|
Исусова молитва - исцелител |
Внеси реплика | страница <1 56789 29> |
Автор | ||
makarios
Сениор Регистриран: 20.Октомври.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1282 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Пред да напишам нешто за Исусовата молитва, токму овие зборови ми се мотаа во главата. |
||
KINGDAVID
Сениор Solomon's father Регистриран: 09.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 9420 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ubavo sto go poznavame prekrasniot covek i hristijanin, mojot dobar drugar i prijatel i brat, Bog neka go blagoslovuva sekogas vo negoviot zivot. AMIN! |
||
Asya
Сениор Регистриран: 14.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 902 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Tvoeto svakjanje za "isihazam", koeshto, vprochem, ne e tvoe, tuku na vladikata Naum, e iskriveno, i nema nishto opshto so izihazmot na Sv. Otci (pustinici i otshelnici). Изменето од Asya - 27.Декември.2008 во 08:32 |
||
Asya
Сениор Регистриран: 14.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 902 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ushte pogolema opasnost e da ne se znae ni razbira Svetoto Pismo, i samovolno (pogreshno) da se interpretiraat poukite i tolkuvanjata na Svetite Otci. Изменето од Asya - 27.Декември.2008 во 08:31 |
||
Asya
Сениор Регистриран: 14.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 902 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Za chovekot pravilno da gi razbere Svetite Otci, sam treba da e aktiven chlen na kanonska (Pravoslavna) crkva i utvrden vo verata. Kako e mozhno, nekoj uporno da se protivi na Hrista vo "pravednosta" na svojot raskol, a ednovremeno pravilno da gi razbira Svetite Otci? Изменето од Asya - 27.Декември.2008 во 09:04 |
||
Asya
Сениор Регистриран: 14.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 902 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Duhovnite stepeni na "dedo" Naum se proizvedeni vo negovata "Makedonska shkola", koja nema nishto opshto so isihazmot na Svetite Otci. Изменето од Asya - 27.Декември.2008 во 09:05 |
||
Asya
Сениор Регистриран: 14.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 902 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Molitvata "Oche nash" e Gospodova, bidejki Samiot Isus Hristos im ja dal na Svoite uchenici. Vo ovaa molitva, nie mu se obrakjame na Boga Otca, Koj e prvo Lice na Presveta Troica. Vo Isusovata Molitva (Isuse Hriste Sine Bozhji, pomiluj me mene grashnata/greshniot), nie mu se obrakjame na Sinot Bozhji - vtoro Lice na Presveta Troica. |
||
Asya
Сениор Регистриран: 14.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 902 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Molitvata e opshtenje (razgovor) so Boga, i sekoja molitva upatena kon Presveta Troica ili oddelno kon Otecot, Sinot i Svetiot Duh, e potrebna, polezna i dobra, kako i drugite molitvi upateni kon Majkata Bozhja, svetitelite i angelite. Molitvata e mokjno oruzhje protiv nechistata sila, a povtoruvanjeto na Isusovata molitva ima poseben efekt vo borbata protiv gjavolot. No, nikogash ne treba da se zaborava deka Hristos go izgonuva gjavolot, a ne nie so nashata chovechka sila. Inaku, molitvite treba da bidat blagodarstveni, sekogash i za se da mu blagodarime na Boga, i da go proslavime vo nash*te molitvi, osobeno koga sme zdravi i vo blagosostojba. Koga se sluchuva neshto losho, nesrekja ili beda, treba da mu se molime na Boga vo prositelni (molebni) molitvi. Ako zgreshime, treba da se kaeme vo pokajni molitvi. A bidejki sme greshni pred Boga, pokajnata molitva sekogash treba da i prethodi na molebnata. Isusovata molitva e pokajna. Pred da se pristapi kon molitvata, nie treba da se primirime so tie, na koi sme im zgreshile, kako i so tie shto se navredeni od nas, patem vnimatelno vo stravopochitanie (blagogovejno) da se stane na molitva. Vo tekot na molitvata, umot treba da se upravuva da ne misli na nishto drugo, a potpolno da se posochi kon Boga, za srceto da se privede vo molitvena sostojba. Molitvata e duhovna sostojba na dushata, koga seto chovechko bitie e ustremeno kon Boga. Molitvite izvrsheni nevnimatelno i vo otsustvo na pokajanie - primirenie so Boga i blizhnite, se neugodni na Boga, i takvite molitvi Bog nema da gi uslisha, duri mozhe i da kazni. Molitvata izvrshena v Crkva na Bozhjata sluzhba se vika crkovna ili opshta. Изменето од Asya - 27.Декември.2008 во 10:17 |
||
maria_magdalena
Сениор trouble seeker Регистриран: 25.Октомври.2007 Статус: Офлајн Поени: 8706 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Сосема сум збунета сега. Незнаев дека една толку едноставна работа како што е обраќањето до Бога е толку комплицирана работа, дека има толку стадиуми, техники, видови молитви... Јас си мислев само дека една молитва од срце упатена до Бог ќе сврши работа...Кога Исус се молеше во Гетсиманиската градина “да го одмине чашата“ крвава пот Му течеше по лицето но на крај заклучи “Нека биде по Твоја волја“... Се молеше Исус постојано, и кога беше искушуван од ѓаволот, и кога исцелуваше...но никаде не видовме видови и подвидови, методи и техники... Единствен образец кој Он ни го даде е Господовата молитва. Ќе ја кажуваме неа како што е, а кога се молиме во слободен стил се служиме по нејзиниот терк (прво Го славиме Бог, па заблагодаруваме за нешто, па си ја кажуваме конкретната потреба) Исус е мојот образец...И јас ќе си се молам како што ме научил Он и како што се молел он за разни потреби... Има и други убави молитви се разбира (Господи, дај ми мирно да го примам се она што ќе ни го донесе денешниот ден....) но најубава е онаа која извира од воздишките. При молењето треба да не води Духот, а не некоја молитвена брошурка... |
||
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
||
makarios
Сениор Регистриран: 20.Октомври.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1282 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Asya повторно се појави и во сите повторно се наметнува со своите „педагошки методи“, ние да си ќутиме, а таа е учителот од седум години...
Простете што јас пак се мешам (во мирц имаше убава опција - игноре, па тој/таа колку и да пишува ако беше игнориран/а немаше да се чита), ама претпоставувам оти форумот повторно ќе се претвори во јалов, со своеволните толкувања на Асја. |
||
maria_magdalena
Сениор trouble seeker Регистриран: 25.Октомври.2007 Статус: Офлајн Поени: 8706 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Макариос, ова значи дека не се согласуваш со видовите молитви изнесени од асја? blagodarstveni... prositelni (molebni) molitvi, pokajni ...crkovna ili opshta
? Или?
|
||
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
||
makarios
Сениор Регистриран: 20.Октомври.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1282 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Целта на Асја не е православието, туку плукање против МПЦ и владиците на МПЦ. |
||
maria_magdalena
Сениор trouble seeker Регистриран: 25.Октомври.2007 Статус: Офлајн Поени: 8706 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ахам, добро, тогаш не сум во тек со тоа и не сакам да се вмешувам. Јас повеќе за молитвите мислев...
Макариос, дали Исусовата молитва навистина има исцелителна моќ? Дали при нејзина примена со исцелителна намена се потребни некои посебнин начини на изведување? |
||
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
||
makarios
Сениор Регистриран: 20.Октомври.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1282 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Првиот степен на молитва претставува молствување кое се извршува телесно и е делотворна. Таа се состои во станување, клечење, клањање, во читање и изговарање напамет на научените молитви. Притоа, вниманието често одлетува, а срцето останува без чувства.
За оваа молитва отците велат: изговарањето и пеењето на молитвените текстови наликува на доенче - на детска немоќ; неразвиена молитва која повеќе се извршува сп телото. Каква корист ако се изговара или пее текстот на молитвата, а умот не ја прати содржината, не стои пред Бога, а се губи кај другите мисли? Ваквата молитва останува бесплодна. Старец Кипријан вели: Како може Бог да те слушне, ако ти самиот себе не се слушаш? Не треба да се попуштаме и да престанеме да се трудиме пред сопствената немоќ. Потребно е многу трпение, труд и напор за оваа надворешна молитва да прерасне собрана, умна молитва. Вториот степен ја опфаќа внимателната умна молитва. При молење, умот се навикнува да се собира во содржината на молитвата, и од почеток до крај свесно да ја прати. Вниманието се врзува со напишаниот текст, кој се изговара како нешто сопствено. До умната молитва се стигнува со раснење на стравот Божји, од сознанието дека стоиме пред Неговото лице. Кој не ја поседува оваа умна молитва, всушност, не поседува никаква молитва, туку само нејзина мртва форма. Свети Теофан Затворник вели: Преку неразделеното внимание, срцето се загрева за содржината на молитвата. Тоа што најпрвин било содржина на умот, сега станува содржина на срцето. Третиот степен вo молитвеноста е умно-срдечната молитва. Еден збор буди внатрешно умиление, молитвената прозба води до доживување на највнатрешните потреби. Се оди од едно топло чувствување до друго. Тој што така се моли, се моли во срцето, затоа што Бог е Бог на срцето. Само ваквата молитва, претставува вистинско молствување. Најважен услов за оваа молитва е очистување на срцето од секакви надворешни страсти. Според мерата на очистување на срцето, настанува и преминот од надворешна кон внатрешна молитва. Ова особено важи за Исусовата молитва. Последниот степен на делотворната молитва е непрестајна срдечна молитва. Божјата благодат се вселува во срцето штом тоа се здобие со извесна мера на внатрешна чистота. Варивото на Светиот Дух го запалува срцето и тоа почнува да се загрева за Бога. Привлечени од топлината, умот во срцето пребиваат во непрекинато внимание. Бурниот тек на мислите се смирува, а со душата се случува исто што и со крвотечната жена од Евангелието. |
||
Внеси реплика | страница <1 56789 29> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |