Испечати | Затвори го прозорот

Каков треба да биде наставникот

Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Стил на живот
Име на форумот: Образование
Опис на форумот: Улично, основно, средно, високо...
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=8902
Датум на принтање: 27.Април.2024 во 20:17
Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com


Тема: Каков треба да биде наставникот
Постирано од: NiNa1
Наслов: Каков треба да биде наставникот
Датум на внесување: 19.Август.2007 во 22:15

Во денешно време учениците ги сакаат предеметите во зависност од тоа колку им е симпатичен наставникот.Ако тој е добар,учениците ќе го учат неговиот предмет.Доколку наставникот е построг учениците повеќе се плашат одколку што  учат.Понекогаш учениците знаат да бидат безобразни и да го злоупотребат наставникот што кон нив воспоставил пријателски однос.Значи треба да се почитуваат наставниците,но и тие треба да знаат дека иако сме деца ние сме многу чувствителни на нивното однесување.   




Коментари:
Постирано од: butel2
Датум на внесување: 27.Септември.2007 во 15:20
Nastavnikot treba pred se da bide pedagog, a takvi nema. Nie denes, namesto nastavnici pedagozi od 1-4 odd imame fakultetski obrazovani profesori, na koi najcesto toa rabotno mesto im e popatno, pa mnogu mnogu i ne obrnuvaat vnimanie na ucenicite.

Sin mi ima nastavnicka, so ambicija da stane direktorka na ucilisteto. Minatata nedela sekoj den imavme za domasno po matematika po 10 zadaci , koga poveke tekstualni, koga brojcani, no kade i 10 se mnogu , pa uste i sami da si gi izmislat...

po makedonski jazik , pomegju drugioto, da sostavat pesnicka za ova, ona....a tie ne znaat ni sto e stih.

denesnive nastavnici namesto da postavat temeli, sakaat odma krov.


Постирано од: mornar.
Датум на внесување: 27.Септември.2007 во 21:25
образовно- воспитен

-------------
,,VO DRZAVA KAKO NASHAVA VISTINATA E TOLKU DRAGOCENA, TAKA SHTO SEKOGASH MORA DA BIDE VO PRIDRUZBA SO TLESNATA STRAZJA NA LAGATA,,


Постирано од: мало дете
Датум на внесување: 30.Септември.2007 во 19:43
Originally posted by mornar. mornar. напиша:

образовно- воспитен


Се согласувам


-------------
Мало дете


Постирано од: orlov
Датум на внесување: 10.Октомври.2007 во 18:38
Nastavnikot treba pred se da bide pedagog, a takvi nema.

-------------
,,СЕКОГАШ ВО СЛУЖБА НА ТАТКОВИНАТА,,              


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 17.Јануари.2008 во 08:03
Nastavnikot treba da bide vedar, nasmean, ljubezen... ama teshko odi bidejki go morat misli deka platata sekoj mesec mu kasni po 20 i kusur dena i ja dobiva samo ako Dojcin e vo zemjata i otkako ke se smiluva da organizira shtrajk.
Nastavnikot treba da bide primer za ucenicite, odnosno dobro sreden, ispeglan, arno ama poradi kasnenje na platite na 90% (kako i na poveketo gragani) im se isklucuva strujata, pa nema so shto da se ispegla.
Nastavnikot (kako i roditelot)  treba da bide primer za dostoinstvo...samo shto nekoj mu gazi po dostoinstvoto, a decata gledaat deka im se prodava demagogija...NASTAVNIKOT,  TREBA, MORA DA BIDE PRIMER ZA UCENIKOT



Постирано од: ntg2003
Датум на внесување: 17.Јануари.2008 во 08:08
Да обича децата.


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 17.Јануари.2008 во 08:12
[Значи треба да се почитуваат наставниците,но и тие треба да знаат дека иако сме деца ние сме многу чувствителни на нивното однесување.   

[/QUOTE]


Зошто „иако сме деца“...Па децата се најчувствителните суштества.
Те подржувам и тебе и темата. И, едно ме зачудува кај тебе, што, всушност,си ти: педагог во училиште или ученичка која има десетина години?

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: Julija
Датум на внесување: 17.Јануари.2008 во 18:15
Наставникот прво треба да ги сака децата. Колку примери има на наставници коишто не можат дете да смислат, а камо ли да го сакаат.

Наставникот треба да биде човек. Тука не мислам на homo sapiens, туку мислам да има во себе доволно воспитание, љубезност и пристојност.

Наставникот треба да има солидно познавање на својот предмет (или предмети), но и да има доволно општа кутура за да знае да ги поврзе некои работи со животот, природата и општо со светот ваков каков што е.

Наставникот треба да биде глумец...тој можеби одлично знае некоја работа, но треба да им дозволи на децата сами да ја "откријат". На тој начин ќе го поттикне природното љубопитство и истражувачкиот дух.



-------------


Постирано од: SummerLove
Датум на внесување: 17.Јануари.2008 во 19:55
Originally posted by Julija Julija напиша:

Наставникот прво треба да ги сака децата. Колку примери има на наставници коишто не можат дете да смислат, а камо ли да го сакаат.

Наставникот треба да биде човек. Тука не мислам на homo sapiens, туку мислам да има во себе доволно воспитание, љубезност и пристојност.

Наставникот треба да има солидно познавање на својот предмет (или предмети), но и да има доволно општа кутура за да знае да ги поврзе некои работи со животот, природата и општо со светот ваков каков што е.

Наставникот треба да биде глумец...тој можеби одлично знае некоја работа, но треба да им дозволи на децата сами да ја "откријат". На тој начин ќе го поттикне природното љубопитство и истражувачкиот дух.

no ucenicite isto


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 10:51
Взаменот почитување е најважно за секоја меѓучовечка релација

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: mamma
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 11:09
Uporen,nastojchiv da "izvadi" se od uchenikot-kako vistinski pedagog,
da bide vtor roditel,a ne samo nekoj koj "dava"znaenje,da ne gi "deli"
uchenicite na inteligentni i pomalku inteligentni,da znae kako da prijde na sekoj uchenik posebno....ima,...ima raboti koi ne gi pravat a ne se teshki.
Ima i nastavnici koi zasluzuvaat sekoja pochit.Se e do chovekot i zelbata
da raboti ona za koe se odluchil,kako i vo site drugi profesii


-------------
http://imageshack.us">
Shot at 2007-06-30[/IMG]


Постирано од: topsexy
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 11:54
zabaven


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 12:06
Како „ Политикин забавник“
Како „Забавна редакција“
Како„Забавна музика“
Како „Забавно рекреативна програма“
За тоа не мора да има диплома за наставник. И мајмуните во „Зоолошка„ се забавни,

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: ПодВодно
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 15:43
корисен
интересен
пријатен

Додека наставникот работи, ученикот да си мисли „Сакам да бидам како него/неа“.


Постирано од: BidiFit
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 15:59
Prvo treba da bide dobar menadjer, da se organizira da bide komunikativen i blizok so decata. Da gi nabljuduva site kako edinki a ne kako grupa.....

-------------
http://www.bidifit.com.mk - http://www.bidifit.com.mk


Постирано од: topsexy
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 16:53
Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

Како „ Политикин забавник“
Како „Забавна редакција“
Како„Забавна музика“
Како „Забавно рекреативна програма“
За тоа не мора да има диплома за наставник. И мајмуните во „Зоолошка„ се забавни,
 
 
zabaven vo smisla da e pristapen do ucenicite,da ima zezancii na negov cas,da se smee pocesto a ne da e kao spomenik............i
ete taka zabaven!
za zal od ponudenive ne go pronajdov toj zabaven profesor nikade...
 
a majmunite mene licno ne mi se zabavniголема%20насмевка


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 20:03
Originally posted by topsexy topsexy напиша:

Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

Како „ Политикин забавник“ Како „Забавна редакција“ Како„Забавна музика“ Како „Забавно рекреативна програма“ За тоа не мора да има диплома за наставник. И мајмуните во „Зоолошка„ се забавни,

 

 

zabaven vo smisla da e pristapen do ucenicite,da ima zezancii na negov cas,da se smee pocesto a ne da e kao spomenik............i

ete taka zabaven!

za zal od ponudenive ne go pronajdov toj zabaven profesor nikade...

 

a majmunite mene licno ne mi se zabavniголема%20насмевка



МИ Е МИЛО МНОГУ ПОРАДИ ТОА

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: aurelianus
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 20:16
..Авторитетна личност!!!Ако ова не е,или не се чувствува таков,тогаш слободно нека продава ..весници!!!

-------------
8"


Постирано од: BidiFit
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 20:54
Originally posted by aurelianus aurelianus напиша:

..Авторитетна личност!!!Ако ова не е,или не се чувствува таков,тогаш слободно нека продава ..весници!!!

Toa bese vo komunizmot!!!

-------------
http://www.bidifit.com.mk - http://www.bidifit.com.mk


Постирано од: aurelianus
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 21:02
...а сега ,треба со ножеви да ги гаќаат!!!Да не смее да даде укор....?

-------------
8"


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 21:03
Originally posted by BidiFit BidiFit напиша:

Originally posted by aurelianus aurelianus напиша:

..Авторитетна личност!!!Ако ова не е,или не се чувствува таков,тогаш слободно нека продава ..весници!!!

Toa bese vo komunizmot!!!


нАСТАВНИЦИТЕ ВО КОМУНИЗМОТ СОЗДАДОА КАДРИ. РАБОТАТА СО ЉУБОВ СИ ЈА РАБОТЕА И ЖНЕЕЈА УСПЕСИ И НАГРАДИ СО СВОИТЕ УЧЕНИЦИ. НАСТАВНИЦИТЕ ОД КОМУНИЗМОТ ДЕНЕС СЕ ГОРДЕАТ СО СВОИТЕ УЧЕНИЦИ
КОЛКУ ГОДИНИ ТИ УЧЕШЕ ВО КОМУНИЗМОТ?

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: BidiFit
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 21:07
Ne ucev vo komunizmot. Ama togas aftoritet bese da se tepaat decata ,neli?


-------------
http://www.bidifit.com.mk - http://www.bidifit.com.mk


Постирано од: topsexy
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 21:07
NE SE SOGLASUVAM SO OVA DEKA NASTAVNIKOT TREBA DA BIDE AVTORITETEN NIKOJ NEMA DA GO POCITUVA........A OD KOMUNIZMOT NI EDNA GODINA NE SUM FATILA ZA SREKA


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 21:11
Originally posted by topsexy topsexy напиша:

NE SE SOGLASUVAM SO OVA DEKA NASTAVNIKOT TREBA DA BIDE AVTORITETEN NIKOJ NEMA DA GO POCITUVA........A OD KOMUNIZMOT NI EDNA GODINA NE SUM FATILA ZA SREKA


ПРАШАЊЕТО НЕ БЕСЕ ИСПРАТЕНО НА ТВОЈА АДРЕСА - ЗА СРЕЌА

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: topsexy
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 21:13
Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

Originally posted by topsexy topsexy напиша:

NE SE SOGLASUVAM SO OVA DEKA NASTAVNIKOT TREBA DA BIDE AVTORITETEN NIKOJ NEMA DA GO POCITUVA........A OD KOMUNIZMOT NI EDNA GODINA NE SUM FATILA ZA SREKA


ПРАШАЊЕТО НЕ БЕСЕ ИСПРАТЕНО НА ТВОЈА АДРЕСА - ЗА СРЕЌА
 
 
ZA SREKA I BIDIFIT TI ODGOVORI


Постирано од: aurelianus
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 21:21
...ако е до мене,јас само до 4-то...толку и имам школо!!!Се потоа е гола вода..!

-------------
8"


Постирано од: mamma
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 22:15
Se prashuvam shto podrazbirate pod AVTORITETEN nastavnik??
Ke komentiram posle Vash*te odgovori i mislenja


-------------
http://imageshack.us">
Shot at 2007-06-30[/IMG]


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 22:21
                 НАГРАДЕН КОНк*рС
ЗА ДЕФИНИЦИЈА НА ПОИМОТ АВТОРИТЕТЕН НАСТАВНИК
НАГРАДА - ДОЗВОЛА ЗА ТРИДНЕВНО БЕГАЊЕ ОД ЧАСОВИ
СТАВЕТЕ ГО ВО ПЛИК ИМЕТО НА УЧИЛИШТЕТО, А НИЕ КЕ ЈА НАРЕДИМЕ СО ДИРЕКТОРОТ

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: mamma
Датум на внесување: 18.Јануари.2008 во 22:55
HAHAHAHAAH....moze,moze....bravo,..

-------------
http://imageshack.us">
Shot at 2007-06-30[/IMG]


Постирано од: Палестинец
Датум на внесување: 19.Јануари.2008 во 01:14
Наапан, непредвидлив, заебан, чуден, интересен, харизматичен, со чаршиски факултет и секако поулав од учениците.

-------------
Подобро ужасен крај, отколку ужаси без крај.


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 19.Јануари.2008 во 09:41
и да оди на раце низ училницата...

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: Палестинец
Датум на внесување: 20.Јануари.2008 во 01:03
Originally posted by Палестинец Палестинец напиша:

Наапан, непредвидлив, заебан, чуден, интересен, харизматичен, со чаршиски факултет и секако поулав од учениците.
 
Ќе заборавев, да не биде како Мајсторче од серијата Штрумфови и како majtorce62 од форумот ИДИВИДИ. 


-------------
Подобро ужасен крај, отколку ужаси без крај.


Постирано од: Monuska
Датум на внесување: 20.Јануари.2008 во 12:43
Originally posted by Палестинец Палестинец напиша:

Originally posted by Палестинец Палестинец напиша:

Наапан, непредвидлив, заебан, чуден, интересен, харизматичен, со чаршиски факултет и секако поулав од учениците.

 


Ќе заборавев, да не биде како Мајсторче од серијата Штрумфови и како majtorce62 од форумот ИДИВИДИ. 


Жалам ама многу е очигледно дека ова го напиша од инает, токму таквите професори кои што ги опиша ти, се оние исмеаните од страна на учениците, затоа што ако забележа ти не опиша професор туку кловн, еве јас како ученик ти кажувам дека би сакала некој учен професор, со правилен пристап и расудувања, некој токму како Мајсторче62, а друг пат ти препорачувам да не судиш за луѓето пред да ги запознаеш.

-------------
Сите го сакаме она што не можеме да го имаме. Вистинските луѓе знаат да се помират со тоа...


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 20.Јануари.2008 во 14:55
Originally posted by Палестинец Палестинец напиша:

Originally posted by Палестинец Палестинец напиша:

Наапан, непредвидлив, заебан, чуден, интересен, харизматичен, со чаршиски факултет и секако поулав од учениците.

 


Ќе заборавев, да не биде како Мајсторче од серијата Штрумфови и како majtorce62 од форумот ИДИВИДИ. 


Благодарам за унапредуванјето. Од првата наставничка плата добиваш честење.

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: CaVaLi
Датум на внесување: 23.Јануари.2008 во 00:24
da bide svesen kade e i za sto e tuka


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 23.Јануари.2008 во 14:46
Originally posted by BidiFit BidiFit напиша:

Ne ucev vo komunizmot. Ama togas aftoritet bese da se tepaat decata ,neli?


Не, тому како што мислиш. Тоа било во српско и во бугарско... Мене еднаш или двапати ме има удрено наставник, ама не душмански, туку да ме приземји.

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: zbunet
Датум на внесување: 23.Јануари.2008 во 15:02



Постирано од: zbunet
Датум на внесување: 23.Јануари.2008 во 15:06



Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 23.Јануари.2008 во 15:07
Со ваква класна и јас би бил збунет...Море каков збунет - нокаутиран до пензија...

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: BidiFit
Датум на внесување: 23.Јануари.2008 во 16:29
Веќе кажав. Некоја друга поубава дефиниција ќе може?


-------------
http://www.bidifit.com.mk - http://www.bidifit.com.mk


Постирано од: Biba_G
Датум на внесување: 23.Јануари.2008 во 19:42
Пред се,треба да е свесен дека тој е таму заради децата,а не децата заради него.Треба да е добар човек,да знае да ги цени децата,да ги наградува за постигнатиот труд,да ги насочи на прав пат кога гледа дека малку застрануваат.Да е добар психолог и да знае да се справи со уште минимум 25 различни карактери.


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 25.Јануари.2008 во 09:14
И да биде трпелив и бесконечен сунѓер

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: Biba_G
Датум на внесување: 25.Јануари.2008 во 22:56
Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

И да биде трпелив и бесконечен сунѓер


сунѓер???


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 25.Јануари.2008 во 23:05
Originally posted by Biba_G Biba_G напиша:

Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

И да биде трпелив и бесконечен сунѓер


сунѓер???


да, во конкретната смисла на зборот, да впива бескрајно секакви глупости од учениците.

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: Eli
Датум на внесување: 26.Јануари.2008 во 00:46
Da bide priroden,da ne glumi nekoj avtoritet zaso taka ke ima samo kontra efekt..da bide prijatelski nastroen kon ucenicite i da go pravi casot da bide interesen na nekoj nacin


Постирано од: Biba_G
Датум на внесување: 28.Јануари.2008 во 00:04
Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

Originally posted by Biba_G Biba_G напиша:

Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

И да биде трпелив и бесконечен сунѓер


сунѓер???


да, во конкретната смисла на зборот, да впива бескрајно секакви глупости од учениците.


и да спие на лево уво,а десното ич да не му мрда што дозволил учениците да му сервираат секакви глупости???


Постирано од: zabegan
Датум на внесување: 28.Јануари.2008 во 00:08
Originally posted by Biba_G Biba_G напиша:

Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

Originally posted by Biba_G Biba_G напиша:

Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

И да биде трпелив и бесконечен сунѓер


сунѓер???


да, во конкретната смисла на зборот, да впива бескрајно секакви глупости од учениците.


и да спие на лево уво,а десното ич да не му мрда што дозволил учениците да му сервираат секакви глупости???
па имам еден таков


-------------
размисли пред да напишеш глупост


Постирано од: UnforgiveN
Датум на внесување: 28.Јануари.2008 во 09:18
Originally posted by Eli Eli напиша:

Da bide priroden,da ne glumi nekoj avtoritet zaso taka ke ima samo kontra efekt..da bide prijatelski nastroen kon ucenicite i da go pravi casot da bide interesen na nekoj nacin


Па и вештачки наставници имало??? Не свакај погрешно се шалам само


Постирано од: Biba_G
Датум на внесување: 28.Јануари.2008 во 16:17
Originally posted by zabegan zabegan напиша:


Originally posted by Biba_G Biba_G напиша:

Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

Originally posted by Biba_G Biba_G напиша:

Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

И да биде трпелив и бесконечен сунѓер


сунѓер???


да, во конкретната смисла на зборот, да впива бескрајно секакви глупости од учениците.


и да спие на лево уво,а десното ич да не му мрда што дозволил учениците да му сервираат секакви глупости???
па имам еден таков


Ако е само еден ич не го ни рачунаме


Постирано од: mozesk
Датум на внесување: 28.Јануари.2008 во 16:30
Имам и јас еден. А да ги составиме, може партија ке си формираат!


Постирано од: BidiFit
Датум на внесување: 28.Јануари.2008 во 16:47
Мора да има познавања од повеќе области да не биде едносмерен.
Да има сенс и да ги забелезува талентираните деца. Да им помогне да им одговара на поставените прашања.

-------------
http://www.bidifit.com.mk - http://www.bidifit.com.mk


Постирано од: UnforgiveN
Датум на внесување: 28.Јануари.2008 во 20:22
Ама едно не ми е јасно...зошто за некој струки незнам за другите ама еве замојава-Архитектура што има да учам јас за освојуванјата на колумбо по историја што ке ми го тоа???ама за тоа не се криви наставниците...


Постирано од: IQ
Датум на внесување: 28.Јануари.2008 во 21:55
koga ke porasnesh ke sfatish zoshto ti e toa

-------------
http://imageshack.us">
[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=521&i=00001awbzx1.jpg][IMG]http://img521.imageshack.us/img521/


Постирано од: BidiFit
Датум на внесување: 30.Јануари.2008 во 13:23
Originally posted by IQ IQ напиша:

koga ke porasnesh ke sfatish zoshto ti e toa

Само да те поздравам!!!

-------------
http://www.bidifit.com.mk - http://www.bidifit.com.mk


Постирано од: UnforgiveN
Датум на внесување: 30.Јануари.2008 во 18:44
Originally posted by IQ IQ напиша:

koga ke porasnesh ke sfatish zoshto ti e toa

ОК ке видиме...


Постирано од: IQ
Датум на внесување: 31.Јануари.2008 во 04:42
Originally posted by BidiFit BidiFit напиша:

Originally posted by IQ IQ напиша:

koga ke porasnesh ke sfatish zoshto ti e toa

Само да те поздравам!!!


fala za pozdravot

-------------
http://imageshack.us">
[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=521&i=00001awbzx1.jpg][IMG]http://img521.imageshack.us/img521/


Постирано од: IQ
Датум на внесување: 31.Јануари.2008 во 04:43
Originally posted by UnforgiveN UnforgiveN напиша:

Originally posted by IQ IQ напиша:

koga ke porasnesh ke sfatish zoshto ti e toa

ОК ке видиме...


nema da zahalish ako uchish od se po neshto veruvaj

-------------
http://imageshack.us">
[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=521&i=00001awbzx1.jpg][IMG]http://img521.imageshack.us/img521/


Постирано од: UnforgiveN
Датум на внесување: 01.Февруари.2008 во 00:01
Originally posted by IQ IQ напиша:

Originally posted by UnforgiveN UnforgiveN напиша:

Originally posted by IQ IQ напиша:

koga ke porasnesh ke sfatish zoshto ti e toa

ОК ке видиме...


nema da zahalish ako uchish od se po neshto veruvaj


Знам знам ама треба повеке да ме подбутнат на мојата струка


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 03.Февруари.2008 во 17:56
Се што прави наставникот во својата професија треба да биде во полза на ученикот, никако заради задоволување на некои свои амбици, кариера или да очекува награда поради тоа.Ако наставникот го носи епитетот втор родител, така треба да се однесува - како родител во вистинската смисла. Во никој случај не смее да го мрази ученикот, без разлика на грешката што ја направил кон него. Секогаш треба да простува и да го пофалува вредното кај ученикот, а на негативноста да укажува и со личен пример да настојува да ја елеминира од профилот на ученикот.
Ете таков треба да биде наставникот. Кој не се согласува нека си бара работа во свињарска фарма.

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: lpartik
Датум на внесување: 03.Февруари.2008 во 21:43
ТЕМАВА Е ИНТЕРЕСНА, А ЈАС ПОБРЗАВ ВЕДНАШ НА ПОСЛЕДНАТА СТРАНИЦА, БЕЗ ДА ГИ ПРОЧИТАМ ПРЕТХОДНИТЕ...НЕКА МИ ПРОСТАТ ОНИЕ ФОРУМЏИИ СО ЧИЕ МИСЛЕЊЕ МОЕТО СЛУЧАЈНО СЕ СОВПАЃА, А НЕ ГИ ЦИТИРАМ.СЛУЧАЈНО СУМ НАСТАВНИК, МНОГУ РАБОТИ СЕ ИЗМЕНИЈА ОД ВРЕМЕТО КОГА БЕВ УЧЕНИК,(ВО КОМУНИЗМОТ) КОГА БЕВ СТУДЕНТ, И СЕГА КОГА СУМ НАСТАВНИК. НЕКОИ МОИ КОЛЕГИ УСПЕШНО СЕ ВКЛОПИЈА ВО НОВИТЕ ТЕКОВИ, НО ОГРОМЕН БРОЈ НЕ МОЖАТ ДА СЕ ПОМИРАТ СО НОВОНАСТАНАТИТЕ УСЛОВИ. УМРЕ ВРЕМЕТО КОГА НАСТАВНИЦИТЕ БЕА НЕПРИКОСНОВЕНИ, ПОЛУБОГОВИ, СЕЗНАЈОВЦИ...КОГА МОЖЕА ДА СЕ ИЗЖИВУВААТ БЕЗ НИКОМУ ДА ПОЛАГААТ СМЕТКА.И ТОГАШ НАСТАВНИЦИТЕ ВЕЛЕА ДЕКА СЕ ТУКА ЗАРАДИ НАС, ДЕКА НИЕ СМЕ НАЈВАЖНИ...НО ТОА БЕА САМО ФРАЗИ,ЧИЕ ВИСТИНСКО ЗНАЧЕЊЕ МОЖЕБИ НИ САМИТЕ НЕ ГО ЗНАЕЈА.ТЕПАА ЗА НЕМАЊЕ ДОМАШНО, ЗА НЕЗНАЕЊЕ,А ДАЛИ СИТЕ ДЕЦА СЕ РАЃААТ СО ЕДНАКВИ ПРЕДИСПОЗИЦИИ? СЕ ЗАНЕСУВАА СО УТОПИСТИЧКИТЕ ИДЕИ НА РУСО, ДЕКА ДЕТЕТО СЕ РАЃА TABULA RASA.ДАЛИ СИТЕ ДЕЦА ИМАА ИСТИ СОЦИЈАЛНИ УСЛОВИ, А НЕ УЧЕА, ПА ДУРИ ОНИЕ ПОБОГАТИТЕ БЕА УБЕДЕНИ,ДЕКА СИТЕ СМЕ ЕДНАКВИ. НА ФАКУЛТЕТ НЕ УЧЕА ДЕКА НАСТАВНИКОТ ТРЕБА ДА БИДЕ ВО КОСТУМ, ДЕКА НЕ СМЕЕ ДА КАЖЕ - НЕ ЗНАМ. ПА МЕНЕ УНИВЕРЗИТЕТСКИ ПРОФЕСОР НЕ ЗНАЕЛ ДА МИ ОДГОВОРИ НА ЕДНО ПРАШАЊЕ.СЕ МАЧЕШЕ,А МОЖЕШЕ ПОШТЕНО ДА СИ ПРИЗНАЕ ДЕКА НЕ ЗНАЕ. А ЗАРЕМ МОРА СЕ ДА ЗНАЕ? НЕКОГАШ,НЕКОЈ ПОДАТОК МОЖЕ ДА ГО ПРОЧИТА УЧЕНИК, А НАСТАВНИКОТ ДА НЕ ГО ЗНАЕ, ИЛИ КНИГА...ЗАРЕМ НЕКОЈ МОЖЕ ДА ГИ ПРОЧИТА СИТЕ КНИГИ? ЗАШТО ДА НОСАМ КОСТУМ ПО СЕКОЈА ЦЕНА, КОГА ВО НЕГО НЕ СЕ ЧУВСТВУВАМ СВОЈ, СЛОБОДЕН...ДЕЦАТА САКААТ,СО ПРАВО-НАСТАВНИК ШТО НАВРЕМЕ ЌЕ ВЛЕЗЕ НА ЧАС И СО НИВ ЌЕ РАБОТИ 40 МИН.САКААТ ТОЛЕРАНТЕН НАСТАВНИК,КОЈ ЌЕ ИМА РАЗБИРАЊЕ И ЗА НИВНИТЕ ПРОБЛЕМИ.САКААТ ВЕДАР НАСТАВНИК КОЈ УМЕЕ И ВИЦ ДА КАЖЕ И ДА СЕ НАСМЕЕ. ТОА НЕ ЗНАЧИ ДЕКА ГИ ЦЕНАТ И ПОЧИТУВААТ ОНИЕ НАСТАВНИЦИ ЧИИ ЧАСОВИ ПОМИНУВААТ ВО- ХИХИХИ-ХАХАХА.ПОНЕКОГАШ ОВИЕ АТРИБУТИ МОЖАТ ДА ГИ НАЈДАТ РАСФРЛАНИ КАЈ ПОВЕЌЕ НАСТАВНИЦИ, МНОГУ РЕТКО НА ЕДНО МЕСТО.


Постирано од: zbunet
Датум на внесување: 03.Февруари.2008 во 22:02



Постирано од: zagor
Датум на внесување: 03.Февруари.2008 во 22:18
Originally posted by lpartik lpartik напиша:

ТЕМАВА Е ИНТЕРЕСНА, А ЈАС ПОБРЗАВ ВЕДНАШ НА ПОСЛЕДНАТА СТРАНИЦА, БЕЗ ДА ГИ ПРОЧИТАМ ПРЕТХОДНИТЕ...НЕКА МИ ПРОСТАТ ОНИЕ ФОРУМЏИИ СО ЧИЕ МИСЛЕЊЕ МОЕТО СЛУЧАЈНО СЕ СОВПАЃА, А НЕ ГИ ЦИТИРАМ.СЛУЧАЈНО СУМ НАСТАВНИК, МНОГУ РАБОТИ СЕ ИЗМЕНИЈА ОД ВРЕМЕТО КОГА БЕВ УЧЕНИК,(ВО КОМУНИЗМОТ) КОГА БЕВ СТУДЕНТ, И СЕГА КОГА СУМ НАСТАВНИК. НЕКОИ МОИ КОЛЕГИ УСПЕШНО СЕ ВКЛОПИЈА ВО НОВИТЕ ТЕКОВИ, НО ОГРОМЕН БРОЈ НЕ МОЖАТ ДА СЕ ПОМИРАТ СО НОВОНАСТАНАТИТЕ УСЛОВИ. УМРЕ ВРЕМЕТО КОГА НАСТАВНИЦИТЕ БЕА НЕПРИКОСНОВЕНИ, ПОЛУБОГОВИ, СЕЗНАЈОВЦИ...КОГА МОЖЕА ДА СЕ ИЗЖИВУВААТ БЕЗ НИКОМУ ДА ПОЛАГААТ СМЕТКА.И ТОГАШ НАСТАВНИЦИТЕ ВЕЛЕА ДЕКА СЕ ТУКА ЗАРАДИ НАС, ДЕКА НИЕ СМЕ НАЈВАЖНИ...НО ТОА БЕА САМО ФРАЗИ,ЧИЕ ВИСТИНСКО ЗНАЧЕЊЕ МОЖЕБИ НИ САМИТЕ НЕ ГО ЗНАЕЈА.ТЕПАА ЗА НЕМАЊЕ ДОМАШНО, ЗА НЕЗНАЕЊЕ,А ДАЛИ СИТЕ ДЕЦА СЕ РАЃААТ СО ЕДНАКВИ ПРЕДИСПОЗИЦИИ? СЕ ЗАНЕСУВАА СО УТОПИСТИЧКИТЕ ИДЕИ НА РУСО, ДЕКА ДЕТЕТО СЕ РАЃА TABULA RASA.ДАЛИ СИТЕ ДЕЦА ИМАА ИСТИ СОЦИЈАЛНИ УСЛОВИ, А НЕ УЧЕА, ПА ДУРИ ОНИЕ ПОБОГАТИТЕ БЕА УБЕДЕНИ,ДЕКА СИТЕ СМЕ ЕДНАКВИ. НА ФАКУЛТЕТ НЕ УЧЕА ДЕКА НАСТАВНИКОТ ТРЕБА ДА БИДЕ ВО КОСТУМ, ДЕКА НЕ СМЕЕ ДА КАЖЕ - НЕ ЗНАМ. ПА МЕНЕ УНИВЕРЗИТЕТСКИ ПРОФЕСОР НЕ ЗНАЕЛ ДА МИ ОДГОВОРИ НА ЕДНО ПРАШАЊЕ.СЕ МАЧЕШЕ,А МОЖЕШЕ ПОШТЕНО ДА СИ ПРИЗНАЕ ДЕКА НЕ ЗНАЕ. А ЗАРЕМ МОРА СЕ ДА ЗНАЕ? НЕКОГАШ,НЕКОЈ ПОДАТОК МОЖЕ ДА ГО ПРОЧИТА УЧЕНИК, А НАСТАВНИКОТ ДА НЕ ГО ЗНАЕ, ИЛИ КНИГА...ЗАРЕМ НЕКОЈ МОЖЕ ДА ГИ ПРОЧИТА СИТЕ КНИГИ? ЗАШТО ДА НОСАМ КОСТУМ ПО СЕКОЈА ЦЕНА, КОГА ВО НЕГО НЕ СЕ ЧУВСТВУВАМ СВОЈ, СЛОБОДЕН...ДЕЦАТА САКААТ,СО ПРАВО-НАСТАВНИК ШТО НАВРЕМЕ ЌЕ ВЛЕЗЕ НА ЧАС И СО НИВ ЌЕ РАБОТИ 40 МИН.САКААТ ТОЛЕРАНТЕН НАСТАВНИК,КОЈ ЌЕ ИМА РАЗБИРАЊЕ И ЗА НИВНИТЕ ПРОБЛЕМИ.САКААТ ВЕДАР НАСТАВНИК КОЈ УМЕЕ И ВИЦ ДА КАЖЕ И ДА СЕ НАСМЕЕ. ТОА НЕ ЗНАЧИ ДЕКА ГИ ЦЕНАТ И ПОЧИТУВААТ ОНИЕ НАСТАВНИЦИ ЧИИ ЧАСОВИ ПОМИНУВААТ ВО- ХИХИХИ-ХАХАХА.ПОНЕКОГАШ ОВИЕ АТРИБУТИ МОЖАТ ДА ГИ НАЈДАТ РАСФРЛАНИ КАЈ ПОВЕЌЕ НАСТАВНИЦИ, МНОГУ РЕТКО НА ЕДНО МЕСТО.
 
 
 
...ЈАС НЕ РАЗБРАВ НИШТОизненадување,А СИГУРЕН СУМ ДЕКА НИ ДЕЦАТА ШТО ГИ УЧИШ...ШТО САКАШ ДА КАЖЕШ?


-------------
...zagor e ziv,se drugo e laga.


Постирано од: len4e
Датум на внесување: 03.Февруари.2008 во 22:42
Pozdrav!
Licno mislam deka denesnite nastavnici se mnogu popristapni i pokumunikativni deka nivniot odnos e na nivo.No da znaete deka vo denesno vreme ima i golemi razliki i kaj ucenicite,
tie se mnogu slobodni,no sepak ima i takvi koi pred se nemaat nikakva opsta kultura koja sepak mislam deka pred se se steknuva doma,a na uciliste moze samo da se dooformi.


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 03.Февруари.2008 во 23:16
Повеќето од родителите децата ги носат од малечки во градинки. Не само да им бидат згрижени туку и да примат во себе некакви културолошки, естетски, општествени и етички вредности. Мислам дека вината не треба да се префрла само на родителите. Ако воспитувачка само вика по децата за да биде мир во градинката, за да не ја боли глава и слично, тогаш од воспитната функција која треба кај детето да профилира одредени позитивни карактеристики ќе нема никакви резултати. Но ако таа работи со децата и преку примери им укаже од потребата од пристојно и културно однесување во средина, тогаш дететоќе знае што вградува во својот културолошки профил
и зошто му е тоа.

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: IQ
Датум на внесување: 03.Февруари.2008 во 23:18
so silni nervi treba da bide nastavnikot

-------------
http://imageshack.us">
[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=521&i=00001awbzx1.jpg][IMG]http://img521.imageshack.us/img521/


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 03.Февруари.2008 во 23:24
Originally posted by IQ IQ напиша:

so silni nervi treba da bide nastavnikot


Некој, по се изгледа се подготвува, за „губење нерви“



-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: IQ
Датум на внесување: 03.Февруари.2008 во 23:52
Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

Originally posted by IQ IQ напиша:

so silni nervi treba da bide nastavnikot


Некој, по се изгледа се подготвува, за „губење нерви“



od kade toa go zakluci?

-------------
http://imageshack.us">
[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=521&i=00001awbzx1.jpg][IMG]http://img521.imageshack.us/img521/


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 03.Февруари.2008 во 23:59
Originally posted by IQ IQ напиша:

Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

Originally posted by IQ IQ напиша:

so silni nervi treba da bide nastavnikot


Некој, по се изгледа се подготвува, за „губење нерви“



od kade toa go zakluci?


Како да си даваш к*раж пред нешто што те очекува...Така јас кога одам на заболекар, си викам,„ Ништо страшно, само малку че те пецне, како оса да те каснала!“

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: IQ
Датум на внесување: 04.Февруари.2008 во 00:03
e aj dobro

-------------
http://imageshack.us">
[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=521&i=00001awbzx1.jpg][IMG]http://img521.imageshack.us/img521/


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 04.Февруари.2008 во 00:06
Originally posted by IQ IQ напиша:

e aj dobro


Еј, не мораш ако не сакаш...Да не биде дека јас те излагав, па да те носам на совес...

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: IQ
Датум на внесување: 04.Февруари.2008 во 00:06
Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

Originally posted by IQ IQ напиша:

e aj dobro


Еј, не мораш ако не сакаш...Да не биде дека јас те излагав, па да те носам на совес...


shto ne moram?

-------------
http://imageshack.us">
[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=521&i=00001awbzx1.jpg][IMG]http://img521.imageshack.us/img521/


Постирано од: Палестинец
Датум на внесување: 04.Февруари.2008 во 03:24
Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

Се што прави наставникот во својата професија треба да биде во полза на ученикот, никако заради задоволување на некои свои амбици, кариера или да очекува награда поради тоа.Ако наставникот го носи епитетот втор родител, така треба да се однесува - како родител во вистинската смисла. Во никој случај не смее да го мрази ученикот, без разлика на грешката што ја направил кон него. Секогаш треба да простува и да го пофалува вредното кај ученикот, а на негативноста да укажува и со личен пример да настојува да ја елеминира од профилот на ученикот.
Ете таков треба да биде наставникот. Кој не се согласува нека си бара работа во свињарска фарма.
 
Добро е, те разбравме работнику од Свињарската фарма.


-------------
Подобро ужасен крај, отколку ужаси без крај.


Постирано од: marco_antony
Датум на внесување: 04.Февруари.2008 во 08:06


Nastavnikot treba da bide covek koj sto znae da prenese znaenje ...

no sepak treba da bideme svesni deka vo eden klas ...
ima hi-kvadrat raspredelba ...

eden del od ucenicite ke imaat 5-ki
drugi 4,3,2 ....

a edinicite se kako na ucenicite ...
taka i na nastavnicite ...



-------------
                             PARADISE MACEDONIA


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 04.Февруари.2008 во 16:06
Originally posted by Палестинец Палестинец напиша:

Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

Се што прави наставникот во својата професија треба да биде во полза на ученикот, никако заради задоволување на некои свои амбици, кариера или да очекува награда поради тоа.Ако наставникот го носи епитетот втор родител, така треба да се однесува - како родител во вистинската смисла. Во никој случај не смее да го мрази ученикот, без разлика на грешката што ја направил кон него. Секогаш треба да простува и да го пофалува вредното кај ученикот, а на негативноста да укажува и со личен пример да настојува да ја елеминира од профилот на ученикот. Ете таков треба да биде наставникот. Кој не се согласува нека си бара работа во свињарска фарма.

 

Добро е, те разбравме работнику од Свињарската фарма.


Најпосле и свињата да разбере нешто.

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: lpartik
Датум на внесување: 04.Февруари.2008 во 19:36
Originally posted by zagor zagor напиша:

Originally posted by lpartik lpartik напиша:

ТЕМАВА Е ИНТЕРЕСНА, А ЈАС ПОБРЗАВ ВЕДНАШ НА ПОСЛЕДНАТА СТРАНИЦА, БЕЗ ДА ГИ ПРОЧИТАМ ПРЕТХОДНИТЕ...НЕКА МИ ПРОСТАТ ОНИЕ ФОРУМЏИИ СО ЧИЕ МИСЛЕЊЕ МОЕТО СЛУЧАЈНО СЕ СОВПАЃА, А НЕ ГИ ЦИТИРАМ.СЛУЧАЈНО СУМ НАСТАВНИК, МНОГУ РАБОТИ СЕ ИЗМЕНИЈА ОД ВРЕМЕТО КОГА БЕВ УЧЕНИК,(ВО КОМУНИЗМОТ) КОГА БЕВ СТУДЕНТ, И СЕГА КОГА СУМ НАСТАВНИК. НЕКОИ МОИ КОЛЕГИ УСПЕШНО СЕ ВКЛОПИЈА ВО НОВИТЕ ТЕКОВИ, НО ОГРОМЕН БРОЈ НЕ МОЖАТ ДА СЕ ПОМИРАТ СО НОВОНАСТАНАТИТЕ УСЛОВИ. УМРЕ ВРЕМЕТО КОГА НАСТАВНИЦИТЕ БЕА НЕПРИКОСНОВЕНИ, ПОЛУБОГОВИ, СЕЗНАЈОВЦИ...КОГА МОЖЕА ДА СЕ ИЗЖИВУВААТ БЕЗ НИКОМУ ДА ПОЛАГААТ СМЕТКА.И ТОГАШ НАСТАВНИЦИТЕ ВЕЛЕА ДЕКА СЕ ТУКА ЗАРАДИ НАС, ДЕКА НИЕ СМЕ НАЈВАЖНИ...НО ТОА БЕА САМО ФРАЗИ,ЧИЕ ВИСТИНСКО ЗНАЧЕЊЕ МОЖЕБИ НИ САМИТЕ НЕ ГО ЗНАЕЈА.ТЕПАА ЗА НЕМАЊЕ ДОМАШНО, ЗА НЕЗНАЕЊЕ,А ДАЛИ СИТЕ ДЕЦА СЕ РАЃААТ СО ЕДНАКВИ ПРЕДИСПОЗИЦИИ? СЕ ЗАНЕСУВАА СО УТОПИСТИЧКИТЕ ИДЕИ НА РУСО, ДЕКА ДЕТЕТО СЕ РАЃА TABULA RASA.ДАЛИ СИТЕ ДЕЦА ИМАА ИСТИ СОЦИЈАЛНИ УСЛОВИ, А НЕ УЧЕА, ПА ДУРИ ОНИЕ ПОБОГАТИТЕ БЕА УБЕДЕНИ,ДЕКА СИТЕ СМЕ ЕДНАКВИ. НА ФАКУЛТЕТ НЕ УЧЕА ДЕКА НАСТАВНИКОТ ТРЕБА ДА БИДЕ ВО КОСТУМ, ДЕКА НЕ СМЕЕ ДА КАЖЕ - НЕ ЗНАМ. ПА МЕНЕ УНИВЕРЗИТЕТСКИ ПРОФЕСОР НЕ ЗНАЕЛ ДА МИ ОДГОВОРИ НА ЕДНО ПРАШАЊЕ.СЕ МАЧЕШЕ,А МОЖЕШЕ ПОШТЕНО ДА СИ ПРИЗНАЕ ДЕКА НЕ ЗНАЕ. А ЗАРЕМ МОРА СЕ ДА ЗНАЕ? НЕКОГАШ,НЕКОЈ ПОДАТОК МОЖЕ ДА ГО ПРОЧИТА УЧЕНИК, А НАСТАВНИКОТ ДА НЕ ГО ЗНАЕ, ИЛИ КНИГА...ЗАРЕМ НЕКОЈ МОЖЕ ДА ГИ ПРОЧИТА СИТЕ КНИГИ? ЗАШТО ДА НОСАМ КОСТУМ ПО СЕКОЈА ЦЕНА, КОГА ВО НЕГО НЕ СЕ ЧУВСТВУВАМ СВОЈ, СЛОБОДЕН...ДЕЦАТА САКААТ,СО ПРАВО-НАСТАВНИК ШТО НАВРЕМЕ ЌЕ ВЛЕЗЕ НА ЧАС И СО НИВ ЌЕ РАБОТИ 40 МИН.САКААТ ТОЛЕРАНТЕН НАСТАВНИК,КОЈ ЌЕ ИМА РАЗБИРАЊЕ И ЗА НИВНИТЕ ПРОБЛЕМИ.САКААТ ВЕДАР НАСТАВНИК КОЈ УМЕЕ И ВИЦ ДА КАЖЕ И ДА СЕ НАСМЕЕ. ТОА НЕ ЗНАЧИ ДЕКА ГИ ЦЕНАТ И ПОЧИТУВААТ ОНИЕ НАСТАВНИЦИ ЧИИ ЧАСОВИ ПОМИНУВААТ ВО- ХИХИХИ-ХАХАХА.ПОНЕКОГАШ ОВИЕ АТРИБУТИ МОЖАТ ДА ГИ НАЈДАТ РАСФРЛАНИ КАЈ ПОВЕЌЕ НАСТАВНИЦИ, МНОГУ РЕТКО НА ЕДНО МЕСТО.




...ЈАС НЕ РАЗБРАВ НИШТОизненадување,А СИГУРЕН СУМ ДЕКА НИ ДЕЦАТА ШТО ГИ УЧИШ...ШТО САКАШ ДА КАЖЕШ?
ЌЕ ПИШУВАМ ПОЛЕКА, ЗАШТО ТИ БАВНО СФАЌАШ...
НА ТАКВИТЕ КАКО ТЕБЕ ГРЕОТА Е ДА ИМ СЕ РЕПЛИЦИРА, АМА СЕПАК ЌЕ СЕ ОБИДАМ ДА ТИ ОБЈАСНАМ, МОЖЕБИ СПАЃАШ ВО КАТЕГОРИЈАТА НА СПОРОМИСЛЕЧКИ ЛИЧНОСТИ...МОЖЕБИ НЕ СИ БЕЗНАДЕЖЕН СЛУЧАЈ.СО ТОА ДЕКА НЕ СИ РАЗБРАЛ НЕ СЕ ОПТЕРЕТУВАЈ МНОГУ, ТАКВИ КАКО ТЕБЕ ИМА... НЕ МНОГУ-АМА ГИ ИМА.СИТЕ НЕ РАЗБИРААТ. ДА ТИ ОБЈАСНАМ ПОСЛИКОВИТО ЗА ДА МЕ РАЗБЕРЕШ: ТОА ТИ Е КАКО ВО ЕДНА НИВА ДА САДИШ БОСТАН. СЕМЕТО-ИСТО,ЗЕМЈАТА-ИСТА,ИСТО СОНЦЕ ГИ ГРЕЕ,ИСТА ВОДА ГИ НАВОДНУВА...А ПЛОДОВИТЕ НЕ СЕ ИСТИ?!НЕКОИ ГОЛЕМИ И ЗРЕЛИ, ДРУГИ МАЛЕЧКИ,ТРЕТИ „ЧИКРЛИИ“... ПА И УЧЕНИЦИТЕ , СИТЕ НЕ СФАЌААТ. ЧИТАЈ И ПОНАТАМУ ЗАГОР И БЛЕК СТЕНА,И ГЛЕДАЈ САПУНИЦИ...ТАМУ НЕМА НИШТО ЗА СФАЌАЊЕ...СЕ ТИ Е НАЦРТАНО.СОВЕТ- НЕ ПИКАЈ СИ ГО ГАЗОТ ТАМУ КАЈ ШТО СИ ГИ МЕРАТ МАГАРИЊАТА.


Постирано од: Палестинец
Датум на внесување: 05.Февруари.2008 во 00:16
Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

Originally posted by Палестинец Палестинец напиша:

Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

Се што прави наставникот во својата професија треба да биде во полза на ученикот, никако заради задоволување на некои свои амбици, кариера или да очекува награда поради тоа.Ако наставникот го носи епитетот втор родител, така треба да се однесува - како родител во вистинската смисла. Во никој случај не смее да го мрази ученикот, без разлика на грешката што ја направил кон него. Секогаш треба да простува и да го пофалува вредното кај ученикот, а на негативноста да укажува и со личен пример да настојува да ја елеминира од профилот на ученикот. Ете таков треба да биде наставникот. Кој не се согласува нека си бара работа во свињарска фарма.

 

Добро е, те разбравме работнику од Свињарската фарма.


Најпосле и свињата да разбере нешто.
 

Работникот од Свињарската фарма и

Мајсторот на церемонијата Мајсторче 62 
 
                    HzQ2q7zU.jpg%20image%20by%20Palestinec


-------------
Подобро ужасен крај, отколку ужаси без крај.


Постирано од: zagor
Датум на внесување: 05.Февруари.2008 во 00:25
Originally posted by lpartik lpartik напиша:

Originally posted by zagor zagor напиша:

Originally posted by lpartik lpartik напиша:

ТЕМАВА Е ИНТЕРЕСНА, А ЈАС ПОБРЗАВ ВЕДНАШ НА ПОСЛЕДНАТА СТРАНИЦА, БЕЗ ДА ГИ ПРОЧИТАМ ПРЕТХОДНИТЕ...НЕКА МИ ПРОСТАТ ОНИЕ ФОРУМЏИИ СО ЧИЕ МИСЛЕЊЕ МОЕТО СЛУЧАЈНО СЕ СОВПАЃА, А НЕ ГИ ЦИТИРАМ.СЛУЧАЈНО СУМ НАСТАВНИК, МНОГУ РАБОТИ СЕ ИЗМЕНИЈА ОД ВРЕМЕТО КОГА БЕВ УЧЕНИК,(ВО КОМУНИЗМОТ) КОГА БЕВ СТУДЕНТ, И СЕГА КОГА СУМ НАСТАВНИК. НЕКОИ МОИ КОЛЕГИ УСПЕШНО СЕ ВКЛОПИЈА ВО НОВИТЕ ТЕКОВИ, НО ОГРОМЕН БРОЈ НЕ МОЖАТ ДА СЕ ПОМИРАТ СО НОВОНАСТАНАТИТЕ УСЛОВИ. УМРЕ ВРЕМЕТО КОГА НАСТАВНИЦИТЕ БЕА НЕПРИКОСНОВЕНИ, ПОЛУБОГОВИ, СЕЗНАЈОВЦИ...КОГА МОЖЕА ДА СЕ ИЗЖИВУВААТ БЕЗ НИКОМУ ДА ПОЛАГААТ СМЕТКА.И ТОГАШ НАСТАВНИЦИТЕ ВЕЛЕА ДЕКА СЕ ТУКА ЗАРАДИ НАС, ДЕКА НИЕ СМЕ НАЈВАЖНИ...НО ТОА БЕА САМО ФРАЗИ,ЧИЕ ВИСТИНСКО ЗНАЧЕЊЕ МОЖЕБИ НИ САМИТЕ НЕ ГО ЗНАЕЈА.ТЕПАА ЗА НЕМАЊЕ ДОМАШНО, ЗА НЕЗНАЕЊЕ,А ДАЛИ СИТЕ ДЕЦА СЕ РАЃААТ СО ЕДНАКВИ ПРЕДИСПОЗИЦИИ? СЕ ЗАНЕСУВАА СО УТОПИСТИЧКИТЕ ИДЕИ НА РУСО, ДЕКА ДЕТЕТО СЕ РАЃА TABULA RASA.ДАЛИ СИТЕ ДЕЦА ИМАА ИСТИ СОЦИЈАЛНИ УСЛОВИ, А НЕ УЧЕА, ПА ДУРИ ОНИЕ ПОБОГАТИТЕ БЕА УБЕДЕНИ,ДЕКА СИТЕ СМЕ ЕДНАКВИ. НА ФАКУЛТЕТ НЕ УЧЕА ДЕКА НАСТАВНИКОТ ТРЕБА ДА БИДЕ ВО КОСТУМ, ДЕКА НЕ СМЕЕ ДА КАЖЕ - НЕ ЗНАМ. ПА МЕНЕ УНИВЕРЗИТЕТСКИ ПРОФЕСОР НЕ ЗНАЕЛ ДА МИ ОДГОВОРИ НА ЕДНО ПРАШАЊЕ.СЕ МАЧЕШЕ,А МОЖЕШЕ ПОШТЕНО ДА СИ ПРИЗНАЕ ДЕКА НЕ ЗНАЕ. А ЗАРЕМ МОРА СЕ ДА ЗНАЕ? НЕКОГАШ,НЕКОЈ ПОДАТОК МОЖЕ ДА ГО ПРОЧИТА УЧЕНИК, А НАСТАВНИКОТ ДА НЕ ГО ЗНАЕ, ИЛИ КНИГА...ЗАРЕМ НЕКОЈ МОЖЕ ДА ГИ ПРОЧИТА СИТЕ КНИГИ? ЗАШТО ДА НОСАМ КОСТУМ ПО СЕКОЈА ЦЕНА, КОГА ВО НЕГО НЕ СЕ ЧУВСТВУВАМ СВОЈ, СЛОБОДЕН...ДЕЦАТА САКААТ,СО ПРАВО-НАСТАВНИК ШТО НАВРЕМЕ ЌЕ ВЛЕЗЕ НА ЧАС И СО НИВ ЌЕ РАБОТИ 40 МИН.САКААТ ТОЛЕРАНТЕН НАСТАВНИК,КОЈ ЌЕ ИМА РАЗБИРАЊЕ И ЗА НИВНИТЕ ПРОБЛЕМИ.САКААТ ВЕДАР НАСТАВНИК КОЈ УМЕЕ И ВИЦ ДА КАЖЕ И ДА СЕ НАСМЕЕ. ТОА НЕ ЗНАЧИ ДЕКА ГИ ЦЕНАТ И ПОЧИТУВААТ ОНИЕ НАСТАВНИЦИ ЧИИ ЧАСОВИ ПОМИНУВААТ ВО- ХИХИХИ-ХАХАХА.ПОНЕКОГАШ ОВИЕ АТРИБУТИ МОЖАТ ДА ГИ НАЈДАТ РАСФРЛАНИ КАЈ ПОВЕЌЕ НАСТАВНИЦИ, МНОГУ РЕТКО НА ЕДНО МЕСТО.




...ЈАС НЕ РАЗБРАВ НИШТОизненадување,А СИГУРЕН СУМ ДЕКА НИ ДЕЦАТА ШТО ГИ УЧИШ...ШТО САКАШ ДА КАЖЕШ?
ЌЕ ПИШУВАМ ПОЛЕКА, ЗАШТО ТИ БАВНО СФАЌАШ...
НА ТАКВИТЕ КАКО ТЕБЕ ГРЕОТА Е ДА ИМ СЕ РЕПЛИЦИРА, АМА СЕПАК ЌЕ СЕ ОБИДАМ ДА ТИ ОБЈАСНАМ, МОЖЕБИ СПАЃАШ ВО КАТЕГОРИЈАТА НА СПОРОМИСЛЕЧКИ ЛИЧНОСТИ...МОЖЕБИ НЕ СИ БЕЗНАДЕЖЕН СЛУЧАЈ.СО ТОА ДЕКА НЕ СИ РАЗБРАЛ НЕ СЕ ОПТЕРЕТУВАЈ МНОГУ, ТАКВИ КАКО ТЕБЕ ИМА... НЕ МНОГУ-АМА ГИ ИМА.СИТЕ НЕ РАЗБИРААТ. ДА ТИ ОБЈАСНАМ ПОСЛИКОВИТО ЗА ДА МЕ РАЗБЕРЕШ: ТОА ТИ Е КАКО ВО ЕДНА НИВА ДА САДИШ БОСТАН. СЕМЕТО-ИСТО,ЗЕМЈАТА-ИСТА,ИСТО СОНЦЕ ГИ ГРЕЕ,ИСТА ВОДА ГИ НАВОДНУВА...А ПЛОДОВИТЕ НЕ СЕ ИСТИ?!НЕКОИ ГОЛЕМИ И ЗРЕЛИ, ДРУГИ МАЛЕЧКИ,ТРЕТИ „ЧИКРЛИИ“... ПА И УЧЕНИЦИТЕ , СИТЕ НЕ СФАЌААТ. ЧИТАЈ И ПОНАТАМУ ЗАГОР И БЛЕК СТЕНА,И ГЛЕДАЈ САПУНИЦИ...ТАМУ НЕМА НИШТО ЗА СФАЌАЊЕ...СЕ ТИ Е НАЦРТАНО.СОВЕТ- НЕ ПИКАЈ СИ ГО ГАЗОТ ТАМУ КАЈ ШТО СИ ГИ МЕРАТ МАГАРИЊАТА.



ПО ОВА ШТО ГО НАПИША НА МНОГУМИНА ЌЕ ИМ БИДАТ ЈАСНИ МНОГУ РАБОТИ!МЕНЕ МЕ ЗНААТ ШТО СЛИКА СУМ..АМА ТЕБЕ НАСТАВНИЧЕ ,ШТО ГИ УЧИШ ДЕЦАТА НА МОЖЕБИ ОВДЕКА НЕКОИ РОДИТЕЛИ...АКО ВООПШТО ГИ УЧИШ, ПО ПРОГРАМА,МА КАКВА И ДА Е ОД МО,А НЕ СО ОВАА НА КОЈ НАЧИН ПИШУВАШ И СЕ ОБРАЌАШ...ТОГАШ ВООПШТО НЕ ДОЛИКУВА НА ПРОСВЕТЕН РАБОТНИК,АКО ВООПШТО СИ...КОЈ ГИ ТРОШИ ПАРИТЕ НА ГРАЃАНИТЕ КОЈ ЕДВА СКРПУВААТ КРАЈ СО КРАЈ...!
НЕ ТИ СЕ ПРАВДАМ ШТО ЧИТАМ И ДАЛИ НЕШТО ГЛЕДАМ,АМА ТИ СИ ДАЛЕКУ ПОИНФОРМИРАН ОД МЕНЕ ШТО СЕ МОЖЕ ДА СЕ НАУЧИ..!

..А ТОА ЗА БОСТАНОТ И ЗА МАГАРИЊАТА..КАЖИ ИМ ГО НА ТИЕ ВО ТВОЕТО МИНИСТЕРСТВО..ПА ДА ВИДИМЕ!
...А ,АКО НЕ СИ НАСТАВНИК..ИМА ЕДНО ДРУГО МИНИСТЕРСТВО,ТАМУ НЕ СЕ ЧУКА НА ВРАТАТА...

-------------
...zagor e ziv,se drugo e laga.


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 05.Февруари.2008 во 07:28
Originally posted by Палестинец Палестинец напиша:

Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

Originally posted by Палестинец Палестинец напиша:

Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

Се што прави наставникот во својата професија треба да биде во полза на ученикот, никако заради задоволување на некои свои амбици, кариера или да очекува награда поради тоа.Ако наставникот го носи епитетот втор родител, така треба да се однесува - како родител во вистинската смисла. Во никој случај не смее да го мрази ученикот, без разлика на грешката што ја направил кон него. Секогаш треба да простува и да го пофалува вредното кај ученикот, а на негативноста да укажува и со личен пример да настојува да ја елеминира од профилот на ученикот. Ете таков треба да биде наставникот. Кој не се согласува нека си бара работа во свињарска фарма.


Добро е, те разбравме работнику од Свињарската фарма.
Најпосле и свињата да разбере нешто.



Работникот од Свињарската фарма и


Мајсторот на церемонијата Мајсторче 62


                    HzQ2q7zU.jpg%20image%20by%20Palestinec

Во природно издание сигурно си многу погрд отколку на автопортретот. Имам видено слика на еден твој предок Неандреталец во Историскиот музеј во Сараево. Ама ако, убаво што си се сетил да извршиш блага естетизација на твоето лице, има и деца на форумов, па да не се плашат пред спиење.
И едно извинување до сите свињи во мојата фарма - сум ги навредил кога те нареков свиња, бидејќи имале повеќе мозок од еден Неандреталец.

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: marco_antony
Датум на внесување: 05.Февруари.2008 во 07:53


TEMATA E KAKOV TREBA DA E NASTAVNIKOT ...

POLESNO E KAKOV NE-TREBA DA BIDE !!!



-------------
                             PARADISE MACEDONIA


Постирано од: lpartik
Датум на внесување: 05.Февруари.2008 во 17:50
Originally posted by lpartik lpartik напиша:

Originally posted by zagor zagor напиша:

Originally posted by lpartik lpartik напиша:

ТЕМАВА Е ИНТЕРЕСНА, А ЈАС ПОБРЗАВ ВЕДНАШ НА ПОСЛЕДНАТА СТРАНИЦА, БЕЗ ДА ГИ ПРОЧИТАМ ПРЕТХОДНИТЕ...НЕКА МИ ПРОСТАТ ОНИЕ ФОРУМЏИИ СО ЧИЕ МИСЛЕЊЕ МОЕТО СЛУЧАЈНО СЕ СОВПАЃА, А НЕ ГИ ЦИТИРАМ.СЛУЧАЈНО СУМ НАСТАВНИК, МНОГУ РАБОТИ СЕ ИЗМЕНИЈА ОД ВРЕМЕТО КОГА БЕВ УЧЕНИК,(ВО КОМУНИЗМОТ) КОГА БЕВ СТУДЕНТ, И СЕГА КОГА СУМ НАСТАВНИК. НЕКОИ МОИ КОЛЕГИ УСПЕШНО СЕ ВКЛОПИЈА ВО НОВИТЕ ТЕКОВИ, НО ОГРОМЕН БРОЈ НЕ МОЖАТ ДА СЕ ПОМИРАТ СО НОВОНАСТАНАТИТЕ УСЛОВИ. УМРЕ ВРЕМЕТО КОГА НАСТАВНИЦИТЕ БЕА НЕПРИКОСНОВЕНИ, ПОЛУБОГОВИ, СЕЗНАЈОВЦИ...КОГА МОЖЕА ДА СЕ ИЗЖИВУВААТ БЕЗ НИКОМУ ДА ПОЛАГААТ СМЕТКА.И ТОГАШ НАСТАВНИЦИТЕ ВЕЛЕА ДЕКА СЕ ТУКА ЗАРАДИ НАС, ДЕКА НИЕ СМЕ НАЈВАЖНИ...НО ТОА БЕА САМО ФРАЗИ,ЧИЕ ВИСТИНСКО ЗНАЧЕЊЕ МОЖЕБИ НИ САМИТЕ НЕ ГО ЗНАЕЈА.ТЕПАА ЗА НЕМАЊЕ ДОМАШНО, ЗА НЕЗНАЕЊЕ,А ДАЛИ СИТЕ ДЕЦА СЕ РАЃААТ СО ЕДНАКВИ ПРЕДИСПОЗИЦИИ? СЕ ЗАНЕСУВАА СО УТОПИСТИЧКИТЕ ИДЕИ НА РУСО, ДЕКА ДЕТЕТО СЕ РАЃА TABULA RASA.ДАЛИ СИТЕ ДЕЦА ИМАА ИСТИ СОЦИЈАЛНИ УСЛОВИ, А НЕ УЧЕА, ПА ДУРИ ОНИЕ ПОБОГАТИТЕ БЕА УБЕДЕНИ,ДЕКА СИТЕ СМЕ ЕДНАКВИ. НА ФАКУЛТЕТ НЕ УЧЕА ДЕКА НАСТАВНИКОТ ТРЕБА ДА БИДЕ ВО КОСТУМ, ДЕКА НЕ СМЕЕ ДА КАЖЕ - НЕ ЗНАМ. ПА МЕНЕ УНИВЕРЗИТЕТСКИ ПРОФЕСОР НЕ ЗНАЕЛ ДА МИ ОДГОВОРИ НА ЕДНО ПРАШАЊЕ.СЕ МАЧЕШЕ,А МОЖЕШЕ ПОШТЕНО ДА СИ ПРИЗНАЕ ДЕКА НЕ ЗНАЕ. А ЗАРЕМ МОРА СЕ ДА ЗНАЕ? НЕКОГАШ,НЕКОЈ ПОДАТОК МОЖЕ ДА ГО ПРОЧИТА УЧЕНИК, А НАСТАВНИКОТ ДА НЕ ГО ЗНАЕ, ИЛИ КНИГА...ЗАРЕМ НЕКОЈ МОЖЕ ДА ГИ ПРОЧИТА СИТЕ КНИГИ? ЗАШТО ДА НОСАМ КОСТУМ ПО СЕКОЈА ЦЕНА, КОГА ВО НЕГО НЕ СЕ ЧУВСТВУВАМ СВОЈ, СЛОБОДЕН...ДЕЦАТА САКААТ,СО ПРАВО-НАСТАВНИК ШТО НАВРЕМЕ ЌЕ ВЛЕЗЕ НА ЧАС И СО НИВ ЌЕ РАБОТИ 40 МИН.САКААТ ТОЛЕРАНТЕН НАСТАВНИК,КОЈ ЌЕ ИМА РАЗБИРАЊЕ И ЗА НИВНИТЕ ПРОБЛЕМИ.САКААТ ВЕДАР НАСТАВНИК КОЈ УМЕЕ И ВИЦ ДА КАЖЕ И ДА СЕ НАСМЕЕ. ТОА НЕ ЗНАЧИ ДЕКА ГИ ЦЕНАТ И ПОЧИТУВААТ ОНИЕ НАСТАВНИЦИ ЧИИ ЧАСОВИ ПОМИНУВААТ ВО- ХИХИХИ-ХАХАХА.ПОНЕКОГАШ ОВИЕ АТРИБУТИ МОЖАТ ДА ГИ НАЈДАТ РАСФРЛАНИ КАЈ ПОВЕЌЕ НАСТАВНИЦИ, МНОГУ РЕТКО НА ЕДНО МЕСТО.




...ЈАС НЕ РАЗБРАВ НИШТОизненадување,А СИГУРЕН СУМ ДЕКА НИ ДЕЦАТА ШТО ГИ УЧИШ...ШТО САКАШ ДА КАЖЕШ?
ЌЕ ПИШУВАМ ПОЛЕКА, ЗАШТО ТИ БАВНО СФАЌАШ...
НА ТАКВИТЕ КАКО ТЕБЕ ГРЕОТА Е ДА ИМ СЕ РЕПЛИЦИРА, АМА СЕПАК ЌЕ СЕ ОБИДАМ ДА ТИ ОБЈАСНАМ, МОЖЕБИ СПАЃАШ ВО КАТЕГОРИЈАТА НА СПОРОМИСЛЕЧКИ ЛИЧНОСТИ...МОЖЕБИ НЕ СИ БЕЗНАДЕЖЕН СЛУЧАЈ.СО ТОА ДЕКА НЕ СИ РАЗБРАЛ НЕ СЕ ОПТЕРЕТУВАЈ МНОГУ, ТАКВИ КАКО ТЕБЕ ИМА... НЕ МНОГУ-АМА ГИ ИМА.СИТЕ НЕ РАЗБИРААТ. ДА ТИ ОБЈАСНАМ ПОСЛИКОВИТО ЗА ДА МЕ РАЗБЕРЕШ: ТОА ТИ Е КАКО ВО ЕДНА НИВА ДА САДИШ БОСТАН. СЕМЕТО-ИСТО,ЗЕМЈАТА-ИСТА,ИСТО СОНЦЕ ГИ ГРЕЕ,ИСТА ВОДА ГИ НАВОДНУВА...А ПЛОДОВИТЕ НЕ СЕ ИСТИ?!НЕКОИ ГОЛЕМИ И ЗРЕЛИ, ДРУГИ МАЛЕЧКИ,ТРЕТИ „ЧИКРЛИИ“... ПА И УЧЕНИЦИТЕ , СИТЕ НЕ СФАЌААТ. ЧИТАЈ И ПОНАТАМУ ЗАГОР И БЛЕК СТЕНА,И ГЛЕДАЈ САПУНИЦИ...ТАМУ НЕМА НИШТО ЗА СФАЌАЊЕ...СЕ ТИ Е НАЦРТАНО.СОВЕТ- НЕ ПИКАЈ СИ ГО ГАЗОТ ТАМУ КАЈ ШТО СИ ГИ МЕРАТ МАГАРИЊАТА.
ЗАГОРЕ,ЗАГОРЕ...ТИ НАВИСТИНА БАВНО УЧИШ.ЗОШТО НЕ ГО ПОСЛУША СОВЕТОТ? КАКО ДА СЕ ЗАКАНУВАШ... ДУШАТА ТИ СМРДИ НА НЕЧОВЕК...ЌЕ БИДЕШ,(ИЛИ СИ) КОДОШ. ДА БИДАМ ПОСЛИКОВИТ-ЌЕ ТИ КАЖАМ ЕДЕН ВИЦ...ЌЕ ГЛЕДАМ ДА Е КРАТОК,ЗАШТО ПОДОЛГИТЕ ТИ НЕ МОЖЕШ ДА ГИ ЗАПАМЕТИШ, А КАМОЛИ ДА ГИ СФАТИШ .- ЕДЕН ЦИГАН ГО ОДНЕСОЛ СИНА СИ НА КОНДУРАЏИЈА, ДА МУ ЗЕМЕ МЕРКА ЗА НОВИ КОНДУРИ. (ДЕЈСТВОТО СЕ СЛУЧУВА МНОГУ ОДАМНА, КОГА НА ОВИЕ ПРОСТОРИ ГО НЕМАЛО -BATA BOROVO )ДЕТЕТО ИМАЛО ЗОРТ, ПА КОГА ЈА КРЕНАЛО НОГАТА ИСПУШТИЛО ГАС СЛИЧЕН НА МЕТАН (ЗА ДА МЕ РАЗБЕРЕШ ТИ - ПРДНАЛО). ТАТКОТО, САКАЛ ДА ГО ПРЕКОРИ ДЕТЕТО, НО ДА НЕ ГО ЗАСРАМИ ПРЕД МАЈСТОРОТ МУ РЕКОЛ:
„СИНЕ МИКО, ДУШАТА ТИ СМРДИ НА БАРУТ. ЌЕ БИДЕШ АРТИЛЕРЕЦ“. АКО СУДАМ ПО РЕАТА ШТО ДОАЃА ОД ТВОЈАТА ПОСЛЕДНА РЕЧЕНИЦА, ТИ ИМАШ АМБИЦИИ ДА БИДЕШ СОРАБОТНИК НА ВРАБОТЕНИТЕ ВО СООДВЕТНОТО МИНИСТЕРСТВО КАДЕ ШТО МЕ ПРАЌАШ, ИЛИ КАКО ШТО НАРОДОТ МИЛУВА ДА КАЖЕ- КОДОШ. ЗАГОРЕ, СИ ЗАДОЦНИЛ... УМРЕ ВРЕМЕТО КОГА КОДОШИТЕ ПРАВЕА КАРИЕРА И ЖИВЕЕЈА КАКО БУБРЕГ ВО ЛОЈ,И СЕ КАПЕА ВО КРВТА НА ОНИЕ ШТО ГИ КОДОШЕА.
КОНСТАТАЦИЈА: НЕМУ(НА ЗАГОР) АНУСОТ МУ Е ТЕСЕН,
              А ТОЈ -НА ПЕНИСОТ МУ Е БЕСЕН.
(ПОВТОРЕН) СОВЕТ : НЕ ПИКАЈ СИ ГО ЗАДНИКОТ ТАМУ КАЈШТО СИ ГИ МЕРАТ МАГАРИЊАТА.
П.С. АКО ПАК СЕ ЈАВИШ ЌЕ ПОМИСЛАМ ДЕКА СИ МАЗОХИСТ.


Постирано од: zagor
Датум на внесување: 05.Февруари.2008 во 18:05
....ТИ ЗА МЕНЕ МИСЛИ ШТО САКАШ ИЧ к*р НЕ МЕ БОЛИ!!!...ОВОЈ ЗБОР ЕДНАШ -ДВАПАТИ ГО УПОТРЕБУВАМ ВО ГОДИНАТА,И НЕ МИ ДОЛИКУВА ,АМА ЈАС НЕ СУМ ДОВОЛНО ОБРАЗОВАН ДА БИРАМ ШТО КАЖУВАМ...ПРЕДНОСТ МОЈА ЗА РАЗЛИКА ОД ТЕБЕ...НАСТАВНИЧЕ!
  ZAGOR НЕ Е КОДОШ...НЕЗНАМ КОЈ КУПУВАШЕ ЦРВЕНИ КНИШКИ ЗА ДА МОЖЕ СЕГА ДА ДЕЛИ ПАМЕТ НА СЕКОГО ,А НАЈМАЛКУ ТАМУ КАДЕ ШТО ТРЕБА.....И СЕГА ДА ПЛУКА ПО МИНАТАТА ВЛАСТ...СОЈУЗНА,НА ТАА МИСЛАМ...!
 ....И УШТЕ НЕШТО..АКО РАБОТИШ СТВАРНО ПО ПРОФЕСИЈАТА(СЛУЧАЈНО... САМИОТ СИ КАЖА)ВО НЕКОЕ ПРИВАТНО УЧИЛИШТЕ ...ТОГАШ ВО РЕД,АМА АКО ВАКВИ КАДРИ ГИ УЧАТ ДЕЦАТА ВО ДРЖАВНИТЕ УЧИЛИШТА ...ТОГАШ НАЛЕТ НЕКА Е СЕ...
  ....ЗА ДРУГОТО..СЕКОЈ МОЈ КОМЕНТАР ЌЕ БИДЕ ИЗЛИШЕН....
 


-------------
...zagor e ziv,se drugo e laga.


Постирано од: lpartik
Датум на внесување: 05.Февруари.2008 во 19:38
ДА ТИ ПРЕДАВАВ, ЌЕ ТИ БЕВ ИДОЛ,ТИЕ КАКО ТЕБЕ НАЈМНОГУ МЕ САКААТ...ЗАШТО НА МОИТЕ ЧАСОВИ Е ЗАБАВНО,НЕ Е ДОСАДНО, А И МОЖЕ МНОГУ ДА СЕ НАУЧИ(СЕ РАЗБИРА АКО СЕ САКА). ШТО СЕ ОДНЕСУВА ДО ЦРВЕННАТА КНИШКА-НИКОГАШ НЕ СУМ ЈА ИМАЛ,ЗА МОЕТО ВРАБОТУВАЊЕ НЕ БЕА ПОТРЕБНИ, ДА ТЕ ИНФОРМИРАМ-ТИЕ ТРЕБАА ЗА ОНИЕ ШТО САКАА ДА НАПРЕДУВААТ,(ДИРЕКТОРИ). А ЗА СОЈУЗНАТА ВЛАСТ НЕМОЈ МНОГУ ДА ЖАЛИШ... ГЛУПАВО Е ДА СЕ ПЛАЧЕ ПО МИНАТОТО, ГЛЕДАЈ НАПРЕД И ИЧ ОВА МЕЃУ НОЗЕТЕ ДА НЕ ТЕ БОЛИ КОЈ ГИ УЧИ ДЕЦАТА. НОВАТА ГЕНЕРАЦИЈА ПРОФЕСОРИ СЕ ПОДОБРИ ОД ПРЕТХОДНИТЕ. ПРОГРЕСОТ НИКОЈ НЕ МОЖЕ ДА ГО ЗАПРЕ.НЕМОЈ ДА МИСЛИШ ДЕКА НАСТАВНИЦИТЕ СЕ БЕСТЕЛЕСНИ АНГЕЛИ...И ТИЕ ИМААТ ЧУВСТВА, ДОСТОИНСТВО, ПАРИ-НЕ,НО ДОСТОИНСТВО ИМААТ...И НЕ ДОЗВОЛУВААТ ПОЛУОБРАЗУВАНИ ПЕРСОНИ ДА ИМ СОЛАТ ПАМЕТ. КАЈ НАС СЕ Е ПРЕВРТЕНО...СИТЕ МИСЛАТ ДЕКА ПОДОБРО ЈА ЗНААТ ПЕДАГОГИЈАТА ОД ТИЕ ШТО ЗА ТОА СЕ ПЛАТЕНИ, ДЕКА ПОДОБРО ГО ПОЗНАВААТ ЗАКОНОТ ОД СУДИИТЕ, МЕДИЦИНАТА ОД ДОКТОРИТЕ... ГЛЕДАЈ СИ ЈА СВОЈАТА РАБОТА И НЕ ПЛУКАЈ СПРОТИ ВЕТЕР, ЌЕ ТИ СЕ ВРАТИ В ЛИЦЕ.
ОСТАНИ МИ СО ЗДРАВЈЕ... ИСКРЕНО ТВОЈ-LPARTIK


Постирано од: zagor
Датум на внесување: 05.Февруари.2008 во 20:02
...ZAGOR НЕМА ИДОЛ НИ НА ЗЕМЈАВА ,НИ НА НЕБОТО,А ВО ПРОСВЕТНИ РАБОТНИЦИ..МОЖЕ ВО ПРОФЕСОРКАТА ПО ФИЗИЧКО ИЛИ ЈАЗИК...!ЗА НЕКОЈ РАБОТИ НЕ СИ ВО ПРАВО..ПОГОТОВО ЗА СТАРИОТ СИСТЕМ(ЗА КОЈ ЈАС НЕ ЖАЛАМ,АМА ОВОЈ НОВИОТ НЕ ТРЕБА ДА Е КАКОВ Е...ЈАС НАЈМАЛКУ ИМАВ УДЕЛ ВО ТОА)...ЗА ПОЕДИНЦИ ВО ВАШИТЕ РЕДОВИ(ПЕДОФИЛИ...)...И ДРУГО,НО ПРЕТСТАВКИТЕ СО ТЕБЕ НЕМААТ КРАЈ И НЕ САКАМ ДА ТИ РЕПЛИЦИРАМ И ДА МИСЛАМ МНОГУ....!ЗА НИШТО НЕ МИ Е ГАЈЛЕ..ТЕРАЈТЕ ПО СВОЕ...!ПОВЕЌЕ САКАМ ДА СЕ СМЕАМ,АМА И ТОА ЗАДОВОЛСТВО НЕКОГАШ МИ Е УСКРАТЕНО....!НЕПРАВДА ВЛАДЕЕ..ТРЕБА ДА ГИ УЧИТЕ ДЕЦАТА ДА СЕ БОРАТ ПРОТИВ ТОА ЗЛО.....ПОЧИТУВАН КОЛЕГА ПО ПРОФЕСИЈА!

-------------
...zagor e ziv,se drugo e laga.


Постирано од: ПодВодно
Датум на внесување: 05.Февруари.2008 во 22:09
Originally posted by marco_antony marco_antony напиша:



TEMATA E KAKOV TREBA DA E NASTAVNIKOT ...

POLESNO E KAKOV NE-TREBA DA BIDE !!!



А знае ли некој воопшто каков треба да биде наставникот?
Каков треба да биде родителот?

Какви не треба да бидат сите „знаеме“, а кога имаме прилика самите „да се покажеме“ - сите грешиме.






Постирано од: lpartik
Датум на внесување: 05.Февруари.2008 во 23:19
ПОЧИТУВАН „ КОЛЕГА ПО ПРОФЕСИЈА “, МЕЃУ РУЖИТЕ ИМА И ТРЊЕ, СМЕЈ СЕ КОЛКУ ШТО МОЖЕШ! ТОА ЗАДОВОЛСТВО НИКОЈ НЕМА ПРАВО, А И НЕ МОЖЕ ДА ТИ ГО УСКРАТУВА...СМЕЕЊЕТО Е ЗДРАВО И ГО ПРОДОЛЖУВА ЖИВОТОТ.НЕ Е ТОЛКУ ЦРНО. ПОГЛЕДНИ И НА ВЕДРАТА СТРАНА OД ЖИВОТОТ И ЖИВОТОТ ЖИВЕЈ ГО СО СИТЕ СЕТИЛА.
ИСКРЕНО ТВОЈ - LPARTIK


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 05.Февруари.2008 во 23:22
Дали темата ќе гласи Каков треба да биде, или Каков не треба да биде е исто, само тезите се поставуваат обратнопропорционално...

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: vtaleska
Датум на внесување: 05.Февруари.2008 во 23:39
Nastavnikot treba da bide dobar psiholog pred se,treba da se saka sebesi,zatoa sto ako se saka sebe si sigurno ce gi saka i dewcata.Da bide srecen i zadovolen so ona sto go raboti.I najmnogu od se da bide samokriticen za da moze da gi razberi stavovite i karakterot na decata.


Постирано од: maria_magdalena
Датум на внесување: 06.Февруари.2008 во 08:45
Наставникот....
Треба да е човек постар, наглув и со пречки во видот, за да може учениците полесно да манипулираат со него, т.е. да тресат глупости усмено и да препишуваат на писмени...


-------------
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.


Постирано од: Nin4e
Датум на внесување: 06.Февруари.2008 во 18:24
Дали некој се запрашал како треба да се однесуваат учениците. Многу погрешно е сватен зборот ДЕМОКРАТИЈА во денешно време. Се однесуваат насилно, дрско, безобразно кон наставниците... Од каде ли е таа култура? ДЕМОКРАТИЈА - да го кажеш своето мислење е во ред, но не и да правиш што сакаш. Секоја чест на многу наставници како се справуваат со повеќето ученици


Постирано од: vrapce
Датум на внесување: 07.Февруари.2008 во 17:12
za mene sano dobar i vospitan


Постирано од: zagor
Датум на внесување: 10.Февруари.2008 во 21:08

........!!!!



-------------
...zagor e ziv,se drugo e laga.


Постирано од: zagor
Датум на внесување: 11.Февруари.2008 во 23:53



....НАСТАВНИКОТ....И...

-------------
...zagor e ziv,se drugo e laga.


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 11.Февруари.2008 во 23:55
БЕЛКИ НЕ СИ ОВА ТИ НА ПОМЛАДИ ГОДИНИ?

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: zagor
Датум на внесување: 11.Февруари.2008 во 23:55
..И НАСТАВНИЧКАТА-КЛАСНАТА..ЗА ДА НЕ НИ ОДАТ НАОПАКУ РАБОТИТЕ ПОДОЦНА!!!





...ПОМЕЃУ ДВА ОДМОРА....

-------------
...zagor e ziv,se drugo e laga.


Постирано од: zagor
Датум на внесување: 11.Февруари.2008 во 23:57
Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

БЕЛКИ НЕ СИ ОВА ТИ НА ПОМЛАДИ ГОДИНИ?



...НЕМАМ НОВА..ОВАА Е СТАРА ..ЛАНСКА!!!..ПА МЕ ВИДОА НЕКОИ ВО САБОТАТА...ТОЈ СУМ...IDIVIDI!!!

-------------
...zagor e ziv,se drugo e laga.


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 12.Февруари.2008 во 00:03
АМА И КОЛЕШКАТА ТИ Е ЕКСТРА - ИМА ЛИ СЛОБОДНО МЕСТО ДА КОНк*рИРАМ?

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: zagor
Датум на внесување: 12.Февруари.2008 во 00:06
Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

АМА И КОЛЕШКАТА ТИ Е ЕКСТРА - ИМА ЛИ СЛОБОДНО МЕСТО ДА КОНк*рИРАМ?



...САМО ЗА КОЕ МИНИСТЕРСТВО..ТРЕБА ДА СЕ ИЗЈАСНИШ.....

-------------
...zagor e ziv,se drugo e laga.


Постирано од: frau
Датум на внесување: 12.Февруари.2008 во 20:35
dobar sprema ucenicite isekako za se da se ima razbirane


Постирано од: ПодВодно
Датум на внесување: 15.Март.2008 во 09:42
Наставникот, као нели, го учел занаетот и е платен да биде `попаметниот`. Тој треба кон децата да се однесува како кон недовршено јадење што тој треба да го доправи: да го прокрчка дур да омекне, да додаде сол, магдонос...

но исто така, наставникот не треба да заборави дека децата се идни возрасни, кои ќе памтат како работел и како си поминале со него.



Испечати | Затвори го прозорот

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd. - http://www.webwiz.co.uk