IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Муслиманите и нешеријатските држави
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Муслиманите и нешеријатските држави

Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 34567 19>
Автор
Порака
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Март.2008 во 03:16
Originally posted by ZlatniLiljan ZlatniLiljan напиша:

Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Зошто одма по дефолт жената-швалерот? Што значи тоа?
А не на пример, мажот-љубовницата-потенцијалната втора, трета соруга? И сега што е поболно, децата кои ќе останат кај мажот да добијат нова мајка (бидејќи најчесто мажите се преженуваат)?

Prvo maria toa ne bese za tvoeto objasnuvanje, bi trebelo da se ima analogija vo postovive, da ne se pobrkaat stvarite.
Jasno ti objasniv deka vo islamot staratelstvoto e zlo koe se izbira od dve zla. Zatoa kaj nas mnogu pomalce se preferira razvod brak, a vo slucaj koga sopruznicite imaat i deca toa e eden od sto slucai na brak.
 Mazot ne smee da ima lubovnica,a da se prezeni odkako ce se razvede toa e ubavo za nego, a isto i zenata ubavo e da se premazi.. Decata nikogas nema da dobijat nova majka, edna e za niv rodenata majka, i oni ce go znaat toa, a zenata sto ce ja zameni na nivnata majka ako bide vernicka ce gi pocituva na tie deca povece odkolku taa da gi ima rodeno, toa e naredeno od Allah dz.s.

Добро, извини што влетав во туѓа манџа, иако не е на одмет и тоа да го знам. Но, сепак, зошто жена која би ја заменила мајката-при здрава и жива мјка, финанскиски моќна? Чуму тоа?збунетост
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
ZlatniLiljan Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Февруари.2008
Поени: 346
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ZlatniLiljan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Март.2008 во 03:18
Дали и во нешеријатска држава муслиманот татко ги зема децата под свое старателство и покрај одлуката на судот тие да бидат кај мајkata (maria magdalena)

Mislam deka na ova prasanje e ubavo odgovoreno, no sepak kratko ce ti povtoram. Ne gi zema tatkoto, od prosta pricina sto mora da gi pocituva zakonite na drzavata vo koja zivee. Nuznosta gi menuva zakonite, ova e Islamsko pravilo.

Islam es Para Todas’’ (“Islam je za svakoga")
Кон врв
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ZlatniLiljan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Март.2008 во 03:20
Добро, извини што влетав во туѓа манџа, иако не е на одмет и тоа да го знам. Но, сепак, зошто жена која би ја заменила мајката-при здрава и жива мјка, финанскиски моќна? Чуму тоа?збунетост

Zosto maz bi go zamenil tatkoto, pri zdrav i ziv tatko, finansiski moken? Cumu toa?збунетост

Кон врв
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Март.2008 во 03:21
Значи во шеријатската земја ќе ги земе кај него и покрај жива здрава и финанскиски силна мајка? Пак едно-чуму при таква мајка-маќеа?
Кон врв
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Март.2008 во 03:24
Патем, за Халид, дали само затоа што е исламски, сметаш дека се што е дозволено е-добро?

http://bsimmons.wordpress.com/2007/05/20/afghan-teenager-recounts-being-sold-into-marriage-at-age-12-to-a-50-year-old-man/

Еве дел од текстот

Afghan teenager recounts being sold into marriage at age 12 to a 50-year-old man

Another example of child marriage after the pattern of Muhammad’s marriage to Aisha, and a symptom a culture that often treats women as possessions. “‘My father sold me’,” from Agence France-Presse:

Shabana, A pretty Afghan teenager with a modern haircut, was 12 years old when she was forced to marry a man 38 years her senior to settle her father’s 600-dollar gambling debt. Two years later, she is unhappy and angry. She doesn’t like her husband, 52-year-old farmer Mohammad Asef.

“He is wild - he destroyed my hopes,” she said in their humble mudbrick home in the northern province of Balkh, speaking out only when Asef went into another room to take a call. She doesn’t get on with her husband’s first wife, who is aged 42 and lives with them. And she is disgusted with her father. “He sold me,” she told AFP.

Her father and husband once farmed together, growing wheat and opium poppies on a plot in neighbouring Jawzjan province. Two years ago, after the harvest was in, Asef went to Balkh’s Mazar-i-Sharif city to visit his family. “When I came back, my father-in-law had gambled away all the harvest,” he said. “He promised me to get my money in one month but he couldn’t find it. I knew he wouldn’t because he is a very poor man. It was about 600 dollars. When he couldn’t find the money, I married his 12-year-old daughter in compensation.”

Shabana, who likes to wear jeans and read novels and newspapers, was taken out of school. Now she spends most of her time doing chores in the simple house for which Asef cannot yet afford doors. The illegal practise of exchanging girls to settle debts, including those owed to opium farmers, or to settle disputes between clans persists around the country - with the latter more common in the north. There are no statistics partly because there are no resources for collecting such data, said Ministry of Women’s Affairs legal advisor Sayed Abdul Wahab Rahmani. And in areas hit by the Taleban-led insurgency, the precarious security situation would prevent such research, he said.

About 670 women went to the ministry in the capital last year with complaints ranging from forced marriage to domestic violence, Rahmani said, by way of offering some sort of figure. The number is without doubt a fraction of the total number of cases in largely rural and destitute Afghanistan, where men hold sway and often break the law with impunity, including by marrying underage girls or using them to settle debts or feuds.

About 57 per cent of girls are married before the legal age of 16, according to statistics from the women’s ministry and women’s groups. Between 60 and 80 per cent of all marriages are believed to be ‘forced’ - a term that covers a range of practises including marrying off girls to repay debts or without their consent, according to the Afghan Independent Human Rights Commission. This is one of the main factors behind girls and women running away from home or committing suicide, including by setting themselves alight by dousing themselves in fuel and igniting it with a match.

In Afghanistan, as in many Asian and African cultures, men pay the family of their wives-to-be an agreed sum, sometimes called the bride price, as well as the cost of the wedding which can also run into thousands of dollars - the average in Kabul is 4,000 dollars. This can be an enormous sum in one of the poorest countries in the world where a low-grade civil servant earns about 60 dollars a month.

To be able to afford his own wife, Abdul Raheem, also from Balkh province, says he wants to marry off his 12-year-old sister as soon as he can. The family of the woman he has set his heart on wants 6,000 dollars for her. Raheem, who earns 60 dollars a month as a cleaner in a police station in Mazar, has saved 2,000 dollars. “It’s very difficult for me to find 4,000 dollars,” he said. But if he could marry off his sister, “then I can marry my girlfriend,” he told AFP.

Кон врв
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Март.2008 во 03:26

Zosto maz bi go zamenil tatkoto, pri zdrav i ziv tatko, finansiski moken? Cumu toa?збунетост

Не ли е малку...поприродно мајката да се грижи за децата ако веќе е во состојба? Тоа е така, едни се мајчински-други таткови чувства. Не дека не ги сака, таман работа, но....?
Кон врв
Halid ibn Velid Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 10.Јануари.2008
Поени: 1145
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Halid ibn Velid Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Март.2008 во 03:29
Дали и во нешеријатска држава муслиманот татко
ги зема децата под свое старателство и покрај одлуката на судот тие да
бидат кај мајакта (mari-magdalena)

Jas licno imam Drugar,koj go imat Ovoj Slucaj,Drzavata Naredi,taka,da ostanat kaj majkata,I toj Go prifati toa!! Gi pocituvat Pravilata na Drzavava..

No kazimi,ti maria,kakva e taa Drzava,koja ne mu dozvoluvat na Tatkoto,da gi Vigat,Svoite Deca???

Konkretno za ovoj slucaj!!

P.s. A moe Mislenje,okolu ova,kaj kogo da bidat Decata,ne e problem i kaj koj da bidat, Bidejci se od Dvajcata,I sito bolet Bolkata i na Edniot i na Drugiot,(koj prst da go udris,isto ke ja custvuvas bolkata)..Ako se dvajcata Dobri Vernici,ke najdat Resenie,ako imaat povece od edno dete,Mozebi ke si gi podelat!!
Кон врв
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Halid ibn Velid Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Март.2008 во 03:30

Патем, за Халид, дали само затоа што е исламски, сметаш дека се што е дозволено е-добро?http://bsimmons.wordpress.com/2007/05/20/afghan-teenager-recounts-being-sold-into-marriage-at-age-12-to-a-50-year-old-man/Еве дел од текстот<span ="submitted"> </span>

<div ="content">
<div ="snap_preview"><h3 ="title">Afghan teenager recounts being sold into marriage at age 12 to a 50-year-old man</h3>

Another example of child marriage after the pattern of Muhammad’s
marriage to Aisha, and a symptom a culture that often treats women as
possessions. “‘My father sold me’,” from [COLOR="#336633">Agence France-Presse[/COLOR">:

Shabana, A pretty Afghan teenager with a modern haircut,
was 12 years old when she was forced to marry a man 38 years her senior
to settle her father’s 600-dollar gambling debt. Two years later, she
is unhappy and angry. She doesn’t like her husband, 52-year-old farmer
Mohammad Asef.

“He is wild - he destroyed my hopes,” she said in their
humble mudbrick home in the northern province of Balkh, speaking out
only when Asef went into another room to take a call. She doesn’t get
on with her husband’s first wife, who is aged 42 and lives with them.
And she is disgusted with her father. “He sold me,” she told AFP.

Her father and husband once farmed together, growing
wheat and opium poppies on a plot in neighbouring Jawzjan province. Two
years ago, after the harvest was in, Asef went to Balkh’s
Mazar-i-Sharif city to visit his family. “When I came back, my
father-in-law had gambled away all the harvest,” he said. “He promised
me to get my money in one month but he couldn’t find it. I knew he
wouldn’t because he is a very poor man. It was about 600 dollars. When
he couldn’t find the money, I married his 12-year-old daughter in
compensation.”

Shabana, who likes to wear jeans and read novels and
newspapers, was taken out of school. Now she spends most of her time
doing chores in the simple house for which Asef cannot yet afford
doors. The illegal practise of exchanging girls to settle debts,
including those owed to opium farmers, or to settle disputes between
clans persists around the country - with the latter more common in the
north. There are no statistics partly because there are no resources
for collecting such data, said Ministry of Women’s Affairs legal
advisor Sayed Abdul Wahab Rahmani. And in areas hit by the Taleban-led
insurgency, the precarious security situation would prevent such
research, he said.

About 670 women went to the ministry in the capital last
year with complaints ranging from forced marriage to domestic violence,
Rahmani said, by way of offering some sort of figure. The number is
without doubt a fraction of the total number of cases in largely rural
and destitute Afghanistan, where men hold sway and often break the law
with impunity, including by marrying underage girls or using them to
settle debts or feuds.

About 57 per cent of girls are married before
the legal age of 16, according to statistics from the women’s ministry
and women’s groups.
Between 60 and 80 per cent of all
marriages are believed to be ‘forced’ - a term that covers a range of
practises including marrying off girls to repay debts or without their
consent, according to the Afghan Independent Human Rights Commission.
This is one of the main factors behind girls and women running away
from home or committing suicide, including by setting themselves alight
by dousing themselves in fuel and igniting it with a match.

In Afghanistan, as in many Asian and African cultures,
men pay the family of their wives-to-be an agreed sum, sometimes called
the bride price, as well as the cost of the wedding which can also run
into thousands of dollars - the average in Kabul is 4,000 dollars. This
can be an enormous sum in one of the poorest countries in the world
where a low-grade civil servant earns about 60 dollars a month.

To be able to afford his own wife, Abdul Raheem,
also from Balkh province, says he wants to marry off his 12-year-old
sister as soon as he can.
The family of the woman he has set
his heart on wants 6,000 dollars for her. Raheem, who earns 60 dollars
a month as a cleaner in a police station in Mazar, has saved 2,000
dollars. “It’s very difficult for me to find 4,000 dollars,” he said.
But if he could marry off his sister, “then I can marry my girlfriend,”
he told AFP.

A da mi prevedese!! Za da Razberam!!!
Кон врв
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ZlatniLiljan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Март.2008 во 03:31

Значи во шеријатската земја ќе ги земе кај него и покрај жива здрава и финанскиски силна мајка? Пак едно-чуму при таква мајка-маќеа?

maria vo serijatska zemja toa e Isklucok od praviloto, koga dvajca stapuvaat vo brak toa e amin, a uste pomalce koga sopruznicite imaat deca. Za nas muslimanite brakot e sveta dolznost koja morame da ja gaime.. Ako zenata go napusti mazot bez pricina, taa sekako nema da gi zeme decata, zaatoa sto taa prekrsila nesto Bozenstveno. A ako mazot go stori toa mora da ima golema pricina, inace e osuden da snese posledici, koi sto momentalno nemozam da ti gi navedam vo koja mera se, i dali tuka ima vo takov slucaj isklucok, pa decata da ostanat kaj majkata.
 Znaes kako sto postoi Sekularisticki Sud, taka postoi i Serijatski Sud.. i jas ne sum dovolno kompetenten da ti odgovoram na prasanjata sto ja zasegaat temata Razvod vo brak, ne sum Islamski Advokat, nitu Islamski Sudija.среќа

Mozebi sega sum malce pojasen.намигнување

Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Март.2008 во 03:31

Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Spored tradicijata na zhiveenjeto ushte pred pojavata na muslimanstvoto, mazhot so pravo se smetal za onoj koj se grizhi za semejstvoto. Zakonot bil na negovata strana bidejki toj rabotel, toj odgovaral za familijata i t.n. Spored toa, pravoto na chuvanje na decata prvichno pagjalo na nego. Zgora na toa, koga znaeme deka podocna so islamot, mazhot ima pravo da si zema poveke zheni, problemot na chuvanjeto i izdrzhuvanjeto deca za mazhot ne bilo problem, dodeka za zhenata taa obvrska najchesto stanuvala neodrzhivo breme. 
(mesas babi i zabi, sto tie cel da kazes deka toa sto decata ostanuvaat kaj mazot e paganski obicaj??  A kakobilo do pred dvaesetina godini vo MKD, i do pred pola vek vo Amerika i Evropa??)
Denes rabotite vo modernite opshtestva se kompletno promeneti. Zenata ima poveke podrshka i prava od drzhavata otkolku mazhot. Ne samo sto i zenata e ramnopraven rabotnik vo ovie drzhavi, tuku i ako ima bebe, a vo momentot ne e vo sostojba da raboti, drzhavata obezbeduva stan i kompletna izdrshka dodeka situacujata na zhenata ne se promeni na podobro. Drzhavata dava monetarna mesechna izdrshka, plakja gradinka, prakja socijalen rabotnik za sreduvanje na site problemi, pomaga so shkoli za obezbeduvanje na struchna kvalifikacija za zhenata i t.n.
( Ajde be,siguren si vo toa?? Zapadnite drzavi so zakonite za stimuliranje na natalitetot, obezbeduvat nekoi olesnitelni uslovi, ama toa sepak povece vazi za bracen par, a ne samo za zena be prijatele, i ne bleiraj mnogu)
Vo ovie drzhavi ne vazhi sherijatskiot zakon i decata, spored drzhavnite zakoni, pripagjaat na zhenata osven ako ne se utvrdi deka taa psihichki ili fizichki ne e vo sostojba da vodi grizha za niv.
( Pa sekako na zenata, koga oni se matrealhalni opsestva,, i ne samo decata ubavo trebase da se doizjasnes deka se ostanuva na zenata, kuca, avtomobil, vikendicka... i ima pravo da si prodolzi avanturi so svalerot, drzavata toa e go dozvoluva)лутина

ZlatniLiljan, jas zhiveam vo takva drzhava, takvi drzhavi se i Kanada, Britanija, Shvedska, Norveshka i t.n.

Ako ne si upaten vo rabotite, ne zboruvaj, tuku uchi. Toa sto go pishuvam ne go izmisluvam, ne blefiram i ne pravam nikakva propaganda. Ako zidarski sluchajno gi prochita ovie raboti ke ti objasni i od negovata strana.

A za prviot del, postoelo ushte daleku pred pojavata na Islamot. Zemi prochitaj malu istorija, pa ke nauchish. Do modernovo vreme, mazhot bil skoro ekskluzivno edinsteven staratel na semejstvoto i zatoa gi uzhival site prava vo sporedba so zhenata.

Na kraj, zoshto mislish deka raspagjanjeto na semejstvoto e samo po krivica na zhenata, deka taa ima shvaleri i deka ne treba da se obezbedi nejzina sigurnost? Modernive sekularni drzhavi se daleku pred muslimanskite vo odnos na zashtitata na zhenata. Vo najmala raka taa e ista pred zakonot vo sporedba so mazhot, a vo odnos na decata drzhavata ispravno i dava pogolema sila. Dokolku se utvrdi deka zhenata e psihichki i fizichki spremna da gi chuva svoite deca, taa ke go dobie staratelstvoto nad niv. Dokolku se razvede od mazhot ke dobie onoa sto i sleduva spored nejziniot doprinos vo semejstvoto. Najchesto toa e 50%-50%, no nekogash e poveke, a nekogash pomalu. Zavisi od sluchajot, bidejki site ne se isti.

Zhenata ne e stoka da se potcenuva, obezvrednuva i da se ostava na ulica da pati zatoa sto ne mu e po kjefot na mazhot. Eden od najvazhnite kriterijumi za naprednosta na opshtestveniot sistem e tokmu kako zakonot gi tretira mazhot i zhenata. Zhenata e navistina ramnopravna samo koga pred zakonot e ramnopravna so mazhot.

Изменето од Messenger - 12.Март.2008 во 03:32
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Март.2008 во 03:31
Мислиш за твој познаник, разведен, па неможе да ги види? Зависи што сторил...дали е виновен за нешто, осудуван, разни причини може да се во прашање. (за Халид)

Изменето од maria_magdalena - 12.Март.2008 во 03:32
Кон врв
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Март.2008 во 03:33
Аха..ќе ти преведам, ама малку пошто ми се спие.

Кон врв
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Halid ibn Velid Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Март.2008 во 03:33
Originally posted by Halid ibn Velid Halid ibn Velid напиша:

Патем, за Халид, дали само затоа што е исламски, сметаш дека се што е дозволено е-добро?http://bsimmons.wordpress.com/2007/05/20/afghan-teenager-recounts-being-sold-into-marriage-at-age-12-to-a-50-year-old-man/Еве дел од текстот<span ="submitted"> </span>

<div ="content">
<div ="snap_preview"><h3 ="title">Afghan teenager recounts being sold into marriage at age 12 to a 50-year-old man</h3>

Another example of child marriage after the pattern of Muhammad’s
marriage to Aisha, and a symptom a culture that often treats women as
possessions. “‘My father sold me’,” from [COLOR="#336633">Agence France-Presse[/COLOR">:

Shabana, A pretty Afghan teenager with a modern haircut,
was 12 years old when she was forced to marry a man 38 years her senior
to settle her father’s 600-dollar gambling debt. Two years later, she
is unhappy and angry. She doesn’t like her husband, 52-year-old farmer
Mohammad Asef.

“He is wild - he destroyed my hopes,” she said in their
humble mudbrick home in the northern province of Balkh, speaking out
only when Asef went into another room to take a call. She doesn’t get
on with her husband’s first wife, who is aged 42 and lives with them.
And she is disgusted with her father. “He sold me,” she told AFP.

Her father and husband once farmed together, growing
wheat and opium poppies on a plot in neighbouring Jawzjan province. Two
years ago, after the harvest was in, Asef went to Balkh’s
Mazar-i-Sharif city to visit his family. “When I came back, my
father-in-law had gambled away all the harvest,” he said. “He promised
me to get my money in one month but he couldn’t find it. I knew he
wouldn’t because he is a very poor man. It was about 600 dollars. When
he couldn’t find the money, I married his 12-year-old daughter in
compensation.”

Shabana, who likes to wear jeans and read novels and
newspapers, was taken out of school. Now she spends most of her time
doing chores in the simple house for which Asef cannot yet afford
doors. The illegal practise of exchanging girls to settle debts,
including those owed to opium farmers, or to settle disputes between
clans persists around the country - with the latter more common in the
north. There are no statistics partly because there are no resources
for collecting such data, said Ministry of Women’s Affairs legal
advisor Sayed Abdul Wahab Rahmani. And in areas hit by the Taleban-led
insurgency, the precarious security situation would prevent such
research, he said.

About 670 women went to the ministry in the capital last
year with complaints ranging from forced marriage to domestic violence,
Rahmani said, by way of offering some sort of figure. The number is
without doubt a fraction of the total number of cases in largely rural
and destitute Afghanistan, where men hold sway and often break the law
with impunity, including by marrying underage girls or using them to
settle debts or feuds.

About 57 per cent of girls are married before
the legal age of 16, according to statistics from the women’s ministry
and women’s groups.
Between 60 and 80 per cent of all
marriages are believed to be ‘forced’ - a term that covers a range of
practises including marrying off girls to repay debts or without their
consent, according to the Afghan Independent Human Rights Commission.
This is one of the main factors behind girls and women running away
from home or committing suicide, including by setting themselves alight
by dousing themselves in fuel and igniting it with a match.

In Afghanistan, as in many Asian and African cultures,
men pay the family of their wives-to-be an agreed sum, sometimes called
the bride price, as well as the cost of the wedding which can also run
into thousands of dollars - the average in Kabul is 4,000 dollars. This
can be an enormous sum in one of the poorest countries in the world
where a low-grade civil servant earns about 60 dollars a month.

To be able to afford his own wife, Abdul Raheem,
also from Balkh province, says he wants to marry off his 12-year-old
sister as soon as he can.
The family of the woman he has set
his heart on wants 6,000 dollars for her. Raheem, who earns 60 dollars
a month as a cleaner in a police station in Mazar, has saved 2,000
dollars. “It’s very difficult for me to find 4,000 dollars,” he said.
But if he could marry off his sister, “then I can marry my girlfriend,”
he told AFP.

A da mi prevedese!! Za da Razberam!!!

a za ona so ti Bolondirav,Da,Sekako Deka sekoe nesto so e Dozvoleno deka e Dobro,ako bilo Loso sigurno deka nemalo da go Dozvolat!!!
Кон врв
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Март.2008 во 03:38

За Халид

Afghan teenager recounts being sold into marriage at age 12 to a 50-year-old man

Another example of child marriage after the pattern of Muhammad’s marriage to Aisha, and a symptom a culture that often treats women as possessions. “‘My father sold me’,” from Agence France-Presse:Уште еден пример за брак склопен со дете, следен по примерот на Ајша и симптом на една култура која ја тетира жената како своина.

Shabana, A pretty Afghan teenager with a modern haircut, was 12 years old when she was forced to marry a man 38 years her senior to settle her father’s 600-dollar gambling debt. Two years later, she is unhappy and angry. She doesn’t like her husband, 52-year-old farmer Mohammad Asef.Шабана, убава Афганистанска тинејџерка, модерна фризура имала 12 год. кога била принудена да се омажи за 38 години постар  човек, како татко и би го пдмирил долгот од 600 долари направен на комар. Две години потоа, таа е несреѓна и лута, не го сака својот 52 годишен сопруг фармерот М.А.

“He is wild - he destroyed my hopes,” she said in their humble mudbrick home in the northern province of Balkh, speaking out only when Asef went into another room to take a call. She doesn’t get on with her husband’s first wife, who is aged 42 and lives with them. And she is disgusted with her father. “He sold me,” she told AFP.Тој е див

Her father and husband once farmed together, growing wheat and opium poppies on a plot in neighbouring Jawzjan province. Two years ago, after the harvest was in, Asef went to Balkh’s Mazar-i-Sharif city to visit his family. “When I came back, my father-in-law had gambled away all the harvest,” he said. “He promised me to get my money in one month but he couldn’t find it. I knew he wouldn’t because he is a very poor man. It was about 600 dollars. When he couldn’t find the money, I married his 12-year-old daughter in compensation.”

Shabana, who likes to wear jeans and read novels and newspapers, was taken out of school. Now she spends most of her time doing chores in the simple house for which Asef cannot yet afford doors. The illegal practise of exchanging girls to settle debts, including those owed to opium farmers, or to settle disputes between clans persists around the country - with the latter more common in the north. There are no statistics partly because there are no resources for collecting such data, said Ministry of Women’s Affairs legal advisor Sayed Abdul Wahab Rahmani. And in areas hit by the Taleban-led insurgency, the precarious security situation would prevent such research, he said.

About 670 women went to the ministry in the capital last year with complaints ranging from forced marriage to domestic violence, Rahmani said, by way of offering some sort of figure. The number is without doubt a fraction of the total number of cases in largely rural and destitute Afghanistan, where men hold sway and often break the law with impunity, including by marrying underage girls or using them to settle debts or feuds.

About 57 per cent of girls are married before the legal age of 16, according to statistics from the women’s ministry and women’s groups. Between 60 and 80 per cent of all marriages are believed to be ‘forced’ - a term that covers a range of practises including marrying off girls to repay debts or without their consent, according to the Afghan Independent Human Rights Commission. This is one of the main factors behind girls and women running away from home or committing suicide, including by setting themselves alight by dousing themselves in fuel and igniting it with a match.

In Afghanistan, as in many Asian and African cultures, men pay the family of their wives-to-be an agreed sum, sometimes called the bride price, as well as the cost of the wedding which can also run into thousands of dollars - the average in Kabul is 4,000 dollars. This can be an enormous sum in one of the poorest countries in the world where a low-grade civil servant earns about 60 dollars a month.

To be able to afford his own wife, Abdul Raheem, also from Balkh province, says he wants to marry off his 12-year-old sister as soon as he can. The family of the woman he has set his heart on wants 6,000 dollars for her. Raheem, who earns 60 dollars a month as a cleaner in a police station in Mazar, has saved 2,000 dollars. “It’s very difficult for me to find 4,000 dollars,” he said. But if he could marry off his sister, “then I can marry my girlfriend,” he told AFP.

Халид извини ми се спие, долг е текстов, ама бар првиот пасус е јасен
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 34567 19>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,188 секунди.