|
Вонбрачен Sexappeal ? |
Внеси реплика | страница <12345 14> |
Автор | |||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Iako vaka navedeno mene mi deluva premnogu grubo, nechovechki, protiv garantiranata slobodna volja i kontradiktorno so seto onoa shto go govori Isus za ljubov i milosrdie, dali mozhesh da navedesh primer kade pishuva deka chovek ne mozhe apsolutno po nikoja prichina da ne go smeni svojot brachen drugar? So drugi zborovi, dali mozhe da go smeni iako, na primer, toa ne bi bilo negova volja? Изменето од Messenger - 06.Мај.2010 во 00:36 |
|||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||
Blagoj_s
Сениор Регистриран: 28.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 3057 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Не сакам ни на еден начин да побудам чувство дека Библијата за целата ова тема има само да каже вест на опомена или само забрана. Но ситуацијата навистина е спротивна.Нас се ни звучи понекогаш негативно само затоа што толку многу сме се оддалечиле од првобитната положба, од првобитната Божја волја.
Да имаш пријател или пријателка, а покасно да склопиш брак, сето тоа совршено одговара на Божјата волја. Длабоката заедница на душите и срцата на две личности, заедницата на човекот и жената, во Библијата е употребена како слика на највисока заедница која луѓето воопшто можат да ја постигнат, Заедницата со Бога. Момчето и невестата се симболи на Христа и неговата Црква. На оваа наша планета ниеден друг однос не е така високо оценет ниту почастен Од ова заклучувам дека Бог токму овој однос сака да го стави под своја посебна заштита. А токму и овој однос сатаната сака да го изложи на посебни искушенија. Најдлабокото разочарување и највозвишената среќа се наоѓаат често многу близу една до друго. Децата секогаш имаат прилика нешто да бараат од својот татко. Она што го добиваат не е плата. Тоа е дар. Ние исто така имаме право од Бога да бараме дар. Бог ќе ни го дарува вистинскиот другар. Меѓутоа, не смееме ние да поставуваме премногу барања.Секој може да има свои соништа и свои очекувања, но многу е подобро да внимаваме на Божјиот знак. Библијата во врска со прашањата за пријателства и брак не е ни старомодна ни модерна. Таа содржи прастари правила за заедничкиот живот на мажот и жената кои се актуелни во сите времиња и прилагодени за секое време. Едно им е заедничко на сите тие правила: нивна цел е да не направат среќни луѓето и жените. Ние мораме да ги задоволиме сите потреби на својата суштина и ниедно подрачје од тоа не е исклучено: ни разумот, ни душата, ни телото. Да, и задоволувањето на телото мора да биде достигнато. Библијата за тоа зборува многу јасно и одредено. Под услов да го почитуваме првобитниот Божји ред, на тоа подрачје се однесуваат советите на надахнатиот мудрец: Затоа радувај се младичу, за време на својата младост, и веселисе во деновите на својата младост;оди по патиштата на своето срце и следиги желбите на своите очи; но знај дека Бог ќе ти суди за се тоа.(Проп. 11,9). И како последно: можеби запазивте дека во целото оваа размислување не е спомнат еден збор: љубов. Но тоа е намерно изоставено, затоа што би можело да дојде до многу недоразбирања. Но сепак, на некој начин еден дел од тој поим секогаш беше присутен во целото излагање. кога изненадувачки ќе оцениме дека тој или таа преставуваат личност која ми одговара, тогаш едноставно кажуваме: „Јас те сакам!„ Но,и чувствуваме длабоко во срцето дека тој наш партнер ни е поклонет, дека тој или таа ние дар Божји. Чувствуваме воедно дека со тој дар не смееме лекомислено да постапуваме, и дека мораме да внимаваме да не го уништиме. Ние, едноставно мораме да се трудиме да бидеме достојни на тој Божји дар. Најверојатно ќе мораме да се менуваме како би можеле да си одговараме еден на друг. И тогаш се појасно и појасно ќе чувствуваме дека сме се впуштилево нешто големо, трајно, доживотно, дека пред нас се секогаш нови изненадувања, и дека еден на друг сме оружје за усовршување. И кога така би гледале на брачната заедница, тогаш нашата правобитна голема љубов нема да постане помала нити ќе олади под влијанието на приликите и околностите, туку од година во година ќе постанува се по интензивна и по јака. Проблеми ќе се појавуваат, но се ќе може да се реши кога Бог ќе ни всади во срцето межусобна љубов која Соломон вака ја опишува:Ставиме како знак на срце, како печат на твојата рака; зашто љубовта е силна како смртта, а љубомората е цврста како гроб. Нејзиниот жар е жар на огнот, нејзините пламења, Господови пламења. Големи води не можат да ја угаснат љубовта, ниту реките да ја потопат. Да го дава некој за љубовта сето богатство на својот дом, тој би навлекол презир врз себе.(Песна над Песните 8,6.7). |
|||
www.myspace.com/sblagoj
|
|||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Blagodaram Blagoj na shirokiot i voopshten odgovor, no jas barav konkretni citatati kade se veli deka apsoluitno i po nikakva prichina, nitu spored svoja, nitu spored nekakva tugja volja, ne smee da se smeni brachniot partner.
Spored tvojata replika zakluchuvam deka takvo neshto ne postoi vo Biblijata. Edinstveniot citat koj govori na nekoj nachin za postavenoto prashanje e sledniot: Затоа радувај се младичу, за време на својата младост, и веселисе во деновите на својата младост;оди по патиштата на своето срце и следиги желбите на своите очи; но знај дека Бог ќе ти суди за се тоа.(Проп. 11,9) Velish deka vo nego ne se spomnuva konkretno ljubov, no zatoa ne se spomnuvaat konkretno nitu edno drugo chuvstvo. Site tie potpolno jasno se opfateni so zborovite: "оди по патиштата на своето срце ". I seto toa e mnogu ednostavno i jasno. Ne mozhat dve mladi srca da se najdat ako ne se sretnat, ne pochnat da se zapoznavaat, ne se druzhat i ne gi razmenuvaat svoite chuvstva. Duri i togash ne postoi garancija oti se eden za drug, deka mozhebi prvichnata atrakcija ne bila samo telesnata ubavina ili nesvesnoto prikrivanje na vistinskata sopstveni chovechki kvaliteti. Na krajot od krasihtata, mnogu dobro zaneme deka ljubovta mozhe da bide rasplamtena samo vo edno od dvete mladi srca, neli? Da se govori i da se tvrdi deka vistinskata ljubov doagja nekako ochebijna, jasna i konkretna so prviot pogled ili prviot progovoren zbor, iskustvoto ni kazhuva deka e potpolno idealiziranje na realnosta koja ne e reflekcija od sekojdnevniot praktichen zhivot. Ako beshe taka, togash site brakovi kje bea idealni ili Gospod Bog, vo Svojata Semokjnost i Premudrost, kje napraveshe toa da bide tokmu taka. No sekojdnevniot zhivot, od vek i vekovi, ni kazhuva neshto sosem drugo... No, da go ostavime toa na strana bidejki temata ne e predbrachniot odnos na luigjeto. Moeto prashanje e: shto ako brakot e sklopen pod umisla deka e pronajdena vistinskata ljubov, kako shto mnogu chesto se sluchuva vo zhivotot, a podocna se uvidi deka toa voopshto ne bilo taka? Shto ako se uvidi deka edniot ili dvata brachni sopruzhnici bile na nekoj nachin izmameni vo svoite ochekuvanja? Shto ako eden od niv po bilo koja prichina, sopstvena ili tugja volja, povekje ne mozhe da bide so svojot sopruzhnik? Ednostavno kazhano, dali mozhesh da citirash (konkretno, bez nashiroko da komentirash) neshto od svetite pisanija kade konkretno se veli deka brachnite sopruzhnici apsolutno i pod nikakvi prichini ne smeat da go napushtat svojot brachen drugar? |
|||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Исус јасно кажал дека мажот не смее да ја напушти жената, освен поради прељуба. Матеј, 19 И фарисеите Му пристапија, Го искушуваа и рекоа: „Дали смее човек да ја остави својата жена по секаква причина?” 4 А Тој одговори и рече: „Зар не сте читале дека Оној, Кој ги создаде во почеток, ги создаде машко и женско, 5 и рече: ‘Затоа мажот ќе ги остави таткото и мајката и ќе се прилепи до својата жена, и обата ќе бидат едно тело?’ 6 Така што не се веќе двајца, туку едно тело. И така што Бог соединил, човекот да не разделува!” 7 И Му рекоа: „Зошто тогаш Мојсеј заповеда да и се даде разводно писмо на жената и да се остави?” 8 Им рече: „Заради вашето закоравено срце, Мојсеј ви дозволи да ги оставате вашите жени, но во почетокот не беше така. 9 Туку ви велам: „Кој ќе ја остави својата жена -освен за прељубодејство - и се ожени за друга, прави прељуба; и кој ќе се ожени со напуштена, прави прељуба |
|||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Tokmu toa e onoa shto sakam da go izvedam na videlina so prethodniot komentar.
Zoshto voopshto chovekot bi pravel preljuba (shto e po negova sopstvena slobodna volja), ako brakot mu e sovrshen i zhivee so sopruzhnikot kako edno telo? Zarem chovekot mora da ostane vo brak samo zatoa shto bil formalno skluchen so nekoj koj vo sushtina ne ja pretstavuva polovinata na toa "edno telo" ? I tuka ne govoram za problemite so koi zaedno kje se soochat vo zhivotot, tuku govoram tokmu za nivnite lichni kvaliteti koi vleguvaat vo tkivoto na toa "edno telo". Изменето од Messenger - 06.Мај.2010 во 17:53 |
|||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Jас на тоа ќе прашам: зошто доколку човекот не бил сигурен во својата љубов и квалитетите на брачниот другар, склучил брак? Како и да го толкуваме она кое го кажал Исус, нашето толкување нема да го смени цитатот и јаснотијата која произлегува од истиот. Ако требала и некоја друга основа за прекин на бракот, Исус ќе ја наведел, ама во случајов, не ја навел. |
|||
connected
Сениор Регистриран: 17.Јули.2007 Статус: Офлајн Поени: 2787 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
фала Богу темава да тргне кон вистински правец, а не како на почетокот, во речиси чист шовинистички правец.
се согласувам со вас дечки, ниеден брак не е траен доколку во него не постои ЉУБОВ, а љубовта се знае што подразбира. кога луѓето се исполнети со љубов, живеат со таа љубов, ја манифестираат насекаде околу себе. Тоа се чувствува, дури е и очигледно но за жал некогаш знае и да биде погрешно интерпретирано. но како и да е, убаво е да сакаш и да бидеш сакан, особено да ја крунисаш таа љубов и да уживаш во сите бенифити, производи (особено нив) па дури и во „малите“ падови. Изменето од connected - 06.Мај.2010 во 19:12 |
|||
Blagoj_s
Сениор Регистриран: 28.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 3057 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Господи се радувам што Ти го создаде законот за брак. Ти благодарам што на сите начини се откриваш себеси на светот преку оваа специјална врска. Се молам за Твој благослов и сила и радост за сите бракови секаде. Амин Уживај го животот со жената која ја љубиш во сите денови на својот суетен век што Бог ти го дава под сонцето. (Проповедник 9:9) Пиј вода од Твојот извор и од онаа што извира од твојот кладенец. (Пословици 5:15) Целта во бракот не е да мислите слично туку да мислите да мислите заедно. Robert C. Dodds Мажот нека ја исполнува својата должност спрема жената а исто така и жената спрема мажот! (Коринтјаните 7:3) Жените да им се покоруваат на своите мажи како на Господа зашто мажот е глава на жената како што е и Христос Глава на Црквата и Тој е Спасител на телото! (Ефесјаните 5:22-23) Нека е благословен твојот извор и радувај се со жената на Својата младост. Нека ти е како мила срна и љубезна кошута, нека те напојуваат нејзините гради во секое време и нејзината љубов те восхитува непрекратно. Па зошто сине мој би се занесувал по туѓа жена и би ги прегрнувал градите на туѓинката? (Пословици 5:18-20) Жени покорувајте им се на своите мажи, како што им прилега во Господа! Мажи љубете ги своите жени и не бидете груби кон нив. (Колосјаните 3:18-19) Мажи љубете ги своите жени како што и Христос ја возљуби Црквата и Се предаде Сам Себеси за Неа. (Ефесјаните 5:25) Така и мажите се должни да ги љубат своите жени како своите тела. Кој ја љуби својата жена се љуби себеси. (Ефесјаните 5:28) Затоа човекот ќе ги остави татка си и мајка си и ќе се прилепи кон својата жена и двајцата ќе станат едно тело. (Ефесјаните 5:31) |
|||
www.myspace.com/sblagoj
|
|||
Blagoj_s
Сениор Регистриран: 28.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 3057 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
По својата дефиниција бракот е завет на љубовта, кој подразбира одговорно донесување на животната одлука човекот да живее за својот сопатник, да за него се грижи и да му служи, да покаже спремност да за него ги жртвува сите оние карактерни недостатоци кои би можеле да бидат препрека на нивната заедничка среќа. Во формирањето на брачната одлука - заветот на љубовта, човекот природно се соочува со своите слабости на карактерот кои го одвраќаат од одлуката за брак. Себичните мотиви на човечката природа од кои произлегуваат намерите да сопатникот емотивно и телесно се искористува, резултираат било од стравот на младите луѓе да влезат во брак,било од брзоплето , непромислено и неодговорно влегување во брак, без суштинска одлука за другата личност. Самото прогласување на врската со официјална брачна заедница, а без свеста за заемната одговорност и одлука да се живее за другата личност, нема ништо магично да направи и таквата врска да ја направи поквалитетна од онаа која нема формален назив- брак. Човекот треба да се победи себеси, својата себичност и телесност, инаку стравот од нивното осуетување, губитокот на подобра прилика, итн.,ќе го препречуваат човекот да донесе вистинска брачна одлука. Доколку не ја победи својата себичност и телесност, тој или нема да има храброст за брачна одлука, или брачната одлука ќе ја заснова на непобедената себичност и телесност .Истите тие слабости поради кои човекот почнал со врска , можат еден ден да станат причина за распад на таа врска, кога тие нема повеќе да бидат задоволувани, или кога ќе бидат усмерени за да се задоволи некоја друга личност. Првото прашање во изборот за брачен сопатник не треба да биде- дали таа личност е таква што ќе можам да ја сакам, туку дали сум јас таков што ќе можам да ја сакам. Дали расчистив сам со својата себичност, телесност, гордост, суетна навредливост, желба за моќ и можеби со цинизмот? Се додека не го решиме суштинското прашање за својот дух, ние не сме спремни да објективно размислуваме за квалитетот на потенцијалниот брачен сопатник, бидејќи сме ограничени со тоа дали (брачниот сопатник) ни се допаѓа или не. Причината зошто некого сакаме треба да биде во нашето срце, во љубовта со која ја сакаме, а не во самите вредности на таа личност, поради кои во тој случај ја сакаме. Дури кога ќе станеме способни да ја сакаме без разлика на нејзините вредности или недостатоци, тогаш треба да почнеме со анализа дали е таа онаа личност која ќе ни одговара во бракот т.е. дали еден на друг ќе си бидеме вистински пријатели, спремни и способни да еден не друг си помогнеме во животот. Стравот од брак, кој е природен резултат за свеста за одговорноста на брачниот завет, може да не се преброди на зрел начин и да поради тоа формира кај човекот потреба да се откаже од одговорноста за избор на брачен другар. Недостатокот на вистинските темели на брачната одлука често се манифестира преку потребата на човекот да таа одговорност за одлуката ја предаде на некој или на нешто друго. (На пример, на тоа дали моментално ни се допаѓа личноста или не, итн.) |
|||
www.myspace.com/sblagoj
|
|||
Templarius
Сениор Регистриран: 12.Февруари.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2754 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Hmmmm site nie pred da stapime vo brak so nash*te partneri/ki sme bile vo vrska so niv i poveceto od nas imale sex pred da stapat vo brak ... mislite deka toa e grev ???
Vo vremeto na komunizmot mnogu malku ludje se vencavale vo crkva pred boga, znaci deka skoro celi dve generacii se proizvod na vonbracni vrski i tie parovi se uste ziveaat vo vonbracni zaednici gledano od crkovna strana ??? I nie tuka zboruvame za vonbracen sexappeal... |
|||
Give me your secrets
Bring me a sign Give me a reason To walk the fire See another dawn Through our son's eyes You give me a reason To walk the fire. |
|||
Tor
Сениор Регистриран: 25.Март.2010 Статус: Офлајн Поени: 628 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Bisexualci i geyovi, stavas pod sexipil?
|
|||
spiros
Сениор Регистриран: 28.Јули.2008 Локација: На пат Статус: Офлајн Поени: 4490 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Во Писмото точно се предскажани настаните и деформациите кои ќе настанат кај луѓето во деновите ... ! |
|||
Through the Blood of His Grace,
we are Forgiven and Free, in Time & Eternity! БОГ да го благослови Авраам, Исаaк, Израил ...! |
|||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Zarem ne postoele porano? |
|||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||
Templarius
Сениор Регистриран: 12.Февруари.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2754 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Vo red ajde sega ti kazi mi koga ceremonijata vencavanje kako sto ja znaeme nie deneska vlegla vo primena??? Koj gi postavil nejzinite pravila ???? Изменето од Templarius - 06.Мај.2010 во 23:30 |
|||
Give me your secrets
Bring me a sign Give me a reason To walk the fire See another dawn Through our son's eyes You give me a reason To walk the fire. |
|||
Внеси реплика | страница <12345 14> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |