|
Бугарин,бугарофон,мак.Бугарин во Македони |
Внеси реплика | страница <1 3233343536 81> |
Автор | ||
eptendosadno1
Сениор ОРТОДОКСЕН АТЕИСТ Регистриран: 30.Март.2010 Статус: Офлајн Поени: 1149 |
Испратена: 31.Март.2010 во 20:04 | |
О , извини . Пишав јас дека не си на форумов за да те дијагностицирам и да ти дадам епитет , но ако си се препознал во текстовите сепак тоа не го прифакам како моја вина . Извини , ништо не е намерно и лично , јас си пишувам за “ царевоселците “ кои палеа народ со паролата “ Солун е наш “ и имаа инструмент со кои можеа да ги детектираат “ Вистинските Македонци “ |
||
Pat
Сениор Регистриран: 18.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 1334 |
Испратена: 31.Март.2010 во 23:03 | |
Крадецот вика држте крадецот. Епа што да ти правам, и историчарите и етнолозите, како на пример Блаже Ристовски, се согласуваат дека повеќето од македонските преродбеници И СИТЕ РЕВОЛУЦИОНЕРИ ОД ВМОРО се сметале себеси за Бугари. Тие спомени се издадени и во Македонија, предговор им напишал Катарџиев, и сега јас сум јуда затоа што сум го прочитал тоа или што Нушиќ пишува за Велес како за бугарски град.? Како што реков, нештата во Македонија полека но сигурно се придвижуваат и нашите северни „браќа“ веќе нема да можат да ловат во матно: Колумна Бугарска приказна Во официјална Бугарија одамна е етаблирано мислењето дека присуството на бугарската култура во јавниот простор на Македонија - особено во медиумите - претежно е крајно негативно конотиран. Дали е ова гледиште реално и основано? Генерално - е. Нашиот инстинкт на нетрпеливост кон Бугарите е бетониран како кон ретко кој друг сосед. Така, ако еден од поранешните премиери, по некоја игра на случајот, станеше граѓанин со адреса на жителство, не во Благоевград од западна Бугарија, туку во некој град од јужна Србија, не верувам дека ќе осамневме со графитот: „Скопје ќе го направам Врање“. Скопските баскетџии добро знаат што е „бугарска топка“, на „митница“ се констатира „бугарската работа“, а именувањето „Бугар еден“ и ден-денес секој од нас го користи во децидно навредлив контекст. Звучи наивно, но е прилично вистинито. Негативната наелектризираност најчитко може да се согледа во уметностите. Додека српскиот филм од деведесеттите го доживувавме како одредница за модерност, мачизам, урбаност, гледливост, нека се сети некој од нас барем на еден бугарски наслов што сме го гледале или сакале? Нема таков. Додека бендот на Чорба (кој долго се мајтапеше со нас како земја чиј запад е Албанија) постојано е на турнеи низ државава, до не толку дамнешниот настап на ска-бендот „Викеда“ во Скопје, поим немавме за ниту една значајна музичка појава од бугарската сцена. Дури кога Никола Маџиров го преведе исклучителниот „Природен роман“ од Георги Господинов на македонски почна процесот к*рентната бугарска проза да не биде тера инкогнита колку и узбечката. Само за потсетување: Узбекистан не ни е прв комшија. Дури и на академско ниво предметот бугарска книжевност беше доцна воведен во к*рикулумите, години по осамостојувањето, а бугарскиот јазик чинам уште не е достапен за студентите. Тоа се културолошки пропусти. Бугарските проследувачи причините за овие нешта ги детектираат во некакво системско и систематско токсифицирање на македонскиот граѓанин со „антибугаризам“, што влечело корени од поранешната заедничка федерација и речиси „агитпроповското насочувањето на македонскиот народ кон српскиот“. Надвор од конспирациите, интересен е обидот да се одговори дали индикативниот однос кон Бугарија и Бугарите има свои објективни причинители, т.е. алиби? Одговорот одново е потврден. Нашите позиции се потсвесна реакција: Бугарите го олеснуваат пристапот кон нив, дури и го поттикнуваат, стимулираат, надразнуваат, инспираат. Впечаток е, на пример, дека источно од нас како да немаат други традиционални напеви од оние што ние со векови ги пееме како македонски. Бугарите со вжештени грла ја „фаќаат“ „Билјана платно белеше“, како чисто „блгарска“ песна (иако јазикот е македонски). Од друга страна, Србите не посегнаа по неа, а стиховите толку им намигнуваат на „белограѓаните“. Но, „Белоград“ од мелодијата не е српски Белград, туку локалитет и винарски предел од Тиквешијата. Понатаму, освен осамената појава на Д. Чупоски, сите ликови од македонскиот 19 век, и почетокот на 20, се копи-пејстирани во бугарските истории. Настојчиво се форсира и терминот „македонизам“ како вештачка политичка и научна доктрина за разликување на македонската нација од соседните. На ова место мора да забележиме и недоследност од македонска страна. Не треба да ни биде кошмар ниту присуството на зборот „бугарски“ во насловот на збирката на Миладиновци, ниту колебливите национални изјаснувања на Мисирков, ниту самоименувањето како „Бугари“ на повеќето поважни дејци од просветителскиот период, но и пред тоа. Треба отворено и без табуа да говориме за ова и мора со историски факти и од научни позиции да ја објасниме историската широчина на тој термин пред стотина години, наспроти денес. Тоа е веќе академски тест. Очигледниот анимозитет кон бугарската култура е комплексен производ на недоволно расветлени процеси, но пред се' повратна реакција од бугарските фрустрации изродени поради калењето на нашиот национален идентитет како посебен, со што тие „губат“ значаен дел од впечатливите личности, фолклор, минато (се сеќаваме на каубојската изјава на еден поранешен претседател на Бугарија, дека ние сме „најромантичниот дел од бугарската историја“). Двојните фазони од типот „први ве признавме, но не го препознаваме вашиот јазик како посебен“, или „смеете да земете бугарски пасош, но ОМО „Илинден“-ПИРИН не смее да земе регистрација“ не се плодно поле за одгледување билатералната доверба и соработка. Почвата е толку трусна што до земјотрес доведува и обично нишање на тревата. Бугарите во секоја пригода ќе ви кажат дека „сме еден народ во две држави“. Тоа е точно, но онолку колку што е точно дека сме еден народ во 192 држави (членки на ОН). Ако реагираме поинаку од еден рационален однос, нашиот отпор би бил само сведоштво за потаен страв. Не само што балканските атавизми треба да ги ампутираме од свеста, туку треба и да го изгониме стравот од подрачјето на нашата национална личност. Наместо тоа, полезно е да посадиме објективност и реално добрососедство, со достоинство и со слободен ум да говориме за она што го нарекуваме сопствен историски, општествен, демографски и културен пејзаж. Така, годинава „Златниот венец“ на поезијата ќе му биде доделен на бугарскиот поет Љубомир Левчев. Тоа е пред се' гласна уметничка, меѓутоа и суптилна политичка порака која покажува зрелост на македонската средина да биде поголема од ситуацијата. Кога ова нема да остане осамен пукот во празно, кога и Бугарија ќе возврати врвната (не некоја локална) книжевна награда да ја додели на писател кој јасно се именува себеси како Македонец, а своите песни како песни на македонски јазик, без да остава простор за сомневања, и кога целиот тој процес ќе забразди поширок опсег од обострани „почитанија“, во такви времиња се надевам дека и насловот на текстов ќе ја загуби својата сосема ненамерно негативна конотација. Жарко Кујунџиски И нешто ново и посебно: http://www.manchevski.com.mk/html en/m_writings_beseda.html Секој кој што го интересира македонската историја нека ја прочита таа книга. Тоа е превод од РАКОПИС на Ѓорче Петров. Поавтентично- здравје. Изменето од Македон - 06.Април.2010 во 14:02 |
||
Zero Tolerance For Silence
|
||
eptendosadno1
Сениор ОРТОДОКСЕН АТЕИСТ Регистриран: 30.Март.2010 Статус: Офлајн Поени: 1149 |
Испратена: 31.Март.2010 во 23:39 | |
Да , уште на почетокот водев “ ватрен “ спор со администраторката дека истата не треба да ме заштитува од Бугарите , дека умеам сам да излезам на крај со нив затоа што знам дека аргументите се во моја полза , вистината е мојот сојузник , соборец и.т.н. Па доколку би се прашувал јас , НЕ , ЈАС НЕ БИ ТЕ БАНИРАЛ . Умеам јас да излезам на крај и со тебе Етикетите , квалификациите ко ги делиш како Дедо Мраз пакетчиња зборуваа за тебе а не за мене . Никаде на форумов не сум го оспорил фактот дека Ксенофонд себе се идентификувал како Бугар , но , никаде не сум оспорил и дека Конески , Колишевски , Влахов и др. комунисти се најзаслужни што е создадена македонската држава , што создале азбука која е различна од српската , кои создале македонска православна црква , кои создале македонска граматика , КОИ СОЗДАЛЕ МАКЕДОНЦИ - МАКЕДОНСКА НАЦИЈА . Мене ми е позната желбата и настојувањето на “ царевоселците “ Македонецот да добие поинаков лик , поинаква азбука , правопис . Тоа е дозволено и е легитимно , како што е легитимно да се земат 40 сребреника . Некој живее за идеалите , некој за подобар и полагоден живот Изменето од Македон - 06.Април.2010 во 14:05 |
||
Тишината е гласникот на почетокот , пссс...т .
|
||
Pat
Сениор Регистриран: 18.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 1334 |
Испратена: 01.Април.2010 во 00:00 | |
Провиден си човеку, ептен си провидем. Ако јас те етикетирам тебе директно, како во претходниот случај, тоа е затоа што ти си даваш за право да ме навредуваш мене на директен начин. Овде зборуваме за историја, меѓутоа ти најмалку зборуваш за истата, туку мене ми припишуваш некакви четириесет сребреници. Епа слушај- не се во Македонија сите ситни полтрончиња како што можеби си мислиш, со кои што ќе си поиграш малку топло ладно и потоа ќе мавтаат со опашот како кутриња, како некои.... Едно време не се пишуваше многу за македонското учество во српско-бугарската војна НА БУГАРСКА СТРАНА. Не се зборуваше многу ни за тиквешкото востание, ниту за охридско-дебарското http://www.kicevo.net.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=162:-1913&catid=2:2008-07-07-01-23-49&Itemid=5 Не се пишуваше ниту за ѕверствата извршени од ордите на Бабунски во источниот дел на вардарска Македонија, како оние во штипско, за злосторствата на Србите во периодот на окупацијата 1913-1941, ама нештата се менуваат, а ти мене слободно нарекувај ме „царевоселец“, само тоа и ќе ти остане И како што реков, не ми припишувај нешта кои што не сум ги кажал, како тоа за Димитар Влахов. Изменето од Pat - 01.Април.2010 во 00:07 |
||
Zero Tolerance For Silence
|
||
eptendosadno1
Сениор ОРТОДОКСЕН АТЕИСТ Регистриран: 30.Март.2010 Статус: Офлајн Поени: 1149 |
Испратена: 01.Април.2010 во 00:12 | |
Овде зборуваме за историја, меѓутоа ти најмалку зборуваш за истата, Како што кажав , не се чуствувам виновен ако некој се препозне во моите текстови , и затоа ќе се цитирам самиот себе : Незнам дали си приметил од поновата македонска историја дека бугароманите и бугарофилите секогаш се криеле позади легалната општествена активноста наречена “ заштитата на македонската слобода , култура и посебност од србоманите “ - Белград . Па во недостаток на србомани во заедницата во која живеат , односно во недостаток за постоење причина за нивната “ патриотска должност “ они ги “пленат“ и јавно ги прозиваат фановите на фонетската азбука , Брена , Цеца , Партизан , Ж. Јоксимовиќ , Десанка Максимовиќ , Дивац и.т.н. . Сум ги читал Србиновски и другите од “ Наше Дело “ , сум го гледал своевремено тој филм , и што е најважно , го разбрав филмот |
||
Pat
Сениор Регистриран: 18.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 1334 |
Испратена: 01.Април.2010 во 00:17 | |
Да, како и да е... „По постовите ќе ги познаете“
Изменето од Pat - 01.Април.2010 во 00:17 |
||
Zero Tolerance For Silence
|
||
eptendosadno1
Сениор ОРТОДОКСЕН АТЕИСТ Регистриран: 30.Март.2010 Статус: Офлајн Поени: 1149 |
Испратена: 01.Април.2010 во 00:27 | |
По време на Првата светска војна е кмет на Драма Па затоа србоманите (оне кои не го ставиле темниот вокал , двогласниците ЈА И ЈУ , оние што не пишувале за тиквешкото востание и.т.н. ), поради таквата функција што ја имал , “Хандриево “( француски официр , сојузник на Србија во војната ) го преименувале и го ставиле неговото име , а не името на Велимир Прелиќ или на некој српски официр кој бил заслужен за слободата на Скопје , нели ? |
||
Pat
Сениор Регистриран: 18.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 1334 |
Испратена: 01.Април.2010 во 00:58 | |
Интересно е кога некој „Македонец“ го доживува Прелиќ како носител на слободата. Жити „слободата“
http://mk.wikipedia.org/wiki/Велимир_Прелиќ Ти реков дека сме многу повеќе отколку што не мислиш, нели? http://www.mn.mk/komentari/1163-Koj--e-Velimir-Prelik--a-koja-Mara-Buneva http://www.utrinskivesnik.com.mk/default-mk.asp?ItemID=9C617651DB78A848A64A616DE29F12B3&arc=1 Изменето од Pat - 01.Април.2010 во 00:59 |
||
Zero Tolerance For Silence
|
||
Platenik
Сениор Регистриран: 29.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 3600 |
Испратена: 01.Април.2010 во 10:34 | |
Во предходно приложената старатегија на бугарскиот научен естаблишмент како терба да се градат односите спрема Република Македонија се наоѓа следново:
“Треба да биде потенцирано дека позицијата на Скопје ужива подобра експонажа и нејзиниот глас се слуша повеќе отколку бугарскиот помеѓу оние кои имаат моќ на доенсување одлуки, а исто така и меѓу пошироката јавност во Европа, САД и Канада. Всушност, во текот на последниве две децении Република Македонија ги базира нејзините аргументи и ги гради меѓународните јавни односи врз темелите на југословенската пропаганда која делува во текот на последниве 40 и повеќе години. Бугарија во текот на тој временски период практично останува нема и ограничена да бара подршка за нејзината позиција од други нации. Во корист на Македонизмот му оди и јавното сочувство на Европа и Северна Америка кое е насочено кон малата пост југословенска република да биде гледана, подеднакво како новороденче и до некој степен како жртва на победниците на Студената Војна.“ Ова ми звучи како цмиздрење. Ете бизнис прилика, Палома шамифчиња за бугарскиот пазар. Зарем моќната и славна Бугарија се плаши од малата Македонија?! Дали некој кој е сигурен во себе и во својата моќ би се ставил во таква состојба каде ќе треба со плачење да го брани бугарскиот идентитет и бугарштината?! Ви велам, интересен, ама и комичен материјал за читање! |
||
Гроф Игнатиев: "Ви се обрнувам Вам (г-дин Бахмачев), дека ЈАС ЈА СОЗДАДОВ ВЕЛИКА БУГАРИЈА, ЗАРАДИ РУСКИТЕ ИНТЕРЕСИ на исток "- (М.Цемовиќ - " Маќедонски проблеми и Маќедонци", Београд, 1913 ,33.)“
|
||
eptendosadno1
Сениор ОРТОДОКСЕН АТЕИСТ Регистриран: 30.Март.2010 Статус: Офлајн Поени: 1149 |
Испратена: 01.Април.2010 во 13:14 | |
Од лично искуство јас ги препознавам “ темите “ и квалификациите на “ царевоселците “ . Не , они не одговараат на прашње од видот “ Ако се србомани , слуги на Белград , зашто “ Хандриево “ го преименувале со некој кој му бил противник во војната , кој бил дел од бугарската администрација , кмет на Драма ? Историјат на општината Историјата на Општина Ѓорче Петров датира уште многу одамна, непосредно по Првата Светска Војна,како предградие на главниот град Скопје до каде се стасувало само со познатото “вовче пампурче”. Најпрвин Општината се викала Ханриево, по францускиот генерал Ханрис, од Првата Светска Војна. Во времето на бугарската окупација 1941 г. го добива името Жостов, по истоимениот бугарски генерал, а во 1945 година по ослободувањето, го добива сегашното име по македонскиот револционер Ѓорче Петров. Зашто во “ србославија “ , за време на владеење на Конески во моето маало има ул. Христо Ботев а нема ул. Никола Пашиќ или пак Радомир Путник ? Токму ваквите аргументи од блиското минато , непобитни аргументи од времето на Колишевски , Конески , Киро Глигоров , Димитар Влахов , Крсте Црвенковски и др “ белградски слуги “ , теориите , етикетите и сл. на “ царевоселците “ ги класифицираат во фолдерот “ Царевоселци “ - нова генерација бугарофили , бугаромани и нивните пропаганди , лицемерство , неморал , и.т.н. Обеди ништожност, Младен Србиновски ОБРАЗОТ И ЈАЗИКОТ Патувам во автобус за Бугарија, а в раце држам српски весник. Во принцип, не се разликувам од другите патници: тие консумираат српски турбо фолк, јас турбо весници. Најточна илустрација на македонизмот. Таа попара ние малку подолго од Кустурица ја сркаме, од решенијата на третата јазична комисија во 1944 и не сме затечени како него. Ако за пет-шест години новосоздадениот бошначки јазик успеал толку многу да се одвои од дотогашниот српскохрватски што го ползуваа, можам да замислам каков ќе им изгледа новиот јазик по педесетина години и колку ќе заличува на досегашниот. Се помирувал со тоа Кустурица или не, вештачката делба на јазикот што е започната, еден ден ќе биде факт што ќе го прифати светот. Сум го видел оловниот лист од првиот број на "Нова Македонија", сега гордо врамен во нивната печатница како документ, го споредувам тој македонски јазик од 1944. со денешниов и се е јасно. Додека суштествува Волјата, вистината е на таа страна. Лингвистичката парафраза на македонизмот е работно биро со Свети Кирил што на ѕидот го држи портретот на Блаже Конески. Има оправдување за сиротиот Свети Кирил, не му била достапна Историјата на македонскиот јазик на лингвистот Конески од Небрегово, инаку сто насто ќе се коригирал и за темните вокали и за "едначењето по звучност" и за "интервокалното" "р" и за ќ, ѓ, љ, њ и за се што ќе ти се појави како проблем во изразувањето. Тоа па тоа , тоа па тоа ... = “ Царевоселци “ , нова генерација македонски патриоти , заштитници на својата култура , јазик , писмо . Изменето од eptendosadno1 - 01.Април.2010 во 13:17 |
||
eptendosadno1
Сениор ОРТОДОКСЕН АТЕИСТ Регистриран: 30.Март.2010 Статус: Офлајн Поени: 1149 |
Испратена: 01.Април.2010 во 13:33 | |
Бугарската приказна за Македонците и Македонија е употреблива сами за внатрешна употреба , за мобилизација на нацијата . Чинам дека имаше тема за “ распадот на социјалистичкиот блок “ - парафразирам , во него јас напишав дека еден од условите за опстојување на една заедница е да имаш непријател за да можеш да го мобилизираш населението , да се сплотата и да представуваат “ сноп “ - заедница . Мислам дека во моментот непријатели на Бугарот се Турците на прво место , потоа Македонците . Иако за тоа нема никаква причини истите си креираат непријатели на Бугарите , како што се случајот Каров од Велес , Спаска Митрова , состојбата на бугарските гробови во Македонија и сл. и при тоа безмилосно го искористуваат Бугароманот ,Бугарофонот ,МакедоноБ`лгаринот , Бугаринот од Македонија . И , тоа не е комично , тоа е трагично , тоа е неповолно ни за Македонците ни за Бугарите . |
||
Boogie
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Модератор Слобода или Смрт Регистриран: 26.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 10652 |
Испратена: 01.Април.2010 во 15:43 | |
Јас пак мислам дека ти си смешен,пробуваш да споиш две неспоиви соединенија(нации) - нешто што од времето јасно се раэликува.Но убаво кажа ептендосадно,Јуди имало и ке има,посебно денес кога и на беэимените им се наметнува туѓо гледање
|
||
lav4eto
Сениор Регистриран: 18.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 1540 |
Испратена: 01.Април.2010 во 15:49 | |
Не споjувам ништо jас, каде виде такво нешто да сум напишал? Дури и да постои таква теоретична возможност, никоj не го сака тоа. Изменето од lav4eto - 01.Април.2010 во 15:50 |
||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Испратена: 01.Април.2010 во 15:56 | |
Во право си на 100%
Тука си во грешка. Со Турците сме во најдобри односи (е не е како ДПС беше во власта, ама се пак). Пушти која и да било бг телевизија и види кои се филмовите кои се вртат. Сега (пред неколку секунди)по БТВ заврши „Гјумјуш“. Кој би ги пуштел во ефир филмовите на најголемиот непријател? А за Македонците, читај го погоре постот на Лавчето. |
||
Внеси реплика | страница <1 3233343536 81> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |