Автор |
Тема Пребарувај Опции за темата
|
eptendosadno
Сениор
Регистриран: 07.Декември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1185
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 12.Март.2010 во 15:26 |
Platenik напиша:
Каснакоски напиша:
Platenik напиша:
Факт е дека меѓу Словените во Охрид се чувствувал како меѓу варвари или според грчкиот јазик како меѓу вулгарос. |
Помисли пак дали тука не лажеш (или те излажале). Сакаш ли да ти кажам што тошно пишува?
А во житието јасно си пишува НА НАС БУГАРИТЕ. Моето прашање беше од каде Теофилакт знаел за човек кој живеел 200 г. пред неговото време? Дали не преведувал на грчки некои славјански житија?
|
Јас нелажам, а уште помалку некој мене ме излажал. Имам улсовен рефлекс за многу работи, за секоја приложена информација имам критички и аналитички пристап.
По враќањето во Охрид, Теофилакт меѓу другото ќе и го напише следново на Императорката Марија: И така сега се враќам кај Бугарите, јас цариграѓанин по душа, туѓинец на Бугарите веќе мирисам на гнило како и овчите кожи на Бугарите. Ова ти личи на некој кој гордо би го несел името Тефилакт Бугарски?!
Да незаборавиме, овде поимот Бугарин неможе да биде етноним, туку или жител на темата или епитет или двете.
Дали Тефилакт бил Грк? Да!
Дали бил пастор на административната единица, Вулгариа? Да!
Дали бил етнички Бугарин? Не!
Дали името Теофилакт Бугарски е етнички поим? Не тоа е титула!
Се нарекува охридски, од причина што бил Архепископ на Самостојната Охридска Архепископија. Ниту Климета, ниту Наума ги нарекуваме Моравски или Преславски, туку Охридски.
Дали со напишаното, НА НАС БУГАРИТЕ се мисли на аспаруховите Бугари или на тематските или пак на епитетот? Од каде Теофилакт знаел за човекот кој живеел 200 години пред неговото време?! Па тој Теофилакт живеел во Охрид цели 25 години, таму каде што Климент оставил длабоки корени.
Што е битно дали преведувал некои словенски житија на грчки? И денеска многу автори се преведуваат на многу јазици.
Каква врска сето ова има со потеклото на Бугарите?! |
Не се напрегнувај , само треба да се праша за морфолошко лингвистичкото значење на зборот “ Бугар “ .
Според проучувањата на англиските лингвисти, морфологијата е наука (или дел од науката за јазикот) чиј основен интерес е да ја проучува градбата или структурата на зборот т.е од што е составен зборот
|
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
 |
Platenik
Сениор
Регистриран: 29.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3600
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 12.Март.2010 во 15:28 |
lav4eto напиша:
Ниту Климета, ниту Наума ги нарекуваме Моравски или Преславски, туку Охридски.
Не биди толку сигурен, зошто пред Охридската, Наум jа основува Преславската школа.
Наум е меѓу основоположниците на Преславската книжевна школа (првично во Плиска), каде што работи помеѓу 886 и 893. Откако Климент Охридски станува епископ на Дрембица во 893, Наум продолжува работата во Охридската книжевна школа. Во овој период тој основал манастир на Охридското Езеро, кој подоцна добил неговото име.
Наум е првом Преславски, а после Охридски.
|
Што има ова врска со Бугарите?! Вие можете да го наречете и Бугарски, нели?!
Меѓутоа ниту Климент, ниту Наум знаеле бугарски јазик во тоа време, а уште помалку да ја шират писменоста на бугарски.
|
Гроф Игнатиев: "Ви се обрнувам Вам (г-дин Бахмачев), дека ЈАС ЈА СОЗДАДОВ ВЕЛИКА БУГАРИЈА, ЗАРАДИ РУСКИТЕ ИНТЕРЕСИ на исток "- (М.Цемовиќ - " Маќедонски проблеми и Маќедонци", Београд, 1913 ,33.)“
|
 |
Македон
Сениор
Caesar Constantinus
Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 12.Март.2010 во 15:30 |
Каснакоски напиша:
А го нарекувале Теофилакт Бугарски не зошто бил Бугарин, а зошто бил поглавар на Бугарската црква, а во негово време уште НЕ ЗНАЕЛЕ ДЕКА ТАА ЌЕ ИСКОПА НЕКАКВИ СТАРИ ДОКУМЕНТИ И ЌЕ ЗАПОЧНЕ ДА СЕ ПОВИКУВА НА ЈУСТИНИЈАНА ПРИМА.
| Лага голема!Ако толку знаеш, а јас тврдам дека не знаеш, кажи ми дали знаеш кој Архиепископ ги споменува Василиј, која година и зошто го прави тоа? А кога ќе дознаеш за тоа, твојата теорија ќе се сруши како кула од карти. Ајде, одговори ги прашањата од кои бегаш,а сите веќе знаеме зошто.
|
 |
Каснакоски
Сениор
Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 12.Март.2010 во 15:33 |
Дај ги тие прашања на темата да ти ги одговорам.
|
 |
lav4eto
Сениор
Регистриран: 18.Април.2008
Статус: Офлајн
Поени: 1540
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 12.Март.2010 во 15:34 |
Platenik напиша:
lav4eto напиша:
Ниту Климета, ниту Наума ги нарекуваме Моравски или Преславски, туку Охридски.
Не биди толку сигурен, зошто пред Охридската, Наум jа основува Преславската школа.
Наум е меѓу основоположниците на Преславската книжевна школа (првично во Плиска), каде што работи помеѓу 886 и 893. Откако Климент Охридски станува епископ на Дрембица во 893, Наум продолжува работата во Охридската книжевна школа. Во овој период тој основал манастир на Охридското Езеро, кој подоцна добил неговото име.
Наум е првом Преславски, а после Охридски.
|
Што има ова врска со Бугарите?! Вие можете да го наречете и Бугарски, нели?!
Меѓутоа ниту Климент, ниту Наум знаеле бугарски јазик во тоа време, а уште помалку да ја шират писменоста на бугарски. |
Кога работи во Плиска и Преслав нема врска, ама никаква со бугарите!
Ашколсун, логично, нема што...
И можеме да го наречеме бугарски, да, зошто Борис го стави таму и по негова порака работи, и работи за бугарите и нивната држава.
|
|
 |
eptendosadno
Сениор
Регистриран: 07.Декември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1185
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 12.Март.2010 во 15:36 |
lav4eto напиша:
Platenik напиша:
lav4eto напиша:
Ниту Климета, ниту Наума ги нарекуваме Моравски или Преславски, туку Охридски.
Не биди толку сигурен, зошто пред Охридската, Наум jа основува Преславската школа.
Наум е меѓу основоположниците на Преславската книжевна школа (првично во Плиска), каде што работи помеѓу 886 и 893. Откако Климент Охридски станува епископ на Дрембица во 893, Наум продолжува работата во Охридската книжевна школа. Во овој период тој основал манастир на Охридското Езеро, кој подоцна добил неговото име.
Наум е првом Преславски, а после Охридски.
|
Што има ова врска со Бугарите?! Вие можете да го наречете и Бугарски, нели?!
Меѓутоа ниту Климент, ниту Наум знаеле бугарски јазик во тоа време, а уште помалку да ја шират писменоста на бугарски. |
Кога работи во Плиска и Преслав нема врска, ама никаква со бугарите!
Ашколсун, логично, нема што...
И можеме да го наречеме бугарски, да, зошто Борис го стави таму и по негова порака работи, и работи за бугарите и нивната држава.
|
Е токму тоа ме интересира .
Каде пишува дек Борис некого некаде поставил , кој историски извор го користите во Бугарија ?
Изменето од eptendosadno - 12.Март.2010 во 15:37
|
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
 |
Platenik
Сениор
Регистриран: 29.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3600
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 12.Март.2010 во 15:37 |
eptendosadno напиша:
Platenik напиша:
Каснакоски напиша:
Platenik напиша:
Факт е дека меѓу Словените во Охрид се чувствувал како меѓу варвари или според грчкиот јазик како меѓу вулгарос. |
Помисли пак дали тука не лажеш (или те излажале). Сакаш ли да ти кажам што тошно пишува?
А во житието јасно си пишува НА НАС БУГАРИТЕ. Моето прашање беше од каде Теофилакт знаел за човек кој живеел 200 г. пред неговото време? Дали не преведувал на грчки некои славјански житија?
|
Јас нелажам, а уште помалку некој мене ме излажал. Имам улсовен рефлекс за многу работи, за секоја приложена информација имам критички и аналитички пристап.
По враќањето во Охрид, Теофилакт меѓу другото ќе и го напише следново на Императорката Марија: И така сега се враќам кај Бугарите, јас цариграѓанин по душа, туѓинец на Бугарите веќе мирисам на гнило како и овчите кожи на Бугарите. Ова ти личи на некој кој гордо би го несел името Тефилакт Бугарски?!
Да незаборавиме, овде поимот Бугарин неможе да биде етноним, туку или жител на темата или епитет или двете.
Дали Тефилакт бил Грк? Да!
Дали бил пастор на административната единица, Вулгариа? Да!
Дали бил етнички Бугарин? Не!
Дали името Теофилакт Бугарски е етнички поим? Не тоа е титула!
Се нарекува охридски, од причина што бил Архепископ на Самостојната Охридска Архепископија. Ниту Климета, ниту Наума ги нарекуваме Моравски или Преславски, туку Охридски.
Дали со напишаното, НА НАС БУГАРИТЕ се мисли на аспаруховите Бугари или на тематските или пак на епитетот? Од каде Теофилакт знаел за човекот кој живеел 200 години пред неговото време?! Па тој Теофилакт живеел во Охрид цели 25 години, таму каде што Климент оставил длабоки корени.
Што е битно дали преведувал некои словенски житија на грчки? И денеска многу автори се преведуваат на многу јазици.
Каква врска сето ова има со потеклото на Бугарите?! |
Не се напрегнувај , само треба да се праша за морфолошко лингвистичкото значење на зборот “ Бугар “ .
Според проучувањата на англиските лингвисти, морфологијата е наука (или дел од науката за јазикот) чиј основен интерес е да ја проучува градбата или структурата на зборот т.е од што е составен зборот |
Сме го дискутирале и тоа, не еднаш туку напати. Морфолошки, етимолошки.... но никако да се дојде општо прифатлива дефиниција. Не е најдено ниедно прифатливо објанување кое ќе им одговара на словенизраните Бугари или на бугаризираните Словени. Овие вториве повеќе се бунат и неприфаќаат.
|
Гроф Игнатиев: "Ви се обрнувам Вам (г-дин Бахмачев), дека ЈАС ЈА СОЗДАДОВ ВЕЛИКА БУГАРИЈА, ЗАРАДИ РУСКИТЕ ИНТЕРЕСИ на исток "- (М.Цемовиќ - " Маќедонски проблеми и Маќедонци", Београд, 1913 ,33.)“
|
 |
lav4eto
Сениор
Регистриран: 18.Април.2008
Статус: Офлајн
Поени: 1540
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 12.Март.2010 во 15:42 |
Коj може сам да минува преку границите на државата и да основува што и да било во неа?
Кога се избркани од папа Стефан Шести, коj забранува словенското богослужение, тие стигнуваат каj Белград(коj е во границите на Бугариja)и од таму се испратени каj Борис.
Се правиш дека не знаеш, или сакаш аудио од разговорот?
|
|
 |
eptendosadno
Сениор
Регистриран: 07.Декември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1185
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 12.Март.2010 во 15:42 |
Platenik напиша:
eptendosadno напиша:
Platenik напиша:
Каснакоски напиша:
Platenik напиша:
Факт е дека меѓу Словените во Охрид се чувствувал како меѓу варвари или според грчкиот јазик како меѓу вулгарос. |
Помисли пак дали тука не лажеш (или те излажале). Сакаш ли да ти кажам што тошно пишува?
А во житието јасно си пишува НА НАС БУГАРИТЕ. Моето прашање беше од каде Теофилакт знаел за човек кој живеел 200 г. пред неговото време? Дали не преведувал на грчки некои славјански житија?
|
Јас нелажам, а уште помалку некој мене ме излажал. Имам улсовен рефлекс за многу работи, за секоја приложена информација имам критички и аналитички пристап.
По враќањето во Охрид, Теофилакт меѓу другото ќе и го напише следново на Императорката Марија: И така сега се враќам кај Бугарите, јас цариграѓанин по душа, туѓинец на Бугарите веќе мирисам на гнило како и овчите кожи на Бугарите. Ова ти личи на некој кој гордо би го несел името Тефилакт Бугарски?!
Да незаборавиме, овде поимот Бугарин неможе да биде етноним, туку или жител на темата или епитет или двете.
Дали Тефилакт бил Грк? Да!
Дали бил пастор на административната единица, Вулгариа? Да!
Дали бил етнички Бугарин? Не!
Дали името Теофилакт Бугарски е етнички поим? Не тоа е титула!
Се нарекува охридски, од причина што бил Архепископ на Самостојната Охридска Архепископија. Ниту Климета, ниту Наума ги нарекуваме Моравски или Преславски, туку Охридски.
Дали со напишаното, НА НАС БУГАРИТЕ се мисли на аспаруховите Бугари или на тематските или пак на епитетот? Од каде Теофилакт знаел за човекот кој живеел 200 години пред неговото време?! Па тој Теофилакт живеел во Охрид цели 25 години, таму каде што Климент оставил длабоки корени.
Што е битно дали преведувал некои словенски житија на грчки? И денеска многу автори се преведуваат на многу јазици.
Каква врска сето ова има со потеклото на Бугарите?! |
Не се напрегнувај , само треба да се праша за морфолошко лингвистичкото значење на зборот “ Бугар “ .
Според проучувањата на англиските лингвисти, морфологијата е наука (или дел од науката за јазикот) чиј основен интерес е да ја проучува градбата или структурата на зборот т.е од што е составен зборот |
Сме го дискутирале и тоа, не еднаш туку напати. Морфолошки, етимолошки.... но никако да се дојде општо прифатлива дефиниција. Не е најдено ниедно прифатливо објанување кое ќе им одговара на словенизраните Бугари или на бугаризираните Словени. Овие вториве повеќе се бунат и неприфаќаат. |
Јас и Вие во многу работи не се согласуваме , но сепак кога спорите за термиот “ Бугари “ , секој нека се изјасни прво своите позиции при етмолошкото толкување на тој збор .
Значи , тоа е најважно . Доколку тука не се согласите , полеимиката е безсмислена
П.С.
Јас можам да помогнам
Изменето од eptendosadno - 12.Март.2010 во 15:46
|
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
 |
eptendosadno
Сениор
Регистриран: 07.Декември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1185
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 12.Март.2010 во 15:44 |
lav4eto напиша:
Коj може сам да минува преку границите на државата и да основува што и да било во неа?
Кога се избркани од папа Стефан Шести, коj забранува словенското богослужение, тие стигнуваат каj Белград(коj е во границите на Бугариja)и од таму се испратени каj Борис.
Се правиш дека не знаеш, или сакаш аудио од разговорот? |
Тоа не е одговор на моето пршање .
Повторно едно едноставно прашање . Борис бил покрстен во тоа време , имал ли своја црква или бил поданик на Царигрдската ?
Изменето од eptendosadno - 12.Март.2010 во 15:44
|
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
 |
Каснакоски
Сениор
Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 12.Март.2010 во 15:46 |
eptendosadno напиша:
Е токму тоа ме интересира .
Каде пишува дек Борис некого некаде поставил , кој историски извор го користите во Бугарија ?  |
Od izvorot od kade se znae se za dejnosta na Kliment Ohridski. Od tamu od kade se znae deka imal 3500 ucenici, deka asladisval drveta i t.n.
A toa e negovoto zitie.
Link sakas?
|
 |
lav4eto
Сениор
Регистриран: 18.Април.2008
Статус: Офлајн
Поени: 1540
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 12.Март.2010 во 15:47 |
eptendosadno напиша:
lav4eto напиша:
Коj може сам да минува преку границите на државата и да основува што и да било во неа?
Кога се избркани од папа Стефан Шести, коj забранува словенското богослужение, тие стигнуваат каj Белград(коj е во границите на Бугариja)и од таму се испратени каj Борис.
Се правиш дека не знаеш, или сакаш аудио од разговорот? |
Тоа не е одговор на моето пршање .
Повторно едно едноставно прашање . Борис бил покрстен во тоа време , имал ли своја црква или бил поданик на Царигрдската ?  |
Не, тоа ти е второ прашање. Првото беше дали има извор Борис некоj некаде да поставува.
Аjде концентрираj се веке точно што сакаш да прашаш.
Демек Борис немал думата, па Византиjа е причината да ги назначува учениците на светите брака...
Да, се е во употреба кога се мачиш да ги негираш бугарите и државата им.
Изменето од lav4eto - 12.Март.2010 во 15:50
|
|
 |
Platenik
Сениор
Регистриран: 29.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3600
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 12.Март.2010 во 15:49 |
Каснакоски напиша:
„НА НАС БУГАРИТЕ“ во грчкото житие е останало од славјанското житие. Ако ги читаш писмата на Теофилакт, на секаде тој се диференцира од Бугарите, и ти даде пример. Значи тој, кој ги мрзи Бугарите, не може да напише „НА НАС БУГАРИТЕ“.
Излажа, подобро те излажале, зошто твоето
Факт е дека меѓу Словените во Охрид се чувствувал како меѓу варвари или според грчкиот јазик како меѓу вулгарос.
Не е никаков факт, а пропагандна интерпретација.
Теофилакт пишува дека меѓу Бугарите во Охрид се чувствувал како меѓу Варвари, нема никакви словени.
Значи зборот Бугари може да го замени Словени, а не Варвари.
А го нарекувале Теофилакт Бугарски не зошто бил Бугарин, а зошто бил поглавар на Бугарската црква, а во негово време уште НЕ ЗНАЕЛЕ ДЕКА ТАА ЌЕ ИСКОПА НЕКАКВИ СТАРИ ДОКУМЕНТИ И ЌЕ ЗАПОЧНЕ ДА СЕ ПОВИКУВА НА ЈУСТИНИЈАНА ПРИМА.
|
Значи уште една небулоза, Бугарин бил синоним за Словен.
Значи и Србите и Албанците и сите негови пасторчиња во тоа време биле Бугари.
Каква бугарска црква те спопаднала?! Самостојна Охридска Архиепископија.
Јас сепак мислам дека еден од кумовите е Тефилакт, држ те се занего. На тој начин најлесно се правда бугарштината.
|
Гроф Игнатиев: "Ви се обрнувам Вам (г-дин Бахмачев), дека ЈАС ЈА СОЗДАДОВ ВЕЛИКА БУГАРИЈА, ЗАРАДИ РУСКИТЕ ИНТЕРЕСИ на исток "- (М.Цемовиќ - " Маќедонски проблеми и Маќедонци", Београд, 1913 ,33.)“
|
 |
eptendosadno
Сениор
Регистриран: 07.Декември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1185
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 12.Март.2010 во 15:51 |
Каснакоски напиша:
eptendosadno напиша:
Е токму тоа ме интересира .
Каде пишува дек Борис некого некаде поставил , кој историски извор го користите во Бугарија ?  |
Od izvorot od kade se znae se za dejnosta na Kliment Ohridski. Od tamu od kade se znae deka imal 3500 ucenici, deka asladisval drveta i t.n.
A toa e negovoto zitie.
Link sakas?
|
Сум го прочитал житието , чинам дека таму не пишува дека Борис некого пратил , му дал задача и сл. , додека за моравската мислија постојат извори во кои точно е наваден налогодавачот , односно , кој ги пратил браката во мисија и со која цел .
Можеби сум во заблуда па би замолил за цитат кого тоа Михаил - Борис Пратил , која била мисијата , колку срдства дал за изградбата на праволславните храмови во Охрид и.т.н.
Изменето од eptendosadno - 12.Март.2010 во 15:52
|
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
 |