|
Света Троица |
Внеси реплика | страница <1 1213141516 26> |
Автор | ||
belichka
Сениор Регистриран: 30.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 2023 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Sto sakase da kazes???
Sveta Troica e spomnata uste vo Bitieto? kade toa naknadno ufrlen tekst?
|
||
Blagosloven e Onoj Koj ide vo imeto Gospodovo
|
||
аџија
Сениор Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
bela, te molam...
daj razgovaraj so nekoj razumen, da ne mu davame tolku znacneje, ke pomisli nesto pametno kazal... |
||
Чорбаџија
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Статус: Офлајн Поени: 1065 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Дека Троцата се ЕДНО Не велам дека не се споменува ТРОЦАТА, но секаде како посебни појави, посебно е Бог, посебно е Синот, посебно е Духот |
||
Studentski Klub
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 07.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 272 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Vo nekoi izdanija vo prvoto Jovanovo Poslanie (5:7-8) : " (7) (Zo{to trojca se Koi svedo~at vo neboto: Tatkoto,Slovoto i Svetiot Duh; i Ovie Tri se edno). (8) I trojca se Koi svedo~at na zemjata: Duhot i vodata i krvta, i ovie tri se soglasni". Nivnite prou~uva~i velat deka ovaa misla prvenstveno glasela vaka: "Onie koi svedo~at se trojca: Duh ,voda i krv, i ovie tri se edno". Ova e tekst na izdanieto od 1865. god. i vo nego gi nema zborovite vo zagradata. A vo izdanieto od 1825/1826.god. stoi vaka: "Trojca se koi svedo~at: Duh, voda i krv; i ovie se soedinuvaat vo edno". Dvata teksta se sli~ni pa taka onie {to veruvaat vo trojstvoto vo osnovniot tekst gi dodale slednite zborovi: " (Tatkoto, Slovoto i Svetiot Duh, ovie Tri se edno, a i na Zemjata svedo~at)". Me|utoa ovaa re~enica denes e temel na nivnoto u~ewe za trojstvoto i pokraj toa {to se znae deka e dopolnitelno vnesena vo osnovniot tekst, za {to potvrdile i mnogu hris - tijanski istra`uva~i, izjavuvajki deka treba da se otfrli od Knigata. Vo toa se istaknale: Krisbah, [ulc , Horn, Adam Klark i sobira~ite na Skotovite komentari. A {to se odnesuva na Ek{tajn, najpoznatiot nau~nik na IV vek, a koj i denes e" avtoritet" kaj sledbenicite na trojstvoto, toj vodel dijalog so strankata Irin koja go otfrla u~eweto za trojstvoto. Napi{al deset pisma vo koi go komentira I-to Jovanovo Poslanie, a nitu edna{ ne ja navel spomnatata re~enica, nitu pak ja zel kako dokaz protiv negira~ite na trojstvoto, tuku neubedlivo se obidel da ja potkrepi idejata za trojstvoto taka {to po se}avawe prokomentiral deka pod zborovite "voda" se misli na Tatkoto, "krv" na Sinot, a "Duh" na Svetiot Duh , i toa e negov najgolem ras~ekor i ispad. A da bila ovaa re~enica vo toa vreme sostaven 63 mizirajki so negira~ite na trojstvoto. Me|utoa zagovorni- cite na trojstvoto, po smrtta na Ek{tajn, go iskoristile toj negov ~uden komentar i vrz osnova na toa, ja izmislile ovaa, za nivno krivoverstvo korisna potpora. Potoa ja vnesoa vo osnovniot tekst vo prvoto Jovanovo Poslanie. Vo poznatiot dijalog koj se vodel vo Indija (1854 g.n.e) pome|u E{-[ejh Rahmetullah El-Kiran i sve{tenicite Dr. Fonder i Feren~ priznale deka ovaa re~enica e vmetnata. Isto taka priznale i drugi sedum izmeni. Analizirajki ja ovaa re~enica, Horn za istata napi{al 12 stranici. Sobira~ite na Skotovite Komentari taa ana - liza ja donele vo skratena verzija naveduvajki gi slednite dokazi za la`nosta na ovie zborovi: 1. Tie ne postojat nitu vo edno gr~ko izdanie napi{ano pred 16-ti vek. 2. Ne postojat nitu vo pe~atenite primeroci koi se nau~no obraboteni i so studija prigotveni vo prvo vreme. 3. Gi nema nitu vo pove}eto stari latinski izdanija nitu vo starite prevodi na drugi jazici, sem latinskiot. 4. Nitu eden od predhodnicite i crkvenite istori~ari ne se baziral na ovie re~nici. 5. Pove}eto prvenci na protestantskata sekta i refor- matori na nivnata vera gi otfrlile ovie re~enici od teks - tot, a samo mal Navedenite dokazi jasno uka`uvaat deka hristijanite svoite Knigi namerno gi prepravile i iskrivile, koga vo toa vi{le sopstvena korist i triumf na svoite veruvawa. Vratata za koregirawe na Knigite bila {irum otvorena pred pojavata na pe~atnicata, no ~udno e toa {to taa ne se zaklu~ila so nejzinoto pronao|awe, pa taka iskrivuvaweto prodol`ilo i ponatamu. Osnova~ot na protestantizmot i negoviot prv voda~ Luter 1 go prevel Svetoto Pismo na ger - 64 manski jazik za da im bide od korist na negovite sledbenici. Toj prevod e otpe~aten pove}e pati za vreme na negoviot `ivot. Vo tie izdanija gi nema predhodno spomnatite doda- deni re~enici. Poslednoto izdanie, dodeka bil `iv, izleze vo 1546 .god., a vo predgovorot na toa pe~ateno izdanie Lu -ter1 pora~al nikoj da ne go menuva negoviot prevod. Me|utoa po obi~aj na sledbenicite na knigi, a osobeno hristijanski- te, mnogu brzo se zaboravila i prekr{ila negovata poraka. I ne protekle nitu trieset godini od smrtta na nivniot voda~, a gra|anite na Pa kako, da se o~ekuva, da se osudat 65 Isto taka, i poznatot filozof i prirodonau~nik Isak Wutn1 , vo pismo od 50 stranici, tvrdi deka ovaa re~nica, a i nekoi drugi, se izmisleni i la`ni. Taa re~enica, vo izdanijata od 1865. i 1983. g., e stavena me|u dve polumese~inski zagradi. Nejziniot tekst glasel: "Zo{to onie koi svedo~at ( na neboto se trojca: Tatkoto,Slovoto, i Svetiot Duh i ovie tri se edno, a i onie koi svedo~at na Zemjata) se trojca: Duh,Voda i Krv; i ovie tri se edno" Izdava~ite i lektorite na tie dve izdanija na prvata stranica napi{ale: "Zborovite i re~enicite {to ne posto- jat vo starite, najverodostojni izdanija se staveni vo zagra- da". Me|utoa, istata re~enica povtorno ne e spomnata vo latinskata verzija na Noviot zavet koj vo 1982. g. go izdala katoli~kata pe~atnica "Darul Ma{rik" vo Bejrut, kako {to ne e spomnata nitu vo izdanieto na "Slobodna pe~at - nica" vo Bejrut 1983.g. pod revizija na Xan Avn. 1)Martin Luter Saksonec: (1483-1546), osnovuva~ i voda~ na protest- antskoto dvi`ewe koe se borelo protiv neredot vo katoli~kata crk- va.Toj mu se sprotistavil na toga{niot papa Lion (X) prika~uvajki na vratata na crkvata 95 tekstovi kako dokaz protiv papata. Od na~ela- ta vo koi mu se sprotivstavil e i proda`bata na indulegencijata (prostuvalna za grevovi) i zabranata za ~itawe evangelija, poradi {to papata vo 1521 g. go islu~il od crkvata. Vo 1525.g. se o`enil so kalugerkata Katerina Fon, a vo 1537.g. so pomo{ na nekoi ministri = go pro{iril svoeto u~ewe. Me|u protestantite pridobil svoi pri - vrzanici koi se narekuvaa luteristi. Za negovite sledbenisi ja prevel biblijata na germanski jazik. Stariot zavet go prevel od hebrejski izdaden 1494.g. Toj prevod e pe~aten dva pati. Vtoroto izdanie bilo pe~ateno neposredno pred negovata smrt vo 1546. g. Na negovite sledbenici im ostavil amanet da ne go menuvaat negoviot prevod, {to ovie ne go ispolnile(po 30 godini), vo 1574 go iskrivile vo novoto izdanie. 1) Isak Wutn: (1643-1727) angliski nau~nik, u~nici vo negovoto vreme od oblasta na matematikata, prirodnite nauki i astronomijata, profesor na univerzitetot vo Kembri~ od 1669-1701.g. Otkril nekolku zakoni vo oblasta na svetlinata, dvi`e- weto na telata i gravitacijata. Postoeweto na vselenata go smetal za dokaz na postoeweto na Sozdatelot. |
||
Незнаењето е најголемиот непријател на луѓето!
|
||
Studentski Klub
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 07.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 272 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Prvo: Stariot zavet ni govori deka Allah e eden i edinstven. Deka nema nitu sopruga ,nitu dete. Toj e `iv i besmrten. Vo sostojba e da napravi se {to }e posaka. Ni{to ne e sli~no na negovoto bitie nitu na negovite svojstva. Ovoj fakt e so- sema jasen i za nego postojat mnogu dokazi {to e premnogu da se navedat. Vtoro: Da se obo`uva nekoj pokraj Allah e strogo zabraneto, zabranata se nao|a na pove}e mesta vo Tevratot (Torata). Eve samo nekolku od tie zkoni: Izlez (20:3,4,5,23; 34:14,17); Vtorozakonie (13:1-11; 17:2-7). Tevratot nareduva da se ubie sekoj koj povikuva na obo`uvawe pokraj Allah ,pa iako toa bi bil i verovesnik komu mu se dadeni muxizi1. Tevratot jasno govori deka mora da se kamenuva sekoj koj mu se klawa na nekoj ili ne{to sem na Allah ili pak na toa }e natera drug, bilo da e toa ma{ko ili `ensko,bilo da e blizka rodbina ili prijatel. Treto: Vo Tevratot se navedeni izvadoci koi nedvosmisleno ka`uvaat deka Vozvi{eniot Allah e ~ist ,bez nedostatoci i deka ni{to na Nego ne nalikuva. Vo Vtorozkonie (4:12,15) - stoi: "(12) Gospod vi zboruva{e vam od sredinata na ognot; vie go ~uvte glasot na zborovite, no ne vidovte obraz, a samo glas. (15)...Vo onoj den koga Gospod,va{iot Bog,vi zbo- ruva{e pred ognot na Horiv, ne vidovte nikakov lik...". na ovoj svet da se vidi Gospod. Poglednete go tekstot vo Evangelieto spored Jovan (1:18) : "Boga nikoj nikoga{ ne go videl." Vo Prvo Poslanie do Timotej (6 : 16) stoi: "...Kogo nikoj od lu|eto ne Go videl nitu mo`e da go vidi". Vo Prvo Jovanovo Poslanie (4 :12) se veli: "Boga nikoj nikoga{ne Go videl...". So predhodnite zborovi e doka`ano deka nema ni{to {to e sli~no na Vozvi{eniot Allah, deka e nevozmo`no da Go vidime na ovoj svet i deka onoj koj vo sebe sodr`i ~ove~- ka dimenzija, nikako ne mo`e da bide Bog, pa koga i vo "bo- `jiot "govor ili govorot na verovesnikot bi se upotrebil izrazot "bog" ili "gospod". Bidejki, me|usebnite protiv - re~ni zborovi ne mo`at da se zemat kako razumni dokazi. Na mnogu mesta vo knigite na dvata Zaveta, so zbor~eto "bog" se oslovuvaat: kralevite, Mojsie,Izraelevite sudii, dobrite lu|e,mnogubrojni poedinci, pa duri i prokolnatiot |avol. Toa e zatoa {to ovoj zbor, ako se koristi vo bilo koe zna - ~ewe sem vo negovoto vistinsko, vo sekoja nova upotreba }e poprimi i novo zna~ewe. I za da ne se pojavi zabuna kaj ~i - tatelot u{te na samiot po~etok, potrebno e da se napomene deka samiot kontekst jasno uka`uva na toa zna~ewe. Zatoa na razumen ~ovek ne mu prilega, so oslovuvawe na nekoi lu|e so ovoj zbor da go prifati kako dokaz deka toj e navistina Bog ili sin Bo`ji, a istovremeno da gi zanemari site razu - mni i ispravni tradicionalni dokazi. ^etvrto : So veruvawe vo trojstvo, ne do{ol nitu eden veroves - nik i trojstvoto ne e objaveno vo nitu edna nebesna Kniga, a deka toa ne spomnato vo Tevratot ne treba da se objasnuva, bidejki nitu denes, nitu na edno mesto ne postoi jasen tekst, nitu pak na toa aludira. Evrejskite Nau~nici u{te od vre - meto na Mojsej pa se do denes ne go proznavaat trojstvoto i ne se zadovolni toa da im se pripi{e na nivnite knigi. Ako trojstvoto e vistina, toga{, Mojsej i ostanatite evrejski ve- rovesnici, i nivniot posleden pratenik Isus ,bi morale vo podrobnosti da go objasnat, bidejki im bilo naredeno da gi veruvawe e klu~ za nivniot uspeh i spas, i deka nikoj nema da bide spasen bez nego,pa makar toj bil Bo`ji verovesnik ili ne. Pa kako e toga{ vozmo`no,site verovesnici da zaminale nale od ovoj svet, bez da ja dostavat i objasnat taa vera?! Vo isto vreme podrobno gi objasnile pomalku va`e~ - kite propisi ,a za nekoi zboruvale i pove}e pati uka`uvajki na potrebata za nivno za~uvuvawe i rabotewe spored niv i dol`nosta da se ubie sekoj {to }e gi zapostavi. Za~uduva faktot {to Isa a.s. (Isus) ,posledniot vero - vesnik od Izraelskiot narod i eden od stolbovite na troj -stvoto kaj hristijanite e vozdignat na nebesa, bez da im go objasni na svoite sledbenici toa veruvawe so zborovi tolku jasni {to ne e potreb nikakov komentar. Zo{to ne rekol: "Bog se trojca", Tatko,Sin i Duh svet. Sinot - vtoriot Bog so mene e vrzan na ovoj ili onoj na~in, povrzan e so vrska {to e nad - vor od domenot na va{ite umovi." Ili zo{to, na nekoj drug na~in ne go objasnil toa veruvawe?! Fakt e deka sledbenicite na trojstvoto nemaat nitu eden dokaz za nivnoto veruvawe. Tie iznesuvaat samo komen- tari koi se daleku od jasnite govori,za koi ne treba nikakvo objasnuvawe. Avtorot na knigata Mizanul- Hak , sve{tenikot dr. Fonder vo svojata kniga Miftahul-esrar,pra{uva: "Zo{to Isus ,za negovata bogolikost jasno ne se izrazil? Zo{to ed- nostavno ne rekol: "Jas sum bog"? Za da potoa sam odgovori na pra{aweto so zborovite: "Navistina,nikoj ne bil vo sos- tojba da ja razbere sr`tta na ovaa vrska i soedinuvawe, pred negovoto voskresnuvawe i vozdigawe na nebo. Da rekol otvoreno: "Jas sum bog",tie bi razbrale deka i so negovoto ~ove~ko telo e bog, a toa ne e to~no. Postojat mnogu raboti koi gi rekol samo na svoite u~enici,kako {to stoi vo Evan- gelieto spored Jovan (16: 12) : " Imam u{te mnogu da vi ka`am, no sega ne mo`ete da nosite." Zatoa evrejskite nau~nici se obidoa pove}e pati da go kamenuvaat, i pokraj toa {to toj se obiduval na misteriozen na~in da im ja objasni negovata bogolikost." 1) Natprirodni i nesekojdnavni Allahovi dela koi se slu~uvaat po molba na nekoj Negov verovesnik ili pratenik. sekoj verovenik imal muxizi.Razlikata pome|u muxizata i kerametot e vo toa {to kerame - tot mo`e da im se slu~i i na lu|eto koi ne se verovesnici, dodeka muxizata im se slu~uva samo na Allahovite verovesnici i pratenici, so koja ja doka`uvaat vistinitista na nivnata misija. |
||
Незнаењето е најголемиот непријател на луѓето!
|
||
hardcore
Сениор Регистриран: 20.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 268 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Дека Троицата се едно е накнадно уфрлен текст. Во раните пишувања такво нешто нема. Троицата се секогаш опишувани како посебни појави во Христијанските свети писма (citat)
Svetite trojca se uste vo pocetokot na Biblijata...ako mozes da gi poznaes.Kratko:Eden e Bog,vtoriot e sinot bozji(duhoven sin),koj vsusnost e bog,i tretiot e Svetiot duh koj vsusnost e Hristijanstvoto koe treba da vleze vo srcata nasi i da ne prosvetli(da ne doblizi do Boga).Nikogas ne se opisani kako posebni pojavi,tuku celta e razgranicuvanjeto;(sveta trojca se Bog vo edno,a se razgranicuva covekot od niv zosto toj ne moze da e bezgresen i da se poistoveti so Boga).
|
||
hardcore
Сениор Регистриран: 20.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 268 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
I daj "studenti" prestanete so prazni bezvezni citati zosto ve vidov koi ste i sto ste,kako vprocem i poveketo od ovde...Vasite prazni i izvrteni gluposti za alah se poveke ja otkrivaat maskata na NESTOTO sto go vikate islam
|
||
Vlade
Сениор Регистриран: 14.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 193 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Protestantchinjava se premnogu plitki za da go sfatat (ili prifatat) postoenjeto na Bog-Troica. Zatoa tie vo istorijata (istrazuvajki ja BIblijata) cestopati po svoite plitki i naivni metodi duri i go presmetuvale doagjanjeto na Isusa povtorno na zemjata, a nekoi duri i izleguvale i organizirano da go precekaat (zavisno od toa kolku im bil ubedliv "prorokot). Mrdnete malku so duhot be prijateli, Bog ne se spoznava so racioto, tuku po negovata neizmerna milost. Bas me interesira da cujam kako vie Gospod ste go spoznale? Ako ne vie direktno, aj da cujam kako toa vasiot najgolem prorok (vasiot oformuvac, ili nesto slicno) toa go napravil.
|
||
Studentski Klub
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 07.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 272 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
НЕ СЕ БЕЗВЕЗНИ! ОД БИБЛИЈАТА ВИ СЕ!!!
|
||
Незнаењето е најголемиот непријател на луѓето!
|
||
Чорбаџија
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Статус: Офлајн Поени: 1065 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Да дека се Троица, неоспорно дека се споменува во Светите Писма, но деке ТРОИЦАТА СЕ ЕДНО... тоа го нема. Инаку Низ Библијата Троицата се секогаш поделени , На пример Бог седи на Престолот а Исус од десната страна, или Бог му ДАВА на Исус... или Бог го воскресна Исус...... Догматот за ЕДИНСТВО нна Троицата стои на многу сомнителни факти.
|
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Klubche, zosto gi vadish samo onie citati vo Biblijata kade Bog ja
istaknuva Negovata edinstvenost? zoshto ne gi pishesh i onie citati
kade shto Toj ja ojasnuva i svojata pluralnost (Bog Otec, Bog Sin i Bog
Svet Duh)?
Koga nie hristijanite gi chitame Tevratot i Indzilot nie ne ripame stihovi, nitu pak gi chitame samo parnite ili samo neparnite stihovi, tuku celata Biblija. A uchenjeto na celata Biblija e deka Bog e EDEN no vo tri lica, tri objavi. Uchenjeto na Tevratot i na Indzilot e deka Isus e Bog i deka Svetiot Duh e Bog? Ne veruvash? Epa prochitaj gi postovite: Za Prirodata na Bog http://www.forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=6942&PN=3 Isus e Bog http://www.forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=6939&PN=2 I uverise sto veli Indzilot na kogo se povikuvash Pozdrav! |
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
Studentski Klub
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 07.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 272 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Барав одговор на гореспоменатите цитати! |
||
Незнаењето е најголемиот непријател на луѓето!
|
||
Studentski Klub
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 07.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 272 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Odgovorajki mu na dr.Fonder, mu velime sledno: Prvo: Tvojot odgovor e mnogu slab. Bidejki Isus na negovite sledbenici i evreite, za nemo`nosta da go razberat veruva- weto vo trojstvoto i negovata bogolikost pred da bide vos -kresnat i vozdignat na nebo, mo`el da im re~e: "Moeto tele- sno soedinuvawe so vtoriot bo`estven elment (Sinot) na vas vi e nevozmo`no da razberete. Zatoa otka`ete se od pro- u~uvaweto na toa i veruvajte deka jas sum bog. Ne sum bog vo telesen smisol, tuku vo smisol na moeto soedinuvawe ~ie razbirawe e nadvor od domenot na va{ite umovi". Isto taka e ~udno, {to spomnatoto Isusovo soedinu - vawe i vozdignuawe na neboto ,ostanalo nejasno. Nikoj od hristijanskite nau~nici, nitu denes , ne e vo mo`nost da go objasni kvalitetot na ovaa vrska. Nivnite knigi se prepolni so priznavawa deka toa e misterija ~ie razbirawe e nadvor od domenot na ~ove~kite umovi. Koj sa- ka da se uveri vo toa, neka se konsultira so re~nikot na sve- tata kniga vo ~ie pi{uvawe u~estvuvale pove}e dvaeset ni -vni nau~nici,teolozi, pa }e vidi kako nejasno go objasnuvaat zna~eweto na zborovite "trojstvo". |
||
Незнаењето е најголемиот непријател на луѓето!
|
||
hardcore
Сениор Регистриран: 20.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 268 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Да дека се Троица, неоспорно дека се споменува во Светите Писма, но деке ТРОИЦАТА СЕ ЕДНО... тоа го нема. Инаку Низ Библијата Троицата се секогаш поделени , На пример Бог седи на Престолот а Исус од десната страна, или Бог му ДАВА на Исус... или Бог го воскресна Исус...... Догматот за ЕДИНСТВО нна Троицата стои на многу сомнителни факти(citat)
Sega ke ti kazam (ne poradi navreda)poednostavno;Svetiot duh go zacnal Isusa vo teloto na deva Marija.Svetiot duh e prosvetlenieto.Bog se prikazal na lugjeto vo covecka forma,za da moze lugjeto da go vidat i da gi razberat cudata negovi(Isus).Ako me razbiras,Bog i Svetiot duh i Isus se edno(vo Biblijata e receno:"Zosto jas i bog sme edno...").
|
||
Внеси реплика | страница <1 1213141516 26> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |