|
Кyранот и Алкохолот |
Внеси реплика | страница <12345 10> |
Автор | |||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Или можеби преводот на Muhammad Asad:
Immortal youths will wait upon them with goblets, and ewers, and cups filled with water from unsullied springs by which their minds will not be clouded and which will not make them drunk;
Опссс повторно вода, а не вино
Или и овој не е добар превод?
|
|||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
|||
Pustinski-Lav
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 31.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
17. služiće ih vječno mladi mladići, 18. sa čašama i ibricima i peharom punim pića iz izvora tekućeg - Изменето од Pustinski-Lav - 29.Јануари.2008 во 01:50 |
|||
NEMOZETE DA GO NAUCITE NA DRUGI SO NISTO; MOZE SAMO DA MU POMOGNETE SOZNANIETO DA GO SPOZNAE VO SEBE
|
|||
efendija
Сениор Регистриран: 18.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 2175 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Coveku!-dali ti imas razum,ili ne sakas da razberes sto e kontekst na tekst,pa neli ubavo ti kazav deka se raboti za simboli spomnati na nam sfatliv nacin.Ne mora vo ajetot da stoi zborot vino za da se razbere na sto se misli,toj ajet e samo nadopolnuvanje na toa,za kakvo vino stanuva zbor vo Dzennetot.I sto e tuka tolku nejasno,Islamskiot stav ti go iznesov takov kakov sto e,a dali ti ce veruvas vo nego IC UVO NE MI TRREPNUVA! |
|||
"Zadovolen sum Allah da mi bide Gospod,Muhammed pejgamber a Islamot vera"
|
|||
efendija
Сениор Регистриран: 18.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 2175 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Ajde eve ja celata tema,pa citaj sto se misli pod dzennet i Dzehennem i pod stradanjata i uzivanjata vo niv:
ЏЕННЕТ И ЏЕХЕННЕМ (Извадок од ДИЈАЛОГ СО ПРИЈАТЕЛОТ НЕВЕРНИК) Овој пат пријателот беше потполно сигурен во себе. Започна говорејќи полека: Како ќе не казни Бог, а Тој е Сеопшт- Доброчинител- Милозлив, за грев со ограничено траење со вечна казна (...тие вечно ќе останат во џехеннемот)? Кои сме ние и што претставуваме во однос на Божјата големина, за да ни се свети со таква освета. Човекот е само атом во вселената и во однос на Божјата големина значи нешто ситно и безвредно, т.е. не значи ништо. Исправајќи ги претпоставките на пријателот, почнуваме : Прво-не сме ние атом ниту прашка во вселената. Таква е само нашата положба кај Бога. Напротив таа е важна и значајна. Зарем не е Тој оној што не вдахнал со дел од Својот дух? Нели ни се поклонија анѓелите (мелеците)? Нели ни ги вети наследствата на небата и земјата и кажа: „Навистина ги одликувавме синовите Адемови и им дадовме да патуваат по морето и по копното. Ги опскрбивме со најубаво и високо ги одликувавме при многу Наши суштества” (Ел-Исра, 70). Во нас значи има боженствен дух. Во однос на вселената, ние не сме трошка ни атом. Ние така изгледаме кога се гледаат нашите тела во нејзинот простор. Но, зарем ние не ја опфаќаме целата вселена со нашиот ум, појмувајќи ги законите, кои владеат во него. Благодарејќи на ова астронаутот се спушта на Месечината, потврдувајќи ја точноста на нашето знаење. Зарем ова не докажува дека ние, гледајќ на нашиот дух, сме поголеми од вселената и дека го поседуваме? Затоа поетот имал право кога кажа.: „И мислиш дека си мало тело, а во тебе е содржан најголемиот свет”. Човекот е, како што велат суфиите, сеопфатна книга, а вселената се нејзините страници. Човекот значи е голем и важен : тој во себе носи Божји дух. И неговото работење мора да биде пресметано. Што се однесува до приговорот во врска со казнувањето со вечна казна за нешто што е од ограничено траење (гревот) го цениме тоа за уште една грешка во резонирањето на нашиот доктор. Аллах им вели за вечните казненици, кога побарале да бидат вратени на овој свет, па да работат поинаку: “...а кога би биле вратени, сигурно повторно би се вратиле на она што им било забрането. Тие навистина се лажговци...” (Ел-Енам, 28), т.е. нивното грешење не е ограничено со време. Тоа е постојано својство кое би се повторувало, како што се гледа од ајетот; а кога би биле вратени, тие сигурно повторно би се вратиле на она што им било забрането. Тие навистина се лажговци. Нивмиот грев не е значи некаков моментен пад или ситуација во која се нашле. За нив Аллах џ.ш. вели на едно друго место во к*р’анот: „Тој ден кога Аллах ќе ги проживее сите тие на Него ќе му се колнат и ќе сметаат дека со тоа нешто постигнале и здобилее Тие навистина се лажговци” (Ел-Муџаделе, 18). Од наведениот ајет се назира еден друг вид на одлучност и предизвик од страна на казнетите, кој оди до таму да тие се соочуват со Аллах џ.ш. со своите лаги и лажни заклетви и тоа на денот на пресметувањата, на денот кога ќе бидат кренати сите завеси. Тоа е знак на крајно насилство. Не сме овде веќе со грев со ограничено траење, туку пред грев чие траење е вечно и пред душа која во себе носи вечно зло. Оттука и вечната казна за нив. За тоа јасно зборува и ајетот од к*р’анот: „И тие нема да излезат од џехеннем” (Ел-Бекаре,168). А Ибн Ареби вели:„Милоста за овие е што ќе се навикнат на огинот. И таа во пеколот ќе им биде погодна средина”. Без сомнеж постои сродност помеѓу злобните души и огинот. Некои од нив се всушност факели од завист, љубомора, омраза, страст, сите својства на огинот. Ниту еден миг не се, а да не распламнат војна и разгорат огин, зошто огинот е нивно скривалиште и нивна природа. И на таквите души одредиште ќе им биде џехеннемот, кој е праведен за нив. Тоа е поставување на работите на вистинско место. Кога по некаков случај на таквите души џеннетот би им бил засолниште, тие не би го почувствувале(не би им одговарал). Зарем тие не одбиле спокој на земјата? Треба џеннетот и џехеннемот да се разберат во најширока смисла. Огинот во пеколот не е согорителен. Спалувањето на него не е како на овој свет. Бог вели деке неверниците се казнети со џехеннемскиот огин и во него ќе се колнат едни со други. Во неа постои стебло кое дава плод. Тоа стебло се вика Зеккум. Со корења до дното на џехеннемот. Постои и џехеннемска вода која ќе биде пијалок на казнетите. Тој огин во кој се наоѓа стебло и во кој има вода, секако е нешто поразличен од овосветскиот. „Кога еден народ ќе влезе во огинот ќе ја проколнува сестрата. И конечно кога во џехеннемот ќе се испособерат сите, последната ќе и каже на првата:- „Наш Создателу, овие не одведоа во заблуда, па дај им двојна казна!-Бог на тоа ќе каже-Секој ќе има двојна казна, но вие тоа не го знаете” (Ел-Е’араф, 38). И тие во џеххенемот, а тоа е ватра, ќе зборуваат. (“...чиво е гориво луѓето и камењата?”)(Ел-Бекаре,24). Огинот за кој досега стана збор спаѓа во гајбот на нештата. Она што е кажано за него е само симболично. Не смее ова да се разбере така како ние да ги одрекуваме телесноста и сетилноста, а ја признаваме душевната казна. Телесната казна постои и не е дозволено во неа да се сомнева. Ние веруваме во нејзиното постоење. Ние само тврдиме дека дека поединечностите на тоа страдање и нејзиниот начин и сите детални описи , сепак ни се потполно непознати и неспознајни. По она како к*р’анските показанија ни се претставуваат можеме да заклучиме дека тоа не е вообичаениот огин за кој знаеме, какви што ќе бидат и телата што ги знаеме, секако поинаку од овие наши овоземски тела... Тоа истото се однесува и на џеннетот. Не е тоа пазар на зеленчук, хурми, шипки, грозје...Сите тие к*р’ански описи на џеннетот се всушност симболи и носење на пример и приближување на разбирањето: „Примерот на џеннетот кој е ветен мутекијам, е во кој се реките, чива вода е со непроменета питкост и реки од млеко, чив вкус не се менува” (Мухаммед, 15). „Пример на џеннет” т.е. ние донесуваме пример со кој сакаме да ти го приближиме разбирањето на џеннетот, а неговата сушност и поединечностите не ни се откриени во детали. „Па ниедна душа не знае што им е сокриено, што ќе ги развесели нив како награда за она што го сториле”.(Ес-Сеџде, 17). „..на џеннетот, чија широчина ги опфаќа небото и земјата..”(Али Имран, 133). Значи, не е можно џеннетот да биде само бавча . „..и изобилието од овошје, кое никогаш не исчезнува и кое не се забранува” (Ел-Вакиату, 32). Тоа овошје е поинакво од нашето, кое исчезнува и се забранува.. и вино: „Од него нема да ве боли главата, ниту телото ќе ви слабее” (Ел-Вакиату, 319). Тоа вино е поинакво од нам познатото, кое удира во глава и ја зашеметува главата. За џеннетлиите к*р’анот вели: „Ние од нивните гради ја извлековме омразата” (Ел_Е’араф, 43). Овде душите се прочистени на начин кој ни е непознат. Џеннетот е, исто така, гајб, значи нам непознато нешто. Кога го констатираме ова тогаш со тоа не одрекуваме ниту едно телесно уживање. Ние веруваме дека џехеннемот е телесно и душевно страдање, но она што сакаме овде особено да го подвлечеме е тоа дека поединостите на овој благодет и страдање, како и самиот начин како ќе биде тоа ни се непознати. Џеннетот не е ниту пазар на секакво овоштие и зеленчук, а не е ни џехеннемот печка за пржење на месо. Казнувањето на Ахиретот не е покажување на сила од страна на Бога џ.ш. над Неговите робови, туку е чистење, претставување, исправање и милост: „Нема Аллах да ве казни, ако вие Му бидете благодарни и ако верувате” (Ен-Ниса, 147). Основата е значи неказнувањето. Аллах џ.ш. нема да го казни вистинскиот верник. Тој ќе го казнува оној кој е суров и кој Го порекнува и за чие упатување не можеле да помогнат сите средства и начини на упатување, запознавање и вразумување: „И сигурно Ние ќе им дадеме да ја сетат полесната казна пред најголемата, за да се повратат” (Ес-Сеџде, 21). Божјето одредение е тоа овие да ја сетат полесната казна на овој свет за да се пробудат по долго спиење, да се протресат по долго затапување и дремкање („за да се повратат”). Ако не помогнат овие средства и ако оној кој го одрекува Бога и понатаму продолжи да го одрекува, тогаш не останува ништо друго освен негово соочување со вистинската казна за да ја спознае .. а запознавањето на Вистината е всушност, милост. Кога Бог би ги оставил во нивното слепило, во нивното незнаење и би ги запоставил, во самата Негова одлука би имало насилство, а Бог е чист од тоа. Изложување на огин на оние кои го заслужиле тоа е навистина внимание кон нив. Бидејќи сите Божји дела се милост. Тој кон оние кои го заслужиле џехеннемот е милозлив на тој начин што им го дал, на тој начин ги поучил. А кон оној што го спознал и верувал милозлив е воведувајќи го во ветениот му џеннет, кој му припаѓа како чест и признание од страна на неговиот Создател и Господар. „Ќе го казнам со Мојата казна оној кого сакам, но мојата милост опфаќа се” (Ел-Е’арат, 156). Тој значи направил Неговата милост да опфаќа се, па и казната Негова. Да го прашаме сега пријателот дали Бог би бил, по неговото мислење, поправеден ако ги изедначил насилниците со оние на кои насилството им било сторено, убијците со нивните жртви, па сите еднакво ги наградил на оној свет? Дали би било праведно, по мислењето на докторот, да се израмни црното со белото? На оние кои ја исклучуваат Божјата казна им го упатуваме следното прашање: Зарем Бог навистина не не казнува уште на овој свет? Што се староста, болеста, ракот, ако не се казни, но на еден одреден поинаков начин. Кој е творецот на микробитее? Зарен не е тоа опомена и предупредување дека сме пред Бог кој може да ни прати казна. Д-р Мустафа Махмуд |
|||
"Zadovolen sum Allah da mi bide Gospod,Muhammed pejgamber a Islamot vera"
|
|||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Ок, значи во ајетот не пишува вино и дека тоа е ваша претпоставка. Но да не го најдев јас тој цитат во Кyранот сите ќе ти поверуваа дека во ајетот тоа го пишува за виното, бидејќи ти напиша:
но сега барем знаеме дека ајетот не посмнува никакво вино, а проблемот со виното останува, бидејќи во еден стих е опишано каков ѓаволска работа, а во друг стих како рајски сон
О верници, вино, хазардна игра, кумири и гатање на стрелички се лоша постапка шејтанова (ѓаволска), навистина! Избегнувајте го, тогаш, Шејтанот (Ѓаволот) за да бидете спасени! (Сура 5:90)
Сличен ли е оној во Џенетот (Рајот) - кој е ветен за богобојазливите - во кој реки течат непрестано, во кој има и реки со млеко, со вкус непроменет, и реки со вино вкусно за оние што го пијат, и реки со мед исцеден... за нив во Џенетот има секакви видови овошје и прошка од Господарот нивни... со оној кој е за навек во огинот, и кој пие вода што врие, која цревата ќе им ги попари? (Сура 47:15) Тука и во двата ајети јасно стои напишано вино и не остава простор за претпоставки и манипулации. Изменето од EvAngelos - 29.Јануари.2008 во 02:01 |
|||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
|||
efendija
Сениор Регистриран: 18.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 2175 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Ti ja pastirav celata tema po ova prasanje,pa pa meten si i citaj sto pisuva tamu za ona sto go prasuvase! |
|||
"Zadovolen sum Allah da mi bide Gospod,Muhammed pejgamber a Islamot vera"
|
|||
efendija
Сениор Регистриран: 18.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 2175 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Originally posted by efendija
и вино: „Од него нема да ве боли главата, ниту телото ќе ви слабее” (Ел-Вакиату, 19). Aj pogledni kako e staven ajetot,i dali vo nego e vmetnat zborot vino,ili toa e nad ajetot.I nemoj sega da izmisluvas deka nekoj manipulira so ajetot,ajetot e kristalno citiran onakov kakov stoe.Zatoa ti povtoruvam celo vreme koga citas nesto,dobro da go citas. |
|||
"Zadovolen sum Allah da mi bide Gospod,Muhammed pejgamber a Islamot vera"
|
|||
Fantastic Lady
Сениор Регистриран: 29.Јануари.2008 Локација: United States Статус: Офлајн Поени: 169 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
najprvin me vcuduvate vie dragi forumisti,,i onie koi prasuvaat i onie koi odgovaraat,,,nestata gi gledate od vasiot da ne kazam mnogu tesen agol...
be little open minded please,,,coz the way u see things its for crying,,,for explaining or understanding God's words,,,u should use ur brain ,,,coz as a first point,,God revealed His books to people with brain,,,nd as i can see there r very little ppl who complete these conditions,, Thank U,,, |
|||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Пред, после, над, под, лево, десно, каде и да го ставиш зборот видно, факт е дека во ајетот нема да најдеш никакво вино, но тој збор ќе го најдеш во ајетите кои ги постирав погоре
Ѓаолска работа или Рајски сон, ту би ор нот ту би?
|
|||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
|||
Pustinski-Lav
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 31.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
PROCITAJ PRETPAZLIVO NA k*rANSKITE AJETI STO TI GI PISAV NA BOSANSKI POGORE; CE VIDES KADE SE ASOCIRA NA VINO!!!!!
|
|||
NEMOZETE DA GO NAUCITE NA DRUGI SO NISTO; MOZE SAMO DA MU POMOGNETE SOZNANIETO DA GO SPOZNAE VO SEBE
|
|||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Mоме, си го утнала форумот, а и јазикот
Oбрати се кај модераторот, тој ќе ти каже каде е "FIRE EXIT"
|
|||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
|||
efendija
Сениор Регистриран: 18.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 2175 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Brate,ova "pastorce vo senka" ne znae da cita ti garantiram,toa e edno izdresirano pionce koe mora da negira se sto nie ce napiseme,ostaj go,toj dobro znae dek Bog belezi se i deka ce izlezeme eden den pred nego na odgovornost.
|
|||
"Zadovolen sum Allah da mi bide Gospod,Muhammed pejgamber a Islamot vera"
|
|||
efendija
Сениор Регистриран: 18.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 2175 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
17. služiće ih vječno mladi mladići,
18. sa čašama i ibricima i peharom punim pića iz izvora tekućeg - 19. od koga ih glava neće boljeti i zbog kojeg neće pamet izgubiti - Sigurno ovde se zboruva za obicna voda od koja nema da boli glava i poradi koja nema da izgubat pamet.? EvAngelos ziti majka dosta me zasmejuvas. Ajde frli sega kako sto e redot USTE EDNO BLAGODARAM! Изменето од efendija - 29.Јануари.2008 во 02:24 |
|||
"Zadovolen sum Allah da mi bide Gospod,Muhammed pejgamber a Islamot vera"
|
|||
Fantastic Lady
Сениор Регистриран: 29.Јануари.2008 Локација: United States Статус: Офлајн Поени: 169 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
luge,,,ve molam,,,razmisluvajte malku so svoja glava,,,pa kade ziveete vie,,zarem ne gledate deka site civilizirani luge se trudat da ostanat se podaleku od alkoholot,,,pa ve molam kazete mi barem edno pozitivno svojstvo na alkoholot,,
|
|||
Внеси реплика | страница <12345 10> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |