|
Исусова молитва - исцелител |
Внеси реплика | страница <1 910111213 29> |
Автор | |||||
*moon*
Сениор Регистриран: 27.Јануари.2008 Статус: Офлајн Поени: 7657 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
oce nas koj si na nebesata da se sveti imeto tvoe da bide carstvoto tvoe kako na neboto taka i na zemjata,prosti ni gi dolgovite nasi kako nie sto im gi prosuvame na nasite najbliski.AMIN
|
|||||
Ако го победиш моментот ти си најсилниот човек на светот
|
|||||
Miki_P
Сениор Регистриран: 29.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 985 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Христос помеѓу нас, брате, makarios. |
|||||
Господи Исусе Христе, Сине Божји, помилуј нè.
|
|||||
KINGDAVID
Сениор Solomon's father Регистриран: 09.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 9420 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Tokmu taka, vera bez dela e mrtva. Treba da ja priznaeme otkupnata zrtva na Bozjiot Sin, no treba da pokazeme i dela . Ubavi citati od Biblijata izvadi brate makarios, bravos Samo ne mi se dopagja grubite zabeleski i navredi i od dvete strani, ne e toa hristijanski. Hristos sigurno saka da izbegnuvame navreduvacki govori... |
|||||
Pravoslaven
Сениор Регистриран: 09.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 705 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Tokmu taka, verata bez dela e mrtva vera, no makarios ni "tolkuvashe" deka one sto nema da se molat vo son pri doagjanjeto na Hristos, Toj nema da gi zeme vo Bozhjoto Carstvo koga
A samo nekolku posta pred toa mu objasniv deka covek ne moze da se moli vo son. Vprocem da bese toa mozno, i Hristos ke se molese taka vo Getsemanskata gradina i nemase da gi ukoruva svoite uchenici zosto spijat, a ne se molat, tuku ke gi ostavese da se molat vo son
|
|||||
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
|
|||||
KINGDAVID
Сениор Solomon's father Регистриран: 09.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 9420 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Ne e mozno molenje vo son, nekoe nedorazbiranje e toa... Kako moze vo son da se molis, koga ne si svesen??? |
|||||
Pravoslaven
Сениор Регистриран: 09.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 705 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
epa i jas se cudam toa, ama ete, nekoja pravoslavna dogmatika da ti bilo toa, ushte edno... hmm kako da go narecam.. ushte edno "cudhno uchenje" vo pleadata chudni uchenja vo pravoslavieto.
|
|||||
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
|
|||||
KINGDAVID
Сениор Solomon's father Регистриран: 09.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 9420 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Koga e covek vo son, moze da sonuva razni gluposti... Togas raboti covekovata podsvest i mene mi e cudno kako moze covek da se moli vo son, ne znam. Nema sansi mozokot da se moli vo sonot, togas se osloboduvaat mentalni sliki i misli od podsvesta, mozes da sonuvas razni raboti. Mozes da se molis pred da zaspies, da, ama cela vecer vo son da se molis e neostvarlivo ni teoretski, ni prakticno, ni naucno..... |
|||||
makarios
Сениор Регистриран: 20.Октомври.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1282 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
П.надПесн. 5:2 Возљубената: Спијам, но срцето мое е будно; ете го гласот на мојот возљубен.
Архиепископот Нижгородски Јаков вели: Како што рибата живее во водата, така и душата, која Го љуби Бога, живее во молитва и со молитвата. А тоа произлегува од таму што душата, која Го љуби Бога, непрестајно тежи и жеднее да беседи со нејзиниот мил Створител. Тоа тежнеење понекогаш е толку големо така што луѓето, кои силно Го љубат Бога, се молат на Бога и во сон и притоа тако силно, што понекогаш солзи на умиление им го прекинуваат сонот. За тоа се говори во книгата Песна над Песните: "Спијам, а срцето мое е будно" (5, 2), односно, Јас спијам, а срцете мое е будно - Го љуби Бога, го бара Бога, се моли на Бога, се насладува со Бога. Јас спијам, а срцете мое не спие, гори, свети, пребива на небото. 1 Солунјаните 5:6 И така, да не спиеме како другите, туку да бдееме и да бидеме трезвени. 10 Кој умре за нас, та ние, будни ли сме, или спиеме, да живееме заедно со Него. 1 Moj. 20:3 Но Бог дојде при Авимелех ноќе во сон, и му рече: „Ете, ќе умреш заради жената, која си ја зел, зашто таа има маж.” 1 Moj. 31:24 Но Бог му дојде на Лавана Арамеецот ноќе во сон, и му рече: „Пази се, не зборувај му на Јакова лошо!” 3 Царства 3:5 Во Гаваон Господ му се јави на Соломона ноќе во сон и му рече: „Барај што сакаш да ти дадам.” Матеј 1:20 Но, штом помисли така, ангел Господов му се јави насон и рече: „Јосифе, син Давидов, не бој се да ја примиш Марија, жената своја, зашто зачнатото во неа е од Светиот Дух. Матеј 17:15 и рече: „Господи, смилувај се на мојот син, зашто при нов месец го фаќа бес и се мачи многу; често паѓа во оган и често - во вода; Свети Исак Сирин вели: „Затоа што Духот кога ќе се всели во некој од луѓето, не престанува со молитвата, затоа што Самиот Дух се моли за нас со неискажливи воздишки (Рим 8, 26). Тогаш, ни кога спие, ни буден, молитвата не престанува во неговата душа, туку било да јаде, било да пие, било да спие и било што да прави, и дури и ако би спиел во најдлабок сон, зачините и пареата на молитвата неуморно изникнуваат во неговото срце, и тогаш молитвата нема ни раздвојувања, ни преграда, туку сето време е со него. Дури и ако таа молитва би престанала надвор од него, во тајност таа постојано му служи. Затоа што пребивањето на непорочните е непрестајна молитва, вели еден од Христоносците, зашто нивните мисли секогаш се со Божествени движења, а движењата на чистото срце и ум се кротки гласови, кои скришно Му пеат на Скриениот. Владиката струмички Наум вели: Третата молитвена состојба на умот се случува кога иако човекот спие, или разговара, или чита, или што било друго прави, неговиот ум истовремено пребива и во зборовите на молитвата, соединет непрестајно со своето срце. Оваа молитва, која се нарекува и непрестајна умносрдечна молитва е извонреден дар Божји кој, според светите Отци, го добива само (едвај) еден подвижник во секоја генерација. Кога умот се наоѓа во оваа молитвена состојба, може да му се случи Божјо грабнување (или екстаза) и гледање на несоздадената Божествена светлина. Созерцанието на Божествената светлина е предвесник на крајот од оваа молитвена состојба. 1 Солунјаните 5:17 Молете се постојано! 1 Тимотеј 5:5 А онаа што е вистинска вдовица и останала сама, таа се надева на Бога и пребива во молитви и молења дење и ноќе. Дела Ап. 1:14 Тие сите еднодушно беа постојано во молитва и молење заедно со некои жени и со Марија, мајката на Исус, и со браќата Негови. 1 Солунјаните 3:10 Кога дење и ноќе многу усрдно се молиме, за да го видиме вашето лице и да го дополниме она што и недостига на вашата вера? 2 Коринтјани 12:2 Знам еден човек во Христа, кој пред четиринаесет години, со тело ли, не знам; без тело ли, не знам: Бог знае, беше грабнат и однесен до третото небо. Внимавајте, опасно е да дискутираме за ова, кога немаме доволно духовен опит. Постојано (непрестајно, без крај, перпетуално) созерцание е возможно, молитвата во сонот е возможна, та дури и да бидеме грабнати до третото небо (со тело или без тело!). Но, тоа е христијанскиот идеал кој се стремиме. Затоа да се приземјиме малку, и да прозбориме за Исусовата молитва на првиот степен, односно кога сеуште не сме очистени од страстите. Непрестајната молитва ја имаат совршените. Изменето од makarios - 30.Декември.2008 во 03:51 |
|||||
Опитен
Сениор Регистриран: 20.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 699 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Она што нам не ни е разбирливо, незначи дека е и невозможно. Мислам дека ме разбирате? Пример мене никогаш нема да ми биде јасно како јас сега типкам по тастатурата и сето тоа сите вие го читате и сл. Но тоа е реалност и факт кој неможам да го побијам. можев се да знев ќе бев бог, зашто само Бог се знае. Она што за луѓето е невозможно за Бога е се возможно. Јас не сум критериум на вистината па сега се’ да расудувам преку мојот разум.Има некои работи што се и надразумни. Ако за нешто го пишува во Светото Писмо и ако тоа го потврдило светоотечкото предание јас во тоа и верувам. Еднаш кај авва Пимен дошол некој друг авва и почнал да му зборува за Бога и возвишени нешта,а авва пимен цело време си молчел. Тогаш го запрачале зачто не му одговара на братот. Аввата одгоорил: Тој е од горните и зборува за вознишените нешта, а јас сум од долните, грешен човек и незнам за тоа“. Тогаш другиот отец се сетил и почнале да разговараат за подолните нешта. ( за ваша информација авва Пимен бил еден од поголемите отци ) Така и ние. ја изучивме молитвата, ја примивме во срцето и се обоживме па сега зборуваме за највозвишениот стадиум на молитва со што си ја покажуваме нашата гордост и превознесеност. јас знам дека според светите отци, молитвата е уметност на уметностите, врв на сите добродетели дека за тоа треба голем напор и посветеност. Живот свет. Еднаш еден мој брат во Христа беше во еден од нашите манастири, се исповеда, добил бројаничка на дар и молитвено правило и кога се врати беше среќен и задоволен. Но подоцна, доаѓа кај мене тажен и разочаран. Му велам што е ? Тој ми вели: Мојот духовен отец не е добар. Зашто? Па јас очекував да ми даде духовен совет, поголема молитва..., а тој ми рече: „Научи ја Исусовата молитва“. И тогаш јас пак го прашав: „И ти ја научи?“ Тогаш тој се сети што сакал да му каже духовниот отец и блажено се насмевна. Значи не е потребно само да ја нучиме на памет, туку да ја примениме и прифатиме во живото. Сиот наш живот да е молитва. Молитвата Господ Исус Христе е молитва на срцето која, според светите отци, треба да се спои со нашето дишење, па се што и да правеме во нашиот ум, а подоцна и срце, да си тече молитвата. Но за да се дојде до тоа треба да се започне. Отпочеток, додека нашиот ум е научен да се шета кај сака и наследува со што сака и затоа е потребно и напор зашто Царството Божјо насила се граба и само подвижниците го наследуваат. Повторањето е потребно не заради Бога, Бог знае што ни е потребно, туку заради нас. како што рековме за да можеме да го зауздаме нашиуот ум и да го насочиме во полезно дејствие и врзиме за Бога. Нели затоа Господ рекол дека првата и најголема заповед е да го сакаме Бога со сето свое срце, сиот свој ум, сета своја душа и сета своја сила. А за тоа е потребо сиот свој живот на Христа Бога да го предадеме. Што и да правеме да го правиме заради Бога. Тогаш и Бог ќе ја излие Неговата благодат на нас и полека полека ке напредуваме во духовниот живот, созерцанијата и Богопознанието. Тогаш Христос ќе се всели во нас и не ние ќе живееме туку Христос ќе живее во нас, и тоа значат зборовите на св.Јованм Крстител: „ јас да се смалувам а тој да расте.“ И нема ништо поубаво на светот кога Бога ќе го имаме во своие срца. Да се преиспитаме каде сме ние во духовниот живот? колку сме со Бога? колкупати ќе можеме концентрирано да ја кажеме молитвата. Јас сум на почетокот |
|||||
Господи Исусе Христе помилуј не
|
|||||
dejanpp
Сениор Регистриран: 30.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 893 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
i dvajcata ste vo pravo samo od razlicno glediste na mislata tocno deka isus se raspnal zaradi nas. no kako toa? za toj da e non stop vo nas zasto isus znaci mir i spojkotvo a za da se postigne taa sostojba toa spokojstvo" da e vo nas potrebno e da se ispolnuva edna rabota -pokajanie koja si snosi sama posebe nekolku posledici koi se manifestiraat preku odredeni pravila i principi koi treba da gi izvrsuvame a najvazna od site tie elementi e molitvata pa taka so pomos na taa molitva mozeme da go postigneme pokajanieto koe ke ni donese ogromni duhovni bogastva i sposobnosti.kako sto se prozorlivost,sposobnost tvojata ideja da se vrezuva vo svesta na grugite, lecejne samo so neposreden kontakt................ |
|||||
Pravoslaven
Сениор Регистриран: 09.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 705 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
makarios, koja ti e poentata so tie citatite kade sto Bog im se javuval na nekoi lugje na son? Toa samo potvrduva deka tie spiele i sonuvale, a ne se molele kako sto ti i Opiten probuvate da ne ubedite tuka.
Ako gorniot citat go tolkuvas bukvalno, deka apostolot Pavle tamu zapoveda da ne spieme (i da dobieme nerven slom za desetina dena), togas odgovori mi sto pravele tie lugje na koi Bog im se javil vo SON? Budni sonuvale?
Od druga strana, vo vtoriot citat Pavle veli "budni li sme, ili spieme, da ziveeme zaedno so Nego". Od tuka gledame deka toj "dozvoluva" spienje, i ako tolkuvame po tvoj terk, sleduva deka toj e kontradiktoren so prviot stih kade "zabranuva" spienje.
Te citam i se cudam, ima li nesto posmeshno od pravoslavno tolkuvanje na bibliski citati
Ova e ushte eden katastrofalen lapsuz sto go pravat pravoslavnite vo tolkuvanjeto na zborot "postojano". Tie go meshaat zborot "postojano" so zborot "neprekinato".
makarios, da te prasam nesto, koga uchitelot po pijano ke mu rece na svojot uchanik: "za da bidesh dobar pijanist, moras postojano da vezhbash doma", dali toa znaci deka toj treba bukvalno da ne stane od pijanoto i denje i nokje da sviri bez da jade, bez da spie, bez da ide po nuzhda itn?
A sto ke kazes za ovoj stih:
Дела 2:46 И секој ден беа постојано и еднодушно во Храмот; раскршуваа леб по домовите и примаа храна со радост и просто срце, Kako e mozno da bile bukvalno POSTOJANO vo Hramot, ako vo prodolzhenie se veli deka raskrshuvale leb po DOMOVITE?
Zarem e mozno istovremeno covek da bide na dve mesta vo isto vreme?
Znaci pak ke kazam, neka me opomeni i moderatorot ako treba, ne sum sretnal do sega nishto posmeshno od pravoslavno tolkuvanje na bibliski citati.
Na predhodnata strana makarios ne ubeduvase deka kade sto Isus veli: "bidete budni", toa ne znacelo "bidete razbideni", a jasno se gleda od kotekstot deka toa "bidete budni" Isus im go kazal na Svoite uchenici koi SPIELE.
Sega tuka makarios ne ubeduva deka ne treba da spieme, i deka "molete se postojano" znaci da se molime 24 chasa na den, bez nitu edna sekunda pauza, duri i na son.
Pa dobro bre majke mu stara, dali nekoj ve plakja da bidete ubedeni vo ova, ili navistina go veruvate ova? Изменето од Pravoslaven - 30.Декември.2008 во 12:09 |
|||||
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
|
|||||
makarios
Сениор Регистриран: 20.Октомври.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1282 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Друже, јас веќе нема да влегувам со тебе во полемика, затоа што си лажго. Како очекуваш да ти верувам дека ја кажуваш вистината кога ги лажеш сите за твојата вероисповед:
Ниту ги почитуваш иконите, хулиш на Богородица, и не ги користиш кандилото (во зависност од која деноминација - и крстот!). Еве, пак велиш дека не си православен:
И пак!
Еве уште еднаш:
Не можеш да разбереш некои работи, затоа што си надвор од Црквата. Како може на слепо роден да му се објасни убавината на светот? Како може на оној кој не вкусил мед, да му се објасни сладоста на медот? Како може на глувиот да му се објасни убавината на некое песнопоење? Како може нам, кои сеуште не сме очистени од страстите, да ја сфатиме непрестајната молитва? И само за крај, колку да видат другите дека не си во право: 1 Сол. 5:17 Оригиналот е: ἀδιαλείπτως - unintermitting, incessant (Непрестаен), uninterruptedly (непрекинато), i.e. without omission (без изоставање) (on an appropriate occasion) (на одредената околност) Преводи на други јазици: на македонски - постојано молете се. На српски - Молите се Богу без престанка. На бугарски - Непрестанно се молете.На руски - Непрестанно молитесь. На англиски - Pray without ceasing.(без прекин) На латински - sine intermissionе orate (без прекин) На хрватски - Bez prestanka se molite! На германски - betet ohne Unterlaß (без престан) На шпански - Orad sin cesar (без престан) на албански - Lutuni pa pushim (без престан) Ако сакаш да разговараме, дај да се приземјиме и да зборуваме за молитвата, а не за високите степени, кои само ги знаеме теоретски. Изменето од makarios - 30.Декември.2008 во 13:16 |
|||||
gospel
Сениор Регистриран: 01.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 405 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Е па Пријателе, ние читаме БИБЛИЈА или СВЕТО ПИСМО, а не БАЈКИ И ПРИКАЗНИ за мали деца. А овај стих ако не си го сретнал до сега се наоѓа во Библијата и напишан е да знаеме по каков начин ќе бидеме спасени: ..... „Зошто по благодат сте спасени, преку верата, и тоа не е од вас, - Божји дар е; НЕ Е ОД ДЕЛА, ДА НЕ БИ НЕКОЈ ДА СЕ ПОФАЛИ (Ефесјаните 2:8,9) ... За нашето спасение мораме исклучиво да му благодариме на Исус и тоа е единствено негова заслуга. А за да ја докажиме верата во него, бидејќи тој твори добри дела, мораме и ние да твориме добри дела, но тие дела немаат никакво учество во нашето спасение. Тие се потврда на нашата вера, бидејќи ако не твориме добри дела, нашата вера би била мртва вера. За да докажеме дали нашата вера е Жива или Мртва вера, затоа сме повикани за вршење добри дела. Би сакал да те прашам, и да ми одговориш: Какви дела направи разбојникот на крстот, кој што поверува дека Исус е спасителот на светот, а Исус му рече:Уште денеска со мене ќе бидеш во рајот? Кои дела ги направи разбојникот, во која помесна православна црква одеше (како што вие тврдите дека православната црква спасува)и на кој свештеник му се исповеда? Но сепак Исус му рече: Уште денеска ќе бидеш со мене во рајот! И за крај стихот кој што го цитираше од Откровение 22:12 „И еве, ќе дојдам скоро, и отплатата Моја е со Мене, за да му дадам секому според делата негови.“ Би те запрашал: На кого се однесуваат овие зборови, на Спасените или на Неспасените? Само да ти напоменам, дека Спасените никогаш нема да се појават на Големиот и Страшен Суд (Откр. 20:11-15), кој што треба да се случи на крајот од времето, кога Бог ќе ги суди луѓето, (мали и големи),не по нивната вера, туку по нивните лоши дела. А погоре цитираниот стих баш за тоа зборува. Да им ја даде отплатата на сите оние кои што сакаа да работат за плата и да го заработат своето спасение исклучиво со свои сили и на свој начин, а не да примат спасение кое што Бог бесплатно го дава на сите кои што вистински го љубат и се негови следбеници. |
|||||
Miki_P
Сениор Регистриран: 29.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 985 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Разбојникот на крстот доби ветување од Христа - Спасителот дека ќе влезе во рајот само затоа што побара милост (прошка) за неговите гревови (се покаја). Во овој случај, тоа беше единственото нешто што можеше да го направи. Но, се сеќавате, другиот разбојник не се покаја и отиде таму, каде што му е местото - во вечен неспокој. „И еве, ќе дојдам скоро, и отплатата Моја е со Мене, за да му дадам секому според делата негови.“ Вака како што е напишано: Секому според делата негови. Ни на спасени ни на неспасени (како што велите вие). Господ на секој ќе му суди според делата, а каква ќе биде пресудата ќе завивси од тоа, какви му се делата. Платата за гревот е смртта, а платата за животот во Христа - ВЕЧЕН СПОКОЈ. - Верата без добри дела е мртва. Славете Го, Бога. Изменето од Miki_P - 30.Декември.2008 во 13:49 |
|||||
Господи Исусе Христе, Сине Божји, помилуј нè.
|
|||||
Внеси реплика | страница <1 910111213 29> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |