|
КРШТЕВАЊЕ НА БЕБИЊА-ДА ИЛИ НЕ? |
Внеси реплика | страница <1 89101112 72> |
Автор | |||||||
sard
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 28.Октомври.2005 Локација: Прилеп Статус: Офлајн Поени: 1440 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Виновниците на суд секогаш велат „не успеавте да докажете“. |
|||||||
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk |
|||||||
sard
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 28.Октомври.2005 Локација: Прилеп Статус: Офлајн Поени: 1440 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Значи треба толкување по пат на извлекување на ставот од пишаното кое ако не е експлицитно пишано треба да се бара на повеќе места и индиректно да се открива!
Ако се користиш со разум и логика за да извлечеш став од Библијата веќе толкуваш што е и природна работа (иако толкуваш погрешно), која го негира тотално неприродното правило дека Библијата сама се толкува. Од друга страна Бог не сметал на нашиот разум и здрава логика бидејќи ако сме имале разум и здрава логика Бог не морал ниту да доаѓа на земјата туку ние самите со здрав разум и логика ќе се одржувавме настрана од гревовите и ќе живеевме по Божја волја. Бог сметал на нашата вера која е нашиот залог за Бог да ни го испрати Својот Разум и Логика пренесени преку Господ Светиот Дух за разбирање на Библијата и се што е потребно за да не води по патот на спасението. Изменето од sard - 04.Јули.2007 во 15:43 |
|||||||
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk |
|||||||
sard
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 28.Октомври.2005 Локација: Прилеп Статус: Офлајн Поени: 1440 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Изгледа логиката не ти посилната страна. Ако Господ разликува обична вода од жива вода (Свет Дух) тогаш кога тие се ставени едно покрај друго (вода и Свет Дух) тогаш водата не може да значи Свет Дух туку значи вода, а не двапати Свет Дух. Ќе го употребел или само вода или само Свет Дух. Ако пак вода бил Божјиот збор како што првпат читам и слушам, тогаш излегува дуплирање на Божјиот Збор и Зборот на Светиот Дух што е едно исто. За Божјиот Збор е вообичаен израз Словото. Така што кога зборуваме за обновување со раѓање преку Божјиот збор, тогаш се вели се роди со Словото, а не со вода. Кога се пишува жива вода се мисли на Светиот Дух кој оној кој се напил почнува од него да истекува. Се исполнува и самиот со Свет Дух и од него верникот проговорува. Истиот Свет Дух Кого го омаловажувате дека му служи на Синот и дека главна улога му била да се канонизира Божјиот збор без да продолжи да ги отвора тајните на Божјиот збор - Словото.
Исус му одговори: „Вистина, вистина, ти велам: ако некој не се роди од вода и Дух, тој не може да влезе во Божјото Царство.
Мило ми е што ја виде заповедта на вистинското место и ќе видиш дека тоа е претпоследниот стих пред крајот на Евангелието по Матеј. Што значи заповед дадена пред Вознесението, после Воскресението. Како извлече заклучок од 1 Петрово послание 3:20-21 за целосното потопување при крштевањето? 20 кои некогаш беа непокорни, кога Божјото трпение ги чекаше во Ноевото време, додека се градеше ковчегот, во кој само неколкумина, односно осум души, се спасија преку водата. 21 Во согласност со овој приказ, сега крштавањето ве спасува, кое не е отстранување на телесната нечистотија, туку е покажување на добра совест спрема Бог, преку воскресението на Исус Христос, Ако го извлекуваш со целосното потопување на земјата со потопот тогаш Оние кои преживеале не биле потопени, туку попрскани со водата која сите ги потопила.Иако Евреите: 10:22 да пристапуваме со искрено срце во полна увереност на верата, со срца кои преку попрскување се очистени од зла совест и со тело измиено во чиста вода. Што се согласувам не мора да значи попрскување со вода иако тука водата е спомната, бидејќи често апостолите кога го употребуваат зборот попрскување мислат на попрскување со крвта Христова. Значи повторно немаме експлицитен библиски став, за што ни е потребно толкување од Светиот Дух и Свето предание сочувано и пренесено од Светиот Дух кој ќе ни помогне за да го разбереме напишаното.
Изменето од sard - 04.Јули.2007 во 16:17 |
|||||||
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk |
|||||||
Реакт
Сениор Регистриран: 22.Мај.2007 Локација: Burundi Статус: Офлајн Поени: 373 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Па зарем ние имаме некаков друг мотив????? |
|||||||
Без коментар
|
|||||||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Прво забележав една грешка во мојот текст погоре (на кој ми реплицираш). Мојот текст како да кажува дека во Библијата има наведено 10-20 семејства што се крстиле, а всушност има наведено само 4 семејства, а 10-20 примери на возрасни индивидуи кои се крстиле.
Второт владе, Библијата не е толку експлицитна затоа што кога би била експлицитна, не би имале време да ја прочитаме до крајот на нашиот живот
Но Бог сметал и на нашиот разум и здрава логика и затоа од целата Своја мудрост во Неговиот пишан Збор ни го канонизирал она што е најважното за да при нашите толкувања за библиските доктрини ние не би морале да додаваме, претпоставуваме, измислуваме, филозофираме итн ТУКУ слично на Христос да се браниме од еретичките учења со помош на слоганот "НАПИШАНО Е", како што и Самиот Христос - нашиот Учител се бранеше од еретичките напади на Искушувачот во пустината.
Поздрав!
|
|||||||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
|||||||
Vlade
Сениор Регистриран: 14.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 193 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Во Библијата пишува дека на крштевањето му предходи примање на Словото (Евангелската порака), покајание и вера во Исус Христос - работи што едно бебе не може и нема капацитет и доволна зрелост да ги направи!
Апостолите крштевале семејства, но во сите 10-20 примери не е наведен ни еден единствен пример на крстено бебе.
Ако јас речам дека целото мое семејство се добри возачи дали тоа значи дека и бебето е возач или треба експлицитно да кажам , целото семејство освен бебињата (па секој да ми се смее на мојата непотребна експлицитност)
Sto mislis zosto Biblijata ne e tolku eksplicitna? |
|||||||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Реакт, спорното во крштевањето на бебињата лежи токму во тоа "како" ние сме го извршиле тоа крштевање. Ти го објасни православниот став, но јас го објаснив христијанскиот библиски став кој вели дека "се крстија оние кои го примија словото", кој вели "покајте се и секој да се крсти", кој вели "ако веруваш од се срце, тогаш можеш да се крстиш", а на сите добро ни е јасно дека едно бебенце ниту може да го прими словото, ниту може искрено да се покае, ниту пак може да поверува во некој за Кого не знае ни колку букви му содржи Името.
До кога ќе се вадите со тоа "да не се повторуваме"? Колку и да се повторувате сите ваши аргументи тонат како лагери во вода.
Пробавте да не убедите дека ако едно бебе почине некрстено ќе гори во вечниот оган - Бибилјата не беше на ваша страна.
Пробавте да не убедите дека некакво си вон-библиско крштевање (без предходни вера и покајание) чисти од прародителскиот грев, а не успеавте да докажете ни дека библиското крштевање само по себе дирекно го чисти тој грев.
Пробавте да не убедите дека водата (во Јован 3) се однесува за крштевањето - прочитај ја мојата реплика погоре и се ќе ти биде јасно.
Пробавте со аргументи на молк (таинственото бебе на Лидија) - ни тоа не ви успеа.
Мене ми беше важно да ви соопштам што вели Библијата, а како вие ќе одговорите на тоа е ваша работа. Христос рече: "Да не дојдев и да не им зборував немаше да имаат грев, но сега немаат изговор за својот грев."
Примете ги сите мои совети најдобронамерно и не заборавајте дека доста време потрошив за да ги напишам истите и немајќи никаква поинаква причина, корист или мотив, бидете сигурни дека ги напишав со братска љубов кон вас.
Поздрав.
|
|||||||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
|||||||
Реакт
Сениор Регистриран: 22.Мај.2007 Локација: Burundi Статус: Офлајн Поени: 373 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Разликата помеѓу симболичното и суштинското крштевање не е во тоа кога некој се крстил, туку како т.е. дали правилно сме ја разбрале суштината и потребата за крштевање. Претходно го образложив православниот став за значењето на крштевањето (а тоа го направија и други), па да не се повторуваме. Оттаму се гледа дека нема ништо спорно ако се крштеваат деца.
|
|||||||
Без коментар
|
|||||||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Зошто си толку непотребно упорен?
Како е можно само на тебе да ти се нејасни некои работи кои скоро на сите секогаш од прва им се станувале светли како ден?
Ајде, бидејќи си добар дискусант, ќе ти дообјаснам таму каде што ти е нејасно... со црвено ќе пишувам...
Изменето од EvAngelos - 04.Јули.2007 во 00:23 |
|||||||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
|||||||
sard
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 28.Октомври.2005 Локација: Прилеп Статус: Офлајн Поени: 1440 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Не ми одговори можеш ли да објасниш од каде доаѓаат вродените недостатоци кај луѓето?
|
|||||||
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk |
|||||||
sard
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 28.Октомври.2005 Локација: Прилеп Статус: Офлајн Поени: 1440 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Да ги разгледаме сите стихови: "Секој кој пие од водава (бунарот), пак ќе ожедни. А кој пие од водата што Јас ќе Му ја дадам нема да ожедни довека, туку водата што ќе му ја дадам, ќе стане во него извор на вода, извирајќи во вечен живот." Јован 4:13-14 Јасно е овде дека Господ прави разлика меѓу обичната вода од која се ожеднува со водата која Бог ја дава. Онаа вода која Бог ја дава е Светиот Дух. Ако некој е жеден, нека дојде при Мене и нека пие. Кој верува во Мене - како што е кажано во Писмото - од неговата внатрешност ќе потечат реки на жива вода. Тоа го рече пак за Духот, Кого ќе го примат оние, кои веруваат во Него Самиот текст го дава одговорот дека под вода се зборува за Духот. Меѓутоа во стихот во разговорот со Никодим Бог ги споменува и двете Исус му одговори и рече: „Вистина, вистина, ти велам, ако некој не се роди одозгора, тој не може да го види Божјото Царство.” Никодим Му рече: „Како може да се роди човек, кога е стар? Зар може по вторпат да влезе во утробата на мајка си и да се роди?” Исус му одговори: „Вистина, вистина, ти велам: ако некој не се роди од вода и Дух, тој не може да влезе во Божјото Царство. употребени се двете. Значи водата не може да биде Духот во овој случај бидејќи и двете се споменати. Доколку било само вода ќе можевме да помислиме дека Бог зборува за Св. Дух, меѓутоа ги кажува и двете „вода и Дух“. Доколку велиш дека под вода се подразбира Божјиот збор. Тоа значи тавтологија, бидејќи Св. Дух е Божјиот збор, па сега дуплирано и вода е Божјиот збор. Какви се шпекулации не ќе измислите кога ќе се најдете во лага. Зошто крштевањето го поврзуваме со вода. Зошто не е отфрлено како непотребно. Зошто Бог, крштевањето со вода не го отфрлил ако сметал дека е непотребено? Св. Јован Крстител вели дека Оној кој доаѓа ќе ги крсти, не со вода како него туку со Свет Дух, а еве останале и двете. Јас ве крштавам за покајание со вода, но Оној што иде е посилен од мене; јас не сум достоен да Му ги понесам ни обувките; Он ќе ве крсти со Дух Свети и со оган. Ако крсти некого Он тогаш „Он ќе ве крсти
со Дух Свети и со оган“ Зошто го сметате крстењето за симболично кога овде пишува дека Он ќе ве крсти со Дух Свети. А ако крстењето е со самото поверување тогаш зошто воопшто крштевате? И зошто крштевате со вода? 1 Послание Јован Значи водата не може да биде Духот во овој случај бидејќи и двете се споменати. Послание до Евреите глава 10 22 тогаш да пристапиме со чисто срце, во полна вера, откако ги очистиме срцата од лукава совест со попрскување и откако го измивме телото со чиста вода; Зарем за капење зборува Апостол Павле или зборува измивање на телото со крштевање? Изменето од sard - 03.Јули.2007 во 23:19 |
|||||||
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk |
|||||||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
sard,
Дали зборот "вода" спомнат неколкупати во Библијата секогаш се однесува само на крштевањето?
Стихот што ти ни го наведе е од евангелието по Јован 3-то поглавје.
Ако свртиме само една страна и погледнеме во 4-то поглавје ќе видиме дека Христос, зборувајќи со Самарјанката, и вели:
"Секој кој пие од водава (бунарот), пак ќе ожедни. А кој пие од водата што Јас ќе Му ја дадам нема да ожедни довека, туку водата што ќе му ја дадам, ќе стане во него извор на вода, извирајќи во вечен живот." Јован 4:13-14
Дали тука Христос зборува за крштевање?
Ако свртиме уште некоја страна во истото евангелие, во 7-то поглавје, читаме:
"Ако некој е жеден, нека дојде при Мене и нека пие. Кој верува во Мене - како што е кажано во Писмото - од неговата внатрешност ќе потечат реки на жива вода. Тоа го рече пак за Духот, Кого ќе го примат оние, кои веруваат во Него" Јован 7:37-38
Дали тука Христос зборува за крштевање?
Дали работите добиваат друга слика кај тебе кога ги читаме во контекст?
Повеќе од јасно е дека Христос таму не зборува за крштевањето, туку за нановораѓањето на верникот (прочитај Јован 3:4-9) кое се остварува со помош на Божјото Слово и Светиот Дух, така што најверојатно "водата" што таму Христос ја спомнува се однесува на Божјото Слово - Евангелието.
Земи предвид исто така дека таму темата воопшто не е крштевањето, чин кој е поврзан со Христовата смрт, а Христос е далеку од смртниот ден.
Исто така земи предвид дека Христос зборува со фарисејот Никодим, кој бил еврејски старешина, учител на законот.
Друг доказ дека таа вода не се однесува на крштевањето е изјавата на Исус дека без тоа водено раѓање човек не може да влезе во Божјото Царство, а ние добро знаеме дека разбојникот на крстот, иако немал можност да се крсти, сепак влегол.
Така да ако ние таа вода ја наречеме крштевање, тогаш излегува дека Христос лаже и дека сепак човек може да влезе во Божјото Царство и без да се роди од вода.
Значи од се произлегува дека "водата" спомната во Јован 3-то поглавје не се однесува на крштевање, туку некој со сила сака тоа така да си го толкува за да си најде изговор за да ги крсти бебињата.
Ама како што гледаш Библијата успешно се штити од такви изговори и не остава простор за такви наивни еретички учења!
Добар обид
|
|||||||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
|||||||
sard
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 28.Октомври.2005 Локација: Прилеп Статус: Офлајн Поени: 1440 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Така не вели Библијата: А кога ќе дојде Тој, Духот на Вистината, ќе ве упати во сета вистина, зашто нема да зборува Сам од Себе, а ќе зборува она што слуша, и ќе ви навести за нештата што ќе дојдат.
Тоа го извлекуваме индиректно со помош на толкувањето од Светиот Дух. Нема ни спротивен текст во кој се забранува крштевање на деца затоа што децата не можат да веруваат со ум кога и самиот текст за верувањето е: А Филип рече: „Ако веруваш од се срце - можеш.” Тој одговори и рече: „Верувам дека Исус Христос е Божји Син. Со срце, а не со ум. Така имаме текстови во кои еден апостол учи дека верата се состои од вера и дела. Друг апосотол учи само со вера се спасуваме. Ако одиш буквално и не толкуваш на кого ќе му веруваш? Дали некој од нив греши или Библијата е контрадикторна. Ниту едно од нив, правилниот став не учи Господ Светиот Дух и и го толкува на Црквата. |
|||||||
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk |
|||||||
sard
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 28.Октомври.2005 Локација: Прилеп Статус: Офлајн Поени: 1440 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||||
Никодим Му рече: „Како може да се роди човек, кога е стар? Зар може по вторпат да влезе во утробата на мајка си и да се роди?”
Исус му одговори: „Вистина, вистина, ти велам: ако некој не се роди од вода и Дух, тој не може да влезе во Божјото Царство. Роденото од тело, тело е; а роденото од Дух, дух е. Стихови кои зборуваат за задолжителноста од крштевање за спасение на својата душа. Нешто што оние кои наводно само од Библијата се водат го отфрлаат и така водат многумина во пропаст. |
|||||||
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk |
|||||||
Внеси реплика | страница <1 89101112 72> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |