењето на две засебни молитви како што велиш, Господова и Исусова, не ми личи баш на признавање на Исус за Господ и Спасител...затоа и се зачудив, бидејќи како што реков мене и низ воздишка ми излегува да речам Господи Исусе, смилувај се над мене кога ми е тешко, но дека едната е Господова а ова било Исусова незнаев, а уште помалку за техники. Но јас сум виновна за моето незнаење, затоа што пред се ја читам Библијата а не и свети Оцицрвенеење

големо%20гушкање


Za chovekot pravilno da gi razbere Svetite Otci, sam treba da e aktiven chlen na kanonska (Pravoslavna) crkva i utvrden vo verata. Kako e mozhno, nekoj uporno da se protivi na Hrista vo "pravednosta" na svojot raskol, a ednovremeno pravilno da gi razbira Svetite Otci?    

Изменето од Asya - 27.Декември.2008 во 09:04
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 08:42
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Благодарам Опитен што издвои време и ни даде појаснување.
Да, умот треба да биде усредоточен на Исус цело време и многу често кога ми е тешко но дури и кога си правам некоја еднолична и навидум беззначајна работа (пример пеглам, требам ориз....голема%20насмевка) така ќе си ја кажам, но незнаев дека таа се викала Исусова молитвацрвенеење




 

Е сега, во “Оче наш“ која Исус ни ја дал како образец по кој ќе се молиме, се дадени нели, сите елементи кои ги опфаќаат нашите потреби-од материјални до духовни аспекти. Таа е најкомплетна молитва која содржи се и која ИСУС лично им ја предаде на своите следбеници...

 

Исусовата молитва е начин да се биде постојано во заедница со Бог, но велиш дека Исусовата молитва има и свои степени кои одговараат со духовниот степен на оној кој ја практикува....Ова е многу интрересно, кога ќе имаш време напиши ни нешто за тие степени. Дали тоа значи дека треба да се бидат исполнети одредени услови во духовниот развој за да се практикува, дали некој обичен човек неможе да ја практикува или пак нема да му биде услишена доколку нема некој одреден духовен развоен степен?

 

големо%20гушкање


Duhovnite stepeni na "dedo" Naum se proizvedeni vo negovata "Makedonska shkola", koja nema nishto opshto so isihazmot na Svetite Otci.

Изменето од Asya - 27.Декември.2008 во 09:05
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 08:55
Originally posted by Pravoslaven Pravoslaven напиша:

Miki, postedi me od babini devetini. Vo Svetoto Pismo, koga ucenicite go prasaa Isusa KAKO DA SE MOLAT, toj jasno im kaza kako. I ako nekoja molitva treba da se izdvoi kako "Isusova" toa sigurno e taa koja popularno e narecena "Oce Nas" t.e. "Tatko Nas".


Molitvata "Oche nash" e Gospodova, bidejki Samiot Isus Hristos im ja dal na Svoite uchenici. Vo ovaa molitva, nie mu se obrakjame na Boga Otca, Koj e prvo Lice na Presveta Troica. Vo Isusovata Molitva (Isuse Hriste Sine Bozhji, pomiluj me mene grashnata/greshniot), nie mu se obrakjame na Sinot Bozhji - vtoro Lice na Presveta Troica.
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 09:57
Originally posted by Pravoslaven Pravoslaven напиша:

Opiten, ne velam jas da ne se molis so molitvata "pomiluj me". Taa e ubava i bibliska molitva. Jas samo potencirav deka dokolku mora nekoja molitva da se izdvoi kako "Isusova" deka najsoodvetno e toa da bide onaa koja Isus im ja dade na ucenicite na nivnoto baranje da gi nauci kako da se molat. Taa molitva e "Isusova" zatoa sto taa molitva Isus nija dade kako urnek, kako primer, kako pouka kako treba da se molime i sto se treba da opfatat nasite molitvi.


I drugo, smetam deka PAPAGALSKOTO povtoruvanje na odredena molitva nema nikakov efekt kaj Bog. Bog ne saka mehanicko i nesvesno recitiranje na odredeni "hokus pokus" zborovi, tuku Bog saka iskreno da mu se obrakjame, so nasi zborovi, a ne na nekoi recitiranja, tehniki, duhovni stepeni i sl. Bog saka da ne cue nie sto sakame da mu kazeme, a ne da mu citame od razni molitvenici sto nekoj drug sakal da mu kaze.

Tie mozat da ni sluzat za nasa inspiracija i ponekgoas i ke se pronajdeme vo nekoja od molitvite, no ne i kako nas neophoden priracnik za molitva bez koj nema da mozeme da zucneme pred Bog!

Toa e eres. Toa e gjavolot koj saka da ne ubedi deka bez molitvenik ne mozeme da mu se obratime na Bog, deka ne sme dostojni so nasite obicni greshni usti da mu se obrakame na Bog, pa ni trebaat gotovi molitvi za recitiranje. Na toj nacin gjavolot ne sprecuva iskreno da mu se orbatime na Bog za pomos, i ne prenasocuva na recitiranje tugji molitvi.

 

A najdobriot uspeh go postignal gjavolot so PAPAGALSKOTO povtoruvanje molivi kaj nekoi vernici. Tuka mislam na molitvite "ave Marija" i "pomiluj me". Koga covek povtoruva odredena rabota, mozokot ja prefrla od centralniot nerven sistem vo rbetniot mozkot kade sto se izvrsuvaat refleksnite besvesni funkcii vo nasiot organizam. Na toj nacin, recitiranata recenica se izvrshuva cisto mehanicki, dodeka nasiot mozok moze da si pase ovci, da spie, da si gleda nekoj film, da si misli, fantazira i sl. Na toj nacin gjavolot ne ubeduva deka nie "se molime" i togas koga nie voopsto ne ni mislime na molitva, si spieme, si jadme, gledame film i sl.

Pazate se od vakvite "molitvi"!



Molitvata e opshtenje (razgovor) so Boga, i sekoja molitva upatena kon Presveta Troica ili oddelno kon Otecot, Sinot i Svetiot Duh, e potrebna, polezna i dobra, kako i drugite molitvi upateni kon Majkata Bozhja, svetitelite i angelite. Molitvata e mokjno oruzhje protiv nechistata sila, a povtoruvanjeto na Isusovata molitva ima poseben efekt vo borbata protiv gjavolot. No, nikogash ne treba da se zaborava deka Hristos go izgonuva gjavolot, a ne nie so nashata chovechka sila.

Inaku, molitvite treba da bidat blagodarstveni, sekogash i za se da mu blagodarime na Boga, i da go proslavime vo nash*te molitvi, osobeno koga sme zdravi i vo blagosostojba. Koga se sluchuva neshto losho, nesrekja ili beda, treba da mu se molime na Boga vo prositelni (molebni) molitvi. Ako zgreshime, treba da se kaeme vo pokajni molitvi. A bidejki sme greshni pred Boga, pokajnata molitva sekogash treba da i prethodi na molebnata. Isusovata molitva e pokajna. Pred da se pristapi kon molitvata, nie treba da se primirime so tie, na koi sme im zgreshile, kako i so tie shto se navredeni od nas, patem vnimatelno vo stravopochitanie (blagogovejno) da se stane na molitva. Vo tekot na molitvata, umot treba da se upravuva da ne misli na nishto drugo, a potpolno da se posochi kon Boga, za srceto da se privede vo molitvena sostojba. Molitvata e duhovna sostojba na dushata, koga seto chovechko bitie e ustremeno kon Boga. Molitvite izvrsheni nevnimatelno i vo otsustvo na pokajanie - primirenie so Boga i blizhnite, se neugodni na Boga, i takvite molitvi Bog nema da gi uslisha, duri mozhe i da kazni. Molitvata izvrshena v Crkva na Bozhjata sluzhba se vika crkovna ili opshta.





Изменето од Asya - 27.Декември.2008 во 10:17
Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 10:43
изненадување
Сосема сум збунета сега. Незнаев дека една толку едноставна работа како што е обраќањето до Бога е толку комплицирана работа, дека има толку стадиуми, техники, видови молитви...
Јас си мислев само дека една молитва од срце упатена до Бог ќе сврши работа...Кога Исус се молеше во Гетсиманиската градина “да го одмине чашата“ крвава пот Му течеше по лицето но на крај заклучи “Нека биде по Твоја волја“...
Се молеше Исус постојано, и кога беше искушуван од ѓаволот, и кога исцелуваше...но никаде не видовме видови и подвидови, методи и техники...

Единствен образец кој Он ни го даде е Господовата молитва.
Ќе ја кажуваме неа како што е, а кога се молиме во слободен стил се служиме по нејзиниот терк (прво Го славиме Бог, па заблагодаруваме за нешто, па си ја кажуваме конкретната потреба)

Исус е мојот образец...И јас ќе си се молам како што ме научил Он и како што се молел он за разни потреби...
Има и други убави молитви се разбира (Господи, дај ми мирно да го примам се она што ќе ни го донесе денешниот ден....) но најубава е онаа која извира од воздишките.
При молењето треба да не води Духот, а не некоја молитвена брошурка...

МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 11:34
Asya повторно се појави и во сите повторно се наметнува со своите „педагошки методи“, ние да си ќутиме, а таа е учителот од седум години...

Простете што јас пак се мешам (во мирц имаше убава опција - игноре, па тој/таа колку и да пишува ако беше игнориран/а немаше да се чита), ама претпоставувам оти форумот повторно ќе се претвори во јалов, со своеволните толкувања на Асја.
Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 11:39
Макариос, ова значи дека не се согласуваш со видовите молитви изнесени од асја? blagodarstveni... prositelni (molebni) molitvi, pokajni ...crkovna ili opshta ? Или?
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 11:42
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Макариос, ова значи дека не се согласуваш со видовите молитви изнесени од асја? blagodarstveni... prositelni (molebni) molitvi, pokajni ...crkovna ili opshta ? Или?


Целта на Асја не е православието, туку плукање против МПЦ и владиците на МПЦ.
Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 11:47
Ахам, изненадувањедобро, тогаш не сум во тек со тоа и не сакам да се вмешувам. Јас повеќе за молитвите мислев...

Макариос, дали Исусовата молитва навистина има исцелителна моќ?
Дали при нејзина примена со исцелителна намена се потребни некои посебнин начини на изведување?
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 12:31
Првиот степен на молитва претставува молствување кое се извршува телесно и е делотворна. Таа се состои во станување, клечење,  клањање, во читање и изговарање напамет на научените молитви. Притоа, вниманието често одлетува, а срцето останува без чувства.

За оваа молитва отците велат: изговарањето и пеењето на молитвените текстови наликува на доенче - на детска немоќ; неразвиена молитва која повеќе се извршува сп телото. Каква корист ако се изговара или пее текстот на молитвата, а умот не ја прати содржината, не стои пред Бога, а се губи кај другите мисли? Ваквата молитва останува бесплодна. Старец Кипријан вели: Како може Бог да те слушне, ако ти самиот себе не се слушаш?

Не треба да се попуштаме и да престанеме да се трудиме пред сопствената немоќ. Потребно е многу трпение, труд и напор за оваа надворешна молитва да прерасне собрана, умна молитва.

Вториот степен ја опфаќа внимателната умна молитва. При молење, умот се навикнува да се собира во содржината на молитвата, и од почеток до крај свесно да ја прати. Вниманието се врзува со напишаниот текст, кој се изговара како нешто сопствено. До умната молитва се стигнува со раснење на стравот Божји, од сознанието дека стоиме пред Неговото лице. Кој не ја поседува оваа умна молитва, всушност, не поседува никаква молитва, туку само нејзина мртва форма.

Свети Теофан Затворник вели: Преку неразделеното внимание, срцето се загрева за содржината на молитвата. Тоа што најпрвин било содржина на умот, сега станува содржина на срцето.

Третиот степен вo молитвеноста е умно-срдечната молитва. Еден збор буди внатрешно умиление, молитвената прозба води до доживување на највнатрешните потреби. Се оди од едно топло чувствување до друго. Тој што така се моли, се моли во срцето, затоа што Бог е Бог на срцето. Само ваквата молитва, претставува вистинско молствување. Најважен услов за оваа молитва е очистување на срцето од секакви надворешни страсти. Според мерата на очистување на срцето, настанува и преминот од надворешна кон внатрешна молитва. Ова особено важи за Исусовата молитва.

Последниот степен на делотворната молитва е непрестајна срдечна молитва. Божјата благодат се вселува во срцето штом тоа се здобие со извесна мера на внатрешна чистота. Варивото на Светиот Дух го запалува срцето и тоа почнува да се загрева за Бога. Привлечени од топлината, умот во срцето пребиваат во непрекинато внимание. Бурниот тек на мислите се смирува, а со душата се случува исто што и со крвотечната жена од Евангелието.

Пред лицето на Бога, срцето ги излива своите надежи и болки, го слуша Неговото слово, му пее фалби, или стои пред Него подготвено на секоја жртва. Таквите расположенија растат во се поголема мера кон внатрешна молитва, и стануваат непрестајни. Ова пред се се постигнува со Исусовата молитва.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 56789 29>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,188 секунди.