![]() |
|
Битолската плоча за Самоил - фалсификат! |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 23456 22> |
Автор | |||
Boogie ![]() Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Модератор ![]() ![]() Слобода или Смрт Регистриран: 26.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 10652 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ало никогаш не била признаено Бугарско Царство,кнежевство во склоп на Византија да но Царство Бугарија има по ослободување од Турско ![]() ![]() ![]() ![]() Друг пак, ќе рече дека денешните бугарите се исто словени како македонците т.е. ист натод. Но, и тоа не е точно. Современите македонци се склавени, а современите бугари се анти. Словенските народи се делат во повеќе национални групи и тоа: Словени, Анти и Венети. Сите тие имале сличен јазик, но биле различни етникуми. Во денешна Бугарија се имаат населенo Анти, а во Македонија Словени. Од кога Антите го прифатиле словенското т.е. македонското писмо, јазик и култура во доцното средновековие , после 11 век и тие почнале да ги нарекуваат Словени, но дури во 11 век. Jordanes (Getica 119) разликува три словенски рода ('gentes'): Венети, Анти и Словени. Англосаксонската историографија ја лоцира татковината на Словените меѓу Вистула и Дунав чиј делумен корен влечеме ние, современите Македонци, Антите потекнуваат од територијата меѓу Дон и Днестар, а од нив потекнуваат денешните Бугари, додека Венетите ги лоцира на Виста-Вистула (Oxford Dictionary of Byzantium (1991), vol.3, p.1916-1918). Византискиот хроничар, Прокопиј од Ќесара вели „овие две НАЦИИ, Словени и Анти живеат во демократија“ (Procopius of Caesarea : Wars VII 14.22). Значи, македонските Словени и бугарските Анти биле два различни народи.Воедно, Антите и Словените биле непријателски настроени едни кон други, дури меѓу нив избувнала и војна во која победиле Словените ("Христоматия по история на България", стр. 57). За да ја зајакне Византиската моќ, императорот Јустинијан ги вооружувал Словените против Антите (тнр. бугарски „словени“) кои во подолг временски период биле големи непријатели ( "История на българската държава през средните векове", том I, София, 1970 г. стр. 41).Еве еден запис на средновековен Македонец- Иван Камениат од 10 век, кога според бугарските "историчари" македонците веќе биле "слеани" во бугарското племе.Toj бил солунчанец кој себеси се декларирал како Македонец, a ја има напишано историјата за Солун во 904 г., при неговата опсада од страна на Арапите. Имено, Арапите во 904 г. го зазеле Солун, сите солунчани што ги затекле во градот ги испоубиле или продале како робје, додека најголем број од солунчаните претходно пребегнале по македонските кнежевства, по планините: струмјаните, ринхините и драговитите. За Иван Камениат Солун бил "величествениот и првиот град на Македонците" (Ј.К. Бегунов, Козма Презвитер в славјанских литературах, Софиа 1976, стр. 297). Можеме да кажеме дека Македонците имале први своја држава, со оформен етникум, народ. Веќе во втората деценија 7от век, во
Македонија имаме создавање на државна формација, составена од
обединетите македонски склавинии, кои дури имале и свој крал (рекс)
Хатсон на чело на државата (Mirac.,II ,p.1325-1333). За жал,
Византијците го убиваат Хатсон и македонската држава без лидер пропаѓа.
Педесет години подоцна, во 70те години од 7от век,
македонските склавинии прават нов обид за обединување т.е. форирање на
држава; овој пат, крал (рекс) на обединетите македонски склавении е
Пребонд, но пак Византија го уништува Пребонда и Македонија
потпаѓа под Византиска т.е. Ромејска власт (Извор: "Mirac., II,
p.1325-1333. / “Mirac.,",II,p.4, Tougard, p.148-176). Во 9 век
хрониката на Теофанес Конфесор спомнува посебна држава „Склавиниа“ во
периодот 657-658 г. на просторот на етничка Македонија
(Theophanes, Chronographia, edited by Carolus de Boor (Leipzig, 1883),
I, стр. 347). Тогаш имаме постоење на посебна словенска држава на
територијата на Македонија, но во 658 г. византискиот император
Константин Втори ја уништува Склавинија и пак хрониката на Теофанес
Конфесор потоа спомнува само склавинии, но не и држава Склавинија
(Ibid., I, 486). Македонскиот народ како „natio macedonum“ за прват е спомнат 1027 г.
(9 г. по уништувањето на Самоиловата држава), во трите најважните
средновековни документи од историјата на Бари: Annales Barenses, Lupi
Protospatharii и Anonymi barensis chronicon. Во сите три документа,
покрај македонскиот народ, за прв пат е спомнат во западната
историографија и влашкиот народ, а целиот текст гласи: Anno 1027
“descendit in Italiam cum exercitu magno, i.e. Russorum, Guandalorum,
Turcorum, Burgarorum, Vlachorum, Macedonum, aliarumque ut caperet
Siciliam.'” (Annales Barenses, MGH SS, V, 53). Понатаму, спомнати се и
грците (граеци), што јасно укажува дека средновековните автори од Бари
на овие документи, не мислеле ниту на географски, ниту на жители од
темата Македонија. Во 12 век,
Македонците биле познати како „македонското племе„ т.е. македонска
Phatr’a, а византискиот државен функционер и историчар Nicetas
Choniates известува дека во 1138 г. византискиот император Јован Втори
ја поделил својата војска по етнички групи Phatr’aи, каде се забележани
и македонски Phatr’ai (Nicetas Choniates 1 (стр. 29-30))л Во 1184 г.
војниците кои ја бранеле Никеја, држеле состаноци по етнички групи
phatr’ai (ibid., 284-5). Второто
бугарско царство го основаат во 1186 г. браќата Асан и Петру од
влашко-куманско потекло. Во почетокот на владеењето на Јован Асен I и
Петру, додека не ја ослободиле целата територија на права дунавска
Бугарија, во 1189/1190 г., секој од нив носел титула "Император на
власите и најголем дел од бугарите" или "Император на власите и
куманите". Поимот "влав" се однесува на романизираните Траки од
Бугарија, додека куманите се турки народ, сроден со правите болгари,
кои се турки. Во тоа време (крајот на 12 век, почеток на 13 век),
поимот "бугар" се однесувал на турки народите кои ја населувале
дунавска Бугарија (територијата меѓу Дунав и Стара Планина), пред се
куманите, болгарите и печенезите. Подоцна, со целосното ослободување на
дунавска Бугарија, во 1204 г. бугарскиот цар Калојан се декларира(САМИОТ СЕБЕСИ А СЕГА ПАЗИ ГО ОВА |
|||
![]() |
|||
maced_onian ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 22.Август.2006 Статус: Офлајн Поени: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ех Буги, попитах те един прост въпрос:
Много бързо сменяш темата като не ти е удобна и като се вижда, че си казал явна лъжа. |
|||
![]() |
|||
Boogie ![]() Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Модератор ![]() ![]() Слобода или Смрт Регистриран: 26.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 10652 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ти несакаш да читаш или не ти одговара,видиш јас се ти пишувам со докази
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() МПЦ, Охридска Архиепископија МПЦ има долга традиција. За време на владеењето на царот Јустинијан I (527-565), кој потекнувал од с. Таврисион, близу до денешното Скопје, бил изграден нов град наречен Јустинијана Прима, во близината на родното место на царот. Скупскиот митрополит бил издигнат на ниво на автокефален Архиепископ. Кателијан бил првиот Архиепископ на Архиепископијата Јустинијана Прима. Имало и други архиепископи, како што се: Бененат, Павле, Јован I, Леон, и последниот - Јован IX, кој во 680-681 година учествувал на Трулскиот Собор во Цариград. Потоа, таа црковна традиција ја наследува Св. Климент, како прв словенски епископ, воопшто во светот (Извор: МПЦ). Според пишаните документи од средовековна Македонија, Житија, итн. средновековните македонци како духовни лидери ги спомнуваат Деволските (охридските) Епископи, а Цариградскиот или Преславскиот Патријарх никогаш не се спомнати и целосно се игнорирани, што јасно укажува дека сме имале црковна автономија во тој временски период. Цар
Самоил ја издигнува Светиклиментовата Црква на ниво на Патријаршија,
најверојатно 976 г. Прв Патријарх е гг. Герман, чие патријаршко име е
врежано во царската катедрала Св. Ахил, на Голем Град (Standard News,
Sofia, 03.09.2001, наслов: „В църквата има списък на епископствата“).
За меѓународно признавање на новото царство и патријаршијата, потребно
е благослов од центрите на христијантвото- Цариград или Рим. Цариград
не ја признава Самоиловата држава, па затоа тоа го сторува Папата Гргур
Петти во година која не е точно утврдена (997-999 г.). Самоил ја
зграбил круната од Рим (Extract from the book "Rulers of Bulgaria",
Profesor Milcho Lalkov, Ph.D., Kibea Publishing Company, Sofia,
Bulgaria). Но, бугарската историографија Рим го преведува со Византија,
иако Рим значи Рим, а Византија се викала Романија (гр.) или Грција
(лат.)! Создавањето на посебна црква во Македонија е најголем доказ за постоење на ново Царство, на нова држава. Во исто време постојат две цркви, Македонска и Бугарска, со два посебни Патријарси. Два народа, имаат две посебни Цркви. Македонскиот Патријарх во 998 г. е гг. Герман (Standard News, Sofia, 03.09.2001, наслов: „В църквата има списък на епископствата“), а на бугарскиот патријаршки преславски трон седи гг. Глигориј (Църковен Вестник, Издание на Българската Праvославна Църква, Година 103, брой 9 и 10, София, 1-30 май 2003, naslov “Българските патриарси през Средновековието” Александра КАРАМИХАЛЕВА). Под јуриздикција на Охридската Патријаршија се наоѓаат и делови од Бугарија, т.е. шопскиот словенски крај и смолјанскиот. Во сеуште непознат временски период, Цар Самоил ја уништува бугарската патријаршија, ја сведува на ниво на Митрополија Бугарија, па Патријархот гг. Глигориј се упокојува во 1016 г. како „Митрополит Бугарски“, и како таков се слави од БПЦ (види православен календар на Бугарската Православна Црква). По укинувањето на Преславската Патријаршија, Охридската Патријаршија својата јуриздикција ја распостила врз сите освоени територии на средновековната македонска држава, Малта и се до Сицилија. Територијата на вистинска Бугарија потпаѓа под јуриздикција на Цариградската Патријаршија, освен неколкуте епархии во шопскиот и смолјанскиот крај, кои останале под јуриздикција на Охридската Архиепископија. Денеска, бугарските историчари не прават недоветни и велат дека Охридската Архиепископија била официјална црква на цела Бугарија![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
![]() |
|||
maced_onian ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 22.Август.2006 Статус: Офлајн Поени: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Къде в текста който даваш пише, че в рамките на Византия съществувала Охридската Патриаршия? Май пак бягаш от темата. Зададох ти прост въпрос базиран на твърдението ти, което е цитирано по-горе, ти бягаш от темата. Признай си поне, че горния цитат е лъжа. Никога в границите на Византия е нямало Охридска Патриаршия! |
|||
![]() |
|||
Boogie ![]() Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Модератор ![]() ![]() Слобода или Смрт Регистриран: 26.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 10652 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Пак не читаш Прв Патријарх е гг. Герман, чие патријаршко име е врежано во царската катедрала Св. Ахил, на Голем Град (Standard News, Sofia, 03.09.2001, наслов: „В църквата има списък на епископствата“). |
|||
![]() |
|||
maced_onian ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 22.Август.2006 Статус: Офлајн Поени: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
А ти вадиш текстовете от контекста:
Въпроса беше: По кое време в границите на Византия е съществувала Охридска Патриаршия? Искаш да кажеш, че Самуиловата държава е била в границите на Византия ли? |
|||
![]() |
|||
Lazycat ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 16.Август.2006 Статус: Офлајн Поени: 179 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Иди бре у сток*рца.
|
|||
My name is Cat, Lazycat, and I'm an assh*le. I get excessively drunk at inappropriate times, disregard social norms, indulge every whim, ignore the consequences of my actions, mock idiots and posers!
|
|||
![]() |
|||
venstar ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 14.Јуни.2006 Локација: Germany Статус: Офлајн Поени: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Привет
Тук намерих списък с водачите на МПЦ. Има част с епископите от Еразмо (280) до Гаврил Охридски (879), също и на архиепископи-патриарси започвайки с Кателиан (553) до Арсений II (1767). Не ми е ясно защо Гаврил и Кателиан са едновременно епископи и архиепископи. Освен това не разбирам какво означава архиепископ-патриарх. Че архиепископите са имали ранг на патриарси или че някои от изброените са архиепископи, а други патриарси? Не се казва кога македонската църква е добила статут на патриаршия. Голяма част от изброените архиепископи-патриарси са били по време когато сегашна Македония е била част от Източната Римска империя или България. Като вземем предвид, че в Цариград има патриарх от 4ти век до наши дни и че не може в една държава да има двама патриарси, то това означава, че не е имало охридски патриарси по това време. Същото е и за времето когато тази област е била част от българското царство. Когато българите на Аспарух създават държавата си на Балканите те заварват някои християнски общини. Най-голямата от тях е Силистренската (Дръстър, Доростол). Българите запазват епископския сан на нейния водач и сега даже има Доростолски епископ. Аз мисля (т.е. това са мои думи защото досега не съм намерил нищо за или против), че същото е било и с охридската епископия. При включването и´в границите на България през 9ти век тя запазва статуса си (който не е бил патриаршески защото е била под главата на Цариградския патриарх). Климент Охридски не е Охридски архиепископ. Неговото дело в Охрид е било книжовно - да превежда и разпространява християнството на български език. Той е бил епископ на Струмица. Бил е подчинен директно на цар Симеон, от когото има назначението и подкрепата. На него си дава и оставката. Според сайта на Православната Охридска Архиепископия, нейното създаване е по времето на Василий II и първият архиепископ е Јован I (1018-1037) . Тази препратка към вестник Стандарт не може да се проследи. Отворих архива на вестника от тази дата, но нищо подобно не намерих. Дайте директен линк. В споменатия брой на Църковен вестник има списък на българските патриарси.
Така че твърдението от страницата на Охридската Архиепископия в Уики (дадена по-горе от Буги), че ето видите ли имало един патриарх в Преслав и един в Охрид, не отговаря на истината. Поне не следва от дадената препратка. Даже Буги си е позволил да замени Охридска архиепископия с МПЦ в началото на статията. Много почтен подход за привеждане на аргументи ![]() В македонската Уики пише, че Охрид е наследник на древния Лихнидос (2400 пр.н.е.), после е заселена от славяните, които дават името Охрид. После влиза в рамките на българската държава. Не се казва Юстиниан да го е създал на голо поле. Според мен е пропуск на Уики, че не казва и дума за Юстиниан, който е направил доста в издигането му като славен град. Някой може ли да ми каже какво означава "гг" (например гг Стефан). Поздрав, Венелин |
|||
Всичко изпитвайте,
дръжте доброто! (1 Сол. 5:21) |
|||
![]() |
|||
Boogie ![]() Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Модератор ![]() ![]() Слобода или Смрт Регистриран: 26.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 10652 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Венелин ти дадов слика порано од најстарата сесловенска школа која воедно е една од најстарите цркви на балканот,штета што не е цела туку има само делови од неа но сепак најстарите христијански мозаици таму потекнуваат од 4 век.И да во 4 век Охрид бил Лихнидос но сепак факт е дека бил Христијански центар како монашки и школски дел од самата црква на Византија или Римското царство како што пишуваш.Татарите на Аспарух тогаш Христијанството го сметале за непријателска вера и биле уништени како непријатели на Христијанството подоцна.Иначе Лихнидос или Охрид е окупиран град од Татарите од каде сега податок дека Бугарите го направиле
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
maced_onian ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 22.Август.2006 Статус: Офлајн Поени: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Първо да ти отговоря на последния въпрос. г.г. Стефан означава Господин Господин Стефан.
Тук си почти прав. Патриаршията във Византия е била в Константинопол, Охрид е бил само Архиепископия. Цар Самуил прави Охридската Архиепископия - Патриаршия т.е. премества патриаршията от Преслав в Охрид. При падането на България под Византийска власт 1018, Охрид става отново Архиепископия към Константинополската Патриаршия. Почти си прав, тъй като е имало Охридска Патриаршия по времето на Цар Самуил - т.е. под Българска власт. |
|||
![]() |
|||
Boogie ![]() Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Модератор ![]() ![]() Слобода или Смрт Регистриран: 26.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 10652 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Е за ова можам да се согласам Македонскиот Цар Самуил ја направил Македонската-Охридска Патријаршија најславна тогаш и нејзините корени зацврснуваат и свеста е најгласна.Дека ги поробил Бугарите и дека и Преславската црква ја ставил под влас и тоа се согласувам со тебе и воедно и самиот цар Самуил и Патриархот Охридски Македонски стануваат Бугарски водачи.Во здрава средина и општество тоа би се сметало како поробување но бидејки Бугарите- Татари во тоа време целосно биле уништени секако дека сметаат и убаво е што тврдат дека некој туѓ им е добар владетел тоа ја покажува способноста на Македонската црква и Царот за управање на самиот Татарски народ кој што под негово владение тотално се претопува и тука повеке Татари нема.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
venstar ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 14.Јуни.2006 Локација: Germany Статус: Офлајн Поени: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Boogie, никога не съм твърдял, че Охрид е създаде от българите. Просто в предишния си коментар казах, че Охрид/Лихнида е много отпреди Юстиниан. Моля те чети внимателно и не оспорвай неща, които не съм казвал. Какъв език говорели в Охрид и Солун преди да дойдат славяните? На какъв език се е служело в църквите и на какъв език са били книгите? Гръцки или македонски? Да, в древните документи се говори за македонци, но какво означава това? Жители на област/тема в рамките на източната римска империя. Знаеш, че при нашествието на славяните и българите (не знам защо не наричате славяните варвари и завоеватели, а наричате така само българите, които дошли по-късно) местното население се изселило коло Цариград и Солун, които останали непревзети. От 6ти век насетне тема Македония е в одринска Тракия, и тамошното население се нарича македонци. Също както Василий Македонец. Искам да ти напомня, че аналите от Бари споменават народни групи, но не казват къде и какви са. Как мислиш, къде според автора на тези анали са живели македонците и какви са били те след като цялата византийска администрация ще казва, че Македония е област до Цариград, а Бари е бил тогава византийски град? Не забравяй, че в тези анали няма татари, които толкова много обичаш, а има българи и руси. (Някой може ли да даде пълния текст на тези анали в оригинал и в превод на български, руски, македонски или английски?) Поздрав, Венелин |
|||
Всичко изпитвайте,
дръжте доброто! (1 Сол. 5:21) |
|||
![]() |
|||
Boogie ![]() Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Модератор ![]() ![]() Слобода или Смрт Регистриран: 26.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 10652 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Чекај Чекај полека Венелин прво дали си ти расчистил со старото писмо коине и Грчкото писмо,значи треба да знаеш дека коинето е писмо кое го користат сите тоа ти е како денес да зборуваш Бугарски а истото да го пишуваш на латиница - тоа латиницата не ја прави ни Бугарска ни не Бугарска бидејки е искористено писмото за да се напишат Македонски зборови.Сите ние знаеме дека по попаѓањето на Македонија под Римско освен мали востанија - кралевства во глобала Македонија била поробена ако ти тврдиш дека Македонците биле избришани од лицето на земјата грешиш тогаш ја ке ти кажам дека и Бугарите биле избришани со Византиските,Румунските,Турските поробувања тој дел не ти држи вода воопшто бидејки веднаш важи реципроцитетот тука.Убаво е што толку си се заинтересирал за Македонија но полека и гледај ги фактите кои се напишани дури и од Античките писатели а се за Македонците од Солун и Охрид - пишувам за 3-4-5век кога Бугарите-Татарите воопшто не биле населени тука туку пустошеле лево десно низ светот.
Уште една работа ако почнеш да тврдиш дека Византијците биле жители на Византија тука има многу народ па Византија може и Македонско Царство да стане затоа внимавај што пишуваш ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
venstar ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 14.Јуни.2006 Локација: Germany Статус: Офлајн Поени: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Буги аз те питах на кой език са били службите в църквите. Предполагам си чувал за триезичната догма, така че имаш избор - гръцки, латински или еврейски. На кои език са църковните документи от онова време та чак до покръстването на България и налагането на българския език в богослужението из цялата страна включително областта Кутмичевица, както се е казвала тогава?
Виж какво пише вашият проф. Микулчич
Това всичко не са само думи на Микулчич, а има и вмъкнати коментари. Да не кажеш, че му приписвам чужди думи. Не казах, че има византийска нация, а че според византийската администрация Македония е тема в източна Тракия, а не около Вардар. Тъй като Бари е бил византийски град, то се предполага, че аторът на тези анали е мислел по същия начин. Дай документи, които говорят за нещо македонско в областта Кутмичевица за времето от 7 до 14 век. Околностите на любимия Солун са Тесалия, нали? Поздрав, Венелин |
|||
Всичко изпитвайте,
дръжте доброто! (1 Сол. 5:21) |
|||
![]() |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 23456 22> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања ![]() Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |