IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - МПЦ и спорот со СПЦ
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

МПЦ и спорот со СПЦ

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1415161718 20>
Автор
Порака
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Февруари.2009 во 21:02
Originally posted by Templarius Templarius напиша:

Svetiot Jovan Zlatoust. Zboruvajki za odnosot na apostolot Pavle kon makedoncite, veli: "O, kakva nezna lubov imal toj kon Makedonija i makedoncite. . .!" Ponatamu, pak, gledame deka golemiot Hristijanski propovednik Sv.Jovan Zlatoust (IV-V vek) za da gi potkrepi svoite misli za ljubovta na apostolot Pavle kon Makedonija, gi citira i zborovite na apostolot upateni kon Solunjanite, a toa znaci deka Sv.Jovan Zlatoust tesno go povrzuva odnosot na Solun kon Makedonija, kako i solunjanite kon makedoncite. Vo Makedonija hristijanstvoto pocnalo posebno da zema zamav koga rimskiot car Kostantin Veliki vo 313 godina go prifatil za drzavna religija i taka im dal moznost na hristijanite slobodno da ja ispovedaat i da ja propovedaat svojata vera. Od toa vreme se poznati episkopskite sedista vo Solun, Stobi, Skupi, Astibo i Heraklea.Kon krajot na V vek Solun e sediste na Arhiepiskopija, a Skupi na mitropolija. Po pocetokot na V vek, poradi nametnuvaweto na nepoznatiot Grcki jazik, vozvi senite vistini na Hristijanskoto ucene i mistickite dlabocini na crkovnite bogosluzbi ostanale ne dostapni za niv, pa zatoa i nivnoto hristijanizirawe ostanalo povrsno i nedostapno.


Tie Makedonci ne bile sloveni ni slovenizirani, a zboruvale na grchki jazik i imale helenistichka kultura, t.e. kako narod sosem se razlikuvale od deneshnite Makedonci, koishto imaat slovenska kultura i zboruvaat na sovremen makedonski (slovenski) jazik. Sv. apostol Pavle go propovedal Hristovoto uchenje niz Makedonija na grchki jazik.
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Февруари.2009 во 21:34
Originally posted by makarios makarios напиша:


Originally posted by Опитен Опитен напиша:

Како можеше да има благодат МПЦ додека Јован беше во неа а потоа откако ја напучти таа да има благодат во потенција или како цуцла и дека не важат светите Тајни.
тогаш не важи неговото крштение, не важи неговото замонашување и не важи неговата хиротонија за епископ. Сето тоа е преку МПЦ и нејзините Архиереи. или тогаш беше ок, само за да се дојде до чинот а потоа откако не му успеа да се наметне за митрополит во Битола да се сврте и плука по својата Мајка и своите родители (МПЦ).

Мене ми е најинтересно што зборува најмногу против дедо Кирил, демек, имал канонски пречки воопшто да биде ракоположен за епископ, а доби чин токму од дедо Кирил (не се сеќавам кој чин беше).Всушност, според неговите сопствени зборови, тој има добиено чин од епископ со канонски пречки да постане епископ, или накратко кажано, чинот на Јован е неканонски (ова според неговите зборови!).трепкање


Ako nekoj e roden vo nezakonski brak, ne znachi deka samoto ragjanje e nezakonsko, ili deka novorodeniot chovek kje zhivee (postoi) nezakonski. Taa e samo edna analogichnost. Vprochem, koga vladikata Jovan bil rakopolozhen vo episkop, iako vo raskolnichka crkva, sepak sv. tainstva bile vazhechki. "Kanonskata prechka" na sega raschinetiot vladika Kiril, e stavena vo prashanje pri Nishkata spogodba. Ne gi znam detalite vo tochnost, dali SPC barala pokajanie od Kiril, koj e edinstven zhiv potpisnik i izvrsh*tel na raskolot vo 1967g., ili negovo raschinuvanje. A negoviot privaten zhivot i sudir so zakonot nema da go komentiram. Kiril bil povikan tri pati na crkoven sud, no niednash ne se pojavil, i soglasno na kanonite na Pravoslavnata Crkva, e raschinet.



Изменето од Asya - 05.Февруари.2009 во 21:36
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Февруари.2009 во 22:17
Originally posted by Templarius Templarius напиша:

Христијанството во Македонија, па и пошироко на Балканот, прв го проповеда и проширува Светиот апостол Павле при своите мисионерски патувања, за што сведочат и Делата Апостолски. На тие негови патувања го придружуваат и апостолите Лука, Тимотеј, Сила и Тихик кои и самите независно од Светиот апостол Павле работат на христијанизација на овие простори. Низ Македонија проповеда и Светиот апостол Андреј Првоповикан кој и го поставува Светиот апостол Урбан за прв епископ во Македонија. Светиот апостол Силуан бил првиот епископ во Солун, а Епафродит во Адрија или Адријакија (погранично место со Тракија). Што значи дека уште тогаш се поставени темели на организирана Црква. Би спомнале тука и дека апостолите Аристарх и Секунд биле Солунјани, Епафродит бил од Филипи, а Гај од Добер (Дервија) кој се лоцира накаде меѓу Струмица и Валандово. Во тоа време Македонија била под римска власт така што често биле менувани нејзините граници. Како резултат на христијанизацијата извршена во првите три века, веќе на почетокот на IV век Христијаните на просторот на Македонија имале организирана Црква со црковна ерархија, чии епископи понатаму редовно учествуваат на помесните и вселенските Собори.

Во V век на просторот низ цела територија на Македонија постојат повеќе митрополии и епископии, од кои попознати биле Солун, Скопје, Хераклеа, Баргала и Стоби. Во тој пероиод и низ цела територија на Македонија никнуваат многу ранохристијански базилики.

За време на владеењето на царот Јустинијан I (527-565), кој потекнувал од с. Таврисион, близу до денешното Скопје, бил изграден нов град наречен Јустинијана Прима, во близината на родното место на царот. Скупскиот митрополит бил издигнат на ниво на автокефален Архиепископ. Кателијан бил првиот Архиепископ на Архиепископијата Јустинијана Прима во тоа време трета по чест меѓу помесните Цркви, после Рим и Цариград. Имало и други архиепископи, како што се: Бененат, Павле, Јован I, Леон, и последниот - Јован IX, кој во 680-681 година учествувал на Трулскиот Собор во Цариград.

Делото на светиот апостол Павле и светиот цар Јустинијан I го продолжуваат светите браќа Методиј и Кирил и нивните ученици светите Климент и Наум Охридски. Во втората половина на X век, во рамките на Самуиловата држава е организирана Охридската автокефална Архиепископија, врз темели на Јустинијана Прима, во достоинство на патријаршија. Подоцна, по паѓањето на Самуиловото Царство, повторно е сведена на степен на архиепископија и како таква постои цели осум века, сè до 1767 година кога е укината од страна на турскиот султан Мустафа III, а нејзините епархии се присоединети кон Цариградската патријаршија. Од овој момент па натаму, македонскиот народ прави постојани напори за нејзино обновување. Нејзините епархии смениле неколку јурисдикции од соседните православни Цркви. Особено жестоки борби биле водени во втората половина на XIX и првата половина на XX век, но поволни услови за враќање на самостојноста се создаваат дури во текот на Втората светска војна (1941-45 г.). Пред самиот крај на војната, во 1944 г. во селото Врановци е создаден Иницијативен Одбор за организирање на Македонската Православна Црква. Во месец март 1945 година во Скопје е одржан првиот Црковно-народен собор, на кој е донесена Резолуција за обновување на Охридската Архиепископија, како Македонска Православна Црква. Оваа одлука е доставена и до Архиерејскиот собор на СПЦ, бидејќи пред војната епархиите во делот на Вардарска Македонија беа во составот на Обединетата Православна Црква на Србите, Хрватите и Словенците, подоцна - Српска Православна Црква. Архиерејскиот собор на СПЦ не ја прифаќа оваа одлука, заради што во своите понатамошни барања Иницијативниот одбор истапува со одредени редукции: наместо како автокефална, бара да биде признаена како самостојна Црква. Но, повторно не наидува на одобрување. Во 1958 година во Охрид е одржан Вториот македонски Црковно-народен собор, каде што е прифатен предлогот за обнова на Свети-Климентовата Охридска Архиепископија, олицетворена во самостојната Македонска Православна Црква, а за нејзин прв епископ е избран г. Доситеј.

Архиерејскиот собор на СПЦ се согласи со одлуките на Македонскиот црковно-народен собор, во одлуката АС. бр. 47/1959 година и 6/1959 година зап. 57 од 17/4 јуни 1959 година.

Одлуката за самостојност на МПЦ беше потврдена преку отслужувањето на заедничка архиерејска Литургија со српскиот патријарх Герман, на 19 јули 1959 година во црквата на Свети Мина во Скопје, и истовремено е извршена и хиротонија на преспанско-битолскиот владика Климент. Со тоа Светиот Архиерејски Синод на СПЦ ѝ дал самостојност на Македонската Православна Црква, со тоа што таа и понатаму останува во канонско единство со СПЦ преку нејзиниот Патријарх. По неколку дена во црквата на Свети Никола во Штип е хиротонисан за владика на Злетовско-струмичката епархија г. Наум. Конституиран е Синодот на МПЦ според Уставот на МПЦ, како и другите административни органи и тела во Архиепископијата и во епархиите.

Во мај 1962 година во придружба од патријархот Герман, со неколку епископи на СПЦ, во посета на МПЦ дошол Патријархот Московски Алексиј, придружуван од митрополитот Никодим, епископот Пимен и повеќе високодостоинственици на Руската Православна црква. На празникот на Свети Кирил и Методиј во црквата на Пресвета Богородица - Каменско во Охрид беше одржана и архиерејска Литургија, на која што служел патријархот Московски Алексиј, во сослужение со патријархот Српски Герман и Архиепископот Охридски и Митрополит Македонски Доситеј. Ова било прво сослужување на поглаварот на МПЦ со поглавари на други автокефални Цркви.


Во 1966 година односите со СПЦ повторно се влошуваат. По новонастанатите недоразбирања и судири, Светиот Синод на МПЦ на 17 јули 1967 година во Охрид го свикува Третиот црковно-народен собор, и на свечената седница во охридската црква на Свети Климент Охридски ја прогласува Македонската Православна Црква за АВТОКЕФАЛНА. Чинот на прогласувањето на автокефалноста на Македонската Православна Црква е совршен на Светата Архиерејска Литургија, отслужена во црквата на Свети Климент Охридски на 19 јули 1967 година, од страна на Светиот Архиерејски Синод на МПЦ.
Точно 200 години по нејзиното укинувањето од страна на турскиот султан.

Диецезата на Македонската Православна Црква не се протега само на подрачјето на Македонската држава, туку и во црковните општини надвор од границите на Републиката.
Според точката 17 од Образложението на Одлуката за автокефалност, Македонската Православна Црква како административен дел од едната, Света, Соборна и Апостолска Црква, ќе ги чува Светото Писмо, Светото Предание, апостолските Правила и прописите на вселенските и помесните Собори и ќе се раководи согласно со нив и со Уставот на Македонската Православна Црква.

Молејќи се смирено за другите, Македонската Православна Црква секогаш ќе се потпира на молитвите, благословот и врз помошта на постарите свети сестрински и помесни православни Цркви.




Ovaa istorija, izvadena od oficijalnata internet stranica na MPC, sodrzhi pogreshni podatoci. Drevnata OA nikogash ne bila "avtokefalna" crkva, a sekogash zavisela od Vizantija. Vo vizantiski koncept, pravoto na formiranje i prekrojuvanje na crkovni granici, go imal vizantiskiot imperator. Odnosno, drevnite crkvi Justinijana Prima i Ohridska Arhiepiskopija, bile formirani po carski ukaz na vizantiskiot imperator. Toa znachi deka istiot car i sekoj prestolonaslednik imal pravo da gi ukine ili prekroi nivnite crkovni granici. Samuilovata "patrijarhija" bila samoproglasena, i nikogash ne bila priznata od Konstantinopol.

Turskiot Sultan bil zakonski vladetel na balkanskite zemji, i mozhel potpolno da ja ukine Crkvata vo svojata imperija, no ne go storil toa, tuku vo soglasnost so Konstantinopol, prvo bila ukinata Pekjkata patrijarhija, a edna godina podocna - Ohridskata arhiepiskopija. Odnosno, bila ukinata ne Crkvata, tuku administrativnite upravi, a crkovnata teritorija bila stavena pod uprava na Vselenskata patrijarhija.   

MPC lazhno se smeta za avtokefalna, nasproti ochevidnite fakti na raskolot. Iako MPC se javuva kako naslednichka na drevnata OA, taa ne e edna ista crkva, t.e. drevnata OA ne bila Makedonska crkva.



Изменето од Asya - 05.Февруари.2009 во 22:46
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Февруари.2009 во 23:56
http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=7&tabid=1&EditionID=1305&ArticleID=84022

Македонската црква, заедно со Матицата на иселениците, беше истурена рака на Службата за државна безбедност во дијаспората. Поповите беа поставувани од полицијата, како и црковните управи. Владиката Кирил играл како што ќе му кажат. Во македонска црква беше забрането да се зборува за обединета Македонија. Југословенските дипломати испратени од Белград можеа да влезат само во македонска црква, во српските и хрватските не смееја да влезат - вели Трајковски.


Изменето од Asya - 05.Февруари.2009 во 23:57
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Февруари.2009 во 00:07
Originally posted by Asya Asya напиша:

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=7&tabid=1&EditionID=1305&ArticleID=84022

Македонската црква, заедно со Матицата на иселениците, беше истурена рака на Службата за државна безбедност во дијаспората. Поповите беа поставувани од полицијата, како и црковните управи. Владиката Кирил играл како што ќе му кажат. Во македонска црква беше забрането да се зборува за обединета Македонија. Југословенските дипломати испратени од Белград можеа да влезат само во македонска црква, во српските и хрватските не смееја да влезат - вели Трајковски.


Па и т.н. ПОА е истурена рака на СПЦ, а финансирана е директно од српскиот буџет. Треба ли повеќе од ова да се каже. Па секој здраворазумен ќе сфати што е и каква е работата.

Треба ли и јас да барам за тоа по медиумите. Дури и документот беше предаден на меѓународниот фактор во Македонија, за да се види кој е позади тие идеи. И затоа во последно време веќе никој ниту не опоменува никој ниту се замара со ПОА. Сфатија сите што е работата откако видоа каде дува ветрот.

Изменето од macedon_alex - 06.Февруари.2009 во 00:09
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Февруари.2009 во 00:22
Originally posted by macedon_alex macedon_alex напиша:

Originally posted by Asya Asya напиша:

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=7&tabid=1&EditionID=1305&ArticleID=84022

Македонската црква, заедно со Матицата на иселениците, беше истурена рака на Службата за државна безбедност во дијаспората. Поповите беа поставувани од полицијата, како и црковните управи. Владиката Кирил играл како што ќе му кажат. Во македонска црква беше забрането да се зборува за обединета Македонија. Југословенските дипломати испратени од Белград можеа да влезат само во македонска црква, во српските и хрватските не смееја да влезат - вели Трајковски.


Па и т.н. ПОА е истурена рака на СПЦ, а финансирана е директно од српскиот буџет. Треба ли повеќе од ова да се каже. Па секој здраворазумен ќе сфати што е и каква е работата.

Треба ли и јас да барам за тоа по медиумите. Дури и документот беше предаден на меѓународниот фактор во Македонија, за да се види кој е позади тие идеи. И затоа во последно време веќе никој ниту не опоменува никој ниту се замара со ПОА. Сфатија сите што е работата откако видоа каде дува ветрот.


POA e kanonska crkva na teritorija na Makedonija, pod jurisdikcija na SPC, i nema nishto pogreshno ako e finansirana od matichnata - SPC.

Goreizlozhenite dokumenti svedochat deka Kiril i MPC bile vo sluzhba na komunistichkata drzhava. No, kakva vrska toa ima za tebe, koga ne pravish razlika pomegju crkva i drzhava!

Изменето од Asya - 06.Февруари.2009 во 00:27
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Февруари.2009 во 00:31
Originally posted by Asya Asya напиша:

Originally posted by macedon_alex macedon_alex напиша:

Originally posted by Asya Asya напиша:

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=7&tabid=1&EditionID=1305&ArticleID=84022

Македонската црква, заедно со Матицата на иселениците, беше истурена рака на Службата за државна безбедност во дијаспората. Поповите беа поставувани од полицијата, како и црковните управи. Владиката Кирил играл како што ќе му кажат. Во македонска црква беше забрането да се зборува за обединета Македонија. Југословенските дипломати испратени од Белград можеа да влезат само во македонска црква, во српските и хрватските не смееја да влезат - вели Трајковски.


Па и т.н. ПОА е истурена рака на СПЦ, а финансирана е директно од српскиот буџет. Треба ли повеќе од ова да се каже. Па секој здраворазумен ќе сфати што е и каква е работата.

Треба ли и јас да барам за тоа по медиумите. Дури и документот беше предаден на меѓународниот фактор во Македонија, за да се види кој е позади тие идеи. И затоа во последно време веќе никој ниту не опоменува никој ниту се замара со ПОА. Сфатија сите што е работата откако видоа каде дува ветрот.


POA e kanonska crkva na teritorija na Makedonija, pod jurisdikcija na SPC, i nema nishto pogreshno ako e finansirana od matichnata - SPC.

Goreizlozhenite dokumenti svedochat deka Kiril i MPC bile vo sluzhba na komunistichkata drzhava. No, kakva vrska toa ima za tebe, koga ne pravish razlika pomegju crkva i drzhava!


Ти си таа која не прави разлика меѓу Црква и држава ( како што не правеше разлика меѓу јавна власт и политичка партија ). И не ми ги извртувај зборовите бидејќи не е ПОА финансирата од СПЦ туку од буџетот на Република Србија. И после јас сум мешал Црква и држава...

П.С. Се надевам дека го прочита мојот пост за историските настани во 1944 и 1945 година и нема веќе да ме обвинуваш дека мешам поими.

Изменето од macedon_alex - 06.Февруари.2009 во 00:32
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Февруари.2009 во 00:40
Ako imash realni argumenti i fakti, prilozhi gi, no ako nemash, ne prepiraj se, bidejki ne dokazhuvash nishto, osven sopstvenoto neznaenje i sitnicharenje.

Nikoj ne mozhe da i zabrani na drzhavata da ja finansira Crkvata vo dobrovolni prilozi, od kakvi, vsushnost, taa opstojuva. No, da se bide vo sluzhba na komunistichka drzhava, konkertno na drzhavnata policija, e neshto sosem drugo.

Изменето од Asya - 06.Февруари.2009 во 00:46
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Февруари.2009 во 01:04
Originally posted by Asya Asya напиша:

Ako imash realni argumenti i fakti, prilozhi gi, no ako nemash, ne prepiraj se, bidejki ne dokazhuvash nishto, osven sopstvenoto neznaenje i sitnicharenje.

Nikoj ne mozhe da i zabrani na drzhavata da ja finansira Crkvata vo dobrovolni prilozi, od kakvi, vsushnost, taa opstojuva. No, da se bide vo sluzhba na komunistichka drzhava, konkertno na drzhavnata policija, e neshto sosem drugo.


Еве дека не ситничарам. Дури и ДОКУМЕНТ се споменува.

http://www.vest.com.mk/default.asp?id=113467&idg=6&idb=1712&rubrika=Makedonija

Инаку не е нормално да се финансира паралелна ерархија во соседна држава, особено ако таа го нема легализирано своето делување. Можно ли е Македонија да финансира огранок на ИВЗ на Република Македонија во Србија, особено ако тие не го имаат регистрирано своето делување?! Секако дека не! Значи со право е тоа третирано така како што е за што сведочи и дипломатската нота. Говориш дека знаеш, а од правен аспект работите се гледа дека не ги разбираш добро.

Изменето од macedon_alex - 06.Февруари.2009 во 01:39
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Февруари.2009 во 01:06
Егзархисте лапаат пари од Веља Илич, плус од Грција.

Е сега, тоа не е им е доволно, па секој еден клирик на егзархијата има ваучер од 30000 денари да пазарува од Веро. Се разбира, ваучерот им е бесплатен.

Ај.. доволно е, да не им ги редам другите спонзори...
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Февруари.2009 во 01:32
Originally posted by Asya Asya напиша:

Originally posted by makarios makarios напиша:


Originally posted by Опитен Опитен напиша:

Како можеше да има благодат МПЦ додека Јован беше во неа а потоа откако ја напучти таа да има благодат во потенција или како цуцла и дека не важат светите Тајни.
тогаш не важи неговото крштение, не важи неговото замонашување и не важи неговата хиротонија за епископ. Сето тоа е преку МПЦ и нејзините Архиереи. или тогаш беше ок, само за да се дојде до чинот а потоа откако не му успеа да се наметне за митрополит во Битола да се сврте и плука по својата Мајка и своите родители (МПЦ).

Мене ми е најинтересно што зборува најмногу против дедо Кирил, демек, имал канонски пречки воопшто да биде ракоположен за епископ, а доби чин токму од дедо Кирил (не се сеќавам кој чин беше).Всушност, според неговите сопствени зборови, тој има добиено чин од епископ со канонски пречки да постане епископ, или накратко кажано, чинот на Јован е неканонски (ова според неговите зборови!).трепкање


Ako nekoj e roden vo nezakonski brak, ne znachi deka samoto ragjanje e nezakonsko, ili deka novorodeniot chovek kje zhivee (postoi) nezakonski. Taa e samo edna analogichnost. Vprochem, koga vladikata Jovan bil rakopolozhen vo episkop, iako vo raskolnichka crkva, sepak sv. tainstva bile vazhechki. "Kanonskata prechka" na sega raschinetiot vladika Kiril, e stavena vo prashanje pri Nishkata spogodba.


   Ova e nelogicno

Изменето од Опитен - 06.Февруари.2009 во 01:33
Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Февруари.2009 во 01:58
Originally posted by makarios makarios напиша:

Егзархисте лапаат пари од Веља Илич, плус од Грција.Е сега, тоа не е им е доволно, па секој еден клирик на егзархијата има ваучер од 30000 денари да пазарува од Веро. Се разбира, ваучерот им е бесплатен.Ај.. доволно е, да не им ги редам другите спонзори...


Sekoj mozhe da i dade dobrovolen prilog na Crkvata, duri i drzhavata. Pa, ako imate ochi, videte deka Gospod ne gi ostava svoite verni slugi da umrat of glad, kako shto bi sakale vie!

Изменето од Asya - 06.Февруари.2009 во 01:59
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Февруари.2009 во 02:05
Originally posted by Asya Asya напиша:

Originally posted by makarios makarios напиша:

Егзархисте лапаат пари од Веља Илич, плус од Грција.Е сега, тоа не е им е доволно, па секој еден клирик на егзархијата има ваучер од 30000 денари да пазарува од Веро. Се разбира, ваучерот им е бесплатен.Ај.. доволно е, да не им ги редам другите спонзори...


Sekoj mozhe da i dade dobrovolen prilog na Crkvata, duri i drzhavata. Pa, ako imate ochi, videte deka Gospod ne gi ostava svoite verni slugi da umrat of glad, kako shto bi sakale vie!


Мила моја, тоа може само „ти“ да го помислиш.

Патем, од една страна, РМ што е поврзана со МПЦ е лошо, а од друга страна Егзархисте што се поврзани со СПЦ, Веро и Грција, тоа е доброволен прилог.

Колку аршини имаш??
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Февруари.2009 во 02:12
Originally posted by macedon_alex macedon_alex напиша:

Originally posted by Asya Asya напиша:

Ako imash realni argumenti i fakti, prilozhi gi, no ako nemash, ne prepiraj se, bidejki ne dokazhuvash nishto, osven sopstvenoto neznaenje i sitnicharenje.

Nikoj ne mozhe da i zabrani na drzhavata da ja finansira Crkvata vo dobrovolni prilozi, od kakvi, vsushnost, taa opstojuva. No, da se bide vo sluzhba na komunistichka drzhava, konkertno na drzhavnata policija, e neshto sosem drugo.


Еве дека не ситничарам. Дури и ДОКУМЕНТ се споменува.

http://www.vest.com.mk/default.asp?id=113467&idg=6&idb=1712&rubrika=Makedonija

Инаку не е нормално да се финансира паралелна ерархија во соседна држава, особено ако таа го нема легализирано своето делување. Можно ли е Македонија да финансира огранок на ИВЗ на Република Македонија во Србија, особено ако тие не го имаат регистрирано своето делување?! Секако дека не! Значи со право е тоа третирано така како што е за што сведочи и дипломатската нота. Говориш дека знаеш, а од правен аспект работите се гледа дека не ги разбираш добро.



"Dokument" se spomenuva, no nikade go nema! Zarem mislite deka Srpskata drzhava ima vishok finansii, za da ja finansira POA? Vprochem, parichnata pomosh, koja shto POA ja dobiva od SPC, ne e nikakvo finansiranje, tuku se vika pozhrtvuvanje (pomosh). Nikoj ne mozhe da upravuva so tugjite pari i ne postoi takov zakon, koj zabranuva finansiranje na verski ili drugi organizacii, a povekjeto sekti, koishto dejstvuvaat na teritorija na Makedonija se finansirani od stranstvo, i ne retko od zapadnite drzhavi. Pr: SAD raspolaga so posebni fondovi za verski organizacii, misionerski i dobrotvorni dejnosti, no nikoj ne gi goni sektite od Makedonija, zatoa shto koristat amerikanski drzhavni pari.

Изменето од Asya - 06.Февруари.2009 во 02:22
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1415161718 20>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,156 секунди.