|
Реинкарнација, карма и живот по смртта |
Внеси реплика | страница <1 910111213 16> |
Автор | |||||||||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||||||
Znachi se slozhuvash deka imalo hristijani koi veruvale vo reinkarnacija. A bidejkji Platon zhiveel 4 veka pred Isusa znachi deka lugjeto vo toj del na svetot znaele za renkarnacija ushte od tie vreminja i zhiveele so toa veruvanje 800 godini pred da bide reinkarnacijata anatemisana od katolichko-pravolsavnita hristijanska crkva. Znachi ne se rabotelo za nekakva podocnezhna inflitracija na veruvanjeto vo reinkarnacija vo "chistoto" Hristijanstvo, tuku toa bilo del od zhivotot na lugjeto oshte pred da se ima poim za bilo kakvo Hristijanstvo. Ako nekoj ili neshto se inflitriralo togash toa bilo podocnezhnoto administrativno anatemisuvanje. Oficijalnoto eliminiranje na reinkarnacijata od strana na katolichko-pravoslavnata Crkva e del od kontinuiranata gradba na institucijliziranoto Hristijanstvo kako shto go znaeme denes. Administrativnoto raschistuvanje so reinkarancijata od strana na katolichko-pravoslavnite administratori 400 godini posle Isusa ne e nishto drugo tuku zavzemanje definitivno oficijalen stav i doktrina od strana na Katolichko-Pravoslavnata Crkva po povod toa prashanje. Toa e nejzin stav ozvanichen na nejzin Sobor i vazhi za nea. Patem, Platon e samo prviot avtoritativen glas za reinkarnacijata vo zapadniot svet. Iskustvoto na lugjeto so nea ne zapochnuva so nego, tuku mnogu, mnogu odamna... Изменето од Messenger - 11.Август.2011 во 00:22 |
|||||||||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||||||||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||||||
Одлична идеја. Останува на Messenger да се согласи да ни се придружи во дискусијата и да процени како и каде е најдобро да се води дискусијава.
Пријателе, овој превод е од интернет и е стар и непрецизен, но, бидејќи не беше пред мене Светото Писмо, тој го поставив. Поради тоа ќе го препишам она што во пишува во Светото Писмо од 2003 година: Втора Книга Мојсеева: немој да им се клањаш, ниту да им служиш, оти Јас сум Господ, Бог твој; Бог ревнител, Кој за гревовите на татковците ги казнува децата до третото и четвртото колено, оние, кои Ме Мразат. Ако го погледнеме стихот, јасно е дека ги казнува оние кои Го мразат, а не сите. Ги казнува потомците кои Го мразат Бога, а се синови на татковците грешници.
Ме разоткри токму кога тој одговор сакав на Messenger да му го дадам. Ако прашањето се толкува како прашање кое навестува некаква реинкарнација, тогаш јасно е дека одговорот, ако е сфатено прашањето, е против секаква реинкарнација. Во секој случај, ќе го почекам твојот одговор. Доколку Апостолите верувале во реинкарнација тоа ќе го запишеле некаде или пак ќе го пренеле на своите ученици. Дури и од она што во Новиот Завет се смета дека е напишано под влијание на Петар, не може никаде да се види некаков доказ дека тие верувале во реинкарнација. Но, дека верувале во еврејскиот концепт за живот по смртта може да се препознае.
Прочитај го и делот кој не сум го постирал, а со кој завршува таа глава од Евангелието. Авраам вели дека нема доаѓање, заминување и дека тие кои се во рајот ќе останат таму, а оние во пеколот ќе останат таму. Не случајно богатиот го моли Авраам да го испрати умрениот кај неговите браќа, а тој им вели да го слушаат Мојсеја и Пророците. Доколку постои реинкарнација, тогаш нема потреба Авраам да говори за воскресение од мртвите, ниту пак богатиот да се плаши за доаѓањето на браќата во местото на маките. Изменето од Македон - 11.Август.2011 во 00:17 |
|||||||||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||||||
Пријателе, идеите на Платон не ги почитувале сите, ниту пак верувале сите во нив. Доколку било така, немало Аристотел да го надмине Платон и голем дел од неговите идеи да ги разобличи. Во периодот кога живеел Исус Христос и не бил толку атрактивен платонизмот. Во Римската Држава и не доминирала идејата за реинкарнација, туку грчко-римскиот концепт за задгробен живот. Јас никогаш не кажав дека немало такви кои верувале во реинкарнацијата. Но, тоа не биле Апостолите, ниту нивните ученици. За тоа ни сведочат Јустин Маченик, Иринеј, Тертулијан, Тертулијан и други. Иринеј, не заборавај, бил ученик на Поликарп, кој пак се смета дека бил ученик на св. Евангелист Јован. И никаде не говорат за никаква реинкарнација. А за тоа зошто дури во тој век е осудена реинкарнацијата можеш да заклучиш ако се сетиш кога започнува ширењето на неоплатонизмот и како тој влијае врз учењата на некои луѓе, како што на пример е Ориген. Во тој век се прават значителни напори да воскресне платонизмот. Токму поради тоа Црквата тогаш го осудува и со тоа дава конечен удар на тоа движење. A бидејќи Неоплатонизмот се појавил во 3-тиот век, кога Христијанството било раширено речиси насекаде, може да заклучиме дека неоплатонизмот и мистичната философија и теологија кои со себе ги донел се само обид да се воскресне нешто што, со доаѓањето на Христијанството го снемало. А во однос на Соборот, само ќе те потсетам дека е свикан од страна на Јустинијан, оној кој ја затворил Платоновата академија. Верувам дека кога ќе го поврзеш сето тоа, станува јасно и зошто го сторил тоа и што и од каде потекнува инфилтратрацијата. |
|||||||||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||||||
Kako nema? Kako Apostolite ne veruvale vo toa? Zarem ne go prochita ova:
Jas ti najdov citat od Noviot Zavet kade apostolite i Isus govorati za reinkarnacija i posledici od minatite zhivoti, a ti sega najdi mi citat kade apostolite i Isus govorat protiv reinkarnacijata i posledicite od grevovite vo minatite zhivoti. Изменето од Messenger - 11.Август.2011 во 00:43 |
|||||||||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||||||||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||||||
Еден цитат веќе ти наведов, од параболата за богатиот и сиромашниот, но штом сакаш, како аргумент ќе ти го понудам Исусовиот одговор на стихот кој го поставуваш: Joван 9,3: Исус им одговори: Ни тој, ниту родителите негови згрешиле, туку за да се јават делата Божји врз него. Исус јасно објаснува зошто е тој слеп. Тоа е дел од Божјиот план за спасение на душата на слепиот. Ако стануваше збор за некакви минати животи, Христос немаше да каже дека не згрешил, затоа што токму Христос ни покажа дека сите грешиме и дека само безгрешните смеат да фрлат со камен. А брзгрешни нема. Доколку Апостолите веруваа во тоа, ќе ги пренесеа тие верувања на своите ученици, како што ти кажав и погоре. Не заборавај дека Апостолите беа Евреи. |
|||||||||||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||||||
Би ја надополнил дискусијата за реинкарнацијата со тоа што ќе спомнам дека и апостол Павле не верувал во реинкарнација. Тој во своето писмо до христијаните во Филипи им вели дека има желба да остане во телото (жив) затоа што на тој начин ќе им биде полезен на службата, но и дека има желба да го напушти телото и не да се всели во некое друго тело, туку да си отиде кај Господа:
„Зашто за мене живот е Христос, а умирањето - придобивка. Но ако и натаму живеам во телото, тоа за мене значи: плодна работа - и не знам што да изберам. Притиснат сум од две страни: имам желба да си отидам и да бидам со Христос, што е далеку подобро, но заради вас е попотребно да останам во телото. “ (Филипјаните 1:21-24, Библијата) |
|||||||||||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
|||||||||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||||||
Prijatele, ovoj argiument ne e argument. Isusoviot odgovor go znam i vekje go posochiv vo edna od prethodnite repliki. Poentata na citatov e deka apostolite go prashuvaat Isus dali chovekov e roden slep poradi toa shto zgreshil vo minatiot zhivot. Poentata e deka tie veruvaat vo minati zhivoti i reinkarnacija - tie ja naveduvaat mozhnosta deka chovekov se rodil slep poradi nekakov grev napraven vo minatiot zhivot. Ednostavno i chisto kako solza. Tvoeto tvrdenje beshe deka apostolite ne veruvale vo reinkarnacija, a jas ti dadov citat vo koj se gleda deka tie veruvale vo toa. A dali apostolite toa go prenele na uchenicite ili ne, ne znaeme nitu ti, nitu jas. Toa ne e tema na diskusijava. A sega posochi mi citat od Isus ili apostolite kade tie govorat deka ne postoi reinkarnacija. Изменето од Messenger - 11.Август.2011 во 03:50 |
|||||||||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||||||||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||||||
Ubavo shto ja nadopolnuvash diskusijava, no kade chitash tuka deka Pavle rekol "да не се всели во некое друго тело" i deka diskutira za reinkarnacija? Toj samo veli deka ima zhelba da si otide od ovoj svet i da bide so Hristos oti toa mu izgledalo daleku podobro otkolku da ostane na ovoj svet. Ako imal srekja togash zhelbata mu se ispolnila, koj znae? Patem, diskusijava ne e dali konkretno Pavle veruval vo reinkarnacija (poveli ponudi citat kade toj konkretno govori protiv reinkaranacija) , tuku dali hristijanite veruvale vo reinkarnacija. I jasno e deka nikogash nema 100% od site vernici da veruvaat vo bilo shto, taka shto sigurno imalo nekoi koi veruvale i nekoi koi ne veruvale vo toa. Tokmu zatoa imalo potreba na Sobor da se postavi edinstven stav na Crkvata za toa. Изменето од Messenger - 11.Август.2011 во 04:09 |
|||||||||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||||||||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||||||
Почитуван пријателе, одговорот на Исус говори за Исусовиот став. Кратко и јасно. Во однос на Апостолите, не мора да значи дека секое прашање однапред значи дека тие верувале во нешто. Напротив, прашувањето може да значи и нејасностија, незнаење. Мошне добро се знае што пренесувале Апостолите на своите ученици. Јас ти наведов конкретни историски извори (Јустин Маченик,Иринеј,кој бил ученик на Поликарп,Тертулијан, Григориј Ниски). Ако тгрнеме од твојата претпоставка дека ништо не се знае, треба да ја укинеме историјата како наука. Дел од овие биле ученици на Апостолите. И историската наука особено ги цени нивните писанија во разоткривањето на животот и верувањето на раните Христијани, особено делото на Иринеј. Ако Апостолите веруваа во реинакранција, немаше Петар определен период да се колеба дали да седне со паганите и дали и тие треба да се конвертираат. Евреите не сакале да имаат ништо со паганите. Прочитај што се се случувало во Ерусалим откако Пилат бил назначен за Jaс ти дадов цитат каде Исус јасно говори што се случува по смртта. Не случајно и го говори тоа. Исус го знае еврејскиот концепт на верување и нормално е да посочува такво нешто, во кое верувале Евреите. Доколку посочел нешто друго, многу јасно е дека ќе го прекршел Законот и ќе говорел спротивно на Писмото, а Исус не згрешил никаде и осуден е без грев. Но, штом сакаш, повели уште еден цитат: 39 А еден од обесените разбојници Го хулеше: „Зар не си Ти Христос? Спаси се Себеси и нас!” 40 А другиот во одговор го укори: „Зар не се боиш од Бога, кога и ти си исто така осуден. 41 И, ние сме праведно осудени, зашто го примаме заслуженото од тоа што сме сториле. Но, Овој не направил никакво зло.” 42 И рече: „Исусе, спомни си за мене, кога ќе дојдеш во Твоето Царство!” 43 А Тој му рече: „Вистина ти велам, денес ќе бидеш со Мене во рајот.” Во однос на полемиката со EvAngelos за св.Павле, постојат јасни цитати во кои може да се согледа дека Апостол Павле воопшто не верувал во реинкарнацијата: Второ послание на светиот Апостол Павле до Коринтјаните 5,1 Зашто, знаеме: ако се разурне нашиот земен дом, кој е како шатор, имаме од Бога зграда, вечен дом на небесата, што не го изградила човечка рака. 5,4 Оти, ние кои се наоѓаме во овој шатор, воздишуваме обременети; бидејќи не сакаме да се соблечеме, туку да се преоблечеме, та животот да го проголта смртното. 5,8 Но не се плашиме и сакаме што поскоро да го напуштиме телото и да се прибереме при Господа. |
|||||||||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||||||
Македон prijatele, spored napishanovo gledam deka ne razbirash shto e reinkarnacija i postavuvash nekoi primeri koi nemaat apsolutno nishto zaednichko so negiranjeto na reinkarnacijata. Patem, napishanovo e samo tvoj obid so koj sakash da gi zatvorish ochite i diskusijata za neshto za koe nemash apsolutno nikakov kontraargument:
1. Ako apostolite ne veruvale vo reinkarnacija, nemale voopshto da gi spomnat nekogashnite grevovi na chovekot koj se rodil slep. 2. Ako Isus tvrdel deka nema reinkarnacija, tokmu togash bil momentot koga toj kje gi pouchel apostolite oti reinkarnacija ne postoi, pa nivnoto prashanje e glupost. Rabotata e shto ovoj citat dokazhuva oti apostolite veruvale vo reinkarnacija (neshto shto ti go negirashe) i deka Isus go prifakja nivnoto prashanje im dava konkreten odgovor za konkretniot chovek i ne gi pouchuva oti reinkarnacija ne postoi. Toa e fakt koj e jasno i precizno sodrzhan vo posocheniot citat. A jas sega po tret pat te povikuvam da posochish citat od Isusa ili od negovite apostoli kade shto konkretno se negira reinkarnacijata.
Ova e samo tvoe intelektualiziranje koe ostanuva vo sferite na intelekualiziranjeto. A toa e taka zatoa shto citatot ne dava nikakva osnova za ovoj tvoj komentar. Apostolite prashanjeto go postavuvaat jasno, konkretno i vo potpolen kontekst so starobibliskiot zakon koj veli deka Bog kaznuva do tretoto koleno. Dvete opcii za sleposta na chovekot od strana na apostolite postaveni se istovazhno. A Isus isto taka potpolno precizno, konkretno i istovazhno gi tretira dvete opcii, bez da ja potencira ednata kako ispravna, a drugata kako pogreshna. Spored toa, tvojov komentar samo ja pretstavuva tvojata zhelba, a ne vistinata za posochenata sluchka. I namesto da prodolzhuvame so nashi prazni muabeti okolu toa vo shto veruvale, mislele i govorele Isus i negovite apostoli, kako shto jas ti dadov citat vo koj tie dokazhuvaat deka veruvaat i ja prifakjaat reinkarnacijata, povtorno te pokanuvam da citirash nivni zborovi so koi tie ja negiraat. Jas sum strpiv, pa slobodno zemi si vreme kolku shto ti treba. Изменето од Messenger - 11.Август.2011 во 21:29 |
|||||||||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||||||||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||||||
Јас го разбирам само философскиот концепт за реинкарнација, односно платонистичкиот. Другите видови не ги знам, а и не се поврзани со дискусијава, затоа што другите видови, како на пример будистичкиот и хиндуистичкиот не допирале до Евреите, а и да допреле, ниту еден правоверен Евреин немало да се занимава со нив.
Какви некогашни гревови? Тие прашале дали човекот згрешил или неговите родилите? Да не сметаш дека родителите биле безгрешни? Не сакам дискусијата да се сведе на препукување со цитати, но според твојот заклучок, може да кажеме дека и фарисеите верувале во реинкарнација, затоа што токму тие на слепиот му рекоа: Евангелие според Јован 9,34: Му одговорија и рекоа: „Ти сиот си роден во гревови, и ти ќе нè учиш нас?” И го истераа надвор. Ако буквално го читаш овој стих, можеш да заклучиш дека и фарисеите сметале дека поради гревовите во некој минат живот се родил слеп, но, сите знаеме дека фарисеите биле Евреи и не се занимавале со реинкарнации и слични нешта.
Па Христос им кажал дека поради никакви гревови човекот не е роден слеп. Зарем тоа не кажува дека со тоа Христос го изложил она што треба така како што треба? Или пак, сакаш да ми кажеш дека со тоа што Христос кажал дека поради родителите не е роден слеп потврдил дека родителите се безгрешни?
Ако одговорот ти го толкуваш како непоучување во однос на постоењето на реинкарнацијата, значи Христос со одговорот всушност сакал да каже дека човеков и родителите му биле безгрешни? Христос поучуваше дека сите имаат грев и само оној кој не сторил да го фрли првиот камен. Или сметаш дека Христос го кажал одговорот туку-така?
Јас ти посочив неколку цитати, особено цитатот со богатиот и сиромавиот објаснуваат каде оди душата по смртта. А за цитати од Апосолите, мислам дека од Апостол Павле цитатите се сосема јасни. Има и други цитати, но не сум ги побарал. Знам дека некаде сретнав уште еден-два, чинам еден беше во Октровението, другиот не можам да се сетам точно каде.
Па зарем Стариот Завет не е во спротивност со верувањето за реинкарнацијата? Не може да се седи на две столици истовремено...
Јас не случајно неколкупати на форумов го споменав Аристотеловото правило за силогизми. Ако А не е еднакво на Б, а и Б на А, А и Б не може да се еднакви во никој случај. Односно, ако Стариот Завет е во спротивност со идејата за реинкарнација, тогаш не може да се верува во двете нешта, затоа што едното го негира другото и обратно. А Христос бил доследен на Законот.
Зарем историските извори се празни муабети? Пријателе, се уверив дека за некои нешта имаш сопствено мислење, кое се разликува од официјалната историја и историските извори, затоа и повеќе немам што да додадам. Јас се уште верувам во она што се изучува на катедрите и што сеуште претставува официјална историја и историски извори. И сеуште историјата не ги негира ниту Иринеј, ниту Тертулијан, ниту Јустин Маченик, ниту пак еврејските учења за животот и смртта. Во однос на цитатите, пак ќе кажам, јас наведов доста цитати, можеби има уште некои кои не ги споменав, но искрено, мислам дека и тие нема да изменат многу нешта во нашата дискусија. |
|||||||||||
Majkl
Сениор Регистриран: 20.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 3019 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||||||
Aко се земе в предвид само eвангелието кое го наоѓаме вклучено во Библијата, навидум испаѓа дека Исус ја негира реинкарнацијата преку одговорот. 1 И кога заминуваше виде човек слеп од раѓање. 2 И Неговите ученици Го прашаа: „Рави, кој згрешил, тој или неговите родители, та се родил слеп?” 3 Исус одговори: „Не згрешил ни тој, ниту неговите родители, туку за да се пројават Божјите дела врз него. 4 Ние треба да ги извршуваме делата на Оној, Кој Ме прати, додека е ден; доаѓа ноќ, кога никој не ќе може да работи. (Евангелие според Јован гл.9 стих 1-5.) Меѓутоа ако се прочитаат стиховите од старото апокрифно Евангелие на дванаесетмината (некаде со наслов Евангелие Исусово), дава сосема поинаква светлина на сето тоа: 1. Еден друг ден Исус сретна човек кој беше слеп од раѓање. А Неговите ученици Го прашаа: „Учителе, кој згрешил; овој, или неговите родители, та што е роден слеп?„ 2. Исус одговори: „Што треба да значи тоа дали згрешил овој или неговите родители, ако делата Божји се очигледни на него? Јас морам да ги вршам делата на Мојот Отец, Кој Ме испрати, додека е ден; доаѓа ноќ, кога никој не ќе може да дејствува. Додека Сум Јас во светот, Јас Сум светлината на светот. (Евангелие Исусово гл.53 стих 1-2.) Во Христовата објава примена во денешно време(поточно 1989 год.) има објаснување токму на тие стихови: „Зборовите ``Што треба да значи тоа дали згрешил овој или неговите родители, ако делата Божји се очигледни на него?`` значат: Вие не треба да го гледате гревот и да прашувате кој згрешил. Никој не може да отплати за друг .... Меѓутоа, кога луѓе се врзани едни за други преку грев, тогаш учествуваат сите во гревот, ан пр. родители и дете. Тогаш тие го отплаќаат заедно она што, исто така заеднички, го предизвикале. Сфатете: На секој човек му е даден секој ден за да препознае делови од своите гревови и грешки и да се покае за нив. Затоа, никој не треба да прашува кој го сторил гревот и кога или каде. Сега е душата во земско постоење за да го очисти она што му се кажува денес на човекот преку знаците на денот, или преку болест, страдање, неволја, слепило или преку мрачни мисли, зборови и дела. Јас Сум светлината на светот. Кој препознава, окајува, своето човечко Ми го предава Мене и го остава во Мене и на тој начин ги користи деновите, тој ќе живее во Мене и ќе воскресне преку Мене, оти Јас Сум вечен ден. Ако човекот не ги искористил деновите, тогаш врз него ќе падне ноќта на душата, тогаш душата и човекот страдаат. Затоа, користете ги миговите на денот, оти секој миг Сум Јас, вечноста. Кој ги користи миговите, тој живее во Мене и тој ќе има мир и ќе постигне спасение. (од Ова е Мојата Реч: Алфа и Омега стр.558-559 македонско издание) Изменето од Majkl - 11.Август.2011 во 22:58 |
|||||||||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||||||
Makedon, nema potreba da ja citiram seta tvoja replika oti smetam deka ova e dovolno. Ili s'e ushte ne ti e jasno ili ne sakash da prifatish deka e jasno bidejkji se kosi so anatemata donesena na Soborot 500 godini posle Hrista. 1. Apostolite prashale dali zgreshile roditelite - nekogashni grevovi bidejkji morale da bidat nekogashni za da imaat posledici na slednata generacija - nerodenoto dete. 2. Apostolite prashale dali zgreshil chovekot - nekogashni bidejkji toj se rodil slep, a ne se steknal so slepost dodeka bil zhiv za da se govori za segashni grevovi. Nema potreba da se grizhish za eventualno prepukuvanje so citati. Zarem ne si tokmu ti koj postojano bara citati kako potvrda za diskusiite? Jas ti ponudiv novozaveten citat od Isus i aposltolite vo koj govorat za reinkarnacija, a ti pronajdi i postiraj citati od Isus ili negovite apostoli vo koi govorat protiv reinkarnacijata. Nema potreba od lichni mislenja, pretpostavki, filozofiranja, povikuvanja na nekakvi "oficijalni istorii" i t.n. Zemi si vreme kolku shto ti treba. |
|||||||||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||||||||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||||||
Меssenger, темата на Соборот не била реинкарнацијата. Имам чувство дека сметаш дека поради реинкарнацијата се кршеле копја, како што се кршеле поради Аријанизмот. Воопшто не било така. Целта на Соборот била осуда на Монофизитизмот и на некои несторијански ракописи, а попатно и на Оригенизмот. Воопшто реинкарнацијата не била централна тема, околку која би се кршеле копја, создавале немири, бунтови. Впрочем, нема да говорам, еве ти ги само анатемите против Ориген, ти самиот процени ја важноста на реинкарнацијата. Ова е доволно да се разбере колку била важна реинкарнацијата. Од сите анатеми против Ориген, само една е насочена против реинкарнацијата. А да не говорам дека имало и други анатеми, против други лица. Јас ти дадов цела парабола, а не само цитат во која Исус објаснува што се случува со душата по смртта. Поставив и неколку цитати од св. Апостол Павле кои јасно се косат со реинкарнацијата, постирав и извори од ученици на Апостолите. Повеќе од тоа чинам и не треба да правам, но бидејќи во меѓувреме ги барав и другите цитати, ќе ги поставам и тие. Точно е дека јас барам цитати, но не и за сите нешта. А и кога барам, тоа барање се однесува и на мене. Јас кога барам цитати и поставувам цитати. Не се исклучувам од тоа барање. Ако треба и од Иринеј, Јустин Маченик и од другите ќе ги поставам цитатите, бидејќи, барем сеуште, тие се историски извор за пренесеното знаење од Апостолите до нивните ученици. Еве ги цитатите: Послание на светиот Апостол Павле до Евреите: Глава 9 27. И како што им е на луѓето судено да умрат еднаш, а потоа-суд 28. така и Христос, откако еднаш се принесе Самиот Себе како жртва, за да ги премавне гревовите на мнозина, вторпат ќе им се јави, не станувајќи веќе жртва за грев на оние што Го очекуваат за спасение. Откровение на светиот Апостол Јован Богослов Глава 20 11 И видов голем бел престол, и Оној, Кој седеше на него, од Чие лице побегнаа земјата и небото, и не се најде место за нив. 12 И ги видов мртвите, големи и мали, како стојат пред престолот, и се отворија книжните свитоци; и друг книжен свиток се отвори - Книгата на Животот; и на мртвите им беше судено според она што е запишано во книгите, според своите дела. 13 И морето ги предаде своите мртви, кои се во него; и смртта и Подземјето ги предадоа мртвите, кои се во нив, и секој беше суден според своите дела. 14 И смртта и Подземјето беа фрлени во огненото езеро. Тоа е втората смрт, огненото езеро. 15 И кој не беше запишан во Книгата на Животот, беше фрлен во огненото езеро. П.С. Ако за тебе мислењата на учениците на Апостолите и раните Христијани не се важни, за мене и тоа како се важни кога се дебарита за верата на раните Христијани. И секако, тука не ја заборавам историската наука. Сепак, голем дел од она кое денес го знаеме, го знаеме благодарение на историјата. |
|||||||||||
Внеси реплика | страница <1 910111213 16> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |