![]() |
|
Македонизам versus Бугаризам, историско филозовски |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 34567 22> |
Автор | ||||
eptendosadno ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 07.Декември.2009 Статус: Офлајн Поени: 1185 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Со пастирање на повеќе линкови на еден наш колега во однос на бугаризмот версус македонизмот , мислам дека е редно отворено да се наведат причините :
“ Зашто Р.Македонија не треба да влезе во НАТО и ЕУ “ , односно , добрососедските односи помеѓу Македонија и Бугарија да бидат на високо ниво за да се дозволи кандидатот да се интегрира во тие институции . Затоа да го дефинираме прво поимот македонизам и дали истиот по правило е во версус комбинација со бугаризмот |
||||
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
||||
![]() |
||||
Каснакоски ![]() Сениор ![]() Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Тоа сум го пропуштил, благодарам. Ајде сега да се задлабочиме во историјата на дедо Коста.
Да отвориме одделна тема? ПС - Тука би можело да се поистражува. Ако Македон сака, нека го преведе интервијуто на македонски. Одлична тема би се получила. Уште еднаш благодарам, Депо. Јас тоа го сакам, истражување на детајлите. Не да се фалам, ама темите за Атанас Македонецот од 1845, Константин Бели, Кој јазик го говореле Македонците во 16-- ги расконспириравме целосно, а Македонскиот полк во Украина, Барон Тот и др. не ни достасува само последниот штрих. Дајте да го видиме дедо Коста Малков. Изменето од Каснакоски - 23.Март.2010 во 19:52 |
||||
![]() |
||||
depo ![]() Сениор ![]() Регистриран: 28.Февруари.2009 Статус: Офлајн Поени: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Епа проблемот кај тебе и кај другите Бугари е што имате погрешна претстава за општата слика. Ти избегна да му одговориш на Македон за овој линк ИЗВОР и за тоа што тој те праша
Премногу имате читано Бугарски извори кои 99 проценти се тенденциозни. Исто така верувате и на Српски извори кога ви одат во прилог инаку ги негирате. Да не набројувам примери повеќе од јасна е ситуацијата. |
||||
![]() |
||||
Каснакоски ![]() Сениор ![]() Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Тоа го правам за тоа што тие се исклучок од општата слика на времето и ги барам причините кои ги тераат тие луѓе да ги пишуваат таквите работи.
Ете лично најдов грешка на бугарските пишувања околу Чуповски. Благодарение на Андонов Бале ги прочитав сите броеви на Македонски глас и тоа што се тврди кај нас дека било списанието просрпско е лага. Во сите броеви се опишани ѕверствата на Србите во Македонија. Значи прво треба да го видиме ПРИМАРНИОТ ИЗВОР (тоа од Пат многу ми се допадна). Колку и да го читаме Б. Ристовски никогаш нема да знаеме што точно пишувал Чуповски. ПС освен ако сами не го прочитаме. Та јас не сакам генерализација да се прави. Да пиеме вода од изворот е најдобро. Изменето од Каснакоски - 23.Март.2010 во 18:34 |
||||
![]() |
||||
depo ![]() Сениор ![]() Регистриран: 28.Февруари.2009 Статус: Офлајн Поени: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Зошто мислам дека ми одговори како да сум зборувал за денешните Македонци иако зборувам за Македонците во минатото и мислата ми беше во тој контекст. Зборот ми е зошто оспоруваш кај некој што се декларирал Македонец, на пример Чуповски, а не оспоруваш кај некој што се декларирал Бугарин (гледаме колку различни култури и етноси се категоризираат како бугари)? Кај едниот ги оспоруваш сфаќањата за минатото и околностите во кои творел а кај другиот не. Истото е и кај странците кои пишуваат за Македонците. Тие што ги сметаат како дел од Бугарите ги прифаќаш како аксиома. Другите што сметаат дека се посебен народ а ниту Бугари ниту Срби ниту Грци безуспешно цело време се обидуваш да ги оспориш. |
||||
![]() |
||||
depo ![]() Сениор ![]() Регистриран: 28.Февруари.2009 Статус: Офлајн Поени: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Инаку ова е исклучок кај Македонските преродбеници некој да пишува за Аспарух (иако во забелешката од каде што е изворот е напишано дека не е потпишан текстот со името на Џинот туку е испратен од него па можно е и да е едитиран) Изменето од depo - 23.Март.2010 во 18:00 |
||||
![]() |
||||
DragancoLeskoec ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 01.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 984 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Знам бааги го имам читано. |
||||
![]() |
||||
Каснакоски ![]() Сениор ![]() Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Depo, Џинот не се чувствувал Бугарин заради јустинијан, заради Василиј, Аспарух, Симеон, Асен или Александар Шишман.
Тој си се чувствувал Бугарин, дел од бугарскиот народ, независно од горе посочените. Драганчо, премавни ги кривите букви да нема опомени, па тогаш да го анализираме творештвото на овој поет. И на мене ми е омилен. |
||||
![]() |
||||
depo ![]() Сениор ![]() Регистриран: 28.Февруари.2009 Статус: Офлајн Поени: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Како може бугарче за Џинот да ти е важно каков е а не дали знаел историја, а за Пулевски да ти е важно дали знаел историја а не каков се чуствувал? ![]() Ако Јустинијан е изваден од контекст (а не е ) дали и реченицата „ василиј Македон е Бугарин“ е извадена од контекст? Одговори ми дали ти си потомок на Јустинијан и Василиј штом тој се чуствувал така. Не може од 3 реченици да си избереш 2 збора што ти одговараат и да се фаќаш за нива како слеп за стап. Одговори не биди бугарин. |
||||
![]() |
||||
Каснакоски ![]() Сениор ![]() Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Џинот може и да не знаел многу историја, ама себе си се знаел каков е. Примерот што го даваш е изваден од контекстот. Види за кое време зборува. А и види што пишува В времената царja Аспаруха, царja Симеона, царja Асена до Александра Шишмана, имали наши болгари наj-ускусни живописци и скорописци. Таја година в Гумурджина нашле една икона „Прjaсвjaтиja Богородици” с подпис болгарски от 925 години по Христа. Заповедал е тамошни архиереja да ja изгорат като еретичка. Koj sakase za Asparuha? Изменето од Македон - 24.Март.2010 во 16:08 |
||||
![]() |
||||
depo ![]() Сениор ![]() Регистриран: 28.Февруари.2009 Статус: Офлајн Поени: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
За она што оспоруваше ти.
Изменето од Македон - 24.Март.2010 во 16:06 |
||||
![]() |
||||
Pat ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 18.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 1334 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
barbarian common simple hillbily rural па дури и vulgar ![]() |
||||
Zero Tolerance For Silence
|
||||
![]() |
||||
Каснакоски ![]() Сениор ![]() Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Добро е да има отделна тема за грчките пропаганди.
Имало некаква еволуција во тезите на пропагандата. За „За наште братиа Македонци“ и „Пресказание на Голем Александар“, за чедата на Алексндар и т.н. за како сега се косат Грците дека ве учеле на вакви работи ПOTEKЛОTO НА СЛАВОФОНИТЕ ОД АНТИЧКИТЕ МАКЕДОНЦИ БИЛО ЉУБИМА ТЕМА ЗА ГРЧКАТА ПРОПАГАНДА ОД СРЕДИНАТА НА 19 ВЕК. http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=833838 Читај МИТ 5 |
||||
![]() |
||||
чоли ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 15.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 2973 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Бркаш со датите... Всушност прво беше случена спогодбата Калфов - Политис Таа спогодба е утврдена од ОН е е ратифицирана од бугарскиот парламент. Грцкото правителство е подписало таа спогодба, но грцкиот парламент отказва да jа ратифицира. Во изполнение на таа спогодба е отпечатон "Абецедарот" и после отказот за ратификациjа е уништожено целото издание. Тие нешта каj вас не ги казват... Инаку спогодбата Моллов - Кафандарис е од 1927 година. |
||||
![]() |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 34567 22> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања ![]() Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |