|
Каков треба да биде наставникот |
Внеси реплика | страница <1 1213141516 20> |
Автор | |
zagor
Сениор Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
....
Изменето од zagor - 08.Јули.2008 во 18:33 |
|
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
...nastavnikot... treba da gi podgotvi decata za upis vo sredno... a profesorot...da mozat da polozat matura...
Учениците потфрлија на сите испити освен делумно на испитот по странски јазик. Најлоши резултати се постигнати по предметот математика основно ниво - дури 28,3 отсто од учениците не успеаја да го положат испитот. Речиси 40 отсто од вкупно 17.000 матуранти добија „тројки“ на тестот по мајчин јазик.Пензионираниот професор на Педагошкиот факултет од Скопје Никола Петров вели дека ваквите резултати се алармантни и дека е потребна анализа за тоа кои се причините за ваквата ситуација. Од резултатите се гледа фрапантна разлика помеѓу оценките што учениците ги добиле по мајчин јазик, математика и странски јазик и тие што ги имаат во свидетелствата. Вината ја гледам во Министерството за образование и во Бирото за развој бидејќи се неподготвени за државната матура. Потребни се повеќе пилот-проекти и подготовка на наставниот кадар од стручно тело, од факултетите или од Бирото за развој. Државниот секретар во Министерството за образование Перо Стојановски вели дека ќе се посвети внимание на начинот на кој професорите оценуваат. - Сакаме да го остручиме наставниот кадар да изгради критериум за објективно оценување, а и да ну се даде пракса за примена на објективно оценување. Ќе се направат анализи со кои ќе се добијат показатели за квалитетот на образованието. Ќе се види кое училиште е најслабо и какви интервенции и обука би се примениле. Со ваквата анализа ќе се создаде ривалство меѓу училиштата за да го подобрат својот образовен квалитет. Сликата од резултатите на државната матура и анализите ќе бидат ставени во функција на унапредување на образованието - вели Стојановски. ... i ne treba da im kuti na ovie od ministerstvoto... i od biroto...koga doagaat so spisoci... na koi ucenici treba da im se popravat oceni... ribata smrdi od glavata... redno e nastavnikot da se izbori za svoeto pravo... a ne site vrz negov grb da igraat grcko sirtaki... |
|
kejt-d-grejt
Сениор Регистриран: 05.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 6228 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
eve vi eden primer kako mojot profesor, beloglavo simpaticno dedence, pravese rezonancija na svoite predavanja:
za da go pregledam, trebase da mu svetnam dlaboko vo ocite, a mene mi bese neprijatno mnogu da mu se priblizam, pa mesto jas kon nego toj se priblizuvase kon mene
edna koleska komentirase: "koleginice, Vi treba da jurite ispitanika, a ne ispitanik Vas!"
a profesorot vika, "koleginice, ja bih Vas jurio, nema problema, ali kad bih Vas stigao, onda ne bih znao zasto sam vas jurio"
|
|
се' што е убаво во животот е поезија. сето друго е проза
|
|
slide
Сениор Original Honey Регистриран: 29.Јули.2008 Статус: Офлајн Поени: 238 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
vo poraneshna Jugoslavija gi vikale daskali, potova dojde socijalizmot i blagosostojbata koja premina vo opshto fakanje na vrski za ocenki-daruvanje pokloni raznorazni po posebni prigodi poradi faktot shto se vrednuvashe dobrata ocenka za ponatamoshno prodolzuvanje na shkoluvanjeto, dojde i deneshnoto vreme,nekoja chudna meshavina od respect na vlijatelnite i bogati roditeli na decata, zameneti od prethodnite roditeli doktori i direktori na nekoi od uchenicite, za koi se imashe poseben tretman vo ocenuvanjeto i dobivanje blagonaklonost od strana na uchitelkite i profesorite so novata deviza za poslushnite profesori koi ispolnuvaat zelbi za diplomi - kesharica, sekako ovdeka vo cela ovaa kasha koja sho rezultirashe so opsht krah na edno opshtestvo, megu drugite vlijanija bitno e sekako i obrazovanieto i kako takvo neizbezno roditelite so uchenicite od edna strana a od druga strana nastavniot kadar...isto kako na carina odnos-Obvrznik-Priemach...
shto vie mislite za nastavniot kadar i opshto okolu sostojbite vo shkolstvoto vo RM Изменето од mamma - 12.Септември.2008 во 16:23 |
|
IQ
Сениор Darling Регистриран: 11.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 12382 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
nastavniot kadar e troa treshten, ima nekoi koi se stari po 100 godini i ne znaat ni sho zborat ni kako da se odnesuvaat sprema uchenicite i lepat epiteti kako:
nedokvakan/a, nenormalni, idioti, goveda, stoka i sl se ponesuvaat krajno avtoritativno i so niv ne e vozmozen nikakov dijalog od druga strana sum imala prekrasni profesori a sega na fakultet i asistenti koj znaat kako rteba da se odnesuvaat sprema uchenicite i studentite i od niv sum nauchila mnooogu povekje od kolku shto e predvideno so programata, zivotni lekcii i toa dobri na takvite profesori im se vosh*tuvam i mnooogu gi pochituvam. obicno takvite se principielni i ocenuvaat pravilno i nema kaj niv mama, tato, komshija...site gi tretiraat ednakvo a onie koi fakjaat vrski za decata nivni, samo im nashtetuvaat, ne im pomagaat...fakjale vrski vo osnovno i sredno i koga ke dojdat na fakultet, dupki zeleni, vrska nemaat od nishto, ne znaat osnovni raboti i pishuvaat po 300 kvadrati ili se otkazuvaat ushte vo prviot semestar... se gleda vednash koj kako pominuval niz sredno ja pa ama se raspishuvav...aj dobri sme, se na se, ke ne bide |
|
sweet angel
Сениор Регистриран: 30.Мај.2007 Статус: Офлајн Поени: 172 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ubavo kazano IQ,navistina ubavo.samo ne deka na fakultet ne prodolzuva ona od osnovno i sredno.i tuka ima bajagi nepravilnosti i nezasluzeni oceni.pozdrav
|
|
slide
Сениор Original Honey Регистриран: 29.Јули.2008 Статус: Офлајн Поени: 238 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
well well well
interesna stvar, mislam deka diskusijava ke bide pouchna dosta, osekam deka ke se razvie vo vistinskata prichina za toa zasho e taka i se okolu toa... ne kutete, kazete, site ste videle kako e i ste osetile barem poveketo od vas dajte i primeri nekoi za potkup za tarifite i za nepravilnostite |
|
BisernA
Сениор Регистриран: 27.Јули.2008 Статус: Офлајн Поени: 4662 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Факт е дека во Македонија има секакви наставни кадри - буквално секакви од стари бабиња и дедиња,.... пијандури и шмизли,... па се до мачо типови и теткици Со некои нема разбирачка,.... мора да биде по нивно,... и точка... некои се бетер од учениците,.... дозволуваат се и сешто на часот.... ретко некој/а наставник/чка или професор/ка да си има свои принципи и да се држи до нив... со еден збор, да биде професор на место ( добар педагог, пред се... )
До основно,... се чудев колку тоа се прогледува низ прсти,... некои цела година имаат единици и двојки, и на крај,... од 30 деца, 34 се одлични... обично, до 8мо не ни треба родителот да се потруди за 5ка,... на крај година.... наставниците самите ставаат... или пак,... една приказна пред одделението, друга пред советот... демек,... ајде со сите 5ки е,... да не му оставаме една или две четворки... живи глупости Во средно, е бетер од основно.... барем по тоа што јас видов годинава.... професорите цела година се перчат дека ,,ќе сме плачеле на крај,,.... како не,... плачеа одличните што цела година учеле, а другите,... ич мува не ги лази... за пример,... пред јуни, кога ги кажуваа оценките,... имаше 7-8 со сите петки,..... на 10 јуни станаа 15 со одличен успех,... за на 1 јули кога се даваа сведителства, од 33 деца во клас, 25 поминат со одличен успех јас не знам со кое лице наставниот кадар,... секој нареден септември,... пак застанува да предава, и пак ни кажува дека ,, ќе плачеме на крај,, п.с посета на родители е забранета после 25мај,... а после 25 мај е навалица... како баш на сите тогаш им текнува да доаѓаат и каков е тој вработен што не ги почитува правилата,... и прима родител после 25мај ?? |
|
moira
Сениор ...The Goddess... Administrateur adjoint Регистриран: 06.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 26016 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
...Колку само може да се пишува на темава...неисцрпна е...
...Не знам дури ни од каде да почнам...и каде воопшто е почетокот... ...може слободно да се каже дека имаме огромен дефицит на стручен наставен кадар, кога велам стручен не мислам од аспект на школската спрема која ја поседуваат, туку мислам на нивната едуцираност и психичка спремност да се соочат со предизвикот кој има именител-образование. Сеуште живеат и работат според некои норми и методи кои се неприфатливи за 21 век, иако имаат редовно семинари на кои нели би требало да се обучат и да се осовременат, тие сепак тераат по некоја претходно истабана патека низ која повеке никој сем тие самите не минува. Само не ми е јасно дали се работи за недостаток на воља да научат нешто ново и да почнат да го применуваат, имаат проблем во менталниот склоп или пак и нив ги фатило транзиционата зачмаеност и депресија. Методиката која ја применуваат е истата онаа која се применуваше во минатиот век и која беше наменета и прилагодена според тогашниот начин на перцепција на работите и според тогашните услови и критериуми, а од тогаш до денешен ден се се има изменето сем наставниците и професорите, тие ни се константа... Истите работи, немање критеруим при оценување, непријатни доживувања и искуства кај учениците се повторуваат од година во година. Никако не се успева да се надмине проблемот со ситните подметнувања и подмитувања. Зарем наставникот не требаше да биде пример за чесен и доблесен лик кој треба да помогне во изградбата, дооформувањето на личноста на ученикот и лик кој треба да го паметиме цел живот? Секако има исклучоци оние кои со љубов ја извршуваат доверената задача, но тие во денешно време се ретки, а зошто навистина не знам, но знам дека има огромен број на наставнен кадар кој сосема случајно завршиле онаму каде што се, во образованието. Точно е дека се слабо платени за работата која ја извршуваат и можеби од таму доаѓа нивната незаинтересираност и пасивност во работењето, нивното општо незадоволство кое можеби го демонстрираат преку односот кон учениците, но тоа воопшто не е никакво оправдување, секако имаат избор...нека не ја работат работата која е одговорна и на која не можат да одговорат онака како што доликува...можеби ке се најде некој друг кој со љубов ке го работи она што тие го сметаат за рутина-ке образуваат нови генерации. |
|
slide
Сениор Original Honey Регистриран: 29.Јули.2008 Статус: Офлајн Поени: 238 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
site se slabo plateni
toa sho me povleche tvojov post e toa sho jas zaboraviv da go spomenam, vsushnost-kolku se nastavnite kadri pedagoshki nastroeni... primer-na zapad pogotovo vo Amerika i Kanada roditelite ne se tie sho gi vospituvaat decata poradi faktot sho decata se poveke vreme vo obrazovnite institucii otkolku doma i koa ke se vrati chovek od rabota vo 17 chasot-sega se sprema zakon za zadolzitelna sportska ili kulturna aktivnost od 2 chasa, znachi ke kazam ulogata na shkolstvoto i nastavnite kadri treba da e od ogromno znachenje za pravilen razvoj na decata, do kade sme nie so toa...? Изменето од slide - 04.Август.2008 во 05:46 |
|
moira
Сениор ...The Goddess... Administrateur adjoint Регистриран: 06.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 26016 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Слабо се платени, но сите се слабо платени во државава, ако реално гледаме...а тие го исполнуваат и ндминуваат просекот на месечни примања во Македонија.
А педгошки како се настроени...што беше тоа педагогија? ...ке се повторам, чест на исклучоците... |
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
... kako shto znaeme site... nastavnite (obrazovno-vospitnite) kadri se podeleni vo nekolku podsistemi ili stepen na obrazovanie...
oddelenska nastava...popularnite ucitelki... nastaven kadar koj ima primarna zadaca da gi postavi temelite na ponatamoshnoto covekovo shkoluvanje... luge koi rabotat so deca na vozrast od 5 god. i 8 meseci pa do 11 godini i toa so 25-35 decinja kolku shto e zakonski propishano... site znaeme deka tezinata na rabotata e prvoto tromesecie na prvoto polugodie na prvoto oddelenie...koga pred ovoj kadar zastanuvaat 25-35 shestgodishnjaci koi treba da se naviknat na sedenje vo klupa... ogranicuvanje na dvizenje i zboruvanje...odnosno naviknuvanje na slushanje na sogovornikot... neupaganje vo zbor... neprekinuvanje dodeka sogovornikot zboruva... pravilno izrazuvanje...pravilno odnesuvanje...so eden zbor voveduvanje vo ucilishniot kuken red... otkako ke se steknat osnovnite ucilishni naviki... postapno se preminuva na stvaranje naviki... odnosno razvivanje motoricki sposobnosti i toa posebno na sitnata motorika... za pishuvanje...crtanje na mal..stesnet prostor...pa razvoj na pravilnoto usno izrazuvanje... odgovaranje na prashanje so potpolni recenici... ... i rabotata so decata ne e tolku teshka... i nieden nastavnik ne se plashi od toj predizvik... kolku shto e strashno rushenjeto na avtoritetot na nastavnikot... so zboruvanje...ogovaranje... omalovazuvanje na licnosta na nastavnikot i negovata rabota... od luge koi doma ne mozat da se spravat so dve svoi rodeni deca i gi prakaat na celodneven prestoj vo gradinka ili ucilishte.... uspeshni se decata na roditelite koi poagaat od zelbata kaj svoeto dete da razvijat pravilni zivotni naviki... pa nikogash pred svoite deca ne gi omalozuvaat avtoritetite na koi im go prepushtile najmiloto... ...inaku se soglasuvam deka vo sekoe zito ima kukul... ima i promasheni... zalutani nastavnici... promasheni i zalutani roditeli...promasheni i zalutani fumkcioneri koi svoite frustracii od ucilishnite denovi gi lecat so generalizacija na nastavnicite i nivno kategoriziranje kako nerabotnici... korumpirani lica... |
|
slide
Сениор Original Honey Регистриран: 29.Јули.2008 Статус: Офлајн Поени: 238 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
jas lichno milsam deka niz shkolkiot sistem ima mnogu poveke izfrustrinani nepedagoshki nastroeni nastavni kadri odkolku sho ima takvi roditeli na deca takvi, ako se zeme nekoj prifatliv razmer na rabotite
|
|
Анастеа
Администратор ПИПИ долгиот чорап Регистриран: 07.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 35441 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ја воопшто не би ги генерализирала така работите и не можам да кажам дека кај нас наставните кадри се вакви или онакви. Ги има секакви, а кои се во поголем процент тоа би го оставила на статистики или анкети...
Од моето школско-образовно искуство можам да кажам дека сум имала секакви учители, наставници, професори... Од оние кои најпожртвувано и со љубов си ја работат работата до оние што спијат или си лакираат нокти на часови...
Мојата прва учителка беше учителка за пример. Толку се трудеше околу нас, толку љубов ни пренесе, толку многу ентузијастички си ја работеше работата што едноставно си ја чувствувавме како втора мајка (нели така не учеа едно време, учителката ви е втора мајка)...
Потоа имав една наставничка по математика, која се трудеше од петни жили да ни објасни како и по која логика да ја сфатиме математиката, а бе жената буквално и најпростите задачи ни ги црташе на табла со жаби, лебови, сладоледи...и додека не ни ја “набуташе“ задачата во глава не одеше понатаму... Мислам дека љубовта кон математиката ми остана од неа...
Имав и професорки кои на час заспиваа додека некој ученик одговараше, некои си лакираа нокти, некои не масираа за своите домашни проблеми, некои тресеа оценки од ракав или од џеб, и простаци, и пијандури и секакви... На факултет видовме што значи и подмитување...
Се’ на се’ ги имаше од секаков вид... Како што има секакви деца.... Како што има и секакви родители...
Можеби денес не се толку мотивирани за својата работа од финансиски аспект или нивната незаинтересираност за работата се должи на севкупната апатија и летаргија која ни го има зафатено општеството, ама не се наставните кадри најголемите виновници за ваквите состојби... А секако мотивацијата за работа најмногу зависи од самата личност и од нејзините индивидуални карактеристики...
А дека имаме и висококвалитетни наставни кадри воопшто не е за сомневање... Имав прилика да видам и во странство какви наставни кадри работат со децата, и се изненадив дека воопшто нема разлика од кај нас (во поглед на работата со учениците). Наставните програми им се многу порастеретени, предаваат по други методи, се држат стриктно до материјалот за предавање, и не се трудат многу-многу дали учениците ќе научат или не... Важно тие ќе си го изработат своето за онолку колку што се платени и пријатно... И после за деца од шесто одделение најтешки задачи се собирање и одземање на два децимални броја.... Истото го има и кај нас...
Така да воопшто не држи да се воопштува дека кај нас наставните кадри не ги бива... Ги има и такви што не ги бива, а има сеуште и од типот на “последниот мохиканец“ кои работата си ја работат баш онака со љубов...
|
|
Внеси реплика | страница <1 1213141516 20> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |