IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Технологија > Автомобили и моторцикли
  Активни теми Активни теми RSS - Проблеми и прашања
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Проблеми и прашања

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234 13>
Автор
Порака
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2010 во 14:51
mislis? nemozam so kolata bre da spijam... c c cc  голема%20насмевка
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
konan Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 27.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 749
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај konan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2010 во 14:54
ama mozis u neam sam da si igrasтага(da se pleskas mislev) ke bide i poskapo, rucni radгазење%20од%20смеење
Nekogas gospod ja smiruva burata,a nekogas te smiruva tebe za da ja prziveis istata
Кон врв
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2010 во 15:07
Значи вака... за фаци кои не веруваат „во новогодишна маѓија“ постојат нисколитражни мотори, со само неколку „магариња“ кои не достигнуваат никако брзина поголема од 130 на сат, кои безбедно те носат од точка А до точка Б и цурик. Не те удираат по џеб, не сакаат „љубов“ и така натаму...

Женска за женска, кола за кола... тие две ствари немаат мешание една со друга , ама само со едното без другото е монотононамигнување
Кон врв
konan Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 27.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 749
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај konan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2010 во 15:11
Originally posted by volkswagen volkswagen напиша:

Значи вака... за фаци кои не веруваат „во новогодишна маѓија“ постојат нисколитражни мотори, со само неколку „магариња“ кои не достигнуваат никако брзина поголема од 130 на сат, кои безбедно те носат од точка А до точка Б и цурик. Не те удираат по џеб, не сакаат „љубов“ и така натаму...

Женска за женска, кола за кола... тие две ствари немаат мешание една со друга , ама само со едното без другото е монотононамигнување
abe ti se pobrka pa sea ke ni kazuvas, ode se zaedno be i se se meshaгазење%20од%20смеење
Nekogas gospod ja smiruva burata,a nekogas te smiruva tebe za da ja prziveis istata
Кон врв
fotoja Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 33
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fotoja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2010 во 16:12
Originally posted by NRGMKD NRGMKD напиша:

Aj vaka malce....Znaci Opel ja napravi najgolemata greska so Opel Astra G koga go vmetna motorot od 1.2 ccm3 so 75 k.s.... Toj e ubavo poznatiot ECOTEC koj se vmetnuvase vo Corsata i kaj nejze dade ekstremno dobri rezultati... prosecna potrosuvacka kaj Corsata vadese nekade 5.5 l. Sto za motor od 1.2 ks. e sosema solidna.. No istiot rezultat ne go dade kaj Astrata.. Ednostavno Astrata bese preteska kaj nego.. I samiot proizvoditel Opel kaza deka toa e celosno promasuvanje, i posle 1 godina proizvodstvo go povlece celosno od vgraduvanje kaj Astrata... Motorite, 1.4 kaj prethodniot model t.e Astra G se pokazaa kako edni od najdobrite vo svojot segment.. Srazmerna tezina na voziloto, a motorot sepak dovolno silen za mirno da ja nosi teskata karoserija na Opel Astra.... Se sto otide na 1.4 motorot vekje samo gi podobruvase performansite, i ja zgolemuvase potrosuvackata.Inaku ako se napravi sporedbata pomegju, Peugeot 207Opel Corsa C`monGrande Punto...Peugeot 207.... osnoven motor 1.1 i.negativno: Bucen, dosta vibracii, golema potrosuvacka, visoka cena, skapi rezervni delovi i redoven servis.pozitivno: Dobra prostranost vo kabinata, Dobar bagazen prostor, ubavo podvozje, udobno vozenje na podolgi relacii, no da ne se nosi motorot na visoki vrtezi bidejki vednas stanuva nepodnoslivo bucen, ubava finalna izrabotka na nadvoresnosta i vnatresnota. ubav kvalitet na materijalite vgradeni vo vnatresnosta, dolgi servisni intervaliOpel Corsa c`mon..... osnoven motor 1.0 inegativno: trocilindarski motor so mnogu mala sila, neverojatno bucen, golemi oscilacii vo rabotata, nevoobicaeno golema potrosuvacka za tolku mal motor, mnogu tvrdo podvozje, koe potsetuva na sportsko vozilo, sredna cena, visoka cena na rezervni delovi, skapi redovni servisipozitivno: golem bagazen prostor, dosta prostor vo vnatresnosta, kvalitetna zavrsna obrabotka vo vnatresnosta i nadvoresnosta, dolg servisen intervalFiat Grande PUNTO.... osnoven motor 1.2negativno: golema potrosuvacka, nadvoresno bucen, slaba izolacija na buka vo kabinata, nizok kvalitet na materijalite vgradeni vo celoto vozilo, premnogu slab motor za dadenata zafatnina, mnogu fabricki defekti, kratok servisen intervalpozitivno: najgolem vo svojata klasa, najgolem bagazen prostor, mnogu prostor za patnicite vo kabinata, meko podvozje koe dava uzivanje vo vozenjeto, najniska cena vo svojata klasa, evtini rezervni delovi, evtin servisen interval.
blagodaram za opsirniot opis okolu motorite.
mene me interesira koga se raboti za niskata klasa motori 1.4 so ~90ks
i srednata klasa benzin/dizel ..... 110-120 ks
Кон врв
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2010 во 16:19
Originally posted by fotoja fotoja напиша:

Originally posted by NRGMKD NRGMKD напиша:

Aj vaka malce....Znaci Opel ja napravi najgolemata greska so Opel Astra G koga go vmetna motorot od 1.2 ccm3 so 75 k.s.... Toj e ubavo poznatiot ECOTEC koj se vmetnuvase vo Corsata i kaj nejze dade ekstremno dobri rezultati... prosecna potrosuvacka kaj Corsata vadese nekade 5.5 l. Sto za motor od 1.2 ks. e sosema solidna.. No istiot rezultat ne go dade kaj Astrata.. Ednostavno Astrata bese preteska kaj nego.. I samiot proizvoditel Opel kaza deka toa e celosno promasuvanje, i posle 1 godina proizvodstvo go povlece celosno od vgraduvanje kaj Astrata... Motorite, 1.4 kaj prethodniot model t.e Astra G se pokazaa kako edni od najdobrite vo svojot segment.. Srazmerna tezina na voziloto, a motorot sepak dovolno silen za mirno da ja nosi teskata karoserija na Opel Astra.... Se sto otide na 1.4 motorot vekje samo gi podobruvase performansite, i ja zgolemuvase potrosuvackata.Inaku ako se napravi sporedbata pomegju, Peugeot 207Opel Corsa C`monGrande Punto...Peugeot 207.... osnoven motor 1.1 i.negativno: Bucen, dosta vibracii, golema potrosuvacka, visoka cena, skapi rezervni delovi i redoven servis.pozitivno: Dobra prostranost vo kabinata, Dobar bagazen prostor, ubavo podvozje, udobno vozenje na podolgi relacii, no da ne se nosi motorot na visoki vrtezi bidejki vednas stanuva nepodnoslivo bucen, ubava finalna izrabotka na nadvoresnosta i vnatresnota. ubav kvalitet na materijalite vgradeni vo vnatresnosta, dolgi servisni intervaliOpel Corsa c`mon..... osnoven motor 1.0 inegativno: trocilindarski motor so mnogu mala sila, neverojatno bucen, golemi oscilacii vo rabotata, nevoobicaeno golema potrosuvacka za tolku mal motor, mnogu tvrdo podvozje, koe potsetuva na sportsko vozilo, sredna cena, visoka cena na rezervni delovi, skapi redovni servisipozitivno: golem bagazen prostor, dosta prostor vo vnatresnosta, kvalitetna zavrsna obrabotka vo vnatresnosta i nadvoresnosta, dolg servisen intervalFiat Grande PUNTO.... osnoven motor 1.2negativno: golema potrosuvacka, nadvoresno bucen, slaba izolacija na buka vo kabinata, nizok kvalitet na materijalite vgradeni vo celoto vozilo, premnogu slab motor za dadenata zafatnina, mnogu fabricki defekti, kratok servisen intervalpozitivno: najgolem vo svojata klasa, najgolem bagazen prostor, mnogu prostor za patnicite vo kabinata, meko podvozje koe dava uzivanje vo vozenjeto, najniska cena vo svojata klasa, evtini rezervni delovi, evtin servisen interval.
blagodaram za opsirniot opis okolu motorite.
mene me interesira koga se raboti za niskata klasa motori 1.4 so ~90ks
i srednata klasa benzin/dizel ..... 110-120 ks
другар , во план си нешто да земаш?
Ако пманираш нешто за купување јас и ЕнЕрЏи ќе ти спремиме добра понуда за парите што сакаш да ги одделиш. голема%20насмевка
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2010 во 17:59
Originally posted by fotoja fotoja напиша:

Originally posted by NRGMKD NRGMKD напиша:

Aj vaka malce....Znaci Opel ja napravi najgolemata greska so Opel Astra G koga go vmetna motorot od 1.2 ccm3 so 75 k.s.... Toj e ubavo poznatiot ECOTEC koj se vmetnuvase vo Corsata i kaj nejze dade ekstremno dobri rezultati... prosecna potrosuvacka kaj Corsata vadese nekade 5.5 l. Sto za motor od 1.2 ks. e sosema solidna.. No istiot rezultat ne go dade kaj Astrata.. Ednostavno Astrata bese preteska kaj nego.. I samiot proizvoditel Opel kaza deka toa e celosno promasuvanje, i posle 1 godina proizvodstvo go povlece celosno od vgraduvanje kaj Astrata... Motorite, 1.4 kaj prethodniot model t.e Astra G se pokazaa kako edni od najdobrite vo svojot segment.. Srazmerna tezina na voziloto, a motorot sepak dovolno silen za mirno da ja nosi teskata karoserija na Opel Astra.... Se sto otide na 1.4 motorot vekje samo gi podobruvase performansite, i ja zgolemuvase potrosuvackata.Inaku ako se napravi sporedbata pomegju, Peugeot 207Opel Corsa C`monGrande Punto...Peugeot 207.... osnoven motor 1.1 i.negativno: Bucen, dosta vibracii, golema potrosuvacka, visoka cena, skapi rezervni delovi i redoven servis.pozitivno: Dobra prostranost vo kabinata, Dobar bagazen prostor, ubavo podvozje, udobno vozenje na podolgi relacii, no da ne se nosi motorot na visoki vrtezi bidejki vednas stanuva nepodnoslivo bucen, ubava finalna izrabotka na nadvoresnosta i vnatresnota. ubav kvalitet na materijalite vgradeni vo vnatresnosta, dolgi servisni intervaliOpel Corsa c`mon..... osnoven motor 1.0 inegativno: trocilindarski motor so mnogu mala sila, neverojatno bucen, golemi oscilacii vo rabotata, nevoobicaeno golema potrosuvacka za tolku mal motor, mnogu tvrdo podvozje, koe potsetuva na sportsko vozilo, sredna cena, visoka cena na rezervni delovi, skapi redovni servisipozitivno: golem bagazen prostor, dosta prostor vo vnatresnosta, kvalitetna zavrsna obrabotka vo vnatresnosta i nadvoresnosta, dolg servisen intervalFiat Grande PUNTO.... osnoven motor 1.2negativno: golema potrosuvacka, nadvoresno bucen, slaba izolacija na buka vo kabinata, nizok kvalitet na materijalite vgradeni vo celoto vozilo, premnogu slab motor za dadenata zafatnina, mnogu fabricki defekti, kratok servisen intervalpozitivno: najgolem vo svojata klasa, najgolem bagazen prostor, mnogu prostor za patnicite vo kabinata, meko podvozje koe dava uzivanje vo vozenjeto, najniska cena vo svojata klasa, evtini rezervni delovi, evtin servisen interval.
blagodaram za opsirniot opis okolu motorite.
mene me interesira koga se raboti za niskata klasa motori 1.4 so ~90ks
i srednata klasa benzin/dizel ..... 110-120 ks



Za niska klasa na vozila so motori so povisoka zafatnina, i te kako ti ja preporacuvam Opel Corsa C`mon, bidejki toj motor sosema uspesno se pokaza kaj Opel Astra G i H modelot, no so rabotnata zafatnina taka i cenata. Bidi sekogas podgotven da izdvois mnogu pogolema suma za voziloto.. Moja preporaka za niska klasa na vozila ti e 1.2 motorot na Opel, koj e so 85 k.s. Sosema dobra sila, za mnogu dobra cena... Ne aludiram na Opel celo vreme, zasto jas vozam Opel ili deka sum rabotel za Opel, tuku kaj Opel Corsa 1.2 Enjoy mozes mnogu da dobies za cena od 10.500 eur. kako prvo dobar performans, mala potrosuvacka, dobar komfor, mnogu oprema... Licno ne bi odel na PSA grupacijata, bidejki nivnite benzinski motori nemaat pokazano nesto posebno, no zatoa dizelskite varijanti im se sosema odlicni.. Ako odime na Pezo, Citroen so dizel agregat 1.4 HDI e sosema soliden motor, so mnogu nisko nivo na bucavost, i smesno mala potrosuvacka.
Dokolku planiras da odis na sredna/niska klasa na vozila, znaci Opel Astra, VW Golf, Seat Leon, Citroen C4, Peugeot 308, Renault Megane, Kia Ceed, togas tuka imas sosema golem izbor.. no kako prvo treba da kazes do koja suma si spremen da odvois, sto baras od samoto vozilo, i konkretno vo koja klasa da pripadne...

Znaci modeli i proizvoditeli po klasi:

Niska klasa na vozila:

Peugeot 207/206 +
Opel Corsa C`mon
Citroen C3
Fiat Grande Punto
Renault Clio
VW Polo
Seat Ibiza
Skoda Fabia
Chevrolet Aveo
Hyundai Getz
Dacia Sandero
Toyota Yaris

Sredna/niska klasa na vozila:

Opel Astra H
Seat Leon
VW Golf
Skoda Octavia
Fiat Bravo
Citroen C4
Peugeot 308
Renault Megane
Kia Ceed
Chevrolet Cruze
Honda Civic
Toyota Auris


Ima uste nekoi, no ete kako reper nabrojav nekolku...


The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2010 во 18:04
Za dizelska varijanta ti preporacuvam

1.4 ili 1.6 HDI na PSA t.e Peugeot i Citroen, kako i
1.7 CDTI kaj Opel i FIAT,
1.9 kaj VW e vekje mnogu poskap

Za benzin varijanta

1.4 i 16v so 85-90-95 k.s kaj Opel e najubavo pokazan
1.4 TSi kaj VW i Seat najubavo pokazan
1.6 i 16 v -110 ks. kaj Citroen i Peugeot
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
fotoja Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 33
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fotoja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Јануари.2010 во 00:00
seuste nemam odluceno gi razgleduvam site opcii,... ne mi se brza, za edno dva meseci ke znam kolku mozam da potosam za nov avtomobil... zasega favorit mi e astrata no ke vidime mozda zema kola stara nekoj 3 godini ili slicno....
blagodarnost...

Изменето од fotoja - 07.Јануари.2010 во 00:02
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Јануари.2010 во 07:15
Super... se nadevame deka ke ni se obratis za sovet i togas...

Kako eden vid strucno lice vo delot na prodazbata na avtomobili, moj sovet bi ti bil novo vozilce.... sepak polovno vozilo e polovno vozilo... Razlikata e toa sto na polovnoto vozilo e mozno pomalku da izgubis na pari i vrednost na samoto vozilo pod uslov da nemas nekoi posebni defekti ili problemi so voziloto. Dodeka kaj novoto vozilo, 20 % od samata vrednost ti se odzemaat so samoto izleguvanje od salon... No sepak ti kupuvas za da mu se iznavozis, a ne da trckas po majstori sekoj den... Jas bi odel na varijanta novo, bidejki premnogu imam iskustva so polovnite vozila....

Se nadevam deka ti pomognavme sega, i deka ke mozeme da ti pomogneme pri izborot za ponatamosno kupuvanje na vozilo....
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
konan Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 27.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 749
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај konan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Јануари.2010 во 10:14
imam megan sedan 2007 noemvri, koga go kupiv nekoj mi rekoa deka ke mi rikne turbina na 30.000km, jas izvoziv 60.000 se nadevam deka ke e se vo red, taa e 1,5 so 85konja mislam,obicno ja vozam od 130 do 150 , koe e tvoeto mislenje okolu turbinata i voopsto kolata
Nekogas gospod ja smiruva burata,a nekogas te smiruva tebe za da ja prziveis istata
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Јануари.2010 во 10:35
Да ти појаснам конан.

Како прво, не сум голем обожавател на нисколитражни дизели, од проста причина што создаваат големи вибрации и доста тешко ги носат каросериите и шасиите на кои се намонтирани.
Но морам од друга страна да признаам дека Renault се надмина себеси со 1.5 dCi моторот. Сосема солиден мотор со фер сила. Сепак 85 к.с се сосема доволни за да се вози пристојно и со макс.брзина од 175-180 км/ч.
Имено турбината која што се вградува на самиот мотор е од најновата генерација, со ротирачко лептирче, а не е од старите со клапна. Што значи дека протокот на воздух е дури поголем кај таа турбина отколку кај постарите модели.
Капацитетот и силата на моторот се сосема доволни за тежината на автомобилот без тежината на моторот. Соодносот на менувачот во голема мерка е подобрен за разлика од стариот, и менувањето на брзините е тивко, скоро неосетно, без онаа дупка што се создаваше кај претходниот модел. Работата на моторот е доста тивка, дури невообичаено тивка за нисколитражен дизел. На големи вртежи се осеќа бучавост, но сепак е во некоја граница на нормалата.
Овој мотор е првично наменет за домаќинско возење, и да не се носи на големи вртежи постојано. Сепак се чувствува мало оптеретување на моторот при поголема брзина, каде што и потешко стига до посакуваното забрзување... но од мал мотор и не се бара премногу.
Потрошувачката е многу мала кај Рено меганот, дури смешно мала за таа класа на возило. Со еден збор, си добил многу за малку пари. Каросеријата е со убав изглед, внатрешноста е доста пространа со пријатно чувство, солиден квалитет на материјалите што се вградуваат во него. Исто така меганот се одликува со многу мека вожња, а тоа е благодарение на двонасочните гасни амортизери и на одличното и меко подвозје кое има мулти линк поврзување.

А околу делот на цркнување на турбините, јас неможам да замислам Renault да ја направи таа грешка, да произведе возило со пазарна вредност од 12-13 000 евра, а притоа да остави дефект на турбината и после 30 000 км, да мораш да ја промениш, а самата турбина кошта над 1500-2000 евра. Тоа е најголем апсурд. Тој што ти го кажал тоа најверојатно е или љубоморен или имал исти проблем, ама претходно возел трактор или арабаџиска кола. Искрено мој совет.. Редовен сервис во и вон гарантен период, редовни проверки на возилото, да не се форсира моторот над 3000 вртежи во минута, бидејќи сепак е мал мотор. И да не се користи секаков тип на гориво.. Особено да не се става од црвената нафта...


Со здравје да си ја користиш уште 20 години...
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
fiks Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПРАВДОЉУБЕЦ

Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fiks Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Јануари.2010 во 10:41
Другар мој имаше големи проблеми со палењето на Рено Меган,после триста сервиси некако еден приватник го дуздиса палењето да биде во ред и тоа после сервисите од овластениот дилер,никако не можеа да го поправат,сетне еден неугледен и измрсен механичар ја среди работата.
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.

Кон врв
konan Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 27.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 749
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај konan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Јануари.2010 во 10:55
fala druze, sega vaka, 2004 kupiv akcent posle 100000 go prodadov , znaci za 3 godini nekade, go kupiv meganot, imam 60000 pominati, nekade ovaa na kraj ili narednata ke go menam , mnogu mi se dopagja tusonot hyndai, aj gugni nesto za negoголема%20насмевка

Изменето од konan - 07.Јануари.2010 во 10:55
Nekogas gospod ja smiruva burata,a nekogas te smiruva tebe za da ja prziveis istata
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234 13>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,125 секунди.