|
Дали си спасен?! |
Внеси реплика | страница <1 34567 9> |
Автор | ||||||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Од каде знаеш дека богатиот младич го стекнал богстството на сметка на своите ближни? Можеби чесно си работел и заработил. Христос никаде не го укорува дека нечесно го заработил богатството. Младичот му рекол на Христос дека ги почитувал уште од младинста оние заповеди кои Христос му ги набројал и ако беше онака како што велиш ти, младичот ќе бил спасен (според твојот критериум). Но од текстот што следи гледаме дека младичот нажален си отишол, а и Христос воздивнал кога видел колку е тешко за еден богат човек да влезе во Божјото Царство надевајќи се на богаството, но и на праведноста која излегува од правањето добри дела т.е. од утопијата на таквата праведност. |
||||||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Ednash razjasnivme za toa shto znachi maksimata deka pobrzo kamila kje mine niz igleni ushi otkolku bogat chovek, ama... vo sekoj sluchaj ne mi se nafakja da se povtoruvam, no samo kje boldiram neshto shto ne si zabelezhal vo napishanoto:
Nikade ne pishuva deka Isus go poznaval mladiot chovek i deka znael kako toj go steknal svoeto bogatstvo za da stoi onoa shto go komentirash vo citatot. A toa e tokmu taka zatoa shto toa ne e voopshto bitno za Isusovata pouka vo odnos na materijalnata blagosostojba na chovekot. Isusovite zborovi ne treba bukvalno da se razbiraat, no da se osoznaat... ne za badijala govorel vo paraboli pred lugjeto. Изменето од Messenger - 30.Март.2010 во 15:09 |
||||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||||||
Blagoj_s
Сениор Регистриран: 28.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 3057 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Verata ne e izvor na spasenie nitu e spasitel “Zasdto po blagodat ste spaseni, preku vera, i toa ne e od vas samite - toa e Bozji dar! Ne od delata, za da ne se fali nekoj” (Efescite 2,8.9). - “Sola Gracija” - Spasenie samo i edinstveno so Bozjata blagodat. Ako naseto spasenie e apsolutno produkt na Bozjata blagodat, togas kakva e ulogata na nasata vera vo naseto spasenie? Ste padnale vo ambis! Naiduva nekoj koj vi podava jaze za da ve izvadi od nego. Onoj gore, sto vi go podava jazeto, vi veli: “Fatete se za jazeto i cvrsto drzete se za nego i jas ke ve izvlecam od ambisot!” Vie ste poslusale, i spaseni ste od sigurna smrt. Jazeto ne e vas spasitel. Vas spasitel e onoj sto vi go podal jazeto i koj ve izvlekol od ambisot vo koj ste padnale. Edinstvena vasa uloga bila taa sto vie ste go poslusale negoviot povik i sto ste se fatile i cvrsto ste se drzele za jazeto dodeka toj ne ve izvlekol nadvor. Jazeto bilo samo pomosno sredstvo i vo vasite race i vo racete na vasiot spasitel so cijasto pomos toj ve spasil. Ili, ste padnale vo reka vo koja ste se davele. Nekoj od bregot vi podal stap i ve izvlekol na suvo. Vas spasitel ne e stapot, tuku onoj koj vi go podal i koj ve izvlekol na bregot. Edinstvena vasa uloga vo seto toa bila taa sto vie ste se fatile za stapot i sto cvrsto ste se drzele za nego dodeka vasiot spasitel ne ve izvlekol od vodata vo koja sigurno bi se udavile. Dodeka ste dlaboko vo ambisot i dodeka se davite vo matnite vodi na rekata, vam ne mozat da vi pomognat nikakvi vasi zaslugi nitu kakvi bilo vasi dobri dela da se izbavite od smrtta koja vi bila pove}e od sigurna. Jazeto i stapot se onaa spasitelna vera so kojasto nasiot Spasitel, Isus Hristos, gi izvlekuva gresnicite potonati vo ambisot na grevot, koi se davat vo matnite vodi na bezzakonieto! Izvor na spasenieto i spasitel ne e verata, tuku Hristos. Verata e edinstveno sredstvo so cijasto pomos Toj gi spasuva gresnicite od grevot. Da zaklucime! Spasenie ne so nasi zaslugi i ne so nasi dela! Spasenie ne so vera i dela - odnosno so vera plus dela! Spasenie samo i edinstveno “preku vera vo Isusa Hrista” (Galatite 2,16). |
||||||
www.myspace.com/sblagoj
|
||||||
KINGDAVID
Сениор Solomon's father Регистриран: 09.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 9420 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Se soglasuvam so pogorniot post na Blagoj, posebno so negoviot zaklucok:
Da zaklucime! Spasenie ne so nasi zaslugi i ne so nasi dela! Spasenie ne so vera i dela - odnosno so vera plus dela! Spasenie samo i edinstveno “preku vera vo Isusa Hrista” (Galatite 2,16). Изменето од KINGDAVID - 30.Март.2010 во 21:55 |
||||||
Templarius
Сениор Регистриран: 12.Февруари.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2754 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
i sega ce mi odgovori li nekoj???? |
||||||
Give me your secrets
Bring me a sign Give me a reason To walk the fire See another dawn Through our son's eyes You give me a reason To walk the fire. |
||||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Mnogu mi e interesno koga chitam deka spasenie ne mozhe da se ima samo preku dela, tuku mora da ima i vera.
Nebare onie koi pravat dobri dela toa go pravat onaka vo nesvest... I vera vo shto? Vo Isusovoto uchenje, vo isus kako spasitel ili vo Isus kako Bog? I shto ako nekoj gi pravi site dobri dela preporachani od Isus, a nikogash ne slushnal za nego ili ne veruva vo nego kako Bog ili Bozhji spasitel? Toa znachi deka nema da bide spasen??? |
||||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||||||
Templarius
Сениор Регистриран: 12.Февруари.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2754 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
E ubavo velish vera vo sto = pa ili ce odish nekoj pop da ti kaze vo sto da veruvas ili pak ce se najde nekoj od ovie crkvite na onaa ovaa i toj ce te zeme i ce ti kaze Messi ovaa nedela ti brat ce veruvas vo toaa i toaa iiiiiii ce bides spasen (dodusa pojma nemas od sto ce si spasen i dali voopsto sakas da si spasen noooo ejjjj wowww spasen si)... |
||||||
Give me your secrets
Bring me a sign Give me a reason To walk the fire See another dawn Through our son's eyes You give me a reason To walk the fire. |
||||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Na planetava denes ima okolu 4200 religii...
... sega mozhesh da si zamislish kade kje stignesh spored onoa shto kje ti kazhe sekoja od niv... a sekoja tvrdi deka tokmu taa go sobrala Boga vo svojata sveta kniga, napravila dogovor so Nego i taka garantira deka dokolku bukvalno sledish shto kje ti se kazhe sigurno si spasen. Lugjeto zaboravija da pravat razlika megju duhovnosta (spiritualnosta) i religijata (onakva kako shto ja podrazbirame kako organizirana i institucijalizirana vera so dogmi, kanoni, detalni planovi, pisanija, traktati, elaborati, tradicii, obichai, predanija...). |
||||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||||||
Maran Ata
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Гледам дека правиш разлика помеѓу спасени и осветени. Ме интересира, според тебе, во што е таа разлика? И што е тоа совршенство, светост?
А случајно да не ја збораваш приказната со митарот и фарисејот: Лука 18: 10-14 „Два човека влегоа во храм да се помолат: едниот фарисеј, а другиот цариник. Кога застанаа, фарисејот вака се молеше во себе: ,Боже, Ти благодарам што не сум како другите луѓе; разбојници, несправедливи, прељубници, или како овој цариник. Постам двапати во седмицата, давам десеток од се што ќе стекнам.‘ А цариникот стоеше оддалеку; не смееше дури и очите да ги подигне кон небото, туку се удираше в гради и велеше: ,Боже, биди милостив спрема мене грешниот!‘ Ви велам: тој си отиде дома повеќе оправдан, отколку оној, зашто секој што самиот себе се возвишува, ќе биде понизен, а кој се понизува себе самиот, ќе биде возвишен.” Проблемот во твоите толкувања е во тоа што не знаеш да разликуваш што е смирение, а што гордост; што е свето постапување, а што грешно; што е духовно, а што душевно...
Овде јасно се гледа Божјото предзнаење, а не предестинација. Имено, Господ уште пред да се родиме, го знае нашиот животен пат, и знае каков секој од нас ќе биде. Затоа, уште пред да се родат двајцата браќа, тој знаел кој е нечестив, а кој е со чест. Господ не е човек, та да чека да види од делата кој каков е, туку Тој однапред знае. Затоа, во последниот дел каде се вели: „Не зависи од оној кој сака, ниту од оној кој трча, туку од милостивиот Бог“, уште појасно се гледа дека само Бог знае кој има достојна чест, а кој не. Во случајот, тоа е ставено во конотација со случката кога Исаак ги благословува своите синови. Значи, Исаак е оној кој сака да го благослови својот син Исав, Исав бил оној кој трчал да му зготви јадење, но благословот не зависел ниту од оној што сакал, ниту од оној што трчал, туку од Бог, затоа што Тој знаел дека Исав се откажал од своето првородство за едно јадење и немал чест да биде благословен.
Овде не станува збор за никаква предестинација на личен план, како што сакаш ти да го претставиш тоа. Во овие стихови апостол Павле говори воопштено за целиот христијански род. Значи, христијаните како такви, уште пред вечни времиња се избрани да Го исповедаат Христос. Но, тука не станува збор за никакво Божјо предодредување, туку само за Божјо предзнаење и предвидување како луѓето ќе се држат спрема Спасителот и спасението кое Тој го нуди. Затоа што човекољубивиот Бог на сите им предложува спасение, но само извесен број луѓе го примаат (Мнозина се повикани, но не се сите избрани – Матеј 22:14). Христијаните се оние кои се трудат да живеат праведно во Христа, но тоа не е насилно, против нивната волја, туку доброволно и секој според своите сили. Добродетелите не се наметнати, туку дело на сопствена добра волја. За да се љуби Христос, тоа треба да биде од слободна волја, личен избор, а не наметнато од Господ. Доколку тоа беше наметнато од Него, тогаш се поништува најголемиот дар што ни го дал како по негов образ и подобие – СЛОБОДНАТА ВОЛЈА.
Или поточно, предестинацијата има поткрепа САМО во твоите лични толкувања, што немаат врска со Светото Писмо, затоа што Господ ни дал слободна волја, а ти ја негираш. Изменето од Maran Ata - 31.Март.2010 во 03:31 |
||||||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
||||||
Maran Ata
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Ајдееее, демек ова треба да ти биде некое ваѓање од твојот „лапсуз“? Поради таквите твои самоволни толкувања, Светото Писмо изгледа како контрадикторно, а со тоа си контрадикторен и самиот на себе. Господ вели дека Неговите заповеди не се тешки, а апостол Павле вели дека тој прави зло, што не сака да го прави, а и советува: Галатјаните 6: 1 Браќа, и да падне човек во некаков грев, вие духовните поправајте го таков со духот на кротоста, пазејќи се и вие да не бидете искушани. Поднесувајте го товарот еден на друг и исполнувајте го така законот Христов. Зашто оној, кој сам себе се смета за нешто, а не е ништо, тој се мами самиот себе. За епископите вели: 1 Тимотеј 3:6,7 Да не е новопокрстен, за да не се возгордее и падне во суд со ѓаволот. Тој треба уште да има и добро сведоштво од надворешните, за да не биде укоруван и да не падне во примката на ѓаволот. 1 Коринтјаните 10:12 Затоа, кој мисли дека стои, нека гледа да не падне. Очигледно, дури и „вистинските христијани“, како што ти велиш (а прашање што подразбираш под тоа), можат да ги прекршат Божјите заповеди и да паднат во грев, особено оние кои мислат дека се нешто, а всушност се ништо (гордите). Или, според тебе, тие што се новокрстени, не се вистински христијани? И, сега што правиме? Како ќе го протолкуваш тоа што заповедите Христови се лесни, а сепак тешки за исполнување? Бидејќи цело време си даваш некои твои лични толкувања, што немаат врска со Светото Писмо, подобро задржи се само на цитирања на стихови од Светото Писмо и остави оние кои го следат правото Христово учење, да ги презентираат толквуањата на Апостолите, кои се протолкувани веќе пред илјадници години. Изменето од Maran Ata - 31.Март.2010 во 04:42 |
||||||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
||||||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Мараната, дали ти си збориш пред огледало? Ако внимателно читаш погоре, ќе забележиш дека ти си таа што цело време дава свои лични толкувања коментирајќи онаму каде што јас сум цитирал САМО библиски стихови без никакво мое коментирање на истите Така што јас не сум тој кој дава свои лични толкувања, туку тоа го правиш ти и тоа на долго и широко - бидејќи само на тој начин може да се замрси лагата и да се камуфлира некоја работа што не е утврдена во Светото Писмо.
Светото Писмо не вели дека Христовите заповеди се тешки за исполнување, туку тоа го велиш ти. Не можеш од мене да бараш да те толкувам тебе, затоа што јас не сум психијатар. Ако сакаш добра анализа на твоите контрадикторни зборови и мисли, тогаш посети некое стручно лице за тоа. Ова е подфорум за вероисповед, а не за психологија.
Изменето од EvAngelos - 31.Март.2010 во 10:16 |
||||||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||||||
Blagoj_s
Сениор Регистриран: 28.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 3057 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Bozjata ljubov najsilen pottik za gresnikot da se vrati vo pregratkite na svojot nebesen Tatko Stanuva zbor za zagubeniot sin koj, otkako go prokockal svojot del od imotot sto go dobil od svojot tatko, ziveej}i bludno vo dalecna zemja, i otkako zapadnal vo ekstremno teska i bedna polozba kako selski svinjar, postignuvajki go na toj nacin apsolutnoto dno na ponizuvanjeto, toj resil da se vrati doma. Pottik za takva ideja i zelba da se vrati mu dala ljubovta na negoviot tatko sto ja ponel so sebe vo svoeto srce koga go napustil negoviot dom i zaminal vo dalecna zemja za da zivee slobodno i bludno. Taa ljubov na negoviot tatko sto ja nosel vo sebe postojano mu zboruvala da se vrati doma. I, ne mozejki veke da preodolee na nejzinata ubavina, toj navistina se vratil. No, kako i David i razbojnikot na krstot, i zagubeniot sin nemal nisto dobro da mu ponudi na svojot tatko za otkup od svojot grev, osven iskreno pokajanie. So navednata glava i izvalkan, osramoten i ozalosten, siot vo partali i ponizen, obezvreden i so golem tovar od svoeto gresno minato, toj se vraka kaj svojot tatko kako bludnik i kako golem gresnik. Svesen deka pred nego ne moze da izleze so nisto dobro, toj ja koristi poslednata moznost sto mu stoi na raspolaganje - pokajanieto! “A koga dojde na sebesi, rece: ‘Kolku slugi kaj tatko mi imaat leb vo izobilstvo, a jas ovde umiram od glad! Ke stanam i ke si pojdam kaj tatko mi, pa ke mu recam: Tatko, zgre- siv sprema Neboto i pred tebe; ne sum veke dostoen da se narekuvam tvoj sin. Primi me kako eden od tvoite slugi.’ I stana i trgna kaj tatka si. I uste koga bese daleku, negoviot tatko go zdogleda i se sozali, pa se straca (poleta) kon nego, mu se frli na vratot i go celivase. A sinot mu rece: ‘Tatko, zgresiv sprema Neboto i pred tebe. Ne sum veke dostoen da se narekuvam tvoj sin!’ No tatkoto im rece na svoite slugi: ‘Brgu donesete ja najubavata obleka, oblecete go, i stavete mu prsten na rakata i obuvki na nozete. Doterajte go zgoenoto tele i zakolete go, da jademe i da se veselime, zasto ovoj moj sin bese mrtov i ozive, bese zaguben i se najde.’ I pocnaa da se veselat” (Luka 15,17-24) Tatkoto od svojot sin ne bara nikava smetka nitu izves- taj za negovoto gresno minato za da go osudi zatoa sto mu go rasturil imotot i da go oddaleci od sebe. Naprotiv, namesto osuda, toj so svojata silna ljubov go privlekuva kon sebe takov kakov sto e: “Uste koga bese daleku, go zdogleda i se sozali, pa se straca (poleta) kon nego, mu se frli na vratot i go celivase!” Kakov velicestven i nepovtorliv precek! Tatkoto mu prostava, go prima i go prifa}a svojot bluden sin kako nisto loso da ne napravil! Dodeka sinot bil daleku od nego i ziveel bludno, srceto na tatkoto krvavelo i kopneelo sinot pak da mu se vrati doma. Sekoj den izleguval i gledal vo dalecinata nebare ke go zdogleda kako se vra}a vo svojot dom. Sinot znael za toa. I, kako sto kazavme, taa golema ljubov na tatkoto pottiknala zelba i ideja kaj nego da mu se vrati - i se vratil! I - trogatelna sredba! Solzi radosnicki! Zagubeniot sin, koj bil “mrtov” vo grevot, “oziveal” i se vratil vo domot na svojot tatko! Tatkoto vednas go oblekuva vo “najubavata obleka”, mu stava “prsten na rakata i obuvki na nozete”, so sto mu go vraka dostoinstvoto sto go zagubil vo grevot, mu dava pravo da se narece negov sin i povtorno da stane ramnopraven clen na negovoto semejstvo. Pocituvani, tatkoto od ovaa storija e nasiot Bog, a zagubeniot sin e sekoj od nas poedinecno - sekoj gresnik. Vo partalite na svojata gresnost, zagubeniot sin se vraka kaj Boga i skoka vo beskrajnoto more na Bozjata blagodat koja go kape i go cisti od sekoja necistotija na grevot i koja go spasuva, blagodat koja proizleguva od Bozjeto srce prostrano kako okean vo koe ima mesto za site gresnici na svetot. Nitu od Davida, nitu od razbojnikot na krstot, a nitu od zagubeniot sin, Bozjata blagodat ne bara za vozvrat nikakov nadomest, nikakvi zaslugi nitu kakvi bilo dobri dela za da gi spasi, osven iskreno i dlaboko pokajanie, koe e ocigledno kaj site niv. Bog im upatuva povik na site luge: “Dojdete kaj mene site” (Matej 11,28.29), i negovoto oko najmnogu saka i uziva da gleda kako negovite zagubeni sinovi i kerki od site strani na svetot se vrakaat kaj nego. Pri toa Toj im izleguva vo presret i so rasireni race gi precekuva, gi prifaka vo svoite tatkosvki pregratki, im gi prostava grevovite i im podaruva vecen zivot. Pocituvani, taka nasiot bibliski Bog postapuva so sekogo od nas, zasto sekoj od nas e negov zaguben sin i negova zagubena kerka. |
||||||
www.myspace.com/sblagoj
|
||||||
Templarius
Сениор Регистриран: 12.Февруари.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2754 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Abe ajde odgovrete mi ???? |
||||||
Give me your secrets
Bring me a sign Give me a reason To walk the fire See another dawn Through our son's eyes You give me a reason To walk the fire. |
||||||
Maran Ata
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Од цел мој реферат што се однесува на предестинацијата, ти најде да се фатиш само за тоа дека јас си зборам „пред огледало“? Разочарувачки...
Ев ангелос, каде ти си цитирал САМО библиски стихови без никакво твое коментирање на истите? A ова што е?
Ќе наведеш стихови од Евангелието што ја подржуваат твојата теорија за предестинација? Епа извини, можеби предестинацијата има поддршка во твоите самоволни толкувања на Светото Писмо, но не и во вистинското толкување на истото. А толкувањата на Маран Ата не се на Маран Ата, мислам дека до сега требаше тоа да ти е врежано во сеќавање – имало многу попаметни свети и попросветлени луѓе од Маран Ата што го протолкувале Светото Писмо уште векови и векови пред Маран Ата воопшто и да постои. И од кога тоа „лагата“ дека имаме слободна волја дадена ни од Господ не е утврдена во Светото Писмо? Живо ме интересира...
Не бе, златно, не го велам тоа јас, туку апостол Павле: Римјаните 7: 14-19 Затоа знаеме дека Законот е духовен, а јас, пак, сум од тело, продадено на гревот. А што правам, не знам; бидејќи не го вршам она, што сакам, туку она, што го мразам, тоа го правам. И така, јас веќе не го правам тоа, туку гревот, што живее во мене. Јас знам дека во мене, односно во моето тело, не живее доброто; бидејќи желба за добро во мене има, но да го правам тоа, не наоѓам сили. Оти не доброто, кое го сакам, го правам, туку злото, што не го сакам, го вршам. E сега се поставуваат прашањата: ако Христовите заповеди се лесни, тогаш зошто апостол Павле вели дека го извршува злото што не го сака? Зарем и злото спаѓа во тие Христови заповеди? Ако злото не е дел од Христовите заповеди, тогаш излегува дека: а) или апостол Павле не е „вистински верник“ (како што вели ЕвАнгелос) б) или Христовите заповеди му се премногу тешки, па не може да ги исполнува Кое е точното? Еве ти џокер помош: И двете работи се точни, и она што го вели апостол Павле, и цитатот што цело време ти го посочуваш, но кое е толкувањето? Како може две контрадикторни работи да се во исто време точни? Ајде, Ев ангелос, се надевам дека со помошта ќе успееш нешто да гугнеш на темата, наместо за коментаторите, делејќи совети дека сум требала да посетам психијатар (кое доколку јас го имав напишано, ти веднаш ќе плачеше кај модераторите , па ќе следеше оној аршинот...). Изменето од Maran Ata - 01.Април.2010 во 01:45 |
||||||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
||||||
Внеси реплика | страница <1 34567 9> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |