|
Прашање до бугарите |
Внеси реплика | страница <1 23456 9> |
Автор | ||
ILCO
Сениор Регистриран: 05.Јуни.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 0 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
jas sum makedonec od skopje i moderatore neko raboti ne mi se jasni i me nerviraat koga zobart da recam glupost. Site vikaat aticka makedonija antici makedonci aleksandar makedonski toa e mogu smesno nie da se sporeduvame so atikta i da se vrakame tolku nazad zaota sto sovremenite nacii nasekade vo svetot se sozdavvat vo srediot vek i smesno e da se vrakame tolku daleku.
E sega sto mislis dali imame mesto slovensko i dali postoelo preseluvanje od zad karpatite. a jazikot deka ni e od slovensko poteklo e e taka pa toa se uci i vo sredno vo makedonski jazik za sredno taka pisuva e sega ako ne ucele pogresno i uste gi ucat decat posto jaz zavrsiv stvarno ne mi jasno ali pogledni go ruskiot jazik i ke vidis deka ima slucosti so makedonskiot pa i mnogu se razbiraruskiot znaci. A eden narod ne se gleda po genetikta nego po kulturata . i dosta vise so toa poteklo pa sigurno deka si posto sovremena makedonska, bugarska , srpska , grcka i drugii nacii i si imat svoja sovremema kultura i zatoa sme mnogu smesni .
a ako veke se vrame vo antikarta sto e glupost od kade vodi poteklo makedonskiot jazik i na koj jazik zboruvale antickite makedonci posto enda nacija najmogu se gleda po jazikot i eve sto pisuva vo makedoski jazik za sredno obrazovanie i ako toa e ne toco ako mak jazik kako i drugite nema slovensko poteklo togas kakvo ima da ne bidme smesni oti ako e taka toga ne postoi ni amerikanska nacija oti se se koloni od evropa pa i jazik duri nemat anglisi zborat pa si se formirala sovemena amerikanska nacija i si posto kako takava so svoja kultura ne se karaat za istorija se pameti lugeto ako e taka treba da se isokrat so englezite.
videte so pisuva vo makedonski jazik za zredno i kako moze jazikot vo slovenska guopa da spaga a da nemame nisto slovensko ili i toa ne e tocno pa taka pa taka samite si se ucime. a sto ke receks za foklorot ako zaes nesto fala mogu-patriota sum golem ama koga slusam guposti mi ide da se otkazam od sekakva nacija uostalom site potekuvame od od adam i eva i gospod ne ima sozdadeno. Mesto site narodi od balanot zadnici da se druzime i da ja prezentirame sovremenata kulturata film teatar literatura slikarstvo pa i folklorot vo svetot nie se karame za istorija sramota.
Изменето од ILCO - 03.Јули.2006 во 10:00 |
||
ILE
|
||
bagio
Сениор Регистриран: 14.Јануари.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 122 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
|
||
I`m back in the game
|
||
ILCO
Сениор Регистриран: 05.Јуни.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 0 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
dobro moderatore ke mi odgovoris na moeto izlaganje ili ne.FALA MNOGU
|
||
ILE
|
||
Boogie
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Модератор Слобода или Смрт Регистриран: 26.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 10652 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Се согласувам со те*е и еве да ти одговорам на прашањето.Значи вистина е се што учиме денеска и тука нема што да се порекнува но има доста пропусти и скокање на години и векови,ако убаво забележиш можеш да најдеш и дупка од неколку векови во нашата историја.Значи една нација неможе да изумре или да исчезне,може да се претопи или да превземе друг културен идентитет што нема врска со Националниот.Па види ги убаво писмата на Македонските револуционери од 18 и 19 век. тие во своите говори за слобода на Македонската нација секогаш ги спомнуваат Филип,Александар,Цар Самуил,Крале Марко и др. кои се од Средниот век па и порано нели.Од каде тие луѓе(Гоце,Карев,Ѓорче,Питу,Беровски,Малешевски) без историја и идентитет знаеле за овие Македонски херои. Значи едно треба да ни е јасно пред Александар во Русија не постоеле Антички градови туку степи со номадски племиња тој ги изградил првите градови во Русија и зачнал култура.Погледајте во историјата на Русија колку Антички градови има во Русија и кои се тие.ЗНАЧИ ДА СЕ ЗНАЕ НЕМОЖЕ НА БИДЕ ДЕТЕТО ПОСТАРО ОД ТАТКОТО - тука е пропустот во Историјата,тука е грешката која ние ја увидуваме и ја знаеме,таа вистина што ја знаеме нема никогаш да умре бидејки е во Македонскиот народ не во книги или научни друштва - НАРОДОТ ЈА ЗНАЕ ВИСТИНАТА БИДЕЈКИ ПАМТИ. Светилиштата во вид на "Камени Столици" ("Долмени") од Црна Лома или Илина Гора кај Осинчани - Скопско и комплексот од разновидни долмени од "Штерпа" близу до Богданци, како и најстариот неолитски обелиск од "Милисин" на подножјето на Кожуф Планина близу до Гевгелија се само непобитни праисториски сведоштва за континуитетот и разновидноста на материјалната култура на Македонија, чија територија била и долго време ќе остане привлечна за секој вид истражувачки работи и репер за проверка, споредба и ширење на другите светски цивилизации. Ваквиот македонски супстрат целосно го објаснува еволутивниот процес на македонската писменост, јазик и култура и овозможува да се објасни и степенот на материјалниот и духовниот растеж кој овозможил во историското време да се создаде, созрее и оформи во ИВ в.п.н.е. Големото македонско царство од времето на Филип II Македонски [359 - 336 г.п.н.е.) и Александар III Македонски [336 -323 г.п.н.е.) со територија од 3,8 милиони квадратни километри од Дунав до Северна Африка и од Јадран и Египет до Индија и Централна Азија со извонредната и незгасливата филозофија на синкретизмот за обединување на државите, народите, митологиите, боговите, обичаите итн., овозможувајќи да се шири на Исток и по целокупниот цивилизиран свет Големата македонска цивилизација, која перманентно се оплодувала со нови импулси. Тој македонски космополитизам најмалку 2336 години се шири, тлее и се распламтува независно од севозможните облици на притајување, приграбување, заборавање, присвојување, преиначување и приспособување од страна на подоцнежните цивилизации, империи, царства, држави и народи. Вековите и годините што изминале не биле секогаш наклонети кон афирмацијата на Македонската Цивилизација. По македонската доминација со светот [336 - 30 г.п.н.е.), дури во периодот на Второто историско македонско царство [таканареченото Византиско Царство), големиот Македонец од Таор - Управда, Вистинијан, Истинијан или Јустинијан И [527 - 565 г.н.е.) во 529 и 534 година успеал да го кодифицира супстратот на македонското право, кое во вид на Јустинијанов Кодекс со 4652 укази мораше да најде своја плодна почва и во таканареченото Римско Царство во кое само се завршувале отпочнатите големи проекти на Древната Македонска Цивилизација. Големиот историчар, писател и просветител Т'рп Руен [567 г.н.е.) е само уште едно сведоштво за способноста на Македонецот да се враќа кон корењата на своето потекло, да го модифицира македонскиот супстрат на писменоста и да го оплоди семето на македонското историско памтење во развојот на писменоста и културата на човештвото пред големите семакедонски и сесловенски просветители Св. Кирил, Св. Методиј и Св. Климент. Република Македонија и нејзиниот стручен и научен потенцијал не смее да си дозволи да го заборави или да го отстапи културниот идентитет на својот народ или да го промени ИМЕТО кое, како МАКЕДОНЦИ, го носиме најмалку од времето на зетот Пир М'кед'нзки или во постојано траење најмалку од околу 7.000 години. Древната, средновековната и современата МАКЕДОНИСТИКА треба да најде свое заслужено место во сите етапи на системот на образованието во Република Македонија. Сегашните и наредните македонски истражувачи треба да вложат напори да се ослободат од заблудите на 18, 19, и 20 век, т.е. на минатото, и аргументирано и убедливо најновите истражувања од областа на писменоста, јазикот и културата да ги вградат трајно во континуитетот на македонската цивилизација, да најдат свое заслужено место во сите публикации и средства за јавно информирање кај нас и во светот и на тој начин во третиот милениум да се фрли соодветна МАКЕДОНСКА СВЕТЛИНА на СЕ што е МАКЕДОНСКО за да се расветли најстарото жариште на цивилизациите – МАКЕДОНИЈА. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Само за Бугарите Зошто ПР-ВО-СЛА-ВНА (со акцент на третиот слог од лево на десно)? Затоа што Македонците ПРВИ во Европа како ПРВО-СЛАВНИ го прославиле Господ Бог Исус Христ! Многу едноставно, нели? Во времето на - Светиот Апостол Павле во Македонија, не постоела ниту Албанија, ниту Бугарија, ниту Грција, ниту Србија, ниту Албанската, ниту Бугарската, ниту Грчката, ниту Српската православна црква, не постоеле ниту Албанците, ниту Бугарите, ниту Грците, ниту Србите! Постоела само МАКЕДОНИЈА и МАКЕДОНЦИТЕ! МАКЕДОНЦИТЕ по Библијата го повикале Светиот Апостол Павле да дојде во Македонија, а не во Албанија, Бугарија, Грција или Србија. Впрочем, тогаш и тие биле само Македонија, како што се и денес! Патем, за Македонците од Гевгелија до Солун Македонската црква е ПРВОСЛАВНА, а не ПРАВОСЛАВНА, бидејќи прво е исто што и пред второ, како што за ПРАВО велат ПРААВО а не ПРВО, поради што не е ПРААВОСЛАВНА, туку само и никако поинаку освен ПРВОСЛАВНА! И кога сме веќе кај христијанството - не ХРИСТОС бидејќи не сме ХРИСТОСИЈАНИ, туку ХРИСТИЈАНИ од ХРИСТ кому фанариотите го прекрстиле со додавката “ОС”, наведувајќи дека можеби е Грк како што не бил! Исто како со додавките “ос”, “ас”, “ес” или “ис” произведените грчки зборови од македонската архаична форма. Од род-родос, од од-одос, од гора-горос, од пат-патос, од друм-дромос итн. цел еден етимолошки речник на современиот литературен грчки јазик! Ај сега |
||
venstar
Сениор Регистриран: 14.Јуни.2006 Локација: Germany Статус: Офлајн Поени: 93 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Boogie
това название Първославна употребява ли се някъде другаде извън Македония? Апостол Павел наистина е имал видение, в което един македонец го вика "Дойди в Македония и помогни ни." Това, не значи, че по онова време е съществувала нация. В Деянията на светите апостоли се изброяват редица области - Македония, Ахайя (Гърция), Мизия, Витиния, Юдея, Галилея, Самария, Финикия, Кападокия, Понт, Азия, Фригия, Галатия, Памфилия, Египет, Ливия, Киринея, Рим, Писидия, Сирия, Киликия, Кипър и много други. Там не се прази разлика между град с околностите му, географска територия и царство (в момента не напълно независимо, а под властта на Рим). За колко от изброените области можеш да кажеш, че има (или е имало) и нация с това име? Това просто е било териториалното разделение в Римската империя. Да се върна на думата Първославна. Не смятам, че отговаря на истината, поне не в този смисъл, който ти представяш. Първата църква е била в Ерусалим. Там първо се е прославило Господното име. Освен това Христовите ученици са наречени християни за първи път в Антиохия (Д.А. гл. 11 ст. 26). Наистина Ерусалим и Антиохия не са в Европа, но не знам някъде по света да се отдава особено значение на такъв вид събития. За да не става недоразумение какво искате да кажете с това "първославна" ще трябва да споменете някъде в името и "европейска". Поздрав, Венелин |
||
Всичко изпитвайте,
дръжте доброто! (1 Сол. 5:21) |
||
natalija
Сениор Министерка за гушкање Регистриран: 26.Јули.2005 Статус: Офлајн Поени: 13319 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Иди научи историја како треба па после скандирај пропаганди.. Малку на сограганинот Венилин да се метнеше..
Сте држеле окупација па мислите се е ваше... |
||
|
||
venstar
Сениор Регистриран: 14.Јуни.2006 Локација: Germany Статус: Офлајн Поени: 93 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Наталия,
Струмица и още някои части от България (като Пиротско) са дадени на Сърбия след Първата световна война от стратегически причини - за да се затрудни нападение от страна на България и да се застраши столицата. (Межу Пирот и Драгоман има едни такива клисури и урви, които и сега са проблем за пътуващите в мирно време, а да не говорим при война. А от Драгоман към София е само поле.) При това по време когато на България е забранено да има собствена войска. Тези райони не са отцепени от България защото в тях няма българи. Напротив, множество известни европейски личности оценяват този акт като откъсване на живо месо от тялото на България. През много села границата минава посредата даже през дворовете на хората. Къщите от едната страна, а полето и гробищата от другата. Семейства са разделени при по-нечовешки условия отколкото с Берлинската стена. За тези райони не можеш да кажеш, че са били окупирани, защото никога не са били. И печатите на Елемаг са верни (отбележи и годините, все пак тогава не е имало никакви войни). Чувал съм за един случай и ще се радвам някой да ми каже дали е истина. Когато албанските бунтовници натиснаха Македония, която беше останала съвсем без оръжие и военни кадри, българите подариха няколко танка с боеприпасите. По онова време във вашия парламент някой от албанските депутати се оплакал, че в Македония има български войници защото раговорите между танкистите били на български. Тогава вашия президент Киро Глигоров казал "Нема нищо чудно защото танкистите са от Струмица, а те нали знаете са сите бугари, нихната мама". Верно ли е това? Ще трябва да питам тези, които разказват за този случай да ми кажат повече подробности. Например, кога е станало това, кой е бил албанецът и т.н. Предполагам в такъв случай ще могат да се потърсят протоколите и да се види дали е истина. Но ще се радвам да ми кажете дали вие знаете нещо по въпроса. Няколко думи към Елемаг. Брате, не се ядосвай. Ако целта ти е да убедиш другите, че не разбират от история и са заблудени грешно си си направил сметката. Насила хубост не става. Който има уши да слуша, който има очи да гледа. Ако някой има интерес от алтернативно на официалното мнение може да отиде в българските форумии ще научи много неща. Тук си гост (дори и да се чустваш като в къщата на дядо си) и не обиждай домакините. Виждаш, че и те както всички хора са чуствителни когато им се казва, че са заблудени. Така няма да ги убедиш в парвотата си. Най-много да ги убедиш, че ти и всички българи сме агресивни националисти. Миналото е минало. Който не го познава рискува да го повтори откъм тъжната му страна. Настоящето обаче е друго и трябва да се разбираме като съседи и братя (в това, че сме братя всички сме единодушни, българите казват, че повечето македонци по произход са българи, а македонците казват, че българите са заблудени македонци ) ако искаме да вървим напред. Не трябва да хвърляме излишна енергия за да се караме. Виж какво става в Западна Европа - всички се стараят да строят заедно бъдещето независимо от бурната и кръвопролитна история. Поздрав, Венелин |
||
Всичко изпитвайте,
дръжте доброто! (1 Сол. 5:21) |
||
only_me
Сениор Регистриран: 14.Ноември.2005 Локација: Israel Статус: Офлајн Поени: 295 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Zosto go tepavete "vasiot narod", "vasite braka" vo Makedonija, zosto gi macevte i ubivavte dodeka bevme pod tatarska okupacija, ako sme vasi braka. Ako e toa vas narod? Zarem megu sebe se ubivate?
Изменето од only_me - 06.Јули.2006 во 17:22 |
||
venstar
Сениор Регистриран: 14.Јуни.2006 Локација: Germany Статус: Офлајн Поени: 93 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Only_me,
В България има също много пострадали от официалните власти. Виж събитията през 23та, 25та, 41-45та. В Македония без война колко хора си отидоха в Идризово? Не беха ли от вашия народ. Гледам, че и ти (не само ти, както ти е името) си голям привърженик на татарската теория. Виж какво писах днес на Boogie по отношение на татарите и българите в http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=4473&PN=3. Отнася се и за теб. Чакам отговор от някой. Поздрав, Венелин |
||
Всичко изпитвайте,
дръжте доброто! (1 Сол. 5:21) |
||
only_me
Сениор Регистриран: 14.Ноември.2005 Локација: Israel Статус: Офлајн Поени: 295 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Nesto si zborel predhodno zosto nepisvualo ohrid tuku SOlun. Epa se ake ti objasnam Sv. Pavle ne stignal do Ohrid pa zatoa napisal Solun. Kaj i da bil za Makedonci zboruva, a i vo Stariot zavet istoto ke go najdes...no ima eden problem..
Te gledam mnogu ja koristis Biblijata, moze li da mi najdes koga Sv. Pavle gi poseti bugarite, neznam kako se vikase toa poslanie...Poslanie do Mongolite mozebi e...aj proveri pa kazi mi..a jas ke ti gi citiram potoa site tie poslania sto se do NAS; MAKEDONCITE!
|
||
only_me
Сениор Регистриран: 14.Ноември.2005 Локација: Israel Статус: Офлајн Поени: 295 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Изменето од only_me - 06.Јули.2006 во 18:01 |
||
Boogie
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Модератор Слобода или Смрт Регистриран: 26.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 10652 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Само го чекав ова но неможам да се изнасмејам на она Славјанско - Блгарски јазик.На тој јазик зборат и Русите нели не само Бугарите а видиш на Македонскиот јазик зборат сите Славјани тука е разликата во јазичните подрачја.
А за црквата можете само да сонувате бидејки Охридската Архиепископија постои од 4 век. а тогаш Татаро Чувашките хорди незнаеле да зборат Македонски како денеска а камоли да се молат на еден Бог. Петко Рачов Славејков фебруари 1874 год., ”Две писма” ”Ваше блаженство Во Солун пристигнав на 14 минаитот месец вечерта. Веднаш успеав да се сретнам со сите поважни месни и некои други лица од другите македонски градови. За ова време додека сум во Македонија јас го констатирав она што од поодамна го знеме и за кое пишувавме пред три години. И сега како и тогаш , како и пред дваесетина години, станува збор за македонското прашање. Во разговор со некои македонски ”патриоти” разбрав дека ова движење, кое пред само неколку години беше голи зборови, сега е јасно прецизирана мислата: Македонците не се Бугари и тие упорно настојуваат без оглед на цената , да се здобијат со одделна црква. Во тој свој партикуларизам имаат подршка од некои црковни високодостојници во Цариград, особено од Високопросветениот Натанаил Охридски, Панарет Пловдивски, Анхимандритот Харитон Карпузов. Во текот на овој месец дознав од доверливи извори дека секојденевно пристигнуваат писма од Цариград до солунската општина, од каде што се испраќаат до другите општини во внатрешноста. Писмата се пишувани во тој дух. Едно такво писмо, кое солунската општина и го испратила на воденската, ги повикува воденочани да ја прекинат секаквата врска со егзархијата додека не се реши македонскот црковно прашање, зашто како што велат тие ”сега е моментот”. Особена активност во ширењето на идејата за обнова на Охридската архиепископија покажа нам познатиот Кузман Шапкарев од Охрид, кој постојано скита од Охрид до Кукуш и обратно, не знам ни чии патни трошоци. Не помалку е активен и господин Димитар Македонски, ”македонски учебникар” кој прима плата како учител на eгзархијата и од овдешните лазаристи како учител. Поради таквите неразумни проповеди од страна на македонските патриоти - дека црковното прашање е решено само во корист на Бугарите, во народот се појави нерасположение кон епархиите во Дунавскиот и Едренскиот вилает и зависта поради пораното будење на Бугарите. Особено се чуствува голем отпор против источнобугарскиот говор во литературата. Општ впечаток е дека овдешните сметаат оти Македонците се навредени од решавањето на црковното прашање во корист на крајдунавските и тракиските Бугари. Тоа нерасположение веќе прерасна во недоверба спрема егзархот и неговата висока ерархија, и е оформена мислата за истакнување на месното македонско наречје како литературен јазик, како и создавање на македонска ерархија. Посебно внимание, ваше Блаженство, треба да се обрне на неговото високопросвештенство Натанаил, кој им ветува на месните луѓе штом ќе дојде во својата епархија, оти ќе превземе чекори за обнова на Охридската архиепископија. Прашањето на дедо Нил е мошне деликатно. Како Егзархиски пратеник, тој како најинформиран ги шири гласовите за спогодбата со Патријаршијата...” Петко Рачов Славејков фебруари 1874 год.: "...Имам личен впечаток, Ваше блаженство, дека некој тука не моли за вистинска унија со Римокатоличката црква. Таа треба да биде средство за обнова на Охридската архиепископија. Ова го чуствуваат и католичките средини и затоа немаат голема доверба во луѓето со кои преговараат. Затоа сметам дека не е доцна да се дејствувa. Предводи Кукуш, по него иде Дојран, сочуствува Струмица, Малешево. По нив клинкаат солунските , мелничките, серските, драмските села. Агентите и приврзаниците на унијата во разговорот што го водев не случајно сметаат дека само преку унијата може да се постигне разрешување на македонското прашање. Тие зборуваат за македонското прашање врз црковна основа, но истовремено ги потхрануваат стаите сепаратистички тенденции кај Македонците преку Унијата да се создаде една нова етничка област. Веќе и во комуникациониот јазик на македонските дејци се зборува за македонското движење под кое треба да се подразбира независно национално и црковно помирување.” Друго доста добро сочувани докази за Македонската борба за независнос противТурското,Српското и Бугарското угнетување. 1). "Александар Велики и идеала на Македонците" ("Автономна Македония", II, 76, София, 1922, c. 2-3) 2). "Няколко думи бърху Македонцкия произход на Аристотеля" ("Автономна Македония", II, 91, 27.XI.1922, c. 1-2 : Dr. T. Grecow, Quelques notes sur l'origine macedonienne d'Aristote", Bulletin pour l'independence da la Macedoine", I, 4, Geneve, Janvier 1922, 47). Овоj предан Македонец продолжил неуморно да работи на прикажувањето на континуитетот на македонската нациjа од антиката дио денес. Во 1924 година, виенскиот весник "Македонско сознание" обjавил во четири продолжениjа "Кратка историjа на Македониjа" во коjа го дискутира тоj континуитет ("Македонско съзнание", I, бр. 2, 6, 7 и 9, Виена, 1924, с 4). Подготвувачите на македонската национално-ослободителната борба биле инспирирани од нашите антички предци како нужен фактор за мобилизациjата на свеста на Македонците. Мошне укажувачко е писмото на д-р Трифун Греков од Женева напишано на 11. X. 1922 година до раководителот на Македонската федеративна партиjа во Софиjа, Н. Jуруков, во кое мегу другото се вели: "Бев испратил статиjа до "Автономна Македония" за Александар Велики за да биде публикувана како подлисник; настоjчиво молам за неjзиното публикување. Од капитално значење е да jа сврземе нашата кауза со старата историjа на Македониjа..." (Н. Киров Майски, В строя за Македония - Исторически факти, бележки и документи, I, София, 1957, 110а - ракопис во АО на ИНИ, Сл. IV, 192/I). "Македонци! Сетете се за светскиот победител, за светската слава на Македониjа - великиот Александар Македонски; сетете се храбриот Цар Самоил, македонскиот великан, за прекрасниот Марко Крале, општословенcкa слава - дека во нив текла македонска крв; тие од не*есните височини бдеат и го благословуваат нашето започнато дело. Да се покажеме достоjни нивни потомци[...]" "Рaд македонских комитета," Браник, XVIII, 131, Нови Сад, 26.IX / 9.10. 1902, стр. 2. Има уште такви, кои денешните жители на Македониjа не ги сметаат ни за Срби ни за Бугари, туку за посебна народност, вероjатно наследници на старите Македонци..." (Jаков Слишковиќ, "Албаниjа и Македониjа", Сараево 1904 година, стр. 160) "...Когато нам се налага да предприемем защитата на угнетените македонци, ние требва на радо сърце да направим това. Нам тука ни е твърде охотно да отбележим, че Александар Великий, тоя цар на вселената, е засвидетелствувал добродетелите на славянското племе, когато е казал, че славяните носат геройски сърца и поради това заслужават да носат великото име славяни, което ще рече славни. Преди да издъхне тоя велик, наш завещател заявил,че проклина всекиго който за напред би злословил славчните. За всичките войнствени качества техни, той им завещал всичките земи от Адриятическо море до океана на вечите ледове. Освен това, той заклел не*есните си покровителои да пазят од нещастия и постоянно да се притичат на помощ на дванадесеттех князе, потомци на дванадесеттех негови другари. Сега, ако македонците не са в положение сами да спрат техното истребление и да подобрат свойата участ, то Българите, Сърбите, Черногорците, и другите славяни са дължни да се притекат на помощ на тия братя по кърв и вера, на тия които са родени от "майка дойна" [Македония] и откъдето са излезли най-знаменитите начала и светила... " ("Автономна Македония" I, 9, София, 30.VIII.1903, cтр. 1) |
||
venstar
Сениор Регистриран: 14.Јуни.2006 Локација: Germany Статус: Офлајн Поени: 93 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
only_me, Тук не те разбирах. Моля за пояснение. Как и кога Охрид се е издигнал до такова ниво, че там, а не в Солун или Филипи, да е центърът на по-късната архипиескопия?
Няма апостолско писмо до българите. Прав си. Няма и до германците, испанците и руснаците. Но това не ги прави по-лоши християни или втора класа народи. Просто тези народи не са били в района на действие на апостолите. В първото си писмо до Солунците (или солуняните) Павел ги хвали за усърдието, с което се отдават за вярата и ги дава за пример. Това го пожелавам и на вас и на нас. На всички, които се наричат християни. Поздрав, Венелин |
||
Всичко изпитвайте,
дръжте доброто! (1 Сол. 5:21) |
||
mikus
Сениор Регистриран: 05.Јули.2005 Статус: Офлајн Поени: 49802 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
neznam dali e ova za vo ova tema no imam prasanje do NAS
koga bugarite kje recat nie sme sshti hora ZASTO MIE SE VREGJAME PORADI TOA? neli e sramno ako so toa ja ismejuvame nivnata nacija |
||
Внеси реплика | страница <1 23456 9> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |