IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Секс - како вие гледате на него?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Секс - како вие гледате на него?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 23456 36>
Автор
Порака
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (1) Благодарам(1)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 12:16
Луѓето не се сексуални битија по суштина, како што се претставени во модерното општество, изградено врз темелите на фројдовската психологија.

Нашата љубов спрема Господ се покажува и спрема љубење на ближните. Поради нашиот бунт и непослушание кон Господ, човекот се здоби со падната природа, па така и неговите погледи во поглед кон сексуалноста се анималистички.

Во денешниот огревовен фројдовски свет, тие кои живеат дествен живот (монаси, соприжници или двојки кои планираат да се венчат) се сметаат за пуританци, за нешто застарено, за нешто за потсмев. Еве, ќе се земам себеси за пример. Еднашка еден пријател рече Ес Ти Ди (STD), и јас го прашав што е тоа. Тој ме погледна зачудено и ми вели, како бе не знаеш? Му велам, не знам. И почна да ми се смее. И после ја прераскажуваше случката како анегдота на други пријатели. И што била финтата? STD = Sexually Transmited Deceases, а тоа го пишувало на секој кондом.

Сексуалноста не е нешто свето, но не е ни зло. Половото општење е благословено од Црквата, и исполнување на Божјата заповед за размножување, но сепак, тоа е дел од анималистичката природа на човекот, која потекнува од паднатоста на човештвото, и е неизбежно сврзана со грев. Тоа не треба да не зачудува. Ако се подзамислиме, ќе видиме дека и јадењето речиси неизбежно е сврзано со гревот - кој од нас е целосно задоволен од јадењето и храната, и кој од нас е господар на својот стомак?

Гревот не е категорија на одредени постапки, така што, ако не ги извшуваме тие постапки - ќе станеме безгрешни, туку е пајажина која не` обвиткува, и никогаш вистински нема да можеме да се ослободиме од него. Оној кој подлабоко навлегува во православниот духовен живот, се чувствува се по грешен - затоа што појасно ја гледа таа пајажина во којашто е вплеткан.

Во брачниот живот има три методи:

1. Целосна апстиненција. Ова не е невообичаено ниту во минатото, ниту денеска. Сопружници се договараат да не се состануваат, поради духовни причини, живеејќи го остатокот од животот како брат и сестра. Вака правеле (прават) светителите, а типичен пример е Свети Јован Кронштадски.

2. Ограничување во половите односи. Ова би требало да го прават православните верници кои искрено живеат духовен живот, и кои ги држат постите.

3. Во поново време, Црквата допушта малце и полиберален однос, т.н. „планирање на семејството“, но секако тоа не треба да се сфати, кој како му се ќефне, и добро би било ако некој сака духовно да осозрева, да се консултира со духовен отец - за духовни совети, како да се бори со искушенијата и да напредува во духовниот живот, а не како брачен советник.




Изменето од makarios - 05.Декември.2008 во 12:37
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 17:52
Dali mozhe hristijanskite chlenovi da navedat citati od Isus, kako duhoven otec na Hristijanstvoto, za ljubovta megju mazhot i zhenata, brakot, sopruzhnishvtoto, ksualnosta i se onoa sto vleguva vo ovaa tema (ne nadvor od nea)?
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 18:11
Originally posted by makarios makarios напиша:



Луѓето не се сексуални битија по суштина, како што се претставени во модерното општество, изградено врз темелите на фројдовската психологија. Нашата љубов спрема Господ се покажува и спрема љубење на ближните. Поради нашиот бунт и непослушание кон Господ, човекот се здоби со падната природа, па така и неговите погледи во поглед кон сексуалноста се анималистички.Во денешниот огревовен фројдовски свет, тие кои живеат дествен живот (монаси, соприжници или двојки кои планираат да се венчат) се сметаат за пуританци, за нешто застарено, за нешто за потсмев. Еве, ќе се земам себеси за пример. Еднашка еден пријател рече Ес Ти Ди (STD), и јас го прашав што е тоа. Тој ме погледна зачудено и ми вели, како бе не знаеш? Му велам, не знам. И почна да ми се смее. И после ја прераскажуваше случката како анегдота на други пријатели. И што била финтата? STD = Sexually Transmited Deceases, а тоа го пишувало на секој кондом.Сексуалноста не е нешто свето, но не е ни зло. Половото општење е благословено од Црквата, и исполнување на Божјата заповед за размножување, но сепак, тоа е дел од анималистичката природа на човекот, која потекнува од паднатоста на човештвото, и е неизбежно сврзана со грев. Тоа не треба да не зачудува. Ако се подзамислиме, ќе видиме дека и јадењето речиси неизбежно е сврзано со гревот - кој од нас е целосно задоволен од јадењето и храната, и кој од нас е господар на својот стомак?Гревот не е категорија на одредени постапки, така што, ако не ги извшуваме тие постапки - ќе станеме безгрешни, туку е пајажина која не` обвиткува, и никогаш вистински нема да можеме да се ослободиме од него. Оној кој подлабоко навлегува во православниот духовен живот, се чувствува се по грешен - затоа што појасно ја гледа таа пајажина во којашто е вплеткан.Во брачниот живот има три методи:1. Целосна апстиненција. Ова не е невообичаено ниту во минатото, ниту денеска. Сопружници се договараат да не се состануваат, поради духовни причини, живеејќи го остатокот од животот како брат и сестра. Вака правеле (прават) светителите, а типичен пример е Свети Јован Кронштадски.2. Ограничување во половите односи. Ова би требало да го прават православните верници кои искрено живеат духовен живот, и кои ги држат постите.3. Во поново време, Црквата допушта малце и полиберален однос, т.н. „планирање на семејството“, но секако тоа не треба да се сфати, кој како му се ќефне, и добро би било ако некој сака духовно да осозрева, да се консултира со духовен отец - за духовни совети, како да се бори со искушенијата и да напредува во духовниот живот, а не како брачен советник.


1. Brakot bi bil besmislen, koga mazhot bi se zhenel za da apstinira, i obratno. Vo toj sluchaj, lugjeto bi zhiveele so svoite brakja i sestri, i bi nemale potreba od brak.

2. Osnova na brakot nikako ne e razmnozhuvanjeto,i ne smee da bide.

3. Intimata pomegju sopruzhnicite, e nivna lichna rabota, i NIKOJ NEMA PRAVO DA SE MESHA VO NIVNATA POSTELA! A sveshtenicite/duhovnici, koishto se obiduvaat da go kontroliraat poloviot zhivot na vernicite (mirajani), se duhovno nezreli. Sopruzhnicite, mozhe i treba da se vozdrzhuvaat od intimni odnosi SAMO PO DOGOVOR (pomegju niv dvajca)i za vreme na postite. A za mazhot da legne so svojata zhena, ne mu treba konsultacija so duhovnik, bidejki toj se obvrzal na brachni dolzhnosti kon svojata zhena koga ja venchal, a na duhovnikot ne mu e mesto vo nivnata postela. Tvoeto svakjanje za brakot, e mnogu pogreshno.


Изменето од Asya - 05.Декември.2008 во 18:15
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 18:18
Asya, ne mi ostanuva nishto drugo vo momentov na odushevuvanje od tvojata kusa, no koncizna i precizna replika, otkolku od srce da ti rakopleskam!
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 18:24
Originally posted by Asya Asya напиша:

Originally posted by makarios makarios напиша:



Луѓето не се сексуални битија по суштина, како што се претставени во модерното општество, изградено врз темелите на фројдовската психологија. Нашата љубов спрема Господ се покажува и спрема љубење на ближните. Поради нашиот бунт и непослушание кон Господ, човекот се здоби со падната природа, па така и неговите погледи во поглед кон сексуалноста се анималистички.Во денешниот огревовен фројдовски свет, тие кои живеат дествен живот (монаси, соприжници или двојки кои планираат да се венчат) се сметаат за пуританци, за нешто застарено, за нешто за потсмев. Еве, ќе се земам себеси за пример. Еднашка еден пријател рече Ес Ти Ди (STD), и јас го прашав што е тоа. Тој ме погледна зачудено и ми вели, како бе не знаеш? Му велам, не знам. И почна да ми се смее. И после ја прераскажуваше случката како анегдота на други пријатели. И што била финтата? STD = Sexually Transmited Deceases, а тоа го пишувало на секој кондом.Сексуалноста не е нешто свето, но не е ни зло. Половото општење е благословено од Црквата, и исполнување на Божјата заповед за размножување, но сепак, тоа е дел од анималистичката природа на човекот, која потекнува од паднатоста на човештвото, и е неизбежно сврзана со грев. Тоа не треба да не зачудува. Ако се подзамислиме, ќе видиме дека и јадењето речиси неизбежно е сврзано со гревот - кој од нас е целосно задоволен од јадењето и храната, и кој од нас е господар на својот стомак?Гревот не е категорија на одредени постапки, така што, ако не ги извшуваме тие постапки - ќе станеме безгрешни, туку е пајажина која не` обвиткува, и никогаш вистински нема да можеме да се ослободиме од него. Оној кој подлабоко навлегува во православниот духовен живот, се чувствува се по грешен - затоа што појасно ја гледа таа пајажина во којашто е вплеткан.Во брачниот живот има три методи:1. Целосна апстиненција. Ова не е невообичаено ниту во минатото, ниту денеска. Сопружници се договараат да не се состануваат, поради духовни причини, живеејќи го остатокот од животот како брат и сестра. Вака правеле (прават) светителите, а типичен пример е Свети Јован Кронштадски.2. Ограничување во половите односи. Ова би требало да го прават православните верници кои искрено живеат духовен живот, и кои ги држат постите.3. Во поново време, Црквата допушта малце и полиберален однос, т.н. „планирање на семејството“, но секако тоа не треба да се сфати, кој како му се ќефне, и добро би било ако некој сака духовно да осозрева, да се консултира со духовен отец - за духовни совети, како да се бори со искушенијата и да напредува во духовниот живот, а не како брачен советник.


1. Brakot bi bil besmislen, koga mazhot bi se zhenel za da apstinira, i obratno. Vo toj sluchaj, lugjeto bi zhiveele so svoite brakja i sestri, i bi nemale potreba od brak.

2. Osnova na brakot nikako ne e razmnozhuvanjeto,i ne smee da bide.

3. Intimata pomegju sopruzhnicite, e nivna lichna rabota, i NIKOJ NEMA PRAVO DA SE MESHA VO NIVNATA POSTELA! A sveshtenicite/duhovnici, koishto se obiduvaat da go kontroliraat poloviot zhivot na vernicite (mirajani), se duhovno nezreli. Sopruzhnicite, mozhe i treba da se vozdrzhuvaat od intimni odnosi SAMO PO DOGOVOR (pomegju niv dvajca)i za vreme na postite. A za mazhot da legne so svojata zhena, ne mu treba konsultacija so duhovnik, bidejki toj se obvrzal na brachni dolzhnosti kon svojata zhena koga ja venchal, a na duhovnikot ne mu e mesto vo nivnata postela. Tvoeto svakjanje za brakot, e mnogu pogreshno.


Asya, ова што го напишав е став на Свети Серафим Роуз. Понекогаш намерно ги изоставувам изворите, за да сме ослободени од методот на авторитет.
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 19:30
Originally posted by makarios makarios напиша:


Originally posted by Asya Asya напиша:

Originally posted by makarios makarios напиша:



Луѓето не се сексуални битија по суштина, како што се претставени во модерното општество, изградено врз темелите на фројдовската психологија. Нашата љубов спрема Господ се покажува и спрема љубење на ближните. Поради нашиот бунт и непослушание кон Господ, човекот се здоби со падната природа, па така и неговите погледи во поглед кон сексуалноста се анималистички.Во денешниот огревовен фројдовски свет, тие кои живеат дествен живот (монаси, соприжници или двојки кои планираат да се венчат) се сметаат за пуританци, за нешто застарено, за нешто за потсмев. Еве, ќе се земам себеси за пример. Еднашка еден пријател рече Ес Ти Ди (STD), и јас го прашав што е тоа. Тој ме погледна зачудено и ми вели, како бе не знаеш? Му велам, не знам. И почна да ми се смее. И после ја прераскажуваше случката како анегдота на други пријатели. И што била финтата? STD = Sexually Transmited Deceases, а тоа го пишувало на секој кондом.Сексуалноста не е нешто свето, но не е ни зло. Половото општење е благословено од Црквата, и исполнување на Божјата заповед за размножување, но сепак, тоа е дел од анималистичката природа на човекот, која потекнува од паднатоста на човештвото, и е неизбежно сврзана со грев. Тоа не треба да не зачудува. Ако се подзамислиме, ќе видиме дека и јадењето речиси неизбежно е сврзано со гревот - кој од нас е целосно задоволен од јадењето и храната, и кој од нас е господар на својот стомак?Гревот не е категорија на одредени постапки, така што, ако не ги извшуваме тие постапки - ќе станеме безгрешни, туку е пајажина која не` обвиткува, и никогаш вистински нема да можеме да се ослободиме од него. Оној кој подлабоко навлегува во православниот духовен живот, се чувствува се по грешен - затоа што појасно ја гледа таа пајажина во којашто е вплеткан.Во брачниот живот има три методи:1. Целосна апстиненција. Ова не е невообичаено ниту во минатото, ниту денеска. Сопружници се договараат да не се состануваат, поради духовни причини, живеејќи го остатокот од животот како брат и сестра. Вака правеле (прават) светителите, а типичен пример е Свети Јован Кронштадски.2. Ограничување во половите односи. Ова би требало да го прават православните верници кои искрено живеат духовен живот, и кои ги држат постите.3. Во поново време, Црквата допушта малце и полиберален однос, т.н. „планирање на семејството“, но секако тоа не треба да се сфати, кој како му се ќефне, и добро би било ако некој сака духовно да осозрева, да се консултира со духовен отец - за духовни совети, како да се бори со искушенијата и да напредува во духовниот живот, а не како брачен советник.

1. Brakot bi bil besmislen, koga mazhot bi se zhenel za da apstinira, i obratno. Vo toj sluchaj, lugjeto bi zhiveele so svoite brakja i sestri, i bi nemale potreba od brak.
2. Osnova na brakot nikako ne e razmnozhuvanjeto,i ne smee da bide.
3. Intimata pomegju sopruzhnicite, e nivna lichna rabota, i NIKOJ NEMA PRAVO DA SE MESHA VO NIVNATA POSTELA! A sveshtenicite/duhovnici, koishto se obiduvaat da go kontroliraat poloviot zhivot na vernicite (mirajani), se duhovno nezreli. Sopruzhnicite, mozhe i treba da se vozdrzhuvaat od intimni odnosi SAMO PO DOGOVOR (pomegju niv dvajca)i za vreme na postite. A za mazhot da legne so svojata zhena, ne mu treba konsultacija so duhovnik, bidejki toj se obvrzal na brachni dolzhnosti kon svojata zhena koga ja venchal, a na duhovnikot ne mu e mesto vo nivnata postela. Tvoeto svakjanje za brakot, e mnogu pogreshno.
Asya, ова што го напишав е став на Свети Серафим Роуз. Понекогаш намерно ги изоставувам изворите, за да сме ослободени од методот на авторитет.





Toa ne menuva nishto, osven shto ti javno priznavash deka prisvojuvash tugji tekstovi. Za tvoja informacija, nikogash ne treba "namerno" da se izlozhi tugj tekst, bez da se navede izvorot.

1. Ako sakash da diskutirame za stavot na sv. Serafim Rouz, pozhelno e da go dostavish originalniot tekst, na angliski jazik.

2. Sv. Serafim Rouz bil monah, koj nikogash ne zhiveel semeen (brachen) zhivot, a jas mislam deka negovite zborovi se izvadeni od kontekst. Toa shto sexot e rezultat na chovechkata padnata priroda, ne znachi deka brachniot chovek ne treba da gi ispolnuva svoite brachni dolzhnosti. A sosem e razbirlivo, deka se shto ne e obuzdano, t.e., e raspushteno, e shtetno za chovekot. No, toa se odnesuva ne samo na polovite odnosi pomegju sopruzhnicite, tuku na sekoj aspekt od zhivotot na chovekot.

Изменето од Asya - 05.Декември.2008 во 19:31
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (1) Благодарам(1)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 19:32
Originally posted by Asya Asya напиша:

[QUOTE=makarios]



1. Brakot bi bil besmislen, koga mazhot bi se zhenel za da apstinira, i obratno. Vo toj sluchaj, lugjeto bi zhiveele so svoite brakja i sestri, i bi nemale potreba od brak.

2. Osnova na brakot nikako ne e razmnozhuvanjeto,i ne smee da bide.

3. Intimata pomegju sopruzhnicite, e nivna lichna rabota, i NIKOJ NEMA PRAVO DA SE MESHA VO NIVNATA POSTELA! A sveshtenicite/duhovnici, koishto se obiduvaat da go kontroliraat poloviot zhivot na vernicite (mirajani), se duhovno nezreli. Sopruzhnicite, mozhe i treba da se vozdrzhuvaat od intimni odnosi SAMO PO DOGOVOR (pomegju niv dvajca)i za vreme na postite. A za mazhot da legne so svojata zhena, ne mu treba konsultacija so duhovnik, bidejki toj se obvrzal na brachni dolzhnosti kon svojata zhena koga ja venchal, a na duhovnikot ne mu e mesto vo nivnata postela. Tvoeto svakjanje za brakot, e mnogu pogreshno.


Кажи ми зашто е бесмслен. Зар сексот го осмислува бракот или спасението во него?

Светото Писмо и светите Отци така не велат.

Во тоа беше и поентата што сакав да се зачне оваа тема. Што денес за бракот се мисли дека е легализиран секс. Не ти држи теоријата. Ако денес никој неможе да се воздржи тоа не значи дека така е, и така било во првото христијанство. Безсмислено е да се твди дека сексот го осмислува бракот, а не љубовта.

Половиот однос е старст, а страста е грев, па безразлика дали е во или вон бракот.

Но заради слабоста на паднатата човекова природа е допуштен (допуштен е различно од благословен)во бракот, за да не се случи поголемо зло, прељубата.

Кој вели дека некој се меша во нивата постела. Макариос јасно кажува и добро би било ако некој сака духовно да осозрева, да се консултира со духовен отец - за духовни совети, како да се бори со искушенијата и да напредува во духовниот живот, а не како брачен советник.
Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 19:36
Jas ne dobiv vpechatok deka Asya sakashe da kazhe oti seksot go osmisluva brakot, a ne ljubovta, tuku zastana vo odbrana na seksot vo ramkite brachniot zhivot kako lichna rabota na sopruzhnicite.

No podobro da zamolcham i da ostavam samata da se doobjasni...
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (1) Благодарам(1)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 19:41
Желба била да живее девствено и во брак, без телесна врска со својата сопруга. На почетокот, таа не сакала да го прифати тоа, и заминала да се пожали на надлежниот архиереј.

Тој го повикал отец Јован и почнал долго да го убедува да се откаже од таа намера, затоа што и самиот Бог го осветил и благословил бракот и светото и побожно живеење во брак. Но бидејќи отецот бил упорен, архиерејот му се заканил со казна.

Свети Јован Кронштатски му одговорил дека таква е волјата Божја, а не негова, и дека во тоа ќе биде уверен. На излегување од митрополијата, архиерејот целосно ослепел. Набрзо повикал по свети Јован, го замолил да му прости и да се помоли за негово оздравување. Откако свети Јован се помолил, овој прогледал и ја повикал сопругата на светителот да ја поучи. Таа целосно ги прифатила неговите поуки.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 19:45
Da go povtoram moeto prashanje:

Dali mozhe hristijanskite chlenovi da navedat citati od Isus, kako duhoven otec na Hristijanstvoto, koi govorat specijalno za ljubovta megju mazhot i zhenata, brakot, sopruzhnishvtoto, seksualnosta i se onoa sto vleguva vo ovaa tema (no ne nadvor od nea)?    
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (1) Благодарам(1)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 20:00
Кога преподобен Амон станал полнолетен, неговиот чичко го оженил (бил сирак, па за него се грижел чичко му. На денот на свадбата, кога сите си разотишле, останал сам со својата невеста и и рекол:
„Послушај ме, сестро, и стори го тоа што ќе ти го кажам: бракот во кој стапивме нималку не е подобар од девственоста, па така, добро би направиле ако не спиеме заедно, туку одвоено - за да ја зачуваме нашата девственост, и да му угодиме на Бога.“

Кажувајќи го тоа, Амон извадил книга и почнал да и чита од Писмото, која невестата не била многу утврдена. Покрај тоа, Амон, по дадената му од Бога благодат, и сам ја поучувал да води чист и ангелски живот. Трогната, таа му рекла:
„Господине мој, се согласувам на се` што ми кажуваш, и затоа што ти сакаш девствен живот - истото и јас го сакам, и ќе направам како ќе ми наредиш.“

Тогаш Амон и рекол:
„Сакам да живееме одвоено, ти во една куќа, а јас во друга.“

Но, невестата, не сакајќи таква подвоеност, одговорила:
„Не, господине мој, ќе живееме во една куќа, но ќе спиеме одвоено.“

Така се договорија, и тие почнаа да водат девствен живот во бракот. И нивниот брак стана градина во која цветат кринови на девственост, градина оградена со целемудреност и разладуван со роса на Светиот Дух. Во таков брак, тие останаа цели 18 години, поминувајќи го времето во големи подвизи: во пост и воздржување, во бдение и молитви, и телесна работа.

Девственицата работела во куќата, а Амон го истоштувал своето тело работејќи цел ден по нивите. Навечер, кога се враќал дома, со својата света сопруга, или подобро речено сестра, јадел по малку леб. Навечер и двајцата станувале на молитва. Рано во мугрите, Амон повторно одел по работа, работејќи доцна до ноќта.

Така, овие двајца, во младоста своја, живееле како насред оган, и не согорувале: затоа што ги умртвиле своите земни органи - страстите.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 20:08
Ova go postirash kako primer za nekoja mudrost, kako Bogumil nachin na zhiveenje, neshto sto Isus ili Bog go navele kako nivna vrvna preporaka na brachno zhiveenje?

Zatoa dva pati go povtoruvam prashanjeto:

Dali mozhe hristijanskite chlenovi da navedat citati od Isus, kako duhoven otec na Hristijanstvoto, koi govorat specijalno za ljubovta megju mazhot i zhenata, brakot, sopruzhnishvtoto, seksualnosta i se onoa sto vleguva vo ovaa tema?


Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (1) Благодарам(1)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 20:28
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Ova go postirash kako primer za nekoja mudrost, kako Bogumil nachin na zhiveenje, neshto sto Isus ili Bog go navele kako nivna vrvna preporaka na brachno zhiveenje?

Zatoa dva pati go povtoruvam prashanjeto:

Dali mozhe hristijanskite chlenovi da navedat citati od Isus, kako duhoven otec na Hristijanstvoto, koi govorat specijalno za ljubovta megju mazhot i zhenata, brakot, sopruzhnishvtoto, seksualnosta i se onoa sto vleguva vo ovaa tema?




Ова го постирам како пример, дека има примери на девствени бракови, и дека тие биле од Бога благословени и имаат целосна смисла. Личностите од посочените примери се светители.
Кон врв
spiros Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Јули.2008
Локација: На пат
Статус: Офлајн
Поени: 4490
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај spiros Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 20:34
Originally posted by Опитен Опитен напиша:

... И уште вели дека господар на телото од жената не е жената, туку мажот и обратно. Но ова не е заповед. Ова е снисходение, нешто што се допушта заради слабоста на човекот за да не се случи поголемо зло, прељубата.

...за оној кој има уши да слушне и ум да разбере доволно е.


Безкрајно сум благодарен што ГОСПОД и за вакви како мене не ја затворил вратата на спасението!

Да се биде потполно ослободен од похотта е ЧУДО кое што само БОГ преку својата МУДРОСТ, својата МИЛОСТ му ја дарува на човекот!

Од другастрана пак ИСУС ХРИСТОС како никој друг дотогаш, имаше симпатии и им помагаше - лечејќи ги - дури и оние, кои книжниците и лицемерите најрадо би ги анатемисале и каменувале, воздигнувајќисе себеси како (божем) безгрешни.

Затоа сакам да ги охрабрам сите кои се заробени од похотта да не очајуваат туку да веруваат на МИЛОСТА БОЖЈА (ХРИСТОС) а Тој ако одсрце биде повикан, засигурно ќе ги ослободи од тоа ропство.

Јас мислам дека на ова место, треба да се спомене и на психотерапевтските услуги што проститутките ги вршат на ваквите пациенти .
       

Сепак молитвата кон ИЗВОРОТ на МИЛОСТА е најдобриот лек!

Through the Blood of His Grace,
we are Forgiven and Free,
in Time & Eternity!

БОГ да го благослови Авраам, Исаaк, Израил ...!



Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 23456 36>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,295 секунди.