IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Историја
  Активни теми Активни теми RSS - Генетиката на Славјаните
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Генетиката на Славјаните

Внеси реплика Внеси реплика
Автор
Порака
naemnik Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 09.Ноември.2006
Статус: Офлајн
Поени: 658
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај naemnik Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Тема: Генетиката на Славјаните
    Испратена: 26.Ноември.2007 во 11:07
Ovoa e nesho novo u vrska so Genetikata za taka narechenite Slavjani:

ON PUB MED
ONLINE PAPER

Title: evidence for the Slavic homeland in the middle Dnieper basin.

Quote:

Two genetically distant groups of Slavic populations were revealed: one encompassing all Western-Slavic, Eastern-Slavic, and two Southern-Slavic populations, and one encompassing all remaining Southern Slavs.

The observed northern Slavic Y-STR genetic homogeneity extends from Slovakia and Ukraine to parts of Russia and Belarus, but also involves Southern-Slavic populations of Slovenia and western Croatia, and is the most probably due to a homogeneous genetic substrate inherited from the ancestral Slavic population. However, due to the Y-STR proximity of linguistically and geographically Southern-Slavic Slovenes and western Croats to the northern Slavic branch, the observed genetic differentiation cannot simply be explained by the separation of both Slavic-speaking groups by the non-Slavic Romanians, Hungarians, and Germanspeaking Austrians [...]

Thus, the contribution of the Y chromosomes of peoples who settled in the region before the Slavic expansion to the genetic heritage of Southern Slavs is the most likely explanation for this phenomenon. On the other hand, our results indicate no significant genetic traces of pre-sixth-century inhabitants of present-day Slovenia in the Slovene Y chromosome genetic pool.

Изменето од naemnik - 26.Ноември.2007 во 11:28
Кон врв
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај naemnik Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Ноември.2007 во 11:09
So drugi zborovi, i da e imalo nesho kako doagjanje na Sloveni, tie sa bile relativno malku i se izmeshale so ostanatio del od Balkanskata Populacija....

It would mean:

If the there is a genetical difference between northern and southern Slavic groups, then it means that:

a) Balkans was heavily populated;
b) it would require a very large number of people to Slavicize them.

The first one is denied by historians who claim that Balkans was largely uninhabited, that Romans, Huns, Goths have exterminated most of the natives. This however lacks any evidence, but this theory was created for the sake of the Slavic Migration theory as an explanation.
The second point is physically impossible and is unattested in source. Only small warrior groups in alliance with the Avar warrior class invaded.

Кон врв
borec Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Септември.2007
Локација: Australia
Поени: 1294
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај borec Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Јануари.2008 во 19:35

THE MAKING OF THE SLAVS - Florin Curta

Cambridge University Press
0521802024 - The Making of the Slavs:
History and Archaeology of the Lower Danube
Region, c. 500-700
Florin Curta

Excerpt
More information

INTRODUCTION

Mein Freund, das ist Asien! Es sollte mich wundern, es sollte mich hö ch- lichst wundern, wenn da nicht Wendisch-Slawisch-Sarmatisches im Spiele gewesen wä re.
(Thomas Mann, Der Zauberberg)

To many, Eastern Europe is nearly synonymous with Slavic Europe.
The equation is certainly not new.
To Hegel, the “East of Europe” was the house of the “great Sclavonic nation,” a body of peoples which “has not appeared as an independent element in the series of phases that Reason has assumed in the World”.1
If necessary, Europe may be divided into western and eastern zones along a number of lines, according to numerous criteria.
Historians, however, often work with more than one set of criteria.
The debate about the nature of Eastern Europe sprang up in Western historiography in the days of the Cold War, but despite Oskar Halecki’s efforts explicitly to address the question of a specific chronology and history of Eastern Europe, many preferred to write the history of Slavic Europe, rather than that of Eastern Europe.2
Today, scholarly interest in Eastern Europe focuses especially on the nineteenth and twen- tieth centuries, the period of nationalism.
The medieval history of the area is given comparatively less attention, which often amounts to slightly more than total neglect.
For most students in medieval studies, Eastern Europe is marginal and East European topics simply exotica.
One reason for this historiographical reticence may be the uneasiness to treat the medieval history of the Slavs as (Western) European history.
Like Settembrini, the Italian humanist of Thomas Mann’s Magic Mountain, many still point to the ambiguity of those Slavs, whom the eighteenth- century philosophes already viewed as “Oriental” barbarians.3
When Slavs
come up in works on the medieval history of Europe, they are usually the marginalized, the victims, or the stubborn pagans.
In a recent and brilliant book on the “making of Europe,” the Slavs, like the Irish, appear only as the object of conquest and colonization, which shaped medieval Europe.
Like many others in more recent times, the episodic role of the Slavs in the history of Europe is restricted to that of victims of the “occid- entation,” the shift towards the ways and norms of Romano-Germanic civilization.4
The conceptual division of Europe leaves the Slavs out of the main “core” of European history, though not too far from its advancing frontiers of “progress” and “civilization.”
Who were those enigmatic Slavs?
What made them so difficult to represent by the traditional means of Western historiography?
If Europe itself was “made” by its conquerors and settlers, who made the Slavs?
What were the historical conditions in which this ethnic name was first used and for what purpose?
How was a Slavic ethnicity formed and under what circumstances did the Slavs come into being?

FULL REPORT ON:
http://my.opera.com/ancientmacedonia/blog/sho...

Изменето од borec - 09.Јануари.2008 во 19:37
Кон врв
majstorce62 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 23.Декември.2007
Поени: 4251
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај majstorce62 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Јануари.2008 во 12:24
Ако биле малку како тогаш успеале да го наметнат јазикот. Обично малцинството се губи во мнозинството. Или ова е историски исклучок?
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ
Кон врв
borec Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Септември.2007
Локација: Australia
Поени: 1294
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај borec Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Јануари.2008 во 14:34
Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

Ако биле малку како тогаш успеале да го наметнат јазикот. Обично малцинството се губи во мнозинството. Или ова е историски исклучок?

A be si igrale so nas kako sto sakale.  голема%20насмевка

Tuku gledaj ja OVAA GENETIKA:
Serbia, Croatia, Bosnia, Slovenia and Macedonia = 75% Dinaric, 10% West Mediterranean (most common on the coast), 10% Noric and 5% Neo-Danubian (most common in the north) = 15% periphery Nordish types
Albania = 75% Dinaric, 10% West Mediterranean, 10% Alpine, 5% Noric = 5% periphery Nordish
??????????????????????????????????????  изненадување  изненадување  изненадување

A se zapochnuva od Nordish rasata pa se shiri na Balkanot: изненадување

Nordish or Northern European Race

1. Inner Circle of Core or Central Subracial Types
a. Aboriginal Northwest European subraces (The descendants of the first peoples to settle in northwest Europe, who retreated to refuge areas in southern France and northern Spain during the Last Glacial Maximum of 20,000-15,000 years ago [18,000-13,000 B.C.], and then re-expanded northward along the coasts of the Atlantic and the North Sea during the final phase of the Upper Paleolithic period circa 15,000-10,000 years ago [13,000-8,000 B.C.])
1.) Borreby subrace (named after Danish island site where paleolithic remains were found; principal element in Denmark, southwest coast of Sweden, northern Germany, the Rhineland and the Ruhr, majority element in Wallonia)
2.) Brünn subrace (named after paleolithic site near Brno, or Brünn, Czech Republic; predominant element in western Ireland)
b. Nordic or Nordid subrace (The modern Nordic subrace is probably descended from an ancient blending of several proto-Nordic populations whose ancestors spent the Last Glacial Maximum in refuge areas in the Balkans

http://www.racialcompact.com/nordishrace.html

Кон врв
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај naemnik Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Јануари.2008 во 15:42

A od kade znaeme kakov Bil jazikot vo Antichka Makedonija i Trakija?

Od toa sho e ostanato, ima dovolno zborovi tie jazici da bidat smetani za Slichni jazici kako i Deneshniot Jazik (Slavjanski) na Balkanot, so Grchki Primesi!!!

Изменето од naemnik - 10.Јануари.2008 во 15:43
Кон врв
majstorce62 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 23.Декември.2007
Поени: 4251
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај majstorce62 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Јануари.2008 во 08:33
Originally posted by naemnik naemnik напиша:

A od kade znaeme kakov Bil jazikot vo Antichka Makedonija i Trakija?Od toa sho e ostanato, ima dovolno zborovi tie jazici da bidat smetani za Slichni jazici kako i Deneshniot Jazik (Slavjanski) na Balkanot, so Grchki Primesi!!!

Ако Власите создавале неологизми за да се диферентираат од Словените ( со кои велиш имале сличен јазик) за да ги зачуваат корените и националниот идентитет, можам да ја прифатам твојата теза.
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ
Кон врв
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај naemnik Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Јануари.2008 во 11:47

Ако Власите создавале неологизми за да се диферентираат од Словените ( со кои велиш имале сличен јазик) за да ги зачуваат корените и националниот идентитет, можам да ја прифатам твојата теза.

nikoj ne te tera da veruvash u nesho.
Ete ti nekoj drugi teoriji sho kruzirat na Balkano:

Romancite sa Dakijci, ali zborat Bastardized Latin a do vchera pishuvaa na Kirilica i zborea na nekoj chuden Slavjanski dialekt

Bugari sa Slavjani a od Tatarsko poteklo, i sa najgolemite na Balkano. Sichko e blgarichesko, bez razlika dali e  taka ili ne.

Vlasi se mislat deka sa Grci ili ne znam sho se ne, od ofchari stanaa najgolemite Makedonci i toa Antichki Makedonci, ne pomalku ne poveke. Poveke ke se razberat so Shiptarite i Romancite, ama oni sa Grci.....

Grcite i celio svet veruva deka Ko Slavjanite navodno dovagjale, zakochile na Deneshnata granica na Grcija, i rekle nem ne odeme veke natam oti ne sakame da ja upropasteme Lulkata na evropskata Civilizacija, ali odluchile deka gornio del od Makedonija da go poebat.
99% od deneshnata Grchka Onomastika e cut copy paste od Antichkite Dialekti. I ne e chudo do fchera se karaa i tepaa koj jazik od Antikata da go stavat Za Kodificiran, Katharevusa, Demothiki Ili nekoj Avranite Shiptarski jazik. Ali toa veke odamna e zabraveno i Javna tajna.

Shiptarite koji navodno sa od Ilirsko poteklo prezhivejale samo u dolnio Del na Ilirskata Teritorija, dodeka Bosna Hrvatska cela Dalmacija i Slovenija sho bile Ilirska teritorija ojdele da dojdat. 90% od Topografijata u Shqiptarija ima Slavjanski Koreni,ama oni se sepak Golemite Illyrci!!
A deka u deneshen Azerbedzan ima Albanija antichka nikoj ne go bole. I ne samo toa, tuku pochinjat Shiptaranata da vikat deka te demek Antichkite Makedonci sa bile od Illyrsko poteklo, pa zatoa i oni sa Antichki Makedonci.

Hrvatite se pravat deka sa ne znam koj od Iran, Srbite se pravat deka sa Sarmatijani etc.

Makedoncite si se kazhuvat Bugari, ili Srbi ili Grci ili Slavjani i ne ti znam sho ne, a nikoj ne saka da bide Makedonec, i se negirat samite sebe do poseruvanje.

Dobri sa tie teorii i fakti, pa ti si odluchi u koja ke veruvash ili ke praesh,

DEMO > NAROD
KRATIA> Da mu skratesh голема%20насмевка

kaj nas ochigledno pameto pred se e skraten.

Изменето од naemnik - 11.Јануари.2008 во 12:32
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,109 секунди.