|
Олдтајмери (автомобили некогаш и денес) |
Внеси реплика | страница <1 23456 13> |
Автор | |
nostalgija
Сениор сениор Регистриран: 12.Септември.2010 Статус: Офлајн Поени: 231 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Па да е во солидна состојба да е со 3000км и прва боја по можност .Се шегувам.Да е во возна состојба и најбитно од се каросеријата нормално со ситни лимарски зафати,нели.Делови имам за фико уште едно да склопам кај мајка ми во подрум(само вика по мене.....си купи убава кола фрли го губрето)Околу моторот немам проблеми,под мишка и дома на маса хехехехехехех.Мерак ми е ама нема во Македонија,се утепав тражејки единствено во Битола да потражам поинтензивно,бидејки Битолчани во екс-југославија беа големи мераклии на убави и ретки автомобили.Инаку црвена застава кон почетокот на 80-те пушти една серија од не ме држи за збор 1000 парчињљ застава 850 спорт пред прекинување на производството на фикото серија со предни диск кочници од застава 900ак комбе и шал-табла од 126 пегла.Моторот беше мислам од фиат уно фире 1000 со 45кс сличен на југо 45.Беа со 13 бандаш од 101/југо со фабрички зглобови,модифицирани седишта и најбитно бравите беа како на југо.Едно имам видено во Белград ланската година кога бев,но за жал скапува некаде беше кај Калемегдан.Тешко да некој примерок дошол во Македонија зошто ние бевме малку дегардирани во однос на другите.Овој модел беше обид да идните автомобилисти со сосема мали преправки влезат во тогашната национална класа.Но како и да е ке се задоволам со добар примерок посебно ако е 850(на прав дел сме ја возеле 130км,и ни се скина сајлата .Ако имаш нешто пиши па да стапиме во контакт.Поздрав
|
|
nostalgija
Сениор сениор Регистриран: 12.Септември.2010 Статус: Офлајн Поени: 231 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Кој повеке кој помалку ги памти постарите автомобили кои се тркалаа по нашите улици некогаш и сега кога секој автомобил се повеке личи на Пентиум4 него на вистински автомобил.Јас лично ми се крева адреналинот кога ке видам некој постар модел на пример,Бмв или Опел со перформанси што и денешните автомобили може да им завидуваат.Нема електроника нема АБС,ЕСП и слични работи ,туку е спој на сурова сила и чиста механика.Денешните модели на автомобили се повеке личат еден на друг(copy-paste),дизајнот е веке сведен на едно исто,едноставно немаат душа!!!!!!!!!Едноставно дизајнот е веке исцрпен па затоа сите компании веке се ориентираат на ретро стил.Фиат со фиат500,мини моррис,волксваген,а во план се и цитроен со спачек и рено со легендарната рено4.Јас лично би одбрал нешто во стилот на ланчиа делта или рено 5гт турбо кои се навистина икони во автомобилскиот свет.Но за жал веке не е така.И новите ретро модели се преполни со електронски помагала кои го уништуваат целокупниот впечаток за тоа возило.Најоригинален пример за мене е новата ланчиа делта.Како автомобил немам коментар,дури имав прилика и да се возам во една,но од синонимот ДЕЛТА ама нема баш ништо!!!!!!!!!!!Очекуваш кога ке се спомне името спој на сурова сила и спортски дизајн,но очекувањата се сосема други.Добиваш автомобил кој не е за потценување,но не го заслужува името ДЕЛТА.Слично е и со другите модели кои барем се обидоа да го задржат барем тој ретро дизајн.Поминати се времињата на турбо ера и сурова сила.Сега се оди на хибриден погон,па електроника еден куп итн.
Се надевам дека некоја од компаниите ке се сети дека некогаш се возеле вистински автомобили кои оставиле печат во автомобилскиот свет.Дури и Мерцедес не е она што беше. Се надевам дека ке дискутираме на оваа тема |
|
Џо
Сениор Каубоец Регистриран: 17.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2121 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ne deka sum nekoj golem ljubitel na motorni vozila...
Ali ne mi ide temava bez ovoj -Sharmerot DS 19 takozvani Ajkula... I ovoj moram da go dodadam (mislam deka e Opel Manta) |
|
sjena je od zastora kula na nebesima u našim je prsima |
|
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
носталгија, го делиме истото мислење, фала богу шо сеуште има некој што знае што е кола со вистинска душа
|
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
pajser
Сениор kloshar Регистриран: 04.Март.2011 Локација: Lao People's Dem. Rep. Статус: Офлајн Поени: 13921 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
definitivno najdov istomislenici
Изменето од volkswagen - 05.Март.2011 во 14:55 |
|
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
|
|
pajser
Сениор kloshar Регистриран: 04.Март.2011 Локација: Lao People's Dem. Rep. Статус: Офлајн Поени: 13921 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Изменето од pajser - 07.Март.2011 во 13:05 |
|
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
|
|
pajser
Сениор kloshar Регистриран: 04.Март.2011 Локација: Lao People's Dem. Rep. Статус: Офлајн Поени: 13921 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
gorenavedeniot mode e onoj vistinskiot shto go kradev noke ., ., i pravev trista i neznam kolku gluposti
|
|
nostalgija
Сениор сениор Регистриран: 12.Септември.2010 Статус: Офлајн Поени: 231 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Да да убаво е да се чуе и види дека сеуште има луге кои ги сакаат олдтајмерите.Нема да има никаков проблем да се спои темата со олдтајмери бидекји таму и припага.Денес е многу тешко посебно во Македонија да се најде добар олдтајмер.Дали поради резервните делови,дали поради немање време или нешто друго вистинските автомобили за жал скапуваат на паркинг.Еееееееееееееееееееееееее сега ми текна на нашето милетреченто како што го викаше покојниот мој татко или попознат како тристач,автомобил со кој лугето градеа куки,влечеа приколки,и којзнае што уште не.Автомобил по лиценца на тогашната Црвена застава кој ја доживеа својата втора младост.Автомобил кој беше замразен од својата потрошувачка,но и омилен поради можноста да му се стави плин.Автомобил кој знаеше да повлече и до 160км без никаков проблем и покрај неговата тежина(скоро 1тон).Имаше радио без ФМ станици и беше уживанција да се возиш со него и да замислуваш дека си во 60-те.Едноставно имаше душа.И ден денес кога ке помине некој примерок,а веке ги нема малку ме растажува,знаеш Едноставно имаше душа
|
|
volkswagen
Модератор Знам, комшивка ми е! Регистриран: 18.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 4820 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Носталгија, другар... ми пропадна планот за фијатот.... Луѓето се предомислија и викаат немало шанса да го продаваат. Ма што ќе му е кога онака скапува пред зграда.
Имаше во малово еден црвен таунус, како тој погоре. Море лудило колаа Па 2002 или 2003та беше, го метнаа в отпад... му пречел на луѓето, си имале југо не му требал кршот.... за некои бедни 200 евра еден таунус помалце. За жал... |
|
brza
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Локација: vidiFOTOupotpis Статус: Офлајн Поени: 34534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
...a, kako ne bi troshel koga i onaka alchniot motor mu beshe napred ama pogonot ,preku kardanska osovina, nazad! ..a i mnogu povekje tezeshe od samo eden ton ,kolku shto pamtam, a i na plin vekje ne znam dali ke e eftino ama ,..siguren sum deka ke bide ushte ''poeftino''( vo odnos na drugite goriva), ...tuu, da znaev ke mu go chuvav na ovoj ! |
|
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein |
|
pajser
Сениор kloshar Регистриран: 04.Март.2011 Локација: Lao People's Dem. Rep. Статус: Офлајн Поени: 13921 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
milletrechento 12m-kata., 404 -ka., reno osmicara., so motor pozadi go narekuvavme kral na zimata ., kakoi fikoto niz sneg odeshe ko deneshnive ., suvovi., abe lugje sho vi trebeshe ovoa glava pochna da me boli
Изменето од pajser - 07.Март.2011 во 13:07 |
|
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
|
|
volkswagen
Модератор Знам, комшивка ми е! Регистриран: 18.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 4820 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Абе кефот ми беше баш за тој фијат што го меркав, ама кога веќе отиде сето по вода, тогаш одиме на друго.
Следно на ранг листата , според сегашниве можности и гледишта, е моето никогаш непреболено ауто , ШКОДА 120/105 Историјата на Шкода започнува во моево смејство кога дедо ми втор во градов купува Шкода 100 Стандард. Со неа поминува 150 000 километри ( на 100 000 ремонтирана) и заради позитивното искуство, во 1981ва се подновува со 105 Лукс , 45 коња , банана боја , полукожени седишта. Ја вози некаде до кај 1984та , а потоа татко ми ја зема во потполна сопственост. На 100 000 правена прва специјала, па на 130-140 000 во 1997ма цел мотор топтан сменет. Најдовме од истумбана Шкода 120ка многу понова. Е тоа беше мотор. Се сеќавам, татко ми само го отвори картерот, го исчисти од старото масло и смени дихтунг. Од тогаш моторот не направи никаков проблем. Едноставно беше генијален. Со тој мотор колата достигна 180 000 километража во 2006та. Стариот се поднови со Вектрата, а мене ми ја остави Шкодата. Од тогаш не сум слезен од кола. Колата е убавина за учење, воланот е помек од серво а кумплугот е глицерински. Со подобар залет в кривина колата фрлаше задници ко луда. Во 2006та купив уште една за делови. Иста боја, 105 Стандард. И , во 2007ма ја растурив за фарбање (не беше претходно никогаш фарбана) колку да се освежи. Ми се закрши работата, попушти глицеринската помпа, немав пари за да ја доработам а и предницата побара нови пиксни пред тоа , и во 2008ма неславно заврши во отпад школката , а моторот го продадов во Охрид и тоа е тоа. Сега , имам 3 шкоди в гаража да составам. Прва прилика и земам Шкода . Болка неизлечена за таа кола. |
|
nostalgija
Сениор сениор Регистриран: 12.Септември.2010 Статус: Офлајн Поени: 231 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Кај мене сеуште непрежалена љубов i ke остане застава750.Мој прв автомобил и непрежален.Купен даменшната 1981 како најдобра серија на Црвена Застава славнаа 750ле со алтернатор .Секогаш палеше и на -20 и на +40.Никогаш за толку години возење не сум дигнал опаш па дури и на Стража во 2 напладне сред лето .Си ги истера поштени 120000км,а моторот не беше отворен.За толку години служба 2 пати ланче и една водна пумпа.Ништоо!!!!!Понекогаш знаеше да се инаети со спојките ,но и тој проблем беше решен со нови полуосовини.Е сега доага тажниот дел.Купив нова кола,и едноставно немав време да се плеткам,така да почна пополека да пропага.Го купи еден тип од Ржаничино,и така мојата застава од градско ауто кариерата ја заврши у село да влече пипер и патлиџани .Понекогаш ке се заврти некое по паркинзите,и да ти кажам ме фака криза
|
|
volkswagen
Модератор Знам, комшивка ми е! Регистриран: 18.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 4820 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Какво Фичо сум сретнал вчера.... Гланц ново , и внатре и надвор. Кај еден пријател реставратор.... Ќе одам утре кај него да средуваме нешто на скутерот , па ке сме работеле нешто и на фичото. Ќе ти опишам утре нарајат што и како.
Иначе, дефинитивно се запалив пак за Шкода. 4та шкода во фамилијата, не е мала работа... Морам да побарам некоја за земање. Желбата е голема, делови в гаража на кило, потрошња минимална (7-8 градска праеше 120ката, на отворено 5.... феноменално ,а ) ... епа , ќе земам Едит: знам кај има таква Шкода. портокалова боја беше , многу стеганта , воопшто не е скапана. Утре или другиден одам да ја прочепкам Изменето од volkswagen - 06.Март.2011 во 17:42 |
|
Внеси реплика | страница <1 23456 13> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |