|
ПОУКИ НА СВЕТИТЕ ОТЦИ |
Внеси реплика | страница <1234 7> |
Автор | ||
aladin
Сениор Регистриран: 30.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 2043 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Koj e ovoj nikolaj zicki ???????
|
||
belichka
Сениор Регистриран: 30.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 2023 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ako prifatime pomisla koja na Boga ne mu e ugodna, Toj otstapuva od nas. Ne zasto se luti, tuku zasto mu dal sloboda na izborot. Zarem nie na zemjava go imame ovoj golem strasen dar od koj se zavisi i zivotot i smrtta. A, toa e slobodata koja ponekogas se cudime, zasto Bog ni ja dal. Zarem ne znael deka nie i premnogu cesto k gi prifakame demonskite predlozi skoro do kraj izbezobravuvajki se do nepoznatlivost valkajki go nasiot, Bozjiot Obraz. No, ako razmislime sto Bog vlozil vo nas, treba da se prasame dali trebalo da se somneva vo toj svoj obraz vo svoeto podobie, covekot, na komu dal kriteriumi za posebno preku isprakaweto na svojot Edinoroden sin, kriterium za nesozdadenoto, Bozjoto kako Bog za sozdadenoto kako covek. Sto znaci kriteriumza s#233;. Ovde ja gledame uzasnata apsolutnost na slobodata sto Bog ni ja dal. Posle s#233; sto napravil za da go svatime ona sto e dobro za nas , kako nas Otec, seuste ima luge koi se odlucuvaat i ja koristat slobodata, vsusnost nekoristejki ja. Mislejki deka e cel za sebe, velejki deka sakaat da bidat slobodni od robuvawe na sekakvi ogranicuvawa, ta i na zapovedite Bozji. Toa e zasto ne sakaat da znaat deka slobodata na izbor vo sustina se sveduva na dve opcii: -ili ke go izbereme Boga; ili - ne izbirajki go Nego ke go izbereme sprotivnoto. “Koj ne e so Mene protiv Mene e ”-veli Hristos, zasto koga sme bez Boga, demonot e apsolutno superioren vrz nas kako duhovno nematerijalno sustestvo koe se infiltrira vo nasite umovi opasno razboluvajki gi, za demonskoto da ni izgleda normalno, da ne go primetuvame.
Imunitet vo odnos na duhovnata bolest, se steknuva samo so Hrista, koga Toj ne vodi preku svojata blagodat, koja deluva kako senzor koj neizostavno reagira i na najperfidnite demonski napadi. Demonot znae da se vovlece vo crkvata, preku samiot nejzin klir, vo vid, za nedovolno upatenite cestopati mnogu malku duri neprimetlivolazno ucewe za Boga, dovolno nasite duhovni aktivnosti da gi upati kon lazen Bog, opredelen od laznoto ucewe. Izvor, Otec Maksim 14.09.2002 |
||
sensei
Сениор Регистриран: 31.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 2005 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Апсолутноста на вистината и на доброто не ја гледаат само оние кои носат искорумпирани релативизирани наочари |
||
Gods Creative Force enters humanity through a mans love for his wife and desire to raise his family in a wholesome environment. It is reciprocated by a woman receiving his seed-spirit and nurturing it
|
||
belichka
Сениор Регистриран: 30.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 2023 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ako prifatime pomisla koja na Boga ne mu e ugodna, Toj otstapuva od nas. Ne zasto se luti, tuku zasto mu dal sloboda na izborot. Zarem nie na zemjava go imame ovoj golem strasen dar od koj se zavisi i zivotot i smrtta. A, toa e slobodata koja ponekogas se cudime, zasto Bog ni ja dal. Zarem ne znael deka nie i premnogu cesto k gi prifakame demonskite predlozi skoro do kraj izbezobravuvajki se do nepoznatlivost valkajki go nasiot, Bozjiot Obraz. No, ako razmislime sto Bog vlozil vo nas, treba da se prasame dali trebalo da se somneva vo toj svoj obraz vo svoeto podobie, covekot, na komu dal kriteriumi za posebno preku isprakaweto na svojot Edinoroden sin, kriterium za nesozdadenoto, Bozjoto kako Bog za sozdadenoto kako covek. Sto znaci kriteriumza s#233;. Ovde ja gledame uzasnata apsolutnost na slobodata sto Bog ni ja dal. Posle s#233; sto napravil za da go svatime ona sto e dobro za nas , kako nas Otec, seuste ima luge koi se odlucuvaat i ja koristat slobodata, vsusnost nekoristejki ja. Mislejki deka e cel za sebe, velejki deka sakaat da bidat slobodni od robuvawe na sekakvi ogranicuvawa, ta i na zapovedite Bozji. Toa e zasto ne sakaat da znaat deka slobodata na izbor vo sustina se sveduva na dve opcii: -ili ke go izbereme Boga; ili - ne izbirajki go Nego ke go izbereme sprotivnoto. “Koj ne e so Mene protiv Mene e ”-veli Hristos, zasto koga sme bez Boga, demonot e apsolutno superioren vrz nas kako duhovno nematerijalno sustestvo koe se infiltrira vo nasite umovi opasno razboluvajki gi, za demonskoto da ni izgleda normalno, da ne go primetuvame. Imunitet vo odnos na duhovnata bolest, se steknuva samo so Hrista, koga Toj ne vodi preku svojata blagodat, koja deluva kako senzor koj neizostavno reagira i na najperfidnite demonski napadi. Demonot znae da se vovlece vo crkvata, preku samiot nejzin klir, vo vid, za nedovolno upatenite cestopati mnogu malku duri neprimetlivolazno ucewe za Boga, dovolno nasite duhovni aktivnosti da gi upati kon lazen Bog, opredelen od laznoto ucewe. Izvor, Otec Maksim 14.09.2002 Изменето од Nela Bella - 06.Ноември.2006 во 20:38 |
||
belichka
Сениор Регистриран: 30.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 2023 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Hristos, namesto kako ponizen, duri so smrtt na Krst, mozese da dojde kako Bog, VO SETA SVOJA SLAVA I MOK.
No, toa neizostavno ke gi zarobese lugeto. Toj dopusti da mu se sluco ona od koe se sramime citajki vo evangelieto za onie koi sudat spored zemnata padnatita logika, i koj neograniceniot Bog go ogranicuvaat vo svoite poimu da nemozat vo nego da go prepoznaat Boga. A na onie zelni za Boga, luge na koi srcata im zaigrale od negovata propoved, voopshto ne im precela nadvoresnata tragika na negoviot zemen zivot, naprotiv tie tuka ja videle nedogledlivata golemina na NAsiot BOG, koja ponizuvaweto samo ja istaknuva. Evreite baraat da sleze od krstot za da poceruvaat deka e Sin Bozji, i Hristos toa mozese da go napravi, no po cena da gi zarobi so ova cudo da napravi da mu se poklonat iako ne go ljubat, protiv nivnavolja. No Bog, nesaka ropska, no ljubovna pokornost. I voopsto znaeme ne pravese cuda tamu kade nemase vera, kako vo negoviot roden kraj, kade lugeto znaejki gi majka mu i tatko mu, brakata i sestrite negovi, nemozea da poveruvaat deka tokmu toj e megu niv rodenit e Mesijata. I povtorno zaklucuvaat bezumnite, nesposobni da go mislat Boga, A ne si gi slusaat srcata. Izvor, Otec Maksim 25.08.2002 |
||
belichka
Сениор Регистриран: 30.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 2023 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
|
||
belichka
Сениор Регистриран: 30.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 2023 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
08. Septemvri 2002, Nedela, Izvor
Otec Maksim Makedonskata pravoslavna crkva gi praznuva Sv. mc. Adrijan i Natalija. Eden od karakteristicnite za nebozeckite vladetelni progoni na crkvata Bozja {toj gi prevzemal imperatorot Maksimilijan, na najstrasni macewa bile podlozeni 23 hristijani. Spokojot, zcuduvackata vedrina so koja ovie macenici ja ocekuvale smrtta podnesuvajki gi stradawata, rodeni vo podliot um na imperatorot uste ednas bile povod vakvata propoved i bez zborovi da ja pojavi svojata izvoredna sila. Ovde uste ednas sakam da se navratime na prasaweto, od kade kaj macenicite takva odlucnost vo ispovedaweto na Hrista? Od tamu sto tie izbrale da go imaat samo Hrista. Otkako svatile deka osven Nego nisto drugo ne im treba. E sega ako nekoj im go zeme Hrista togas, sto ke im e zivotot koga nisto drugo za niv nema vrednost, koga nisto drugo ne im znaci. Kaj prepodobnite pak, anahoreti dozivuvaweto na Hrista kako edinstvena potreba se manifestira i so zaboravawe da jadat i po nekolku nedeli.Ke prodolzime so zitieto na denesnive svetiteli macnicite Adrijan i Natalija. Imeni carot Maksimilijan neuspevajki da ja raskoleba verata na 23-te Hristovi vojnici, porazen od nemokta naredil da bidat ubieni. Na ovoj triumf nad bolkata i smrtta prisustvulal i bogatiot i viden covek Adrijan koj silno macen od prasaweto sto dobivaat macenicite za se sto pretrpele, pocnal razgovor so niv. Zaradi iscrpnosta na svetite stradalnici razgovorot trael mnogu kratko, no dovolno dolgo za Adrijan da cue tolku uverliv odgovor na svoeto prasawe, sto im se pridruzil vo preslavniot macenicki podvig, kon svetite e pribroena i cenata na svetiot macenik Adrijan, koja ne so telo no, so dusata postradala za Hrista, ne pomalku od svojot maz. Inaku ovaa beskrvna macenica e Natalija. Carot Maksimilijan ja gonel crkvata vo 4 vek. |
||
belichka
Сениор Регистриран: 30.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 2023 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
09.Septemvri 2002, Ponedelnik, Izvor
Otec David Makedonskata pravoslavna crkva denes go praznuva spomenot na sv. mc. Fanurij i prep. Pimen. Nie pravoslavnite ne go ocekuvame krajot na istorijata i krajot na svetot, no ziveejki vo Hrista brzame vo presret na krajot na istorijata, i taka uste tuka ziveeme zivot kakov sto ne sledi posle vtoroto Hristovo prisestvie. Sveti Simeon Nov Bogoslov veli deka onoj koj ja videl nesozdadenata svetlina i se soedinil so nea, Boga ne go ockuva vtoroto doagjawe na Gospoda tuku go zivee. Za pravoslavnoto Hristijansko ucewe ne postoi pravolinisko odrekuvawe na vremeto tuku kruzno i krstoobrazno. Vecnosta na toj nacin ne opfaka vo sekoj vremenski moment, zaradi toa minatoto, segasnosta i idninata vo sustina se ziveat vo edno neprekinato edinstvo. Toa e takanarecenoto zgusnato koncentrirano vreme. Pravoslavieto znaci nemoze da se okarakrerizira kako opium za narodot. Potoco zaradi toa sto ne go odlozuva problemot. Toa nudi zivot,go preobrazuva bioloskiot zivot, posvetuva i preobrazuva zaednistvo. Koga pravoslavieto se zivee na vistinski nacin i vo Duhot Svet , toa stanuva zaednica na covekot i Boga, nebesnoto i zemnoto, na zivite i upokoenite. Vo takvata zaednica navistina se razreseni site problemi koj se pojavuvaat vo nasiot zivot. Pokraj toa duhovniot zivot pretstavuva dinamicko dvizewe, toj zapocnuva so krstenieto, koe oznacuva ocistuvawe na obrazot, likot; a se prodolzuva so podviznicki zivot cija cel e zdobivawe podobie, odnosno zaednica so Boga. Nie kako prvo treba da znaeme deka pravoslavnoto hristijanstvo voglavno e crkva. Crkva znaci telo Hristovo. Postojat mnogu mesta vo Noviot Zavet kade sto hristijanstvoto se narekuva crkva, ke gi spomeneme Hristovite zborovi: “Ti si Petar, i na toj kamen ke ja izgradam crkvata svoja”. Kako i zborovite na sveti apostol Pavel, upateni kon Kolosjanite “On e glava na teloto, odnosno na crkvata” toa znaci deka Hristos ne prebiva ednostavno samo na nebesata od kade sto upravuva so istorijata i so coveckite zivoti, tuku deka e soedinet i so nas. On ja prevzema na sebe coveckata priroda i ja obozuva. Taka coveckata priroda obozena vo Hrista(Boga) se naoga na desnata strana na Otecot. Hristos na toj nacin e nas zivot, a nie sme organi Hristovi. |
||
belichka
Сениор Регистриран: 30.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 2023 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
11. Septemvri 2002,Sreda, Izvor
Otec David Makedonskata pravoslavna crkva denes go praznuva otsekuvaweto na glavata na Sveti Jovan Krstitel i spomenot na Sveti Atanasij Radoviski. Molete se postojano, srekavame vo edno od poslanijata do Solunjanite. I vo drugite svoi poslanija Sv.apostol Pavel ne sovetuva: bidete radosni vo nadezta; vo makata trpelivi; a vo molitvata postojani; i bidete postojani vo molitvata, bidete bodri vo nea so blagodarnost i so sekakva molitvena prozba. Molete se so duhot vo sekoe vreme. Na istrajnost i neprestanost vo molitvata ne poucuva i samiot Spasitel, so parabolata za vdovicata koja so svoeto neprestano molewe go smilostivila najpravedniot sudija. Ocigledno e deka neprestanata molitva ne e nekoe slucajno pravilo, tuku bezuslovno obelezie na pravoslavniot hristijanski duh. Zivotot na hristijaninot spored apostolot, e zivot sokrien so Hrista vo Boga, On e dolzen vo sredotocnost i so custva neprestano da prebiva vo Boga, sto e i neprestanata molitva. Od druga strana sekoj pravoslaven hristijanin e hram Bozji vo koj zivee Duhot Bozji. Toj ist duh koj sekogas zivee vo nego i zastapnicki se moli za nego so neiskazlivo vozdignuvawe go poucuva i vo neprestanata molitva. Veke prvoto deluvawe na blagodatta Bozja, koja gresnikot go vrakja kon Boga, se projavuva niz stremez na negoviot um i srce kon Boga. I koga posle toa, pokajanieto i posvetenosta na negoviot zivot na Boga, blagodatta Bozja koja deluva odnadvor, niz tainstvata ke sleze nad nego i prebiva vo nego, ke se pojavi ona postojano i neprestano stremewe na umot i srceto kon Boga vo koe e sustinata na militvata. Taa se projavuva vo razni stepeni, i kako i sekoj drug dar mora da se razgoruva. Toa razgoruvawe e posebna vrsta na molitven trud, a osobeno so strplivo i postojano prebivawe vo crkovnite molitvi. Neprestano moli se, trudi se vo molitvata i ke se zdobies so neprestana molitva koja bez nekoj poseben napor ke pocne vo srceto da tece sama od sebe. |
||
belichka
Сениор Регистриран: 30.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 2023 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
12. Septemvri2002, Cetvrtok, Izvor
Otec Maksim Makedonskata pravoslavna Crkva denes go praznuva svetiot blagoveren knez Aleksandar Nevski. Primer za najsovrsena poslusnost definitivno ni davaat angelite.Osobeno koga Hristos e na krstot raspnat. Mozeme samo da zamislime kolku im bilo tesko da ne izreagiraat, pokoruvajki se na domostrot Bozji, koga raspnat go gledale Onoj preku kogo s#233; stanalo kako umira, osuden na smrt so najnepravednata presuda vo istorijata. Zamislete kolku im bilo tesko na angelskite vojski da se vozdrzat od intervencija kon Hristos, karajki go Petra koj izvadil noz da se bori protiv prijatelite na Juda,mu rekol:”Mislis li deka nemozam da go pomolam sega svojot Otec, da mi prati poveke od 12 milioni angeli”. Vaka vo 13 vek se postavila i ziveela pravoslavna Rusija osvoena od Tatarite, trpejki zlo i pokraj svoeto dobro, kako i nasiot narod od Turcite. Neposlusanieto osobeno smirenieto kaj lugeto koj ja pravele pravoslavna Rusija, sepak bilo daleku od angelskoto. Zatoa i se pojavil i osloboditel vo liceto na denesniov svetitel, blagoverniot Aleksandar Nevski. Bil podrzan od Boga kako borec protiv zloto i protiv nepravdata. Zatoa i pobeduval i koga nemalo izgledi, vo bitki so pobroen i posilen neprijatel, zosto znael deka e taka kako sto cesto velel: ”Ne vo silata e Bog, ami vo pravdata”. Nevozmoznoto za zemnata logika, ne mu precela na blagoverniot knez istoto da go ostvari spored nebesnata i toa na zemjava. Na zemjava Sv. Aleksandar, pred krajot na `zvotot primil i nebesen cin angelskiot, monaskiot. Se upokoil vo 1263 godina, a Bog go proslavil so cudotvorstvo. |
||
belichka
Сениор Регистриран: 30.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 2023 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
29. septemvri, nedela 2003 Otec David-Izvor
Makedonskata pravoslavna crkva denes go praznuva spomenot na svetata macenica Efimija.
Prashaweto za znacenieto na nashiot zivot e od prvostepena vaznost.
Bidejki go zasega i najsustestveniot problem na covekot. celta na negovoto zemno sustestvuvawe. uste vo prvata glava na svetoto pismo koga prorokot pisuva deka Bog go sozdade covekot spored svojot obraz i podobie se razotkriva celta na nashiot zivot, i ne se uverivme vo golemata ljubov na troicniot Bog kon covekot. On nesaka covekot da bide samo prosto sozdanie so opredeleni darovi, opredeleni sposobnosti, prednosti nad ostanatite sozdanija. No saka da bide Bog po blagodat . Covekot odnadvor izgleda samo kako biolosko sustestvo podobno na drugite zivi sustestva-sozdanija sroden na ZIVOTNITE.
Covekot e i zivotno, no spored izrazot na Sv.Grigorij Bogoslov veli toa e edinstvenoto sozdanie sto se razlikuva od site drugi sozdanija. Edinstveno koe e povikano da bide Bog. Sozdavaweto spored obrazot Bozji se odnesuva na darovite koi Bog gi dade i koi sto Bog mu gi dade samo na covekot za razlika od site ostanati negovi sozdanija, taka sto samo toj e obraz na Boga.
Tie darovi se: razum, spoznanie, slobodna volja, tvorestvo, kopnez zed za aposolutnoto, za Boga licnosno samosoznanie, i sekoj sto go postavuva covekot nad ostanite zivi sozdanija. I koe go pravi licnost.
Nadaren so obraz covekot e povikan da go pridobi podobieto, da postigne obozenie. Tvorecot Kojsto e Bog po priroda go povikuva covekot da stane bog po blagodat. Mozebi e drsko da govorime , i da mislime deka celta na nasiot zivot e da staneme bogovi po blagodat, no Svetoto pismo i Svetite Otci taa cel ne ja sokrile od nas. Изменето од Nela Bella - 09.Ноември.2006 во 17:09 |
||
sensei
Сениор Регистриран: 31.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 2005 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Изменето од sensei - 09.Ноември.2006 во 17:27 |
||
Gods Creative Force enters humanity through a mans love for his wife and desire to raise his family in a wholesome environment. It is reciprocated by a woman receiving his seed-spirit and nurturing it
|
||
Pravoslavie
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Модератор Регистриран: 07.Октомври.2005 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1732 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
ЗА ПОСТОТ СВЕТИ ВАСИЛИЈ ВЕЛИКИ
Изменето од Pravoslavie - 28.Ноември.2006 во 14:03 |
||
Да погледнеме околу нас, таму има МНОГУ СТРАДАЛНИЦИ. Да им помогнеме!
Оди на подфорумот Хуманост на дело Запамети, ЉУБОВТА ДЕЛОТВОРИ!! |
||
sard
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 28.Октомври.2005 Локација: Прилеп Статус: Офлајн Поени: 1440 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ава Амон
Строго пази на себе, како би мрзео свако славољубље, сваку жудњу за славом, чашћу и похвалама од људи, како би одбацио сваку тежњу да себе сматраш за некога (ко је достојан) – на пример: да си достигао добродетељи, да си бољи од других или (по доброти) раван другима; тога треба да се плашиш као велике смрти, као пропасти душе и вечне казне. Ваља се одвраћати од сваке срамне жеље и сваке телесне насладе, чак и најмањих; (треба избегавати сваку жељу) да се без нарочите потребе за тим види (други) човек, или да се без нужде дотакне туђе тело, или да се другом поставља питање: „Где је та и та ствар?” без преке потребе; а такође (треба избегавати) и узимање хране у малој или сасвим незнатној количини када то није неопходно. Ово зато, да тако, чувајући се и јачајући у малом, не паднеш у тешко (прегрешење), а такође и зато да, будући искушаван, и не презирући мало, не би починио ни ситно (прегрешење). |
||
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk |
||
Внеси реплика | страница <1234 7> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |