|
Исак или Исмаил? |
Внеси реплика | страница <1234 5> |
Автор | ||
spiros
Сениор Регистриран: 28.Јули.2008 Локација: На пат Статус: Офлајн Поени: 4490 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Шалом алехем!
Литвенко, многу убава приказна. Неколку работи побратиме треба да ги запаметиш! 1. БОГ (Елоах, Алах) не живее во камен! 2. Синот што е спремен да го жртвува Св. Авраам укажува на некого! 3. Јагнето што е вистински жртвувано, укажува на некого. Сите ВИСТИНСКИ приказни и случки упатуваат кон СОВРШЕНСТВОТО кое е ИСУС ХРИСТОС! ДајБОЖЕ да се отворат срцата и очите за СОВРШЕНСТВОТО Иншалах |
||
Through the Blood of His Grace,
we are Forgiven and Free, in Time & Eternity! БОГ да го благослови Авраам, Исаaк, Израил ...! |
||
Miki_P
Сениор Регистриран: 29.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 985 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Litvinenko: ... Еден ден Аврам седел пред куќа кога поминаа неки луѓе покрај него и го поздравија Тој им возврати на поздравот и ги повика дома. Потоа закла теле и им го испече, сакајќи да ги угости и почести со тоа. Донесе храна пред нив и им ја постави пред нив, но тие одбија да јадат. Аврам се уплаши од нив и помисли дека можеби сакаат да му направат некакво зло и дека затоа не сакаат да јадат од храната што им ја подготвил. Аврам ги праша: "Кои сте вие?" Тие одговорија: "Ние сме ангели, дојдовме да те израдуваме со дете."
Убаво срочено, но е далеку од тоа што е напишано во КНИГАТА НАД КНИГИТЕ - СВЕТОТО ПИСМО (БИБЛИЈАТА). Имено, не дошле некои луѓе, туку - ТРОЈЦА - (Јавување на Светата Троица во човечки лик - Отецот, Синот и Светиот Дух). Прва книга Мојсеева, 18 глава, 1-3 стих. 1. стих. Потоа му се јави (на Авраама) Господ кај дабот Мамре кога седеше пред вратата од шаторот свој, на пладнина. 2. стих. Откако ги крена очите свои, виде Тројца мажи как стојат спроти него. Откако ги виде, им притрча во пресрет пред вратата на шаторот свој, и им се поклони доземи. 3. стих. И рече: "Господи, ако сум нашол милост пред Тебе, немој да го одминеш слугата Свој!... |
||
deshad
Сениор Регистриран: 13.Мај.2008 Статус: Офлајн Поени: 1350 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Месинџер, според ова што го приложуваш се гледа дека работите ги гледаш ептен плитко. Прашање до тебе и до сите добри познавачи на Библијата: Што сака да каже следниов Библиски стих: ПРАВОТО НА ПРВОРОДЕНИОТ. (Pon. Zakon 21:15 do 17) "Ako čovjek ima dvije žene: jednu koja mu je draga, a drugu koja mu je mrska, i ako prvorođenac bude od one koja mu je mrska, onda kad trebadne podijeliti svoju imovinu među svoje sinove, ne smije postupati prema prvorođencu od drage na štetu sina od mrske, koji je doista prvi rođen, nego mora za prvorođenca priznati sina od mrske i njemu dati dvostruk dio od svega što ima. jer on je prvina njegove snage - njemu pripada pravo prvorodstva. Напомена: Исмаил имал 14 години кога се родил Исак. |
||
deshad
Сениор Регистриран: 13.Мај.2008 Статус: Офлајн Поени: 1350 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Фала му на Бога што ,она што го напиша Литвиненко е далеку од Павловото вметнување на Тројството,и она што Атанасие самиот го проповедал,а не знаел да го објасни. Оф топик прашање до тебе: Која е улогата на Отецот, која е улогата на Светиот Дух и која е улогата на Синот според христијанството? И каде ќе ги вклопиш овие Тројца ангели во Тројството? |
||
listopaden
Нов член Регистриран: 01.Декември.2008 Статус: Офлајн Поени: 7 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ne sum dobar poznavac na Biblijata sepak ke go dadam svoeto mislenje.
Za pravoto na prvorodeniot navistina pisuva taka vo povtorenite zakoni, i kolku mi e poznato ili barem vo denesno vreme zakonite ne vazat retrogradno, a Mojsej ziveel nekolku vekovi po smrtta na Avraam, Isak i Ismail. I uste sto pisuva vo Biblijata, 1.Moj.25.5 A Avraam celiot svoj imot mu go dade na Isaka. 25.6 Na sinovite pak od svoite naloznici im dade Avraam samo podaroci, i, uste dodeka bese ziv gi rasprati na istok vo istocniot kraj - daleku od sinot negov Isaka. |
||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Deshade, kako chovek koj gi gleda rabotite dlaboko trebashe vednash da uvidish deka ova e Mojsiev zakon so koj toj gi ureduva odnosite megju eveite mnogu podocna od vremeto na Avrama. Islamskite teolozi mnogu konvencionalno go imaat zaboraveno i pobrkano ovoj fakt. |
||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||
Miki_P
Сениор Регистриран: 29.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 985 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
=Litvinenko] Значи за што повеќе ќе ве боли жртвувањето ,на своето дете кое што сте го чекале 86 години,или за тоа второто...
Се обидуваш да објасниш нешто што ти не можеш (поточно - не сакаш) да го објасниш како што е. Како ти фаќа умот: Зарем Господ ќе го проверува Авраама дали Му е целосно оддаден преку син што го имал со некоја слугинка, (такви можел да има повеќе) а не преку синот кој му е ветен и даден со неговата законита и верна жена Саара, со која што бил во заедница од својата најрана младост, како што велиш ти? Изменето од Miki_P - 03.Декември.2008 во 15:12 |
||
Miki_P
Сениор Регистриран: 29.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 985 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Deshad: Фала му на Бога што ,она што го напиша Литвиненко е далеку од Павловото вметнување на Тројството,и она што Атанасие самиот го проповедал,а не знаел да го објасни....
... И каде ќе ги вклопиш овие Тројца ангели во Тројството? Дешаде, прочитај ги со внимание следниве три стихови и потруди се да разбереш 1. стих. Потоа му се јави (на Авраама) Господ кај дабот Мамре кога седеше пред вратата од шаторот свој, на пладнина. 2. стих. Откако ги крена очите свои, виде Тројца мажи как стојат спроти него. Откако ги виде, им притрча во пресрет пред вратата на шаторот свој, и им се поклони доземи. 3. стих. И рече: "Господи, ако сум нашол милост пред Тебе, немој да го одминеш слугата Свој!... Внимавај: 1. Кој му се јави на Авраама кај дабот Мамре? 2. Кому Му се поклони Авраам? 3. И кому Му рече "Господи, ако сум нашол милост пред Тебе, немој да го одминеш слугата Свој! Каде разбра дека посетителите се ангели? И, дали вие ги обожувате ангелите? Дали им се обраќате како на Господ? Дали им се обраќате вака:"Господи, ако сум нашол милост пред Тебе, немој да го одминеш слугата Свој!"... како што се обратил Авраам? Изменето од Miki_P - 03.Декември.2008 во 19:05 |
||
rabani
Сениор Регистриран: 02.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 490 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
avram ne smeel da ima sex so arapkata, po mojseeviot zakon
avraam izvrshil preljuba,megutoa bog mu prostil zatoa shto imal vera i ne samo toa mu go vetil svojot sin , mesijata, ISUS taka da ismail e na nekoj nachin kopiljak, a od kopiljak, mozi da dojdi samo lazen prorok po krvna ili po plemenska loza vo biblijata ubavo pishuva jovan krstitel e posledniot prorok i toj e chovekot koj e najvosvishen na zemjata vo bozjite ochi, t.e. potochno pishuva najgolem , spored zborovite na ISUS , inaku ne e vistina deka avraam go lishil ismail od nasledstvo, naprotiv , po zakonot na levitite mu dal golemo bogatstvo na agara i na ismail znachi ismail imal pravo na zemno bogatstvo i si go dobil isto i agara ama ismail nemal pravo na duhovno nasledstvo se dodeka muhamed ne napishal vo k*ranot deka i ismail ima pravo na duhovno nasledstvo, a se razbira trgovecot muhamed e negoviot prorok i naslednik na verata na avraam |
||
DOAGA ISUS SO 200000 SVETII
ZA DA IM STAVI KRAJ NA SITE PROKLETII |
||
Miki_P
Сениор Регистриран: 29.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 985 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Матеј, 11 глава, 11 стих: "Вистина ви велам: меѓу родените од жена не се јавил поголем од Јован Крстител; ...
|
||
rabani
Сениор Регистриран: 02.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 490 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
PA I JAS TOA TI GO KAZUVAM
SAMO BEZ CITATI |
||
DOAGA ISUS SO 200000 SVETII
ZA DA IM STAVI KRAJ NA SITE PROKLETII |
||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
rabani... a da ni si ispomeshal nekoi raboti, vreminja i zakoni? - Mojsievite zakoni se javuvaat kako ureduvanja vo judejskiot svet mnogu podocna od Avramooto vreme i toa nema nikakva vrska so onoa sto se sluchuvalo pred niv. - Bog ne mu go vetil svojot ednoroden sin Isus na Avrama. Od kade taa ideja? - Kopile e dete na koj ne mu se znae tatkoto. Spored toa Ishmail ne e kopile. Kako mozhesh da velish " od kopiljak, mozi da dojdi samo lazen prorok po krvna ili po plemenska loza" koga vo nego teche Avramova krv i toj e od negovo koleno? - Kako tvrdish deka Ismalil nemal pravo na duhovno nasledstvo koga Bog go blagoslovuva? Kade pishuva deka Bog go blagolsovuva polovichno nego i negovoto nasledstvo? |
||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ne deka imam mnogu vreme, no spored poslednive komentari gledam deka temava pochnuva da zazema tipichen tek na religijsko protivstavuvanje megju chlenovite, pa smetam deka dobro e da se frli edna poshiroka svetlina na celiov ovoj sluchaj. Vo Biblijata se srekjavame so Avram koga toj imal 75 godini. Toj ja pretstavuva desettata generacija posle Noe i dvaesetta posle Adam. Se rodil vo tagashnata Sumeria, a zhiveel vo Ur i Haran, segashen juzhen Irak, vo blizinata na deneshniot grad Nasaria. Bog posegnuva po Avram, koj nema svoe chedo, i mu ponuduva dogovor: “ Izlezi od svojot tatkov dom i pojdi onamu kade sto ke te vodam Jas. Ako me poslushash ti vetuvam deka ke te blagoslovam I od tvojot porod ke napravam golem narod, ke gi blagoslovam site onie koi ke te blagoslovat I ke go prokolnam sekoj onoj ke te prokolne”. Onoa sto e ekstraordinarno vo ovoj sluchaj e sto Bog mu veli na Avram da go napushti tatkoviot dom i zemja so seta sigurnost sto ja imal vo niv, za neshto sto vo momentot ne bilo nishto povekje od zborovi i vetuvanja. Avram duri ne znael nitu kade ke odi… Ovoj moment na dogovorot megju Boga i Avram e vsushnost zarodishot na monoteizmot od koj ke izrasnat trite najgolemi deneshni monoteistichki religii na svetot. Zatoa od niv se smeta za eden od najvazhnite momenti vo nivnite istorii. Avram ja oprifakja Bozhjata ponuda i ja napushta Mesopotamija po svojot pat kon vetenata zemja. Minuvaat godini, a od porodot koj mu bil veten nemalo nishto. Sara, negovata zhena, mu ja dava svojata sluginka Hagar i ovaa mu go ragja sinot Ishmail. Po trinaeset godini zatrudnuva i Sara koja go ragja Isak. Sega Avram imal dva sina koi polagaat pravo na Bozhjiot blagoslov, vetenata zemja i tatkovoto nasledstvo. Sara stanuva ljuborna i koristejki go pravoto na prva zhena go tera Avram da gi izbrka sluginkata Hagar i Ishmail. Avram ne saka da go izbrka svojot prvoroden sin, no Bog go smiruva velejki mu deka ke go blagoslovi Ishamail zaedno so negovoto pokolenie. Vo srceto na prikaznata, iako e prikazhano rascepuvanjeto na semejstvoto i podelbata na narodite, istovremeno e zapishano i univerzalnoto Bozhje blagoslovenie. Toa e jasna poraka za univerzalno bratstvo i Bozhjata ljubovta koja im e darena na site… … no dali e navistina taka? Iako ne postoi nitu eden arheoloshki dokaz za ovaa prikazna, pa poradi toa bi se ochekuvalo taa da se prifati kako mit ili barem obid za zadovoluvanje na site zhelbi i religijski apetitii, po Avramovata smrt i pojavuvanjeto na trite religii, ovie pochnuvaat da se borat za privelegiite koi smetaat deka im pripagjaat samo nim. Kako sto Judaizmot pochnal da se chuvstvuva zagrozen, nesiguren i pritisnat od Rimjanite i Asirijcite, taka judejcite ja smenija svojata sopstvena maksima, deka Avram e univerzalna figura so univerzalen blagoslov za site narodi, vo proklamacija deka Avram im pripagja samo nim bidejki Judaizmot se pojavil prv. I ne ostanaa samo na toa… tuku otidoa mnogu podaleku. So vreme rabinite, vo reinvetniranje na prikaznata, pochnaa da pouchuvaat deka Avram ja vostanovi Pashata iako ovaa se javuva iljada godini podocna, deka toj prakticiral kosher iako kosherot se pojavi dve iljadi godini podocna, deka toj odel vo sinagogi iako tie se javuvaat povekje od dve iljadi godini podocna! Preku nokj Evreite go zemaa univerzalniot lik na Avram i go pretvorija vo evrein. Ova predizvika soodvetna reakcija od drugite. Hristijanite so pravo podignaa glas tvrdejki deka Avram ne e nekoja ekskluzivna evrejska figura, tuku deka pripagja podednakvo na site . Podocna, kako sto hristijanstvoto stanuvashe posilno, hristijanite si go smenija mislenjeto i pochnaa da tvrdat deka vsushnost vetuvanjeto dadeno na Avram ne im pripagja na evreite tuku na hristijanite. Ako judejcite se okazhaa od Isus, Sinot Bozhji, a so toa i od Boga, togash Bozhjoto vetuvanje nikako ne mozhe da bide nivno, tuku samo na hristijanite. Znachi, kako sto evreite go pretvorija Avram vo evrein, neshto sto toj nikogash ne bil, taka i hristijanite, de fakto, go pretvorija vo hristijanin. I prikaznata ne zavrshuva tuka. Kako sto mozhete vekje da nasetite, se pojavuvaat i muslimanite. Na pochetoko, dodeka Islamot beshe mal i slab tie proklamiraa deka Avram pripagja na site podednakvo, no kako sto nivnata religija zajaknuvashe i stanuvashe se pobrojna i posilna, tie si go smenija umot i rekoa “ vsushnost Avram i negovoto nasledstvo im pripagja samo na muslimanite”. Odednash muslimanskite interpretatori pochnaa da tvrdat deka Avram im pripagja samo nim, deka ja izgradil Kaba vo sredinata na Meka i deka toj e prviot musliman. I kako seto ova se reflektira na momentot koj se posochuva vo ovaa tema – zhrtvuvanjeto na Avramoviot sin? Ovaa prikazna se javuva vo judejskata Biblija samo ednash i vo nea Bog go povikuva Avram da go zrtvuva svojot sin Isak kako proverka na negovata vera. Koga Avram go podiga nozhot, angelot go sopira i mu veli deka testot e uspeshno zavrshen i ne mora da go zhrtvuva sinot. Prikaznava povekje nikogash ne se spomnuva vo Torata. Se spomnuvaat drugi raboti za Avram, no nikoj nikogahs povekje ne se povikuva na nea! Prikaznava povtorno izvira na videlina nekolku stotina godini pred Isusovoto ragjanje, koga evreite pochnuvaat da bidat pritiskani od nivnite neprijateli, kako sto vekje spomnavme na pochetokot. Odednash na evreite im se dopadna nepokoleblivata vera na Avram i aktot na Isakovoto zrtvuvanje. Istiot interes go projavija i hristijanite, osobeno zatoa sto im se dopagjashe edna paralela. Kako sto Isus go noseshe svojot krst po patot na golgotata, taka I Isak go noseshe drvoto na mestoto na zhrtvuvanjeto. Dodeka, na svojot pochetokot Hristijanstoto beshe slabo, vo namera da se odobrovolat judejcite, hristijanite velea “ete kako Bog ja pokazhuva svojata neprekinatost i doslednost preku ovie dva momenti”. Podocna, koga Hristijanstvoto zajakna, ova mislenje se promeni vo tvrdenjeto deka vsushnost Bog, so vlechnjeto na teshkiot krst, pokazhuva deka povekje go saka Isus kako svoj prvoroden sin otkolku Isak. Ushte povekje, Avram beshe sopren i ne go zhrtvuvashe svojot sin, a Bog prodolzhi do kraj i go zrhrtvuvashe Isus kako spasenie od grevovite na site cheda. Rabinite, slushajki gi ovie tvrdenje i gledajki kako rabotite pochnuvaat da se menuvaat, rekoa “znaete sto, vsushnost Avram go otepa Isak”! Kako go opravduvaa ova? Tie se vratija nazad na tekstot i tvrdea deka angelot moral da povika dva pati pred Isak da bide zaklan od tatko mu. Prviot pat zadocnil, pa Avram go otepal Isak. Potoa Isak bil tri dena vo Rajot, pa se vratil nazad za da bide odnovo sozdaden (Bog e semokjen i mozhe da napravi se sto saka, neli?). Vtoriot pat angelot doshol na vreme, pa Isak bil spasen. Veruvale ili ne, ovaa srednovekovna rabinska prikazna bila tolku popularna sto evreite stavle pepel na svoite chela vo komemoracija na Isakovata smrt! Potoa povtorno se javuva Islamot. Na tekstot vo K*ranot kade sto se kazhuva prikaznata za Avram i zhrtvuvanjeto, sinot ne e imenuvan! Kako e toa mozhno, zaprashale edni muslimanski teolozi, koga se znae deka vo Torata i Biblijata e zapishano imeto na Isak? Spored drugite islamski teolozi toa ne moralo da e taka bidejki vo Torata pishuva oti Avram bil povikan da go zhrtvuva svojot najsakan sin. Znachi, ochigledno e deka spored arapskite obichai najsakaniot sin mora da bil prviot koj se rodil, pa zatoa vsushnost se raboti za Ishmail, no evreite bile ljubomorni, pa go vmetnale imeto na Isak. Taka na pochetokot imalo dve islamski tvrdenja: Isakovo i Ishmailovo. So vreme, se razbira deka pobedilo Ishmailovoto i denes povekje ne se ni pomisluva da se postavuva ovaa dilema kako tema za diskusija. I taka, univerzalniot tatko na site nacii, onoj koj beshe blagosloven od Boga, zaedno so negovite sinovi, vmesto da stanat stozheri na univerzalnoto bratstvo, nesakajki se pretvorija vo deliteli na frakcii koi se nastrveni edni protiv drugi vo alchnosta za prisvojuvanje na onoa sto Bog im go dodeli na site podednakvo. Изменето од Messenger - 03.Декември.2008 во 21:08 |
||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||
spiros
Сениор Регистриран: 28.Јули.2008 Локација: На пат Статус: Офлајн Поени: 4490 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Сабур побратиме, сабур! Со раѓањето на Исак не се возвеличува Св, Авраам туку БОЖЈОТ ветување! БОГ (Алах) вети дека Св. Татко Авраам ќе има син со Сара и го исполни веќе и двајцата кога беа стерилни. Арапите се гордеат со Исмаиљ, евреите со Исак а чедата Авраамови со МИЛОСТА БОЖЈА! Да сте ми здрави и живи и преку МИЛОСТА БОЖЈА да ја најдете ВИСТИНАТА Амин |
||
Through the Blood of His Grace,
we are Forgiven and Free, in Time & Eternity! БОГ да го благослови Авраам, Исаaк, Израил ...! |
||
Внеси реплика | страница <1234 5> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |