|
Тема: МАКЕДОНЦИТЕ НАЈСТАРИ НА БАЛКАНОТ И ПОШИРОKO. |
Внеси реплика | страница 123 12> |
Автор | ||||||||||||||
MAGNAT.
Група Регистриран: 21.Септември.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 35 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Испратена: 21.Септември.2007 во 21:17 |
|||||||||||||
1
Изменето од MAGNAT. - 21.Септември.2007 во 21:24 |
||||||||||||||
,, KRIG BLIC ,,
|
||||||||||||||
MAGNAT.
Група Регистриран: 21.Септември.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 35 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||
,, KRIG BLIC ,,
|
||||||||||||||
MAGNAT.
Група Регистриран: 21.Септември.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 35 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||
,, KRIG BLIC ,,
|
||||||||||||||
MAGNAT.
Група Регистриран: 21.Септември.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 35 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||
4
Изменето од MAGNAT. - 21.Септември.2007 во 21:43 |
||||||||||||||
,, KRIG BLIC ,,
|
||||||||||||||
MAGNAT.
Група Регистриран: 21.Септември.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 35 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||
,, KRIG BLIC ,,
|
||||||||||||||
MAGNAT.
Група Регистриран: 21.Септември.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 35 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||
,, KRIG BLIC ,,
|
||||||||||||||
MAGNAT.
Група Регистриран: 21.Септември.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 35 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||
,, KRIG BLIC ,,
|
||||||||||||||
MAGNAT.
Група Регистриран: 21.Септември.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 35 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||
Од технички причини бевме приморани ТЕМАТА да пренесеме.
Затоа Ве молиме доколку сте заинтересирани за коментари, прилози, предлози и друго од овој момент внимавајте на пристапот, користетего исклучиво овој линк. Изменето од MAGNAT. - 21.Септември.2007 во 21:57 |
||||||||||||||
,, KRIG BLIC ,,
|
||||||||||||||
MAGNAT.
Група Регистриран: 21.Септември.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 35 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||
ЧЕТВРТИ ДЕЛ;
По овој успешен поход, страв и паника ги зафатило грчките градови (држави), поради истото голем број грчки градови за да го избегнат стравот и срамот од пораз започнале без војна сами да и се предаваат на Македонија. Единствена држава која правела отпор и не сакала да се предаде била Атина, која слепо била заведена од Демостен. Филип втори не сакал лоши односи со Атина, бидејки бил демократ, но поводот за војна била провокацијата на говорот на Демостен, кој со грди зборови го нарекол Филип- варварин. На оваа провокација нашиот филип, пред да ја нападне Атина истапува со одговорот: ,, Ќе види сега тоа грчко куче кој е варварин, а кој е демократ,,. Во 338 г.п.н.е. Атина е страшно поразена во битката кај Херонеја. Со оваа победа Филип под своја управа ѓи става грчките градови- држави побивајкија тезата за Хеленското потекло на Македонците. Филип не е само голем стратег, тој е и добар реформатор во сите свери на општественото живеење и опстојување. Така на пример Филип втори освен воените реформи, превзел и низа економски реформи, од кои најпознати се: промовирање на валутата статер, инвестрањето во изградба на патиштата, пристаништа и градови, како Пела- Хераклеа, Стоби и други. По успешните војни со соседите, Филип бил првиот признат крал со свое воено, стратешко, политичко и државничко неимарство од страна на сите покорени народи и од Хелените. И покрај овие големи успеси во јакнењето на македонија на овие јужни простори на Европа, Филип не се чувствувал спокоен, и кај него постоел немир од новата опасност од Персија. |
||||||||||||||
,, KRIG BLIC ,,
|
||||||||||||||
DESPOT
Група Регистриран: 21.Септември.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 30 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||
Navistina dobro e shto prodolzuva ovaa tema. Изменето од Boogie - 21.Септември.2007 во 23:37 |
||||||||||||||
,, IN VINO VERITAS ,,
|
||||||||||||||
DESPOT
Група Регистриран: 21.Септември.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 30 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||
Александар III МакедонскиОд Википедија, слободна енциклопедија(Пренасочено од Александар Македонски)
Биста на Александар Македонски Александар III, попознат како Александар Македонски или Александар Велики (Пела, 22/3 јули, 356 п.н.е. - Вавилон, 10 јуни, 323 п.н.е.), е крал на Македонија (од 336 п.н.е. до 323 п.н.е.), член на кралската династија Аргеади. Тој е еден од најуспешните војсководци во историјата на човештвото. По освојувањето на грчките градови-држави под водството на неговиот татко Филип II Македонски, Александар ја покорил моќната Персиска Империја, вклучувајќи ја Анадолија, Сирија, Египет, и Месопотамија, и ги проширил границите на Античка Македонија, дури до Авганистан и Индија. Александар се однесувал кон освоените култури со почит, интегрирајќи не-Македонци во неговата војска и администрацијата, воден од мислата да создаде светска држава. По дванесет години освојувања, Александар умрел на 33-годишна возраст, веројатно од маларија или тифус. Неговите освојувања имаат круцијално значење за започнувањето на Хеленистичкиот период во светската историја, бидејќи во новоосвоените територии се населиле грци кои со се*е ја донеле својата, во тоа време најразвиена, култура. По неговата смрт неговата држава се распаѓа на три дела: династијата Птолемаиди ќе го превземе Египет, Антигонидите - Македонија и Грција, а Селевкидите - Блискиот Исток. Александар егзистира како митска личност во митовите на многу не-европски народи. Во историјата не се случува често синот на голем владетел да биде истотака голем, ако не и поголем од татка си. Teшко e да ја израмнуваме и мериме големината на Филип и Александар Македонски. Можело да се случи, но не се случило да Филип Македонски освои се што може да се освои и да не остави на својот син да изврши ни едно големо и славно дело. Сепак, пред необузданиот копнеж на Александар Македонски за воени подвизи и откривање на далечни непознати земји се отворило бескрајно поле на можности. Александар се родил од првиот брак на Филип со епирската принцеза Олимпија во триста педесет и шеста година пред нашата ера во почетокот на месецот хекатомбајон кој Македонците го нарекувале лоос и тоа во шестиот ден, во кој е запален и храмот на Артемида во Ефес. Од тоа Хегест од Магнезија ја изрекол изреката која со својот студ би можела да го изгаси огнот во храмот: “Се разбира, тој храм морал да изгори кога Артемида бабувала при раѓањето на Александар”. Неговото доаѓање на свет било цело во знакот на победата. Истиот ден кога се му се родил првиот син, кај Филип стигнале гласници кои го известиле за победата над Илирите, и победата на неговиот коњ на Олимписките трки. Посебните особини кои Александар ги поседувал и покажувал од мал, ја оправдале надежта на Филип дека во неговиот син се наоѓа посакуваниот наследник. Александар во него ги споил многуте карактерни црти од обата свои родители. Од неговата мајка, темпераментна жена подложна на мистицизмот ја наследил страсната и помалку тврдоглава личност, ирационален копнеж за непознатото и верба во посебна херојска слава, која му ја досудила судбината. Од татко си ја презел нескротливата волја и енергија, необуздан карактер, храброст, слава, војнички дар и инзвонредно практичен дух. Неговата мајка му била поблиска по душа и влијанието на оваа демонска жена му оставило неизбришлива трага на неговата душа. Татковиот пак, дипломатски, војнички и политички успех го поттикнало неговото честољубие и ги разгорил неговите сништа за водство и слава. Кај Плутарх се спомнува дека “Александар не сакал да го добие од својот татко златото, раскошот и уживањето, туку го сакал кралството кое ќе му пружи можност за борби, војни и дела полни со чест и слава”. Меѓутоа Филип на Александар му должел многу повеќе од едно кралство. Никој не можел да го упати подобро во воената вештина од човекот чија власт непрекинато извојувала победи, а војската која ја создал татко му била најсовршеното оружје кое човек можел само да го посака за остварување на неговите желби. Иако зафатен со се*еси и со своите работи, рамнодушен и груб спрема својот најближен, Филип очигледно имал слабости спрема својот наследник и со гордост и уживање го прател развојот на неговата снажна индивидуалност. Роден од таква мајка и таков татко, Александар ја имал и среќата да стане ученик на најголемиот филозоф и научник во антиката. Кога Александар имал четиринаесет години, Филип го довел Аристотел во Македонија и му го доверил воспитувањето на својот син. Аристотел тогаш бил околу четириесет години и сеуште бил еден од најистакнатите ученици на Платон, далеку од неговата понатамошна слава. Тој бил зет и пријател на малоазискиот владетел Хермиј, кој пак со Филип одржувал добри пријателски односи. После умирањето на Платон, Аристотел се повлекол на дворот на Хермиј, каде се наоѓал и кога Филип го повикал во Македонија. Среќавањето на Аристотел со младиот Александар се прикажува како “еден од најголемите моменти во историјата на човештвото.” Иако Александар тогаш уште бил дете и потенцијален престолонаследник, а Аристотел уште не ја започнал неговата плодна научна дејност која ќе го прослави низ вековите, не можеме а да не го видиме во нив она што подоцна ќе станат: генијален, херојски настроен војсководец и обединител на Азија и Европа и генијален филозоф, во кој се слеала, созреала и кулминирала двовековната филозофска и научна мисла на Хелените. Во малото место Миези, во внатрешноста на Македонија, во градот Нимфеон, идниот крал и неговите другари врсници биле воспитувани во хеленски дух. Аристотел не сметал дека на идниот владетел му е потребна посебна настава која практично би го припремувала за должноста која го чекала. Часовите по гимнастички вежби, јавање, лов и игри се замениле со читање песни и разговори за поезијата, со учење геометрија, астрономија, реторика и еристика. Аристотел на својот млад воспитаник му влел огромна љубов кон песната. Тој за него ги рецитирал песните на Хомер и Александар никогаш не се одделувал од овие дела. Негови омилени јунаци биле Херакле и Ахил, кои ги сметал за свои предци. На влијанието на Аристотел врз учењето на Александар, истотака може да се препише и неговото големо интересирање кое го покажува кон природните науки, по што и неговите освојувачки војни често го попримале карактерот на истражувачки експедиции кои ги обогатиле географијата, етнологијата, биологијата, ботаниката, метеорологијата и многу други науки. Меѓутоа, во она што ни изгледа најважно кога станува збор за идниот владетел и војсководец, во политички поглед, право разбирање меѓу Александар и неговиот учител немало никогаш. Во својот став спрема варварите, Александар бил пред следбеник на Антистеновата школа која била долга традиција на Македонскиот двор, а не на Аристотеловата. Меѓутоа, задачата на учителот и не е само да ги пренесе своите сваќања на ученикот, туку да му ги прошири хоризонтите и да го оспособи за самостално размислување. Аристотел останал на Македонскиот двор до стапувањето на Александар на престолот на Македонија, но неговата наставничка мисија траела највеќе уште три години. Младиот владетел и покрај подучувањата од Аристотел останал варварин, се научил да ја почитува културата на Хелада и сонувал за расширување на таа култура на Исток по патеките на неговата победничка војска. Развитокот на грчката трговија и умножувањето на грчките трговски места во Мала Азија створиле економска можност да и оваа област стане член на Македонското Царство и Александар се надевал дека од ова место ќе зрачат само Македонската и Хеленската култура, но тој ја потценувал тромоста и отпорната снага на источниот дух, а и големината и длабочината на источната култура. Најпосле тоа било младешко вообразување, кога тој мислел дека една така незрела и нестабилна култура, како што била хеленската може да се наметне на некоја друга култура која била неспоредливо пораширена и имала корен во традициите достојни за најголемо почитување. Квантитетот на Азија излегол премногу крупен спрема квалитетот на Хелада. Во моментот на најголемата слава, во Александар победил духот на истокот. Тој покрај повеќето жени се оженил и со ќерката на Дариј, ја зел персиската круна и се облекувал како персиските кралеви, го вовел во Европа источниот поим „крал по милост божја“ и најпосле ја запрепастил Хелада кога во величенствен стил изјавил дека тој е бог. Хелада на тоа се смеела, а Александар се опил до бесвест, која |
||||||||||||||
,, IN VINO VERITAS ,,
|
||||||||||||||
TITAN
Нов член Регистриран: 19.Септември.2007 Статус: Офлајн Поени: 15 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||
Да не се дивите копачи по археолошките локалитети немаше денес да дебатираме колку сме древен народ. Но мора да признаеме и атињаните ни удрија добра бесплатна реклама.
Изменето од Boogie - 22.Септември.2007 во 00:33 |
||||||||||||||
,,PROKLETI DA SE PREDAVNICITE,,
|
||||||||||||||
DESPOT
Група Регистриран: 21.Септември.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 30 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||
Davajte prilozi. vakali se chukame po gradi deka sme makedonci?
|
||||||||||||||
,, IN VINO VERITAS ,,
|
||||||||||||||
Boogie
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Модератор Слобода или Смрт Регистриран: 26.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 10652 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||
Mythology of VenetsDr. Jozko SavliNikolaj Mihajlov, the Russian professor, who teaches at the
University of Udine (Friuli, Italy), also introduced the question of
Slovenian mythology in his interview for Ljubljana's Daily Newspaper
'Delo' (30.5.01), where he stated: "it is very rich". However, this
"richness" he does not specify in any way, but he quotes the following: That he would rather not talk about Venets, is understandable for someone who is teaching at a university that is financed by Rome. Because of the financial structures in Italy, all the branches of humanity studies are tuned only to the ancient Romans, Latins and Italians, and represent, even if unofficially, the ideology of the state. Professor Mihajlov is obviously not game to confront this ideology with the discoveries of Venets. In this way he skips over to the supposed 'Old Slavs', that he does not name directly, for this would be too banal. He only points to the existence of an 'all-Slav' Pantheon. This one in fact does not exist and it never existed. However, for Slovenians, Pan-Slavism also builds its propaganda about our ancestors, 'the Ancient Slavs' in this imaginary pantheon, which is merely an ideological and academic edifice. Next the people were emotionally fired up, especially by author Franc Finzgar with his passionate novel, "Pod svobodnim soncem" (Under the Free Sun), that was intended for the wider public and ordinary intellectuals. That is generally how the misconception entered the Slovenian mind. It also influenced greatly, probably even decisively, the interests of Slovenian semi-intellectuals towards the great Slavic Russia, from where they later also accepted communism, under the brotherly coat of grand pan-Slavism. The consequences of this Pan-Slavic romanticism is such that in our schools today still, a false 'Slavic' pantheon, that has the Russian deity at its stern, is taught: Perun, Dazbog, Svarog, Veles, naturally Morana and others. All these presumed 'common' deities that were wrenched away from Carantanians (Slovenians) "with fire and sword" by the German missionaries, are still today one of the fundamental components of the regime's (government's) ideology based on old liberalism, anti-Christianity, Pan-Slavism and Yugo-Slavism. Even though there is not the faintest trace of them with Slovenians, and they cannot be juggled, even scientifically. But, with Slovenians it is just the opposite. We find traces of ancient Venetic deities, and professor Mihajlov is obviously aware of them. The truth is that Belin, god of light and sun remained in the Slovenian memory up to the present. Quite understandably we do not find their catchwords in the Slovenian encyclopedia that is still written in the frame of the Yugoslav and Pan-Slavic ideology. However, the first Slovenian opera (1780) that is now lost, was already named 'Belin'. He was also the principal deity of ancient Noricum. Alongside him, as the mother of the land, was the deity Norea. The god of war in Noricum was Latobi. Roman sources also contain reports about these deities. Although, Triglav, god of the universe, is not mentioned in them, yet, archeological excavations also contain this evidence. Linhard specifically mentions him in his history (1791). Kresnik, who shows certain parallels with the Indian Krishna (similarly with some other deities: Agni, Yama, Vishnu), and with it the ancient Venetic base has not yet been scientifically examined. Belin (Belenus) was the protector of ancient Aquileia, even during the Roman period. The fact that he remained in Slovenian memory could be partly explained by the fact that he was, in the early Christian period, in at least some of the regions, likened to Christ, obviously in the image of 'The Sun, the Redeemer' (Sol Salutis). In the vicinity of Galjan near Cedad, a little church has been preserved until now, that is consecrated to St. Belin. In Macedonian scriptures a story about Fetonte has been preserved, obviously Venetic, even though he is presented as the son of Zeus. Zeus has thrown him into an amber river because in his sunny yoke (sun's carriage??), he came too close to the earth and could have burned it. The sisters buried him and mourned him, and their tears turned into the River Jantar. The River Eridan is presumed to be the present River Po, yet it is more likely that it was the River Isonzo (Soca, Slovenia) because the path of River Jantar finishes at its mouth there, near Aquileia. These are only some of the concrete facts that were suppressed in the above-mentioned interview. It is quite possible that the Yugoslav-oriented newspaper 'Delo', even though it is constantly endeavoring to be printed on 'democratic paper', would not have even published the interview with the Russian professor if he had actually spoken of the ancient Slovenian and naturally the Venetic pantheon. This was certainly necessary, so that it would not influence the awakening of consciousness, of obviously veiled Slovenian lambs. Such an intention naturally does not reflect science, but only the totally clear Pan-Slavic ideology that cannot be accepted by everyone uncritically. http://www.angelfire.com/country/veneti/SkuljRootsGenes.html Изменето од Boogie - 22.Септември.2007 во 16:00 |
||||||||||||||
Внеси реплика | страница 123 12> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |