Канал Морава - Вардар - Егеј
Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Македонија и Свет
Име на форумот: Политика и вести
Опис на форумот: Вести од МК, партии, скандали, протести...
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=26281
Датум на принтање: 24.Ноември.2024 во 19:20 Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com
Тема: Канал Морава - Вардар - Егеј
Постирано од: Zeksi71
Наслов: Канал Морава - Вардар - Егеј
Датум на внесување: 23.Јануари.2013 во 23:15
Идеја која е стара повеќе од еден век, но поради објективни и субјективни причини не е реализирана до сега. Во моментот се повеќе се афирмира кај Србите, Грците се за, само од Македонија досега не сум чул никакви тумачења. Пловен пат кој би ја поврзал МК со остатокот на светот, кој би имал и те како сериозен импакт и врз економијата бидејќи транспортот значително би поевтинил.
Единствен проблем се парите, според медиумите во Србија би чинел 15-16 милијарди евра, реално пари кои ни Србија ни Македонија а ни Грција не се во состојба да ги обезбедат.
Има информации во медиумите дека русите се заинтересирани за инвестирање, а кинезите се дури спремни целосно да застанат позади финансирањето и изградбата на каналот.
до модераторите!!! ја ставам оваа тема на политика зашто мислам дека најголемо значење на евентуална изградба на ваков канал би било политичкото, дури и поголемо од економскиот дел.
------------- "Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
Коментари:
Постирано од: brza
Датум на внесување: 24.Јануари.2013 во 00:08
...ti , Mortuse ,ich ne mu se sekirasj za makedonija
...eve:
...tuka vekje i prviot ''splav'' ushte malku ke go porinat ...a i na vtoriot zabrzano se raboti!
...samo...problem ke bide kako ke se protne niz brojnite mstovi skopski preku vardar .pod koishto sega edino kajaci i pirogi mozat da ...''plovat''.
...mozebi tie silni milijardi ke se potroshat za da se iskopa negovoto dno.
....samo posle pa problem ke bide i negovata shirochina,...na koja edvaj dvava ''splava'' ke mozat da se razminat,...a, kamoli pa nekoj pontenziven rechen soobrakjaj. ...ili mozebi... u vis...ke ''odi''?
------------- Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
|
Постирано од: zabegan
Датум на внесување: 25.Јануари.2013 во 00:48
идеолошки гледано, проектот е супер... реално гледано, е екстремен физички, еколошки и финансиски предизвик, кој е многу комплициран да се склопи на професионално и одговорно ниво, за да нема жртви и штети направени во негова корист за мене ова е една од многуте популистички идеи од Југославија, која е надалеку позната по истите, кои се коселе со здрав разум...
не ми е само јасно, како може вакви идеи да се претсавуваат како можни, а железничките коридори и регионалните и магистралните патишта, да се ставени под вечен прашалник, и да ни се претставуваат како научна фантастика???
------------- размисли пред да напишеш глупост
|
Постирано од: gonzo
Датум на внесување: 25.Јануари.2013 во 01:21
Кога ваков проект не е изграден во време на радните акции со бесплатна работна сила, тешко сега некој да фрли у река тричетиринаесет милијарди.Читам во последно време доста се актуелизира проектот во Србија, демек кинезите ќе финансирале ова, она. Ма да некои стручни лица од областа( незнам која им е областа у ствари) велат дека нема теорија да биде рентабилен проектот. А кај нас гледам Коце се спрема, купува галии, ќе да оди на море со брод...
------------- You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
|
Постирано од: zabegan
Датум на внесување: 25.Јануари.2013 во 01:51
gonzo напиша:
Кога ваков проект не е изграден во време на радните акции со бесплатна работна сила, тешко сега некој да фрли у река тричетиринаесет милијарди.Читам во последно време доста се актуелизира проектот во Србија, демек кинезите ќе финансирале ова, она. Ма да некои стручни лица од областа( незнам која им е областа у ствари) велат дека нема теорија да биде рентабилен проектот. А кај нас гледам Коце се спрема, купува галии, ќе да оди на море со брод...
| србите не се ништо подобри од нас, во таа област на пуштање балончиња...
------------- размисли пред да напишеш глупост
|
Постирано од: Zeksi71
Датум на внесување: 25.Јануари.2013 во 02:52
zabegan напиша:
идеолошки гледано, проектот е супер... реално гледано, е екстремен физички, еколошки и финансиски предизвик, кој е многу комплициран да се склопи на професионално и одговорно ниво, за да нема жртви и штети направени во негова корист за мене ова е една од многуте популистички идеи од Југославија, која е надалеку позната по истите, кои се коселе со здрав разум...
не ми е само јасно, како може вакви идеи да се претсавуваат како можни, а железничките коридори и регионалните и магистралните патишта, да се ставени под вечен прашалник, и да ни се претставуваат како научна фантастика???
|
не си ми јасен што мислиш под тоа идеолошки, а и на кој начин ваков проект би имал импликации врз екологијата.
------------- "Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
Постирано од: zabegan
Датум на внесување: 25.Јануари.2013 во 19:02
Zeksi71 напиша:
zabegan напиша:
идеолошки гледано, проектот е супер... реално гледано, е екстремен физички, еколошки и финансиски предизвик, кој е многу комплициран да се склопи на професионално и одговорно ниво, за да нема жртви и штети направени во негова корист за мене ова е една од многуте популистички идеи од Југославија, која е надалеку позната по истите, кои се коселе со здрав разум...
не ми е само јасно, како може вакви идеи да се претсавуваат како можни, а железничките коридори и регионалните и магистралните патишта, да се ставени под вечен прашалник, и да ни се претставуваат како научна фантастика???
|
не си ми јасен што мислиш под тоа идеолошки, а и на кој начин ваков проект би имал импликации врз екологијата. | сакам да кажам дека, проектот само звучи исплатливо, реално и остварливо, ама не е така... кога ќе помислиш, на Македонија и регионот супер би им дошол еден пловен пат од сите аспекти, ама не вреди да се размислува за него еколошки промени сигурно ќе има, најпрво поади тоа што бреговите на Вардар треба да бидат поплавено, а потоа поради тоа што се мешаат води од три различни реки, а со тоа и еден куп видови на почва и жив свет заедно со нив... може и да дојде до промени на струењата на воздухот, а со тоа и некои од климатските услови и загадувањето на воздухот и т.н. и пак ќе повторам, не ми е јасно како може еден ваков голем проект за нас да биде замислив, а патиштата и железницата, за кои веќе имаме добра основа, да бидат научна фантастика за нас?
------------- размисли пред да напишеш глупост
|
Постирано од: Polar Bear
Датум на внесување: 26.Јануари.2013 во 05:30
Ниту е исплатливо, ниту е реално ниту е остварливо. Само неколку поенти:
- Ќе чини не 15 милијарди, туку најмалку десет пати повеќе
- Ќе биде еколошка и климатска катастрофа, не само локално, туку за целиот Балкан. Никој паметен нема да дозволи такво нешто
- Од каде вода? Нема доволно стабилна вода за да се одржува пловноста
- Бугарија и Романија нема да дозволат да се смени сливот на Црно Море, премногу луѓе зависат од таа вода
- Србија (Поморавље) која зависи од Морава нема да го дозволи тоа, пробај на српскиот сељак (и на македонскиот) да му ја земеш водата да видиш што ќе те снајде
- Нема економско оправдување. Постоечката пруга не е искористена. Што ќе носат толку (и каде) са да се исплати такво нешто? На Грција не и треба пловен Вардар, туку вода за наводнување.
Се на се, чамче муабети. Туку да направеа некоја пруга во МК место да се лупаат во гради, последното парче пруга е изградено од крал Александар.
------------- Jа сам за демократију и слободу на говор, сакам песну, пиво, вино, ракију и жене!
|
Постирано од: Zeksi71
Датум на внесување: 26.Јануари.2013 во 22:41
http://blic.rs/Vesti/Ekonomija/364646/Bacevic-potpisao-protokol-o-Kanalu-Morava" rel="nofollow - http://blic.rs/Vesti/Ekonomija/364646/Bacevic-potpisao-protokol-o-Kanalu-Morava
сепак се движат нештата напред, а со оглед на реномето на кинеската фирма со кој е потпишан договорот, нема да ме зачуди во брзо време кинезите да излезат со готов проект, со цена, рок на изградба, оправданост и сл.
------------- "Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
Постирано од: zabegan
Датум на внесување: 27.Јануари.2013 во 01:38
Zeksi71 напиша:
http://blic.rs/Vesti/Ekonomija/364646/Bacevic-potpisao-protokol-o-Kanalu-Morava" rel="nofollow - http://blic.rs/Vesti/Ekonomija/364646/Bacevic-potpisao-protokol-o-Kanalu-Morava
сепак се движат нештата напред, а со оглед на реномето на кинеската фирма со кој е потпишан договорот, нема да ме зачуди во брзо време кинезите да излезат со готов проект, со цена, рок на изградба, оправданост и сл. | зекси, пуштаат балони србите, што е толку тешко да се поверува во тоа?
------------- размисли пред да напишеш глупост
|
Постирано од: Zeksi71
Датум на внесување: 27.Јануари.2013 во 06:35
што ќар имаат ако пуштаат балони????
------------- "Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
Постирано од: gonzo
Датум на внесување: 27.Јануари.2013 во 12:55
А каков став имаат нашиве властодршци по тоа прашање, има ли некој излезено со мислење околу таа работа?
------------- You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
|
Постирано од: Alekxandar
Датум на внесување: 27.Јануари.2013 во 19:46
Проблемот не е само во тоа дали проектот ке биди исплатлив или не, се работи за влез на Кинески капитал,а со тоа и стоки и услуги во Европа. Ако се гради таков проект во иднина веројатно ке биди со Европски или Амерички инвеститор .Кинезите веке го кренаа алармот со нивната експанзија во повеке региони,а дека преку Македонија или Србија ке имаат инфлуенција малце потешко зошто Вујче Сем така кажува.
|
Постирано од: zabegan
Датум на внесување: 27.Јануари.2013 во 19:52
Zeksi71 напиша:
што ќар имаат ако пуштаат балони???? | па проверка на јавно мислење и собирање политички поени... исто како кај нас што се најавува коридор 8 веќе 20 години
------------- размисли пред да напишеш глупост
|
Постирано од: Zeksi71
Датум на внесување: 27.Јануари.2013 во 23:34
Alekxandar напиша:
Проблемот не е само во тоа дали проектот ке биди исплатлив или не, се работи за влез на Кинески капитал,а со тоа и стоки и услуги во Европа. Ако се гради таков проект во иднина веројатно ке биди со Европски или Амерички инвеститор .Кинезите веке го кренаа алармот со нивната експанзија во повеке региони,а дека преку Македонија или Србија ке имаат инфлуенција малце потешко зошто Вујче Сем така кажува. |
вујче сем се помалку и помалку ќе се прашува во светот, а поготово на Балканот, доказ за тоа е и оживувањето на овој проект, од страна на српската влада која е во голема мерка под влијание на Германија.
------------- "Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
Постирано од: Alekxandar
Датум на внесување: 28.Јануари.2013 во 20:39
Посебно на Балканот Вујче Сем има невидена моќ, шо би рекле Американците можи да ни направи "Bricks like Dicks" и со нив да го градиме каналот- за поквалитетен. Да ти кажам право не би сакал во државата да ми се мотаат многу Кинези,Индијци зошто еден пријател Англичанец кој летово беше во Македонија при еден разговор ми даде многу интересен совет посебно за Индијците...не им го врти грбот зошто првата прилика ножот ти е забоден. Баш ме зачуди ова зошто ми го зезна цело мислење ко е го имав за господата од Истокот.
|
Постирано од: zagor
Датум на внесување: 28.Јануари.2013 во 21:29
...побрзо ние ќе ја направиме пругата кон Бугарија,отколку србите овој канал до Солуна града.
..тоа е едно,друго што никогаш не ми било јасно е ,како може водата да тече од Дунав кон Вардар?...или Вардар ќе оди во Дунав?..како Морава српска.И што со хидроцентралите што треба да ги гради оваа влада во наредните 4 години?.Ќе ги рушиме потоа или Вардар ќе ги однесе.Што со галиите на Коце?.Што со новиот мост што го изградија пред година-две во Велес?.Што со оној мост во селото на југот на РМ што треба да се прави по трет пат досега?. п.с.Овие србиве стварно се цареви!....дури над нашиве.Ако се правеше така плукни-залепи и Тито ќе го направеше тоа..барем тој тоа го можеше.
------------- ...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
Постирано од: Zeksi71
Датум на внесување: 28.Јануари.2013 во 21:30
Alekxandar напиша:
Посебно на Балканот Вујче Сем има невидена моќ, шо би рекле Американците можи да ни направи "Bricks like Dicks" и со нив да го градиме каналот- за поквалитетен. Да ти кажам право не би сакал во државата да ми се мотаат многу Кинези,Индијци зошто еден пријател Англичанец кој летово беше во Македонија при еден разговор ми даде многу интересен совет посебно за Индијците...не им го врти грбот зошто првата прилика ножот ти е забоден. Баш ме зачуди ова зошто ми го зезна цело мислење ко е го имав за господата од Истокот.
|
вујче сем е готов, само што уште тоа не го знае, кариерата на единствена супер сила многу брзо ја потроши поради алчност.
а твојот пријател англичанец заедно со неговите пријатели на цел свет му забиваат нож во грб уназад едно 10 века, а посебно тука на балканот.
ние балканците лошо од кинезите и индијците немаме видено, додека од твојот пријател енглез, и од неговите пријатели, многу пати до сега.
------------- "Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
Постирано од: Alekxandar
Датум на внесување: 28.Јануари.2013 во 22:26
Зекси дај боже да грешам и се да биди добро, нека се изгради каналот и нека донеси бенефит но како одат работите ,реално гледано малце е веројатно зошто има свери на интерес и тие се поделени. Англичанецот кој што беше во Македонија години работеше по светот на бродоградилишта , платформи,гасоводи така да како аутсорс присуствуваше на градењето и во Индија ,Кина и добро им го познаваше менталитетот,Посебно е гадно кога ке дојди инвеститор од овие земји зошто не треба да се очекува фер игра и добри манири .Тие во своите земји не ги почитуваат основните работнички права па шо остана кога инвестираат во трети земји. Не дека не треба да се развива бизнис со нив но пред се на фер и добро пропишани правила на игра .
|
Постирано од: brza
Датум на внесување: 28.Јануари.2013 во 23:47
Zeksi71 напиша:
вујче сем е готов, само што уште тоа не го знае, кариерата на единствена супер сила многу брзо ја потроши поради алчност.
а твојот пријател англичанец заедно со неговите пријатели на цел свет му забиваат нож во грб уназад едно 10 века, а посебно тука на балканот.
ние балканците лошо од кинезите и индијците немаме видено, додека од твојот пријател енглез, и од неговите пријатели, многу пати до сега.
|
abe ...aj bidi dobar...i simnii im se dole ,pa kazi im ti...ova shto tuka ni go kazuvash ...
...samo prestani da tropash ,...mislam pishuvash.... gluposti .
zagor напиша:
..тоа е едно,друго што никогаш не ми било јасно е ,како може
водата да тече од Дунав кон Вардар?...или Вардар ќе оди во Дунав?..како
Морава српска.И што со хидроцентралите што треба да ги гради оваа влада
во наредните 4 години?.Ќе ги рушиме потоа или Вардар ќе ги однесе.Што со
галиите на Коце?.Што со новиот мост што го изградија пред година-две во
Велес?.Што со оној мост во селото на југот на РМ што треба да се прави
по трет пат досега?. п.с.Овие србиве стварно се цареви!....дури над нашиве.Ако се правеше така плукни-залепи и Тито ќе го направеше тоа..барем тој тоа го можеше. |
...a skopskite postovi gi zaboravi?...ili aj eve ...site ke gi srushat i odnovo ke gi napravat podolgi i povisoki ama,...shto so kameniot most? ...ili mozebi nema niz skopje da bide vardar ploven...tuku ke ide odoklu kanal.
...i kako moze srbija samo da dogovara neshto shto ide i niz ushte dve zemji? ....
------------- Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
|
Постирано од: Zeksi71
Датум на внесување: 29.Јануари.2013 во 04:29
brza напиша:
...i kako moze srbija samo da dogovara neshto shto ide i niz ushte dve zemji? ....
|
------------- "Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
Постирано од: Ninja 35
Датум на внесување: 29.Јануари.2013 во 09:34
после Велес, кај с. Ногаевци пред неколку години Вардар го однесе мостот стар 50 години, па луѓето одеа 10 км за да преминат преку едно мовче за да отидат до лекар или воопшто да си завршат некоја работа надвор од селото.....мислам дека уштр не е завршен или пак воопште не е ни почнат да се прави мостот.... а ова е само еден мач доказ на способностите и ажурноста на властите, сеедно дали се работи за локална или централна.... затоа овој проект е чиста глупост и никогаш нема да се исплати, бидејќи во исто време по тој коридпр имаме и златна железница и автопат....
------------- Ако ти изгледа премногу лесно , имаш некаде згрешено !!!
|
Постирано од: Polar Bear
Датум на внесување: 30.Јануари.2013 во 07:35
Некој Бане во Блиц:
Bane Ponedeljak, 28. 01. 2013. 19:29h
neregistrovan korisnik
Da mi lepo izgradimo lift do meseca. Bilo bi više zainteresovanih za putovanje i pre bi se isplatio od ovog kanala koji bi neznatno skratio put brodovima, a cena prolaza bi morala biti poprilična da bi vratili pare za njegovu izgradnju.
------------- Jа сам за демократију и слободу на говор, сакам песну, пиво, вино, ракију и жене!
|
Постирано од: brza
Датум на внесување: 01.Февруари.2013 во 20:04
,.......NO COMENT !
...samo...
...a shto drugo?!.................
------------- Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
|
Постирано од: zagor
Датум на внесување: 01.Февруари.2013 во 21:41
..оваа Србија ќе не потопи. Поради тоа,сакале ние или не,ќе мораме да прокопаме сами за да истече водата.. и нема каналот да оди низ Скопје,ќе има кружен тек(тоа е во мода денес)околу него...за да може да ги собере сите Серави реки,Треска,Лепенец..Пчиња...Маркова...и.т.ни правац...Грчка.
------------- ...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
Постирано од: brza
Датум на внесување: 02.Февруари.2013 во 00:11
...e taka kazi,
...i site skopski mostovi ke se spasat togash!
------------- Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
|
Постирано од: NRGMKD
Датум на внесување: 02.Февруари.2013 во 00:14
Пардон.. од многу доверливи извори разбрав дека ќе има и 2 моста во барокен стил со по 24 статуи, лиени од бронза.... И канделабри во златно-каки боја.
------------- The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
Постирано од: brza
Датум на внесување: 02.Февруари.2013 во 00:23
...bidi si ti bez gajle, ...celiot kanal ( niz makedonija)...ke bide vo ...makedonski kvazibarok !...
------------- Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
|
Постирано од: Polar Bear
Датум на внесување: 02.Февруари.2013 во 07:55
Серава треба да ја направат пловна.
------------- Jа сам за демократију и слободу на говор, сакам песну, пиво, вино, ракију и жене!
|
Постирано од: zagor
Датум на внесување: 02.Февруари.2013 во 23:04
Серава одамна ја "канализираа".
------------- ...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
Постирано од: brza
Датум на внесување: 08.Февруари.2013 во 13:31
brza напиша:
...a skopskite postovi gi zaboravi?...ili aj eve ...site ke gi srushat i odnovo ke gi napravat podolgi i povisoki ama,...shto so kameniot most? ...ili mozebi nema niz skopje da bide vardar ploven...tuku ke ide odoklu kanal.
...i kako moze srbija samo da dogovara neshto shto ide i niz ushte dve zemji? ....
| ...aaa, dobro e be!...ke ostanele ! http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=81A5DC3B71AD7C468119038888DA4F6E" rel="nofollow - Дунав-Морава-Вардар-Солун: или научна фантастика ...
------------- Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
|
Постирано од: brza
Датум на внесување: 08.Февруари.2013 во 16:15
...hahaha..pogolema glupsot nemam skoro prochitabo! ...da i ja zele dolinata na srbite ...i da ja napraele eksteritorijalna!!... ...ochigledno deka albancive se navistina kratki u pametot , a osobeno pa onie srpskine. ...zarem e mozno da mislat deka amerikancite se mozat ,...pa i se ona shto na niv shto ke im prdne na pametot?
..a i, onaka uzgred, panamskiot kanal odamna ne e pod amerikanska uprava, tuku e samo panamski. ....mozebi so amerikancite imaat samo dogovor nekoj za negova zashtita,...ama , ekonomskiot del e ..celosno vrz panama!
------------- Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
|
Постирано од: Vlad Tepesh
Датум на внесување: 09.Февруари.2013 во 10:55
KANAL DUNAV -MORAVA -VARDAR
-Zravo na site! Od poodamna nemam svrateno na forumot no denes mi se vide kako zgodno mesto da porazgovarame okolu ovaa rabota. Ne bi sakal mnogu da dolzham celta mi e da postavam nekolku prashanja ako ima nekoj kompetenten da mi odgovori. Na pochetokot koga izleze ovoj ideen proekt na r.Srbija se srecavav so ovaa shema kako kanalot bi izgledal. http://www.gophoto.it/view.php?i=http://www.politika.rs/uploads/editor/image/1(20).jpg#.URYZiqWZRxE
toa znachi deka vodeniot tek bi trebal da pominuva preku rekata Pchinja vprochem kako vo ednovekovniot star proekt.
No vo posledno vreme vprochem i utrovo vo nekoja elektronska shtampa se mi izleguva ovaa skica. http://www.gophoto.it/view.php?i=http://www.balkanmagazin.net/Storage/Global/Images/2012/avgust/energija/morava-vardar.jpg#.URYa_aWZRxE
PRASHANJETO MI E !!!
Dali nekoj saka vodta da ja zavrti na svoja vodenica i gi prokopaat planinite za da kanalot proteche niz Skopje?
Ili kako po normala Morava i Vardar da se spojat preku Pchinja ,, koja vo posledno vreme ne se spomenuva,, i ulivot da bide nekade kaj Katlanovo.
PS. da bidam jasen jas lichno sum ZA ovoj proekt. No ce podobjasnam podulu :) sekako ako ima zainteresirani za razgleduvanje na ovaa situacija...
------------- http://protravelguide.com/Images/VladTepesDraculaBranCastle.jpg
|
Постирано од: brza
Датум на внесување: 09.Февруари.2013 во 12:49
-eve: .. http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=26281" rel="nofollow - Канал Морава - Вардар - Егеј -tamu imash se koncizno i natenane objasneto i obrazlozeno so struchnite think-thought od , .. .vistinski eksperti vo taa oblast ! ....da ne se povtoruvame,...ne za drugo . ...ili pa, da ne se dva kanala u pitanje?
------------- Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
|
Постирано од: zabegan
Датум на внесување: 10.Февруари.2013 во 02:07
Влад Тепеш каналот не може да го зафаќа Скопје поради најразни физички причини, најмногу поради тоа што беспотребно би требало да се зголеми неговата должина со таа кривина, а нема доволно природни водни текови по таа релација, па ќе мора да се градат повеќе вештачки... исто така останува фактот дека ќе треба да се поплави коритото на Вардар, кое е интегрирано во урбани рамки на градот, или кратко кажано, многу објекти ќе идат курбан тоа би звучело нелогично дури и за нашиве дежурни „логичари“
инаку, мене две прашања ме интригираат околу овој проект 1. која е неговата економска позадина, оправданост и исплатливост? 2. која е неговата еколошка оправданост?
------------- размисли пред да напишеш глупост
|
Постирано од: Vlad Tepesh
Датум на внесување: 10.Февруари.2013 во 13:49
ZABEGAN
Jas toa se chudam ! Nikade ne se spomenuva Pchinja a imam nekade prochitano deka ce se pravele nekakvi tunelu sachuvaj bozhe! Ekonomska pozadina ima golema bre ludje znaete li shto znachi ploven pat, plovna makedonija samo hidrocentrali da se izgradagt mozhe da se resi problrmot so energetikata malte ne mozheme da imame besplatna struja ,, ama toa sonce nema da ne ogree,,
A ekoloshka opravdanost jas ne vidam shto bi bilo tuka ekoloshka smetnja tamo na taa strana shto me upati brza da poglednam, nikade ne najdov zdrav komentar samo blebetanje na ,,struchnjaci,, nekoj pishuval tamo se srecaval so englez i mu zborel deka indijcite se loshi ludje ,,STRUCHNJAK,, moe mislenje e deka ovoj realen Proekt e edninstveno neshto zdravo i stabilno vo nash*te kraishta vo poslednite 30 i kusur godini.
------------- http://protravelguide.com/Images/VladTepesDraculaBranCastle.jpg
|
Постирано од: Паланчански
Датум на внесување: 10.Февруари.2013 во 14:57
Дете бев кога се зборуваше за тој канал, ќе си умрам ама нема да го видам. Во денешно време се е можно. Има тешка механизација, уште и пари ако има...
За малку да заборавам. Дали во тој канал ќе се поставаат железнички шини? Бродовите не ќе можат да пловат на суво.
------------- Не знаев што е среќа, додека не се оженив. Но сега веќе е доцна.
|
Постирано од: zabegan
Датум на внесување: 10.Февруари.2013 во 17:05
пред да почне да се фантазира за тоа колку е супер да имаш повеќе видови на сообраќај во земјата, размилете прво каков сообраќај треба да примиме ние, за истата таа релација која ќе ја зафаќа тој канал, веќе имаме железница и автопат (коридор 10), а за превозниците, железницата е особено многу поисплатлива отколку бродскиот превоз... фактички, ние, освен поголем избор, на превозниците нема да може да им пружиме други поволности, како на пример, скратувања на патот и трошоците, помал број на гранични премини и документација, или пак отворање на нови пазари за нив речен пат во Македонија би бил само од во празно
за разлика од овој канал, железничкиот и патниот коридор 8 се од многу поголема важност за нас, затоа што отвараат нова можност за превозниците која претходно не постоела, и со тоа овозможуваат поголем промет на сообраќајот и транзит низ земјата
исто така, не знам дали проектот е еколошки оправдан, затоа што со поврзување на неколку природни водни текови, може да се измешаат барем неколку видови на клима и воздух, да се поплават крајбрежјата на реките, да се смени природата на почвата во нивните корита и брегови, и да добиеме плус загадување од Дунав и бродовите, а загадување веќе и онака имаме на одмет... кај нас една брана предизвикува еден куп промени, а не па еден цел огромен канал
------------- размисли пред да напишеш глупост
|
Постирано од: Vlad Tepesh
Датум на внесување: 10.Февруари.2013 во 17:31
Zabegan ti pak so toa kakva ,, korist nie imame,, eve ti ushte ednash mozeme da imame EERGETSKA korist ako se najde nekoj pameten da ja opravi ovaa rabota, mozheme da imame milion drugi koristi brodovi se toa pominuva stoka svet pominuva.
druga rabota e koj ne nas prashuvata dali imame neshto korist, ako e od interes na nekoja golema sila samite ce go izgradat.
klimatski promeni zagaduvanje bla,bla ,bla... vodata ce teche kako shto so vekovi si teche shto tuka ne e jasno!!! koritata na rekite treba da se prodlabochat i prosh*tat.kakvi poplavi kakvi bakrachi naprotiv vodotekot ce bide pokpmpleksen i vodata ce teche vo kititoto a nivoto na vodata ce se regulioa kolku ce bide potrevno .
citav nekoi smeshki ce se presushele reki za da se napolni jaoooooooooooooo .... ccc...
prikaznata ja slushnav koga bev dete od eden ribar moj komshija i togash ne mu veruvav mislev deka e nekakva sharena ribarska lazha , ama podocna i drugi ludje mi kazhaa deka postoela takva zamisla.
------------- http://protravelguide.com/Images/VladTepesDraculaBranCastle.jpg
|
Постирано од: zabegan
Датум на внесување: 10.Февруари.2013 во 19:09
Vlad Tepesh напиша:
Zabegan ti pak so toa kakva ,, korist nie imame,, eve ti ushte ednashmozeme da imame EERGETSKA korist ako se najde nekoj pameten da ja opravi ovaa rabota, mozheme da imame milion drugi koristi brodovi se toa pominuva stoka svet pominuva.
druga rabota e koj ne nas prashuvata dali imame neshto korist, ako e od interes na nekoja golema sila samite ce go izgradat.
klimatski promeni zagaduvanje bla,bla ,bla... vodata ce teche kako shto so vekovi si teche shto tuka ne e jasno!!! koritata na rekite treba da se prodlabochat i prosh*tat.kakvi poplavi kakvi bakrachi naprotiv vodotekot ce bide pokpmpleksen i vodata ce teche vo kititoto a nivoto na vodata ce se regulioa kolku ce bide potrevno .
citav nekoi smeshki ce se presushele reki za da se napolni jaoooooooooooooo .... ccc...
prikaznata ja slushnav koga bev dete od eden ribar moj komshija i togash ne mu veruvav mislev deka e nekakva sharena ribarska lazha , ama podocna i drugi ludje mi kazhaa deka postoela takva zamisla. | објаснив убаво зошто проектот нема смисла да се гради... дури и да ги изземеш еколошките аргументи, си остануваат оние економските... (па одговорот на еколошките аргументуи ти ептен оригинален) а енергетски потенцијали нашава земја има и без таков канал, и оние што се искористени ги извезуваме за евтини пари...
и да постоеше таква голема сила што сакаше да го направи каналот, ќе го направеше досега... сега, реално гледано, одговорноста за ваквиот канал паѓа на Србија, Грција и Македонија, водени соред личните економски интереси... еве јас ти кажав конкретно зошто Македонија нема интерес во сето тоа поради нејзината моментална сообраќајна поврзаност и нејзините приоритети... а да не навлегуваме па во други економски приоритети кои го засегаат регионов
------------- размисли пред да напишеш глупост
|
Постирано од: Polar Bear
Датум на внесување: 10.Февруари.2013 во 19:29
Многу е покомплицирано одд тоа што Тепеш го зборува... Водата нема да тече како што течела со векови, затоа што коритата ќе треба да се регулираат или да се изградат канали, а некаде и тунели. Проста причина е што ќе треба да се задржи повеќе вода во коритито/каналот за да може да се плови по него. За таа цел треба да се изградат брани по текот, каде бродовите ќе поминуваат од едно на друго ниво - токму на тие брани може да има електрани кои ќе работат по неколку часа во денот, кога водата од повисокото ниво ќе преоѓа во пониското. Со оглед дека електричната енергија е секундарен производ - предпоставувам дека режимот на каналот нема да се води спрема потребите и дневната пазарна цена на струјата, многу фајде од тоа нема да има. Најдете ја на интернет студијата која е сто години стара и ќе видите за што зборувам. Секако дека е технички возможно. Но економски ќе има смисла само кога ќе се исцрпат сите други методи - на пример кога на два колосеци на пруга Солун-Скопје-Белград ќе имаме по три километарски композиции на секои петнаесет минути во двата правци...
------------- Jа сам за демократију и слободу на говор, сакам песну, пиво, вино, ракију и жене!
|
Постирано од: Паланчански
Датум на внесување: 10.Февруари.2013 во 20:00
Не велам дека не е можно да се направи овој пловен пат. Но која ќе биде неговата економска оправданост? Белград е на 100 метри надморска височина. Пчиња влегува во Републиика Македонија на 400 метри надморска височина. На кој начин ќе се анулира оваа висинска разлика, дури и да ја занемариме висинската разлика на горниот тек на Пчиња? Сепак едно е добро. Водите од Дунав не ќе можат да дојдат во Вардар.
ПС Кога прашувам за економската оправданост, не ја земам во предвид изградбата. Таа нека биде подарок од некоја моќна држава(надевај се к...). Откако ќе биде изграден, економски нема да биде исплативо неговото користење.
------------- Не знаев што е среќа, додека не се оженив. Но сега веќе е доцна.
|
Постирано од: Vlad Tepesh
Датум на внесување: 10.Февруари.2013 во 20:59
ne be ekonomski e isplatliva bronzata od spomenicite od proektot Skpje 2014
------------- http://protravelguide.com/Images/VladTepesDraculaBranCastle.jpg
|
Постирано од: Vlad Tepesh
Датум на внесување: 10.Февруари.2013 во 21:08
ne mi e jasno zoshto malku ne se informirate kakva e sostojbata si Panamskiot kanal, so Suetskiot ili ne tolku daleku razgledajte malku kakva e sostojbata so kanalot Dunav-Tisa-Dunav
Ekonomskata opravdanos na Makedonija e nebitna vo sluchajot i nikoj ne ja prashuva za nishto ako reshat Rusija,Kina i Germanija da go sprovedat proektot
------------- http://protravelguide.com/Images/VladTepesDraculaBranCastle.jpg
|
Постирано од: Alekxandar
Датум на внесување: 10.Февруари.2013 во 21:09
Каналот ке се направи веднаш по завршувањето на станицата за интергалактички летови во Ресен. Проект,Ресенски космички јаболка - 2138.
|
Постирано од: Паланчански
Датум на внесување: 10.Февруари.2013 во 21:27
Vlad Tepesh напиша:
ne mi e jasno zoshto malku ne se informirate kakva e sostojbata si Panamskiot kanal, so Suetskiot ili ne tolku daleku razgledajte malku kakva e sostojbata so kanalot Dunav-Tisa-Dunav
Ekonomskata opravdanos na Makedonija e nebitna vo sluchajot i nikoj ne ja prashuva za nishto ako reshat Rusija,Kina i Germanija da go sprovedat proektot
| Не споредувај ги овие канали со каналот Морава-Вардар. Да почнеме по ред: 1) Панамскиот Канал има висинска разлика од педесетина метри. Преку него се поминуваат педесетина километри, наместо да се обиколуваат илјадници километри околу Јужна Америка. 2) Суецкиот камал нема висинска разлика. И со него се заштедуваат илјадници километри. 3) Каналот Дунав-Тиса-Дунав е рамничарски. Еднаш е вложено во него, а потоа бара само мало одржување.
Ајде сега за каналот Морава-Вардар-Егеј. Што се добива со него? Колку средства се потребни за да може да функционира? Зарем мислиш дека Русија Кина и Германија немаат попаметна работа отколку да прават канал кој може да служи за Гинисовата книга на рекорди?
Би требало малку да се информираш за географската положба на трасата каде ќе поминува каналот. Пчиња во летниот период кај Војник скоро е сува. Горниот тек на Јужна Морава скоро исто. Згора на се треба да се совлада висинска разлика преку 300 метри. Ако прават канал за мали бродчиња, можеби и ќе го биде. Но да биде економски оправдан, треба да поминуваат големи бродови. А за нив нема вода.
------------- Не знаев што е среќа, додека не се оженив. Но сега веќе е доцна.
|
Постирано од: Zeksi71
Датум на внесување: 10.Февруари.2013 во 22:06
Vlad Tepesh напиша:
ZABEGAN
Jas toa se chudam ! Nikade ne se spomenuva Pchinja a imam nekade prochitano deka ce se pravele nekakvi tunelu sachuvaj bozhe! Ekonomska pozadina ima golema bre ludje znaete li shto znachi ploven pat, plovna makedonija samo hidrocentrali da se izgradagt mozhe da se resi problrmot so energetikata malte ne mozheme da imame besplatna struja ,, ama toa sonce nema da ne ogree,,
A ekoloshka opravdanost jas ne vidam shto bi bilo tuka ekoloshka smetnja tamo na taa strana shto me upati brza da poglednam, nikade ne najdov zdrav komentar samo blebetanje na ,,struchnjaci,, nekoj pishuval tamo se srecaval so englez i mu zborel deka indijcite se loshi ludje ,,STRUCHNJAK,, moe mislenje e deka ovoj realen Proekt e edninstveno neshto zdravo i stabilno vo nash*te kraishta vo poslednite 30 i kusur godini. |
Треба да се почека, да направат кинезите пресметки, бидејќи се главните заинтересирани за изградба на каналот. Од нив зависи се.
------------- "Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
Постирано од: brza
Датум на внесување: 11.Февруари.2013 во 00:53
Vlad Tepesh напиша:
ZABEGAN
.................................... tamo na taa strana shto me upati brza da poglednam, nikade ne najdov zdrav komentar samo blebetanje na ,,struchnjaci,, nekoj pishuval tamo se srecaval so englez i mu zborel deka indijcite se loshi ludje ,,STRUCHNJAK,, moe mislenje e deka ovoj realen Proekt e edninstveno neshto zdravo i stabilno vo nash*te kraishta vo poslednite 30 i kusur godini. | pa i jas toa ti go kazav...se sami ''struchnjaci'' do...''experti''.
...samo,...da mi prostish ama,.. ovie drugive,...mi izgledaat mnogu struchni
...koga eden panamski i suecki kanali gi sporeduvaat so ovoj...najverojatno nesuden kanal.
...kanali koishto imaat neprocenliva vrednost deneska vo morskiot i preku okeanskiot soobrakjaj vo svetot.
...pa i od razglabanjeto okolu tehnichkata izvedba ,ekonomskata korist i ekoloshkite posledici.
------------- Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
|
Постирано од: gonzo
Датум на внесување: 11.Февруари.2013 во 13:04
http://www.kapital.mk/MK/magazin/92170/duhot_%E2%80%9Edunav-morava-vardar%E2%80%9C_izleze_od_shisheto%21.aspx" rel="nofollow - http://www.kapital.mk/MK/magazin/92170/duhot_%E2%80%9Edunav-morava-vardar%E2%80%9C_izleze_od_shisheto%21.aspx" rel="nofollow - Магазинот Капитал убаво ја има обработено темата...
------------- You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
|
Постирано од: Zeksi71
Датум на внесување: 11.Февруари.2013 во 16:10
gonzo напиша:
http://www.kapital.mk/MK/magazin/92170/duhot_%E2%80%9Edunav-morava-vardar%E2%80%9C_izleze_od_shisheto%21.aspx" rel="nofollow - http://www.kapital.mk/MK/magazin/92170/duhot_%E2%80%9Edunav-morava-vardar%E2%80%9C_izleze_od_shisheto%21.aspx" rel="nofollow - Магазинот Капитал убаво ја има обработено темата...
|
ако се работи за пресметки колкава е стоковната размена меѓу Србија, Македонија и Грција, нема никаков рачун за постоењето на ваков канал, друга е замислата.
кинезите веќе увелико ги користат пристаништата во Солун и Атина, мислам и дека ги имаат и закупено на неколку децении.
според тоа што имам прочитано по медиуми замислата е да се направи директен пловен пат низ средината на Европа. Најголемиот дел од стоката која би се транспортирала на овој начин би била кинеската кој се мери во милијарди и милијарди евра и се повеќе се зголемува.
нема место за дискусија дали на МК би и одговарал ваков пловен пат, и повеќе од сигурно би било дека би ни одговарал.
како за пример да наведам дека кинезите веќе потпишале некакви договори за изградба на конкуренција на панамскиот канал.
http://nicaraguadispatch.com/news/2012/09/nicaragua-taps-china-for-canal-project/5206" rel="nofollow - http://nicaraguadispatch.com/news/2012/09/nicaragua-taps-china-for-canal-project/5206
http://catholic.org/international/international_story.php?id=49092" rel="nofollow - http://catholic.org/international/international_story.php?id=49092
Односно нема да има конкуренција, го планираат да поминуваат бродови од 250 илјади БРТ односно најголемите, додека низ панамскиот можеле да поминуваат највише до 65 илјади.
Со еден збор му тураат онаквото на панамскиот канал ( читај америчкиот ), и ќе го направат скоро безвреден.
Мислата ми беше доколку кинезите видат дека имаат сметка од прокопувањето на пловен пат низ балканот, тие тоа ќе го направат, ни Св. Петар нема да ги спречи.
кинез буши где бургија нече, со еден збор
------------- "Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
Постирано од: zabegan
Датум на внесување: 11.Февруари.2013 во 22:36
Паланчански напиша:
Не велам дека не е можно да се направи овој пловен пат. Но која ќе биде неговата економска оправданост? Белград е на 100 метри надморска височина. Пчиња влегува во Републиика Македонија на 400 метри надморска височина. На кој начин ќе се анулира оваа висинска разлика, дури и да ја занемариме висинската разлика на горниот тек на Пчиња? Сепак едно е добро. Водите од Дунав не ќе можат да дојдат во Вардар.
ПС Кога прашувам за економската оправданост, не ја земам во предвид изградбата. Таа нека биде подарок од некоја моќна држава(надевај се к...). Откако ќе биде изграден, економски нема да биде исплативо неговото користење. | ова е најбитната работа од се, дури побитна од географските и општо физичките услови на теренот, кои всушност, со технологија на 21-ви век, секогаш може да се совладаат
каков сообраќај мислите да собере овој канал? на Дунав, сосема непотребно му е поврзување кон Егејското море по воден пат, затоа што истото го има преку други видови на транспорт зошто би мислеле дека може да собере поголем промет отколку железницата и патиштата???
и дај не тресете зелени за Панамски и Суецки канал, тоа се канали од сосема друга природа и намена... не мешајте речен сообраќај, со меѓуморски канали да не мисли некој случајно дека сообраќајот од Дунав плови и на море??? реките како Дунав служат иста функција како онаа на автопатот и железниците, само што речниот транспорт се користи поради тоа што за него не е потребна изградба на инфраструктура (збориме за природно оформени реки кои може да издржат речен сообраќај)
реките како Дунав служат за поврзување на копнените земји низ кои поминуваат, наместо тоа да се прави преку автопат и железница... ние веќе и онака имаме автопат и железница, што ќе ни е канал???
------------- размисли пред да напишеш глупост
|
Постирано од: gonzo
Датум на внесување: 12.Февруари.2013 во 00:07
Поентата е дека транспортот на роба по каналот треба да биде поефтин и од железничкиот, а за камионскиот ич муабет да не се прави.
------------- You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
|
Постирано од: zagor
Датум на внесување: 12.Февруари.2013 во 00:20
еве ме и мене...
...погоре напишав зошто Морава тече "угоре" а не "удоле"..Кога тоа ќе се совлада и таа ќе сврти наопаку,каналот може да почне да се копа. ..читам и тунели ќе има низ кои ќе поминува каналот.Атракција нема што.Дури и кањони се можни..поголеми од оние на Колорадо во САД. И по се..пристаниште ќе изградам на мојот имот,уште утре почнува околчувањето. ...еден мост пред Гевгелија што го урна Вардар пред две-три години,не е уште направен а не пак да се направат нови и тоа за половина Дунав или два Вардара.НемогуЌе!.Не е тоа мовче,туку огромен мост и во висина и должина и ширина.Колку сите заедно што денес постојат на Вардар во Скопје. ...ќе граделе хидроцентрали,брани ...корита ...легени....а бродовите ќе шибале по каналот.Немогуѓе е се заедно ова. ......А пристаниште во Велес и Куманово?.Овој последниов град највеќе искористува кога е во прашање постранзицијска Македонија.Гевгелија и натуму ќе биде последна... солза. ...замислете ги грчките рибари..наместо морска ќе ловат речна риба.Има очи да ни извадат. ....а да,за поплавите.Можете да си замислите,пошто во реалност ретко кој видел од нас што значи Дунав да се излие..Па пола Македонија мочвара ќе стане.Комарци ќе не доизедат. ...уште не сме се израдувале како што треба на плажите на Вардар,кога она... треба и на КаналотДМВ да се прават.Иубавици нормално ќе се избираат. ...и каде ќе ја сместат земјата ако почнат да копаат?.Па знаете ли колкави купишта ќе има од толкав канал?. ..и за крај,ќе мора да се напише барем една музичка композиција,евровизиска на пример...песна хит која надалеку ќе го претстави каналот ДМВ...преку Пчиња. А до тогаш...Немој Сања да се мењаш. http://www.youtube.com/watch?v=vnyPULYi1Wo&feature=player_detailpage" rel="nofollow - http://www.youtube.com/watch?v=vnyPULYi1Wo&feature=player_detailpage
------------- ...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
Постирано од: Zeksi71
Датум на внесување: 12.Февруари.2013 во 09:06
zabegan напиша:
каков сообраќај мислите да собере овој канал? на Дунав, сосема непотребно му е поврзување кон Егејското море по воден пат, затоа што истото го има преку други видови на транспорт зошто би мислеле дека може да собере поголем промет отколку железницата и патиштата???
и дај не тресете зелени за Панамски и Суецки канал, тоа се канали од сосема друга природа и намена... не мешајте речен сообраќај, со меѓуморски канали да не мисли некој случајно дека сообраќајот од Дунав плови и на море??? реките како Дунав служат иста функција како онаа на автопатот и железниците, само што речниот транспорт се користи поради тоа што за него не е потребна изградба на инфраструктура (збориме за природно оформени реки кои може да издржат речен сообраќај)
реките како Дунав служат за поврзување на копнените земји низ кои поминуваат, наместо тоа да се прави преку автопат и железница... ние веќе и онака имаме автопат и железница, што ќе ни е канал???
|
ако постои тој канал железницата ќе ни служи само за украс, а камионџиите ќе можат слободно да си ги продадат камионите!!!
90 % од транспортот на стоки би се преориентирал на речниот транспорт, зашто е многу поевтин.
железницата ни е во ужасна состојба, нити ние имаме пари да ја средиме, нити па на некој од надвор му е потребна. патниот транспорт е безобразно скап.
можам да замислам колку би живнала економијата со самата изградба на каналот, буквално цела градежна оператива од Балканот би имала работа едно десетина години.
ниедна од балканските држави нема средства сами да го градат каналот, само кинезот ако реши да буши, ако има сметка, тоа ќе го направи.
------------- "Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
Постирано од: zagor
Датум на внесување: 12.Февруари.2013 во 13:48
..ништо не бива од ова бе. И јас сакам да гледам швеѓанки со шешири како се возат(пловат по Вардар) ..ама нема. Судбина е тоа.
..а да ги зезнеме кинезите да ни направат пруга кон БГ?.
------------- ...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
Постирано од: Gorazd777
Датум на внесување: 12.Февруари.2013 во 14:38
Оние што работат на големо за мачедонски патриотизам ,поготово од дигиспората,(оти мислат дека да се светат на народот заради комуњарите е голем дострел,а работат против обичниот човек)а му прават на паторот услуга(кој ја дели државата по секој основ),нека не се надеваат од вакви небулозни мисли од идиотски мозочиња,мачедонија јет поделена,еден дел(помалиот)за шчиптаре,а другиот вејче одит за б,лгарија,тоа се остварува за жал пополека,односно што че рече Де јуре е остварено уште ДЕ ФАКТО.
Е сега на ова ако србија има интерес со Грција тоа е друго?
------------- ВОЈНАТА Е МИР СЛОБОДАТА Е РОПСТВО НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА
|
Постирано од: gonzo
Датум на внесување: 12.Февруари.2013 во 23:25
И ајд сега оди па поврзи го твојот пост со темава некако...
------------- You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
|
Постирано од: zabegan
Датум на внесување: 13.Февруари.2013 во 00:03
Zeksi71 напиша:
zabegan напиша:
каков сообраќај мислите да собере овој канал? на Дунав, сосема непотребно му е поврзување кон Егејското море по воден пат, затоа што истото го има преку други видови на транспорт зошто би мислеле дека може да собере поголем промет отколку железницата и патиштата???
и дај не тресете зелени за Панамски и Суецки канал, тоа се канали од сосема друга природа и намена... не мешајте речен сообраќај, со меѓуморски канали да не мисли некој случајно дека сообраќајот од Дунав плови и на море??? реките како Дунав служат иста функција како онаа на автопатот и железниците, само што речниот транспорт се користи поради тоа што за него не е потребна изградба на инфраструктура (збориме за природно оформени реки кои може да издржат речен сообраќај)
реките како Дунав служат за поврзување на копнените земји низ кои поминуваат, наместо тоа да се прави преку автопат и железница... ние веќе и онака имаме автопат и железница, што ќе ни е канал???
|
ако постои тој канал железницата ќе ни служи само за украс, а камионџиите ќе можат слободно да си ги продадат камионите!!!
90 % од транспортот на стоки би се преориентирал на речниот транспорт, зашто е многу поевтин.
железницата ни е во ужасна состојба, нити ние имаме пари да ја средиме, нити па на некој од надвор му е потребна. патниот транспорт е безобразно скап.
можам да замислам колку би живнала економијата со самата изградба на каналот, буквално цела градежна оператива од Балканот би имала работа едно десетина години.
ниедна од балканските држави нема средства сами да го градат каналот, само кинезот ако реши да буши, ако има сметка, тоа ќе го направи.
| и која ти е логиката тука не разбирам... дури и ако е реално оива што го кажуваш, ќе ги срушиш железницата и патиштата, со тоа што ќе го префрлиш прометот на каналот.... и што си добил? ништо... само си ги заменил видовите на транспорт еден со друг... токму тоа и го зборувам, освен тоа што ќе им дадеш поголем избор на превозниците, ништо друго не си направил зошто би додавале уште еден вид на транспорт на истиот коридор, кога немаме квалитетно поврзување на другите коридори... исто така видовме колку забавно беше кога на Грција и текна да ни го блокира тој единствен коридор... да имаш само еден коридор во земја со толку поволна географска положба, е навистина катастрофа и пак ќе повторам, релацијата на каналот, веќе постои со железницата и автопатот... каналот би бил исплатлив само доколку отвара нов коридор, што претходно не постоел како коридор за било каков сообраќај, и се отвара како нова можност меѓудругото цената за тој проект додека се исплати, јас најверојатно ќе доживеам длабока старост... додека пак, основата за железница и автопат веќе ја имаме, и треба само да се санира, модернизира и надгради, и сето тоа не е ни 10% од цената за каналот инаку, од целовкупниот транзит во земјата, ние најголем профит имаме од железницата, и покрај тоа што ни е во мизерна состојба, а камо па да имавме квалитетна железница... за истата таа железница сеуште не лажат дека немале никаква моќ да ја средат, додека истовремено, безобразно се крадат и трошат пари на глупости повеќе од 20 години
кратко кажано, коридор осум ќе ја врши истата функција како каналов, и ќе го има истиот промет, негова предност во однос на каналот е што на нашава земја и дава многу повеќе флексибилност, поврзаност и отвореност, наместо каналот што само ќе ископира веќе постоечки коридор
дајте пред да почнете да фантазирате за мед и млеко, спуштете се малце на земја и во реалност... нема никаква причина, во денешно време да се водиме според глупостите на Југославија, за која веќе одамна имаме сфатено каква штета ни има направено со своите политики
едит: тоа што си ми го болдирал со црвено, го кажав во смисла на важноста на коридорот... са запнал за цената на транспортот како да е само тоа фактор, а воопшто не го гледаш самиот коридор како линија и поврзување
------------- размисли пред да напишеш глупост
|
Постирано од: Vlad Tepesh
Датум на внесување: 13.Февруари.2013 во 00:48
-Zabegan ti pravo si zabegal so tie koridori :koridor pa koridor, da ne ti brshe taa ,,pogreshna pollitika,, na Jugoslavija nemashe da go imash ni toj koridor ti 8sum, ushte transportot se se vrsheshe so magarinja po kozji pateki eventualno so zaprezhna kola.No ete geogravskata polozhba na zemjava zahteva eden ploven pat ,,ploven koridor,, i kako shto kazha nekoj pogore ako kinezite imaat matematika ce bushat ne prashuvaat bdejci nikoj ni ne se prashuva na balkanot
------------- http://protravelguide.com/Images/VladTepesDraculaBranCastle.jpg
|
Постирано од: Zeksi71
Датум на внесување: 13.Февруари.2013 во 00:54
забеган,
Би се добил поевтин превоз дефинитивно, односно и железницата и камионскиот транспорт ќе доживеат паѓање на цените на нивните услуги.
Поевтиниот превоз по автоматизам значи и пониски цени на производите плус по некој денар од каналските такси плус стотици нови вработени за одржување и функционирање на истиот.
Ова го кажувам за нас, србите и грците како секундарни корисници на каналот.
Кина како најголем експортер на стоки кон Европа, според мене е и единствената која евентуално би била заинтересирана за изградба на тој канал.
Немам ништо против ако си најдат сметка да го градат каналот, мада било какво финансиско инволвирање на МК во тој проект не би имало никаква смисла.
Јас сум прв за да си ги средиме железниците и да се доврши авто патот, ама нели гледаш дека некако килаво се одвиваат работите.
Ние немаме пари за тоа а никој од страна не е заинтересиран да инвестира во модернизирање на нашите коридори. А бе едвај 10 км. авто пат направивме ( Коњаре-Табановце ) во последните 30 год.
А и најглавното, и да имаме најмодерни железници и автопатишта, нема доволно промет на стоки и на луѓе по нив. Кога ќе го видам возот кој оди за Белград, од Скопје тргнува со 2 вагона, работата ни е за смеење ни за плачење.
------------- "Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
Постирано од: zabegan
Датум на внесување: 13.Февруари.2013 во 02:17
Vlad Tepesh напиша:
-Zabegan ti pravo si zabegal so tie koridori :koridor pa koridor, da ne ti brshe taa ,,pogreshna pollitika,, na Jugoslavija nemashe da go imash ni toj koridor ti 8sum, ushte transportot se se vrsheshe so magarinja po kozji pateki eventualno so zaprezhna kola.No ete geogravskata polozhba na zemjava zahteva eden ploven pat ,,ploven koridor,, i kako shto kazha nekoj pogore ako kinezite imaat matematika ce bushat ne prashuvaat bdejci nikoj ni ne se prashuva na balkanot | не мора да ги испревртуваме зборовите, мислам дека разбравте за што зборев во коментарот за Југославија...
и каде тоа Географската положба захтевала ваков зафат? баш ја зборам дека токму географската положба е причина зошто нема потреба од таков канал... само што јас барем се обидов да објаснам, ти збориш од памет
------------- размисли пред да напишеш глупост
|
Постирано од: zabegan
Датум на внесување: 13.Февруари.2013 во 03:07
Zeksi71 напиша:
забеган,
Би се добил поевтин превоз дефинитивно, односно и железницата и камионскиот транспорт ќе доживеат паѓање на цените на нивните услуги.
Поевтиниот превоз по автоматизам значи и пониски цени на производите плус по некој денар од каналските такси плус стотици нови вработени за одржување и функционирање на истиот.
Ова го кажувам за нас, србите и грците како секундарни корисници на каналот.
Кина како најголем експортер на стоки кон Европа, според мене е и единствената која евентуално би била заинтересирана за изградба на тој канал.
Немам ништо против ако си најдат сметка да го градат каналот, мада било какво финансиско инволвирање на МК во тој проект не би имало никаква смисла.
Јас сум прв за да си ги средиме железниците и да се доврши авто патот, ама нели гледаш дека некако килаво се одвиваат работите.
Ние немаме пари за тоа а никој од страна не е заинтересиран да инвестира во модернизирање на нашите коридори. А бе едвај 10 км. авто пат направивме ( Коњаре-Табановце ) во последните 30 год.
А и најглавното, и да имаме најмодерни железници и автопатишта, нема доволно промет на стоки и на луѓе по нив. Кога ќе го видам возот кој оди за Белград, од Скопје тргнува со 2 вагона, работата ни е за смеење ни за плачење.
| веќе е ептен очигледно дека воопшто не размислувате за геополитичките фактори во сето ова и начинот на кој функционира изградбата на нови сообраќајни правци кои секогаш се градат во однос на светските и континенталните коридори и магистрали... меѓудругото, баш таа проклета Кина што ја спомнувате во секој пост, повеќе би се интересирала за коридор 8 отколку за каналов (патем, целата приказна дека Кина доброволно би инвестирала во Европската инфраструктура, е неверојатно детска и чаршиска, Кина е масовен извозник за сите страни на светот и нема интерес во развивање на индивидуалната инфраструктура на регионите кај што извезува)
како второ, не ми е јасно како некој може да мисли дека државата не е моќна да изгради железница и автопат после сите кражби што ги направи нејзината политичка фела во последниве 20 години... меѓудругото, од ЕУ беа доволно фини да ни позајмат значителна сума на средства кои требаше да се вложат токму во инфраструктурата и кои магично исчезнаа и отидоа во заборав... железницата и патиштата кај нас никогаш не биле проблем, проблем биле луѓето што требало да ги изградат
како трето, низ Македонија поминува еден од главните европски сообраќајни коридори и без разлика на тоа колку ни е скапана земјата, на него секогаш ќе има промет и прометот никогаш не бил мал.... што значи не е до модерноста
како четврто, возот што си го гледал како оди за Србија, не е единствен воз во земјава, и патничкиот транспорт има минорно значење, кога збориме за транзит инаку, околу создавање на прометот... сети се колку поразвиен а авио-транспортот денес во Македонија, и колку беше мизерен претходно... а пази, во воздушниот сообраќај, Македонија нема поволна положба... се е до создавањето на поволни услови и сега зошто би отворале нов бизнис, што ја врши истата функција како претходните, а треба да ги направиме истите економски интервенции?
------------- размисли пред да напишеш глупост
|
Постирано од: zagor
Датум на внесување: 13.Февруари.2013 во 15:14
..абе стварно не ми е јасно,како може да пловат бродови по таков канал. ...еве го ископале и таму негде во Србија сечат лента и пуштат каналот "во оптек".Нема ли едната вода да тече нагоре другата надолу..на тоа грбавото место ..а бродот да остане на суво?. Зошто Морава не се слева во Вардар.Ако тоа дедо Господ не го опраил..ние па ич.Не верувам во чуда.
------------- ...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
Постирано од: brza
Датум на внесување: 13.Февруари.2013 во 16:17
zabegan напиша:
............................................................... ,...................... ............................................ и сега зошто би отворале нов бизнис, што ја врши истата функција како претходните, а треба да ги направиме истите економски интервенции?
| ...tochno taka!
...za da se prefrli robata(kineska) od moreto vo kanalot , potrebna e istata rabota i ''alati'' kako i taa shto e potrebna za da se prenese na nekoe vozilo od kopneniot soobrakjaj . ...i shto si dobil posle? ...za razlika,...nekoj tuka napravi (nesporedliva) sporedba so panamskiot i sueckiot kanal)...koi shto vrshat sosema treta funkcija od taa na rechniot i kanalskiot soobrakjaj .
...a toa e deka,...ednostavno pretstavuvaat premosnica na kopnoto megju dve morinja, ama... za istite plovila koishto shpartaat po okeanite i morinjata od eden vo drug okean ili more ! ..e koga istiot brod shto ke pristigne vo solunskoto pristanishte, ke prodolzi po kanalot i rekite se do ...roterdam ,...e togash moze da se kaze deka toj kanal e epten....pametna rabota .
...kinezite ke praele...nema da pitale nikoj,..kaj oni (ke)bush(n)ele.... ...zimii..k..kkkk....kkanalot ,
...taka ke da e!
------------- Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
|
Постирано од: Паланчански
Датум на внесување: 01.Март.2013 во 09:16
Побрзајте со изградбата на каналот. Пчиња има вода за прекуокеански бродови.
------------- Не знаев што е среќа, додека не се оженив. Но сега веќе е доцна.
|
Постирано од: Паланчански
Датум на внесување: 01.Март.2013 во 09:20
Побрзајте со изградбата на каналот. Пчиња има вода за прекуокеански бродови.
------------- Не знаев што е среќа, додека не се оженив. Но сега веќе е доцна.
|
Постирано од: zagor
Датум на внесување: 01.Март.2013 во 09:24
хаха..и без кинезите и без србите успеавме цела источна Македонија да ја направиме пловна.И тоа без пари,што е најважно.
------------- ...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
Постирано од: zagor
Датум на внесување: 04.Јуни.2014 во 22:48
..do pred nekoj den imase "generalna propa" vo Srbija...se plovese skoro do Nis. Slednata "generalka" e od Kumanovo do Gevgelija....
------------- ...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
Постирано од: Zlatnik
Датум на внесување: 02.Јули.2014 во 13:39
zagor напиша:
..do pred nekoj den imase "generalna propa" vo Srbija...se plovese skoro do Nis. Slednata "generalka" e od Kumanovo do Gevgelija.... |
Проверено и кај нас. http://republika.mk/?p=275455" rel="nofollow - Вардар е пловен! http://www.cosgan.de/smilie.php" rel="nofollow"> http://www.cosgan.de/smilie.php" rel="nofollow"> http://www.cosgan.de/smilie.php" rel="nofollow">
------------- Неоттуѓиво е правото на секој поединец да живее во својата заблуда!
|
|