IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Политика и вести
  Активни теми Активни теми RSS - Канал Морава - Вардар - Егеј
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Канал Морава - Вардар - Егеј

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 345
Автор
Порака
gonzo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Мачкозил

Регистриран: 04.Декември.2008
Локација: У дневну
Статус: Офлајн
Поени: 3137
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај gonzo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Февруари.2013 во 23:25
И ајд сега оди па поврзи го твојот пост со темава некако...збунетост
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Февруари.2013 во 00:03
Originally posted by Zeksi71 Zeksi71 напиша:

Originally posted by zabegan zabegan напиша:


каков сообраќај мислите да собере овој канал? на Дунав, сосема непотребно му е поврзување кон Егејското море по воден пат, затоа што истото го има преку други видови на транспорт
зошто би мислеле дека може да собере поголем промет отколку железницата и патиштата???

и дај не тресете зелени за Панамски и Суецки канал, тоа се канали од сосема друга природа и намена... не мешајте речен сообраќај, со меѓуморски канали
да не мисли некој случајно дека сообраќајот од Дунав плови и на море???
реките како Дунав служат иста функција како онаа на автопатот и железниците, само што речниот транспорт се користи поради тоа што за него не е потребна изградба на инфраструктура (збориме за природно оформени реки кои може да издржат речен сообраќај)

реките како Дунав служат за поврзување на копнените земји низ кои поминуваат, наместо тоа да се прави преку автопат и железница... ние веќе и онака имаме автопат и железница, што ќе ни е канал???

ако постои тој канал железницата ќе ни служи само за украс, а камионџиите ќе можат слободно да си ги продадат камионите!!!

90 % од транспортот на стоки би се преориентирал на речниот транспорт, зашто е многу поевтин.

железницата ни е во ужасна состојба, нити ние имаме пари да ја средиме, нити па на некој од надвор му е потребна. патниот транспорт е безобразно скап.

можам да замислам колку би живнала економијата со самата изградба на каналот, буквално цела градежна оператива од Балканот би имала работа едно десетина години.

ниедна од балканските држави нема средства сами да го градат каналот, само кинезот ако реши да буши, ако има сметка, тоа ќе го направи. 





 


и која ти е логиката тука не разбирам... дури и ако е реално оива што го кажуваш, ќе ги срушиш железницата и патиштата, со тоа што ќе го префрлиш прометот на каналот.... и што си добил? ништо... само си ги заменил видовите на транспорт еден со друг... токму тоа и го зборувам, освен тоа што ќе им дадеш поголем избор на превозниците, ништо друго не си направил
зошто би додавале уште еден вид на транспорт на истиот коридор, кога немаме квалитетно поврзување на другите коридори... исто така видовме колку забавно беше кога на Грција и текна да ни го блокира тој единствен коридор... да имаш само еден коридор во земја со толку поволна географска положба, е навистина катастрофа
и пак ќе повторам, релацијата на каналот, веќе постои со железницата и автопатот... каналот би бил исплатлив само доколку отвара нов коридор, што претходно не постоел како коридор за било каков сообраќај, и се отвара како нова можност
меѓудругото цената за тој проект додека се исплати, јас најверојатно ќе доживеам длабока старост... додека пак, основата за железница и автопат веќе ја имаме, и треба само да се санира, модернизира и надгради, и сето тоа не е ни 10% од цената за каналот
инаку, од целовкупниот транзит во земјата, ние најголем профит имаме од железницата, и покрај тоа што ни е во мизерна состојба, а камо па да имавме квалитетна железница... за истата таа железница сеуште не лажат дека немале никаква моќ да ја средат, додека истовремено, безобразно се крадат и трошат пари на глупости повеќе од 20 години

кратко кажано, коридор осум ќе ја врши истата функција како каналов, и ќе го има истиот промет, негова предност во однос на каналот е што на нашава земја и дава многу повеќе флексибилност, поврзаност и отвореност, наместо каналот што само ќе ископира веќе постоечки коридор

дајте пред да почнете да фантазирате за мед и млеко, спуштете се малце на земја и во реалност... нема никаква причина, во денешно време да се водиме според глупостите на Југославија, за која веќе одамна имаме сфатено каква штета ни има направено со своите политики

едит: тоа што си ми го болдирал со црвено, го кажав во смисла на важноста на коридорот... са запнал за цената на транспортот како да е само тоа фактор, а воопшто не го гледаш самиот коридор како линија и поврзување


Изменето од zabegan - 13.Февруари.2013 во 00:07
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Vlad Tepesh Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 07.Април.2008
Локација: Romania
Статус: Офлајн
Поени: 540
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Vlad Tepesh Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Февруари.2013 во 00:48


-Zabegan ti pravo si zabegal so tie koridori :koridor pa koridor, da ne ti brshe taa ,,pogreshna pollitika,, na Jugoslavija nemashe da go imash ni toj koridor ti 8sum, ushte transportot se se vrsheshe so magarinja po kozji pateki eventualno so zaprezhna kola.No ete geogravskata polozhba na zemjava zahteva eden ploven pat ,,ploven koridor,,    i kako shto kazha nekoj pogore ako kinezite imaat matematika ce bushat ne prashuvaat bdejci nikoj ni ne se prashuva na balkanotна телефон
http://protravelguide.com/Images/VladTepesDraculaBranCastle.jpg
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Февруари.2013 во 00:54
 забеган, 

Би се добил поевтин превоз дефинитивно, односно и железницата и камионскиот транспорт ќе доживеат паѓање на цените на нивните услуги.

Поевтиниот превоз по автоматизам значи и пониски цени на производите плус по некој денар од каналските такси плус стотици нови вработени за одржување и функционирање на истиот.

Ова го кажувам за нас, србите и грците како секундарни корисници на каналот.

Кина како најголем експортер на стоки кон Европа, според мене е и единствената која евентуално би била заинтересирана за изградба на тој канал.

Немам ништо против ако си најдат сметка да го градат каналот, мада било какво финансиско инволвирање на МК во тој проект не би имало никаква смисла.

Јас сум прв за да си ги средиме железниците и да се доврши авто патот, ама нели гледаш дека некако килаво се одвиваат работите.

Ние немаме пари за тоа а никој од страна не е заинтересиран да инвестира во модернизирање на нашите коридори. 
А бе едвај 10 км. авто пат направивме ( Коњаре-Табановце ) во последните 30 год. 

А и најглавното, и да имаме најмодерни железници и автопатишта, нема доволно промет на стоки и на луѓе по нив.
Кога ќе го видам возот кој оди за Белград, од Скопје тргнува со 2 вагона, работата ни е за смеење ни за плачење.



"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Февруари.2013 во 02:17
Originally posted by Vlad Tepesh Vlad Tepesh напиша:



-Zabegan ti pravo si zabegal so tie koridori :koridor pa koridor, da ne ti brshe taa ,,pogreshna pollitika,, na Jugoslavija nemashe da go imash ni toj koridor ti 8sum, ushte transportot se se vrsheshe so magarinja po kozji pateki eventualno so zaprezhna kola.No ete geogravskata polozhba na zemjava zahteva eden ploven pat ,,ploven koridor,,    i kako shto kazha nekoj pogore ako kinezite imaat matematika ce bushat ne prashuvaat bdejci nikoj ni ne se prashuva na balkanotна телефон
не мора да ги испревртуваме зборовите, мислам дека разбравте за што зборев во коментарот за Југославија...

и каде тоа Географската положба захтевала ваков зафат? баш ја зборам дека токму географската положба е причина зошто нема потреба од таков канал... само што јас барем се обидов да објаснам, ти збориш од памет
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (1) Благодарам(1)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Февруари.2013 во 03:07
Originally posted by Zeksi71 Zeksi71 напиша:

 забеган, 

Би се добил поевтин превоз дефинитивно, односно и железницата и камионскиот транспорт ќе доживеат паѓање на цените на нивните услуги.

Поевтиниот превоз по автоматизам значи и пониски цени на производите плус по некој денар од каналските такси плус стотици нови вработени за одржување и функционирање на истиот.

Ова го кажувам за нас, србите и грците како секундарни корисници на каналот.

Кина како најголем експортер на стоки кон Европа, според мене е и единствената која евентуално би била заинтересирана за изградба на тој канал.

Немам ништо против ако си најдат сметка да го градат каналот, мада било какво финансиско инволвирање на МК во тој проект не би имало никаква смисла.

Јас сум прв за да си ги средиме железниците и да се доврши авто патот, ама нели гледаш дека некако килаво се одвиваат работите.

Ние немаме пари за тоа а никој од страна не е заинтересиран да инвестира во модернизирање на нашите коридори. 
А бе едвај 10 км. авто пат направивме ( Коњаре-Табановце ) во последните 30 год. 

А и најглавното, и да имаме најмодерни железници и автопатишта, нема доволно промет на стоки и на луѓе по нив.
Кога ќе го видам возот кој оди за Белград, од Скопје тргнува со 2 вагона, работата ни е за смеење ни за плачење.



веќе е ептен очигледно дека воопшто не размислувате за геополитичките фактори во сето ова и начинот на кој функционира изградбата на нови сообраќајни правци кои секогаш се градат во однос на светските и континенталните коридори и магистрали...
меѓудругото, баш таа проклета Кина што ја спомнувате во секој пост, повеќе би се интересирала за коридор 8 отколку за каналов (патем, целата приказна дека Кина доброволно би инвестирала во Европската инфраструктура, е неверојатно детска и чаршиска, Кина е масовен извозник за сите страни на светот и нема интерес во развивање на индивидуалната инфраструктура на регионите кај што извезува)

како второ, не ми е јасно како некој може да мисли дека државата не е моќна да изгради железница и автопат после сите кражби што ги направи нејзината политичка фела во последниве 20 години... меѓудругото, од ЕУ беа доволно фини да ни позајмат значителна сума на средства кои требаше да се вложат токму во инфраструктурата и кои магично исчезнаа и отидоа во заборав... железницата и патиштата кај нас никогаш не биле проблем, проблем биле луѓето што требало да ги изградат

како трето, низ Македонија поминува еден од главните европски сообраќајни коридори и без разлика на тоа колку ни е скапана земјата, на него секогаш ќе има промет и прометот никогаш не бил мал.... што значи не е до модерноста

како четврто, возот што си го гледал како оди за Србија, не е единствен воз во земјава, и патничкиот транспорт има минорно значење, кога збориме за транзит
инаку, околу создавање на прометот... сети се колку поразвиен а авио-транспортот денес во Македонија, и колку беше мизерен претходно... а пази, во воздушниот сообраќај, Македонија нема поволна положба... се е до создавањето на поволни услови
и сега зошто би отворале нов бизнис, што ја врши истата функција како претходните, а треба да ги направиме истите економски интервенции?
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Февруари.2013 во 15:14

..абе стварно не ми е јасно,како може да пловат бродови по таков канал.збунетост ...еве го ископале и таму негде во Србија сечат лента и пуштат каналот "во оптек".Нема ли едната вода да тече нагоре другата надолу..на тоа грбавото место ..а бродот да остане на суво?.размислување

Зошто Морава не се слева во Вардар.Ако тоа дедо Господ не го опраил..ние па ич.Не верувам во чуда.

...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Февруари.2013 во 16:17
Originally posted by zabegan zabegan напиша:

...............................................................
,......................
............................................
и сега зошто би отворале нов бизнис, што ја врши истата функција како претходните, а треба да ги направиме истите економски интервенции?
...tochno taka! да

...za da se prefrli robata(kineskaнамигнување) od moreto vo kanalot , potrebna e istata rabota i ''alati'' kako i taa shto e potrebna za  da se prenese na nekoe vozilo od  kopneniot soobrakjaj .
...i shto si dobil posle?збунетост
...za razlika,...nekoj tuka napravi (nesporedliva) sporedba so panamskiot i sueckiot kanal)...koi shto vrshat sosema treta funkcija od taa  na rechniot i kanalskiot soobrakjaj .

...a toa e  deka,...ednostavno pretstavuvaat premosnica na kopnoto  megju dve morinja, ama... za istite plovila koishto shpartaat po okeanite i morinjata od eden vo drug okean ili more !
..e koga istiot brod shto ke pristigne vo solunskoto pristanishte, ke prodolzi po kanalot i rekite   se do ...roterdam ,...e togash moze da se kaze deka toj kanal e  epten....pametna rabota .

...kinezite ke praele...nema da  pitale nikoj,..kaj oni (ke)bush(n)ele....
 ...zimii..k..kkkk....kkanalot ,


...taka ke da e! смеење
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
Паланчански Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 01.Декември.2007
Локација: Dubrovnik
Статус: Офлајн
Поени: 1655
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Паланчански Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Март.2013 во 09:16
Побрзајте со изградбата на каналот. Пчиња има вода за прекуокеански бродови.
Не знаев што е среќа, додека не се оженив. Но сега веќе е доцна.
Кон врв
Паланчански Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 01.Декември.2007
Локација: Dubrovnik
Статус: Офлајн
Поени: 1655
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Паланчански Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Март.2013 во 09:20
Побрзајте со изградбата на каналот. Пчиња има вода за прекуокеански бродови.
Не знаев што е среќа, додека не се оженив. Но сега веќе е доцна.
Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Март.2013 во 09:24
хаха..и без кинезите и без србите успеавме цела источна Македонија да ја направиме пловна.И тоа без пари,што е најважно.хи, хи...
...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Јуни.2014 во 22:48
..do pred nekoj den imase "generalna propa" vo Srbija...se plovese skoro do Nis.
Slednata "generalka" e od Kumanovo do Gevgelija....
...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
Zlatnik Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 23.Август.2005
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 2605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zlatnik Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Јули.2014 во 13:39
Originally posted by zagor zagor напиша:

..do pred nekoj den imase "generalna propa" vo Srbija...se plovese skoro do Nis.
Slednata "generalka" e od Kumanovo do Gevgelija....

Проверено и кај нас.
Вардар е пловен!да
    
Неоттуѓиво е правото на секој поединец да живее во својата заблуда!
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 345
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,156 секунди.